Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Beitrag Casey / Cassy (Afrikaanse)

    Naam : Casey

    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte vlechten

    Lengte dame : 1m65

    Postuur/Cupmaat : Slank, grote A, kleine B

    Nationaliteit/Taal : Ghana (Ghanese/Jamaïcaanse roots) / spreekt goed Engels (Duits?)

    Leeftijd : 28 jaar

    Tatoeages/Piercings : ik denk het niet

    Service : Goed, lekker zoenen (volle zachte lippen), beffen, vingeren, PZC (redelijk, niet super), enthousiast neuken.







    Het kan gevaarlijk zijn in Golden Time. Vrijdag middag loop je van geen kwaad bewust de bar in. Loop je recht op een sofa af. Het is wat donker en het enige wat je van uit de verte ziet is een lachend gezicht, een hele rij spierwitte tanden . Dichterblij gekomen bleken die van een pikzwarte Jamaicaanse dame te zijn. Deze wulpse dame lag me daar op een uitdagende manier wat te bewegen, nou mijn bewegingsmechanisme ging terstond op slot. Mijn automatische piloot zorgde ervoor dat ik op de bank naast, tegen haar plaats nam.
    Een heerlijk onderhoud met deze voor Gt nieuwe dame, genaamd Casey gehad.Is voor derde dag in GT nu. Hele vlotte babbel, niet te gemaakt en best wel lachen. Wist de bal telkens goed terug te kaatsen, totdat ........ik geen ballen meer had om richting haar te kaatsten. Na een hele omweg, toch maar haar de sleutel laten halen.
    Een heerlijk hutje viel ons ten deel, nummer 14.
    Een heel mooi lijfke en dat wel in 2 grote spiegels. Hele lange haren niet tot op haar k.nt, maar toen ze eenmaal op handen en voeten stond, die tot bijna in haar k.nt kwamen. een heerlijk gezicht. Het is goed om zo een Casey ervaring te mogen opdoen. Heb je weer vergelijkingsmateriaal.
    Kussen wist ze heel goed af te wenden....het pijpen was Ok maar niet meer dan dat. Gewoon wat op en neer met mondje, heel fijn maar als je echte pijpsessies gewend bent , nou dan was dit een beetje min.
    Al gauw wilde ze genomen worden. Ik vertaalde dat in wat beffen, maar dat viel niet mee. Ze reageerde als was ze héél gevoelig en bij iedere aanraking trok ze terug. Nee, ze had er geen zin in en toen ik ook niet meer.
    Zin over voor de één betekent voor mij zin over voor beiden.
    Toen toch maar jasje eromheen.
    Toen lekker neuken...dacht ik. Een been hield ze er zodanig voor dat ik niet vrij en niet diep kon doordringen. Is ie te groot vraag me dan vriendelijk om het rustig aan te doen maar leg asjeblief geen bielzen op het spoor Casey.
    OOk al was mijn conditie zodanig dat ik makkelijk had moeten kunnen komen., toch ontbrak er zoveel dat ik weer aan het handwerk heb gezet.
    Spijt , ja toch wel een beetje. Maar, goed voor de afwisseling en voor de vergelijking was het OK.
    Wat mag je dan verder toch altijd super sessies beleven. geweldig gewoon.
    Overigens heb ik niet de moeite genomen om haar duidelijk te maken wat er volgens mij aan verbeterpunten ligt zoals dat zo mooi heet. Toch had ze daar best veel mee kunnen doen.
    Beetje slap van me misschien, maar ik ben geen instructeur.
    Verder was het toch mooi om er weer eens tegen aan te lopen dat je gewoon van het zwakke geslacht bent en dat je in principe lekker verleid kan worden en voor je het weet heb je het ja-woord al gegeven(op de sleutelvraag dan!!).
    Al met al aardig, maar als je bedenkt dat je voor die 50 euro een heel uur langer met je toppertje had kunnen zijn, Tja, volgende keer toch maar sterk proberen te zijn . Niet erg hoor, lukt toch niet.

