Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 72
  1. #1
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Beitrag Alini (Braziliaanse) ex-PSR

    Naam : Alini

    Haarkleur/-lengte : Blondbruinachtig lang haar

    Lengte dame : 1.68m

    Postuur/Cupmaat : Slank meisje, A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, duits en engels

    Leeftijd : 20-23jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, NMC

    Extra :


    Afgelopen zaterdag weer op pad geweest en al snel zag ik een nieuw meisje dat volgens haar zeggen 21 jaar oud is en uit Brazilie komt. Als ze had gezegd 18 te zijn had ik haar ook onmiddelijk gelooft.

    Maar goed, eerst even gechecked of ik mijn pedo-pasje bij me had(dat had ik en die was nog geldig ook) en vervolgens naar de kamer. Pijpen bleek te bestaan uit het aan mijn staaf likken en heeel af en toe de eikel gedeeltelijk in de plek waar 'ie hoort, met neuken(hoe kreeg ze het voor elkaar, ik was minstens 70 centimeter langer dan zij) hield ze die punanie zo hoog dat ik zowat op m'n tenen moest gaan staan.

    Ze was wel aardig en ik kreeg niet de indruk dat ze een slechte service wilde geven maar ze deed het wel. Mischien te nieuw in het vak? Ben benieuwd wat anderen ervan te zeggen hebben.

    Pipo
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juli 2009 om 23:01

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Alini 16.09.06

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien


    Ben benieuwd wat anderen ervan te zeggen hebben.

    Pipo

    's Middags al wat met deze kleine meid gestoeid in het zwembad en ze was toen al niet erg flauw, ze
    graaide er volop op los. Ik hoorde later van enkele ijsberen dat ze niet zo goed moest zijn op de
    kamer en ze werd me eigenlijk afgeraden.
    's Avonds, het was al laat en dacht eigenlijk geen dame meer te "scoren", lag ik op een ligbed bij het zwembad
    een sigaretje te roken en kwam Alini bij me zitten. Even later lag ze op verzoek van mij bij me en ik probeerde haar te kussen.
    In eerste instantie was haar TZ niet overtuigend maar ze werden steeds beter en haar toch maar gevraagd om
    een sleutel te laten halen. We moesten een 15 min. wachten en ze kwam opnieuw tegen me aan liggen.(een pluspunt want soms bllijven de dames in het "sleutelhok" wachten)
    Op de kamer werd het een feest al had ik het niet verwacht omdat ze me deze dame (meisje) hadden afgeraden.
    Eerst lekker TZ die nu echt goed waren, dus niet alleen het puntje naar buiten, daarna haar verwend wat haar goed beviel.
    Het pijpen van haar was goed geen hand en tandwerk en ook niet alleen staaflikken en ze volgde mijn aanwijzingen, de manier waarop ik het lekker vind, goed op.
    Het EL deed ze uit zichzelf.
    Het neuken was oké zij eerst bovenop en daarna in missionaris.
    Uiteindelijk heb ik het met een KB afgemaakt.
    Tijdsdruk was er van haar kant helemaal niet en na de daad nog een tijdje gepraat met haar.
    Voor mij was het een hele goede ervaring, er was ook een goede chemie tussen ons, misschien omdat er al een eerste kennismaking geweest was in het zwembad 's middags en ze zal best het een en ander bijgeleerd hebben of minder schroom hebben na een maandje PHG.
    Leuke meid al ziet ze er idd. wel erg jong uit maar toch wel veel kans dat ik nog eens met haar naar de kamer ga.




    Naam : Alini

    Haarkleur/-lengte : Blondbruinachtig lang haar

    Lengte dame : 1.55m (1.68 m haalt ze echt niet)

    Postuur/Cupmaat : Slank meisje, A-Cup

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse, wat duits en engels maar kon goed met haar babbelen

    Leeftijd : 20-23jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, NMC, TZ, Vingeren, EL, KB. (FT niet naar gevraagd)

    Tijdsduur/prijs: 1 uur/75 Euro


    Jack42
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juli 2009 om 23:00

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Ausrufezeichen ?????????

