Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Katja

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Katja

    Haarkleur/-lengte : zwart/lang (loshangend) Mooi gezichtje.
    Lengte dame : 1,67
    Postuur/Cupmaat : maatje meer/C (echt)
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars (dacht ik, zoveel dames gezien en gesproken daar)/ Duits en Engels
    Leeftijd : weer gevraagd: 24
    Tatoeages/Piercings : daar gaan we weer (deze vraag leer ik nooit )
    Service: TOTAAL: van super gfe over pse, van heerlijk tz, knuffelen tot heel héél erg lekker pijpen zonder condoom over lekker stevig vingeren en anaal
    Voordelen: geeft je een uitstekende voor en naservice
    Nadelen: kan niet verdragen dat je een afspraak annuleert

    Extra’s bij het bezoek: kino-bezoekje, buiten blow job
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard dame met karakter

    Het begon allemaal aan de tafel in het restaurant.

    Met Dupke genoten we een ochtendmaal. Drie Bulgaarse dames kwamen bij ons zitten. De tafel is nochtans meer dan groot genoeg. Ze kozen dus voor gezelligheid (of waar :smile. Ik geraakte het meest in gesprek met Katja. Toch wel een Vlaamsche naam, als je het mij vraagt. Hoe verder het gesprek vorderde, hoe leuker ik het vond. Toch stond ik in gedachte op de rem. Katja was de minst mooie van de drie dames. Ze heeft een beetje meer dan normaal maar een heel mooi gezichtje. Ze kan ook heel verleidelijk en ondeugend kijken. Met haar op kamer gaan wou ik in eerste instantie niet doen. Ik had al snel gezien dat alle andere vrouwen die passeerden veel knapper waren.

    Na het eten zei ze dat ze me gerust als nieuweling in deze club een rondleiding wou geven. Dupke wou dat zeker ook doen maar was even weg naar het kleinste kamertje. Even twijfelde ik nog. Ik ontnam de eer aan dupke en wist natuurlijk wel dat haar bijbedoeling (lees: hoop) was dat ik dan met haar naar kamer zou gaan. Dat wou ik dus niet. Toch zag ik er ineens geen graten in.
    Gezien de grootte van de club, waren we wel een tijdje zoet. Ze legde alles perfect uit, als een stadsgids. Even dacht ik wel zo van als haar kunnen op kamer overeenkomen met haar kunnen als gids, moet ze formidabel zijn.

    De rondleiding begon in de wintertuin (zoals World hun bar zelf noemt) en eindigde daar ook, met de vraag van haar aan mij wat ik op dat moment verder wou doen. Terwijl ik nog even aan het denken was op een slim antwoord was de slimmert mij al voor. Ze vroeg om een koffietje te drinken. Ik vond dat o.k. en niets mis mee. Het koffietje gingen we (door pushen van haar) in de kino opdrinken.
    In de kino deed ze tijdens het drinken van onze koffie flink haar best om het mij behoorlijk moeilijk te maken, om mij lekker op te winden. Ondanks dat ze voor mij geen perfect figuurtje heeft, lukte haar dat vrij aardig. Het begon allemaal vrij onschuldig maar evolueerde naar veel minder onschuldige dingen als tongzoenen, met haar poesje spelen, zij met mijn lul.... Dupke had me ineens teruggevonden maar zag dat ik druk bezig was en liet ons dus maar effe :smile:.
    Het kon niet uitblijven. Ik was verkocht. We wipten een kamertje binnen vlak bij de kino.
    Een hele prestatie als dame om seksenfun vlak na zijn brunch op kamer te krijgen!

    Al wat we deden was goed. Ze kon heel goed tongzoenen en kon werkelijk genieten van een orale verwennerij. Aan neuken ben ik niet toegekomen. We gingen over in standje 69. Ze pijpte mij zo heerlijk, ze werd zo lekker nat... ik liet me gewoon effe gaan en kwam dus in standje 69 klaar. Ik spuitte haar borsten en gedeeltelijk haar mondje vol met mijn sperma. Een financiële meerprijs aan dit halfuurtje dus van 50 euro. Maar ze had het toch maar lekker plakkerig gehad .