    Al met al voor mij weinig herhalingsgevaar..wel een vriendelijke en fijne meid voor de lief(Lijf)hebber...

    Groetjes Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 februari 2007 om 14:25

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch casey also back again

    je hebt van die vrouwtjes die kunnen het net als wij gewoon niet laten.
    Eentje ervan is Casey, die Gusto gisteren en ook afgelopen vrijdag gespot had. Het is met haar in de bar en in de kino een genot om samen te zijn. Vlotte babbel en een heel mooie Jamaican meisje. Heel mooi bruin en een internet collega vroeg zich al af of dit nu Jenny was. Toch knap hoor als je elkaar zelden ziet, als hij je meest kent van het forum, en als hij daaruit opmaakt dat dit wel eens Jenny zou kunnen zijn. Nou, het is wel een Jenny Look-alike dat zeker. Casey is ook heel spontaan, leuk in omgan en een heel mooi lijfke, dat zich heerlijk laat masseren. Daarbij krijgt ze het gauw koud, en ik maar zweten... Kippevel op een bruin huidje misstaat trouwens ook niet helemaal.
    Heerlijke verschijning maar Gusto had andere zaken aan zijn hoofd en handen gisteren , dus het is bij een heerlijke massage gebleven.
    Tussendoor komt ze nog wel even naar me toe gestormd, geeft Doro , met wie ik ingesprek was."No I am not gonna take him from You" nee , ze wilde mijn massageolie even lenen want een gast wilde haar masseren.
    Toen ik aangaf dat ze van mij dus haar tweede massage al kreeg gaf ze aan dat die andere heel kort was geweest. Tja, dat gaat dan van zijn tijd af en dan blijft er niet veel meer van het uur over...
    Kijk, en zo ver gaat Gusto dan weer niet. Masseren OK, gratis OK, maar Gusto neemt ze niet mee naar de kamer om er dan ook nog eens voor te betalen.
    Maar dat is de dames intussen genoegzaam bekend.
    Oh ze leren zo snel, net als wij ....soms.


    Gustomass.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Casey ***1/2

    Ik gooi er voor de volledigheid even een paspoortje tegenaan:

    Naam : Casey

    Haarkleur/-lengte : Lange zwarte vlechten

    Lengte dame : 1m65

    Postuur/Cupmaat : Slank, grote A, kleine B

    Nationaliteit/Taal : Ghana (Ghanese/Jamaïcaanse roots) / spreekt goed Engels (Duits?)

    Leeftijd : 28 jaar

    Tatoeages/Piercings : ik denk het niet

    Service : Goed, lekker zoenen (volle zachte lippen), beffen, vingeren, PZC (redelijk, niet super), enthousiast neuken.

    ‘Once you go black, you never go back….’
    Bij Sickboy was dit:’ I once went black, and I never went back….’
    Sickboy heeft geen goede ervaringen met zwarte meisjes en was daarom zeker niet op zoek naar een gekleurde meid. Casey had bij een vorig bezoek al uitvoerig met mij zitten kletsen (zonder sleutelvraag) en kwam me bij aankomst weer spontaan opzoeken. Ze wou wel eens door mij gemasseerd worden maar ik hield de boot voorlopig af, slechte ervaringen weet je wel… We hadden gewoon een leuke babbel. Wat later lag ze gedrapeerd in de kino en begonnen we weer een praatje, Sickboy liet zijn reserves vallen en besloot zich over te geven aan deze zwarte schoonheid. Het duurde uiteindelijk nog 45’ eer we de kamer opzochten, zolang hadden we beiden nodig om op temperatuur te komen.
    Op de kamer bleek dat we beiden onder stoom stonden want we hadden een leuke sessie samen. De terughoudendheid die Gusto beschrijft in zijn eerste recensie van deze dame heb ik niet ervaren. Voluit zoenen, goede reactie op het beffen en lekker neuken.
    Even een ‘technische opmerking’: Casey is voor mij ook de eerste dame die beter reageert op wat vingerwerk (mits uitgebreide opwarming) dan op gelik, meestal is het toch andersom.
    Moe maar voldaan na een uurtje van de kamer gerold.