    Oke nu loop ik toch ook alweer een tijdje mee maar wat in hemelsnaam is nu EL of KB heb van alles lopen bedenken maar kon het niet vinden, een beetje hulp is dan ook zeer welkom .

    Alvast mijn dank, groeten Koos56


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Service : Heel goed, PZC, NMC, TZ, Vingeren, EL, KB. (FT niet naar gevraagd)


    Jack42
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 september 2006 om 18:43
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Oke nu loop ik toch ook alweer een tijdje mee maar wat in hemelsnaam is nu EL of KB heb van alles lopen bedenken maar kon het niet vinden, een beetje hulp is dan ook zeer welkom .

    Alvast mijn dank, groeten Koos56
    EL = EierLecken
    KB = Körperbesamung

    :D

    http://83.98.220.73/forum/showthread.php?t=1506
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Alini

    Na enkele korte gesprekjes in de ondertussen drukke barruimte, die vrij snel uitmondden in ‘Zimmer?’ met als antwoord ‘Pause’ wou Krimson omstreeks 21.00 uur de terugtocht aanvatten.

    Echter buiten de speelse aanwezigheid van Alini gerekend die op een barkruk rondjes draaide en daarbij het grote scherm met de aan de gang zijnde voetbalwedstrijd aanschouwde. Na 2 minuten in de sauna gestaan (!) te hebben, was zij voldoende opgewarmd om ook Krimson op te warmen, wat, tegen alle verwachtingen in, nog lukte ook.

    Alini spreekt gebrekkig Duits, Krimson amper beter, maar veel meer taal was er niet nodig om te concluderen dat dit een geslaagd kamerbezoek zou worden, en hoe!
    Ondanks haar zeer jeugdige leeftijd wist Alini Krimson te behagen op een manier zoals enkel meer ervaren dames kunnen; omgekeerd liet zij zich de handelingen van Krimson ook welgevallen, waardoor er een chemie ontstond die ervoor zorgde dat er een mooi, maar bijzonder geruisloos slot was. Nog wat nagepraat waarbij Alini absoluut niet op de klok keek, en indien Krimson niet dringend naar huis toe moest, had hij misschien nu nog op kamer 6 vertoefd.

    Kortom een leuke meid, die veel moeite deed om het Krimson naar zijn zin te maken. Herhalingsgevaar is zeer groot, wel rekening houdend met haar vakantie in het thuisland Brazilië tussen begin december en einde februari.

    Krimson, die geen voetbal maar wel Braziliaanse meiden bekijkt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2007 om 01:04

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipokoeien

    Ze was wel aardig en ik kreeg niet de indruk dat ze een slechte service wilde geven maar ze deed het wel. Mischien te nieuw in het vak? Ben benieuwd wat anderen ervan te zeggen hebben.

    Pipo
    Had de kleine Alini (1m50cm!) al eens gespot tijdens het Oktober-Feest in PHG toen ze veelvuldig in het zwembad aan het plonzen was en ook zeer bedreven was in het balletje (voetbal he) hoog houden, moeiteloos deed ze dat 15-20 maal. Knap van zo'n meisje hoor :D! Braziliaans he!

    Ze spreekt na 5 maanden al een redelijk mondje Duits, voldoende voor een aardige conversatie.

    Haar technische kwaliteiten waren toch vrij middelmatig. Meer dan redelijk p-werk en wel aardig n-werk toen ze na het opwarmen gezellig boven op me kwam zitten was het niet.

    Tegelijkertijd wel een aardig meisje die niet op de klok kijkt en je ook graag vertelt wat een Brazilaanse in Duitsland zo al meemaakt.
    Het koude weer, de kartoffel-salades, controles in de tram dat ze een boete krijgt omdat ze de Duitse regels niet goed kan lezen, van die dingen :D :thefinger! Werd me ook duidelijk hoe je het als Braziliaanse aan moet pakken om in D te kunnen werken, zeer leerzaam dat half uurtje ... .

