Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 299
  1. #101
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 05/05/07: 45 dames 's-avonds

    Gisteren met 'n forumbeertje meegereden naar Roermond, terplekke 'n Australisch beertje tegengekomen uit ex-Relax.

    Nog net op tijd binnen voor het kortingstarief en ontbijtbuffet, daarna de namiddag doorgebracht aan het zwembad, nu het nog kon kwa weer. Gezelschap gekregen van Anetta op de stretcher, die m'n Australische medebeertje kwam ontvoeren. Daarna gezelschap gekregen van Alifia die nog even kwam zonnen op het naastgelegen ligbed. 's-Namiddags waren er 30 dames aanwezig, oplopend naar 45 's-avonds.

    Dames uit de YY-lijst: Tina, Amira, Sheila, Donna, Dagmara, Nadine, Anetta, Tia, Natascha, Ruby, Vivian (Poolse), Alifia, Vivian (Hongaarse), Elvira, Claudia, Caroline, Alex, Sonja (Poolse), Nicole (Duitse), Carmen, Lena (kleine Duitse Sonja), Linda, Janet, Suzy, Emma, Lolita, Violetta en Jessy. Niet in de lijst, maar wel aanwezig: Fiona en vriendin (de Hilton-sisters). Plus 15 dames wier naam HM niet weet.

    's-Middags vrij rustig met beertjes, 's-avonds toch nog druk geworden. Ook met enkele forumbeertjes, maar die mogen daar zelf melding van maken. Gedurende de hele dag 'n goeie m/v-verhouding, dus genoeg keuze. 's-Avonds dik 10 minuten wachttijd op kamersleutels.

    's-Avonds met 'n medebeertje nog wezen badderen in de jacuzzi en de ervaringen van de dag uitgewisseld. Gezien dat de Kino steeds beter wordt gebruikt, en in de bar zie je veel meer dames initiatief tot contact nemen dan pakweg 'n jaar geleden. Dat komt ongetwijfeld door het gegroeide damesaantal. Men besteedt genoeg tijd aan je, de dames zijn zeker niet massaal op jacht, wat de sfeer bevordert.

    Alles bij elkaar aan veel info en damesnamen gekomen, elders al gepost in de YY-rubriek.

    Genoeg geschikte kandidaatjes gezien voor 'n sessie, maar het plezier aan anderen gegund. Heb de afgelopen maand meer dan
    genoeg m'n bijdrage geleverd, dus kan het bepaald geen kwaad. Desondanks weer 'n leuke dag in goed gezelschap beleefd :smile:.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurent74 Bekijk bericht
    Janet, misschien ?
    Dat lijkt mij ook .
    Founding Member

  2. #102
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Als ze ook hele blauwe ogen heeft is het zeker Janet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chunter Bekijk bericht
    ik was er vrijdag voor de eerste keer en ik moet zeggen dat de club mij een goed indruk heeft nagelaten. Genoeg meisjes, alles netjes en verzorgd... kortom mij zien ze er zeker nog wel een (paar) keer!!! Ik had enkel misschien willen weten( omdat ik er jammergenoeg niet bijgeraakt ben) wie die dame was met het geverfde zwarte haar, ze is waarschijnlijk al iets ouder dan je op het eerste gezicht zou zeggen, maar wat een lichaam, dat kontje!! Ze had een zwart stringetje aan en idem topje. Heeft een ietwat grote neus in verhouding(hehe) met de rest. Iemand? Naar het schijnt kan ze verdomd goed pijpen
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  3. #103
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln impressie van een dagje relaxen in Yin Yang: deel 2

    De Meiden en het sfeerbeeld.

    Hier kan rplover alleen maar positief over zijn, meestal herken je aan de waard zijn gasten. Dus ook aan de Dames de beertjes.
    Die zijn er dus in alle soorten en kleuren, 't leek wel of er meer kleurtjes van Dames waren dan alleen maar groen (de kleur van hun armbandjes). Namelijk heel licht groen, lichtgroen, groen, donkergroen en heel erg donkergroen. Wat rplover alleen maar kan toejuichen. Ik hou van een bonte mengeling, en ben naast irritant ventje ook een gepatenteerd hoerenloper en fervent wereldburger. Hier, in Yin Yang dus, vind je alles. Noem een wereldstreek op, schreeuw het uit, en hier of daar steekt er wel eentje een vinger op met de roep 'aanwezig'
    Je hebt ze dun, minder dun, klein, minder klein, blank, minder blank, jong, minder jong... .
    Waarmee ik wil zeggen, je vindt in Yin Yang alles, en als je daar je gading niet vindt, ben je oftewel zwaar homofilistich aangelegd, oftewel stekeblind :D
    Je kan het je niet gek genoeg voorstellen of het loopt er wel rond, ik ga enkele voorbeeldjes neerschrijven, maar dit heeft vooral te maken met mijn voorkeur en keuzes.
    Als je jagertjes wenst, die vind je makkelijk, neen, ze vinden jou wel, al ga je kopje onder in de whirlpool, dan nog spotten ze je wel. nu moet ik toegeven dat ik helemaal niet van echte opdringerigheid houd, maar zolang het bij het spel, de jacht, het spektakel hoort, kan dat best hoor. Dat miste ik net in PHG, waar je zelf volledig het initiatief moetnemen, en deze verlegenjongen moet dan hulp inroepen om met een Meid te praten.

