Pagina 48 van 56 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.176 t/m 1.200 van 1384
  1. #1176
    Geregistreerd
    1 februari 2017
    Last Online
    23 februari 2019 @ 21:00
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Vorige week in sexpalace bij een 38 jarige blondine geweest .

    Ze zat direct links bij de ingang .
    Goed afgezet geweest !! Niet mooi om af te spreken wat er gaat gebeuren , om daarna afgerukt te worden met wat latex
    Handschoentjes aan en daarna netjes buitengewerkt te worden .

    Eerste slechte ervaring op de vulkaan !

    Hopelijk deze week meer geluk !

    Groetjes vulkanfan !

  2. Onderstaande 2 leden hebben B E bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister ( 2 februari 2017),mechelen ( 1 februari 2017)

  3. #1177
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Het kan ook gewoon aan jezelf liggen. 90 euro uitgeven op Vulkanstrasse. Dan ben je sowieso niet goed wijs. Waarschijnlijk heb je dingen gedaan die de dame niet aanstond.
    bij Nita en Milana op de Vulkan heb ik weleens kamers gemaakt van meer dan 300!!! Trio' tjes en zo. Dat was ook iedere eurocent meer dan waard! Nita en Milana zijn dan ook gelijk de enige 2 dames op die hele Vulkan die er tiptop uitzien plus ook nog eens een zeer goede dienstverlening hebben. Gewoon eerlijke en lieve dames die je niet van je geld beroven. Gewoon zoals het hoort! De rest op de Vulkan is gewoon allemaal zwaar kut zo is mijn ervaring en ook die van anderen. Lees maar de bericht van BE en talloze anderen op dit en andere fora. Je moet gewoon zwaar uitkijken wat je doet op die Vulkan en geen meid is daar te vertrouwen.
    Wat jij nu eens eindelijk moet doen MrSchwanz is nu eindelijk eens een keer de stap wagen naar de saunaclubs. Helaas ben jij daar tot nu toe te eigenwijs voor en zo mis je een heleboel aan super ervaringen met bloedmooie dames terwijl je nu je geld loopt te vergooien op de Vulkan. Moet je trouwens wel zelf weten als je door wilt gaan met het vergooien van je zuurverdiende centjes in die Vulkanput van je.
    De vaste Vulkan promotors, iedereen kent ze wel, kozen ondertussen blijkbaar ook eieren voor hun geld zo valt te lezen op dit en andere fora zo ontdekte ik recent. Ook zij zitten blijkbaar om de paar dagen in 1 van de vele mooie saunaclubs in Duitsland en genieten voor bar weinig geld van geile seks met bloedstollend mooie dames, lekkere diners en heerlijke welness en hebben die stinkbuurt in Duisburg al lang de rug toegekeert. Ondertussen lopen ze hier die stink Vulkan te promoten die vol zit met lelijke wijven die de boel flink op zitten te lichten en criminele pooiers die er niet vies van zijn Vulkan bezoekers te rollen op de straat daar.
    Dit doen ze in de hoop dat iedereen hier naar die vieze hoerenbuurt trekt en zij lekker alleen in die clubs kunnen zitten omringd door tientallen bloedmooie geile dames en dus keuze ten over te hebben. Jonguh, ik heb die lui heus wel door!
    Mij maken ze niets meer wijs. Ik ben in een saunaclub nog nooit beroofd van me geld en dat kan ik niet zeggen van die Vulkan. Ik behandel de dames altijd met respect en verwacht dit ook van de dames. Dames op de Vulkan kennen echter totaal geen respect. Het enige waar die wijven op uit zijn is jouw te beroven van je centjes. Diensten verlenen? Ho maar! dat kennen ze niet. Hoe anders zijn mijn ervaringen in de clubs. Altijd respectvolle dames, mooie dames en super seks. Sommige dames geven zelfs aan dat ze wat voor mij voelen op persoonlijk gebied, Geven mij complimentjes maar ook extra diensten zonder dat ik daarvoor meerpijs dien te voldoen. Ligt het dan aan mij dat ik telkens wordt opgelicht op die Vulkan? Hoezo heb ik dingen gedaan die de dame niet aanstond MrSchwanz? Nou, dacht het toch echt niet!
    Nee, die Vulkan is en blijft gewoon een zwaar te mijden zeer criminele buurt en die wijven daar bestelen iedere klant om maar aan de eisen van hun pooiers te voldoen.
    Ik kom daar niet terug. Uitzondering dat ik er wel kom, Nita en Milana. Afgelopen vrijdag waren zij echter helaas vertrokken en heb me toen met mijn domme kop laten verleiden door die achterlijke wijf Duitse Cassy! Gewoon 90 heeft ze van mij gestolen. Denk er zelfs over om haar aan te geven bij de politie in Duisburg want dit was pure diefstal!

