Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 99 van 99
  1. #76
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    ....bankje voor de bank ...



    Bankje voor de bar?
    Bankje in de tuin?
    Bankje in de kino?


    of toch bankje voor de bank?

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  2. #77
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    bankje voor de band

  3. #78
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yep3 Bekijk bericht
    bankje voor de band
    Dat was Melissa (Kyrgystan) . Zeker aan te bevelen, gedraagd zich normaal niet zo, maar haar "party vriendtje" had er veel geld ingestoken. Dit ook tot mijn genoegen, bedankt vriend.

  4. #79
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    2 oktober 2020 @ 17:24
    Berichten
    129
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Blinzeln Last Sunday in GT

    Were in GT

    Sunday, 21st September 2008 :

    66 named women : Aida/Ida (.hu), Alexa (.de), Alice/Alicia (Ukraine), Amy (Brazil - Was new in GT last week, Anki's friend, Blonde, 18-21 yo, normal-slim, 1.65 m, cup AB), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anki (Brazil), Anna (.de), Anna (Croatia), Beate (.ro), Casey (.de), Cassandra (.ru), Chanel/Laila (Brazil), Christina (Slovakia), Constanzia (.ru), Dasha (.ru), Doris (Dominica), Ebby (Brazil - New), Ella (.ru), Esmeralda (Dominica), Eva (Croatia), Gloria (.bg), Helena (Greece), Ina (.ru), Jana (.pl), Jessica (.de), Joy (.pl), Kandy (.pl), Katharina (Slovakia), Lia (.de), Lina (Cameroon), Lucy (.tr), Madeleine (.ru - Cup A), Maria (Lithuania), Mati (.pl), May-Lin (Thailand), Meggy ? (Tunisia - From LR), Melissa (Dominica), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Mira (.de), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl - 30-33 yo), Nikita (.ru), Oksana (.ru), Pia (.pl), Rachel (.de), Ricarda (Spain), Romina (.ro), Roxy (.ro - New Blond, 22-25 yo, 1.65 m, very slim, cup B), Sabrina/Carolina (.hu), Sam (.cz - as Thekefrau), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sandra (.ro), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Stella (Italy), Susan (.hu), Tanya (.de), Tanya (.pl), Tara (Greece), Vanessa (.de), Vanya (.bg), Victoria (.bg), Zori (.bg),

    and 2 unknown women .

    .bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

  5. #80
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard Hardnekkige dames...

    Om de schade van de afgelopen weken in te halen en ook om nog wat namen van mijn "Noch Zu Machen"-Liste te kunnen schrappen, ben ik gistermiddag maar weer eens gaan hobbiën in Brüggen.

    En ook gisteren geen voor mij bekende forumleden tegengekomen, dat kan haast geen toeval meer zijn! Niet alleen de dames proberen me te vermijden maar nu ook al de mannen! Gelukkig waren er wel een aantal Duitse ijsberen, dan konden die in ieder geval naar wat sterke praat van Toppie33 luisteren

    Op dat moment ontving ik wel een sms-je van Ace2 die graag wilde weten wie en wat er allemaal aanwezig was. Geen Thais, geen latina-dames en geen Cosmina schreef ik vroeg in de middag. Later op de middag zag ik wel een aantal aardige latina-dames, maar Thaise dames heb ik tot een uur of vijf niet gezien. Die zijn zich vast al mentaal aan t voorbereiden voor aanstaande donderdag.

    Het Bulgaarse kliekje was er wel weer aanwezig, maar ik was nog in dubio of ik wel een tweede keer met Vanja wilde gaan. De eerste keer was helemaal toppie, dus 't zou nu alleen maar tegen kunnen vallen of niet….. Tja in Golden Time moeten toch altijd weer moeilijke keuzes gemaakt worden. Uiteindelijk zou ik niet met Vanja gaan, ookal probeerde ze me nog wel te verleiden aan de bar en in de bios, ik moest toch een reputatie hoog houden (schwer zu haben ).

    Maar Vanja was niet de enige Bulgaarse die ik van mijn lijf moest afhouden (wat is er toch met die Bulgaarsen!!!), blijkbaar stond ik ook op t menu van haar zusje Victoria. Victoria stond echter niet op Toppies menu en zal dat ook zeer zeker nooit komen (ook niet als ik ff zou willen snacken), want Victoria is niet echt mijn type. Terwijl ik op één van de twee bedjes lag naast de whirlpool werd ik ingesloten door Victoria. Gelijk kwam ze op me liggen, steekt mijn ogen uit met haar prammen en probeert mijn nek en oren af te lebberen. Ik kwam handen te kort om me te weren, stom stom zeker ook omdat ik mijn kuisheidsgordel vergeten was en mijn bivakmuts lag in het dashbordkastje van mijn limousine. Maar hoe maak je dan in vredesnaam op een nette manier (gentleman33) duidelijk, dat je NIET met een dame wilt kameren? "HILFE HILFE SECURITY SECURITY!!!!!! ICH WERDE VERGEWALTIGT!!!", riep ik luid uit maar niemand die me wilde horen en helpen! Waar gaat t toch heen met de ijsberen? Geen enkele dappere ijsbeer die een collega in nood uit de brand wilde helpen. Geen ijsbeer die Victoria zou afschrikken met een "Schwanz von fünfunddreizig Zentimer!!". Victoria vond t er alleen maar leuker en grappiger op worden met als gevolg dat ze nog meer vastberadenheid toonde om Toppie33 te veroveren. Haar interesse en handtastelijkheden had ze nu verlegd naar mijn toppertje die zich zo goed en zo kwaad als mogelijk had verstopt onder mijn badjas. Mss een idee om ook badbroeken aan de ijsberen te geven met stevige ritsen of toch mss die ijsberenbadges? daarmee kan ik de badjas beter mee sluiten! "Ich hab keinen Bock!", zei ik maar ook dat richtte niks uit. "Ich mache dir Bock", zei ze, maar tja de kans dat gebeurd is nog kleiner dan de kans dat Toppie33 maandelijks seks heeft met zijn vrouw…. "Nein das schafst du nicht", antwoordde ik haar en op dat moment viel t kwartje (of beter 50 euro biljet?) bij Victoria. "Gefall ich dir nicht? Bin ich nicht dein Typ?" vroeg ze met een blik in de ogen waarbij zelfs een nekkebreker33 bang van werd. Mijn eerdere Security-roep werd niet gehoord dus moest Toppie33 maar iets taktischer te werk gaan om deze zeer hardnekkige dame van zijn lijf te halen. "Ja du bist schon mein Typ, aber bin total erschöpft und brauche jetzt meine Ruhe, vielleicht habe ich später Zeit", loog ik. "OK dan komme ich dir über eine Stunde holen", zei Victoria vastbesloten. "Ich habe keine Uhr", loog ik nogmaals en wees om mijn naakte pols. "Ist nicht schlimm, ich komme dir holen, du bist heute mein Mann!!" en daarna stond ze eindelijk op en bevrijdde me uit haar houtgreep. "Ach als ik vandaag haar man ben, dan zal ik me er ook gewoon naar gedragen", dacht ik. Dus geen seks met haar en volop vreemdgaan!