    Zo zijn er de Rebecca's en Carmens, die je dan weer rustig in een hoekje ziet zitten, waarna ze besluiten op jacht te gaan, en twee minuten later liggen ze op de bank in de armen van een beer. Heeft zijn charmes, als je hen kent is het voorspelbaar, maar hoort nu eenmaal bij hun manier van werken. Even later zie je dan Rebecca met haar (trouwens prachtige) kont staan wiegen op de dansvloer, een man kan alleen maar dromen van al dat moois. En het brengt sfeer in de keet.
    Trouwens, het weerzien met de konijntjes was heerlijk. Ik ben volop gekust en geknuffeld, en kreeg als beloning een hollands pintje over mij gegooid. Carmen dus nooit thekefrau laten worden, tenzij jullie meer bier op de grond dan in de glazen willen :p

    Je wordt ook onvermijdelijk geconfronteerd met 'Alex, de lustmachine'. Herhalingsgevaar van de bekende zin, zeer zeer groot :D
    Alex, het eeuwige lustbeest, mijn slechtste ervaring ooit in Relax, maar toch, het heeft wel wat. En moet je juist mister in-co-co-gnito bij je hebben ... ik had hem verwittigd buiten op het terras dat Alex in aantocht was, roept hij haar, en vooraleer ze haar befaamde woorden uit haar mondje kreeg, stelde in-co-co-gnito de onvermijdelijke vraag: Hast du lust? Mondje gesnoerd, maar maar voor heel effe, een halfuurtje later kreeg ik van Alex dezelfde vraag, terwijl ze onder mijn badjas graaide (klein pikkie alweer :teuflisch). Er lopen nog wel enkele jagertjes rond, zoals de Russische/Kroatische Yulya, die zich, terwijl ik mijn voeten een zalige warmwatermassage gas, op me neerplantte, haar gezicht naar me toedraaide, en me opgeilde als gek. Terwijl ze al haar troeven in het water gooide, prachtige kip, maar ik werd gered door een vriendin van haar, die prompt Yulya begon te vingeren daar. Ik ben er lekker van onder gemuisd, had mijn zinnen op een andere Dame gezet :smile:

    De lijst is te lang om op te noemen, maar ook Ruby trok onze aandacht. Prachtmeid, niet graatmager, wel bloedmooi en wat een geil gezichtje heeft deze 'moulat' erop staan. Echter wat terughoudend in het gesprek, en het was niet zo heel erg duidelijk wat ze nu wel en niet wou op de kamer. Zelfs in-co-co-gnito had last de geheimen van deze Meid te ontwaren. Wat we wel weten, is dat de 'vaste klanten' een zeer goede service krijgen, ze heeft me er daar eentje toch wel half verkracht buiten op een ligstoel

    Verder, andere Dames? Meer dan je kan omschrijven, sommigen vormen groepjes, begeven zich naar de natte ruimte, en trekken daar de aandacht, anderen verkiezen de bar, maar altijd heb je wel wat schoons voor ogen.

    Ik ben nog steeds zwaar onder de indruk van Lolita, het schoonste moulatsnoetje dat deze jongen ooit op aard heeft gezien. En ze is verdorie nog goed in bed ook, het schoonste van enkele continenten samen, zij noemt mijn bleekscheet huid mixt met de hare United Colors of Benetton Help, ik ben verliefd op dat koppie van haar... :p

    Een vermeldenswaardig feit: er liep zelfs een echte Afrikaanse Dame rond. Kom nu, rplover, vermeldenswaardig, het is toch ook een medemens. Jazeker, wat wel waardig is te vermelden is dat de deze tongzoent, zelfs tijdens een praatje. Krijg maar eens eentje achter de ramen zo ver, lukt je niet, zelfs niet als je er 100 euro voor neertelt. Privileges voor haar boyfriend meestal, en de borsten voor de baby. Wel, de deze heeft me een private show gegeven terwij ik heerlijk lag te genieten in de whirlpool. De moeite

    Verder, zwarharigen, bruintjes, blondjes, van alle slag wel wat.

    Sfeer gemaakt door de Meiden die er werken: zeer goed tot perfect. Allen zijn ze in voor een babbeltje, zonder dat ze verwachten dat onmiddellijk je portefeuille opent. Blijkbaar is de hele groep uit het goede hout gesneden, jagertjes, verleidstertjes, de stille vrouwen, allemaal klasse, tesamen een vrolijke, bonte bende.
    Al verbrandde er eentje haar handen aan een dikke sigaar, maar ja, dat was haar eigen fout :green_smi, en was maar een leuk voorvallertje in de club.