  4. #1178
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B E Bekijk bericht
    Vorige week in sexpalace bij een 38 jarige blondine geweest .

    Ze zat direct links bij de ingang .
    Goed afgezet geweest !! Niet mooi om af te spreken wat er gaat gebeuren , om daarna afgerukt te worden met wat latex
    Handschoentjes aan en daarna netjes buitengewerkt te worden .

    Eerste slechte ervaring op de vulkaan !

    Hopelijk deze week meer geluk !

    Groetjes vulkanfan !
    BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.

  5. #1179
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    bij Nita en Milana op de Vulkan heb ik weleens kamers gemaakt van meer dan 300!!! Trio' tjes en zo. Dat was ook iedere eurocent meer dan waard! Nita en Milana zijn dan ook gelijk de enige 2 dames op die hele Vulkan die er tiptop uitzien plus ook nog eens een zeer goede dienstverlening hebben. Gewoon eerlijke en lieve dames die je niet van je geld beroven. Gewoon zoals het hoort! De rest op de Vulkan is gewoon allemaal zwaar kut zo is mijn ervaring en ook die van anderen. Lees maar de bericht van BE en talloze anderen op dit en andere fora. Je moet gewoon zwaar uitkijken wat je doet op die Vulkan en geen meid is daar te vertrouwen.
    Wat jij nu eens eindelijk moet doen MrSchwanz is nu eindelijk eens een keer de stap wagen naar de saunaclubs. Helaas ben jij daar tot nu toe te eigenwijs voor en zo mis je een heleboel aan super ervaringen met bloedmooie dames terwijl je nu je geld loopt te vergooien op de Vulkan. Moet je trouwens wel zelf weten als je door wilt gaan met het vergooien van je zuurverdiende centjes in die Vulkanput van je.
    De vaste Vulkan promotors, iedereen kent ze wel, kozen ondertussen blijkbaar ook eieren voor hun geld zo valt te lezen op dit en andere fora zo ontdekte ik recent. Ook zij zitten blijkbaar om de paar dagen in 1 van de vele mooie saunaclubs in Duitsland en genieten voor bar weinig geld van geile seks met bloedstollend mooie dames, lekkere diners en heerlijke welness en hebben die stinkbuurt in Duisburg al lang de rug toegekeert. Ondertussen lopen ze hier die stink Vulkan te promoten die vol zit met lelijke wijven die de boel flink op zitten te lichten en criminele pooiers die er niet vies van zijn Vulkan bezoekers te rollen op de straat daar.
    Dit doen ze in de hoop dat iedereen hier naar die vieze hoerenbuurt trekt en zij lekker alleen in die clubs kunnen zitten omringd door tientallen bloedmooie geile dames en dus keuze ten over te hebben. Jonguh, ik heb die lui heus wel door!
    Mij maken ze niets meer wijs. Ik ben in een saunaclub nog nooit beroofd van me geld en dat kan ik niet zeggen van die Vulkan. Ik behandel de dames altijd met respect en verwacht dit ook van de dames. Dames op de Vulkan kennen echter totaal geen respect. Het enige waar die wijven op uit zijn is jouw te beroven van je centjes. Diensten verlenen? Ho maar! dat kennen ze niet. Hoe anders zijn mijn ervaringen in de clubs. Altijd respectvolle dames, mooie dames en super seks. Sommige dames geven zelfs aan dat ze wat voor mij voelen op persoonlijk gebied, Geven mij complimentjes maar ook extra diensten zonder dat ik daarvoor meerpijs dien te voldoen. Ligt het dan aan mij dat ik telkens wordt opgelicht op die Vulkan? Hoezo heb ik dingen gedaan die de dame niet aanstond MrSchwanz? Nou, dacht het toch echt niet!
    Nee, die Vulkan is en blijft gewoon een zwaar te mijden zeer criminele buurt en die wijven daar bestelen iedere klant om maar aan de eisen van hun pooiers te voldoen.
    Ik kom daar niet terug. Uitzondering dat ik er wel kom, Nita en Milana. Afgelopen vrijdag waren zij echter helaas vertrokken en heb me toen met mijn domme kop laten verleiden door die achterlijke wijf Duitse Cassy! Gewoon 90 heeft ze van mij gestolen. Denk er zelfs over om haar aan te geven bij de politie in Duisburg want dit was pure diefstal!
    Ik kom net terug uit Duisburg. Het is weer helemaal Picobello daaro. Net twee nieuwe 19 en 20 jarige dames bezocht. Echt super mooie dames voor een betaalbare service. Ze waren Hongaars en ze waren echt topnotch. Zulke vind je niet in Sauna clubs. Ik kan niet voor andere mensen praten maar ik kom wel aan mijn trekken in Duisburg. Ik ben nog nooit bedonderd. Ook vannacht niet. Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf.