    Even later zag ik een Duitse bekende in het gangetje van de seksbios zitten. Ik ging naast hem zitten om ff te socializen maar daar kwam weinig van terecht. Een donkere schone (weet helaas de naam niet) kwam voor me staan.

    Ff een opsporingsbericht: ze is zeer donker (eerder Afrikaans dan Zuidamerikaans), spreekt vloeiend Duits, heeft krullend zwart haar (halflang), is hooguit 160cm groot, een volle C-cup (siliconen) en twee tepelpiercings, een navelpiercing en ook tongpiercing en zoals ik al zei een heel knap en brutaal koppie. Rara wie is het? En anders vraag ik 't donderdag wel

    "Ihr macht Geschäfte hier?" vroeg ze en ik bevestigde dat ik druk bezig was met een "zakelijk" gesprek. "Hmm aber ich bin jetzt dein Geschäft" zei ze en keek me daarbij brutaal aan. Ze ging door haar knieën om de inhoud van mijn badjas te inspecteren (ijsbeerbadges!!!!!) maar Toppie33 zat als een nette dame met de beentjes tegen elkaar. "Was machst du da?" vroeg ik en ze antwoordde dat ze eens een kijkje wilde nemen… "Gucken kostet 50 Euro und anfassen 100!" zei ik. Daarna ging de donkere schone op me zitten en werd Toppie33 weer het lijdend voorwerp van menig nekzoen en oorzoen Mijn Duitse collega vond dat t hoog tijd werd om op te staan. "Hee wo gehst du hin? Du kannst mich hier nicht alleine lassen?", maar tja van je Duitse collega's moet je t hebben en weg was ie. Uiteindelijk met haar de afspraak gemaakt dat ze donderdag nog een keer op mijn schoot mag zitten en wie weet wel meer

    Werd en dan nog wel geneukt??? Ja Toppie33 liet zich schaken door een hele aardige en lieve Poolse dame, namelijk Magda. Magda is me al langer opgevallen en iedere keer trekt ze mijn aandacht. Of beter haar bloedmooie groene (of waren t nu blauwe?) ogen doen dat. Ze heeft een hele naturelle en spontane uitstraling en loopt vrijwel altijd topless rond. Ook haar kwam ik tegen in beruchte seksbiosgangetje (denk dat ik er mijn werkgebied van maak) en al snel kregen we oogcontact. Later kwam ze naast me staan in de bar en na meerdere waarschuwingen mijnerzijds (ik ben Sauschlecht op de kamer) gingen we dan toch naar de kamer.
    Op de kamer vonkte t niet gelijk, daar was Magda iets te terughoudend voor, maar t was wel gewoon goed en lekker. Ik vond t eigenlijk wel best zo, ik had geen zin om zelf veel t initiatief te nemen en liet dat aan Magda over. Ze zoende heel rustig en dat was zeker ff wennen na de slokdarmtherapie van Vanja. Magda sloeg ook oren en nek niet over en ging geleidelijk met haar natte gezoen op zoek naar "mein bester Freund". Plots zag ik haar hand naar haar tasje grijpen, pakte er een tube uit en spoot zo een kwabbel massage-olie op mijn "junger Mann". Normaliter zijn cremepjes enzo absolute dooddoeners voor mij, maar bij Magda niet. Op één of andere manier vond ik t zelfs lekker. Waarom mag Joost weten… Daarna hebben we nog uitgebreid van elkaar genoten in "Position neunundsechzig", waarbij ik merkte dat Magda zich steeds meer losser en relaxer begon te voelen. Als Endspiel hebben we Doggy Doggy gespeeld en ben daarna netjes in de Gummie gekomen. Na wat geklets (lulhannes33) hebben we de kamer na een uurtje verlaten.
    Kortom hele leuke meid waarbij 't volgens mij alleen maar beter wordt naarmate je vaker met haar kamert.

    Toen ik samen met Magda van de kamer kwam, zag ik Victoria nog met een verwijtende blik naar me kijken, maar ja daar ben ik dan ook "dein Mann" voor
    Rond 17.00 netjes en op tijd huiswaarts gekeerd Volgende aflevering aanstaande donderdag met als mainact ACE2
    Laatst gewijzigd door Toppie; 24 september 2008 om 13:33

  6. #81
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Ff een opsporingsbericht: ze is zeer donker (eerder Afrikaans dan Zuidamerikaans), spreekt vloeiend Duits, heeft krullend zwart haar (halflang), is hooguit 160cm groot, een volle C-cup (siliconen) en twee tepelpiercings, een navelpiercing en ook tongpiercing en zoals ik al zei een heel knap en brutaal koppie. Rara wie is het? En anders vraag ik 't donderdag wel
    Is heel zeker deze Ebby !
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=13113

  7. #82
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    thanks ILGG Dat is ze zeker. Knap toch hoe je al die namen leert kennen vanuit een hut

  8. #83
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard Trio Tijd

    Vandaag weer een lekker dagje naar GT geweest en heb daar o.a. kennis gemaakt met Cupido. Wat mij vandaag opviel was dat de dames veel in koppeltjes liepen om mannen te verleiden tot trio's. Als eerste zag ik vandaag Lara, ik dacht die is wel lekker daar ga ik maar eens op de kamer. Echter zij zit naast Cindy(PL) en samen proberen zij mij over te halen tot een trio. Ik heb ze maar bedankt voor de eer. Niet veel later zitten er 2 dames in een inhammetje langs de gang van de tuin richting de sauna. Die vragen mij om er tussen te komen zitten. Ik ben netjes opgevoed en gehoorzaam ben ik tussen deze dames gaan zitten. Gelijk zaten ze met hun hand tussen mijn benen om mijn apparaat te laten groeien. Zonder success. Ook deze 2 dames Isa en Ebru te kennen gegeven dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten. Met een zoen op de wang van Isa nam ik afscheid. Toen ik Ebru ook een zoen wilde geven, trok ze haar hoofd weg en zei "Vielleicht später". Nu werd ik zelf eens geconfronteerd met het stopwoordje dat ik regelmatig gebruik. Uiteindelijk wel een leuke dag gehad. Naar de kamer geweest met Jessica. Prima sessie, zolang je maar duidelijk afspraken maakt over de duur van de sessie. 's avonds nog een uurtje met Andrea geweest en tot slot nog een halfuurtje met Svetlana. Om 22.15 uur weer naar huis gereden.

  9. #84
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Golden Time op 20 september

    Op 20 september heb ik om 10:15 uur de trein van Haarlem naar Venlo genomen. Om 12:43 uur kwam ik in Venlo aan. Naar de OV-Fietsshop gelopen om daar zoals gebruikelijk een OV-fiets te huren.

    Het was een prachtige, zonnige herfstdag (14 graden). Het voelde warm aan. Op de fiets gesprongen en met de route naar Bruggen begonnen. Ik fiets dan over de Kaldenkerkerweg richting de Bevrijdingsweg, waar ik de grens overfiets. Dan fiets ik richting Kaldenkirchen, Bracht en dan naar Bruggen.

