Pagina 6 van 47 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1168

Discussie: IJsberen en Voetbal

  1. #126
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Ho ho B30 er is ook nog een FC Eindhoven!
    Tuurlijk en die staan inderdaad op een fraaie tweede plaats, ze wisten zelfs van jong PSV te winnen, hoe is het mogelijk .
    Maar Eindhovuh in de eredivisie, ik weet het niet. Daar is de club toch te klein voor. Vind dat er al te veel clubs in de eredivisie spelen die er niet thuis horen zoals Dordt en Excelsior. Leuke clubjes maar met dat soort kleine stadionnetjes en geringe begrotingen hoor je niet in de eredivisie thuis.

    NEC en Roda horen vind ik wel in de eredivisie thuis. Wat mij betreft schaffen ze voor de eredivisie de degradatie af en is er alleen plaats voor grote clubs met een behoorlijke achterban, stadion en begroting!

    Dat gaat natuurlijk te ver maar bv de. eis dat een stadion minimaal een capaciteit van bv 8.000 man moet hebben en de begroting zeg 6-8 miljoen mag de KNVB best stellen bij promotie.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #127
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Dat gaat natuurlijk te ver maar bv de. eis dat een stadion minimaal een capaciteit van bv 8.000 man moet hebben en de begroting zeg 6-8 miljoen mag de KNVB best stellen bij promotie.
    Hoe kan een kleintje dan ooit groot worden, Big30? Daar weet jij toch alles van.

    download (1).jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  3. #128
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Racing Mechelen - Kanaries: 0-2 (had btw 0-6 of zo moeten zijn). Kampioeneuh!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  4. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 1 februari 2015),Oudebelg ( 1 februari 2015)

  5. #129
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Opsporing verzocht! Naam: Peter1966. Jarenlang de gewaardeerde voetbal analyticus van IJBF, goed op de hoogte en kenner vh spel. Vermist in dit topic sinds de wat mindere prestaties van Ajax.

    Wie info heeft over de huidige verblijfplaats en reden van afwezigheid kan daar in dit topic melding van maken!

    Evenzo geldt een opsporing verzocht voor deket. Gewaardeerd kenner van de historie van Anderlecht, een club in een vergelijkbare situatie als de geplaagde Amsterdammers.

    Beloning nvt!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #130
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Opsporing verzocht! Naam: Peter1966. Jarenlang de gewaardeerde voetbal analyticus van IJBF, goed op de hoogte en kenner vh spel. Vermist in dit topic sinds de wat mindere prestaties van Ajax.
    Zodra er in voetbalmedia een negatief bericht over Real Madrid staat, zal hij wel verschijnen!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  7. #131
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Zodra er in voetbalmedia een negatief bericht over Real Madrid staat, zal hij wel verschijnen!
    Mocht PSV vanavond punten gaan verliezen, wat niet onwaarschijnlijk is zal P1966 zich zeker melden . Immers rood voor Willems na 29 sec!!! Maar uiteindelijk won de aanstaande landskampioen met 10 man verdiend met 0-2.
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 februari 2015 om 21:35
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #132
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Plezierig om te horen dat je bezorgd bent Big. Maar betreffende Anderlecht kan ik je geruststellen.
    we hebben pas onze defensie versterkt met een international van Porto, die ook bij Inter Milaan succesvol was en deze Pirelliploeg wilde hem ook terug, maar nu speelt hij nij de mooiste club op aarde.
    en Peter, tja, indien je Ajax momenteel bezig ziet zou ik me ook lowprofile houden.
    maar Big, ook je PSV speelt niet onmiddellijk om een orgasme van te krijgen hoor. Ze zijn wel efficiënt, dat is hun geluk

  9. #133
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Plezierig om te horen dat je bezorgd bent Big. Maar betreffende Anderlecht kan ik je geruststellen.
    we hebben pas onze defensie versterkt met een international van Porto, die ook bij Inter Milaan succesvol was en deze Pirelliploeg wilde hem ook terug, maar nu speelt hij nij de mooiste club op aarde.
    en Peter, tja, indien je Ajax momenteel bezig ziet zou ik me ook lowprofile houden.
    maar Big, ook je PSV speelt niet onmiddellijk om een orgasme van te krijgen hoor. Ze zijn wel efficiënt, dat is hun geluk
    Nu dan zullen we over Anderlecht maar zwijgen, de match tegen Zulte Waregem was niet om aan te zien.
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  10. #134
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Nu dan zullen we over Anderlecht maar zwijgen, de match tegen Zulte Waregem was niet om aan te zien.
    Je was me net voor! Maar goed zelfs al zou Club na afloop van de competitie op een meer dan verdiende eerste plaats staan moeten neem ik aan die bespottelijke PO's nog worden gespeeld om de kampioen te bepalen.
    Onbegrijpelijk mocht dit nog zo zijn!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #135
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Je was me net voor! Maar goed zelfs al zou Club na afloop van de competitie op een meer dan verdiende eerste plaats staan moeten neem ik aan die bespottelijke PO's nog worden gespeeld om de kampioen te bepalen.
    Onbegrijpelijk mocht dit nog zo zijn!
    Is helaas nog steeds zo Big, anders kon Anderlecht nu al de boeken sluiten
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  12. #136
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    PSV eind Maart al op de kar met de schaal