  6. #1180
    Geregistreerd
    26 december 2011
    Last Online
    1 april 2024 @ 07:57
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    162
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    weet iemand vanaf wanneer er dames te vinden zijn in de nieuwe kamers ?? ik ben al 3 weken niet geweest in DB, wat op zich al een hele prestatie is van mij want normaal ga ik bijna elke week en regelmatig komt het ook voor dat ik daar 2-3 keer in de week te vinden bent, zit eigenlijk te wachten tot dat er nieuwe dames in de kamers komen

  7. #1181
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 Bekijk bericht
    weet iemand vanaf wanneer er dames te vinden zijn in de nieuwe kamers ?? ik ben al 3 weken niet geweest in DB, wat op zich al een hele prestatie is van mij want normaal ga ik bijna elke week en regelmatig komt het ook voor dat ik daar 2-3 keer in de week te vinden bent, zit eigenlijk te wachten tot dat er nieuwe dames in de kamers komen
    Ik denk niet dat dames zitten te wachten totdat de nieuwe kamers klaar zijn om daar naar binnnen te trekken. De dames die daar willen werken zijn al op de begane grond. Er zijn genoeg kamers vrij op de begane grond anyway.

  8. Onderstaande leden hebben MrSchwanz bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (11 februari 2017)

  9. #1182
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    daar klop geen donder van toyote ik bezoek zelf sauna clubs verschillende. en ik ben nooit een vaste sauna club bezoeker geworden ag ja je bent ook een Japans merk
    Het zijn altijd dezelfde. Het zijn altijd weer dezelfde die niks gunnen aan anderen. Zelf zien ze er waarschijnlijk niet uit maar ze wel dat de dames een hele huwelijk naspelen voor 29 euro en 99 cent. Ik heb zelf zelden slechte service gehad. Meestal ligt het aan de ijsbeer zelf.