    Om 13:45 uur kwam ik aan bij het hotel in Bruggen. Ingecheckt, mijn rugzak op de kamer achtergelaten en naar Golden Time gefietst waar ik om 14:15 uur aankwam. De sfeer was gezellig en niet te druk. Velen lagen buiten in de zon. Ik heb daar ook mijn ontbijt genuttigd.

    Ik kwam nog een andere bekende tegen, die ik ken van het bordeel "Club Penthouse" in Haarlem. Penthouse is niet meer zo goed, en daarom bezocht hij ook steeds meer Golden Time.

    Ik had me voorgenomen om met die mooie blondine met cup D op de kamer te gaan. Ze heet Tiffany. Het is een sympathieke vrouw en zeer goed op de kamer. Daarna ben ik met Silvana op de kamer gegaan.

    De tijd vloog om en om 01:00 uur weer terug naar het hotel gegaan. Op zondagochtend weer de fietstocht terug naar Venlo ondernomen en op de trein terug naar Haarlem.

    Ik ben op 4 oktober weer in Golden Time.

    Bergm550

  10. #85
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Ik zie tot mijn verbazing dat ik een jaar geleden ook met haar ben geweest en daar kan ik mij niks meer van herinneren.
    Wel weet ik dat ik er 10 dagen geleden mee op de kamer was en dat ze toen zei dat ze naar huis ging en dat ze Donderdag 25/9 terug zou zijn.
    In elk geval ga ik dan volgende week de kennismaking weer hernieuwen.
    Zo zie je maar dat een beetje vergeetachtigheid fantastisch kan uitpakken :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #86
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Last Online
    11 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Niet te ver van Bochum (Freude)
    Berichten
    283
    Discussies
    22
    Thanks
    5
    Thanked
    13 in 11 posts

    Standaard Anastasia

    Willem,
    Dit jaar vond ik haar zeer herhalingsgevaarlijk, maar van vorig jaar weet ik echt niks meer van.
    Kennelijk heeft ze toen geen indruk gemaakt en nu best wel.

    Nou Donderdag ga ik er wel weer mee kameren.

  12. #87
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    29 november 2023 @ 16:20
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    129
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard topdrukte

    afgelopen woensdag ook maar weer eens naar gt getogen, tjonge wat een drukte aldaar. En dat terwijl als ik het forum zo lees het overal wel iets rustiger is dan normaal, nou afgelopen woensdag in gt echt niet. ik ging speciaal voor Lisa die ik al vaker gesproken heb maar nog altijd niet aan kameren toegekomen zo ook afgelopen woensdag niet. Zij ging vanwege de drukte alweer tijdig naar huis omdat ze te lang op een sleutel moest wachten en dus niet veel kon verdienen. Poor me, dus me maar op andere beauties georienteerd en die waren er zat. Eerst tegen jennifer (Dld.) aangelopen, na een half uur gewacht te hebben konden we naar de kamer, niet super maar ook niet slecht. Vervolgens terug in de bar, waar reeds vele dames aan het klagen waren vanwege de lange wachtijden. Na een poosje kwam ik Alexa tegen maar dat duurde me echt te lang, dus maar snel met een mooie hongaarse de kamer opgedoken, haar naam alweer vergeten, maar dat kwam omdat er ook geen echte klik was. terug naar de bar dan weer. en toen kwam ik bijde kino anastacia tegen zie recensie elders. Aan het eind het was al half een toen ik in kino nog wat stond te hangen me uiteindelijk flink laten opgeilen door Doris ( Dom. rep) en spetterend slot in de kino was het gevolg. Al met al een geslaagde Gt dag, snel maar weer in de hoop eindelijk Lisa eens te kunnen charteren.
    [/SIGPIC]

    " Naughty by Nature"

  13. #88
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard GT, donderdag 25 september

    Soms moet Ace2 ook wel eens werken. Verbaast keek Toppie33 mij aan: “maar dan kun je toch niet neuken?” zei hij. Ondanks deze scherpe analyse moest ik er toch aan geloven en zo kon het zijn dat ik meer dan 2 weken niet in GT was geweest. Maar een voordeel van hard werken is, dat je leert plannen. Zo had ik donderdag 25 september ingepland voor een bezoekje aan GT. Vooraf had ik al afgesproken met Toppie33 (die deze week een inhaal race zou houden), Jack42 (die altijd met een inhaal race bezig is) en Caligula (die vaak gaat om maar geen inhaal race te hoeven houden). Ik zou mij geen zorgen hoeven te maken over vermaak.

    Een nadeel van hard werken is dat je eigenlijk niet weg kunt. Maar met veel doorzettingsvermogen wist ik mij toch te ontworstelen aan mijn werk en aan mijn medewerkers om richting GT te rijden. Er scheen een lekker najaarszonnetje en ik werd niet gehinderd door allerlei lastige files. Onderweg werd ik al gefeliciteerd door Jack42: “Be en Kim zijn er beiden. Je bent een geluksvogel.” Ik kreeg ook te horen dat het erg druk was. “Als die viezerikken maar van mijn meisjes afblijven.” dacht ik. Ik drukte voor de zekerheid nog meer eens harder op het gaspedaal. Onderweg merkte ik ook dat een dame uit GT mij probeerde te bellen. Toen ik eenmaal de grens passeerde kwam het onheilsbericht van Toppie33: “GT is gesloten.”
    Bij aankomst om 16.00u. bleek het inderdaad al druk te zijn. De parkeerplaats bij de bouwmarkt, GT en de Heidweg waren al helemaal vol. Het werd dus parkeren langs de weg naar Bruggen. Ik stapte uit en liep in gezwinde pas richting GT. Onderweg bedacht ik mij ineens dat ik nog een vrijkaartje had. Ik draaide om, liep terug en keek in mijn auto om het vrijkaartje te pakken. Dat kostte natuurlijk weer kostbare minuten, maar met vrijkaartje kon ik toch op de bel drukken.
    Ik stond te wachten aan de balie, toen ineens Kim en Meggy uit China langs kwamen lopen. Meggy had ik 2 weken geleden ook al gezien en ik kan mij herinneren dat zij in het (verre) verleden ook in GT heeft gewerkt. Kim kwam lachend op mij af gelopen. “Du seht hubsch aus in deinem anzug.” zei ze, terwijl ze mij 3 zoenen gaf. Tegen de thekefrau zei ik: “Hast du gehohrt wass die Kim sagt.” De thekefrau had niets gehoord en keek naar mijn vrijkaartje. Ik had ondertussen mijn badjas en mijn sleuteltje en ik liep de kleedkamer in om mij te douchen. Met natte haartjes liep ik de barruimte in om de volgende vrouwen (gedurende de dag) te zien: Be, Kim, Meggy, Lin, Anastasia, Vanja, Juliana, Tanya (dld.), Tanya (pl.), Cassandra (die avond was ik haar naam vergeten, terwijl ik haar bij een nieuwe ijsbeer aan het aanprijzen was), Valeria, Ella, Nellie, Stella (volgens Toppie33 en ondergetekende zeer mooi), Beate, Cindy, Linda, Samantha, Lucy, Gulcan, Alexa, Magdalena, Tiffany, Svetlana (vroeger vond ik haar tot de top3 van GT horen), Andrea, Ebby, Casey, Trinity, Inka, Vivian (ze had Toppie-vragende ogen), Nicolle, Laura, Veronica, Marina, Sherin, Sofia, Ayca, Amy, Anki, Anna, Doris, Lina, Esmaralda, Eva, Valantina (met Oekranische vriendin), Angela (die werd verschalkt door Jack42) Ricarda, Romina, Sam, Sandra, en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer (want het was druk met vrouwen).

