Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 392
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2011
    Last Online
    6 maart 2021 @ 11:41
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer, 2016

    Was er afgelopen zaterdag na heel lange tijd nog eens naartoe geweest,lineup was uiteraard nog niet wat het moest zijn,tot 23uur viel het mee,maar om 1uur zaten er nog 1 a 2 dames,aantal was op de kamer vermoed ik.Ben dan toch met een duitse anni of zoiets geweest en sloeg toch wel vies tegen.Betaald en terug 2uur naar huis bollen.er was een heel grote blonde die topless rondliep,was van plan met haar te gaan maar kans laten schieten helaas,eigen schuld,zag ze nog rond 24u trap naar boven nemen met haar kleinere blonde vriendin en niet meer gezien,iemand een idee wie die grote blondine was?

  2. Onderstaande leden hebben Jamesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 7 januari 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Geen idee, maar tav de dame die jij anni noemt. Denk dat je annelie (duits) op de kamer hebt getrokken. Tattoos in de vorm van pistolen... Mijn ervaring met haar was wel goed.

  4. #3
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Zaterdagavond weer eens naar Living Room geweest. Rond een uur of 8 gearriveerd.

    Om te beginnen met het aantal beren dat aanwezig was. Nou, het was helemaal niet druk. Dames waren er echter volop. Pas rond 11 uur werd het drukker. En toen ik rond een uur of 3 's nachts het pand verliet kwamen er nog steeds mannen binnen.

    Dan de dames. Voor elk wat wils. Goeie line-up en zoals altijd komen vele dames langs om een praatje te maken en checken of er een kamer gang inzit. De meesten relaxed zoals het volgens mij alleen kan in de huiskamer. En voor de liefhebbers van blond en knap, er liepen 2 blonde stoten rond waar ik dan ook mee op kamer ben geweest:

    - Jeniese of Janine. Ben niet zeker van de naam. From Germany. Dame met kort blond haar en mooi lijf en knap gezicht. Uitgebreid mee kennis gemaakt in het rokersgedeeld van LR en tot volle tevredenheid mee gekamerd. Werkt sinds 2 maanden in LR en komt volgens zeggen van Magnum.
    - De verrassing van de avond. Ook in het rokersgedeelte mee kennisgemaakt. Ik dacht, dit kan niet waar zijn, wat doet zo'n fotomodel in een Saunaclub? Ze kwam een peukie doen, keek rond en kwam bij me zitten. Casey was de naam. Hoogblond, een bril op en een fantastisch lichaam met nog een knapper gezicht. Dacht, is een Duitse of voor mijn part Zweedse. Nee, was het antwoord, ik kom uit Roemenie en werkt al 4 jaar in Living Room. Hoe kan dat nou? Ik had ze nog nooit eerder gezien. Is bovendien vriendelijk en geeft ook nog eens een goeie service, inclusief volle bak zoenen. Aanrader.

    Verder rustig aan gedaan en relaxed tot einde avond alvorens met een big smile naar hotel te gaan. Denk er sterk over om met de Carnavals party terug te gaan en hoop dat Casey er dan weer is. Gaan we zeker op herhaling.

    Living Room blijft voor mij de favouriete "place to be".

  5. Onderstaande 8 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 januari 2016),Ascari (25 januari 2016),Bosco (25 januari 2016),Davedv (25 januari 2016),gignnl (25 januari 2016),Goforit99 (26 januari 2016),Nedlovefkk (25 januari 2016),rob45 (25 januari 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Tja, wat moet je dan nog schrijven na wederom een mega geslaagd bezoek aan LR...

    Eigenlijk kan ik alleen maar herhalen wat ik eerder schreef, alleen dan met andere dames in de hoofdrol.