    Kindvrouwtjes, zoals ik er maar veel te veel heb gezien, zowel in 't skw als in PHG (net niet de middelbare school afgemaakt) vind je hier niet, en daar kan ik alleen maar blij om zijn. Het allerjongste exemplaartje dat ik heb zien ronddartelen is de lieve Claudia, die zal maar net binnenmogen vrees ik, ze is nog volop in de groei :D
    Haar vriendin Monica daarentegen, amai mijn oor. Bij ons zouden ze zeggen, voorzien van oren en poten, maar o zo lief, charmant, vriendelijk. Haar specialiteit, wat was dat ook alweer, in-co-co-gnito?

    Kortom, als je echt niet weet wat te doen een dagje, en je wil je eens goed laten gaan, genieten, je heerlijk laten verwennen, bol dan een keertje tot in Roermond. Geen mens zal het je kwalijk nemen, en je gaat een hoop fun hebben.
    Het enige nadeel: ik wil alweer terug, al was het maar voor de sfeer.

    wordt vervolgd

    rplover - niet meer reageren op hem, hij lokt toch maar uit

  4. #104
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Als paartje naar Ying Yang...

    Allemaal bedankt voor jullie reacties! We zitten even te overwegen wat we doen. We hebben al wel (leuke) ervaringen met parenclubs als Waterloo en (onze favoriet) Paradise. We hebben ook in Duitsland rondgekeken, maar daar is het over het algemeen écht niets. En omdat we toevallig deze week in de buurt van Roermond zitten, kreeg ik het idee om naar Ying Yang te gaan.

    Ik ga ze bellen. En als we erheen zijn geweest, delen we onze ervaringen!

  5. #105
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Gisteren ook weer maar een keer aan het front beland
    Was onverwacht vroeg klaar en had een avondje voor mezelf
    Was eigelijk niet de bedoeling, maar de goede herinneringen dreven mij ertoe.

    Weer wat Ijsbeertjes ontmoet, volgens mij is 1 ervan inmiddels verhuisd
    en is in Ying Yang gaan wonen :D

    3 Sessies mogen ervaren
    1 Hongaarse Suzie, wilde me eens lekker laten veroveren in de Kino
    2 Elvira, kon ik na die sessie van vorige keer natuurlijk niet weigeren
    3 Tina, een meisje waarvan ik al de gehele avond had gedacht dat die
    wel eens erg Geil zou kunnen zijn, en wat bleek, ik had gelijk

    Ook nog even in Dubio gestaan met ene Melissa naar de kamer te vertrekken
    Deze gaf alleen in de bar aan dat ze niet zoende,
    voor mij dan een moeilijk punt,
    deze keer heel moeilijk, omdat ze wel heel aardig was,
    en er erg lekker uit zag, gelukkig losde diit probleem
    zichzelf op, alleen nu heb ik weer een ander probleem
    dat ik op korte termijn weer naar Ying Yang moet,
    om toch eens met haar te gaan stoeien.

    Het was weer heel gezellig

    Tot volgende keer :wink:

    Binky

    Was natuurlijk weer zoals altijd veel te laat thuis,

  6. #106
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 december 2019 @ 18:51
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens een bezoekje gebracht aan de Ying Yang en ik heb het me zeker niet beklaagd. Mijn eerste bezoekje dateerde al van vorig jaar maar nu ga ik het het niet zo lang meer laten duren voor ik terugkeer.
    Alles zat echt mee. Het weer was fantastisch. Lekker luieren op een ligstoel. Een pintje drinken op het terras.
    Sauna en brubbelbad waren dik ok en ik heb ervan genoten.
    Maar het belangrijkste zijn de vrouwen en daarvan liepen er gisteren toch serieus knappe tussen. Ik had echt moeite om te kiezen want ze waren allemaal zo lief. En vermits ik de prestaties van de dames niet ken heb ik dan maar gekozen door 2 echt knappe dames. En ik heb het me zeker niet beklaagd.
    De 1ste was Tina en voor de 2de sessie heb ik me laten verleiden door de knappe ogen van Janet. Allebei prachtvrouwen met een ongelooflijk lichaam. Maar de ogen van Janet. man, man, man, heel de tijd zit ze je zo geil aan te kijken. Volgens haar blijft ze nog 5 maanden in de Ying Yang. Wees maar zeker dat ik tegen dan nog eens ben gepasserd.

  7. #107
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Reden En de echte ijsberen blijven over....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    ...Het was niet zo druk met bezoekers als dinsdag, deels omdat onze allochtone medebeertjes bijna geheel ontbraken....
    Trek dan nog een keer de "nieuwe Europeanen" er af, dan hebben we een getal van "echte ijsberen"...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Maar dat vinden sommige andere beertjes alleen maar 'n voordeel, gezien de reacties hierboven :green_smi......
    Niet alleen de ijsbeertjes HM, vraag maar eens bij de dames na...