    Ik stapte naar binnen en liep richting bar, waar ik Jack42 en Caligula voorbij liep (dan doen stoere ijsberen immers), maar ook Toppie33 (die met andere viezerikken aan het praten was) om gelijk op Lin af te stappen. “Lin, wie geht es dir?” riep ik lachend. “Schaise” zei ze. “Ist dass dass ersten wass du denkst als du mir sehst.” vroeg ik haar. Even bijpraten en ik moest weer aan het werk. Ik liep op Toppie33 af, die ik al een paar weken niet had gezien. Ik sloeg hard op zijn schouder. Hij reageerde niet. “Je mag mij best spontaner begroeten.” zei ik. “Jij mag best eerst naar mij komen, in plaats van direct op een vrouwtje af te lopen.” reageerde Toppie33. “Ik wilde eindelijk weer eens zoenen en jij hebt je niet geschoren en Lin wel.” verweerde ik mij.
    Daarna liep ik op Jack42 af, waarmee ik de hand schudde. “Be is op de kamer. Met dezelfde vent waarmee ze de vorige keer ook al zo lang weg mee was.” zei Jack42 “WATTTTTT” riep ik uit “En jij doet niets. Jij grijpt niet in. Wees eens wat meer pro-actief, Jack42. Wees een kerel. Moet ik nu ook alles zelf alleen doen?” Na een paar Ace-loze bezoekjes aan GT te hebben gebracht was dit iets te vermoeiend voor onze Jack42. Ik merkte dat ik door mijn afwezigheid van 2 weken niet meer helemaal “in control” was. Tot overmaat van ramp zag ik Kim met een ijsbeer staan praten. “Het moet niet gekker worden.” zei ik tegen Jack42. Ik liep langs het tweetal (of eigenlijk drietal, want Meggy stond er ook bij) en ik streek door mijn haar en knipoogde naar Kim. Kim moest giechelen en de ijsbeer keek mij verbaast na. Ik liep eens een rondje en zag Juliana staan met haar super lichaam. Juliana stond met haar vriendin (waarvan ik de naam altijd vergeet, zoals wel meer dingen) te praten. Ineens trok Juliana mij naar haar toe (he, ik trek altijd aan iedereen) en ze zei: “Wann machen wir spass?” Ik trok een paar gekke bekken en zei: “Hier hast du deine spass.” De dames lachten, waarna het vriendinnetje mij probeerde duidelijk te maken dat Juliana andere “spass” bedoelde. Dan is het altijd een voordeel dat je onnozel bent, want je kunt zonder moeite als zodanig kijken. “Deine mutter weist dass auch.” zei het vriendinnetje lachend. Bij het horen van de verwijzing naar mijn moedertje pakte ik mijn telefoon. Die telefoon werd gelijk uit mijn hand getrokken en ik stond alleen nog met het klepje van de achterkant van mijn telefoon in mijn handen. De dames praatten wat met elkaar, waarbij ik de indruk kreeg dat ik het gespreksonderwerp was. Juliana wees naar mijn gezicht en wreef er even over. Ik kon het niet volgen (zoals weer meer dingen niet). Ik pakte mijn telefoon en kreeg een natte tongzoen van Juliana, die zei “du bist suss.”. Ik wilde doorlopen, maar een ijsbeer die naast ons stond zei nog: “ze vindt je lief en knap.”
    Ik keek even in de kino, maar daar gebeurde alleen maar vieze dingen. Positief was dat er weer eens actie was, die ik de laatste maanden nog wel eens heb gemist (ik ben er ook nooit als Jansen er is). Maar ik had genoeg getreuzeld. Het werd tijd voor actie en met die houding stapte ik de barruimte binnen “GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR, watch out, Acetwo is in the room.” en ik liep vastberaden naar Kim, die nog steeds stond te praten met dezelfde ijsbeer. Lang praten zonder business is niet iets wat je veel bij Thaise dames moet doen. Ik zag dat er een lange stilte (van verveling) was ontstaan en ik zag mij zelf als degene die voor “spass” kon zorgen. Het werd ook eens tijd om Kim ter verantwoording te roepen waar ze al die weken was gebleven. “Warum hast du mir verlassen?” vroeg ik aan Kim, terwijl Meggy en de ijsbeer (grrrrrr) mij verbaast aankeken. Kim was echter druk bezig met haar telefoon, maar ik zag haar ook glimlachen. Ze wist wat er ging gebeuren en dat gebeurde ook: ik gritste haar telefoon uit haar handen en zei: “He Kim, ich spreche mit dir. Woh bist du die ganze zeit gewesen?” Kim keek de andere kant uit, de ijsbeer droop af en Meggy zei stamelend: “Kennst du Kim?”, waarop ik antwoordde: “Nein, ich habe die Thailanderin niemahl gesehen, aber ich bekomme heiss von handys.” Meggy keek mij nog verbaasder aan, maar van Kim kreeg ik een klapje. Maar ik kreeg nog een tik en wel een harde tik. Ik draaide mij om en keek in de “boze” ogen van Linda, die met haar handen in haar zij stond. “Wass machst du hier?” riep ze. “Ssssssssssssssst” zei ik “nicht so laut. Ich will nicht dass meine frau dass hort. Sie denkt dass ich im VV bin.” Ik praatte even bij met Linda en vernam van haar dat binnenkort op dit forum zal worden vermeld dat een dame uit LR met een grote bloemen tatoo op haar rug in LR zal worden gesignaleerd. Maar goed, ik had het eigenlijk te druk met Kim. Ik draaide mij weer om en Kim draaide gelijk haar hoofd weg. “Kim, seh mich ann. Bin ich keine gute gaste?” Maar zoals verwacht, zijn Thaise vrouwen erg standvastig (althans standvastiger dan Ace2) en ze gaf geen krimp. Ik probeerde zo boos mogelijk te kijken, waarbij Meggy, in lichte paniek zei: “Nein, nein, sie denkst dass du ok bist.” Kim pakte mijn hand en ik pakte haar andere hand, waar een sleutel in moest komen.
    Wat er op de kamer gebeurde is al beschreven:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...8&postcount=16