    Casey=Lieve meid, dit kamerbezoek krijgt van Sickboy 3 en een halve ster in zijn gloednieuwe ‘appreciatieschaal’
    Cancel my subscription to the ressurection...

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Het duurde uiteindelijk nog 45’ eer we de kamer opzochten, zolang hadden we beiden nodig om op temperatuur te komen.
    Kleine tip zet de verwarming wat hoger :green_smi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    ]Casey=Lieve meid, dit kamerbezoek krijgt van Sickboy 3 en een halve ster in zijn gloednieuwe ‘appreciatieschaal’
    He Sickboy tot hoe ver gaar jouw appreciatieschaal eigenlijk
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 februari 2007 om 11:00
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    [QUOTE=koos56]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy
    Het duurde uiteindelijk nog 45’ eer we de kamer opzochten, zolang hadden we beiden nodig om op temperatuur te komen.

    Kleine tip zet de verwarming wat hoger :green_smi

    Casey=Lieve meid, dit kamerbezoek krijgt van Sickboy 3 en een halve ster in zijn gloednieuwe ‘appreciatieschaal’

    He Sickboy tot hoe ver gaar jouw appreciatieschaal eigenlijk
    Wat betreft de verwarming: Sickboy vind het wel lekker om langzaam op temperatuur te komen,… En Casey dacht daar net zo over.

    Wat betreft de appreciatieschaal: ik denk aan een maximum score van 5*. Ik zie een dame echter niet zo snel 5 sterren halen. Laat ik het zo zeggen, als ik een 5-sterren-dame tegen het lijf loop dan volgt na de sessie onmiddellijk de huwelijksplechtigheid…
    Cancel my subscription to the ressurection...

  6. #6
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Berichten
    33
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hy

    Cassie-Casey is a nice good looking lady. Only english speaking a good starting position for me. Seeing her in a dark see through night gown, wearing a nice little bra and string, I've at once got an hard on. She is nice and pleasant person, and we went at once to the room. One with bath and WC very chic. We started kissing at once. Near body contact came at once :D :D. She slowly started a nice blow job. Kindly and slow, no teeth and no hand work. All in the best way. Small licking came later on from my side. Her pussy is very tie and wet. After a short moment we started fucking, missio first then doggy. A good 30 minutes. Later in the evening after the pizzas :D a second session came, as good as the first one.

    best regards

    Horst

  7. #7
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard black beauty

    Gisteren nog eens genoten van deze zwarte parel. Enkele maanden geleden was ik eens met haar op de kamer beland en toen was het wel leuk geweest. Al mijn favorietjes waren afwezig en ik besloot dan maar om met haar op herhaling te gaan. Nog voor ik haar kon aanspreken, greep ze me al vast. Heeeeeeey jij was hier gisteren ook, je zou met mij naar de kamer gaan maar ik heb je niet meer gezien..... Tja ik had dan de dag ervoor blijkbaar wat gemist, want ik was het in elk geval niet..... We hebben ons dan in de zeteltjes gezet, waar ze me al behoorlijk opwond en de eerste TZ volgden. Op de kamer was het heel gezellig. De sex was zeer goed. Zeker geen afwerkster, maakt netjes de tijd vol.
    Herhalingsgevaar als mijn toppertjes er niet zijn zoals gisteren.

  8. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Even ingaan op 'de details' van deze dame, ik word even technisch:

    Het is al even geleden maar ik herinner mij nog van deze dame dat zijn een bijzonder kleine clitoris had. Ik weet nog dat ik dacht "zou deze dame besneden zijn?" (maar ik durfde het niet te vragen). Het feit dat ze hevig reageerde op vingerwerk en weinig op het beffen sterkte mij in dit vermoeden.

    Allicht ben ik gewoon een slechte beffer...

