Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31

Discussie: Susan (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch Susan (Turkse)

    Naam : Susan

    Nationaliteit /Taal : Turkse / Duits

    Leeftijd : midden 20

    Haarkleur/ lengte : Lange licht geblondeerde haren

    Lengte : 1.60m

    Postuur / Cupmaat : volslank / C-cup

    Tatoeage / Piercing : Ja / knopje tussen neus en bovenlip

    Service : PZC, NMC, zoenen, FT, beffen, vingeren.

    Duur/ Prijs: 45 min. / €50

    "It could be ten, but then again, I can't remember half an hour since a quarter to four. Throw off your clothes, the second side of Surfer Rosa, and you leave me with my jaw on the floor. Hey! It starts out easy, something simple, something sleazy. Something inching past the edge of reserve. Now through lines of the cheap venetian blinds, your car is pulling off of the curb. Hey!"

    Just when you think that you got control, just when you think that you got a hold, just when you get on a roll. Oh, here it goes, here it goes, here it goes again, oh here it goes again. I should have known, should have known, should have known again, but here it goes again. Oh, here it goes again."


    Geknipt uit mijn bericht:

    ... Na het eten en wat uitbuiken begin ik over de laatste ronde na te denken. Anna en Sarah proberen me tot trio nr 2 te verleiden, maar dat is echt te veel van het goede. Ik twijfel uiteindelijk tussen Masha en Susan, maar Murphy neemt de beslissing voor me. Als ik Masha aanspreek zegt ze namelijk met een spijtig gezicht al bezet te zijn. Ik moet het doen met één kus, maar wel een verdomd lekkere, die me duidelijk maakt wat ik hieraan mis. "Just when you think that you got control, just when you think that you got a hold, just when you get on a roll.... here it goes again!" Maar ach, waar de ene deur in het slot, gaat de andere open, en ik ga naast Susan aan de bar aan de staan..

    Susan blijkt me een beetje bespioneerd te hebben, want ze meldt plompverloren dat ik na al die slanke dennen nu eens een "fette Kuh" moet proberen (voor de taalpuristen gaan klagen dat dit niet kan, ze kwam er dus zelf mee ). Ze maakt haar punt vrij duidelijk door lekker te gaan zoenen en alvast wat bloasmeziek ten besten te geven. Als we daarna echter een kamer op willen zoeken, wordt het wat penibel, want alles is vol. Dus we beginnen beneden even opnieuw, tot Katja een kamer vrijgeeft. Susan blijkt net zo diepgaand te kunnen zijn als Nathalie, misschien een tikje doelgerichter, terwijl Nathalie wat meer teast tussendoor. Susan ging steeds sneller pijpen en dat zou waarschijnlijk fout zijn gegaan als ik niet al twee keer op kamer was geweest. Als wederdienst befte ik haar ook een tijd, maar ze duwde me uiteindelijk weg, ik moest even niet aan haar komen. Toen ze haar bezinning weer terug had, was ze nog niet uitgeteld, verre van eigenlijk. Haar poes was lekker nauw geworden van alle inspanningen en dat voelde wel heel lekker tijdens het neuken. Na flink wat standjes te hebben uitgeprobeerd en nog een pijpbeurt vond ik het wel goed geweest; hier zou helaas niets meer uit komen. Toch weer een naam te onthouden erbij, het zal nog druk worden volgend jaar....
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Suzan 30/12/10

    Allereerst dank aan Sphinx voor z'n frequente Hof-updates, waaronder dit accurate paspoort van Suzan

    HM wil echter Suzans figuur niet als "volslank" omschrijven, maar als "normaal", met heerlijke vrouwelijke vormen.
    Inderdaad maakt haar dat wat voller dan de meeste andere Hof-dames, maar die zijn dan ook overwegend slank.

    Wat eergisteren betreft, herhaalt HM z'n eerdere quote:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Na 'n kleine anderhalf jaar gisteren weer 'ns in het Hof geweest.
    Op Jenny's aanbevelen 's-namiddags met Suzan geweest.
    Ideale combinatie van heel lief met botergeile topservice !
    Suzan kan moeiteloos onder de Hof-toppertjes worden gecategoriseerd !
    Founding Member

  3. Onderstaande leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (14 juli 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Suzan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Suzan kan moeiteloos onder de Hof-toppertjes worden gecategoriseerd !
    Met stip op nummer 1 van Blauwebeer's 'Nieuwe aanwinsten 2011'.