    Terug in de barruimte zag ik eindelijk Be op een bank zitten. Naast haar zat Jack42. “Waag haar eens aan te raken.” dacht ik. Ik liep naar het tweetal en Be gebaarde mij om tussen haar en Jack42 te gaan zitten. Dat deed ik dan ook. Ik wrong mij tussen hen in, waarbij ik zoveel mogelijk trachtte Jack42 van de bank te duwen. Ik vertelde Be dat ik blij was haar te zien. Het was voor mij ook een verrassing dat ze er was. Twee weken geleden had ze nog gezegd dat het wel eens 4 weken kon duren voordat ze weer in GT zou zijn. Gelukkig waren het maar 2 weken. Ik wreef liefdevol over haar knie en er kriebelde van alles in mijn buikje. Be keek wat minder blij. “Where did you go?” vroeg ze boos. Natuurlijk begreep ik dat ze het over mijn sessie met Kim had. Maar zoals gezegd, het heeft zo zijn voordelen om onnozel te zijn. Maar Be was niet van plan het op te geven mij de les te leren. “And did you like it?” vroeg ze zo boos mogelijk. “And did you come two times?” Die vrouwen weten veel te veel van mij. Ik probeerde haar uit te leggen dat zij (Be) er niet was toen ik binnen kwam. “What did you do, when I come in GT?” vroeg ik. Ik dacht dat dat wel een slimme wedervraag was. Het maakte Be alleen maar geirriteerder. Ondertussen was Lina uit Afrika dicht bij ons komen te zitten en ze keek wederom vriendelijk lachend naar mij. “Go to your black girlfriend” zei Be nors. Ik deed net alsof ik wilde op staan. “NO” zei Be en trok mij weer op de bank.
    Weer wreef ik over haar knie. “I am happy that I see you” zei ik wel gemeend. Ook Jack42 ging zich er mee bemoeien en vroeg wat wij wilde drinken. Hij wreef ook over de knie van Be. Ik gaf hem een flinke tik op zijn hand. “Afblijven viezerik.” riep ik. Be glimlachte tevreden. Maar zoals wij allen Jack42 kennen, haalde hij voor ons de drankjes. Ondertussen kwam Kim met eten aanzetten. Niet het eten dat standaard in GT wordt geserveerd, want dat was weer iets onduidelijks. Nee, het was iets aziatisch. De dames overlegden wat, waarbij mij werd gezegd dat het eten teveel knoflook bevatte en dat was niet goed voor de business. Ik zei: “ich bekomme lust von knoblauch” De Thaise dames kwebbelden verder in het Thais, maar ik werd afgeleid door Juliana die naar mij stond te lonken. Ineens zag ik ook Toppie33 voorbij lopen. Toppie had ik al in geen weken meer gezien en ik besloot even met hem bij te praten. Toppie33 was ondertussen bij de kino aangekomen. Wij zaten op het trapje bij de kino en deelde wat ervaringen. Ondertussen kwam Stella voorbij. Wij beiden vonden het een erg mooie dame. Toppie33 vond haar wel iets arrogants hebben, maar ik vertaalde die houding meer als onzekerheid. Stella liep de kino in. “Wat ziet ze er lekker uit.” zei Toppie33. “Kom, laten wij er achter aan gaan.” zei ik “Dan nemen wij haar samen in de kino. Staand. Jij van voren en ik van achteren.” en het kwijl liep langs mijn kin. Wij liepen de kino in en wij zagen een drietal heren met een drietal dames op het bed liggen. Stella lag alleen op het andere bed. Wij keken naar de pornofilm, waar een groot geschapen neger een dame van achteren nam. Van schrik sloeg ik een hand voor mijn ogen en draaide resoluut om, waarbij ik tegen een dame op liep. “Wass ist loss?” vroeg ze “es ist zu viel fur mich.” zei ik.
    Toppie33 keek een beetje verveeld naar de film. “Vroeger, toen ik jong was, kon ik daar (verwijzend naar de pornofilm) nog geil van worden en een stijve krijgen.” Ik keek Toppie33 begrijpend aan en zei: “Ja, dat had ik ook, tot een jaar of 35.” Stella lag ondertussen verveeld op het bed. Ik liep naar haar toe. “Meine freund und ich denken dass du sehr hubsch bist.” zei ik en ik deed weer een stap terug. Even later liep ik nog een keer naar toe en ik ze, wijzend naar de film: “Ich bin shockiert.”. Stella stond op en liep op mij af. “Sollen wir spass machen.” Dat wilde ik heel graag met haar, maar ik had de sessie met Kim nog in mijn ballen zitten. Ik moest haar “teleurstellen” en zo kon het gebeuren dat de dag van Stella niet werd verpest.

