Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30
  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Beitrag Pauschalclub Paradiso (Pulheim), Algemeen

    Zaterdag na mijn bezoekje aan Saray in Viersen ga ik naar Pulheim toe.
    Dit ligt iets boven Köln.
    Hier is Saunaclub bar Paradiso gevestigd.

    http://www.pauschalclub-paradiso.de/

    De site ziet er veelbelovend uit.
    Ik zal namens de Nederlandse ijsbeeren een bezoekje brengen.
    En ik doe uiteraard uitgebreid verslag.

    .357 magnum.:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 oktober 2010 om 08:25

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Moet je doen Magnum, de site was mij ook al opgevallen in de linkliste van Willi. Maar aangezien er zowel hier, als op andere nederlandse fora als op de Duitse fora er geen informatie over te vinden was heb ik het nog niet gewaagd deze club te bezoeken.
    De site ziet er in elk geval al zeer belovend uit.
    We wachten met spanning op je verslag!!

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Moet je doen Magnum, de site was mij ook al opgevallen in de linkliste van Willi. Maar aangezien er zowel hier, als op andere nederlandse fora als op de Duitse fora er geen informatie over te vinden was heb ik het nog niet gewaagd deze club te bezoeken.
    De site ziet er in elk geval al zeer belovend uit.
    We wachten met spanning op je verslag!!
    SCHIJTHAAS

    Te bang om als eerste te gaan?
    En dan voor eventuele verrassingen te komen staan?
    Of heb je een klein pikkie, die alleen terecht kan bij zeer begripvolle dames.:D :D

    Groeten .357 magnum :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Een combinatie van beiden hé :dance00[1 !!

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Daumen runter

    Na een ritje van een uur kwam ik eindelijk bij deze club aan.
    Aangezien er op het bordje geen saunaclub stond heb ik nog aan de deur gevraagd of dit een FKK/Saunaclub was.
    En dat ik zo lang kon blijven als ik wilde.
    Ja was het antwoord.

    Er waren 2 betaalmogenlijkheden.

    1. €25 entree, ½uur is €80, en drank betalen.
    2. €100 , dat is met ½ uurtje en gratis drank.

    Ik heb voor optie 2 gekozen.
    Maar vrij snel bekroop me dat dit wel eens fout af zou kunnen lopen.
    En helaas, dat zou wel de waarheid worden.
    Dus had ik vrij snel spijt dat ik de €100 betaald had.

    Ik heb me omgekleed, en ben de club gaan verkennen.
    Dit was wel een miniclub.
    Ik kom in vele verschillende FKK/Saunaclubs maar dit was echt de kleinste die ik ooit heb bezocht.
    Met een dame in de sauna of het zwembad was €50 extra.(½ uur extra tijd)
    Met je dame in de sauna in je eigen tijd kon niet.
    ik heb wat baantjes gezwommen in het zwembad, en een saunatje genomen.
    De dames waren zeer matig.
    2 oudjes ( te oud als je het mij vraagd).
    1 was nogal dik.
    En Eva , die zag er wel goed uit.
    Later kwam Maria binnen.
    Deze zag er prima uit.

    Al vrij snel vroeg de thekenfrou ( zag er zeer goed uit) welke dame ik wou.
    Toen begon het mij te dagen dat dit toch geen suanaclub was.
    Een uur later zij ze dat ik nu een dame moest uitzoeken, omdat dat zo ging in deze club.
    Ik werd verplicht een dame uit te zoeken.
    Dat betekende dat ze gelogen had bij de ingang.
    En dat Paradiso geen FKK/Saunaclub is.
    Maar ik was de kleine tent moe, en heb maar niet moeilijk gedaan.
    Ik heb uiteindelijk voor Maria gekozen.
    Op de kamer kwam ze tot leven.
    Geen slecht kamerbezoek.
    Maar ik ga wel geen recentie over schrijven.

    Paradiso is geen FKK/Saunaclub (al doet de site anders vermoeden)
    Het is een zeer kleine club met sauna mogenlijkheden.
    Aan de deur word gelogen over de aard van de club.:angryfire
    Prijs prestatie is slecht.

    Paradiso staat nu op de eerste plaats van slechtste clubs die ik ooit heb bezocht.
    Nanu 34 staat op de twede plaats.

    Gezien de onbetrouwbare informatie is mijn advies: WEG BLIJVEN


    U bent gewaarschuwd .357 magnum.