  5. #4
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Susan 28/03/11

    Deze Turkse dame herkende me nog van men laatste bezoek in het hof. Toen was het er niet van gekomen , dus moest het vandaag maar gebeuren. :wink: Heerlijk voorspel op de bank , knuffelen , tongzoenen en pzc onder toezicht van wat geile oude stamgasten. Geslaagde openings sessie van de dag met alles er op en aan. TOP !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  6. #5
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Susan 03/06/11

    Susan had er zin in en dat heb ik geweten. Geslaagde sessie over de ganse lijn. Top kwalitiet van het Hof.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  7. #6
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard Suzan Makes All the Difference in the World

    Inside, Suzan found me. She and I snuggled for a little bit, and after a blow job we ventured to one of the cooler cellar rooms. What Suzan did next made all the difference in the world and in my mind is what separates Bernds SPs from the rest. She wanted to make clear up front that there was “no pressure, no stress” with us. We could take our time to have fun. Needless to say, a great weight was lifted and I was so glad and so relieved to hear that. So, we had some great sex and I came!

  8. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Suzan 06/07/11

    Betreffende quote uit eerdere posting:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....Mezelf beperkt (nou ja beperkt ) tot 2 langere sessies met supertoppertje Suzan, 's-middags en 's-avonds.

    Over Suzan is al veel gezegd en geschreven, ook door HM. Het mag onderhand alom bekend zijn, dat Suzan met haar schier oneindige servicepakket zelfs de meest verwende beertjes verrast. Gisteren was het al niet anders, Suzan weet zichzelf elke keer nog te overtreffen. Een heerlijk meisje, in het Hof bepaald geen uitzondering, maar elders helaas steeds vaker met een lampje te zoeken .....
    Founding Member

  9. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Met stip op nummer 1 van Blauwebeer's 'Nieuwe aanwinsten 2011'.
    Ik weet nu wat het is om met SUSAN de kamer op te gaan een lekker ding in alles en gewoonweg fabelhaft.
    Alleen jammer dat BERNDS voor mij te ver rijden is maar je weet het nooit want mijn verstand zit in mijn eikel en dat zegt genoeg

  10. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Met stip op nummer 1 van Blauwebeer's 'Nieuwe aanwinsten 2011'.
    Vrie wijs, maar toen bezocht Blauwebeer nog middelgrote clubs zoals onder andere Planet, en vooral ... toen kende hij Lena, Laura en Carmen nog niet.

  11. #10
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard

    Some highlights from a recent trip:

    1. After some dinner, Susan and I met for our date. I started by massaging her in the open room downstairs as she had hurt herself earlier that week. We headed upstairs to the new green room in the hallway. We kissed, lying side by side and then she worked her tongue into my mouth. I sucked on it, and slipped her my own tongue. She asked what position would be easiest for me (on top) and then moved below me to let me inside her. I thrusted and popped within just a few minutes and she kindly overlooked this peccadillo as we chatted the rest of the time.

    2. While having a drink at the table downstairs, Susan came up to me and asked if it was OK to hang out with me for a while. As we talked, we embraced each other, became closer and closer, and lost in the moment felt ourselves become hornier and hornier. She asked me whether I wanted to go to a room. I had to think about it only briefly before telling her yes.

    We went to the new green room upstairs. She kissed me, and we had sex both from the missionary position and while lying on our sides and I came inside her. As we talked afterwards, and she mentioned how much she enjoyed being with me, I began to think how many other SPs outside of Bernds have taken this small but important step of verbally expressing their appreciation. Not just for the sex, not just generic compliments, but genuine appreciation for what you do for her and with her. The answer: not many. Yet another in a long list of reasons why Bernds is so special and unique.

  12. #11
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch Love of the common people

    "Livin on free food tickets. Water in the milk from a hole in the roof where the rain came through. What can you do... hmhm.
    Tears from your little sister, crying cause she doesn't have a dress without a patch for the party to go.
    But you know, she'll get by. Cause she's...

    ..living in the love of common people. Smiles from the heart of the family man. Susan's gonna buy you a dream to cling to. Susan's gonna love ye just as much as she can. And she can."



    ... geknipt uit mn bericht...