    • Dit keer bij binnenkomst (ca. 20:00) geen voor mij bekende ijsberen. De hele avond ook geen gezien die ik ken van voorgaande bezoeken.
    • De tent is wel goed gevuld.
    • Na een vorige keer hartelijk begroet te zijn door dames waar ik ooit één of meerdere keren mee kamerde nu ook een handvol schatjes waarmee ik het matras nog niet deelde.
    • Meerdere dames geven aan al vast in te schrijven voor een kamer zonder een potentiële klant te hebben. Dit ivm wachttijden. Persoonlijk vond ik het allemaal reuze meevallen. Geen enkele keer langer 30 minuutjes hoeven wachten.
    • Met zoveel scheetjes ontkom je er niet aan. Nee zeggen tegen meiden waarvan je weet dat het leuk gaat worden op de kamer. Ééntje pikt dat niet en probeert haar tong achter in m'n keel te proppen. Mijn straf is totaal geen verdere aandacht meer. Ach, daar komen we ook wel weer overheen.
    • Anderen zijn wat sportiever en kennen me inmiddels ook wat langer dus er word genoeg ge "socialized". Bankjes omdat te doen zijn ivm drukte lastig te vinden.
    • Naast alle bekende koppies ook weer 5 of zes nieuwe gezichten gezien. Twee daarvan gitzwart. Verder niet mee gesproken.
    • Het eten kan ik geen zinnig woord over zeggen want daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Wilde eigenlijk rond 18 uur binnen zijn maar twee lifters die ik op pikte boden in ruil voor vervoer naar Hbf Duisburg een maaltijd daar in de stad aan.
    • De pizza pikte ik wel mee. Geinig om te zien hoe de hongerige wolfjes zich op hun (voor mijn gevoel) enige dagelijkse maaltijd storten. 4 stukken pizza en toch maar 45 tot 55 kg wegen....
    • Uiteindelijk twee keer gekamerd. Twee keer fenomenaal, twee keer compleet anders. Beide bezocht ik al vaker, één voor de vierde keer nu, de ander voor de tweede keer.
    • Bij een volgend bezoek zal ik weer grote moeite hebben om verschillende keren nee te moeten zeggen tegen diverse meiden waar ik zonder nadenken een hartstikke goede tijd zou hebben gehad.


    VR out.
    Laatst gewijzigd door WA; 31 januari 2016 om 20:30

  7. Onderstaande 11 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 februari 2016),amigo70 ( 1 februari 2016),Ascari (31 januari 2016),Bluebear (31 januari 2016),Bosco (31 januari 2016),de duisburg spesjalist ( 1 februari 2016),kempie ( 1 februari 2016),mechelen (31 januari 2016),Megaboob (31 januari 2016),Wentelt Eefje (31 januari 2016),Wijze grijze (31 januari 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:27
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Eigentlich schreibe ich ja keine Berichte mehr, aber nach meinem gestrigen Besuch im Living Room (Sonntag) ist mir zumindest klar geworden, was mich derzeit so stört.

    Eine Analogie die mir dazu eingefallen ist: Der Living Room ist aktuell eine Pommes Bude, die aber trotzdem Preise wie ein 4 Sterne-Restaurant aufruft! (Verpflegung, Frauen und Räumlichkeiten eher naja -> Eintrittspreis und Zimmerpreis aber teuer)

    Gestern:

    1. Schon um 16 Uhr an einem Sonntag keine freien Zimmer mehr und lange Wartezeiten obwohl der Club nicht sonderlich voll war. Wenn es erstmal richtig voll ist, kann man es eigentlich komplett vergessen.
    Nach 20 Uhr konnte ich nichts mehr machen, da die Wartezeiten schon auf unerträgliche 45 Minuten angewachsen waren. An einem Sonntag. Es gibt zu wenige Zimmer für einen 60 Euro Club.

    2. An dem ungemütlichen Zelt muss dringend etwas gemacht werden. Geht immer noch gar nicht. Stichwort: 60 Euro Club.

    3. Das Essen ist nicht mehr wirklich gut. Schnitzel und Pommes. Kann man mal machen. Aber jeden Sonntag? Überhaupt gibt es kaum Abwechslung. Samstag steht da immer Gyros oder Geschnetzeltes, Sonntags gibts meist Schnitzel. Oder andersrum. Man kann es essen - aber - 60 Euro Club!
    Die Tortellini waren mal wieder verkocht, die Rahmsauce dünn wie Wasser und komplett versalzen. 60 Euro Club!
    Immerhin: Vor einigen Wochen hatte ich mal Wirsingrouladen, die waren grandios. Aber sowas schönes gibt es höchstens mal IN der Woche, wenn ich normalerweise keine Zeit habe. Die Kochleistungen haben jedenfalls geschmacklich und von der Abwechslung her gewaltig nachgelassen.