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  9. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    Ist beschnitten. :green_smi

    Viele Grüße

  10. #10
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Cool

    Geruststellend

    "She's a Miss Beautiful Supreme. A girl that others wish that they could be. She's a devastating beauty, a pretty girl with ebony eyes." Deze klassieker van Stevie Wonder brengt hetzelfde gevoel in mij naar boven als de Ghanese Casey . Een vrolijke, ongecompliceerde en opgeruimde meid. En helemaal niet timide. Leunend tegen de toog in de grote ruimte van GT stond ik wat voor me uit te staren, toen deze donker getinte jongedame vanuit mijn dooie hoek wulps mijn blikveld in kwam lopen. Toen ze omkeek hadden haar ebbenhoutkleurige ogen direct mijn aandacht en haar uitbundige lach verbeterde mijn gemoed. Dat zag ze en ze deed een stapje mijn kant op. Nog voor ik iets kon zeggen, gleden haar handen om mijn middel, legde ze haar hoofd op mijn schouder en vroeg ze in perfect Engels hoe het met mij ging. "I am doing allright… how ´bout yourself?" Zo ontstond een leuke conversatie over allerlei grote en kleine zaken. Haar benadering was direct maar niet pushy en de kamervraag werd niet gesteld. Eloquent bracht ze haar gedachten onder woorden, terwijl haar body language mij langzaam voor zich won .

    Ik schatte haar tweede helft twintig. Ze had een mooi slank figuur met een bescheiden, natuurlijke B-cup en droeg een BH met hotpants, vervaardigd uit allemaal kleine metalen ringetjes. Deze stoere maar sexy lingerie gaf haar wat pit en contrasteerde mooi met haar aimabele dispositie :p. Na een minuut of twintig vroeg ze of we naar een wat rustiger omgeving konden gaan om, ahum, verder te praten. Ik stemde toe en we liepen naar de binnenplaats. Daar legden wij ons neer in een tentje en praatten nog wat door over haar moederland, toen haar handje ineens onder mijn badjas gleed. Ik liet me verder door haar verleiden en na wat gekus bevonden haar lippen zich ineens vlakbij mijn geslacht. Ze blies me daar een warm briesje toe en de orale verwenning die ze inzette deed haar werk: ik besloot het halfuurtje dat ze in mij geïnvesteerd had te belonen . Om verder gemors in het tentje te voorkomen, vroeg ik haar een sleutel te gaan halen. Op de kamer aangekomen, verliep alles geruststellend voorspelbaar en ontspon zich een goede vrijpartij. Niet Himmel hoch jauchend, maar als eerste sessie van de dag beslist adequaat.

    De sfeer was onthaast en lekker intiem. Haar fellatio was prima met veel tease en oogcontact en in de standjes weerde zij zich kranig. Na een lekkere missionaris positie, met een fraai uitzicht op haar mooie Afrikaanse lijf, reed zij me kundig klaar in een onstuimig amazone standje, waarbij ze mijn handen tegen het matras aanduwde :D. Geen geacteer of overdreven gehijg, Casey was lekker zichzelf en had naar ik kon bemerken wel lol in onze interactie. Tegenover het zoenen sta iets dubbelslachtiger. Haar lipwerk was voortreffelijk en haar tong prikkelde mij terdege, maar echt gepassioneerd tongzoenen werd het niet. Toch is er herhalingsgevaar. Ze wist immers met haar houding en kunde mijn zinnen te verzetten en daarmee de zondagse ledigheid uit mijn lijf te verdringen. Ook haar aftersales was in orde: bij het langslopen maakte ze af en toe een praatje en knuffelde wat. Wederom zonder pushy te zijn. Een dame met humor en aandacht voor haar gast, wiens opgeruimde karakter een glimlach op mijn gezicht toverde . Mocht ik haar een keer treffen op een dag dat ook het heerlijke donkere engeltje Silvia werkt, dan waag ik me aan een trio met deze dames…
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Alweer een jaar geleden dat er nog over deze dame geschreven werd, heeft iemand deze dame recent nog gespot?

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Heb die het laatste jaar toch nog geregeld gezien. De laatste keer is misschien een maand geleden. Op 31/1 stond ze nog in het lijstje van Haec.