    Toppie33 en ik gingen weer op het trapje zitten bij de kino. Weer gingen wij praten en weer werden wij gestoord. Dit maal kwam Vanja aan stormen. Ik dacht dat ze Toppie33 wel zou bespringen, maar niets was minder waar. Voor ik het wist had ze haar hand aan mijn geslachtsdeel en haar andere hand in mijn badjaszak (om een pepermuntballetje te pakken). “He, he, he” riep ik “Frauen die nichts fragen, werden ubergehen.”. Vanja is duidelijk toe aan een gehoortoestel. Ze ging ook gewoon door met graaien in mijn zak en aan mijn penis. “he, dass ist privat” zei ik. Ze liet mijn penis los (maar mijn pepermuntjes niet) en zei: “Sorry, du hast recht” “Nein” riep ik “Nicht meine schwanze ist private, aber meine lustpillen sind privat.” Vanja keek mij verbaast aan en schoot ineens in de slappe lach. Tevreden keek ik naar de lachende Toppie33. Ik draaide naar Vanja toe, die mij ineens een natte tongzoen af en ze stopte daar niet mee. Nu begreep ik ineens al die positieve verhalen over haar. Maar ik was van plan om Thais te snoepen en niet Oost-Europees. Dat kreeg ik Vanja niet duidelijk gemaakt. Ze ging op mij zitten en begon te wippen terwijl ze mij heerlijk tongzoende. Ik had het moeilijk. Toppie33 ook, maar dan van de slappe lach. Uiteindelijk gaf Vanja het op. Vanja werd echter vervangen door Juliana. “Gib mir eine kussch” zei ze en dat deed ik gedwee. Uiteraard kreeg ze ook haar pepermuntje. Juliana was net weg of ik zag Be naar de dameskleedkamer lopen. Toen ik weer omdraaide stond ineens Vanja voor mij. Ze pakte mijn penis en trok er zachtjes aan en zoende mij geweldig. “Mama hilfe” riep ik nog. Ik zag wel dat Toppie33 zijn telefoon pakte en begon te bellen (ik begreep niet waarom). Ineens riep hij tegen mij “pak je telefoon toch op, lul. Dan doe ik net alsof ik je moeder bent.” Ineens begreep ik het (beter laat dan nooit). Mijn telefoon had echter geen bereik. Maar het was toch maar een spelletje. Dus ik nam mijn telefoon aan en riep: “Ah, mama wie geht es dir?’” Ook Vanja sprong hijgend naar mijn telefoon en riep: “Hi mama, ich will deine sohn ficken.”, terwijl ze maar aan mijn penis bleef trekken (met het gewenste effect). Mijn badjas was al half van mijn lichaam afgetrokken en Vanja zat op mij te wippen en te hijgen en te zoenen. Toppie33 zat met een piepstemmetje mijn moeder na te doen en riep in zijn telefoon: “Ace, wass ist loss, wass ist loss. Ich hore eine frau,. Achtung, es gibt schlimme frauen. Bitte komm zu hause. Wass ist loss?”. Dit was zelfs voor Vanja te veel, die schaterlachend van mij af stapte en naar het volgende slachtoffer op zoek ging.
    Na Vanja kwam Anastasia voorbij lopen. In koor zeiden Toppie33 en ik: “die ziet er lekker uit.” Wij keken elkaar aan en schoten in de lach. Het was weer een hoop onderbroekenlol. “Kom” zei ik “we gaan haar sandwichen”. Anastasia stond bij de ingang van de kino en ik wenkte haar bij ons te komen. “Du sehst schon aus” zei ik. Anastasia zag ik gelijk rekenen: 2 ijsberen die geil waren, met een uurtarief van € 100;= en als toetje FT, oftewel € 250;= zat daar zo maar voor de grijp op het trapje bij de kino. Anastasia wreef over mijn borstkast en keek uit haar ooghoeken naar Toppie33, waar de brede grijns plaats had gemaakt voor een geile grimas. Anastasia keek naar mijn borstkast en knipoogde. Ineens zei ze: “Du bist zu weiss.” en ze stapte op Toppie33 af en zei “Ah, dass ist schon”, waarbij ze op de kleur van Toppie33 wees. “Sonnenliege” zei Toppie33 trots. “Bei mir auch” zei Anastasia en de 2 troetelbeertjes hadden iets gemeenschappelijks. “Meine freund heist Toppie33” zei ik, om niet gelijk vergeten te worden. “Weiss du warum es 33 ist?” vroeg ik aan Anastasia. “er ist 33 jahre alt?” zei ze. Ik begon te lachen. “Im zimmer sollst du es sehen” en ik hield mijn handen ongeveer 33 cm. uit elkaar. Maar ik moest de 2 geliefden met rust laten. Want daar kwamen jack42 en Be aangelopen. “Jack42, wat doe je nu? Het is hier veel te gevaarlijk voor Be. Toon eens wat meer verantwoordelijkheid, man.” Jack42 liep gewoon door, terwijl Be op het trapje ging zitten. Ik besloot maar naast haar te gaan zitten. En van zitten komt……………….................................

    Be ging de sleutel halen ik moest in de barruimte wachten. Dat deed ik samen met Jack42. Al eerste zagen wij Toppie33 met Anastasia voorbij lopen. “Daar gaat 33cm. in.” zei ik tegen Jack42.
    Tijdens het wachten liep Valentina voorbij. Ik keek haar aan alsof mij allerbeste vriendin voorbij liep en ik lachte haar toe. Tot mijn verbazing lachte zij ook supervriendelijk en kwam op mij af gelopen. “Hast du mir vermisst ? » vroeg ik. Valanetina lachte en zei “ja, sicher.” en gaf mij 2 zoenen. Ik riep tegen Jack42: “He, Jack42, heb je dat gehoord?” en ik trok hem ruw naar mij toe. “Kannst du dass nog einmahl sagen?” vroeg ik aan Valentina. Valentina kwam op ons afgelopen en gaf Jack42 een tweetal zoenen.
    Ondertussen was Be met de sleutel gearriveerd en hoe onverantwoordelijk het ook van mij is, ik moest Jack42 alleen in de barruimte laten.
    Het was weer super met Be op de kamer, maar ik mag er niets over schrijven. Dus ik moet het er bij houden dat het een twee uur durende sessie was met veel sex en geknuffel. Ik was gesloopt. “Opa ist mude” zei ik tegen Lin, op de terug weg. Ik was speciaal voor Toppie33 om 21.00u. van de kamer gekomen, omdat ik wist dat hij dan weg zou gaan. Van Toppie33, alsmede van Anastasia, was niets te bekennen. “Arm meisje” zei ik tegen Jack42.

    Het was druk in GT. Er waren wachttijden en de dames stonden te dringen bij de balie. Dames liepen af en aan. Summer stond bij de kamers en de blokhutjes, samen met een andere thekfrau, en zodra iemand de kamer verliet werd de sleutel afgepakt en werd via een microfoon aan de schoonmaakploeg mede gedeeld welke kamer vrij gekomen was. Summer rende dan zo snel mogelijk naar de balie om de sleutel in te leveren Summer was trouwens erg aardig tegen mij.
    Ik zag dat Be ondertussen al weer bij een andere klant zat. “Daar is ze voor jou ook al mee naar de kamer gegaan en volgens mij gaat ze daar heel vaak mee.” zei Jack42. Ik werd groen van jaloezie en zei: “Timmer hem op zijn bek, man. Doe iets.” Ondertussen zag ik Kim naar de balie lopen. Ik liep achter haar aan en tilde haar ineens van achteren op. Ze gaf een klein gilletje. Ik rende met haar naar de kino. Ineens besefte ik dat Kim daar niet zo blij van wordt. Ik zette haar neer, maar ik zag aan het lachende gezicht van Kim dat ze niet boos op mij was. Ik kreeg een zoen en ze liep weer terug. “Und ich?” riep ik nog. Kim draaide zich, zonder te stoppen met lopen, om en zwaaide. Ze had geen geluk met het ophalen van de sleutel, want even later zag ik haar weer in de barruimte. Ik ging bij Caligula en Jack42 staan. Wij stonden bij de speelautomaat bij de ingang van de barruimte. Ik zag dat Be met haar (vaste) klant zat. “Heeft die man niets beters te doen?” vroeg ik aan Jack42. Be stond echter op en kwam even bij ons staan. Ze nam alvast afscheid. Ze wist dat ik zo rond 22.00u. naar huis zou gaan en zij dan waarschijnlijk op de kamer zou zitten/liggen. Ik kreeg een tedere zoen. Door dat zoenen kwam Caligula maar eens kijken wat er te zoenen viel. Ik stelde Caligula aan Be voor. Ik zei: “Last time that you did work in GT, my friend was also here. I asked him to say hallo to you, but he did say everything to Nadine, because he thought Nadine was you” Daarna draaide ik mij naar Jack42 toe en zei: “Caligula is net IloveThaiGirls. Die haalt ook alle Thaise dames door elkaar.” Be moest helaas weer naar haar klant toe. “Hou haar dan ook tegen” snauwde ik tegen Jack42.
    Ondertussen kwam Kim bij ons staan. Ze wreef even over mijn arm en vertelde dat ze op de sleutel aan het wachten was. Waarom ze niet bij haar klant zat, werd mij niet geheel duidelijk. “es war gut du wieder zu sehen” zei ze. “Stimmt” zei ik “Ich freue mich auch immer mich wieder zu sehen.” Even moesten de radartjes van Kim draaien, alvorens ze de clou van mijn opmerking snapte. “Dass sagst du nur, da du mir hubsch findest. » zei ik tegen Kim. Kim moest lachen: “ja, dass muss ich immer sagen. Du bist hubsch.Du bist hubsch. Du bist hubsch” Ik schrok van de opmerking en ik trok Jack42 en Caligula, die zich aan het verwellustigen waren aan allerlei jong geil spul, ruw naar mij toe en ik zei tegen Kim: “Wass hast du gesagt? Ich habe dich nicht gut gehorht.” Kim lachte nu nog meer: “ja, ja, du bist eine hubsche mann.” . Van opwinding schudde ik Caligula helemaal door elkaar.