    Sandra zette me als hekkesluiter op de lijst van massageklanten en ik streek bij Susan neer, aangezien we nog iets open hadden staan uit het laatste bezoek. We kwekten een tijdje over vanalles en nog wat, iets wat sowieso gemakkelijker lijkt te gaan hier zonder dat er meteen op een kamergang afgestuurd wordt. En voor je het weet lig je ineens in een stevige omhelzing en kus je elkaar alsof het het laatste is dat je nog doet vandaag. Op een kamer kabbelt het langzaam verder en krijgen zowel deze racebeer als Susan wat weinig adem tussen de lange zoenintermezzo's.

    Als Susan dan zeer natuurgetrouw een trompetje imiteert ben ik maar even stil en geniet ervan hoe ze zonder moeite de deepthroat-grens een paar keer opzoekt. Voor het misgaat draai ik de rollen om en bef haar een tijdje tot ze iets boven 'bedrijfstemperatuur' is. Qua standjes ben ik daarna vrij lui geweest: missio was meer dan oke, doggy was zo goed dat deze racebeer er geen genoeg van kreeg. Tot de CPU teveel wrijvingswarmte registreert en op noodprocedure overschakelt. "Brutogewicht met 10cc verlagen, krrk-Bam" We kletsen de tijd rustig vol tot er een uur om is en nemen met een dikke zoen afscheid. Onder de douche sta ik met een brede grijns Paul Young na te fluiten. "Susan's gonna buy you a dream to cling to, Susan's gonna love ye just as much as she can. And she can..."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  13. #12
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Suzan had ik de eerste keer al geschaard onder de hofdames die erg goed hun lichaam kunnen gebruiken, als voyeur kan je ook veel leren van een dame en dames laten wat van hun kunsten zien in Bernds.......na een ontspannen gesprek aan de bar over koetjes en kalfjes, ontfermde suzan zich over mijn harde lul, met zaad in ballen van een week, de beste pijpbeurt sinds lang... het zoenen was ook heerlijk met suzan en na echt een goede tijd te hebben genoten van haar mond en tongetje, nam ze mee naar de kamer, wat een billen zeg, ze houdt er van om stevig te worden genomen...dat was weer eens wat anders dan dames die gillen bij ieder knijp in de tiet of bil...met suzan ga ik het zeker nog een keer overdoen, mijn penis zwelt alweer direct aan als ik terugdenk aan de onvermoeide inspanningen die suzan leverde bij het berijden van mijn piemel en de doggystyle wip waarbij ik langdurig weer tegen billen aan mocht bonken, uiteindelijkk kwam ik niet in het mondje maar spoot ik het rubber helemaalvol, suzan was ook niet te beroerd om mijn condooms te gerbuiken, amar wisselde er wel een nadat we lang hadden zitten neuken....ook een teken voor mij dat het met de hygiene van suzan wel goe3d zit...dus ook hier lezers die bernds de alles ohne club forever noemen, dames die zonder neuken kijken neit zo nou lijkt mij of eht rubber erom blijft zitten of niet...suzan vind dat wel belangrijk....wat ze daar verder nog over gezegd heft, dat blijven woorden die ik wel wil geloven ...maar mijn observaties van een dame over hoe om te gaan met ene rubber zijn voor mij van doorslaggevende betekenis....en nog iets...zonder neuken blijft eht lekekrst en iedereen mag dat van mij, geen ordeel verder...maar mensen moeten ophouden dingen te roepen over mensen die neit kloppen....zodat de dames zich daarover zeer ongemakkelijk voelen....

  14. #13
    Geregistreerd
    28 januari 2007
    Last Online
    4 november 2021 @ 01:24
    Berichten
    77
    Discussies
    15
    Thanks
    45
    Thanked
    76 in 20 posts

    Frage

    Hoi ik heb in de algemene verhalen wat gelezen over Susan (er zou belangrijk nieuws zijn maar zou begin juni bekent zijn)
    Heeft er al iemand meer info die hij wil / delen met ons ?