    4. Die Gäste. Im Prinzip die gleiche Klientel wie im Happy Garden. Und da fahr ich deswegen praktisch nur noch ganz selten mal hin. Aber diese Jungs können sich die 60 Euro wohl problemlos leisten und holen auch gerne mal einen Stapel 50er direkt aus der Manteltasche, um sich den teuersten Whiskey zu kaufen und dann alle Sofas in Beschlag zu nehmen.

    Ich fands mal richtig gemütlich im Living Room - ohne das nette Personal wäre es eine komplette Katastrophe. Aber 60 Euro? Darüber sollte man echt mal nachdenken.

  9. Onderstaande 10 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 februari 2016),george101 ( 2 februari 2016),mechelen ( 2 februari 2016),Megaboob ( 1 februari 2016),Nedlovefkk ( 1 februari 2016),NikXXX ( 2 februari 2016),satanic surfer ( 1 februari 2016),Sjeufke ( 1 februari 2016),Smouse ( 6 februari 2016),Wentelt Eefje ( 1 februari 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    8 maart 2024 @ 23:18
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Warum sollte das LR etwas Ändern so lange Gewinn gemacht wird, dass Klientel zahlt und die Damen zufrieden sind ?
    Nivou und Image ist wohl unwichtig.Dieses Klientel ist leider normal in diesem Gewerbe und so wie es aussieht auch willkommen. Ist eine Frage der Zeit wann die "normalen Gäste" wegbleiben und das Klientel unter sich bleibt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Eigentlich schreibe ich ja keine Berichte mehr, aber nach meinem gestrigen Besuch im Living Room (Sonntag) ist mir zumindest klar geworden, was mich derzeit so stört.

    Eine Analogie die mir dazu eingefallen ist: Der Living Room ist aktuell eine Pommes Bude, die aber trotzdem Preise wie ein 4 Sterne-Restaurant aufruft! (Verpflegung, Frauen und Räumlichkeiten eher naja -> Eintrittspreis und Zimmerpreis aber teuer)

    Gestern:

    1. Schon um 16 Uhr an einem Sonntag keine freien Zimmer mehr und lange Wartezeiten obwohl der Club nicht sonderlich voll war. Wenn es erstmal richtig voll ist, kann man es eigentlich komplett vergessen.
    Nach 20 Uhr konnte ich nichts mehr machen, da die Wartezeiten schon auf unerträgliche 45 Minuten angewachsen waren. An einem Sonntag. Es gibt zu wenige Zimmer für einen 60 Euro Club.

    2. An dem ungemütlichen Zelt muss dringend etwas gemacht werden. Geht immer noch gar nicht. Stichwort: 60 Euro Club.

    3. Das Essen ist nicht mehr wirklich gut. Schnitzel und Pommes. Kann man mal machen. Aber jeden Sonntag? Überhaupt gibt es kaum Abwechslung. Samstag steht da immer Gyros oder Geschnetzeltes, Sonntags gibts meist Schnitzel. Oder andersrum. Man kann es essen - aber - 60 Euro Club!
    Die Tortellini waren mal wieder verkocht, die Rahmsauce dünn wie Wasser und komplett versalzen. 60 Euro Club!
    Immerhin: Vor einigen Wochen hatte ich mal Wirsingrouladen, die waren grandios. Aber sowas schönes gibt es höchstens mal IN der Woche, wenn ich normalerweise keine Zeit habe. Die Kochleistungen haben jedenfalls geschmacklich und von der Abwechslung her gewaltig nachgelassen.

    4. Die Gäste. Im Prinzip die gleiche Klientel wie im Happy Garden. Und da fahr ich deswegen praktisch nur noch ganz selten mal hin. Aber diese Jungs können sich die 60 Euro wohl problemlos leisten und holen auch gerne mal einen Stapel 50er direkt aus der Manteltasche, um sich den teuersten Whiskey zu kaufen und dann alle Sofas in Beschlag zu nehmen.