  6. #6
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Er staan wel een paar lekkere blondjes op de website van de club; waren die er niet ? Volgens mij moet je daar wel iets leuks mee kunnen doen :zauberkis

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Er staan wel een paar lekkere blondjes op de website van de club; waren die er niet ? Volgens mij moet je daar wel iets leuks mee kunnen doen :zauberkis
    Forza naar Paradiso

    Vergeet die blondjes.
    vergeet die club.
    En vergeet dat dorp.

    In een zin.
    fictieve dames in Paradiso te Pulheim.

    Rij jij maar lekker naar Oase toe.
    100x beter.

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Derzeit:

    - Eintritt frei!
    - 1x Spaß 55 €
    - 2x Spaß 75 €
    - 3x Spaß 100 €

    => http://www.sauna-club-bar-paradiso.de/index2.html
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #9
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Last Online
    2 juli 2014 @ 06:15
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er laatst nog iemand geweest?

  10. #10
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Last Online
    2 juli 2014 @ 06:15
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    scherpe prijzen voor het ogenblik, er moet toch ne ijsbeer laatst geweest zijn, of niet?
    Ik wil er wel eens naartoe maar had toch graag wat info

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #12
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Last Online
    2 juli 2014 @ 06:15
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln Ervaring Pulheim

    Ben er gisteren geweest van 11.30 tot 14.30 uur. Prima ontvangst door een mooie Poolse deerne, welke de weg wees en de mogelijkheden uitlegde. Kleine zaak, waar "het ijsberen" zich alle eer aan doet. Geen zaak om lang te blijven, wel prima warm zwembad in kelder en goede grote sauna.Zelfbediening koffie en frisdranken.
    Vrouwtjes, hmm, weet het niet, niet zoals de website het voor spiegeld.
    Ik had drie sessies gehad met dezelfde hongaarse (een van de mooiste van de vijf welke er rondliepen.)
    Drie zeker niet mijn goesting
    Volgens mij waren de meiden nog vermoeid van daags ervoor.
    Mijn sessies waren goed, zwemmen samen, sauna samen, douchen samen en alles ongeremd.
    Aleen ging het allemaal te snel.
    Een nadeel was dat ze steeds achter piccolo vroeg. Ik ben er niet op in gegaan en dat stond ze echt niet aan, ik voelde het.
    Nog een zestal ijsberen geteld op deze periode, waarvan er toch een paar echt niet aan de beurt gekomen waren. Misschien was hun gading er niet maar eens dat je binnen bent, ja dan moet je het toch zelf ok een beetje doen en niet wachten dat ze je komen vragen.
    Voordat ik vertrok is en nog een bloedmooie grote halfbloed bij me komen zitten. <<<dit klikte doch ik zei tegen het meisje dat ik nog even wou rusten en later wel zou zien. Deze knappe lieve verschijning maakte veel goed, spraakzaam en zorgzaam voor de niet al te aanvallende ijsberen.
    Conclusie : voor herhaling vatbaar, misschien op een dag in de week, maar geen maandag, prijs kwaliteit : OK

  13. #13
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Partytreff Pulheim.

