Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 40
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Hoe bef je een vrouw?

    Je denkt misschien dat je de meester van je mond bent en elke truc in het boek kent, wanneer het gaat om een vrouw tot de zevende hemel te brengen met je mond. Nou, weet je wat? We willen allemaal dingen een beetje veranderen! Waarom genoegen nemen met de "gemiddelde" score op de orale seksschaal wanneer je de "OMG" -status kunt bereiken en de cunnilingus-koning (of koningin) kunt worden ?! Ja, er zijn een paar kneepjes van het vak om je vrouw "wow!" te laten zeggen. Lees verder en ontdek 5 technieken voor orale seks om op haar uit te proberen!

    Feest in je ogen voordat je begint!

    Vrouwen worden graag bewonderd. We willen graag weten dat je ons sexy vindt. Sommige vrouwen voelen zich erg ongemakkelijk bij hoe hun vagina eruit ziet en kunnen er raar over doen om je van dichtbij en persoonlijk daar beneden te laten komen. Dus, voordat je iets doet met je mond of je tong, besteed een paar minuten zachtjes aan haar, streel haar zachtjes, verken haar plooien met je vingertoppen en - het allerbelangrijkste - vertel haar hoe mooi ze daar beneden is! Ja, ik zeg je dat je haar kutje moet complimenteren! Je bewondering zal haar opwinden en je langzame, verleidelijke aanrakingen maken haar nat, bereid en wachtend op de volgende stap!

    Hef het dak op!

    De clitoris wordt beschermd door een kleine "kap" van huid - de clitoriskap. Dit is net een klein dakje, boven de gevoelige clitoris. Sommige vrouwen willen dat je ze op dit gebied van de huid wrijft of zachtjes likt, en niet direct op hun clitoris. Maar, andere vrouwen (ik, ik, ik) genieten er echter van wanneer je het dakje een beetje opheft en de clitoris direct stimuleert! Het is belangrijk om hier aandacht te besteden aan haar acties en aanwijzingen, als ze aangeeft dat het te veel is, hervat dan zoals eerder. Als ze echter begint te kreunen en haar heupen begint te bewegen, ga dan door met de directe stimulatie!

    Mond op Mond!

    Veel mensen die daar beneden gaan, “likken” gewoon hun dame, in plaats van hun hele mond te gebruiken om haar op te winden. Het hele vaginale gebied is supergevoelig en het openen van je mond om haar heuveltje te overspoelen kan heel opwindend zijn! Omring haar met je warme adem en nattigheid rondom. Gebruik je tong om haar clitoris en innerlijke vaginale lippen te plagen, terwijl je tegelijkertijd zachtjes aan haar buitenste, vaginale lippen, clit en binnenlippen zuigt! Gebruik die grote mond van je!

    Doe het vredegebaar!

    Hoewel je misschien al weet dat veel vrouwen genieten van een vinger of twee in hun vagina, terwijl orale seks wordt uitgevoerd, weet je HOE deze praktijk te variëren om het bevredigender te maken? Gebruik je vingers niet alleen als ruimtevullers, maar gebruik ze om haar innerlijke vaginale kanaal echt te masseren. Een verrassende manier om dit te doen, is door voorzichtig je wijzer en middelvinger in haar te steken en ze vervolgens te OPENEN (zoals het 'Peace'-teken) en ze vervolgens langzaam rond en rond te draaien, ze vervolgens in elkaar te klappen, ze te draaien over voor de gepatenteerde 'kom hier' beweging; draai ze dan TERUG, open ze opnieuw en herhaal. Deze methode biedt een zintuiglijke ervaring waar ze dol op zal zijn. Make love, not war!

    Probeer een Tong/vinger vibrator

    Als je nog nooit enkele*vibrerende acties*aan je orale ovaties hebt toegevoegd, dan is dit het moment om het te proberen! Houd er rekening mee dat dit in aanvulling op uw tong is, geen vervanging voor uw tong. Vertrouw me. Ze wil nog steeds je tong, vingers en mond op haar voelen. Als je echter een kleine, op batterijen werkende hand gebruikt, zoals een kogel, om haar van binnen te stimuleren of haar clit te plagen tussen je liefhebbende licks, gaat ze op de allerbeste manier GEK!



    https://www.erovibes.be/blogs/stoute...f-je-een-vrouw
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. Onderstaande 8 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (14 januari 2020),Goedemorgenallemaal (13 januari 2020),hvdk52 (14 januari 2020),JonnyFontane (13 januari 2020),le_belge (14 januari 2020),mentholbear (18 januari 2020),Mooiejoke (15 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Hij lijkt niet op Brad Pitt, hij heeft niet het lijf van Vin Diesel( wel de zelfde kale kop), maar als het om likken gaat verslaat Piet Plezier Lassie

