Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32
  1. #1
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Reden Roemeense dames en Western Union

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    In principe zal een Club niet 2 dezelfde namen uitdelen, maar wat wel eens voorkomt is dat een dame niet tevreden is met haar artiestennaam en dan de naam gebruikt die ze zelf wil.
    In GT had je trouwens ook lang 2 Andrea's rondlopen, hoewel de tuinkabouter variant er geloof ik niet meer of veel werkt.

    De ik_zit_lekker_achter_de_gokkast_en_niemand_krijgt_ me_hier_weg PHG Andrea was er volgens mij Vrijdag jl. niet als ik me goed herinner.
    Geniet van een welverdiende vakantie in Roemenie op het moment..
    Ze vroeg via de mail of ik toevallig nog langs de Western Union kwam deze week
    I´m an educated fool with money on my mind

  2. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Geniet van een welverdiende vakantie in Roemenie op het moment..
    Ze vroeg via de mail of ik toevallig nog langs de Western Union kwam deze week
    Waarom? Gisteren vertelde ze mij nog dat ze zich dood verveelde, omdat er geen gokkast bij haar in de buurt is.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ze vroeg via de mail of ik toevallig nog langs de Western Union kwam deze week
    Lief toch! Ze gaat je geld opsturen zeker .

    Ze zal wel onverwachts in het ziekenhuis opgenomen zijn en natuurlijk niet verzekerd zijn . Gewoon zeggen dat je paspoort en rijbewijs verlopen zijn. Niet dat ut helpt hoor want dan gaat ze je vrolijk uitleggen dat je dan maar een bevriend beertje moet vragen even langs te komen. Ze zijn niet voor 1 gat te vangen hoor, heel creatief die Roemeense schatjes, zeker net voor de kerst! Da da "ma plictisesc" .

    Dit bericht wordt morgen weggehaald
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 december 2010 om 14:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Waarom? Gisteren vertelde ze mij nog dat ze zich dood verveelde, omdat er geen gokkast bij haar in de buurt is.
    Hahaha Bosco!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Lief toch! Ze gaat je geld opsturen zeker .

    Ze zal wel onverwachts in het ziekenhuis opgenomen zijn en natuurlijk niet verzekerd zijn . Gewoon zeggen dat je paspoort en rijbewijs verlopen zijn. Niet dat ut helpt hoor want dan gaat ze je vrolijk uitleggen dat je dan maar een bevriend beertje moet vragen even langs te komen. Ze zijn niet voor 1 gat te vangen hoor, heel creatief die Roemeense schatjes, zeker net voor de kerst! Da da "ma plictisesc" .

    Dit bericht wordt morgen weggehaald

    Helaas Big je hebt het fout!
    Haar nicht was deze week overleden (ben ik gevoelloos als ik het niet geloof?) en ze kon dus wel de nodige financiele steun gebruiken

    Toen ik antwoordde dat ik al mijn geld had opgemaakt in de clubs en aan kerstcadeaus voor mijn familie kreeg ik als antwoord:

    " Ok you eshoal, bai bai forever "
    I´m an educated fool with money on my mind

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    " Ok you eshoal, bai bai forever "
    Dat betekent "ach ik kon het proberen, nu niet gelukt, maar in Januari ben je weer mijn schat en vraag ik je weer om geld en of je mijn terugvlucht kunt boeken en me op kunt halen van het vliegveld, je bent nog niet van me af hoor!".

    - Oma overleden, moeder zwaar ziek, verwarming stuk, geld verloren, neef heeft zwaar ongeluk gehad, ze is uitgegleden door de sneeuw arm gebroken en moet geopereerd worden, morgen wordt de verwarming afgesloten als ze niet snel betaalt en het is nu -20 graden Celsius etc. etc. !

    Kom IJB11 niet flauw doen!
    http://www.westernunion.nl
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Hahaha Bosco!

    Toen ik antwoordde dat ik al mijn geld had opgemaakt in de clubs en aan kerstcadeaus voor mijn familie kreeg ik als antwoord:

    " Ok you eshoal, bai bai forever "
    Is het gek dat ik dat bai bai forever ook best wel vaak heb gehoord, meestal met een woord erbij wat eindigt op -ula.....Enkele dagen later volgt dan een smsje met vaak een spijtbetuiging....

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    Is het gek dat ik dat bai bai forever ook best wel vaak heb gehoord, meestal met een woord erbij wat eindigt op -ula.....Enkele dagen later volgt dan een smsje met vaak een spijtbetuiging....
    Haha, ik hou je op de hoogte!
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Lief toch! Ze gaat je geld opsturen zeker .

