Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 152

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Knödel, Klösse, Sauerkraut, Leberkäse, spruitjes?? In een saunaclub waar je 60 euro entree betaalt? Welke gek heeft dat verzonnen?
    Kijk ééns naar de menu-kaart van Magnum. Te vinden is deze hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-(Advertentie)

    Ik zou zeggen, gooi die Olli eruit. Ik ken een oud collega van me (ook kok) die werkloos thuis zit. Een kok die zeker weten meer op z'n reportoire heeft dan Knödel en spruitjes....en die maar wat graag weer aan de slag wil.
    Misschien iets voor hem om als kok in LR aan de slag te gaan?

    Wachttijden van meer dan 2 uur voor een kamer? Poahhh.....dan is bij mij de opwinding allang verdwenen en heb ik m'n boeltje allang ingepakt om linea recta naar de Vulkan te rijden...... Over Magnum gesproken...ook als alle aanwezige dames daar, en dat zijn er heel wat, zouden besluiten om op hetzelfde tijdstip naar de kamer te gaan dan nog zijn er kamers te over. Zelfs op vrijdagavond of zaterdagavond om klokslag 22 uur heb ik nog nooit een minuut hoeven te wachten om daar een kamer te krijgen.

    Dames die voorgetrokken worden bij het verkrijgen van een kamersleutel? Heeft denk ik niets te maken met afkomst/nationaliteit maar meer met het feit dat juist die dames die voorgetrokken worden aan het einde van hun shift een flinke duit in het zakje doen van één van de huispooiers. Immers hoe meer kamergangen het dametje maakt des te meer geld haar pooier verdient. Denk daar maar ééns over na!:wink:

    Alleen al de geruchten dat er gestolen wordt daar doen mij besluiten om een grote boog om deze club te maken. Want waar rook is is ook meestal vuur. Als een gerenommeerd schrijver op dit forum dit in deze club overkomt en dan besluit dit op het forum te schrijven zal er heus wel een kern van waarheid inzetten. Het verbaast me trouwens dat er niet vaker gevallen van diefstal uit kluisjes voorkomen in de saunaclubs. Of houden sommige beren hun mond wijzelijk dicht? Want wat sommige beren soms wel niet meenemen in zo'n club.....van dure mobieltjes, kleding, tot laptops/Ipads en niet te vergeten de sleutels van menig dure bolide..... Een goudmijntje dus voor crimininelen!! En als er dan iets gestolen wordt weet het management zogenaamd van niets....ja natuurlijk.....menig beer durft toch niet de hulp van de politie in te roepen uit angst dat dan bij het thuisfront bekend wordt waar meneer al die tijd heeft uitgehangen....want een congres/beurs/zakelijke afspraak in Kaarst....hmmm.....ik dacht het niet toch?

  2. #2
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:38
    Berichten
    13.832
    Discussies
    98
    Thanks
    5.271
    Thanked
    10.373 in 4.543 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hobbele Bekijk bericht
    Over Magnum gesproken...ook als alle aanwezige dames daar, en dat zijn er heel wat, zouden besluiten om op hetzelfde tijdstip naar de kamer te gaan dan nog zijn er kamers te over. Zelfs op vrijdagavond of zaterdagavond om klokslag 22 uur heb ik nog nooit een minuut hoeven te wachten om daar een kamer te krijgen.
    Dan ben je er al lang niet meer geweest. Vanaf 22 uur heb je daar op de door jou genoemde dagen steeds verder oplopende wachttijden. Wachttijden zijn echter bij volle drukte wel beperkt tot maximaal een half uur.

  3. #3
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:28
    Berichten
    6.159
    Discussies
    450
    Thanks
    1.596
    Thanked
    3.392 in 1.851 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Dan ben je er al lang niet meer geweest. Vanaf 22 uur heb je daar op de door jou genoemde dagen steeds verder oplopende wachttijden. Wachttijden zijn echter bij volle drukte wel beperkt tot maximaal een half uur.
    dat is nog steeds geen 2.5 uur picasso 1 en en 30 minuten wachten op een sleutel vind ik acceptabel :wink:

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

  Babylon 468*60