  13. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 februari 2015)

  14. #137
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    En in de PO's zullen we Brugge terug, voor het 10de jaar op rij, naar huis sturen zonder prijs !!!
    Meest hatelijke ploeg in België, met de meesto marginale supportersclan en de grootste onbeschofte zonneba nk gebruinde voorzitter.
    Kotsen doe ik erop....
    Pain is weakness leaving the brain !

  15. #138
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Deze keer kan ik wat je hier zegt volledig beamen

  16. #139
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Is helaas nog steeds zo Big, anders kon Anderlecht nu al de boeken sluiten
    Club Brugge is toch ook een ploeg die wat vriendelijker en beschaafder overkomt dan Anderlecht, los van het feit dat ze gewoon beter voetbal laten zien!
    Heb het idee dat Anderlecht in België niet al te geliefd is, alleen in het Brusselse de nodige fans en dat om zeer begrijpelijke redenen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #140
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Big en de wereld is plat.
    jules Vernes werd voor zot verklaard
    en PSV speelt tegen je andere favo FC.Twente de CL finale
    en een meid is niet jaloers,
    en Nederland is een zonnig mooi land met lekker bier

  18. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Zoals deket al vaak heeft bericht is Brugge ook de enige Belgische club die ooit een EC1 finale heeft gespeeld. Uiteraard verloren en lang geleden maar toch. Dit verklaart voor een gedeelte ook de populariteit van deze club, ook internationaal gezien is Club Brugge door de vele suc6en de bekendste Belgische club zo blijkt .

    Na de 5-1 winst tegen Cercle lijkt ook bekerwinst voor Brugge al vrijwel zeker.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #142
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Club Brugge is toch ook een ploeg die wat vriendelijker en beschaafder overkomt dan Anderlecht, los van het feit dat ze gewoon beter voetbal laten zien!
    Heb het idee dat Anderlecht in België niet al te geliefd is, alleen in het Brusselse de nodige fans en dat om zeer begrijpelijke redenen.
    Alstublieft !!! Wat kun jij als Hollander hierover oordelen....

    De aanhang van brugge behoort tot de grootste marginalen van België... in een spuuglelijk stadion met een voorzitter die zodanig gefrustreerd is dat hij stewards bij de keel grijpt..... én een coach die zich steeds in een calimerorol nestelt... en opgeblazen kikker van een algemeen manager... Gatver je begint wat seniel te worden man

    + zoals reeds vele malen gezegd: SHUT THE FUCK UP ABOUT THE PAST. Als we zo beginnen is Belgie beter dan Nederland want ooit, in een zeeeeeeeer ver verleden, werden we olympisch kampioen. BULLSHIT dus.
    Pain is weakness leaving the brain !

  20. #143
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    gaat het verder goed costana?

  21. #144
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Alstublieft !!! Wat kun jij als Hollander hierover oordelen....
    Fanschap stopt niet bij de grenzen natuurlijk en ontstijgt de nationaliteit! Club heeft de beste fans, logisch want het is een beste een zeer sympathieke Club. Ik ben al jaren onvoorwaardelijk fan van Club en bevind me in goed gezelschap! Is een gevoel he dat moet je niet gaan rationaliseren.

    Het verleden bepaalt wel waarom Club zo populair is dat valt niet te ontkennen maar belangrijker is de toekomst en die ziet er voor Club heel goed uit, mooi stadion, binnenkort nog mooier en groter, fantastische ploeg en ja die supporters he, echt TOP!!!

    Verder hoop ik dat alles goed gaat met Cossie, begin me toch wel wat zorgen te maken :wink:.