    Ich fands mal richtig gemütlich im Living Room - ohne das nette Personal wäre es eine komplette Katastrophe. Aber 60 Euro? Darüber sollte man echt mal nachdenken.
    Laatst gewijzigd door flowerball; 1 februari 2016 om 21:12

  11. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2009
    Last Online
    11 oktober 2023 @ 21:11
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens. Wat is deze club afgegleden! Dit kan je niet meer maken voor 60 euro. Geen "deftige" kino meer, eten van gaarkeukenkwaliteit, hygiëne in rokersruimte en wellness ondermaats. Als je een massage bestelt, lig je in de tocht en zonder enige privacy. Onvoorstelbaar dat dit een zusterclub is van GT. Daar weten ze wel een zekere standaard hoog te houden. Of ga een keertje bij Yingyang kijken! En van de meiden word ik ook niet echt vrolijk ...

  12. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walput Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Wat is deze club afgegleden! Dit kan je niet meer maken voor 60 euro. Geen "deftige" kino meer, eten van gaarkeukenkwaliteit, hygiëne in rokersruimte en wellness ondermaats.
    Precies, het lijkt wel een Brabants feestcafé. Hier moet tegenop getreden worden. Ook tegen de dronkaards die €60 euro neertellen om van 11:00 tot 04:00 gratis te kunnen zuipen en vreten. Zo dadelijk krijgen we nog carnavaleske toestanden en moeten we verplicht in polonaise door de keet sjouwen. Dat geschuif met het meubilair moet ook maar eens afgelopen zijn. En in de kino behoren van die luxueuze fluwelen relaxzetels te staan en geen bedden. Vanuit het bed naar de film kijken. Het lijkt wel of je in een ziekenhuis bent opgenomen.Ik zeg: "Hier moet de mattenklopper overheen."

  13. Onderstaande 10 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 februari 2016),bergm550 ( 6 februari 2016),Bosco ( 6 februari 2016),Dalton ( 6 februari 2016),Graagneuker ( 5 augustus 2016),Jack42 ( 6 februari 2016),kempie ( 6 februari 2016),lustman ( 6 februari 2016),Nedlovefkk ( 6 februari 2016),walput ( 6 februari 2016)

  14. #9
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    freet cafe is nog een tegoed woord snakbar kom eerder in de richting ma door de dames maken deze club ma het val bij mijn niet onder de 60 euro clubs er zijn ma 2 clubs die die 60 euro verdienen en bijde in ons eigen land toch jeuk het mijn weer om lr te bezoeken mede door de fantastiche blodjob van dana en het ontbijt ma ik blijf nog even kraben tot dat er weer een verjaardagfeestje is de club val voor mijn in de intree catorie 40-50 euro en dat mag dan zonder alcehol zijn

  15. #10
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    freet cafe is nog een tegoed woord snakbar kom eerder in de richting ma door de dames maken deze club ma het val bij mijn niet onder de 60 euro clubs er zijn ma 2 clubs die die 60 euro verdienen en bijde in ons eigen land toch jeuk het mijn weer om lr te bezoeken mede door de fantastiche blodjob van dana en het ontbijt ma ik blijf nog even kraben tot dat er weer een verjaardagfeestje is de club val voor mijn in de intree catorie 40-50 euro en dat mag dan zonder alcehol zijn
    Wie kan dit voor mij vertalen? Ik heb google translate geprobeert, maar die slaat op tilt!

  16. Onderstaande 5 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 6 februari 2016),lustman ( 6 februari 2016),molaar ( 6 februari 2016),Nedlovefkk ( 6 februari 2016),WA ( 6 februari 2016)

  17. #11
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Wie kan dit voor mij vertalen? Ik heb google translate geprobeert, maar die slaat op tilt!
    freet cafe is nog een tegoed woord snakbar kom eerder in de richting. de dames maken deze club .ma het val bij mijn niet onder de 60 euro clubs. er zijn ma 2 clubs die die 60 euro verdienen en beide in ons eigen land. toch jeuk het mijn weer om lr te bezoeken mede door de fantastische blodjob van dana en het ontbijt .ma ik blijf nog even krabben tot dat er weer een verjaardagfeestje is. de club val voor mijn in de intree categorie 40-50 euro en dat mag dan zonder alcohol zijn

  18. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 6 februari 2016)

  19. #12
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Lol,

    Het lijkt een trend te worden. Zodra ik meld het ergens naar m'n zin te hebben komen de ongenuanceerde commentaren los. Maar goed, niet iedereen vind dezelfde zaken belangrijk en weegt alles op zijn eigen manier.