    Silvester die geen hekel heeft aan echte ijsberen in een andere kleur ijsberenvel....

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  8. #108
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Vraag het aan lellebel....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    ....Mijn vriendin en ik zouden het eigenlijk wel eens héél leuk vinden om deze week naar YinYang te gaan.....
    ....Ik heb de enquête over het meenemen van je vrouw/vriendin naar een club als YY al gelezen, maar ik heb toch nog een paar vragen aan eventuele experts op dit gebied....
    Vraag het eens aan Lellebel....

    Silvester die ook 'ns met een vreemd eendje in YY's bubbelbadje heeft "gezeten"....

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  9. #109
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    He die kleine geile blonde zuckepuppe werkt bij yinyang ik heb haar op 05 mei een heerlijke dubbele MMT speciaal gegeven, was vrij rustig daar, heb mijzelf maar een bevrijdingsdag gegeven

  10. #110
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Ben je na al dit geweld van Elvira en van de Tina volgens mij van de vorige gelegenheid, die toen niet doorging, nog wel heel thuis gekomen, ik ga volgende week naar het feest en heb het programma al volledig bijgewerkt, je kan je bij mij aanmelden :green_smi , misschien heb ik wat hulp nodig :teuflisch .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    3 Sessies mogen ervaren
    1 Hongaarse Suzie, wilde me eens lekker laten veroveren in de Kino
    2 Elvira, kon ik na die sessie van vorige keer natuurlijk niet weigeren
    3 Tina, een meisje waarvan ik al de gehele avond had gedacht dat die
    wel eens erg Geil zou kunnen zijn, en wat bleek, ik had gelijk


    Tot volgende keer :wink:

    Binky

    Was natuurlijk weer zoals altijd veel te laat thuis,
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #111
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:01
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Mooi, Ik was afgelopen woensdag voor het eerst in YY. Mooie tent dat wel, verder helaas niet helemaal mijn ding. Tas mocht niet mee naar binnen........en als er nu kostbare spullen in zitten.......(nee, geen coke, kijk maar............) helaas, niet om te praten, tas moest in de auto.......
    Nadat ik een korte uitleg heb gekregen, mijzelf naar de kleedruimte geloodst en ff snel douchen en kijken wat voor vlees we in de kuip hebben.

    Toen ik binnen was kon ik geloof ik wel begrijpen waarom er geen tassen in mogen. Gasten met veel te veel (en veel te lang) haar (zal wel jaloezie zijn want ik ben bijna kaal........) en een zonnebril in hun haar tot middernacht.........nah, laat maar.......... helaas niet mijn volk.

    Gelukkig maar, want als we allemaal van hetzelfde houden dan zou het wel erg druk worden. De bar komt een beetje over als een disco waar de muziek te hard staat, zal best leuk zijn als er continu meiden staan te dansen maar dat was niet het geval. De meesten hingen aan de bar of zaten in een bank.

    Restaurant was dicht want er werd ge-bbq-ed. Dat was dan niet verkeerd. Uiteindelijk met twee dames naar de kamer geweest. Als eerste Carmen, een Roemeense, klein, met een heel strak lichaampje, zwart haar. Pijpen ZC en neuken was ok, maar de opmerking dat ze altijd max een half uur blijft deed me besloten snel te spuiten en af te nokken. Douchen naderhand vond ze niet nodig, slechts gebruik maken van het bidet was voldoende voor haar. Ze zegt dat ze met haar zus daar werkt, die heet Sandra en is iets molliger dan dat zij is, maar eigenlijk nog steeds slank, ook klein van stuk en blond. Ze stonden in ieder geval als ze niets te doen hadden altijd bij elkaar..........een soort Cris en Grace uit phg zullen we maar denken.......maar dan anders.

    Volgende was Vanessa uit Litouwen die het daar heel even kwam proberen. Helaas ook zij vond normaliter 1/2 uur voldoende maar ik heb haar in het Litouws kunnen overtuigen dat ze toch echt langer met mij op de kamer moet blijven. Zo gezegd zo gedaan. Fijne sessie gehad met goed zoen, pijp en neuk werk, maar als je deze studente nog eens wilt zien moet je het wel heel erg treffen want normaliter werkt ze in de omgeving van Frankfurt of Berlijn, geheel afhankelijk van haar Litouwse vriendin die het gewoon eens wilde proberen in deze omgeving. Inmiddels is ze terug in Litouwen en zal tot begin juli blijven studeren.

    Rond middernacht huiswaarts gekeerd want de volgende dag zou een lange dag worden.........

    Er moet wel heel wat gebeuren wil ik nog eens terug gaan naar YY want GT of PHG is voor mij ongeveer net zover rijden.