    Niet super knap wel een leuk meisje! Ft doet ze in principe maar hoogst zelden zei ze !

    Redelijk half uurtje, maar zal met haar niet meteen in herhaling vallen mocht ik weer eens in Oedt verkeren!

    Oja behalve aan haar lengte ook makkelijk te herkennen aan haar wenkbrauw piercing !

    Groet,
    big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 16 mei 2008 om 23:04
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Alini

    Dit meisje kwam bij mij op de ligstoel liggen, ze was zeker niet gehaast.
    Ze vertelde ronduit over brazilie maar ik voor mijn werk al eens mocht vertoeven:D
    Ze is afkomstig uit Salvador de Bahia.
    Nadat ze eens lief in mijn ogen gekeken had, zijn we naar de kamer vertrokken.
    Eens op de kamer viel het wel mee, ze is geen topper, PZC is maar minnetjes maar ze maakt het goed omdat het zo een lief meisje is.
    Maar het zal waarschijnlijk bij 1 bezoekje blijven....

  8. #8
    Geregistreerd
    11 januari 2006
    Last Online
    22 augustus 2008 @ 09:34
    Berichten
    23
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infas Bekijk bericht
    Dit meisje kwam bij mij op de ligstoel liggen, ze was zeker niet gehaast.
    Ze vertelde ronduit over brazilie maar ik voor mijn werk al eens mocht vertoeven:D
    Ze is afkomstig uit Salvador de Bahia.
    Nadat ze eens lief in mijn ogen gekeken had, zijn we naar de kamer vertrokken.
    Eens op de kamer viel het wel mee, ze is geen topper, PZC is maar minnetjes maar ze maakt het goed omdat het zo een lief meisje is.
    Maar het zal waarschijnlijk bij 1 bezoekje blijven....
    Nou, ik was zaterdag een week geleden met de kleine Alini (nog steeds die piercing naast haar oog) en dat ging best lekker. Ze komt overigens uit Bahia de Salvador
    Inmiddels een jaar in PHG heeft ze wel wat geleerd, pijpen staand en horizontaal, ze greep te snel n h condoom maar ik zette haar weer aan het pijpen en dat ging steeds beter, ze klom er helemaal in tot ik moest afkloppen. Met neuken heeft ze een uitstekend knijpertje , we prolongeerden het half uur met massage en gein tot ik natuurlijk weer moest neuken :o , twee keer gepopt , dom dom = veels te vermoeiend ....
    Afgelopen zaterdag was ze er nog steeds maar ze kan elk moment n huis gaan voor een paar maanden ....

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Lächeln nu ook een vriendinnetje in PHG

    Mijn twee vorige sessies vandaag waren gewoon twee sessies die ik niet kon afslaan van geiligheid, toegegeven dat telkens de dames dat (mee) in de hand gewerkt hadden.
    Hoewel ik meestal al mijn organen in mijn neus en al mijn intuïtie afstel op topgfe zat ik daar helemaal niet mee in en eigenlijk had ik overdag mijn (toen nog vermoedelijk) toppertje in PHG al gevonden .