    Ze zal wel onverwachts in het ziekenhuis opgenomen zijn en natuurlijk niet verzekerd zijn . Gewoon zeggen dat je paspoort en rijbewijs verlopen zijn. Niet dat ut helpt hoor want dan gaat ze je vrolijk uitleggen dat je dan maar een bevriend beertje moet vragen even langs te komen. Ze zijn niet voor 1 gat te vangen hoor, heel creatief die Roemeense schatjes, zeker net voor de kerst! Da da "ma plictisesc" .

    Dit bericht wordt morgen weggehaald
    Uuuuh Big30... ik ben mijn paspoort en rijbewijs kwijt. Nu wil ik jou vragen of je mij misschien kan helpen
    Je zult het niet geloven maar favoriete Roemeentje heeft wat centjes nodig want haar cavia is ziek en ze heeft geen geld voor de dokter.
    Jij hebt vast een zeker wel een klantenkaart van Western Union.
    Dus of jij misschien even wat geld kan overmaken naar haar, ze vroeg maar om 500 euries.

    Alvast bedankt Big30

    Greetz,
    JB alias ......
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Jij hebt vast een zeker wel een klantenkaart van Western Union.
    Dus of jij misschien even wat geld kan overmaken naar haar, ze vroeg maar om 500 euries.

    Alvast bedankt Big30

    Greetz,
    JB alias ......
    No problem JB! Moet toevallig toch zo nog even bij de Western Union langs, dit kan er ook nog wel bij.
    IM me even de correcte personalia zoals die op haar paspoort staan. De ontvangst code stuur ik je dan vanavond, OK?

    Normaal zou ik het niet doen maar ja ik ken de Dame in kwestie en de cavia ken ik ook goed. Je weet ik ben een grote dierenvriend.

    n.b. klopt de 500 euro wel? Toen haar goudvis op sterven lag was het toch 750 Euro, check het even anders moet ik 2 maal rijden en transactie kosten betalen.

    Groet,
    Big Graus
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Haar nicht was deze week overleden (ben ik gevoelloos als ik het niet geloof?) en ze kon dus wel de nodige financiele steun gebruiken
    Toch Daniella niet? Dat vind ik zeker wel harteloos van je jongen, want over zoiets lieg je toch niet? Ik stuur haar wel 'n paar honderd op, want als er een 'n mooie begrafenis verdiend is het Daniella wel.

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    n.b. klopt de 500 euro wel? Toen haar goudvis op sterven lag was het toch 750 Euro, check het even anders moet ik 2 maal rijden en transactie kosten betalen.

    Groet,
    Big Graus
    Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee. Ze moet natuurlijk ook een vliegticketje kopen om terug te komen. Je weet mijn Roemeentje vliegt alleen first-class of met een privetjet. Ze is zo lekker normaal gebleven mijn Roemeense.

    De rest volgt per IM.

    Greetz,
    JB alias.....
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  12. #12
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee.

    Greetz,
    JB alias.....
    Pas daar maar mee op, ik weet ook wel dat die 5000 euro goed is voor de resterende 11 cavias (zelfs in Roemenie is het 11 halen, 10 betalen, althans voor caviacrematies) maar leer mij de Roemeensen kennen, in plaats van dat opzij te zetten kopen ze er alleen nog maar meer cavia's van.

    Guineapigsaurus rex
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  13. #13
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Last Online
    6 april 2024 @ 22:48
    Berichten
    308
    Discussies
    1
    Thanks
    218
    Thanked
    668 in 152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht

    " Ok you eshoal, bai bai forever "
    Dat zijn magische woorden. Ik weet direct over welke pijpkabouter het in GT gaat. Deze magische spreuk sprak ze uit nadat ik er in met een andere dame vandoor ging. Wat een schatje Dit zijn de woorden van een echte liefdesverklaring. Ik denk dat Big gelijk heeft. Het Western Union verzoek is een huwelijksaanzoek. Gefeliciteerd Ijsbeer Al haar neven en nichten komen bij je wonen en uit je ruif meeëten. Je zou willen dat die ook........

    Western Union is volgens mij de Roemeense staatbank. Niet aan beginnen beren. En mocht je het toch overwegen, en de lange rijen van medeberen bij Western Union willen vermijden, een bankoverschrijving is er in 2 dagen en kost nauwelijks iets.

    Met de feestdagen raken ijberen van slag.

  14. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Als joepie zoek is zit ie aan de bar of in een club mss of is in de western union te vinden wat een druk leven.

  15. #15
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Flauw gedoe allemaal. Als ze wat nodig hebben, dan maak je dat toch gewoon over. Als ze 500 euro vragen, kun je het beste voor de zekerheid 1.000 overmaken, anders is het volgende week weer kassa. Scheelt je ook aan WU-kosten.