  12. #112
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Dinsdag 08/05/07: 50 dames om 18.00

    Gisteren wederom de vinger aan de pols gehouden in Roermond. Net voor enen binnen voor het 25,- tarief, in de kleedkamer was het al druk met omkledende dames. Zoals gewoonlijk eerst ontbeten met eitjes en spek, vervolgens het damesbestand in kaart wezen brengen. 's-Middags om 3 uur waren er al 40 dames, '-avonds om 6 uur waren er 50. Eigenlijk te weinig beertjes, dus soms 'n vrouwenoverschot

    Door het slechte weer zat iedereen binnen. Daardoor leken er meer dames aanwezig dan de laatste weken, terwijl het er evenveel waren. Veel jong, knap en slank, opvallend weinig MILF's, slechts enkelen in de 30. Heb over de hele dag zo'n 60 verschillende dames gezien .

    Aanwezige dames, voor zover op dit forum beschreven: Melissa (NL), Tia, Sandra/R en zusje Carmen, Nadine, Donna, Anja/Nicole en Milena, Angelika en vriendin, Tina (Tsjechische), Janet, Suzy, Sam, Anetta, Amira, Dagmara, Vivian (Poolse), Alifia, Vivian (Hongaarse), Anita, Claudia, Caroline, Josie en vriendin, Alex, Nathalie, Sylvia, Nicole (Duitse), Linda, Monica, Isabella, Sara, Emma, Jessie en Jamila.

    Diverse oude bekende non-forumbeertjes ontmoet die al lang niet meer in YY waren. Die waren aangenaam verrast door het aanwezige damesbestand, zowel kwa aantal als kwa looks, de algemene opinie momenteel in en over YY. Verspreid over de dag met 'n aantal dames gesproken, waarvan de weerslag in de diverse draadjes staat. Enkele damesgegevens worden dus aangepast door supermod B30 :D.

    Had 1 rondje kamerbudget meegenomen, uiteindelijk besloten om dat toch maar mee naar huis te nemen. Heb wel 'n shortlist
    gemaakt van dames die HM beter wil leren kennen : Melissa, Nadine, Donna, Alifia, Tina (Tsjechische), Anetta en Dagmara.

    Heb gisteren vooral m'n oor te luisteren gelegd bij de dames en beertjes.
    Zodoende 'n erg plezante dag gehad en veel aan de weet gekomen .
    Founding Member

  13. #113
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale
    Had 1 rondje kamerbudget meegenomen, uiteindelijk besloten om dat toch maar mee naar huis te nemen.
    Goed gedaan, en denk eraan ik hou je in de gaten, hahahaha.

    Groeten,

    Johnny99
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 mei 2007 om 20:58

  14. #114
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Ai, Ai YY da\'s nou jammer....

    Gustomass is de laatste tijd best gecharmeerd door de lovende woorden over YinYang anno Mei 2007. Jippie!!!.
    Gelukkig is er blijkbaar veel ten positieve veranderd, door de bril van Gusto dan.
    Lees je op de valreep net vóór je helemaal óm bent , onderstaande recensie.
    Kijk da\'s nou jammer......maar da\'s weer een persoonlijke perceptie, maar wel eentje met een flinke impact.

    Jammer...maar helaas....

    Gustomass.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    Mooi, Ik was afgelopen woensdag voor het eerst in YY. Mooie tent dat wel, verder helaas niet helemaal mijn ding. .....
    Toen ik binnen was kon ik geloof ik wel begrijpen waarom er geen tassen in mogen. Gasten met veel te veel (en veel te lang) haar (zal wel jaloezie zijn want ik ben bijna kaal........) en een zonnebril in hun haar tot middernacht.........nah, laat maar.......... helaas niet mijn volk.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 mei 2007 om 20:57
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #115
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    11 januari 2023 @ 08:58
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    97
    Discussies
    2
    Thanks
    3
    Thanked
    18 in 6 posts

    Standaard Donderdag 10 mei 2007 in YY

    Na de toenemende positieve berichten op dit forum, dan eindelijk
    besloten om eens naar YY te gaan ipv van Golden Time.
    De 25 euro actie en het feit dat YY “slechts” 190 kilometer van mijn
    woning is verwijderd(GT 215 km) maakte het alleen nog maar aantrekkelijker.

    Zo gezegd, zo gedaan en volgens mijn planning zou ik zo rond 12:30 uur bij YY arriveren. Omdat de navigatie kort geleden uit mijn auto was gestolen, nog even de route op internet doorgenomen en rijden maar.
    Helaas nam ik thv de wegwerkzaamheden in Roermond de afslag naar rechts ipv links richting Melick en ik kam pas laat achter deze verkeerde beslissing.
    Resultaat…..13:30 uur pas bij YY en 218 kilometer op de dagteller.
    Weg entree voordeel, weg kilometer voordeel.
    Uiteraard mocht dit de pret niet drukken. Ik stond namelijk op het punt een
    nieuw paradijs te ontdekken

    Het onthaal van de dame aan de receptie viel mij tegen. Geen
    rondleiding, geen vriendelijke woorden. Alleen betalen en ik kreeg de groene
    badjas en kluissleutel. Zelfs toen ik vroeg waar de kleedruimte was, werd mij dat kort en enigszins geïrriteerd aangewezen