    Zaterdag 5-12-09 Josef samen met zijn vriend op weg naar het een onbekende partytreff.
    Josef had een klein hotel geboekt in Konigswinter-Oberpleis hotel Olberg.
    Daar aan gekomen bij dat hotel Olberg druk de deur open ! En dan verwacht je een balie of een receptie met een dame /heer.
    Maar dat was in geen velde of wegen te bekennen?
    Dus Josef samen met zijn vriend op verkening kijken of we iemand konden vinden.
    En ja de trap op naar boven en daar hoorden wij wat gerommel.
    Daar stond een kamer deur open en daar binnen was een klusjes man de bad kamer aan het betegelen.
    En mijn vriend vroeg waar de balie was. En de man zij dat ze inkopen aan het doen waren.
    En de man pakte zijn mobieltje en belde en vroeg komen jullie uit Nederland.
    Ja dat klopt en toen zij de man kom maar mee en gaf ons kamer nr 11.
    Mijn vriend al vast zijn kleding op gehangen in de kast.En hij keek naar buiten en zij als er brand is moet je maar op die heg springen.
    Hij zij tegen Josef zou die heg jou wel houden of breken de takken af ?
    Net toen Josef zich van alles begon in te denken,werd er op de deur geklopt hard geklopt zacht geklopt wie zou dat zijn de goede sint dacht Josef ?
    Maar nee geen sinterklaas,maar de klusjes man.En hij had ze op gebeld en zij dat we naar kamer 3 moesten gaan.
    Dus mijn vriend kon de kast weer leeg halen.
    En bij kamer 3 aan gekomen die bevond zich op de beganegrond. Dus mocht er brand komen dan waren wij zo buiten door het raam,en hoefde wij niet te springen.
    Mijn vriend zij ook raar dat er niemand aan wezig is die ons opvangt.
    Nou zij Josef we hebben in ieder geval onderdak.
    De kamer was eenvoudig en netjes,en de bad kamer met douche en wastafel en wc.
    Was wel erg krap/klein!!!
    Maar ja als het bed maar goed is .
    Het koste maar 40 Euro voor een nacht 2 persoons kamer.
    Dus erg veel kan je daar niet van verwachten,maar het was Ok.
    Dus de spullen uit gepakt.En ons klaar gemaakt voor de reis naar de partytreff Pulheim. Maar de auto stond nog vol met sinterklaas kado,s . Maar daar was een anderen bestemming voor.
    Dus mijn vriend het aderres van die partytreff in Pulheim ingevoerd in de TOM TOM.
    En toen zij hij ben jij gek??? weet je wel hoeveel km het is ! Nou zij Josef hoeveel km is het 67 km zij hij 45 min.
    Maar Josef zij morgen gaan we naar Parksauna -Residenz en dan is het maar 32 km.
    Maar hij zij het maakt niet uit,want jij rijd toch ! Nou en ik vond het niet erg ,want het was toch zijn dieseltje .
    Om 16.00 uur kamen wij aan bij de partytreff in Pulheim,die op een industrie terein lach.De auto geparkeert en op naar de ingang die aan de anderen zijde zich bevond.Mijn vriend klopte met een deur klopper ,maar Josef zij kijk aan de zijkant zit de bel !
    En net toen ik wou bellen werd er open gedaan.Een blonde dame deed de deur open . En ik zach al verschillende dames die er niet slecht uit zagen.
    En Josef 80 Euro betaald en mijn vriend betaalde met 2 briefjes van 50.En na een tijdje kwam de dame terug en gaf het wissel geld terug aan mijn vriend.
    En tot mijn verbazing kreeg ik nog 1 Euro terug,ik dacht dat is wel eerlijk!!
    En wij kregen bad slippers en een ijsberenvel en een kleine handoek.
    Dus ons om gekleed en op naar de douche die bevond zich wel op een gekke plek recht tegen over de bar .En schuin tegen over de bar bevond zich het zwembad.
    En in de douche bevond zich een raam dat open stond met er onder een betegelde trap van een paar treden.Het leek wel op een stoombad ! wat een stoom/mist hing er .Maar eenmaal onder de douche kon je weer wat zien!!
    Nou wat zat daar op dat betegelde trapje ? Ja een Roemeens uit ziende meisje die haar poesje aan het scheren was.
    En ik vroeg of ze glad was en ik hield mijn hand dicht bij haar poesje .Zij drukte hem tegen haar poesje ,en ze was glad geschoren.
    Afgedroogd en naar de bar die op 2 stenen afstand tegenover de douche zich bevond.Ik wou een jusoranje sap bestellen ,maar? dat hadden ze niet dan maar een fanta .Glaasje fanta in de hand een plekje gezocht op de bank naast een mooi uitziende dame met kort zart haar.En toen josef zijn glaasje op had ,vroeg ze of ik mee ging naar de kamer.