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Heb die het laatste jaar toch nog geregeld gezien. De laatste keer is misschien een maand geleden. Op 31/1 stond ze nog in het lijstje van Haec.
    OK, thnx, zal volgende keer mijn ogen eens goed open houden

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    11 december 2005
    Last Online
    29 mei 2023 @ 00:14
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Casey is nog steeds aanwezig. Was bij haar het afgelopen Paas-weekend. Na de middag lekker in het zonnetje te hebben doorgebracht, maakte ik contact met haar in de lounge. Leuk babbelen op een bankje waarbij zij zich aanhankelijk tegen mij aan vleide. Haar hand ging al snel opzoek onder mijn badjas, waarop ik voorstelde naar een kamertje te gaan.

    In het tuin-huisje waren wij al snel naakt op het bed. Casey's mooie donkere lijfje is heerlijk strak en natuurlijk gespierd zonder een grammetje vet, met perfect gevormde borstjes. Precies zoals ik het graag zie! Al met al een fijn uurtje met haar doorgebracht en wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

  15. #15
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Een prachtmeid voor wie van exotische vrouwen houdt.
    Heb tot nu toe het geluk gehad drie keer met haar het bed te delen.
    Alle keren zeer tot beider tevredenheid, mag ik wel stellen. Eén 'maartje' is er wel.
    Tegen het 'eind van de maand' worden haar borstjes en haar pruimpje 'overgevoelig'. Dat brengt met zich mee, dat het dan niet meer zo fijn is om haar te verwennen. Een keer gehad met haar, maar de andere twee keren waren superdeluxe...

  16. #16
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren liep ik Casey na lange tijd tegen het lijf. Mijn vraag of 'the sunshine band' ook aanwezig was leverde vragende blikken op...

    We worden oud...

    Cancel my subscription to the ressurection...

  17. #17
    Geregistreerd
    3 november 2009
    Last Online
    5 oktober 2015 @ 21:14
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik had deze dame zaterdag 31/10 al enkele malen gespot, en telkens werd m'n glimlach beantwoord met een mooie lach. Wat een schoonheid! Maar als ik dan op zoek ging was ze nergens te vinden. Tot vlak na het eten. Ik besloot haar niet te laten ontsnappen. Wat volgde was een sessie van een uurtje lachen, praten en sexen. We hadden ons op het bed naast de sauna genesteld, gordijntjes dicht. Ze is zo spontaan; tijdens het uitkleden ging ze staan en begon wat te dansen op de muziek. Niets uitdagend, gewoon meedeinend op wat we hoorden. Het werd een super GFE-sessie met een pracht-meid.

  18. #18
    Geregistreerd
    29 september 2006
    Last Online
    22 november 2009 @ 09:36
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hey Bief.

    Ik vraag me af of de overgevoeligheid bij casey vooral op het einde van de maand of op het einde van de avond is.

    Ben gisteravond laat nog met Stacey op de kamer geweest en ze was inderdaad overgevoelig, dit had ik bij eerdere ontmoetingen nog niet meegemaakt.

    ???

  19. #19
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bief2 Bekijk bericht
    Een prachtmeid voor wie van exotische vrouwen houdt.
    Heb tot nu toe het geluk gehad drie keer met haar het bed te delen.
    Alle keren zeer tot beider tevredenheid, mag ik wel stellen. Eén 'maartje' is er wel.
    Tegen het 'eind van de maand' worden haar borstjes en haar pruimpje 'overgevoelig'. Dat brengt met zich mee, dat het dan niet meer zo fijn is om haar te verwennen. Een keer gehad met haar, maar de andere twee keren waren superdeluxe...
    Bief,
    Had ik je bericht maar eerder gelezen!
    Gisteren was ik met deze exotische dame op de kamer en blijkbaar was het, halverwege april, inderdaad het eind van de maand voor Casey. Ik had exact dezelfde ervaring (overgevoeligheid) als jij beschrijft; terwijl eerdere sessies met haar veel beter waren.
    Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

  20. #20
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard The Black Pearl

    Maar zoals gezegd stoot ik op een van mijn avontuurlijke rondjes op een prachtige zwarte parel uit Ghana met de naam Casey. Een goedlachse en babbelzieke jonge dame met een fijn figuurtje, hangende tietjes, zwarte manen en een aanstekelijk gevoel voor humor die zeer adrem uit de hoek kan komen. Ik zit op die ongemakkelijke rode billenknijper voor de "Kino" als Casey voorbij komt. "Black and Beautifull" gaat er bij mij in als koek. Op naar de kamer.