    Nadat ik me in groen berenvel had gehesen op verkenning gegaan. De natte ruimte vond ik lekker royaal en er goed uitzien. De douches waren heerlijk warm. Wat ik een minpuntje vond, is dat de wc echt smerig was. Er zat gewoon kak op de bril! Na de natte ruimte, maar eens het eetgedeelte opgezocht. Hier ben ik erg enthousiast over. Eieren, diverse vleeswaren, broodjes, toetjes, melk, vruchtensap, koffie……
    noem maar op. Na een heerlijke verlate lunch maar eens de bar opgezocht. Ik vind de sfeer en inrichting daar erg gezellig en de muziek was op een acceptabel niveau. Het kwam wat relaxter over, dan in GT.

    Met de dames aantallen zat het donderdagmiddag wel goed. Ik denk dat er minimaal 35 dames aanwezig waren, echter kwalitatief was ik iets minder enthousiast. Ik kon niet zo snel iets naar mijn smaak ontdekken. Ik val op klein, lekker en blond. Type (Russische) Kassandra of (Poolse) Angela en dit was niet ruim vertegenwoordigd. IK vond het dan ook moeilijk een keuze te maken en de tijd verstreek. Onrustig wandelde ik door YY en ter hoogte van de whirlpool zag ik Hongaarse Tia helemaal alleen zitten.
    Ik kwam in gesprek met dit leuke dingetje en al snel werd ze erg zoenerig en aanhankelijk. Dit beviel me goed en een kamerbezoek was onvermijdelijk. Helaas is Tia niet echt een seks beest en op de kamer viel het wat tegen. Een recensie volgt.

    Na het kamerbezoek met Tia weer terug in de bar. Overigens was de aftersales van Tia prima. Iedere keer kwam ze me weer even opzoeken, zoenen en knuffelen. Toch had ik behoefte aan een echte neuk-en pijpmachine, maar wie moest ik nu in hemelsnaam uitkiezen?

    Toen ik eigenlijk besloten had dat er niet veel naar mijn smaak was, kreeg ik Amira in het oog. Niet helemaal mijn type, maar ze had een lekker lijf en gedroeg zich super geil.
    Ook dit resulteerde in een kamerbezoek. Amira is absoluut geen GFE maar ook op de kamer gedraagt ze zich als een echte super geile hoer. Kort samengevat: Weinig persoonlijke aandacht, maar 10 minuten hard geneukt.(recensie volgt)

    Na dit kamerbezoek was ik over het algemeen wat teleurgesteld. Voor mij te weinig lekkertjes en kwalitatief niet wat ik gewend ben. Ook was het opvallend dat geen van beide dames enige moeite deed om wat langer op de kamer te blijven. In GT is het me wel eens gelukt om meer dan 3 uur op de kamer te blijven, echter in yy ben ik niet verder dan 20 minuten gekomen. Ik ben dan ook voor 1800 uur weer huiswaarts gereden.

    Mocht ik de volgende keer weer naar yy gaan, dan zal ik proberen om op freelance basis Hollandmale in te huren voor persoonlijke begeleiding en adviezen ter plaatse
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 mei 2007 om 18:19

  16. #116
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Shadow

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    Na dit kamerbezoek was ik over het algemeen wat teleurgesteld.
    Hiermee werpt de schrijver zijn eigen naam over een lange rij van positieve berichten.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:31

  17. #117
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadow Bekijk bericht
    . Wat ik een minpuntje vond, is dat de wc echt smerig was. Er zat gewoon kak op de bril!
    Bij vorige bezoeken aan YY is het mij ook meerdere keren opgevalen dat het onderhoud van het sanitair, en dan vooral later op de avond als het drukker wordt, geen prioriteit is voor de uitbaters van YY.

    OK, we komen in eerste instantie voor de dames, maar met badslippers in iemand anders zeik staan trappelen hoort niet bij mijn beeld van een geslaagde clubdag....

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  18. #118
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard geen gezeik gisteren op mijn bad slippers

    Gisteren in de morgen Sonny laten weten dat mijn voorkeur was om weer eens naar YY te gaan.
    Om eens de Poolse Nicolle uit GT te ontmoeten onder de naam Anja en na mijn en Hollandmale sessie met haar nu Michellegenaamd.
    Ik hoorde al laat op de middag dat er rond de 35 dames aanwezig waren.
    Sonny,Horne4you,Tiga en Hollandmale waren er al samen met heel veel dames waaronder een aantal kanjers.
    En Sonny berichte me al onderweg dat nu Michelle ook al binnen gekomen was.
    Ik kreeg haar dan ook aan te telefoon en ze vond het leuk om mij weer snel te mogen ontmoeten ( mijn Euro,s bedoelt ze )
    Ik heb dan na een beetje eten en gezellig buurten met haar dan ook de kamer gedeeld.
    Het was weer super ook haar vergroote borsten waren toch lekker zacht.
    We hebben dan ook vele standjes doorgenomen met zeker ook 69.
    Ik denk dan ook dat REX als hij dit leest wel wat gemist heeft,ook omdat er nog meer rondborstig met een lekker steekkontje rondliep.
    Na gezellig met zijn alle de avond te hebben afgerond ben ik met een Big smile weer mijn auto ingestapt om hiet op Vr.25 mei weer terug te keren.
    Er werd tot laat in de avond goed schoongehouden door een paar poetsers.