  10. #1183
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (12 februari 2017),Wentelt Eefje (12 februari 2017)

  12. #1184
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Ik denk niet dat dames zitten te wachten totdat de nieuwe kamers klaar zijn om daar naar binnnen te trekken. De dames die daar willen werken zijn al op de begane grond. Er zijn genoeg kamers vrij op de begane grond anyway.
    zaterdag waren bijna alle kamers bezet in eros 26 op 1 na van een 4 tal dames van 17-19 weet ik dat ze gaan verhuizen naar eros 26 en 1 dame van huis 21 eros 26 zit zo vol maar dat gaat in mijn ogen af van de bezetting van andere huizen de tijd zal het leren
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 12 februari 2017 om 14:35

  13. #1185
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Zondagavond maar eens saunaclub vulkanstyle gedaan

    Dat houd eigenlijk niet veel meer in dan dat ik eerst naar de thermaalbaden in Arcen geweest ben, alwaar ik me helemaal ongans gebubbeld en gesaunaat heb, om vervolgens naar de vulkanstrasse te crossen.

    In Arcen trof ik tot mijn verrassing ook nog wat dvp uit niet nader te noemen clubs Het zal je gebeuren zeg..... Ik had me altijd voorgenomen om beleefd gedag te zeggen en vervolgens vooral mijn weg te vervolgen of m'n eigen ding te doen mocht ik dames uit een rld of sc buiten deze setting tegenkomen. Nou, niet bij deze 3 meiden. Voor de verandering had ik ineens wat saunamaatjes en boden ze me ook gezelschap tijdens de maaltijd. Grappig overigens hoe meiden die tijdens hun werk geen schaamte kennen en helemaal naakt door de club paraderen daarbuiten ineens eens stuk preutser zijn en minutieus in de gaten houden of er geen vrouwelijke lichaamsdelen onbedekt blijven. Tevens werd ook maar weer mooi het beeld dat ik heb van de clubscene in NRW bevestigd (de meiden werken alle drie in verschillende clubs). Ze kennen elkaar allemaal en weten vrij goed wat er zich zoal afspeelt in de diverse clubs.

    Vulkanië dan. Er waren al wat wandelmaten ter plaatse dus ik werd vol verwachting opgewacht. Eerst maar eens gaan checken hoe e.e.a. in eros veranderd is nu de trappen geplaatst zijn. Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik denk dat Loredana en haar overbuurvrouw op den duur een ander kamer willen. Één van de trappen land recht voor hun deur op de grond. Toekomstige bottlenek in mijn beleving. De hausmeister was geïnteresseerde dames (o.a. Alina aardbei uit haus Gabi maar sowieso allen al bekende vulkan meiden) aan het rondleiden langs de nieuwe kamers.
    Begin december gaf een vaste waarde van me in eros aan dat men de nieuwe kamers zo tegen carnaval operationeel wilde hebben. Aangezien het meubilair al een tijdje aanwezig is en alles nu ook bereikbaar is gemaakt lijkt mij dat best wel haalbare kaart.

    Bij de overburen op nr. 17-19 was e.e.a. te doen over berichten in de diverse fora. "Dashur" klonk het op de begane grond van het nieuwe vulkan huis. "Mein Schatz, welche Foren aus Holland kennst du?" Ik: "Wie so?, Was ist los?" Kennelijk is het onderling niet helemaal joppie bij de meiden. Op Bordell word er gemeld dat er momenteel eentje actief AO aanbiedt voor slechts €20 extra. Ik heb het even nagelezen net en het staat er echt. In een ander forum is men elkaar al digitaal in de haren gevlogen om deze meid en nu weet ik dus ook waarom. Foto's en filmen tijdens de daad is ook mogelijk en natuurlijk circuleren er al video's onder de klanten en dames. 1e klas LBO niveau, maar goed het is niet anders. De foto van de nieuwe trap in eros kwamen overigens ook nog even ter sprake maar toen ik de webpagina bezocht bleek deze alweer verwijderd. Goed werk ijsbf.

    Uiteindelijk in het nieuwe vulkanhaus blijven hangen (nee, niet bij die ene) en een heel leuk uurtje gehad met een hele leuke Albanese. Nebunule out .......

