Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    4 mei 2024 @ 09:05
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Het vriest echt wel in Boekarest want ik heb via de Western Union van de week nog geld opgestuurd voor de verwarming van mijn schoonouders.

    Het vroor er zo hard dat ze de rekening niet meer konden betalen
    I´m an educated fool with money on my mind

  2. #2
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    4 mei 2020 @ 01:00
    Locatie
    Holland
    Berichten
    219
    Discussies
    8
    Thanks
    60
    Thanked
    16 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Het vriest echt wel in Boekarest want ik heb via de Western Union van de week nog geld opgestuurd voor de verwarming van mijn schoonouders.

    Het vroor er zo hard dat ze de rekening niet meer konden betalen
    Je bent er weer ingetrapt, niet de moeite genomen om de weerberichten te bekijken?

    T.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:23
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.655
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.289 in 5.194 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tifkad Bekijk bericht
    Je bent er weer ingetrapt, niet de moeite genomen om de weerberichten te bekijken?

    T.
    Echt onzin wat je nu zegt!

    Geloof IJB11 nu maar, zo juist weer contact gehad met het zwaar getroffen Roemenie die de strengste winter sinds mensenheugenis beleeft. 's Nachts vriest het overal zo'n 25 graden en overdag komen de temperaturen niet boven de -10. Er ligt 50 cm sneeuw, verwarming is vaak uitgevallen.

    Heb net een noodpakket opgestuurd met wat kleding (bontjassen) wat voedsel (kaviaar) en andere elementaire levens benodigheden zoals een D&G riem en horloge en een LV tas, die zijn nu echt schaars zo begreep ik.
    Heb er ook maar meteen een Gucci portemonnaie bij gedaan met een paar duizend euro's erin om de eerste nood wat te verlichten.

    Weersites zijn onbetrouwbaar dat blijkt maar weer eens !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

  Diamond 468*60