  19. #119
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Daumen runter Tankstationtoilet.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    ....Bij vorige bezoeken aan YY is het mij ook meerdere keren opgevalen dat het onderhoud van het sanitair, en dan vooral later op de avond als het drukker wordt, geen prioriteit is voor de uitbaters van YY.....
    Is inderdaad een structureel probleem, en mag (zeker nu!) niet gebeuren.

    Net als in de tankstationtoiletten hangt er bij YY ook een keurig reinigingschema in het kleinste publieke hokje....,
    doch dit loopt of achter, of het is s'middags al voor de rest van de dag tot 24.00 u ingevuld.... .....

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  20. #120
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln onderhoud toiletten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Is inderdaad een structureel probleem, en mag (zeker nu!) niet gebeuren.

    Net als in de tankstationtoiletten hangt er bij YY ook een keurig reinigingschema in het kleinste publieke hokje....,
    doch dit loopt of achter, of het is s'middags al voor de rest van de dag tot 24.00 u ingevuld.... .....

    Klopt. Zou niet mogen.
    Blad wordt inderdaad op voorhand gecheckt en aangevinkt.
    Maar zo moeilijk kan het niet zijn, kap er een emmer water doorheen, dan sta je alvast proper.
    En dan naar de receptie je beklag doen, dat gebeurt wel als een Meid slechte service geeft, dus zo belabberd zijn we toch niet, dit even te melden.
    Wedden dat er dan een personeelslid als de gesmeerde bliksem dit oplost. En als het gemeld wordt, dan kan het verholpen worden.

    groetjes,

    rplover

  21. #121
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 11/05/07: Forumdelegatie beleeft topdag

    Er zijn van die dagen dat alle puzzelstukjes als vanzelf op z'n plaats vallen .

    Zo'n dag beleefde 'n ad-hoc forumdelegatie gisteren in YY. Want zo mag je het groepje van 1 bijna jarige admin, 2 founding members en 2 veelplegers wel noemen. Dat Tiga, H1, HM, Sonny en Jansen mekaar gisteren zouden treffen, was zelfs halverwege de middag moeilijk te voorzien. Evenmin was te voorzien dat het object van veler natte beertjesdromen 's-avonds aanwezig zou zijn. Maar toen waren 4 van de 5 gedelegeerden allang binnen en was de 5e plankgas onderweg, na kennisgeving van de aanwezigheid van z'n natte droom. Daarnaast kon onze delegatie ook nog enkele andere YY-toppertjes in kaart brengen, over wie we dit weekend nog wel iets gaan teruglezen :p.

    Vinger aan de pols: 35 dames om 15.00, 50 dames om 19.00.
    Totaal over de hele dag bijna 60 verschillende dames gezien.
    Onze gelijkluidende opinie was: werkelijk voor elk wat wils .

    Beschreven dames: Michelle (TA, ex-Nicole-GT), Lana (blond GFE-toppertje), Amira, Tia, Haisa, Melissa (NL), Sandra/R en zus Carmen, Nadine, Donna, Tina (Tsjechische, topservice), Suzy, Sam, Maria, Tina (Lena-PHG), Vivian (P), Vivian (H), Anita, Luana (weer terug, toppertje), Yvon, Alex, Laura (H, weer terug, toppertje), Nicole (Duitse, toppertje), Linda, Isabella, Sonja, Melina, Evelyne en Jessie.

    Onbeschreven dames: Sina (Duits-Marokkaans (?), slank, topless), Samira (Duits-Perzisch (?), knappe meid), Jenna (Duitse, kleine jonge brunette), Jenny en vriendin (Duitsen, groot, slank, brunette en blondine), Melissa (Duitse, groot, blond, C-sili's, rode bikini), Fiona en vriendin (Paris & Nicky Hilton), zal later wat paspoorten aanmaken. En 'n kleine 20 dames die HM (nog) niet bij naam en service kent.

    Het grote voordeel van zo'n delegatie is natuurlijk, dat de gecombineerde kennis bijna alle aanwezige dames covert. De een schudde namen en service van ex-PHG-dames uit de mou; de ander deed hetzelfde met voormalige GT-dames. En weer 'n ander wist alles te vertellen van teruggekeerde en nieuwe YY-dames. Zodoende werden de gedelegeerden in 1 dag tijd virtueel YY-insider .