    Even wat wetenswaardigheidjes tussen door. Afrikaanse Sylvie schijnt (even?) terug naar haar geboorteland te zijn. Of die informatie betrouwbaar is weet ik niet, want de bron van die informatie vroeg mij of ze nog terug kwam. Ik doe echter het agendabeheer van Sylvie niet. Ze was er afgelopen donderdag in ieder geval niet. Ook Nadine uit Thailand had enkele weken aangekondigd GT te verlaten. Ze is ook al weer 2 weken niet meer gesignaleerd. Maar een iets betrouwbaardere bron beweerde dat ze binnenkort weer terug komt.
    De populariteit van mijn lustpilletjes was nog steeds niet verminderd. Allerlei dames liepen voorbij en pakten, gevraagd en ongevraagd, pepermuntballetjes uit mijn zakje. Dat zakje was bij aanvang vol en bij vertrek leeg. Ook Juliana pakte weer eens een balletje. “Du muss jetz super lust haben? » zei ik tegen haar. “Dass habe ich” zei ze “aber du kukt nur nach Thailanderin. Ich bin bose. Du muss mit mir spass machen. Ich bin eifersuchtig” en ze liep weg. Haar vriendinnetje, die erbij stond en ook maar pepermuntjes graaide, zei tegen mij (terwijl ze met haar wijsvinger op en neer naar mij wees): “Sie mach dich wirklich gerne. Ehrlich.” Ik stond er maar een beetje verbaast naar te kijken. Ondertussen was Lina naast mij komen te staan. “I think you are crazy. You joke all the time. All girls know you.” zei ze. Ik stapte op haar af en gaf haar een zoen en zei uit het diepste van mijn hart zei ik: “It is only important that you know me.”. Lina duwde mij lachend weg en zei nog: “Your brain is not working well.”
    Ondertussen was ook Toppie33 weer in het land der levenden. “je lijkt wel zo ’n opa op zijn sterfbed.” zei ik tegen hem. “Dan heb je Anastasia nog niet gezien” reageerde Toppie33. “Is zij een opa geworden? Dat zal wel schrikken zijn geweest op de kamer. Was ze groot geschapen?” vroeg ik. Toppie33 moest eigenlijk om 17.00u. weg, maar had met veel pijn en moeite kunnen regelen dat de vertrektijd 21.00u. kon worden. Maar om 22.00u. vertoonde hij nog geen spoor tot vertrek. Hij had een goede sessie achter de rug.
    Ik gaf nog wel Salito een hand, die even voorbij liep. Terwijl ik zo aan de bar stond, raakte ik aan de praat met een ijsbeer die bij mij uit de buurt kwam. Het was zijn eerste keer. En wij allen weten wat hij doormaakte. Hij had een redelijke sessie en een goede sessie achter de rug. Ik adviseerde hem dit forum te raadplegen. Hij kon niet geloven dat er zoiets bestond als een database van bereidwillige vrouwen. Ik wist hem deze sleutel tot de Heilige Graal te geven. Ik vertelde hem dat zijn aanwezigheid ook zou kunnen worden vermeld (zou ik soms voorspellende gaven hebben?). Dat leek hem nu weer niet zo’n succes. Wij stonden te praten, toen ineens Ella verscheen en hem een tikje op zijn knie gaf. “Zij was goed” zei hij. Ik keek verwonderd: “Maar dat is het vriendinnetje van Sonny.” Ik trok Jack42 naar mij toe en schudde hem nogmaals eens goed door elkaar: “Jij laat alles maar gebeuren.” brulde ik tegen hem. Jack42 had echter alleen oog voor een stel blote borsten aan de overkant van de bar.

    Het was voor mij echter tijd om te vertrekken. Dat deed ik dan ook. Ik nam nog afscheid van Juliana (die net als mijn vrouw teleurgesteld in mij was), Lin, Vanja (die mij nog een stevige tongzoen gaf), Stella (die ik beloofde de volgende keer te kameren), Caligula, Toppie33 en Jack42. In de kleedkamer trof ik nog Lina. Ik zwaaide uitbundig. Lina tikte met haar vinger tegen haar voorhoofd en zei: “You are crazy, but also sweet.”
    Ik kleedde mij om en liep naar buiten, nog zwaaiend naar Jack42 en Caligula. Ik liep naar mijn auto en het melodramatische geluid van een mondharmonica hoorde ik al opkomen. Ik stapte in mijn auto en reed weg. Ik zag op mijn telefoon dat ik een voicemail had. “Wie kan dat nu zijn?” dacht ik. Ik luisterde, maar ik hoorde voornamelijk gekraak, gelach en een piepstem. Ik luisterde nog een keer en nog een keer, maar ik kon er geen touw aan vast knopen. Maar na een keer of 5 begon mij iets te dagen. Ik meende de stem van Toppie33 te horen. Even dacht ik dat ik een live-opname van een kamer sessie had. Maar later had ik het pas echt door. Het bleek onze act in de gang van de kino te zijn geweest:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    ........... Toen ik weer omdraaide stond ineens Vanja voor mij. Ze pakte mijn penis en trok er zachtjes aan en zoende mij geweldig. “Mama hilfe” riep ik nog. Ik zag wel dat Toppie33 zijn telefoon pakte en begon te bellen (ik begreep niet waarom). Ineens riep hij tegen mij “pak je telefoon toch op, lul. Dan doe ik net alsof ik je moeder bent.” Ineens begreep ik het (beter laat dan nooit). Mijn telefoon had echter geen bereik. Maar het was toch maar een spelletje. Dus ik nam mijn telefoon aan en riep: “Ah, mama wie geht es dir?’” Ook Vanja sprong hijgend naar mijn telefoon en riep: “Hi mama, ich will deine sohn ficken.”, terwijl ze maar aan mijn penis bleef trekken (met het gewenste effect). Mijn badjas was al half van mijn lichaam afgetrokken en Vanja zat op mij te wippen en te hijgen en te zoenen. Toppie33 zat met een piepstemmetje mijn moeder na te doen en riep in zijn telefoon: “Ace, wass ist loss, wass ist loss. Ich hore eine frau,. Achtung, es gibt schlimme frauen. Bitte komm zu hause. Wass ist loss?”. Dit was zelfs voor Vanja te veel, die schaterlachend van mij af stapte en naar het volgende slachtoffer op zoek ging.....................................

