Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Nadja

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Nadja

    Naam : Nadja
    Haarkleur/-lengte : donkerblond/lang
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : Slank (34)/Kleine B-cup
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 23-25jaar
    Tatoeages/Piercings : Geen/Geen
    Service : goed: TZ, FO en FT
    Bijzonderheden : Al een hele lange tijd werkzaam in PHG!
    Wiederholungsfaktor: Groot

    Tijdens de Bierfeesten met Nadja, een echt schoolmeisjes type of een Girl Next Door type, voor het eerst naar de kamer geweest. Ik ken Nadja al ongeveer 2 jaar en misschien wel langer, maar het was er nog nooit van gekomen. Wist wel o.a.via de recensies die over haar geschreven zijn dat het zeker een meisje zou zijn die in mijn "Beuteschema" zou passen.
    's Middags al een paar keer oogcontact gehad met haar en ze tikte me ook subtiel een paar keer aan en daar krijg ik altijd een goed gevoel bij.
    Op een gegeven moment zaten we tegenover elkaar op één van de bankjes die voor het bierfeest waren neergezet en hebben we een tijdje gepraat waarna ik aan haar vroeg om toch maar eens de sleutel te gaan halen want het moest er maar eens van komen na 2 jaar.
    Op de kamer begon ze meteen met TZ, en dan ook echt tongzoenen, ze haalde mijn amandelen zowat eruit, heerlijk!
    Ik ga niet teveel in details treden maar het pijpen zonder was van grote klasse. Een heerlijk uurtje zonder enige tijdsdruk is het geworden en heb het uiteindelijk door haar met een FT laten afmaken.
    Nadja is zeker een aanrader voor de ijsberen die niet zo van ruige sex houden.
    Ook na het kamerbezoek heeft Nadja aandacht voor je en ik weet dat veel ijsberen dat altijd waarderen.

    Groeten Jack42
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juli 2006 om 11:13

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Nadja

    Een bericht van april 2004 maar zeker nog actueel

    Een keertje met een Jennifer Aniston look-alike (Friends, ex-vrouw van Bratt Pit) naar de kamer gaan... Dan moet je Nadia/Nadja mee naar de kamer nemen. Dit duitse meisje is allervriendelijkst en heeft een superfiguurtje. Lekkere natuurlijke borsten (cup b) en een heerlijk zacht lijfje.

    Ze zoent heerlijk en gaat op het juiste moment over tot de actie waarvoor je toch naar de kamer bent gegaan. Na het pijpen eerst nog even heerlijk gebefd. iets waarbij ze er goed voor gaat liggen zodat je je niet in allerlei bochten hoeft te wringen en dan ga je je gang... Dan gaat ze op het juiste moment weer over tot standje 69, om dan op mijn commando er een condoompje over te doen. In de cowgirl positie het toen helemaal afgemaakt.

    Oordeel: Lekker meisje dat je zeker niet over het hoofd moet zien.

  3. #3
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    21 oktober 2022 @ 03:17
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I first met Nadja back in July and was surprised to learn she was German. To me she is a softer and more mellow version of Sammy with the same long legs. Repeat visits resulted in better and better performance. If you treat her nice she will treat you nice. Speaks excellent English and is easy to talk to. Nadja is a can't miss selection.


    Longwang
    _____________________________________
    Oh, you men are all alike. Seven or eight quick ones and then you're out with the boys to boast and brag.

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Ik ben op de niet officiële weihnachtsparty weer een keer met Nadja geweest. Ze zag er weer heerlijk uit en werd eerst door Chris71 voor mijn neus weggekaapt. Ze ziet er kleiner en jonger uit dan ze in werkelijkheid is. Ze is heel mager maar zit gewoon goed in elkaar. Aan de ballustrade stond ze te vissen naar een ijsbeer. Heel aardige outfit voor de tijd van het jaar, had ze aangetrokken daarvoor.
    Dus snel een sleutel gevraagd en naar beneden. Heb uitsekende seks met haar gehad. Heel goed pijpen kan ik wel zeggen........ik heb ook nog mijn best gedaan

    Groeten Willem2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag ben ik weer een keer met Nadja geweest. Voor mijn gevoel ben ik toch al vaker met haar geweest dan afgelopen december zoals hierboven aangegeven Zal ik dan een keer niks geschreven hebben , kan het me eigenlijk niet voorstellen.

    De ijsberen waren wat aan het spelen in het zwembad afgelopen zaterdag. Spetter de spetter, plonsplons en de dame in kwestie die aan de rand van het zwembad zat werd een beetje nat. Met gespeelde boosheid ontdeed ze zich van haar dure lingerie om die te laten drogen. Het was meer de bedoeling haar welgevormde borstjes te laten zien .
    Ze zat er redelijk uitdagend bij en de ijsberen in het zwembad hielden niet alleen maar oog voor de bal. Jammergenoeg werd het fraaie uitzicht afentoe bellemmerd door IJsbeerC die afentoe in beeld kroop om de dame wat te strelen en te vervelen. Gelukkig bleef er afentoe nog wel een glimp van haar te zien.
    Na een uurtje in het water te hebben gespeeld, vond ik het wel welletjes en begaf me naar de douche om me even af te spoelen. Terwijl de vis zo op het droge lag, greep Nadja haar kans en sloeg toe. Al spartelend werd ik meegesleurd naar blokhut23 .
    Daar aangekomen ontdeden we ons van het weinige textiel en begonnen aan lekkere zoenbeurt. Deze ging over in een zalige pijpsessie. Met veel variatie en gewoon goed doet ze dat. Ze gaat altijd zo liggen dat je vrij spel hebt en jij haar ook kan verwennen.
    Al pijpend en trekkend, waarbij ik het laatste prefereerde want ik had geen zin in een plakzooi , het was immers al plakkerig genoeg van de warmte, kwam ik netjes klaar .
    Uitstekend halfuurtje met haar dus doorgebracht.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Al meer dan een jaar geen berichten over Nadja .
    Afgelopen zaterdag was ze ook niet aanwezig maar volgens mij huppelt ze er nog wel eens rond.
    Ze geeft in ieder geval hele goede service......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Al meer dan een jaar geen berichten over Nadja .
    Afgelopen zaterdag was ze ook niet aanwezig maar volgens mij huppelt ze er nog wel eens rond.
    Ze geeft in ieder geval hele goede service......
    Heel lief en zachtaardig meisje op de kamer en kan ook flink plagen als je gevoelig voor kietelen bent. Heb haar paar weken terug nog gesproken, alleen werkt ze in principe niet meer in het weekend.

  8. #8
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Last Online
    11 december 2023 @ 12:51
    Locatie
    109 km von der herzdame entfernt
    Berichten
    202
    Discussies
    13
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    heute im phg nach längerer zeit wieder nadja gesehen.......wie immer an den spielautomaten.
    unveränderter grundsolider service.
    gruß ozzy1

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Babylon 468*60