Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Lächeln Svetlana ( Kazachstaanse, zwart haar)

    Naam : Svetlana

    Haarkleur/-lengte : zwart lang haar

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Kazachstaanse, duits en engels

    Leeftijd : 22-25 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Zeer goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Speelt ook goed op een speelautomaat !!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Service : Zeer goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT
    Nou ik weet dat ik wat verwend ben :p maar zeer goed vind ik overdreven...
    Hou het maar op goed.

    Ze ziet er erg goed uit maar luistert niet als je je wensen aangeeft dat het pzc iets rustiger mag, dat gaat 2 halen rustiger en dan weer sneller dus meer als voldoende zou dat onderdeel niet willen geven. Misschien had ze haar dag niet...

    tiga...
    (deietskritischereijsbeerdieditgrapjevanminimewell eukvond)

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Daumen hoch The beauty and Paul

    In mijn beginperiode in GT moest ik nog veel leren. Net zoals ik in Nederland gewend was ging ik bij aankomst direct op zoek naar sex, om dan pas de sfeer op te snuiven. Als later de hormonen weer gingen opspelen ging ik weer op zoek naar nieuwe dames. Zonder enig plan benaderde ik dan de eerste de beste dame die mij dan beviel. Het aanbod aantrekkelijke vrouwen leek onbeperkt. Later leer je dat het anders moet/kan. Zo kun je tussen je kamerbezoekjes best tijd besteden aan meisjes, dat heet dan netwerken. Zo investeer je feitelijk voor een succsvol bezoekje aan de kamer later, je kunt een voorselectie doen en hebt gelijk veel plezier in de bar, op het terras of waar dan ook.

    Maar zoals gezegd, zo slim was ik in het begin niet. Vaak zag ik Svetlana, maar om de een of andere manier was ze nooit beschikbaar als ik een leuke dame zocht. In het begin mis je dat niet, maar na verloop van tijd ga je toch merken dat slechts een beperkt aantal dames je voorkeur heeft. Dan ga je ook beseffen dat sommige dames, die je zo leuk vond, ineens zijn verdwenen of altijd bezet zijn. En dan krijg je spijt van al die keren dat je had kunnen toehappen.

    Toch was er een hogere macht die had besloten dat ik kennis moest maken met Svetlana. Op een rustige dinsdagmiddag in maart trof ik haar en ging bij haar staan. Ook zij had interesse om met mij kennis te maken, maar dan wel op de kamer. Erg moeilijk was het niet om mij te overtuigen. Wat was dit een mooie meid. Dat werd ook nog eens bevestigd op de kamer. Zij was zeker een van de mooiste vrouwen die ik naakt heb gezien . Bij het aanschouwen van haar naakte lichaam stond mijn penis direct stijf. Zij zal hebben gedacht: "that will be an easy job today.", of althans de Kazachstaanse variant daarvan, want veel Engels en Duist sprak onze dame niet. Ze kwam ook een beetje terughoudend over. Was het arrogantie, verveeldheid of onzekerheid?, ik weet het niet.

    Even was ik bang dat ik met een bloedmooie meid op de kamer was beland die gezien haar schoonheid het zich dacht te kunnen veroorloven zich er gemakkelijk van af te maken. Dat idee liet ik echter direct varen toen wij begonnen te zoenen. Mij god, wat kon zij dat goed. Ik begon gelijk rond te tollen . Van het zoenen gingen wij over tot het orale gedeelte van de middag. Was het zoenen goed, het pijpen was geweldig: lang, diep en nat. Het beffen liet ze zich gewillig welgevallen. Toch had ik ook de indruk dat ze ietswat onverschillig was.

    Uiteraard moet je z'on mooie dame ook neuken. Dat deed ik dan ook doggy, , waarbij het mij opviel dat zij nauwer was dan ik had verwacht.

    Om niet direct klaar te komen vroeg ik haar of FT mogelijk was. Geen probleem, het condoom eraf en pijpen maar. Eerst wat handtjes, maar dat was niet nodig. Dat vertelde ik haar en ook dat was geen probleem. Ze nam zowat mijn hele lid in haar mond en ging gulzig door. Natuurlijk hield ik dat niet lang vol en ik kwam geweldig klaar. Svetlana ging onverstoorbaar verder en liet het sperma lekker geid over mijn penis druipen :p . Ik kon zo nog een keer klaarkomen.