    De naservice met Katja (geen katje om zonder handschoenen aan te pakken) is perfect. Ze komt je nog regelmatig opzoeken. Dus niet snel een kletsje op je kont, een knipoog of een kusje. Nee, ze komt je écht opzoeken, bij je zitten, ondeugend doen, kusjes geven, tongzoenen.
    Dit deed ze op een gegeven moment wat later op de dag terwijl ik in de "grote kamer", aan de champagnebar, zat. Ik zat daar rustig wat te drinken. Ik had de bedoeling om daarna wat in het zonnetje te gaan zitten. Het was stralend weer. De laatste nazomerzon allicht.
    Ze probeerde mij dus te overhalen om een herhalingssessie met haar te beginnen. Ik vertelde haar dat ik niet geïnteresseerd was in een herhalingssessie maar minstens bij een tweede keer een andere sessie wou. Ze moest eens lachen en verzekerde mij dat ik nog zou verschieten van haar. Waarop ik weer antwoorde dat dat geen nieuwigheid is want dat ik enige uurtjes geleden ook al zaad verschoot op haar mondje. Ze vroeg of ik de grappigste was thuis. Met weeral maar een chliché antwoordde ik haar dat ik de enige thuis ben .
    Toch wou ik met haar nog niet naar kamer. Ik zei haar dat de laatste nazomerzon strakjes zou verdwenen zijn, dat ik dus eerst nog wat van de zon wou profiteren. Zij zou toch nog heel lang blijven.
    Zij dacht er anders over. Zij wou mij nu!! Toen ze dan ook voelde dat ik de zon even boven haar stelde, stelde ze voor om samen wat in de zon te gaan zitten. Hiermee was ik akkoord.
    We trippelden de tuin in en legden ons neer in een ligzetel in de halve zon. Ze vroeg na wat geknuffel en gekus en ongemakkelijk gelig, zo samen op zo'n typische ligzetel die niet breed zijn, of ik niet mee wilde naar de beach. Daar was meer zon. Dat klopte ook. We gingen in een bankje zitten met zo'n blauwwitte overkapping over. Pal in de zon. Na even stond ze recht. Ik vroeg haar waar ze heen ging waarop ze me verzekerde dat ze hélemaal niet ver van mij zou wijken. Ze vroeg of ik er iets op tegen had dat we hier wat actie zouden ondernemen in de zon. Ik had daar niets op tegen. Ze moest eens weten wat ik al allemaal in het openbaar uitspookte met Maureen in PSR . Bovendien zaten we er zo goed als alleen. Helemaal boven aan de beach bar zat nog een oud manneke in een zetelke :smile:. Hij zag dat er wat ging gebeuren en was in blijde verwachting. Veel zal hij echter niet gezien hebben van ons vertoon. Katja zette zich op haar hurken voor mij, met haar rug naar dat oudje :wink: (niet alleen goed gezien van haar, zij was precies meer beschaamd om publieke actie dan ik, maar bovendien ook een stuk makkelijker voor haar om mij een blow job te geven, stel dat ze met haar rug naar mij gericht zou gehurkt staan en dan mij een pijpbeurt zou moeten geven, ze zou er een stijve nek aan overhouden :smile:.
    Ze ging even door met die heerlijke blow job maar vroeg me dan toch (zonder mijn lul nog in haar mond, dat zou anders moeilijk zijn) of ik mee nog wat plezier wou maken in een van de chaletjes in de tuin. Allé vooruit dan, toch maar even van haar zonneke genieten :smile:.

    In dat hutje heb ik haar heerlijk gebeft. Ik genoot van haar heerlijke fruit juce . Ik heb haar ook nog gevingerd, wat ze ook heel erg graag heeft. Ze geeft zelf aan om er meerdere vingers in te steken. Toen ze (da's altijd of meestal zo gezegd natuurlijk bij DVP's) klaar gekomen was nam zij "het roer" over. Na flink wat teaswerk werd ineens het roer onbestuurbaar en veroorzaakte het een vloedgolf in haar gehemelte. Ze zei dat ze het lekker vond. Allé vooruit dan, des te beter hè.
    We knuffelden nog wat na, nog wat tongzoenen en kusjes en verlieten dan het tuinhuisje.