    Zo zou je elke club dus de maat kunnen nemen. Ik denk dat het beste bewijs dat een club het wel of niet goed doet bij zoveel mogelijk mensen is het aantal verschillende in kom prijzen (goedkoper voor en na een bepaalde tijd) wat een club hanteert en hoeveel (korting)acties ze inzetten om publiek aan te trekken.

  20. #13
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Was de fles nou half leeg of half vol is vaak de vraag,komt er een negatieve reactie komt de rest ook los.Voor deze schrijvers de vraag,als je weet dat het er slecht is waarom kom je er dan nog??
    Ook commentaren van iemand met 16 bijdragen in 7 jaar zeggen mij niets,zal wel een alias zijn van een azijnzeikerd.
    Natuurlijk klopt er soms iets niet,maar dat tref ik ook in GT en YY.Natuurlijk is het eten niet altijd even goed.Maar wat ik wel altijd tref is een uitermate vriendelijke ontvangst en snelle bediening en wat nog veel belangrijker is een,voor mij(lees) prima line up met diverse servicegranaten.Ik (lees) heb het in LR prima naar mijn zin,en kom er graag.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  21. Onderstaande 16 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 7 februari 2016),Ascari ( 6 februari 2016),Badslippers ( 6 februari 2016),bergm550 ( 6 februari 2016),Bosco ( 6 februari 2016),Boy69 ( 6 februari 2016),george101 ( 8 februari 2016),Graagneuker ( 5 augustus 2016),Jack42 ( 6 februari 2016),kempie ( 6 februari 2016),maxi72 ( 6 februari 2016),mechelen ( 6 februari 2016),molaar ( 6 februari 2016),pret ( 6 februari 2016),rob45 ( 6 februari 2016),Sjeufke ( 6 februari 2016)

  22. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2009
    Last Online
    11 oktober 2023 @ 21:11
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Dus alleen veelschrijvers hebben recht op een mening?

  23. #15
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walput Bekijk bericht
    Dus alleen veelschrijvers hebben recht op een mening?
    Kennelijk. Trek het je niet aan. Sommigen doen alsof club "X" hun favoriete voetbalclub is en daar mag absoluut niets negatiefs over gezegd worden.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 6 februari 2016),walput ( 6 februari 2016)

  25. #16
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walput Bekijk bericht
    Dus alleen veelschrijvers hebben recht op een mening?
    Dat zeker niet,het is wel zo als je weinig of geen recensies schrijft maar wel op dit forum alleen weet te melden dat het weer K*T met peren is bij een bepaalde club waar ook maar niks goed aan is, moet je het niet gek vinden dat men je een azijnzeiker vind.
    Ik was donderdag bij LR en er waren zoals gewoonlijk plus en minpunten.

    Ontvangst: Goed en vriendelijk
    Kleding : Nieuwe badjassen en slippers
    Versiering: Leuk aangekleed
    Dames : Redelijke line up
    DJ/Muziek: Slecht
    Sfeer : Redelijk
    Eten : Goed
    Bediening : Goed
    Hygiëne : Redelijk

    Verder moet je mazzel hebben dat je een dame naar je smaak treft en dat geluk had ik ook donderdag met de donkere parel Marrisol van Curaçao die haar eerste dag beleefde in LR.Haar service was zeer goed.
    Ps,LR is niet mijn stamcluppie want ik ben van de YY clan.

  26. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 februari 2016),Bluebear ( 7 februari 2016),mechelen ( 6 februari 2016),molaar ( 7 februari 2016),Nedlovefkk ( 7 februari 2016)