    Het werd dus tijd om nu zo stilletjes aan al mijn gedachten weer bij haar te houden, haar op te zoeken, nog beter kennis met haar te gaan maken. Ik wilde immers vandaag nog intense gfe beleven. Dat moet nog lukken, dacht ik zo, want ze had me eerder op de dag verteld dat ze nog tot 1 uur zou blijven.
    Maar... ik had het erover met Dupke, toen we in een sofa zaten, in de hoofdbar, vlakbij de DJ, dat ik vreesde dat zij naar huis was :o. Waarom niet hè? Het is niet omdat vrouwen A zeggen, ook A doen hè . Ik had (en ik hield haar goed in de gaten :smile ze al heel lang niet meer gespot.
    Ondertussen in de grote bar genoten van de andere prachtige verschijningen die heen en weer fladderen.
    Plots... liep Alini voorbij, aan een redelijk tempo. Ik kon niet anders dan flink :wink: :wink: en haar lief, vriendelijk en toch wel een beetje verleidelijk bij me wenken. Ze staakte hierbij meteen haar drafje en kwam onmiddellijk bij me zitten :smile:. Allicht dacht ze misschien dat ik voorheen maar wat zei en het niet écht meende dat ik nog met haar naar de kamer wou, wie weet, het gebeurt :smile:.
    Het duurde helemaal niet meer zo lang meer vooraleer ze de sleutel ging halen. Ik wist bijna zeker dat ik met een toppertje op weg was. Toen ze met de sleutels terugkwam zei ik dat ik eerst nog even naar het toilet moest en me zou gaan verfrissen in de douche. Ze zou op me wachten in de sofa in de bar, maar dat deed ze niet. (toen ik uit de douche weer in de bar kwam was ze weg, grapje) Nee, toen ik uit de douche stapte en me nog maar net had afgedroogd stond ze daar al. Wij op weg naar de kamer.
    Vooraleer ik definitief toehapte natuurlijk (in de bar al hè) gevraagd of tonzoenen en knuffelen ook haar lievelingsdingetjes zijn, waarop ze zeer bevestigend antwoordde.

    Op de kamer werd het ietwat (ja, die indruk had ik vandaag van haar) verlegen 'meisje' (ja, ze ziet er geen 20 uit) de spontaniteit zelf. We hebben veel gelachen tussen ons liefdesspel door.
    Heerlijk lang en lief knuffelen, nooit enige haast gemerkt, veel, lekker en zeer intiem getongzoend en mekaar getrakteerd op vele lieve, zachte kusjes op de lippen.
    Tussendoor hadden we het ook over de Braziliaanse maffia uit haar stad. Dit brave meisje staat ginder goed haar mannetje hoor.
    Buiten het heerlijk rustig opbouwend voorspel, dat tot intense opwinding leidde, is pijpen een bijzondere kunst van haar, althans toch voor mij. Zalig, zalig, oneindig zalig van liggen genieten. Ik leek wel even HM :wink:.
    Daar waar ik bij vele meiden moet aangeven hoe ik het precies het allerliefste heb (en ze het dan zelfs nog op enkele seconden weer vergeten zijn), deed zij dat vanzelf en moest ik enkel maar aangeven hoe geweldig ik het vond en er van genoot. Ze doet het met zóóó veel gevoel!!!
    Hoewel het mijn derde ontlading zou worden, gebeurde het toch nog vrij snel. Het deed zo geweldig goed dat ik op een gegeven moment mezelf niet meer onder controle kon (lees: wilde) houden en me maar lekker liet gaan :smile:.
    Even stelde ik me de vraag of ze wel FT zou willen, zoals zij tekeer ging en toen ik op het punt stond om te gaan spuiten. Maar ik zette dat snel uit mijn hoofd. Ze moest dat dan maar zeggen of laten blijken.
    Alini voelde echter perfect aan wanneer ze mijn paal moest loslaten en ontweek zo een FT. Ze kon echter wat sperma in haar gezicht niet meer ontwijken, wat ze dan vermoedelijk ook wel niet erg zal gevonden hebben. Zo leek het toch. Of ze écht geen FT wil doen heb ik niet gevraagd, voor mij hoeft dat niet. Ik vond de spanning zo al top :smile:.
    Ik ben haar opnieuw beginnen verwennen, voornamelijk kussen (zeer lieve tedere innige kusjes), tongzoenen, plagend strelen, vingeren en oraal... tot ze opnieuw mijn inmiddels weer flink gegroeide elfde vinger onder handen (lees: mond) nam. Ze deed dat weer intens en zalig en wist wederom ook haar tong op de juiste manier op de juiste plaatsjes teasend haar werk te laten doen.
    Deze keer stuurde ik wel aan op het echte neukwerk. Ik stond versteld van hoe zij ook openstaat voor lekkere seks. Ik zou hier eerder het woord vrijen willen gebruiken dan neuken. Hmmm... eens goed opgewarmd komt ze hélemaal los. Zalig, in één woord!! :smile:

    Ze vertelde me ook dat ze heel tevreden is met haar kleine borstjes en geen siliconen wilt. Ik heb in elk geval geantwoord dat haar borsten voor mij perfect waren, wat ik haar tijdens de sessie al wel had laten verstaan :smile:. Ze is niet alleen lief, mooi en geniaal maar ook nog eens heel verstandig .
    Ze spreekt ook 4 talen: Engels, Duits, Spaans en Portugees.

    Alini heeft tot slot prachtige bruine ogen en heeft alles in haar opdat ik er op slag verliefd zou kunnen op worden. Pech voor mij: het is een DVP-dame waar ik dus niets mee wil dan super gfe binnen de club.


    Herhalingsgevaar: onbestaande
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard 3de keer toch maar weer eens iets van neerpennen

    Op de kamer speelde zich weer een gfe+ af zoals de twee vorige keren. Deze keer kreeg ik tussen de 2 daadstellingen door weer een heerlijke maar zachte massage van haar. Ze heeft door mijn toedoen deze massage niet kunnen afwerken. Hoe pak je, btw, in godsnaam zoiets aan ? Het begint vanbinnen allemaal te borrelen en je meisje is je nog heerlijk aan het masseren. Onderbreken doe je dan toch niet? Ah :zauberkis, even naar het toilet moeten, bood hier een oplossing. Zo kon deze inmiddels abnormaal verhitte beer de massage diplomatisch en tactisch onderbreken. Ik vertelde haar, bij het terug binnenkomen van de kamer, toen ze de massage wou verderzetten, dat ik zin had in andere spelletjes :smile:. Net zoals de vorige keren weer een sublieme pijpbeurt gekregen van haar. Hoewel ik neuken prefereer op pijpend klaarkomen (FT doet ze niet) verandert mijn idee daarover bij haar als vanzelf. Zij doet dat zo superlekker en verbluffend goed dat ik bij haar niet in de mogelijkheid ben om te vragen om te stoppen en om over te gaan tot het aanbrengen van een rubbertje voor het feitelijke neukwerk. Ik voel me bij haar precies HM :smile:. Als ik er nu zo terug aan denk, ik kan er nog niet helemaal van over, zo zááálig van genoten, pfff, hmmm, euheuh!
    De tweede ronde was natuurlijk wel neukend.
    Verder vertelden we mekaar spontaan gewoon even wat we nu net zo héél lekker vinden. Vorige keer had ik zoiets van: “ laten we haar volgende keer maar links liggen”. Toch maar mijn verstand tussen mijn benen achternagelopen toen ze zo lief, verleidelijk en ondeugend bij mij op de ligzetel kwam zitten in het laatste zonnetje en geen spijt van gehad.

    Alini is er normaal gezien op vrijdag, zaterdag en zondag.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch uitstekend, zoals steeds!!