    Na de afrekening languit in een zetel nagenoten in het zonnetje :smile:.

    Later op de avond diezelfde regelmatige naservice nog mogen genieten.



    De volgende dag stonden Dupke en ik weeral in World. Het was ons bijzonder meegevallen gisteren, vandaar .
    De erkenning en begroeting met Katja was innig. We zagen ze binnen komen in gewone kledij in de kleedruimte. Toen was de begroeting formeler. Zij was wel nog netter zo. Het mooie van World is dat als je in het restaurantgedeelte zit dat je dan alle binnekomende dames in hun gewone kledij ziet passeren .

    In de loop van de dag kwam ze regelmatig naar me toe. Ik liet haar nochtans (zonder het uitdrukkelijk te zeggen) verstaan dat ik vandaag niet nog eens met haar zou gaan. Ik zei haar op wie mijn ogen gevallen waren. Twee vriendinnetjes van haar, ook twee Bulgaarse dames. Een mooi blondje (en als ik dat al zeg wil dat wat zeggen want blondjes hebben bij mij steeds een streepje achter, of zwartharige een streepje voor) en een even prinsesachtige met zwarte lange haren. Tal van andere dingen zei ik haar nog om te laten begrijpen dat ik vandaag niet met haar zou gaan. Zij wou dat echter niet zo begrijpen met als resultaat dat ze op een bepaald moment (weer in de grote kamer, weer in een sofa aan de champagnebar, net als gisteren) weer bij me komt zitten. Ze begint me te kussen, onnozel te doen, ze biedt me een drankje aan, te tongzoenen, ze bied me haar tetten aan om mee te spelen, haar poesje verlangde naar vingerstrelingen... Mijn lul was al lang flink gegroeid maar ik bleef bij mijn standpunt dat ik vandaag één van alle (of meerdere) andere beaties zou verwennen. Ze wou absoluut beginnen pijpen op de bank. Dit liet ik nét niet toe. Ik gaf haar als reden op dat ik dan niet meer nee zou kunnen zeggen tegen haar. In werkelijkheid zou dat wel gelukt zijn maar je moet ergens grenzen stellen als je niet (weer) met een dame wil gaan kameren. Ook als ze zoals zij heel heftig blijven aandringen.

    Ergens in de vroege nacht komt ze in de wintertuin weer bij me zitten en begint ze weer lief en heel ondeugend te doen. Heel ondeugende dingen. Ik roep hieraan vrij kordaat een halt. Daarop vraagt ze of ik dus écht niet met haar wil gaan kameren vandaag. Ik antwoordde bevestigend, dus . Dit nam ze kwalijk. Ze vond dat nadat ze zoveel pre service aan mij had geleverd dat ik nu ook maar verplicht was om met haar te gaan kameren. Ik vond dit geen leuke reactie en zei dat ik honger had en een stukje ging eten in het restaurant. Niet veel later stond ze er ook en kwam een stukje met me mee eten. Nu steekt ze dus weeral tijd in mij, ook nadat ik duidelijk zei dat ik vandaag niet met haar zou gaan. Dupke zat ook mee aan tafel maar verdween ineens, hij ging een rondje maken, eens zien welke katjes hij nog in het donker zou kunnen knijpen. Wanneer tijdens het laatavondmaal (nachtmaal: was middernacht) voor haar duidelijk werd dat ik bij mijn standpunt bleef, liep ze boos weg. Ze zei dat ze menens boos was en mij niet meer zou zien staan in de toekomst. Die nacht zag ze me inderdaad niet meer staan. So what, it's her problem. Other beauties enough. Toch jammerlijke reactie (laat ons hopen uitschuiver) van haar.

    Katja, o zo goed op kamer, o zo lief maar dus toch met een eigenzinnig karakterke :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Toch een positief karakter. Ze was al vergeten dat ze kwaad was op mij en kon er haar ook niets meer van herinneren. De wederontmoeting was dus hartelijk .
    Tof als je ergens sinds begin september niet meer geweest bent dat ze je nog direct herkennen. Zou ik nu zo'n beest in bed zijn .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Diamond 468*60   Living Room 468*60