  14. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (27 februari 2017)

  15. #1186
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Ik kom net terug uit Duisburg. Het is weer helemaal Picobello daaro. Net twee nieuwe 19 en 20 jarige dames bezocht. Echt super mooie dames voor een betaalbare service. Ze waren Hongaars en ze waren echt topnotch. Zulke vind je niet in Sauna clubs. Ik kan niet voor andere mensen praten maar ik kom wel aan mijn trekken in Duisburg. Ik ben nog nooit bedonderd. Ook vannacht niet. Volgens mij ligt het gewoon aan jezelf.
    Man man, lul toch niet zo dom. Laatst zat je zelf te zeiken over Duisburg dat het allemaal niets meer was en nu lul je weer net 180 graden andersom.
    Zulke vind je niet in saunaclubs?? Jongen, hoe kun je daar over oordelen als je nog nooit een fatsoenlijke club hebt bezocht?

    daar klop geen donder van toyote ik bezoek zelf sauna clubs verschillende. en ik ben nooit een vaste sauna club bezoeker geworden ag ja je bent ook een Japans merk
    Nou, Japanse wagens zijn wel de meest betrouwbare die er zijn. Daar kan ik over meepraten. Rijdt nu al 3 jaar zakelijk een Lexus 200cth. Nooit geen trammelant mee en dat kan ik van mijn Europese wagens niet bepaald zeggen. Mijn Volvo heeft lang niet die kwaliteit om van mijn vorige Franse wagen maar te zwijgen. Die was compleet op na 3 ton.
    Maw zullen de uitspraken van ijsbeer Toyota dus ook wel betrouwbaar zijn.

  16. #1187
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Man man, lul toch niet zo dom. Laatst zat je zelf te zeiken over Duisburg dat het allemaal niets meer was en nu lul je weer net 180 graden andersom.
    Zulke vind je niet in saunaclubs?? Jongen, hoe kun je daar over oordelen als je nog nooit een fatsoenlijke club hebt bezocht?


    Nou, Japanse wagens zijn wel de meest betrouwbare die er zijn. Daar kan ik over meepraten. Rijdt nu al 3 jaar zakelijk een Lexus 200cth. Nooit geen trammelant mee en dat kan ik van mijn Europese wagens niet bepaald zeggen. Mijn Volvo heeft lang niet die kwaliteit om van mijn vorige Franse wagen maar te zwijgen. Die was compleet op na 3 ton.
    Maw zullen de uitspraken van ijsbeer Toyota dus ook wel betrouwbaar zijn.
    ik rij zelf in een Franse auto met 350000 op de teller en hij heeft me nooit in de steek gelaten de 1 acu zit er zelfs nog in

  17. #1188
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ...Franse auto met 350000 op de teller...
    Heb in zo'n geval al wel eens banden moeten vernieuwen. Viel niet onder garantie volgens garagist...?????

  18. #1189
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Dat was toen en nu is nu. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Afgelopen maanden was inderdaad bagger maar nu is het helemaal aangetrokken op de Vulkan. Veel nieuwe jonge dames. En zulke heb ik nergens anders kunnen vinden. Ik denk dat het grotendeels aan jezelf ligt. Als je er niet goed uit ziet, niet fris ruikt of geen goeie instelling hebt dan zal dat de service van de dame ook beïnvloeden. Dat is gewoon hoe het is.

  19. #1190
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    [IMG]BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.[/IMG]

    Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.

  20. #1191
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Heb in zo'n geval al wel eens banden moeten vernieuwen. Viel niet onder garantie volgens garagist...?????
    VALT ONDER NORMALE SLIJTAGE NET ALS REMBLOKKEN EN KOPELINGSPLAATEN ALS AUTO MOET JE EEN FRANSE BOLIDE RIJDEN ALS DVP EEN VAN DUITSE POOLSE OF RUSSISCHE KOMAF