    Lekker pijpen met die volle lippen, man wat is dat altijd weer een geil gezicht. Ik besluit om nu maar eens niet te neuken (ik ben lui deze avond) zodat ze het oraal mag afmaken. Altijd fijn zo'n orgasme maar eigenlijk wil ik hier vooral haar massage kwaliteiten benoemen.
    Heren als je een volledige "body" massage wil hebben neem dan deze dame. Ongelooflijk dat zo'n klein lijfje zoveel power herbergt. Ze zegt dat het van de mannen heeft geleerd die haar masseren maar daar geloof ik gene ene flikker van. Ze gaat echt van top tot teen. Enige nadeel, ik lig de hele tijd met een complete stijve te genieten. Maar die wordt op het laatst weer goed afgekarnt. Als klap op de vuurpijl vraagt deze Ghanese veel te weinig. We zijn dik twee en een half uur op de kamer en de prijs is 150 euro en daarvoor heeft ze behoorlijk wat werk moeten verzetten. Ik timmer het af op 2 honderd en ze valt bijkans in katzwijm.

    Conclusie: zeer correcte en positief ingestelde dame die het jou naar de zin wil maken. Jij bent haar gast en dat uit zich in alle facetten. Kortom, je wordt heerlijk in de watten gelegd. Lekker zoenen en redelijk tot goed pijpwerk waarbij vooral haar volle rode lippen om je knuppel je flink opgeilen. Ik heb niet geneukt dus daar kan ik niks over zeggen. Ze is klein en licht maar behoorlijk sterk. Absolute top wat betreft masseren.

    Mooie avond in "GT" dankzij Casey maar veel was er verder niet loos.

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Vandaag met Casey naar de kamer geweest, ik mijn vraagtekens of het dezelfde dame is waar oorspronkelijk dit draadje voor is gestart, hoe dan ook, het is in ieder geval dezelfde dame als in de laatste postings.
    De overgevoeligheid herken ik, ik vond het erg vreemd, in deze mate heb ik het niet eerder meegemaakt bij een vrouw. Het zoenen was in eerste instantie niet vol overgave, dit veranderde wel iets gedurende de sessie. Verder had ik het idee dat ze behoorlijk onder invloed was, maar dat maakte de sex niet minder goed. Het pijpen was uitstekend, alleen van ballen likken heeft ze niet begrepen, ze kan meedoen met de beste meiden. Ook het neuken was actief, verschillende standje en prima naspel. Goede sessie.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Oh yeah! Na veel te lange tijd nog eens gekamerd met Casey.
    De 'overgevoeligheid' was er weer, hoewel ik haar toch wel naar een orgasme heb kunnen likken Ze was ook wat moe en dat merkte ik toch wat bij het pijpen. Neuken was zijlings, wat weer heel geil was. Niet al te lang volgehouden.
    Een half uur was het deze keer maar.
    Mijn tweede sessie later op de namiddag met Gabriëlla was zoveel heter, maar deze eerste was eigenlijk ook niet te versmaden.
    Haar aftersales, een leuke babbel of zelfs een nekmassage, was prima.

  23. #23
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Iemand dit zwarte pareltje nog eens gespot? Wanneer komt zijn in GT?

  24. #24
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Vroeger waren haar werktijden in het weekend, waarbij ze nog al eens op vrijdag wilde beginnen. Ik heb ze echter al lang niet meer op zaterdag aangetroffen.

  25. Onderstaande leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bief2 (13 mei 2011)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.

  Babylon 468*60