    Nou dat liet Josef zich geen tweede keer zeggen !
    Dus wij samen naar boven en eenmaal op de kamer vroeg ze of ze een picelo mocht drinken.Dus dacht Josef als ze dat nou beneden had gevraagt,dan had ik haar er meschien eentje gegeven?
    Maar boven op de kamer ! ik dacht gelijk ze willen je letterlijk en verguurlijk uit kleden.
    Nou daar trap ik niet in!! En ik zij nee ik ben geen rijke man.
    En toen dacht ze hij trapt er niet in ! Dus ik zou hem wel even gauw af werken/klaar maken.Maar er moet heel wat gebeuren om kleine Josef tot ontploffen te laten komen.Dus na een tijdje zij ze zullen we pauze maken ,kunnen we straks weer verder gaan?
    Nou dat vond ik een supper iedee ! En ik dacht een tweede keer bij jou zit er niet in .Maar ik dacht ik laat mijn dag niet verpesten.
    Want er lopen er nog genoeg anderen mooie rond.Ik mijn gewassen en op naar de tweede bar boven.En daar een drankje /fanta besteld.En wat staat daar bij de zijkant van de bar ?Ja uw raad het al weer een dame met kort zwart haar.
    Maar deze dame was wel een stuk ouder dan die eerste dame .
    Het kon haar moeder wel zijn.Ze had een badhandoek om geknoopt en daar zat een behoorlijk boshout onder verscholen.Dat kon je wel zien !Ik haar voor gesteld om er bij te gaan zitten op de bank.Nou dat vond zij geen slecht iedee.En ik mijn voor gesteld en zij zich ook,en ze zij dat ze uit Tjechie kwam en 2 dochters had.En ik vroeg hoe oud zij die dochters? Ik dacht dan kan ik wel na gaan hoe oud zij is ?
    Nou je zag haar denken en dacht tegen Josef durf ik dat wel tevertellen.En ze zij dat ze al groot waren,Ja zij Josef mijn zus heeft een dochter van 13 jaar die ook heel groot is.Nou zij ze mijn jongste dochter is 19 en haar anderen is 26 jaar.En zij was 44 jaar.En wij zaten daar op de bank als of wij man en vrouw waren.Die hevig verlieft zijn op elkaar zij pakte mijn hand stevig vast en legde die op en tussen haar benen.
    En ook pakte ze mij kleine Josefje onder de handdoek vast.En die stond al gauw in oorlogs stand!
    Ik wou wel wat verkoeling,en stelde voor om te gaan zwemmen.
    Nou dat vond ze een goed iedee ! En ze vroeg wat ik wou drinken en nam het drankje voor Josef mij .En zij had een pakje sigaretten in haar anderen hand.
    Ze zetten het glaasje drinken op de rand van het zwembad en lag het pekje met sigaretten er naast.En ze zij ik moet even naar de WC.En toen dacht Josef zou ze terug komen of zou ze mij gedumpt hebben bij het zwembad.
    Maar ze kwam lachend aan en om helsde mij.En toen ontdeed zij zich van de handoek en ik trok hem ook van mijn lijf.
    Zij stapte als eerste in het zwembad en rilde van de kou.
    Nou dacht ik heb ik hier wel goed aan gedaan in dat koude zwembad.
    Dan wordt kleine Josefje klein duipje.
    Dus ik stap in dat zwem bad met het iedee om in een koud zwembad testappen.
    Maar in tegen deel het was lekker warm water.
    En ze stond bij de rand van het zwembad met een stel borsten net onder de vloedlijn.Wat een grote jongens waren dat.Ze stak een sigaret op en nam een haaltje en ik een slookje drinken.
    En ze lach haar sigaret in de asbak,en ze pakte mij stevig vast en zoende mij in mijn nek.En ze begon stevig tegen mij op te rijden,en klein duimpje werd al weer een komkommer.En ze drukte haar kont tegen die grote komkommer van mij aan. En ik pakte haar grote borste stevig vast en haar tepels werden kogel hard.En ze draaide zich om en begon mij testrellen.En ze zij zullen we naar zimmer gaan.En net dat ze dat zij stond mijn vriend kennelijk al een tijdje te kijken. Hoe Josef zich kostelijk vermaakte in dat in middels heet geworden water.Ik wou naar de trap lopen ,maar zij ging richting de douche.
    Dus ik haar gevolgt en samen onder de douche en haar rug lekker ingezeept.
    En ook omgekeerd en ze begon mij borst tezoenen.Dus ik ook haar supper borsten lekker gezoend. En de tepels in mijn mond genomen en ze werden kogel hard.
    Ons af gedroogt en op naar de kamer,ik haar verteld dat ik nog wat moest pakken uit mijn lokker.
    En zij wachte op mij en ik weer terug en samen naar boven waar zicht maar 3 kamers bevonden.
    Er waren 2 kamers zonder deur en een met deur.Ze wou in 1 van die open kamers zonder deur.