    Laatst gewijzigd door Big30; 4 februari 2015 om 23:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #145
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    gaat het verder goed costana?
    Nee, want in clubs daar lopen geen dames maar meisjes en die kunnen niet op schoenen met hoge hakken lopen

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #146
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wanne gek zeg.
    dan spoor je echt niet.
    nog 13 wedstrijden er kan nog zoveel gebeuren.


    faece1ede3a5f8eb20a80e2173a3c62a.jpg
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  24. #147
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    wanne gek zeg.
    dan spoor je echt niet.
    nog 13 wedstrijden er kan nog zoveel gebeuren.
    Het is al van sinds mensenheugenis geleden dat ze daar in Brabant kampioen zijn geworden. Ze, waaronder ook hun allergrootste aanhanger Big30, snakken ernaar. Met dank aan het beleid van 'Marc Netto' gaat het ze dit seizoen misschien eindelijk weer eens lukken.

    Ik vind het handschrift op het plakplaatje trouwens van een uiterst armoedig niveau. Daar moeten betere exemplaren van te krijgen zijn.

  25. #148
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Treurnis in en rondom voetbalminnend Antwerpen: Rik Coppens overleden op 84-jarige leeftijd. De winnaar van de eerste Gouden Schoen, 47-voudig international (21 doelpunten), 2-voudig topschutter en voorts de eigenzinnige welbespraakte dribbelkont van het Kiel. Liefhebbers van de onnavolgbare Coppens zullen hem eeuwig herinneren, Beerschot verliest z´n grootste ambassadeur, Antwaarpe treurt... Godspeed Rik...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  26. #149
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Prachtige, spectaculaire voetballer waarvoor de mensen naar het stadion kwamen.
    toen hij na een blessure en schorsing, wat nogal vaak bij hem gebeurde terug zijn opwachting maakte in het B elftal zaten de tribunes vol! Voor een redervematch.
    De eerste douden schoenwinnaar. Indertijd mocht je van de bond maar eenmaal winnen anders had hij er wel 8 gewonnen.
    scoordr ook vaak tegen Nederland.
    lozano ex-Beerschot en ex-Anderlecht werd zijn voetbalzoon genoemd, ookal omdat beiden graag eens gingen stappen in het nachtleven.
    wat me vzn RIC vooralnis bijgebleven waren zijn hilarische interviews waar hij iedereen op een ludieke wijze op zijn plaatd zette en steeds voor zijn mening vrank en open opkwam.
    Wat een verschil met die opgewarmde kost en platgetreden wegen van heden voorgekouxd door de persverantwoordelijke van de club, zoals : deze goal geeft me vertrouwen, en het ploegbelang primeert, niet mijn doelpunt, of nog erger,,, we bekijken het wedstrijd tot wedsstrijd, pfffff Rik was te.rminste een persoonlijkheid. En last but not least , toen voetbal nog voor en door het volk werd gespeeld en spelers bijna hun hele carrière bij dezelfde club speelden, bij grote mijnheer Coppens in paars-wit.
    Laatst gewijzigd door deket; 5 februari 2015 om 17:01

  27. #150
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Fanschap stopt niet bij de grenzen natuurlijk en ontstijgt de nationaliteit! Club heeft de beste fans, logisch want het is een beste een zeer sympathieke Club. Ik ben al jaren onvoorwaardelijk fan van Club en bevind me in goed gezelschap! Is een gevoel he dat moet je niet gaan rationaliseren.

    Het verleden bepaalt wel waarom Club zo populair is dat valt niet te ontkennen maar belangrijker is de toekomst en die ziet er voor Club heel goed uit, mooi stadion, binnenkort nog mooier en groter, fantastische ploeg en ja die supporters he, echt TOP!!!

    Verder hoop ik dat alles goed gaat met Cossie, begin me toch wel wat zorgen te maken :wink:.
    haha, ja alles goed hoor
    Heb gewoon een diepgewortelde haat tegen alles wat blauw-zwart is ; heb nog meer sympathie voor een waals (kut)ploegje - standaard; dan voor die boeren van club brugge. BAHH om van te kotsen !!

    Nieuw stadion ? haha daar is helemaal nog niets in beslist.... en hun huidig stadium is nog lelijkere dan de bunkers die je aantreft in de west-hoek uit de wereldoorlog...
    Beste supporters ? sorry die eer gaat naar dat kutploegje uit Luik, Standaard. of naar FCO Beerschot Wilrijk die een gemiddeld aantal toeschouwers haalt van 7000 in 4de klasse !

    maarja van een psv-supporter verwacht je niets anders dan dat hij pro Brugge is, allebei boerenploegen

    verder alles goed hoor jongens, no worries.
    Pain is weakness leaving the brain !

  28. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 5 februari 2015)

 

 
Pagina 6 van 47 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

FKK Artemis 468*60