  21. #1192
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    [IMG]BE allereerst welkom op het forum. Kun je ook aangeven waar deze 38 jarige blondine precies werkt? Gewoon ter waarschuwing voor anderen. Werkt zij toevallig in Sexpalast ingang 38. Ik heb daar afgelopen vrijdag wel zo'n oude afgetrokken tang zien staan. Volgens mij kamer 2. Was ook een Duitser. Zit zij tegenover die ingang van die inpandige gokhal in de Sexpalast? Toen ik langs haar liep begon ze te schreeuwen tegen me dat ik binnen moest komen. Volgens mij zit zij aan de crack. Bekijk haar kop maar eens.[/IMG]

    Dat zou wel eens het legendarische erosmonster geweest kunnen zijn die jij daar bedoelt.
    IK HEB WELLES DEZE DAME BEZOCHT EN JIJ BEDOELD KAMER 1 MIJN ERVARING MET HAAR WAS NIET SLECHT TE NOEMEN MAAR HET IS OOK GEEN HOOG VLIEGER VOOR EEN GOEDE DIENSTVERLENING VOOR 30 EURO MOET JE BIJ VICKY ZIJN EN VOOR 50 EURO BIJ LAURINA EROS 26 KN 214 DIA EROS 26 KN 606 LIZ VULKAANHUIS KN 709 PINA VULKAANHUIS 708 NASTLY HUIS 48 ALS ER AAN MIJN WORDT GEVRAAGD WAT ZIJN DE BESTE DAMES IN EEN SAUNA CLUB KOM IK VOOR lr NIET VERDE ALS 2 STUKS OA DANA EN ANGELICA VOOR PHG IS DAT ANJA EN LOREDANA VOOR SIXSENS IS DAT LYDIA EN SWETLANA VOOR GT IS DAT DAIRA BABYLON JANNETE KORT SAMEN GEVAT TELD DE VULKAAN MEER TOPPERS ALS 1 SAUNA CLUB MAAR OP DE VULKAAN WERKEN GEWOON MEER DAMES

  22. #1193
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Dat was toen en nu is nu. Zo moeilijk is dat niet om te begrijpen. Afgelopen maanden was inderdaad bagger maar nu is het helemaal aangetrokken op de Vulkan. Veel nieuwe jonge dames. En zulke heb ik nergens anders kunnen vinden. Ik denk dat het grotendeels aan jezelf ligt. Als je er niet goed uit ziet, niet fris ruikt of geen goeie instelling hebt dan zal dat de service van de dame ook beïnvloeden. Dat is gewoon hoe het is.
    Wat een dom gelul zeg! Verklaar dan eens waarom ik in de saunaclubs wel geweldige dienstverlening krijg en op die Vulkan telkens maar weer tegen de verkeerde aanloop en wordt opgelicht? Dat kan geen toeval zijn. Ik denk MrSchwanz dat jij wat dienstverlening betreft gewoon niet veel gewend bent en dat jij al tevreden bent met zeer matige dienstverlening.
    Bezoek gewoon een keer een club als Golden Time. Dan praat je wel anders en ik garandeer je, die Vulkan van je laat je daarna wel voor wat het is.