  27. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2009
    Last Online
    11 oktober 2023 @ 21:11
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Was de fles nou half leeg of half vol is vaak de vraag,komt er een negatieve reactie komt de rest ook los.Voor deze schrijvers de vraag,als je weet dat het er slecht is waarom kom je er dan nog??
    Ook commentaren van iemand met 16 bijdragen in 7 jaar zeggen mij niets,zal wel een alias zijn van een azijnzeikerd.
    Natuurlijk klopt er soms iets niet,maar dat tref ik ook in GT en YY.Natuurlijk is het eten niet altijd even goed.Maar wat ik wel altijd tref is een uitermate vriendelijke ontvangst en snelle bediening en wat nog veel belangrijker is een,voor mij(lees) prima line up met diverse servicegranaten.Ik (lees) heb het in LR prima naar mijn zin,en kom er graag.
    Ik ga er alleen dit nog over zeggen. Ik heb niet de wil om mijn clubbezoeken uitvoerig te delen. Alleen wil ik collegae ijsberen informeren over mijns inziens kwalijke toestanden. Mijn kritiek op Livingroom is scherp maar wordt door anderen gedeeld. In het verleden heb ik mooie tijden mogen beleven in livingroom, maar moet vaststellen dat de voorwaarden daarvoor niet meer aanwezig zijn. Geloof me vrij: vroeger was het een stuk gezelliger. De kino ombouwen tot een keuken vond ik geen goede zet, temeer omdat het er culinair niet op vooruit gegaan is. Maar dat is mijn bescheiden mening. Zoals iedere mening op ijsberenforum trouwens.

    Maar nooit word ik persoonlijk, ga ik schelden of iemand namen noemen!

  28. Onderstaande 3 leden hebben walput bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 7 februari 2016),Jan Verplancke ( 7 februari 2016),The Joker ( 7 februari 2016)

  29. #18
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Een recensie is vaak een ellenlang verhaal met de beer zelf in de hoofdrol als een soort van casanova. We lezen van alles over hoe de beer arriveert bij de club, hoeveel namen van dames de beer wel niet kent, allerlei verhalen over andere beren en een hoop verzinsels erbij... Dit alles met als doel om zoveel mogelijk het eigen ego te strelen, 'thanks' en vrijkaart-nominatie te scoren van mensen die dat verhaal niet lezen, maar gewoon maar even meedoen aan dat circus. Er zijn zelfs beren die niet schrijven als ze geen vrijkaartjes krijgen.

    Dat mensen niet mee willen doen aan dat circus, begrijp ik wel.

  30. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    walput ( 7 februari 2016)

  31. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Dat mensen niet mee willen doen aan dat circus, begrijp ik wel.
    Een circus omvat meerdere attracties en shows. Zo ook het ijsberenforum. En gelukkig doe jij nog volop mee aan het circus dat IJSBERENFORUM heet.

  32. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 februari 2016),pret ( 7 februari 2016)

  33. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2009
    Last Online
    11 oktober 2023 @ 21:11
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    9
    Thanked
    16 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Een recensie is vaak een ellenlang verhaal met de beer zelf in de hoofdrol als een soort van casanova. We lezen van alles over hoe de beer arriveert bij de club, hoeveel namen van dames de beer wel niet kent, allerlei verhalen over andere beren en een hoop verzinsels erbij... Dit alles met als doel om zoveel mogelijk het eigen ego te strelen, 'thanks' en vrijkaart-nominatie te scoren van mensen die dat verhaal niet lezen, maar gewoon maar even meedoen aan dat circus. Er zijn zelfs beren die niet schrijven als ze geen vrijkaartjes krijgen.

    Dat mensen niet mee willen doen aan dat circus, begrijp ik wel.
    Verhelderend! Zo had ik het nog nooit bekeken. Bedankt voor het inzicht. Bovendien frequenteert een echte casanova geen saunaclub als je het mij vraagt ...

    https://youtu.be/JVhgxZtURZY

  34. #21
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Een circus omvat meerdere attracties en shows. Zo ook het ijsberenforum. En gelukkig doe jij nog volop mee aan het circus dat IJSBERENFORUM heet.
    Uiteraard . Jan zit met een vlaggetje in zijn ene hand en wat rotte tomaten in zijn andere hand te kijken naar dat circus.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 februari 2016),Davedv ( 8 februari 2016)

  36. #22
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Toch grappig en tegelijkertijd schrijnend om telkens weer te lezen dat er telkens weer bezoekers van een bepaalde club ( in dit geval dan Livingroom ) de discussie wensen te starten of de club waar ze een bezoek aan hebben gebracht al dan niet een €. 60,- club is.

    Grappig, omdat het telkens weer de zelfde discussie (lees) commentaren opleverd die niks maar dan ook niks toevoegen aan het geheel , enkel ergernis bij degene die weer zo stom is geweest om de zinloze discussie weer nieuw leven in te blazen.