    Was dit nu de aanzet tot een romatisch weerzien. Ik had het mij wel voorgenomen, maar Svetlana heb ik ondanks mijn wekelijkse bezoekjes nooit meer gezien. De hogere macht vond ons schijnbaar toch niet zo geschikt voor elkaar. Uitgerekend in mijn vakantie, maanden later, verscheen er weer een bericht dat ze in GT was gesignaleerd. Na mijn terugkomst heb ik haar echter niet kunnen traceren. Maar misschien was ik ook wel te druk bezig met andere dingen .

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 10 januari

    Haar haar was een stuk roder dan ik me herinnerde, zij wist nog wel (vaag) dat we op de kamer waren geweest. Ik heb haar helpen herinneren maar tevergeefs. Wel was ze weer heel erg mooi en ze lachte veel, wat ik voorheen niet zo gewend was ('ijskonijn' in de bar, en wel goede sex op de kamer, maar verder niet zo communicatief). Kortom, na een broodje gegeten te hebben was het sleuteltijd. Nou ze is het niet verleerd! Prima sex, ook tijd om te knuffelen en lekker te kletsen, en vooruit, een tweede ronde in hetzelfde (ruime) uur. Lekker hoor. Daarna in de bar nog veel oogcontact, een lieve lach, kortom ze is een stuk blijer. Ze is ietsje aangekomen, maar nog steeds een erg mooie vrouw.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 23 januari

    Een hele mooie vrouw, vond ik de vorige keer al. Nu weer. We zijn een uur lekker bezig geweest, en dat bevalt prima. Lief ding.

  6. #6
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Svetlana

    Een fraai gevormde dame met mooie borsten trok de aandacht van Blauwebeer, het bleek Svetlana te zijn. Vriendelijke meid, die na een inleidend gesprek een kamerbezoek voorstelde. Blauwebeer voelde dat het goed was en volgde haar naar kamertje 1. Toen zij haar schoenen uitgooide bleek zij een stuk kleiner dan oorspronkelijk ingeschat, maar haar strakke figuurtje maakte dit ruimschoots goed.
    Haar orale kwaliteiten kunnen gerust bij de betere genoemd worden, en ook het neuken in verschillende standjes is van goede kwaliteit. In de kleedkamers trok zij volop de aandacht van de nieuw aangekomen bezoekers en ook later op de avond bleef zij steeds even vriendelijk.
    Desondanks is het herhalingsgevaar eerder klein omwille van de sterke concurrentie.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 21:15

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul Stanley
    Ik ging zitten aan de bar en bestelde mijn kopje koffie. Ik besloot daar niet al te lang van te genieten. Ik had niet veel tijd en ik had veel zin in sex. Ik stond op en ik ging als een echte ijsbeer op jacht, grrrrrrrrrrrrrrr. Ik was op zoek naar een prooi, misschien was er een dame die mijn prooi wilde zijn?, misschien was ik zelf wel een prooi?, misschien wilde ik wel een prooi zijn? Ik zou het wel zien.
    En daar zat ze. De tamtam had al aangekondigd dat ze weer terug was. Svetlana uit Kazastan was weer in GT. Het moet zo’n 2 jaar geleden zijn geweest dat ik haar voor het laatst heb gezien. Toen was ik nogal onder de indruk van haar schoonheid en haar orale kunsten. Ze werd ook het ijskonijn genoemd en dat had ik toen ook in de kamer gemerkt. Ze is nog steeds knap, maar door veel in GT te vertoeven wordt je ook verwend. Ik viel nu niet meer van mijn barkruk af.

    Ik liep op mijn vroegere vlam af en begon een praatje. Ze herkende mij nog van vroeger. Ik waagde dat te betwijfelen (weer die twijfel), maar aan de andere kant heb ik al vaker sterke staaltjes van een goed geheugen bij de dames opgemerkt. Het zou dus zo maar kunnen. Maar voor praten waren wij niet gekomen en dus vertrokken wij naar de kamer. De sex was eigenlijk net zo als 2 jaar geleden en dat was goed, maar ook een beetje nonchalant en gelaten. In tegenstelling tot de vorige keer lachte Svetlana nu veelvuldig en dat is toch geen geringe prestatie om de gehele tijd om mijn grapjes te lachen. Ze praatte ook veel en goed Duits. De vorige keer vroeg ik mij af of ze wel Duits kon praten. Nu kwamen de volzinnen er vloeiend uit. Kort samengevat een genoegelijk half uurtje met deze dame gehad. Niet super de super, maar genoeg om te worden herhaald.