    VALT ONDER NORMALE SLIJTAGE NET ALS REMBLOKKEN EN KOPELINGSPLAATEN ALS AUTO MOET JE EEN FRANSE BOLIDE RIJDEN ALS DVP EEN VAN DUITSE POOLSE OF RUSSISCHE KOMAF
    Nog zo een dom lulverhaal. Een Franse wagen, man DS, bekijk de Duitse ADAC statistieken of de TUV resultaten maar. Franse wagens eindigen steevast helemaal onderaan die statistieken. Mijn Renault Laguna was na 3 ton volledig op. Koppaking lag er meest uit, versnellingsbak was stuk en verder een heleboel electronische ellende. Mijn zakelijke Lexus CT200h heeft nu bijna 2 ton gereden. 0 problemen, zelfs nog geen nieuwe remblokken nodig gehad. Niets rammelt, niets gaat stuk. Dat is Japanse kwaliteit. Als je zeker ervan wilt zijn dat je bij je schatjes in Duitsland arriveert dan moet je gewoon Japans rijden.
    Dat gelul dat alleen maar Duitse Poolse of Russische dames goede dienstverlening zouden leveren is ook pure domme praat. Ik ken genoeg prachtige Roemeense en Bulgaarse dames waar je met rode oortjes en sterretjes voor je ogen van de kamer af komt. Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Duitse dames op de Vulkan. Laatst nog die Duitse Cassy, wat een oplichster zeg! Slechter en crimineler kon gewoon niet. En dan die Duitse Lexy waar jij ooit een slecht bericht over schreef https://www.ijsberenforum.com/forum/...os26-kamer-220. Verder die Duitse Tyra in het Eros gebouw moet ook zwaar slecht zijn volgens verschillende bevriende ijsberen. En die dikke Duitser die laatst in kamer 210 Eros zat was ook zwaar slecht. Verder die Duitse Lilly in Sexpalast is ook zwaar kloten. Levert gewoon belabberde seks. Tja, wat blijft er dan nog over? Nee, DS je moet gewoon niet zo dom lullen!

  23. #1194
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    702
    Discussies
    32
    Thanks
    717
    Thanked
    1.645 in 513 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    ....
    Ikzelf heb met Duitse dames op de Vulkan vaak zeer slechte ervaringen gehad. Ik noem hierbij Duitse Mia, ... in Eros. .....

    I can confirm your bad experiences. For me there´s no repeat with Mia (Germany) in Eros 26.

  24. #1195
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Wat een dom gelul zeg! Verklaar dan eens waarom ik in de saunaclubs wel geweldige dienstverlening krijg en op die Vulkan telkens maar weer tegen de verkeerde aanloop en wordt opgelicht? Dat kan geen toeval zijn. Ik denk MrSchwanz dat jij wat dienstverlening betreft gewoon niet veel gewend bent en dat jij al tevreden bent met zeer matige dienstverlening.
    Bezoek gewoon een keer een club als Golden Time. Dan praat je wel anders en ik garandeer je, die Vulkan van je laat je daarna wel voor wat het is.


    Nog zo een dom lulverhaal. Een Franse wagen, man DS, bekijk de Duitse ADAC statistieken of de TUV resultaten maar. Franse wagens eindigen steevast helemaal onderaan die statistieken. Mijn Renault Laguna was na 3 ton volledig op. Koppaking lag er meest uit, versnellingsbak was stuk en verder een heleboel electronische ellende. Mijn zakelijke Lexus CT200h heeft nu bijna 2 ton gereden. 0 problemen, zelfs nog geen nieuwe remblokken nodig gehad. Niets rammelt, niets gaat stuk. Dat is Japanse kwaliteit. Als je zeker ervan wilt zijn dat je bij je schatjes in Duitsland arriveert dan moet je gewoon Japans rijden.
    Dat gelul dat alleen maar Duitse Poolse of Russische dames goede dienstverlening zouden leveren is ook pure domme praat. Ik ken genoeg prachtige Roemeense en Bulgaarse dames waar je met rode oortjes en sterretjes voor je ogen van de kamer af komt. Ik heb zelf erg slechte ervaringen met Duitse dames op de Vulkan. Laatst nog die Duitse Cassy, wat een oplichster zeg! Slechter en crimineler kon gewoon niet. En dan die Duitse Lexy waar jij ooit een slecht bericht over schreef https://www.ijsberenforum.com/forum/...os26-kamer-220. Verder die Duitse Tyra in het Eros gebouw moet ook zwaar slecht zijn volgens verschillende bevriende ijsberen. En die dikke Duitser die laatst in kamer 210 Eros zat was ook zwaar slecht. Verder die Duitse Lilly in Sexpalast is ook zwaar kloten. Levert gewoon belabberde seks. Tja, wat blijft er dan nog over? Nee, DS je moet gewoon niet zo dom lullen!
    jij kies de verkeerde dames pufmeister

  25. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    toyota (22 februari 2017)

  26. #1196
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Man man wat is het toch kommer en kwel op de vulkaan of valt het toch wel mee.