    Eigenlijk moet je gewoon een stamboom uittekenen en dan telkens alle doden wegstrepen. Er komt een moment dat de familieleden op zijn.
    PLECAT

  16. #16
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Eigenlijk moet je gewoon een stamboom uittekenen en dan telkens alle doden wegstrepen. Er komt een moment dat de familieleden op zijn.
    Ik heb gelezen dat ze daar in Roemenië wel eens uit de dood kunnen weerkeren.
    Als je zegt dat je Van Helsing heet laten ze je misschien verder gerust.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #17
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Denken die Roemeense gleufgnomen dat we allemaal necrofiel zijn ofzo:
    M'n nichtje is dood, daar heb je vast wel een paar honderd Euro voor over........

    J.W.
    Keep on Walking.....

  18. #18
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:10
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.857
    Discussies
    32
    Thanks
    3.903
    Thanked
    2.364 in 1.023 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Ik heb gelezen dat ze daar in Roemenië wel eens uit de dood kunnen weerkeren.
    Als je zegt dat je Van Helsing heet laten ze je misschien verder gerust.
    reannimeren hebben ze daar uitgevonden,of ben ik in de war met annimeren
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  19. #19
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Denken die Roemeense gleufgnomen dat we allemaal necrofiel zijn ofzo:
    M'n nichtje is dood, daar heb je vast wel een paar honderd Euro voor over........

    J.W.
    En Schlucken doet ze dan niet eens meer...
    PLECAT

  20. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Het bedrag van 500 euro is goed maar maak er maar 5000 euro van, dan kan ze voorlopig wel even voort mee. Ze moet natuurlijk ook een vliegticketje kopen om terug te komen. Je weet mijn Roemeentje vliegt alleen first-class of met een privetjet. Ze is zo lekker normaal gebleven mijn Roemeense.

    Greetz,
    JB alias.....
    Hoi JB,

    Net even bij WU langs geweest. Was druk, zag veel bekende beren. Heb het bedrag maar verdubbeld ivm. de koude toeslag, die maakt het boeken nu extra duur zoals je weet.
    De ontvangst code heb ik je per IM gestuurd.

    Hoop je hiermee van dienst te zijn geweest. Geen punt hoor, moest zelf toevallig ook bij de Western Union zijn .

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. #21
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackless Bekijk bericht
    Dat zijn magische woorden. Ik weet direct over welke pijpkabouter het in GT gaat. Deze magische spreuk sprak ze uit nadat ik er in met een andere dame vandoor ging. Wat een schatje Dit zijn de woorden van een echte liefdesverklaring. Ik denk dat Big gelijk heeft. Het Western Union verzoek is een huwelijksaanzoek. Gefeliciteerd Ijsbeer Al haar neven en nichten komen bij je wonen en uit je ruif meeëten. Je zou willen dat die ook........

    Western Union is volgens mij de Roemeense staatbank. Niet aan beginnen beren. En mocht je het toch overwegen, en de lange rijen van medeberen bij Western Union willen vermijden, een bankoverschrijving is er in 2 dagen en kost nauwelijks iets.

    Met de feestdagen raken ijberen van slag.

    Is een dame uit PHG
    Maar heb het al vaker gehoord hoor, ook in de GT
    I´m an educated fool with money on my mind

  22. #22
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    Als joepie zoek is zit ie aan de bar of in een club mss of is in de western union te vinden wat een druk leven.

    Joepie,

    Zal ik een verkiezing organiseren voor de ijsbeer die in 2010 het meeste geld heeft verstuurd via de Western Union?

    Misschien dat je dan een keer je vrijkaartje wint!!!
    I´m an educated fool with money on my mind

  23. #23
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    22 april 2024 @ 08:12
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Eigenlijk moet je gewoon een stamboom uittekenen en dan telkens alle doden wegstrepen. Er komt een moment dat de familieleden op zijn.

    I´m an educated fool with money on my mind

  24. #24
    Geregistreerd
    6 mei 2009
    Last Online
    25 maart 2011 @ 07:00
    Berichten
    282
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Missschien heeft haar cavia wel een open ruggetje gekregen bij het scheren


    1.gif

  25. #25
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja ijsbeer11 goed idee ken ik weer eens een vrijkaartje winnen voor " WIE HEEFT IN 2010 HET MEESTE GELD OVERGEMAAKT VIA DE WESTERN UNION" Ik ga meteen het bedrag van afgelopen jaar is optellen.


    Groetjes Joepie

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

  Freude 468*60