    Na het middagmaal een beetje te hebben laten zakken een saunarondje gedaan, gezwommen (ik had het bad voor mij alleen, uitgezonderd de plastieken beesten en attributen) en aan 'social talking' gedaan met tal van mede-beertjes. Op een gegeven moment ging ik voor Dupke en mezelf een colaatje halen. Zoals je al van Dupke kon vernemen kwam hij nét niet om van de dorst. Ik botste als het ware op Alini en mocht mee van haar appel eten. Van het één kwam het ander, waardoor mijn pik al snel zo gegroeid was dat ik absoluut niet meer kon verbergen/ ontkennen dat ik behoorlijk geil stond. Niet veel later lagen we in kamer 12, de kleinste kamer van heel PHG (uitgezonderd dus de wc er rechtover hè Willem ), wat ook zijn charmes heeft. We hadden eigenlijk eerst een sleutel van een grotere kamer maar die rook naar mazout . Het kamergebeuren (maar dik 1,5 uur ) was weer als ‘vanjongs’: super Eerst heerlijk genoten van haar specialiteit (géén dame die het beter doet in geen enkele club, naar mijn bescheiden meningetje): pijpen en nadien een tweede ontlading tijdens het beoefenen van verschillende standjes.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 mei 2008 om 21:40
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Alini vertrekt 22/6 naar Brazilië en komt 11/7 terug. Ze gaat feesten (dansen en eten).
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend weer 2 geweldige sessies mee gehad. De recensies zijn helemaal verweven in het verslag.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Alini komt pas terug op vrijdag 25 juli.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #15
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool Terug

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Alini komt pas terug op vrijdag 25 juli.
    Alini is terug sinds woensdag 09 juli
    Seksenfun was er niet, heb ik dus zonder moeilijkheid naar de kamer kunnen gaan :D

  16. #16
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurent74 Bekijk bericht
    Alini is terug sinds woensdag 09 juli
    Seksenfun was er niet, heb ik dus zonder moeilijkheid naar de kamer kunnen gaan :D

    Hij gaat kwaad zijn !
    Was het een GFE+???

    :wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Hier gaat nog wel een recensie op volgen met een hoog GFE-gehalte, niet noodzakelijkerwijs van mij... :D

    Voor haar doen was ze gisteren buiten de kamer behoorlijk uitgelaten en maakte een zeer vrolijke indruk.
    Zo zie ik haar toch veel liever dan passief achter de speelautomaat.

  18. #18
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Hier gaat nog wel een recensie op volgen met een hoog GFE-gehalte, niet noodzakelijkerwijs van mij... :D

    Voor haar doen was ze gisteren buiten de kamer behoorlijk uitgelaten en maakte een zeer vrolijke indruk.
    Zo zie ik haar toch veel liever dan passief achter de speelautomaat.
    Dat komt omdat franstalige belgen gewoon betere GFE´ers zijn bij de dames dan nederlandstalige belgen :teuflisch.

  19. #19
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Lächeln

    Bij mijn voorgaande bezoekjes was mij oog al vaak gevallen op een klein meisje. Ook gisteren kwam ik haar verschillende keren tegen en heeft ze ook de gelegenheid genomen om onder mijn ijsberenvel te kijken. Toch besloten om maar niet met haar naar de kamer te gaan.
    Echter aan het einde van de avond heb ik mij door positieve verhalen over laten halen toch maar met haar naar de kamer gegaan. Ze is lekker smal, dus het voelt allemaal lekker aan. Zoenen doet ze leuk mee en ook het pijpen is ok. Op ze hondjes afgemaakt, ze was heerlijk nat, dus kon ik lekker soppen.

  20. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Na het lange gestoei in de buitenbeddenbakken kon het niet anders als dat wij geil en wel op een kamer zouden belanden. Eén van haar favoriete kamers. Kamer 18. De laatste kamer op de bovenwandelgang aan het nachtcafé. De sessie was zoals vanouds weer tip top. Een eerste keer klaargekomen al pijpend, zij beheerst het als geen andere dame om mijn gevoeligste plekjes te ontroeren. Tongzoenen, knuffelen, vingeren, beffen… enfin de hele santaboetiek om een tweede maal neukend klaar te komen. Eerst bereed ze me, tot ze moe was, dan missionarishouding en dan op z’n hondjes. Klaarkomen doe ik niet zo snel op z’n hondjes dus terug missio en een tweede keer klaargekomen. Na 1,5 uur de kamer verlaten met weeral een reuzegoed gevoel. Als de klik een beetje bijzonder is, is de sessie ook altijd niet ietsjes meer bijzonder. Elke keer wordt nog steeds een beetje beter.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Alini is er normaal gezien op vrijdag, zaterdag en zondag.
    Dit moet ik even rechtzetten: Alini is er normaal gezien enkel op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.