  4. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (13 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  5. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Hij lijkt niet op Brad Pitt, hij heeft niet het lijf van Vin Diesel( wel de zelfde kale kop), maar als het om likken gaat verslaat Piet Plezier Lassie
    dat dan weer wel natuurlijk, maar daar gaat het nu niet over.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  6. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik geef befcursussen in Six.......... .
    Wel je eigen dame meenemen om te oefenen
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  8. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (14 januari 2020),Piet Plezier (13 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  9. #5
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ik geef befcursussen in Six.......... .
    Wel je eigen dame meenemen om te oefenen
    dan neem jij jou gebreide boks mee
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  10. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  11. #6
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.969
    Discussies
    114
    Thanks
    2.026
    Thanked
    2.156 in 946 posts

    Standaard

    Gelukkig dat alles met een knipoog is geschreven (hoop ik), maar in veel gevallen geldt toch: 'de grootste schreeuwers presteren het minst.'

  12. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    pret (14 januari 2020),schoolmeester (14 januari 2020),Sjeufke (13 januari 2020),sofaking (13 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  13. #7
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Vele kennen mij hier. Ik ben bloedserieus

    Met de gebreide broek ben ik een cursus gestart: "hoe maak je een yoghurtbus stijf". Ik denk dat ze het eind van de eerste les niet haalt .
    Voor de befcursus heb ik andere bereid gevonden
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  14. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 januari 2020),Piet Plezier (14 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  15. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Bedankt Piet, hier heb ik wat.
    Nou moet ik in alle bescheidenheid zegen dat de dames me de best beffer vinden van de hele wereld. Net zoals ze mij de aardigste, de liefste, de leukste, de beste vinden. Maar je kunt altijd wat bjileren. iedereen.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. Onderstaande 5 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),Piet Plezier (14 januari 2020),Sjeufke (13 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  17. #9
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Vele kennen mij hier. Ik ben bloedserieus

    Met de gebreide broek ben ik een cursus gestart: "hoe maak je een yoghurtbus stijf". Ik denk dat ze het eind van de eerste les niet haalt .
    Voor de befcursus heb ik andere bereid gevonden
    Haalde ze de praktijk gerichte cursus niet of bleef het al steken bij de schriftelijke cursus

    In huize bbz heb ik het brevet duikvluchten gehaald, met af en toe een snorkel!!!!

  18. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  19. #10
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    spijtig dat ik jullie moet teleurstellen.
    Maar de dvp's waar ik het meeste me kamer doen dat met mij omdat ik volgens hen de beste BEFFER ter wereld ben!

  20. Onderstaande 3 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (13 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020),WANDELAAR5 (14 januari 2020)

  21. #11
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.751
    Discussies
    86
    Thanks
    14.340
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Felipa, Eva en Gloria in Sixsense zeggen altijd dat ik het beste bef van de hele wereld. Wie zeggen dat tegen jou?

  22. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  23. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Letterlijk ieder wijf dat ik bef zegt dat tegen me... lol... yeah yeah i know they all say that hon.... Probleem is vindt tegenwoordig eens iets dat je WIL beffen.

  24. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  25. #13
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Het is in elk geval goed dat velen van ons blijkbaar de beste beffer willen zijn.
    Overigens moet je je wel afvragen of je dan een berekenende of onbaatzuchtige beffer bent.

    En als ik nog wat mag toevoegen aan de goede lessen van PP: sommige vrouwen genieten er erg van als je tijdens het beffen hun sterretje masseert, met je duim of vrije vinger, of met je tong als je dat ziet zitten, of er (voorzichtig, please! ;-)) een vinger in steekt. Varieer ook in wat je met je tong tegen haar clit doet en let dan goed op de reactie, om te weten welke bewegingen het beste bevallen. Je kan denken aan tegen het clitje duwen, er op zuigen, rondjes er omheen draaien, je tong er tegenaan flippen, horizontaal of vertikaal heen en weer duwen, of combinaties. Sommige clitjes zijn zo gevoelig, daar moet je alleen in de buurt komen. Met je tong penetreren van de schede kan ook heel goed werken. Variatie is oke, maar veel vrouwen houden er wel van als je een ritme wat langer aanhoudt, het bouwt op. Gevoeligheid komt net als bij ons in veel gradaties voor: probeer zowel stevig als zacht uit en voel de reactie. En last but not least: vraag het gewoon, liefst speels want probeer te vermijden dat het klinisch of een interview wordt.

    Mr Pussy - niet voor niets... hahaha

  26. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  27. #14
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    De meeste dames zeggen, als een orgasme hebben gehad van het beffen, bedankt Jonny.

  28. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  29. #15
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    En daarbij squirten ze ongetwijfeld de hele matras onder. Dit verklaart het tweede deel van je nick
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  30. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Das (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),Siberische tijger (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020)

  31. #16
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Felipa, Eva en Gloria in Sixsense zeggen altijd dat ik het beste bef van de hele wereld. Wie zeggen dat tegen jou?
    beste citaat van 2020 tot nu.