  15. #14
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lma Bekijk bericht
    Hoi ik heb in de algemene verhalen wat gelezen over Susan (er zou belangrijk nieuws zijn maar zou begin juni bekent zijn)
    Heeft er al iemand meer info die hij wil / delen met ons ?
    Ik 'vermoed' dat ze eindelijk heeft doorgezet met haar plannen om haar borsten te vergroten. Volgens berichten op FC was ze op 3 en 4 juni aanwezig.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  16. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 juni 2013)

  17. #15
    Geregistreerd
    4 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:53
    Locatie
    Ergens in het Ruhrgebied.
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    28
    Thanked
    40 in 12 posts

    Standaard

    Zie mijn bericht #1099 in de Beregoede Sex Capriolen.
    Gisteren was ze ook weer aanwezig.
    En je vermoedens zijn correct, Ascari.
    Once hooked always hooked

  18. #16
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Volgens inside-information is Susan spijtig genoeg definitief gestopt in Schieferhof.
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

  19. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Newsletter: Susan terug in het Hof !

    July 2015

    Neues vom Hof:

    Aber auch Susan (die immer gut gelaunte türkische Bauchtänzerin)
    ist wieder am Start und würde sich freuen euch wieder zu sehen.
    Da Susan nicht jeden Tag ihre Verführungskünste bei uns zeigen kann
    solltet ihr besser vorher Conny oder Edith anrufen ob sie da ist.

    Alweer een topdame, na lange tijd terug in het Hof

    @ Mod of Admin:
    Susans draadje kan teruggezet naar het Hof.
    Founding Member

  20. Onderstaande leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 juli 2015)

  21. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 7 augustus 2015

    Citaat uit verslag van die dag:

    .....Zo vorderde de namiddag, werd het kwart voor 5 en arriveerde Susan toch nog onverwacht.
    Ons carpoolbeertje zag het gebeuren en zong adrem "En we gaan nog niet haar huis....."
    Hilariteit in de tuin, opgetogen bij het zien van Susan en haar forse borstvergroting

    Door Susan eveneens hartelijk begroet, na mekaar lange tijd niet gezien te hebben.
    Natuurlijk volgde er een kamergang, wellicht nog heftiger als enkele jaren geleden !.....
    Founding Member

  22. #19
    Geregistreerd
    28 januari 2007
    Last Online
    4 november 2021 @ 01:24
    Berichten
    77
    Discussies
    15
    Thanks
    45
    Thanked
    76 in 20 posts

    Standaard

    Medewandelaars, iemand nog info over Susan ?
    Een aantal keren met Bernds gebeld maar ze was er telkens niet.
    Wisten ook nooit wanneer ze er wel zou zijn.
    Is Susan zo onregelmatig daar ?

    Iemand info hierover ?

  23. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lma Bekijk bericht

    Iemand info hierover ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Bezetting van 12 dames:
    Anna, Mascha, Nina, Sandra, Annette, Jacky, Angie,
    Maria, Tina, Lara, van 2 dames de naam vergeten.

    Niet aanwezig: Jenny, Susan en Dana:
    Jenny en Susan worden niet meer verwacht,
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  24. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Newsletter mei 2016:

    .....Susanna kommt bald aus dem Urlaub…..

    Even afwachten, eerst zien en dan geloven
    Founding Member

  25. #22
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Zou dit dezelfde dame kunnen zijn die ik in mijn recensie beschreven heb? https://www.ijsberenforum.com/forum/...334#post498334 In dat geval dient er nogal een en ander te veranderen aan de topic.

  26. #23
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Nee, dit is een andere Suzan. Deze kwam vorig jaar al nog maar heel sporadisch opdagen. Mogelijk inmiddels gestopt. De jouwe is een nieuwe ster aan het firmament.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  27. #24
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Nee, dit is een andere Suzan. Deze kwam de vorig jaar al nog maar heel sporadisch opdagen. Mogelijk inmiddels gestopt. De jouwe is een nieuwe ster aan het firmament.
    Thanks na wat verder gelezen te hebben, dacht ik dat deze vast een andere Suzan is. Om deze reden heb ik ook een paspoort voor Suzanna aangemaakt.

  28. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 20 juli 2018

    Na jarenlange absentie is Suzan terug in het Hof, sinds vorige week.
    Werkt nu alleen op vrijdag, dat was het gisteren ook, dus dikke pret.

    Haar sili-borsten zijn nog net zo groot, haar service nog net zo goed:
    Tongzoenen, pijpen en intiem gaat nog steeds even lang, nat en diep
    Founding Member

  29. Onderstaande 4 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 4 augustus 2018),noglangnietuitgewandeld (21 juli 2018),pret (21 juli 2018),Zultbroek81 ( 4 september 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.