    En hiermee doe ik ze meteen een plezier, staat ze weeral even bovenaan op pagina 1 (zo gaan we toch niet beginnen hè )?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Weihnachten in PHG

    De afgelopen dagen heb ik me meerdere keren vermaakt met Alini over wie het best wel stil is op het forum. Is een gezellige meid, inmiddels 24 jaar met een meer dan gemiddelde serviceverlening. De professionele tintjes (die ze zeker wel heeft) vallen nauwelijks op, maar zijn voor deze ervaren wandelaar direct merkbaar. Maar ik heb niets te klagen. Alini pijpt bovengemiddeld en als je haar aangeeft wat en hoe je het lekker vindt dan past ze haar techniek aan. Het zoenen is goed en langdurig. De eerste keer liet ik de penetratie maar achterwege omdat ze zo nauw was dat mijn vinger al strak omhuld was toen ik die bij naar binnen liet glijden. Ik dacht: mijn toch wel forse big John, eenmaal op oorlogsterkte, gaat hier never nooit niet inkomen. Toen ik dit aan het eind van de sessie terloops noemde verbaasde mijn aanname haar (never assume...).
    Maar wie wat bewaart heeft wat, de volgende 2 sessies verschillende standen uitgeprobeerd met groot genot.
    De laatse sessie van de drie toch met een teleurstelling weggekomen. Eenmaal op de kamer vertelde Alini mij dat het vanwege de grote drukte (dit klopt wel, het was zeeeeer druk rond 21.00 uur) de baas zou hebben verboden langer dan 30 minuten te kameren. Ik had juist mijn zinnen gezet om 1,5 a 2 uur te genieten. Is dit gebruikelijk in PHG of is het een verzinsel van deze dame om zo meer te kunnen verdienen? Wie weet een antwoord.
    Toen ik 3 minuten later onder de douche stond zag ik Alini alweer naar de kamer lopen met een andere ijsbeer, dit maakte de teleurstelling nog wat groter.
    Ook ondanks deze onduidelijkheid weet ik niet of ik de volgende keer weer met alini ga kameren. Ze is lief, heeft een knap uiterlijk en is zeker goed op de kamer, haar after sales serviceverlening vind ik matig. Hierdoor krijg ik het gevoel een van de velen te zijn, dat is natuurlijk ook zo maar dat gevoel wil je niet hebben. Niet iedereen geeft in twee avondjes enkele honderden euris uit aan haar... Net wat meer attentie van haar kant als je haar tegenkomt kan dan wonderen doen. Mijn opmerkingen zijn niet negatief bedoeld, ik heb zeer genoten van en met Alini en kan haar aan liefhebbers van 'petit' girls van harte aanraden en sluit ook zeker niet uit dat ik een volgende keer in PHG toch weer met haar ga kameren als ze me op de juiste wijze weet te raken.
    Het vlees is zwak...

    Just John

  23. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard info na informeren

    Aline gaat met haar beste vriendin Brenda half juni PHG (minstens tijdelijk) verlaten. Ze gaan in een Spaanse club werken. De naam van de Spaanse club was Alini echter niet bekend (raar maar waar )

    Of er een groot afscheidsfeest zal gegeven worden blijft een hele grote vraag .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. #24
    Geregistreerd
    7 juli 2009
    Last Online
    22 juli 2009 @ 19:14
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kann nur immer wieder sagen die Frau ist super Gladiator

  25. #25
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Aline gaat met haar beste vriendin Brenda half juni PHG (minstens tijdelijk) verlaten.
    Afgelopen weekend was ze nog gewoon aanwezig, of is ze alweer terug?

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

FKK Artemis 468*60