    Onze Puffmeister blijft maar bashen. Hij haalt er zelfs recensies bij. Leuk man. Nu had ik toch wat tijd over en dacht ga eens kijken wat er te lezen valt. Nu heb ik bewust de door Puffmeister de hemel in geprezen Nita en Milana recensies buiten beschouwing gelaten, maar wat schetst mijn verbazing, binnen 10 minuten de volgende (waarschijnlijk bedoeld voor de Fabeltjeskrant) recensies gevonden van onze draaikont. Lijkt me dan toch dat het nog wel meevalt.

    Claudia https://www.ijsberenforum.com/forum/...711#post475711
    Monica https://www.ijsberenforum.com/forum/...104#post481104
    Kitty https://www.ijsberenforum.com/forum/...564#post479564
    Helena https://www.ijsberenforum.com/forum/...703#post475703

    Hij had zelfs topsessies bij dames die als TMM bekend staan.
    Sona https://www.ijsberenforum.com/forum/...172#post478172
    Ania/Sherima https://www.ijsberenforum.com/forum/...reply&p=462163

    Als je in de sauna clubs zoveel toppers tegenkomt waar zijn dan de recensies/verhalen? Je kunt overal tegen een slechte sessie aanlopen en idd is de kans op de vulkaan groter als in een SC, maar om dan gelijk alle dames over 1 kam te scheren gaat me toch te ver. Er zijn genoeg dames op de vulkaan te vinden die wel weten hoe het heurt. Dat ze misschien niet in jouw ideaal plaatje passen wil nog niet zeggen dat ze dan automatisch slechte service verlenen of oplichtsters zijn. Klein beetje generaliserend.

    Ach wat zit ik nou te lullen. Ik ben dan ook maar een eenvoudige Vulkaan promotor

  27. #1197
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Toppers.... TMM.... allemaal bullshit. Als de karakters van dvp en klant matchen kun je een geweldige date hebben in om het even welk Rld of SC dan ook.

    Helaas is het niet voor iedereen weggelegd om naast hun geilheid bij het aanschouwen van kont en tieten ook nog een beetje op te letten of het één grote fake show is of dat er daadwerkelijk wederzijdse interesse is. Als je daar minder bedreven in bent herken je het ook niet als de topper van een ander wel jouw geld wil nemen maar niet de zelfde service wil verlenen. Dat is dan jammer maar helaas.

  28. #1198
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Toppers.... TMM.... allemaal bullshit. Als de karakters van dvp en klant matchen kun je een geweldige date hebben in om het even welk Rld of SC dan ook.

    Helaas is het niet voor iedereen weggelegd om naast hun geilheid bij het aanschouwen van kont en tieten ook nog een beetje op te letten of het één grote fake show is of dat er daadwerkelijk wederzijdse interesse is. Als je daar minder bedreven in bent herken je het ook niet als de topper van een ander wel jouw geld wil nemen maar niet de zelfde service wil verlenen. Dat is dan jammer maar helaas.
    De "koning" heeft zijn zegje ook weer gedaan.

  29. #1199
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 21:40
    Berichten
    41.778
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.519 in 8.557 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    De "koning" heeft zijn zegje ook weer gedaan.
    Zal de keizer dan ook wat zeggen......
    Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
    en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. #1200
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Zal de keizer dan ook wat zeggen......
    Dames bieden wel degelijk andere service aan op verschillende plekken en in de regel is die minder in....
    en dan gaan we kijken hoeveel we kunnen poepen.... gelukkig hebben we hier ook nog een admiraal : Big30
    Ach ja, sommigen mogen hier (en in zijn algemeenheid) alles zeggen en anderen niet.

  31. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    awakey (16 februari 2017),Giodude (13 maart 2020),Pierke69 (30 januari 2024)

 

 
Pagina 48 van 56 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

FKK Artemis 468*60