    Lachend reed ik plankgas door en ik zong in de donkere nacht: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…………………………..”

  14. #89
    Geregistreerd
    28 januari 2008
    Last Online
    17 januari 2016 @ 16:51
    Berichten
    40
    Discussies
    2
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi!
    Kan iemand me zeggen welke zwarte of Afrikaanse vrouen nu in het GT zijn?
    Erg bedankt.

  15. #90
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jackba24 Bekijk bericht
    Hoi!
    Kan iemand me zeggen welke zwarte of Afrikaanse vrouen nu in het GT zijn?
    Erg bedankt.
    Gisteren waren er drie Afrikaanse dames aanwezig: Maya, Casey en Lovely. Alle drie ken ik ze van de kamer, alle drie prachtige meiden om te zien. Maya is iets aangekomen maar het beste op de kamer. Casey zag er met Diana Ross kapsel en zwart kanten stretch jurkje uit om door een ringetje te halen en Lovely is de lichtste (caramelkleurig) van de drie. Zij zoende mij gisteren ongeveer door het bankje heen waar we op zaten !

    Verder nog enige getinte Latina's aanwezig (niet Afrikaans qua looks) zoals Morena, Marina en twee -voor mij- nieuwe Braziliaanse jonge dames .
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  16. #91
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Zij zoende mij gisteren ongeveer door het bankje heen waar we op zaten !
    viezerik! En geen aandacht gegeven aan anastasia of magda???

  17. #92
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    viezerik! En geen aandacht gegeven aan anastasia...
    Anastasia is een plaatje om te zien, zondermeer. En ik heb je tip in achting genomen. Echter. Een goed wandelmaatje van mij is zondag met haar naar de kamer geweest en had zo'n slechte ervaring, dat het grensde aan een wanprestatie . Het eerste kwartier volkletsen, weinig actie, erg op de tijd letten en als klap op de vuurpijl nog eens 100 Euro per uur vragen. Ik heb hem zelden zo hoofdschuddend van de kamer zien komen... Een ander wandelmaatje is zaterdag met haar geweest en vond het eveneens niet goed ("technisch niks") op de kamer, al blijft hij gecharmeerd van haar looks. Op een concurrerende site is gisteren een recensie over haar geplaatst waarin het woord 'dramatisch' viel.

    Ik denk bij nader inzien dat ik mezelf die ervaring ga besparen :p. Ik geniet wel van haar looks als ze langs loopt. En met Lovely was het heerlijk en vol gas!
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  18. #93
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extince Bekijk bericht
    Ik denk bij nader inzien dat ik mezelf die ervaring ga besparen :p. Ik geniet wel van haar looks als ze langs loopt.
    Je moet ook je charmes gebruiken!!!!! en wss valt ze alleen op gebruinde mannen

  19. #94
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Je moet ook je charmes gebruiken!!!!! en wss valt ze alleen op gebruinde mannen
    Ik heb geen charme, alleen euro's .

    Overigens -na een lange afwezigheid- een uitstekend weekend gehad in GT. Heerlijk gekamerd met het Valeria (die in mijn beleving ideaal pijpt), tweemaal een trio gedaan met diezelfde Valeria en Svetlana (geweldige combinatie, prima sfeer en ze maakten mij bloedgeil), tweemaal gekamerd met de Oekraiense Madlen (een ongelooflijk sexy vrouw in mijn ogen) en lang gekamerd met de Kameroense Lovely.

    Voorlopig blijf ik GT en Freude afwisselen :D.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  20. #95
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    +++++++Ik zag dat Be met haar (vaste) klant zat. “Heeft die man niets beters te doen?”++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

    Ne, leider hat der nichts besseres zu tun :green_smi. Jedesmal wenn ich den sehe, weiß ich schon -leider scheinen wir auch noch den gleichen Geschmack zu haben-, das mindestens eine der Thai-Ladies sofort quasi echt angesprungen wird und dann meist bis Feierabend nicht mehr für andere zur Verfügung steht .

    Viele Grüße

  21. #96
    Geregistreerd
    18 februari 2008
    Last Online
    2 oktober 2020 @ 17:24
    Berichten
    129
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Blinzeln Last Sunday in GT

    Were in GT

    Sunday, 28th September 2008 :

    68 named women : Aida/Ida (.hu), Amy (Brazil), Anastasia (.ro), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anki (Brazil), Anna (.de), Anna (Croatia), Be (Thailand), Carmen (.ro), Casey (.de), Christina (Slovakia), Cindy (Lithuania), Claudia (Croatia), Derya/Didi (.tr), Ella (.ru), Emma (.ro), Eva (Croatia), Gloria (.bg), Helena (Greece), Inka (.kz), Jana (.pl), Jenny (.de), Josephine (.de), Joy (.pl), Juliana (Croatia), Katharina (Slovakia), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lia (.de), Lilia (Ukraine), Lina (Cameroon), Madeleine (.ru - Cup A), Magda (.pl), Marina (Cuba), Mati (.pl), Maya (Africa), May-Lin (Thailand), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Milis (.tr), Mira (.de), Miriam (Tunisia), Monika (.pl - Blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl - 30-33 yo), Nellie (.ru), Oksana (.ru), Olga (.ru), Regina (.cz), Romina (.ro), Rosanna/Suzanna (Brazil), Roxy (.ro), Samantha (Brazil), Samyra (Colombia), Sandra (India), Sinem (.tr), Sissi/Budda (.bg), Sofia (Asian), Tamara (.ru), Tanya (.de), Tara (Greece), Tiffany (.de), Vanessa (.de), Vanya (.bg), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia), Xenia (.ro), Zori (.bg),

    and 5 unknown women (one new one).

    .bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

  22. #97
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    De tijd dat ik nog een echte ijsbeer was.......
    Dat bent U nog steeds alleen heeft U het even niet door
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #98
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Was ik nu zaterdag in GT
    Ja of Nee

    :wink:

    PS Een erg vergeetachtig eekhoorntje

  24. #99
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel Bekijk bericht
    Was ik nu zaterdag in GT
    Ja of Nee

    :wink:

    PS Een erg vergeetachtig eekhoorntje
    Nee je was thuis zaterdagavond beste Babbeltje.

    Je hebt toch allerlei berichtjes geschreven van je laatste bezoekje aan de PHG.

    Ik denk dat je "tweeling broer" gezien is, want die was om een ongeveer om 23.00 uur gesignaleerd in GT in de arme van een mooi lieve dame genaamd Svetlana.

    Zo... dus bij deze is het probleempje opgelost Babbel. :D
    Want ik acht jou voor veel dingen in staat maar om lekker een potje te liggen rollebollen met Svetlana en tegelijk een recensie schrijven. Nee.. dat gaat jou niet eens lukken.:D

    Of lukt het jou toch om te knallen en te schrijven te gelijk??
    Je bent tenslotte wel een Super Eekhoorn!

    Greetz
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

  Diamond 468*60