    Maar ze zag aan mijn gezicht dat ik liever in die kleine kamer met deur wilde.Dus maakte ze hem open en zij tegen mij het is een water bed.Of dat erg was? Nou daar had ik geen probleem mee.
    Lekker samen intiem.Ze sprijde de handoek op het het en trok mijn op het bed.En daar begon ze mij hevig te betasten en zoenen op mijn borst.En ik wou wel tongzoenen met haar ,maar dat was iets te prive.Ze kuste mij wel op de mond en wangen en helen lichaam.En ze bebon mij hevig te pijpen.En toen stopte ze met pijpen en vroeg wat er in die tas zat die Josef had mee gebracht.Ze was erg nieuwsgierig wat daar allemaal in zat.Dus ik het een en ander laten zien ,en ze glunderden van geluk.En ik zij kies maar wat uit .En wat koos ze uit een helen grote dildo .Die rond draaid en met een haasje/konijn er op die hevig trilt.Dus ik er een condoom er om gedaan met wat gelijmiddel.En hem in gebracht en zij ging mij hevig te pijpen,en des tesneller die dildo ging des te harder ze mij pijpte.En ik haar tepels lekker gelikt en ze werden kogel/knijter hart en bleven ook heel lang hard.
    En ook weer geprobeerd te tong zoenen,maar dat zat er niet in wel liet ze af en toe haar tong de mijne aan raken.En alle standjes uit geprobeerd.
    Op een gegeven moment op zijn hondjes hield ik het niet meer ,en kwam heel heftig klaar.Wat was dit lekker met die rijpe vrouw ik heb haar verschillende keren .Een orgasmis gegeven,nou ik niet alleen maar dank zij die grote tarzan.En weer samen lekker onder de douche elkaar lekker in zepen.Mijn dag kon al niet meer stuk.En mijn vriend kon ik ook niet vinden ,maar die vermaakte zich kostelijk.
    En boven bij de bar weer wat op krachten komen.En toen ik weer een beetje bij getrokken was,op onderzoek of er nog wat te eten was.Maar helaas niet te vinden,Ja ja voor die prijs kan je ook niet alles hebben.En op die stroop tocht naar eten kwam ik een jong Hongaars meisje tegen op een bank lang onder uit gezakt.En die trok mij op de bank en wou met me naar de kamer.Ik had er niet echt zin in ? Maar ze lach toples op de bank met een stel borsten waar je UW tegen mag zegen.Dus zij stond op van de bank en trok me mee naar een kamer,ja met die deur.Ja zij ik eerst nog wat pakken,en ik ging mijn gereedschap weer pakken uit mijn kast.En zij was niet een klein beetje nieuwsgierig en wou alles zien wat ik in die tas had.Ja van tandenborstel en deodorant tot een geluks staaf.Maar ze pakte het wel beed maar ze moest er verder niets van weten.
    Ja als ik die tas mee neem op de kamer en de dames zijn nieuwsgierig wat er in zit.
    En als ik dan het een en ander demostreer dan weet je gauw wat voor vlees je in de kuip hept.
    Als ik dan zeg zoek maar wat uit en ze pakken wat dan weet je dat je goed zit.Maar bij deze Hongaarse had ik al geen goed gevoel.Zij lag er bij op die bank als een zout zak van 50 jaar oud.
    Nou en op de kamer ging ze al heel gauw pijpen en na een tijdje begon ze te blazen of het 40 graden was.
    En ze stopte met pijpen en ik dacht dan komt ze wel boven op mij.Maar ze was dood moe en ik moest op haar komen.Maar na een tijdje kreeg ik last van mijn polsen.En toen heb ik haar op zijn hondjes genomen.Maar ze begon steeds harder te blazen.Ze had er duidelijk geen zin in aan.Maarja zij was het die mij de kamer op wou hebben.Ze had mooie borsten daar kon ik wel op klaar komen,maar ze blaazt als een slang .Of dat ze uit het oerwoud komt.
    Ik haar voor gesteld om pauze temaken,Ze zou het zelf niet zeggen.Ik had bij deze dame het gevoel dat ze dit werk met tegen zin doet.En voor een pooier moet werken..Er liepen meer dames met een gezicht als of je onweer krijgt.Dames kwamen uit Albanie,Bulgarije,Hongarije,Roemeenie,Polen,Duitsl and,Tjechie,Slowakije.
    Mijn vriend zijn dag kon daar niet stuk die pakte ze zo wat allemaal hij was de tel kwijt.Maar er liepen 15 dames die het beroep uit oefende en een 3 tal theke vrouwe.En Josef had ook lucht ballonnen mee genomen om er een feestje te bouwen.Maar er was geen goede sweer.Die dames wouden maar een ding en dat was neuken en duure drankjes drinken van de gasten.Ik denk dat ze hier ver onder het minium van de partytreffs werken.En met de drankjes het aan moeten vullen.Maarja die dames in die club zijn zo over vermoeid.Ja wat denk je die club is van 11.00 tot 05.00 uur open.En die dames hebben meer lullen gehad dan dat er klinknagels in de hembrug zitten.Maar ook ben ik nog met een meisje geweest dat van geboorte Albanees is en op gegroeid in Duitsland.En ook heb ik een wat ouderen Duitse tante gepakt.Nou zij heb mij gepakt en sleurde mij mee naar de kamer.Ik ben niet klaar gekomen bij deze dame.maar ik stond op het punt het hoogte punt te bereiken.Ze had witte lange laarzen aan meet hakken er onder van wel 20 cm,volgens haar zeggen 17 cm.