    Schrijnend : omdat het aantoont dat degene die een dergelijk bericht plaatst enkel om financiële motieven het nodig vindt om z'n ongenoegen te uiten.

    Het toont aan dat diegene, die een club bezoekt de entreeprijs ad €. 60,- op een zo efficiënt mogelijke wijze wenst terug verdienen middels zich vol te vreten met eten van het hoogst mogelijk culinaire niveau en zich daarnaast wenst vol te laten lopen met een zo divers mogelijk aanbod aan dranken, want het zal je toch gebeuren zeg dat je €. 60,- moet betalen om ergens binnen te worden gelaten en je niet de kans krijgt om de gedane investering in dat vermaledijde etablissement terug te verdienen.

    Daarnaast moet de club voorzien zijn van het mooiste pluche zodat men op voorverwarmde pantoffels kan lopen en die verdomde slippers (die toch nooi passen) ook niet meer nodig zijn. De badjassen moeten voorzien zijn van klittenband en niet met die verdomde bandjes , die toch nooit vast blijven zitten. De meubelen zouden launchbanken moeten zijn en dan voor elke gast een eigen bank, de fauteuils zouden toch op z'n minst relaxfauteuils moeten wezen. En heerlijk gelegen/gezeten in dat luxe meubilair moet er toch zeker als knipmes buigend personeel rondlopen om je te voorzien van de gratis drankjes en de heerlijke culinaire hoogstandjes van de driesterren kok.
    En natuurlijk niet te vergeten het eerste half uur met een dame naar de kamer zou bij de prijs moeten zijn inbegrepen.
    Wellicht dat dan zulke budgetneukers het predikaat €.60,- voor de club verdient vinden.

    En heel stiekum zou iedereen dat wel heel fijn vinden om in een dergelijke club terecht te komen !!!!!!

    Alleen de verdomde realiteit is "zulke toko,s zijn er doodeenvoudig niet" ! In elk geval niet voor een dergelijke entreeprijs.

    De realiteit is dat je besluit om naar een club te gaan om dat er misschien wel "toevalliger" wijs van die wezens rondlopen met heel weinig kleding aan, ze hebben "tieten" en ze hebben een "kut" in de volksmond ook wel vrouwen genoemd!
    Je mag aannemen dat je zo'n club bezoekt voor die vrouwen , om met één van die vrouwen op een kamer te geraken en een leuke tijd te hebben met die vrouw naar keuze.

    Dat de clubleiding besloten heeft om zijn/haar gasten voor de entreeprijs ook nog allerlei extra's te bieden zoals:
    - gratis drank ( in elk geval de softdranken incl. Bier) in de "all you can drink" formule
    - gratis eten ( de godganselijke dag door) ook hier is de "all you can eat" formule van toepassing
    - een plek om je ff lekker terug te trekken (groot of klein) om al dat gratis eten weg te stouwen
    - een badjas ( zodat je thuis niet hoef uit te leggen waar je toch telkens heen gaat met dat ding, en ze wassen 'm ook nog nog voor je)
    - een paar slippers (zelfde laken een pak natuurlijk )
    - een bioscoop (groot of klein) maar het is er wel
    Al deze zaken zijn uiteindelijk "krijgertjes" nadat je de entreeprijs hebt voldaan.

    Door de macht der gewoonte worden dergelijke zaken als een "recht" gezien, en natuurlijk als er mee wordt geadverteerd dan zou je het ook kunnen beschouwen als dat je er recht op hebt, enkel het niveau waarop eea aan je wordt gepresenteerd is geen recht, je zult het moeten nemen zoals het komt!!
    En wil je dat niet....? Dan is er maar één advies....! NIET MEER KOMEN IN DIE TENT, MAAR NIET MEER ZEIKEN OVER JE EIGEN TELEURSTELLING ! KOMT ZO ZIELIG OVER....!

    Ik zou zeggen, geniet van het vrouwelijk schoon (want dat is er toch echt wel) en geniet evenzeer van het geen je voor de entreeprijs wordt aangeboden en als dat niet genoeg is , dan kun altijd nog een fles wodka, Bacardi of champagne terplekke aanschaffen ter verhoging van de feestvreugde. Of misschien even naar de leiding lopen en vragen of zo'n dergelijke fles misschien toch niet is inbegrepen bij de entreeprijs...........