    Goed bezochte dag gisteren, goeie m/v-verhouding, vooral 's-avonds genoeg beertjes om de aanwezige dames 'n boterham te laten verdienen. Da's belangrijk, want zodoende blijven de dames naar YY komen. En blijven de beertjes op hun beurt ook weer komen, het bekende sneeuwbal-effect. Rond 00.30 waren er nog steeds 14 kamers bezet, ook 'n teken van de toenemende drukte in YY .

    Na het droogstaan op dinsdag permitteerde HM zich 'n topsessie met Michelle.
    Daarvan staat voor de verandering 'n korte weergave in Michelles draadje .

    Het was gisteren 'n topdag in YY :p.
    Founding Member

  22. #122
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Er zijn van die dagen dat alle puzzelstukjes als vanzelf op z'n plaats vallen .

    Maar toen waren 4 van de 5 gedelegeerden allang binnen en was de 5e plankgas onderweg, na kennisgeving van de aanwezigheid van z'n natte droom.
    Het was gisteren 'n topdag in YY :p.

    Nou plankgas wel op de kamer :green_smi gas erop. heerlijk toch zo,n natte droom.
    Ik vind het gewoon lekker pietevitamientjes
    ( Michelle ex GT Nicole )

  23. #123
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Na alle goede berichten hier, was van plan zaterdag naar GT te gaan
    en nog een mailtje van 1234 die vroeg of ik 's avonds naar Yin Yang kwam,
    toch maar afgereisd naar Yin Yang.

    Was maar net binnen toen ik 1234 tegenkwam, was toen nog niet in de bar geweest,
    hij vertelde me dat het zeer rustig was.
    Ik toch vol goede moed naar de bar, en het was inderdaad heel rustig
    met meisjes en IJsberen.
    Na een uurtje of 8 kwamen er gelukkig nog wat meisjes bij,
    Later op de avond wel veel mannelijke bezoekers,
    wel een heel ander publiek dan ik bij GT gewend ben

    Drie kamersessie
    1e met Tina met het zwarte haar, was vorige keer een heel goede afsluiter,
    maar vond haar pijpkunsten nu toch wat minder

    De 2e sessie was de beste van de avond, wie kwam ik daar tegen,
    Russische Iris, ken haar van Queenies, was een perfecte sessie met haar

    De 3e sessie, was met Moniek, een meisje van rond de 40 jaar,
    is Nederlandse, Lang zwart stijl haar, heeft ook in Badda Bing, Relax
    en Queenies gewerkt.
    De sessie was goed, alleen het afrekenen gederfde het plezier behoorlijk
    Ik wilde haar betalen, het was nog geen half uur dus dit is normaal 50 euro
    Maar het was 75 euro, want zij rekende 75 euro voor een half uur
    Toen ik zei dat ik vond dat ze dit wel even op voorhand had mogen zeggen,
    werd ze volgens mij een beetje boos.
    Heb haar 50 euro gegeven, ze ging weg en heeft me verder nier meer aangekeken.

    Met een beetje lullig gevoel naar huis,

    Volgende keer denk ik toch weer maar naar GT

    Binky

  24. #124
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Böse Waarom? Daarom!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    De sessie was goed, alleen het afrekenen gederfde het plezier behoorlijk
    Ik wilde haar betalen, het was nog geen half uur dus dit is normaal 50 euro
    Maar het was 75 euro, want zij rekende 75 euro voor een half uur
    Toen ik zei dat ik vond dat ze dit wel even op voorhand had mogen zeggen,
    werd ze volgens mij een beetje boos.
    Heb haar 50 euro gegeven, ze ging weg en heeft me verder nier meer aangekeken.
    Dat is nu net één van de redenen waarom Krimson voorlopig niet meer in YY komt, hij heeft dit hier in het verleden ook reeds meerdere malen meegemaakt en houdt niet van gezeik over geld achteraf.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:27

  25. #125
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson Bekijk bericht
    Dat is nu net één van de redenen waarom Krimson voorlopig niet meer in YY komt, hij heeft dit hier in het verleden ook reeds meerdere malen meegemaakt en houdt niet van gezeik over geld achteraf.

    :wink:
    Als ze het van tevoren aan geven, heb ik nog een keuze,
    en kan ik zelf kiezen of ik het de moeite waard vindt.

    Toen ik er de eerste keer kwam, heeft de vrouw achter de
    receptie gezegd, bij alle meisjes 50 euro half uur, 75 euro uur.
    Niet iedereen pijpt zonder, moet je aan het meisje zelf vragen,
    prijzen van extra's ook.
    Dus in mijn ogen zijn dit de regels in YY :o

    Dus als ze mij over duurdere halve uurtjes vooraf niets meedelen
    hebben ze pech, niet ik.
    Zo ook gisteren Moniek, moet ze het maar vooraf zeggen.
    Alleen wordt je van zo'n afloop niet vrolijk.

    En inderdaad de kans is groot dat ik er voorlopig weer even wegblijf
    Dus mischien toch een reden voor de leiding van Yin Yang
    om hier iets aan te doen.

    Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:28

 

 
Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.

FKK Artemis 468*60