    En ze hield ze nog aan in bed ook.En ze zag er uit als een echte blonde hoer uit Amsterdam die op de wallen werkt en waar de mannen rijen dik voor het raam staan tekijken.
    Zich op staan te geilen en niet naar binnen durven om dat ze denken dat ze weer over 5 min weer op straat staan,of bij 2 stoten klaar komen.
    Maarja wat kan er nou stuk aan gaan in zo,n partytreff ik heb het er al dubbel en dwars uit.Maar deze blonde Duitse tante was heel aardig en kon heel goed pijpen en genoot er erg van.Ik denk dat ze te oud is om in een FKK club te werken.Maar zij zou daar beslist niet mistaan als je een beetje gedimpt licht hebt.Je kon aan haar gezicht zien dat ze de veertig al gepasseerd is.Maar ik heb er een eind aan gebreid,want ander was ze nu nog bezig met me.
    Mijn vriend zij later diep in de nacht tegen mij zullen we naar huis gaan!! Waar ik op zij naar het hotel zal je bedoelen.En hij vertelde mij dat hij sex had gehad met het balonnen meisje dat hij wel 1,1/2 uur met haar bezig was geweest.Ja dat meisje zat samen met josef eerder op de avond de tent te versieren. Terwijl die ijsberen versiert werden door die geile/geld lustige dames.En ik had ook balonnen mee die kon je niet op blazen met je mond.Daar zat een pompje bij en ik blies ze op met dat pompje.En die dame lag er een knoop in.Maar Josef pompte ze zo hard op als mijn lul stijf was.En ze explodeerde zelfs,die ander dames schrokken zich rot die dachten dat er geschoten werd.Maarja dat ballone meisje wou ook met dat pompje de ballonnen op pompen ,en toen lag ik er knopen in.Het waren ballonnen waar je figuuren mee kon maken,die de clouwns in het circus gebruiken.En toen moesten ze van dat meisje op gehangen.Maarja zo lang is Josef ook niet dat ik bij dat plafon kom.Dus dat meisje had al wat bedacht ze was heel creatief.Ze wou op mijn nek zitten.Maar ze was wel een klein beetje bang dat ik haar zou laten vallen.Maar dat doet josef niet.En zij knoopte ze aan het plafon met de balonnen die geknapt waren.En het ging haar goed af.Ze vond feest vieren leuker dan haar werk.Maar later hoor ik van mijn vriend dat het de beste was die hij gehad heeft!Hij zij zullen we op stappen ??? maar ik had hem duidelijk gemaakt dat ik nog met die vrouw met dat korte zwarte haar naar de kamer wou.Maar die vrouw had ik de helen avond al niet meer gezien.Ik was daar smiddags mee in het zwembad en op de kamer beland,was gewoon supper met haar.Het laatse dat ik gezien had was dat ze met een glas wodka in een kamer/kleed kamer [prive] was in gegaan.Ik dacht die is al lang en breed naar huis.Maar ik vond het al zo gek dat zij geen afscheid had genomen van josef.Maar toen vroeg ik het aan de theke vrouw en die zij ze is er nog.Ik ga haar zo halen voor je.En na een tijdje zag ik haar achter de bar aan het werk met de handoek om geknoopt.Ze was de glazen aan het spoelen/afwassen en afdrogen,ze keek wel heel erg vermoeid.Ik dacht zou ik haar zo afgebeult hebben.Maar dat was het niet mijn vriend was ook al met haar op de kamer s,middags geweest hij vond haar ook supper.Ik zij tegen hem ik ga niet eerder naar het hotel,voordat ik haar nog een keer hebt gehad.Maar diep in de nacht werd het nog erg druk met gasten.Enze stond geregeld achter de bar drinken in te tappen.En als die anderen vrouwen achter de bar stonden zag ik haar met vuile handoeken lopen slepen.En ze was de bad slippers aan het schoon maken en op slapelen.En ook had ze de handoeken gewassen en opgevouwen.En in een rustig moment kwam ze weer lekker bij mij op de bank zitten een sigretje roken.Maar net op het moment dat ik wou vragen of ze nog een keer met Josef naar de kamer wou.Stond ze weer op en ging weer achter de bar aan het werk.En de vermoeidheid lag op haar gezicht af telezen.Maar op een gegeven moment was ze me weer ontglipt.En zag ik haar weer