    Veel plezier gewenst in de toekomst !

    Ik heb het overigens overal naar m'n zin waar ik kom, en anders kom ik er niet meer..... Gegroet Magic-G
    Laatst gewijzigd door Magic-G; 8 februari 2016 om 09:15
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

  37. Onderstaande 18 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 8 februari 2016),Badslippers ( 8 februari 2016),Bosco ( 8 februari 2016),Boy69 ( 8 februari 2016),Davedv ( 8 februari 2016),dbd67 ( 8 februari 2016),Don Rudo ( 8 februari 2016),gignnl (12 februari 2016),Graagneuker ( 5 augustus 2016),hobie ( 9 februari 2016),JonnyFontane (22 februari 2016),LittleJoe ( 8 februari 2016),maxi72 ( 8 februari 2016),molaar ( 8 februari 2016),Nedlovefkk ( 8 februari 2016),Nietsche (11 februari 2016),rob45 ( 8 februari 2016),WA ( 8 februari 2016)

  38. #23
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G Bekijk bericht
    De meubelen zouden launchbanken moeten zijn en dan voor elke gast een eigen bank, de fauteuils zouden toch op z'n minst relaxfauteuils moeten wezen.
    Lijkt me wel leuk, launchbanken i.p.v. loungebanken, vooral als je dan allemaal een afstandsbediening hebt, waarmee je de ijsbeer die net naast jouw beoogde prooi plaatsneemt een paar meter door de lucht naar elders kunt lanceren.

    Maar afgezien daarvan, ben ik het volledig oneens met je. Ik betaal voor jouw gratis drank, eten, badjas, slippers, bioscoop de entree, als ik die niet hoef te betalen en niet krijg en toch al die dames tegenkom, ben ik in een grote privéclub of in een ramenbuurt, laufhaus.

    Dus ik betaal ervoor en heb dan als consument inderdaad "recht" op die te leveren prestatie. Niet meer zeuren dat ik blij moet zijn met teleurstellende clubs. Dat dat niet zo is voor iemand die al jaren geen recensies meer schrijft en alleen maar gewonnen vrijkaarten wil ruilen vind ik prima, dat hij daarover in hoofdletters meent te moeten typen vind ik dan weer zielig!

  39. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 8 februari 2016),george101 ( 8 februari 2016),Picasso 1 ( 8 februari 2016),The Joker ( 9 februari 2016)

  40. #24
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    @ Magic-G, schitterend verwoord. Niet omdat het Living Room betreft maar gewoon in zijn algemeenheid tav waar clubs waar de hele rambam die je zojuist beschreef inclusief de entreeprijs is.

    @ Wentelt Eefje,
    hoezo zou jij betalen voor andermans gratis drank, eten, badjas, slippers, bioscoop? Ik snap hem even niet. Zou je me het eens uit kunnen leggen?

    Algemeen en niet op iemand persoonlijk gericht: In mijn ogen betaal je een entreeprijs waarna je vrij gebruik mag maken van een aantal zaken. Als de prijsprestatie verhouding niet in orde is ben je niet voor iemand anders aan het betalen maar levert de club niet wat je verwacht had. Als je niet als een uitgedroogde kameel aan het zuipen slaat en een ander doet dat wel, ben je niet aan het betalen voor de ander maar heb je besloten dat jij met minder toe kunt. Zelfde geld voor het eten. De overgrote meerderheid houdt gewoon een normaal patroon aan wat eten drinken en wellnes betreft. Anders waren de clubs allang dicht of veeel duurder dan wel via een iets anders concept opgezet.

    Er zijn plaatsten genoeg waar al deze zaken apart afgerekend kunnen worden, alleen, dan is er wel weer iets anders om over te zeiken.
    Laatst gewijzigd door WA; 8 februari 2016 om 11:00

  41. Onderstaande 4 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 8 februari 2016),Graagneuker ( 5 augustus 2016),hobie ( 9 februari 2016),Magic-G ( 8 februari 2016)

  42. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Voldoende off-topic beschouwingen. Nu weer ruimte voor LR ervaringen ipv commentaar op commentaar.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

  FKK Artemis 468*60