    xxx
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 8 februari

    Dressed to kill, deze mooie dame. Altijd lief op de kamer, heeft ze me ook nu weer een uur lang ongelooflijk verwend. Vooral oraal, helemaal super. Daarna de rollen omgedraaid en haar verwend, en vervolgens een paar standjes. Daarna heeft ze 't heerlijk mondeling afgemaakt, en na even te hebben uitgerust zijn we naar de pizzas vertrokken.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Svetlana 12.04

    Gisteren een uurtje met Svetlana naar de kamer geweest. Randy had me verteld dat ze goede service geeft en hij heeft niks gelogen. Prima service en ze had snel door wat ik lekker vond. 2 keer hoogtepunt bereikt waarvan 1 keer door een perfecte FT!

    Jack42

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Een van de weinige echte toppers in GT, echt super mooi, goeie blik en super service op de kamer! Kortom: echte russische/kazachstaanse kwaliteit!

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Deze dame was er gisteren weer. Het was lang geleden dat ik haar gezien had. Samen met Willem2 vanuit de pool gadegeslagen hoe ze de sauna in dook, waarschijnlijk om op te warmen dachten we, ze bleef echter wat langer. Dus erachter aan en daar lag dat mooie lichaam, op de onderste trede, lekker bezweet. Naderhand nog even met haar gekletst; ze kan erg van de sauna genieten en houdt het goed vol, 20 min bij 90 graden :o Helaas vertrok ze naar huis na haar sessie. Ze gaf wel aan dat ze niet meer zo vaak aanwezig was en onregelmatig kwam. Ik had haar graag uitgenodigd voor een sessie maar die moet ik tot een volgend weerzien bewaren.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    En deze topper is ook weer terug, en hoe!

    Ze is nu blond, dus je herkent haar niet direct, maar tsojnge, wat hebben we haar gemist! Super!

  13. #13
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Daumen hoch GT 13/12

    Gisteren ook nader kennis gemaakt met deze beauty. Ze vertelde me dat ze nog zelden in GT komt. Ze werkt nu in Stuttgart in "ein laufhaus", wat dit ook moge zijn. Als ik haar goed begrepen heb, is dit een soort van raamprostitutie.
    Het was vrij rustig in GT en ze bekloeg zich bij haar vriendin dat ze niet veel te doen had. Ik hielp deze meid graag uit de nood en heb haar een sleutel laten halen.
    Begonnen met lekker TZ waarbij we elkaars lichaam verkenden. Vond ik gewoon super met zulk een mooie meid. Tijdens het pijpen heb ik haar 2x onderbroken anders had het niet lang geduurd. Dan begonnen we weer lekker te TZ.
    Condoompje aangebracht en dan heeft ze me heerlijk klaargereden.
    Van mij mag ze gerust terugkeren naar GT !

  14. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    De afgelopen 3 jaar heb ik regelmatig met Svetlana een kort babbeltje gemaakt en nog vaker gedacht, wat een mooie vrouw!
    Op de 1 of andere manier echter nooit met haar naar de kamer gegaan.
    Echter gisteren met haar blonde haren en haar openvallende witte blousje moest 3 jaar GT op een goede manier worden afgesloten.
    Een sessie waarbij zij al het werk deed met haar mond en ik mocht genieten. Laat ik het samenvatten: uitstekende orale kwaliteiten :smile:
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Typisch voorbeeld van ver-van-huis en dus top-kwaliteit-diensten aanbod. Ben de laatste weken meerdere malen met haar op de kamer geweest, en ze is nog beter dan ze al was toen ze nog donker haar had.

    Full-service (zk, pzc, ft, mmt, of ze ook lt doet weet ik niet) en typisch resultaat van de Akademesky Oralsky.

  16. #16
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Svetlana (Kazakstan)

    Wat een heerlijke vrouw is dit.
    Gisteren op advies van Minime met haar op de kamer geweest.
    Was een zeer goed advies, waarvoor mijn hartelijke dank.
    Heerlijk gezoend, en ge-sexed met een zeer hoog GFE niveau.
    Vooral het zoenen was heel teder en intens.
    Verder heeft ze een prachtig lichaam met zalige borsten.
    Bij haar kom ik beslist terug.

    Nog steeds ben ik van mening dat GT in het algemeen qua dames niet kan tippen aan Freude, maar Svetlana is daar zeer duidelijk een uitzondering op.
    Met een paar dames zoals zij, kan mijn GT middagje niet meer stuk.