met de handoeken lopen slepen.En later komt mijn vriend hard op mij aflopen. En wenkt mij om met hem naar beneden tegaan.Hij zij ze lach wat uit terusten op een bank beneden.En hij had haar verteld dat ik niet eerder kon slapen als ik nog een keer op de kamer was geweest met haar.Hij wou ook wel slapen dus hij had dat verhaaltje opspelt.En toen ik kwam gingen we met zijn drieen naar boven en daar ging ze in de stoel zitten op een kamer wachten.En toen pakte ze mijn vriend zijn kleine vriend onder die handoek.En met haar anderen hand ging ze mijn borst en tepels te bewerken en zakte steeds dieper tot ze onder de handoek ook weer een op oorlogs sterkte wapen vond.En toen kwam er die afgesloten kamer vrij en ze sprong uit de stoel en sleurde ons mee naar die afgesloten kamer.Maar toen kwam er hevig protest ,ja niet van ons maar van een dame die al een uur op een kamer zat te wachten.Maar net toen zij naar die kamer ging kwam die kamer zonder deur ook vrij en daar stond een groot bed in.
    Met een hemel er boven en gordijen aan de zijkant.
    Nou en wat zich daar op die kamer heeft af gespeeld houd uw niet voor mogelijk.Ik die dildo weer gebruikt en ze begon mijn vriend steeds wilder te pijpen.Ze werd zo nat als een waterval daar van onder.En naar een tijd was het mijn beurt om lekker gepijpt te worden. Wat was dat lekker ik werd zo geil als boter van haar.En ik wist dat ik haar wel mocht neuken van mijn vriend.Want hij was al met 12 dames naar bed geweest en hij was leeg gemolken zij hij.Dus ik een CD er om gedaan en haar een flinke beurd gegeven terwijl ze mij vriend het bloed uit zijn lul probeerde te zuigen.En op een gegeven moment stopte ze met pijpen en gilde kreunde uit uit van genot.En toen kwam ik zeer heftig klaar ik schreeuwde het uit van genot .We kwamen tegelijk klaar.En terwijl ik naast haar op het bed lach om bij te trekken.Deet mij vriend nog een poging om haar te neuken ,maar helaas ging het niet meer.Ja vind je het gek hij heeft zo wat alles gepakt wat er rond liep.Nou ik ik had ook geen klagen met 8 vrouwen.Ja Ja geen 8 keer klaar gekomen hoor !!!!
    Maar wel een paar keer heel heel heel heel erg goed.Mijn vriend zo er zo volgende week weer naar toe willen.
    Hij vond het supper.Maar Josef gaat toch liever naar een FKK club dan maar een paar keer heel goed en met lekker eten.Want ik had een honger als een beer.Ik heb er nog wel een stukje pitza gehad.Maar daar had ik ook nog mijn twijfels over dat ze daar geen geld om zouden vragen ?? Ik denk dat ze je bewust geen eten geven zodat je maar gouw op donderd.Want je krijg een honger als een ijsbeer.Maar er valt niets te eten wel heb ik die dames wat zien eten uit een alminiumbakje patat zonder ???? Viagra het was ze slap dat vreet geen beer die uit gehongert is.Kortom ik heb helen goede sex gehad met een dame self 2 keer.Ik denk dat ze daar gewoon werkt als poets vrouw! En als ze haar kans ziet dat ze een ijsbeer pakt.Maar ik weet haast wel zeker dat ik haar niet heb afgemat! Maar dat dat mijn vriend geweest is die haar zo vermoeid heeft.Want ik heb haar met geen anderen ijsbeer naar de kamer zien gaan.Nou en ik heb haar goed in de gaten gehouden hoor!!!!
    En toen we naar het hotel gingen nam ze af scheid van ons en bedankte ons heel erg.
    We lagen om 4.00 uur in bed en mijn vriend wou het bed uit elkaar schuiven.
    Hij was zeker bang dat ik hem in mijn slaap zou bespringen?? Of was hij bang dat Josef winden onder de dekens zou laten.Nou daar hoefde hij niet bang van te zijn want er was geen voer voor de beren.
    De volgende dag Zondag was Josef al weer om 8.45 uur wakker lekker scheren douchen maar die vriend was pas om 10.15 uur wakker.En toen wou hij ontbijten en dat ging niet meer om 10.45 uur was tot 10.00 uur.
    Dus wij de auto vol geladen met zakken vol kado,s en op weg naar Parksauna-Residenz.Komen wij daar aan om 11.19 uur was de tent nog gesloten.Begint hij op mij te schelden.Hij zij het was toch om 11 uur open ja zij ik morgen op maandag.Maar hij ging zo wat van zijn stokje zonder eten.Dus wij het dorpje in en wat gegeten bij een Italieaans restaurant.En toen op weg naar het paradijsje op aarde.En hopen dat Zakura er is of komt.Nou en die was er ik ga er morgen wel over schrijven ik ga nu naar mijn

