Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Karina (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Karina (Turkse)

    Naam : Karina

    Nationaliteit / taal : Turks / Duits

    Leeftijd : ik schat circa 25 jaar

    Haarkleur/lengte : lang donker haar, blauwe ogen (gekleurde lenzen)

    Lengte : 1.70 mtr

    Postuur /Cupmaat : slank / B-Cup

    Tatoeage /Piercing : geen tatoo gezien, navelpiercing

    Service : Slecht. Géén TZ, PZC abominabel, NMC, beffen.

    Extra : Een werkelijk zeer bevallige dame, met een prachtige smile. Tot je op de kamer komt…

  2. #2
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag ‘Een dagje Limburg...” https://www.ijsberenforum.com/forum/...922#post344922

    …. Wie ik echter wel ontwaarde was de werkelijk prachtige dame die Eddie-V eerder op de dag had geschaakt. Hij was wat neutraal geweest in zijn oordeel over die sessie, maar ik vond haar dusdanig aantrekkelijk dat ik besloot het zelf proefondervindelijk te moeten ondergaan. Een werkelijk zeer bevallige dame, circa 1.70m, lang donker haar, blauwe ogen, mooi lijf met fijne witte lingerie, maar bovenal de mooiste smile van gans Limburg, toch zeker deze vrijdag. Wat een lief smoeltje en wat een betoverende glimlach. Ik heb een zwak voor lieve meisjes met mooie glimlachjes, dus ik was weldra verkocht. Na wat over en weer gelonk door beiden, kwam ze bij me aan de bar. Van dichtbij was ze zeker zo mooi als van verderaf. Het bleek hier de Turkse Karina te betreffen. Ik was enigszins verbaasd over haar afkomst want Karina zag er niet bepaald Turks uit. Haar blauwe ogen zullen daar zeker mede debet aan geweest zijn, maar zo vertelde me ze, dat waren gekleurde lenzen. Karina werkte sinds een maand of drie hier in Sixsens (best lang vond ze zelf…) en daarvoor had ze er al drie jaar opzitten bij Pascha in Keulen. Het was mij ganz egal. Ze zag eruit als een engel en deze schat liet ik mij niet ontnemen. Vol verwachting trok ik met haar naar de een etage hoger gelegen kamer…

    Ik loop al héél lang mee in de P6 en ook al een kleine zes jaar in de saunaclubs. Ik weet wat er te halen is en wat de valkuilen zijn. En nog steeds heb ik van die momenten dat ik er met beide ogen open intuin. ‘Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook’. Het zou op tegeltjes gedrukt moeten worden en op ooghoogte in de muur op elk toilet en onder de douches van de saunaclubs gemetseld moeten worden. Of geprint achter op de berenvellen. Het zou de slagzin van elk wandelaarsforum moeten zijn.