  17. #17
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Svetlana (Kazakstan)

    Omdat Svetlana gezegd had dat ze vanaf 2/1 weer in GT zou zijn, was ik gistermiddag ook in GT, maar ze was er niet.
    Ik moest om 3 uur al weg.
    Heeft iemand haar later nog gezien ?

    Overigens was het goed waardeloos in GT. Veel te weinig dames aanwezig.
    Ik kom niet terug voor 15/1 heb ik mij al voorgenomen.

  18. #18
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik wist van Ace2 en LuckyP dat ze aanwezig was, maar het duurde bijna 3 uur voor ik haar te zien kreeg.
    Na het eten stapte ik dan op haar af, maar een ijsbeer was me net 2 seconden voor. Toen ik merkte dat het maar bij een praatje bleef en ze terug bij haar vriendinnen stond, zag ik mijn kans.
    Weerom 5 seconden te laat, nu was het LuckyP die me de loef afstak. Ik gunde het hem van harte maar heb wel eens op hem gevloekt.
    Mijn geduld werd dan uiteindelijk toch beloond met een supergoede sessie. Is een zeer grote kanshebster voor mijn top 5 van 2008.

  19. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Nou, dat wachten viel dus erg mee: Svetlana is weer terug in GT! Nog steeds super dame en goede kamerervaring op PSE nivo.

  20. #20
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 15:33
    Berichten
    302
    Discussies
    6
    Thanks
    2.588
    Thanked
    837 in 124 posts

    Daumen hoch Terug in GT

    Svetlana is sinds vandaag terug in GT Naar eigen zeggen enige maanden in Berlijn (Artemis) gewerkt en ook een maand thuis op verlof bij haar familie geweest. Ze ziet schitterend uit, ze is lief, ze is goed bij alles wat ze doet. 100% GFE - een absolute topper is terug!

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    Svetlana is sinds vandaag terug in GT Naar eigen zeggen enige maanden in Berlijn (Artemis) gewerkt en ook een maand thuis op verlof bij haar familie geweest. Ze ziet schitterend uit, ze is lief, ze is goed bij alles wat ze doet. 100% GFE - een absolute topper is terug!
    :D (eindelijk)
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Last Online
    28 oktober 2011 @ 11:38
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    vandaag donderdag 18/9 het geluk gehad svetlana te treffen in gt. Ze was me opgevallen door haar prachtige uitstraling. Svetlana, naar eigen zeggen een zestal jaren in het vak, heeft me op de kamer een pijpbeurt bezorgd die me nog lang zal heugen. Dit is inderdaad topklasse. Heb haar gevraagd wat haar plannen zijn, maar dat liet ze wat in het midden. Het is me onduidelijk hoelang en hoe dikwijls ze in GT zal zijn.

  23. #23
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kazachstaanse Svetlana ziet er nog steeds even verukkelijk uit en ook haar service blijft goed!

    Deze week met haar op de kamer geweest en dat was zéér lekker. Alle positieve zaken van hierboven zijn bij deze nog maar eens bevestigd.

    Minpuntje: ik heb toch de indruk dat 'het vuur' er een beetje uit is. Op haar krukje geeft ze mij soms een wat 'uitgezakte indruk'. Begrijp me niet verkeerd, ze ziet er nog steeds zeer goed uit, maar haar houding laat een nogal 'gelaten' indruk.

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  24. #24
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 16:50
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Svetlana

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Minpuntje: ik heb toch de indruk dat 'het vuur' er een beetje uit is. Op haar krukje geeft ze mij soms een wat 'uitgezakte indruk'. Begrijp me niet verkeerd, ze ziet er nog steeds zeer goed uit, maar haar houding laat een nogal 'gelaten' indruk.

    TSB
    :wink:
    Dat viel mij gisteren ook op. Ze zat wat uitgeblust op de kruk, wat marketingtechnisch niet handig is.
    Maar haar service is zoals vermeld zeer zeer goed.

    Ik had de indruk dat ze weer bij GT weg wil, maar dat ze nog niet weet waarheen.

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    ..... maar dat ze nog niet weet waarheen.
    En dat doet mij denken aan het lied van Mieke Telkamp : Waarheen leidt de weg .......
    Allemaal opzoek naar geluk, hoop en liefde.....

    :wink:


    PS Weer te veel geleuter bij een recensie volgens de criticasters
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Babylon 468*60   Diamond 468*60