  32. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  33. #17
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    En daarbij squirten ze ongetwijfeld de hele matras onder. Dit verklaart het tweede deel van je nick
    Klopt als een zwerende vinger, daarom neem ik altijd een duikbril en snorkel mee in mijn tas. Zelfs bij Sixsens doen ze daar gelukkig niet moeilijk over...

  34. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020)

  35. #18
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Veel dames noemen mij de laatste tijd badmeester in plaats van schoolmeester.....
    Zegt genoeg denk ik.

    Groet, schoolmeester.

  36. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Veel dames noemen mij de laatste tijd badmeester in plaats van schoolmeester.....
    Zegt genoeg denk ik.

    Groet, schoolmeester.
    Waarom ik nu aan geitenbreier moet denken, zal wel te maken met de dood van Aart staartjes en de film van ome Wilem.
    Ze plassen je helemaal onder, schoolmeester
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  37. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (14 januari 2020),schoolmeester (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020)

  38. #20
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Evenals de ervaring van pijpgenot, verschilt befgenot ook per vrouw. Daarom is het belangrijk om op de reactie te blijven letten en daarop met je techniek te anticiperen.

    Na langjarig praktijkonderzoek heb ik vastgesteld dat je vrouwen in de volgende subcategorieën kunt onderverdelen:

    1. De kreunster. Die kreunt vanaf de eerste lik, maar meestal is dit fake.
    2. De trilster. Die begint van top tot teen te trillen als ze eenmaal opgewarmd is.
    3. De golfster. Die laat haar buik in golven op en neer gaan.
    4. De hijgster. Die demonstreert een latent zuurstofgebrek. Vaak zijn dit kettingrooksters.
    5. De gilster. Die gilt de hele hoerenkeet bij elkaar. Dit is vaak wel echt.
    6. De knijpster. Die knijpt haar benen bij elkaar als ze klaarkomt. Zet wel van tevoren je bril af.
    7. De trekster. Die heeft de onhebbelijkheid om constant aan je haren te trekken. Veel befkampioenen zijn dan ook kaal.
    8. De duwster. Die duwt de hele tijd je hoofd stijf tegen haar doos aan.
    9. De kronkelaarster. Die kronkelt over het hele nest heen en is moeilijk te volgen.
    10. De kneedster. Die kneedt haar eigen tieten van puur genot. Tip:probeer het zelf over te nemen zonder een lik te missen.
    11. De schudster. Die schudt tijdens het orgasme haar kont heftig op en neer.
    12. De squirtster. Die geeft je de volle laag tijdens het moment suprême.
    13. De afdekster. Die is zo post-orgastisch overgevoelig dat ze haar hand ervoor houdt. De kunst is dan om tussen die gespreide vingers door nog een lekker na-likje te geven. Ach du Miststück, kreeg ik een keer te horen.

    Zo heren befferds, neem deze lijst mee op de kamer, en een potlood, en ga maar afvinken.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  39. Onderstaande 12 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 januari 2020),cavediver (14 januari 2020),Goedemorgenallemaal (14 januari 2020),JonnyFontane (14 januari 2020),mentholbear (18 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),schoolmeester (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020),sofaking (14 januari 2020),Wentelt Eefje (15 januari 2020),Wijze grijze (14 januari 2020),yylover (14 januari 2020)

  40. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    mr pussy.. ik ben een luie beffer handel het graag binnen 10 minuutjes af.. ik probeer geen michelangelo te maken op een 2e hands schilderij... tenzij de dame in kwestie de moeite waard is maar dat is zeldzaam. Ik ben al blij als ze schoon zijn en niet stinken tegenwoordig.

  41. Onderstaande 4 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (14 januari 2020),mentholbear (18 januari 2020),Mr Pussy (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020)

  42. #22
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Wat krijg je als je deze 13 vrouwen in 1 kamer stopt ? Een tsunamie.

    Groet, schoolmeester.

  43. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  44. #23
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Veel dames noemen mij de laatste tijd badmeester in plaats van schoolmeester.....
    Zegt genoeg denk ik.

    Groet, schoolmeester.
    Beetje overdreven.....

  45. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

  46. #24
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Ja klopt, was ook cynisch bedoeld.

    Groet, schoolmeester.

  47. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (14 januari 2020),Sjeufke (14 januari 2020)

  48. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Evenals de ervaring van pijpgenot, verschilt befgenot ook per vrouw. Daarom is het belangrijk om op de reactie te blijven letten en daarop met je techniek te anticiperen.
    ...

    Zo heren befferds, neem deze lijst mee op de kamer, en een potlood, en ga maar afvinken.
    Ik tref het vaaks, zeg maar bjna altijd de knijpster.. Ik weet niet waarom maar 2 tm 5heb ik nog noiot meegemaakt en van 7 tm 13 alleen sporadisch 9.

    En 1? Da telt niet als het zo fake is
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  49. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2020)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

  Diamond 468*60