    Op de kamer bleek Karina helaas pindakaas haar betoverende smile al snel verloren. (Ik nog onder het bed kijken, maar nee, daar lag hij ook niet..). Ze was niet plots onvriendelijk of zo, maar ze straalde niet meer en haar gezichtsuitdrukking was anders. Mocht ik met mij op de kamer moeten dan zou ik daar ook met moeite geestdriftig van kunnen worden, maar toch, mijn verwachtingspatroon zoals opgewekt in de barruimte werd bij lange na niet gehaald. Het bleef helaas niet bij een andere uitstraling. TZ bleek niet in het pakket te zitten (stom, stom, stom! Ik had dat in mijn verblindende swept-of-my-feet ervaring van zojuist vergeten te checken). Maar de allergrootste deceptie zat hem in het pijpwerk, of wat daar voor moest doorgaan. Het begon al met een vochtig doekje (dat hebben we al eerder meegemaakt, is geen onoverkomelijk probleem, maar is wel een moodkiller van jewelste), maar vervolgens… Ze pakt ‘hem’ stevig beet met haar rechterhand, trekt het vel zo hard mogelijk naar beneden en houdt hem zo vast. Alsof ze een konijn aan het choken was. De gehelmde soldaat snakte paarsaanlopend naar adem maar werd in een nietsontziende wurggreep vastgezet. Er was geen ontsnapping mogelijk. Vervolgens ging ze zonder enig gevoel de centimeters die boven haar hand uitkwamen in een monotoon tempo, kurkdroog op en neer te bewegen in haar mond. WTF?? Zo un slechte hadden wij nog nie gehaod… Het leek alsof ze het echt een verschrikkelijke bezigheid vond. Voor een DVP niet echt een eigenschap dat tot een aanbevelenswaardig CV strekt. Ik zeg “meisje waar ben je nou in hemelsnaam mee bezig” (maar dan in het Duits, opdat ze er mogelijk iets van mee zou krijgen). Ik krijg een blik die ergens het midden houdt tussen schuldbewustzijn en een triomfantelijk ‘jij bent zo stom om met me mee te gaan’. “Laat om te beginnen pielemans eens los en probeer het eens zonder handjes”. Ze probeerde het wel, maar viel snel terug in haar eerdere techniek. Dit was het spreekwoordelijke dode paard, dus om te redden wat er te redden viel, het fellatio hoodstuk snel gesloten. Eigenlijk wilde ze nu een condoom om de halfvermoorde strijder schuiven, maar ik ontraadde dat ten stelligste en stelde voor de bijna-gevallene even op adem te laten komen omdat het zuurstofgebrek anders desastreuze blijvende gevolgen zou kunnen hebben. Ze ging akkoord. Ik legde madam op haar rug en ging al zoenend en likkend van nek naar beneden. Eigenlijk had ik een hoop tegengestribbel verwacht, maar daar bleek niets van. Bij haar muschi aangekomen liet ik me – weinig rancuneus als ik ben – toch maar van mijn beste kant zien. En verdomd, een teken van leven was mijn deel. Sterker nog, het viel in goede aarde. Zeer goede aarde. Niet vaak weet ik écht zeker of mijn betaalde bedgenote ook zodanig geniet van mijn mondelinge daadkracht als haar gezucht en gesteun zou doen vermoeden. Maar in dit geval durf ik het wel met zekerheid te zeggen gezien haar bewegingen, schokjes, draaien van het bekken, en andere aanwijzigen: ze kwam! Zeker te weten! Ik voelde toch wel iets van trots dat ondanks het toch minimaal als matig te bestempelen begin van onze sessie, ik dit toch voor elkaar had gekregen. Hulde voor mij! Dus ik haal mijn hoofd weg van waar hij de afgelopen tien minuten was en kijk naar boven in de verwachting toch weer iets van die eerdere stralende lach terug te zien met misschien zelfs een vleugje van dank… Niets! Helemaal niets daarvan! Een licht chagrijnige blik daalde over mij neer. Alsof ze er van baalde dat dit was gebeurd. Ik stond voor een raadsel. Nog nooit meegemaakt zoiets. De gehelmde vent kon inmiddels een rubberen jas verdragen en toen hebben we maar eens flink doorgestampt. Ik zal je leren kreng! Het neuken viel niet tegen. Ze deed best goed mee en ik heb goed doorgehaald in drie standjes alvorens ik tot een voor mij best aangename climax kwam. Daarna was het snel uit met de pret. Geen smalltalk of geknuffel, de sessie was over volgens haar. Finito. Een paydate moet wel heel bar en boos zijn, wil ik geen fooi geven, maar deze keer was het zover. Ik betaalde haar gepast met gepaste munt. Dit was één van de vreemdste sessies in mijn wandelcarrière…

  3. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke ( 3 december 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Ik weet het niet 100 procent zeker, maar het zou wel eens deze dame kunnen zijn...

    Als ze het inderdaad is: in het echt vond ik haar knapper dan op deze foto's. Haar haar is nu ook donkerder en haar ogen blauwer.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...566#post308566

  5. #4
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Ik weet het niet 100 procent zeker, maar het zou wel eens deze dame kunnen zijn...

    Als ze het inderdaad is: in het echt vond ik haar knapper dan op deze foto's. Haar haar is nu ook donkerder en haar ogen blauwer.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...566#post308566
    Deze dame heeft ook onder de naam Karina in Haus Panthera gewerkt!
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

  6. #5
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magic-G Bekijk bericht
    Deze dame heeft ook onder de naam Karina in Haus Panthera gewerkt!
    Klopt !
    Een 100% faker, lijkt leuk maar al jaren en jaren in het vak en helemaal verpest, ze verraadde zichzelf door al snel en constant te zeuren over een sleutel.....ik heb haar snel wieberen gestuurd.

  7. #6
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 11:36
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    65
    Thanked
    26 in 5 posts

    Standaard

    Heb haar ook zonder kleding gezien....

    100% zeker dezelfde !!!

    Maar moet eerlijk bekennen... was blij dat ze erbij was. Kreeg bolle jan wel in gevechtstenue...

    Sibbel (ofzoiets) never nooit niet.

    Haar franstalige was vrij bruut... ogen zijn wat grijs achtig. Loopt ze mee te koop.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

  Babylon 468*60