  14. Onderstaande leden hebben Josef bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (18 december 2016)

  15. #14
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard Partytreff Pulheim

    Dit was voorheen saunaclub Paradiso.
    Is nu kennelijk ook een Partytreff geworden.
    Heeft iemand ervaring?

    http://www.partytreff-pulheim.de

  16. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Nach Berichten in deutschen Foren nicht zu empfehlen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  17. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Zie dit topic.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #17
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @ all

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Nach Berichten in deutschen Foren nicht zu empfehlen.
    war auch als Saunaclub schon nicht zu empfehlen .........
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  19. #18
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    14 december 2023 @ 17:22
    Locatie
    venlo
    Berichten
    107
    Discussies
    11
    Thanks
    21
    Thanked
    49 in 30 posts

    Standaard

    weg blijven daar zonde van de tijd

  20. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Nennt sich jetzt Pauschalclub Paradiso.

    => http://www.pauschalclub-paradiso.de
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #20
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Een vriend van mij wil echt heel graag naar deze club omdat hij zo goedkoop is.
    Nu is mijn vraag is deze club nog steed,s zo slecht of zijn er al wat verbeteringen?
    En is er iemand al weer een keer iemand geweest want het laatste verslag is al bijna een jaar geleden!

  22. #21
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Een vriend van mij wil echt heel graag naar deze club omdat hij zo goedkoop is.
    Nu is mijn vraag is deze club nog steed,s zo slecht of zijn er al wat verbeteringen?
    En is er iemand al weer een keer iemand geweest want het laatste verslag is al bijna een jaar geleden!
    Niet gaan is nog goedkoper. Als dat het argument is dan hoef je niet naar de kwaliteit te vragen. Er zijn clubs die dichterbij zijn en nog goedkoper trouwens.

    Maar een update kunnen we allemaal wel waarderen. Als het meevalt dan kunnen we deze eens op het lijstje af te werken clubs bijschrijven.

  23. #22
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Ik ga hier in ieder geval niet heen als die vriend van me voor mij betaald natuurlijk wel maar ik ga liever naar saunaclub,s want de vrouwen die hier werken zijn niet echt mijn smaak (ja ik ben al aardig verwent).
    Maar ik doe het de komende tijd een beetje rustig aan vanwege m,n financieen.
    Ik heb namelijk nog al wat rekeningen binnen gekregen en daar word ik niet echt blij van dus nog maar wat vaker mee spelen met de staatslotterij en hopen dat ik een keer een leuk prijsje win (You never know)

  24. #23
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Pauschalclub Paradiso[Pulheim].

    Josef is hier zaterdag middag geweest samen met mijn vriend.
    We hadden een Hoteletje in Pulheim voor €50 inclusief ontbijt.
    Vijf min van de club.

    Wij naar de club waren 10 dames,niet allemaal mooi.
    Maar er zaten er ook een paar knappe tussen.
    Zo was er een Cubaanse Sara van 24 jaar in Duitsland geboren.
    Dat meisje had echt een heel knap jong gezichtje.
    En de Roemeense Kiara ziet er ook wel goed uit.
    Maar zij heeft echt een Roma gezichtje,en is heel wispeltuurig.

    Josef heeft hier ook de Dobbel steen uit zijn zak getovert.
    En de dames konden er geen genoeg van krijgen.
    En sommige probeerde vals te spelen!
    Maar Josef is streng hoor?
    Het moet eerlijk verlopen en leuk blijven.

    Maar leuk bleef het niet.
    Wat gebeurde er!
    Kiara had een mooie pop gewonnen met een hoepel om zijn middel die kon dansen.
    En wat gebeurde er de chef van de club pikte hem af voor zijn kinderen.

    Dit vond ik een misselijke streek van die vent.
    Ik zij nog tegen mijn vriend we moeten hem hier op aan spreken.
    Maar mijn vriend zij laat maar zitten,want hij kan dit niet wadeeren.

    En toen Josef later naar het hok beneden ging waar de wasmachine stond.
    Deet ik een nare ontdekking.
    Want daar mocht Josef van de theke frau zijn grote blauwe zak vol speelgoed neer zetten.
    Ik was in de veronder stelling dat er nog meer speelgoed in zat?
    Maar er zaten allen nog 2 hondjes in.
    En ik weet het natuurlijk niet voor 100% zeker.
    Maar de dames zijden dat zij het niet gedaan hadden,want ze zaten allemaal om Josef heen of ik Sinterklaas was.

    En wat er ook het geval was ,er waren 10 dames.
    En je mocht maar één keer met een dame naar de kamer.
    Josef maakte er geen probleem van ,maar mijn vriend sprak die chef er op aan.
    En zij dat het niet op internet stond.
    En er waren twee Duitse Jongens die zich er erg kwaad om maakte.
    En zij zochten de site op hun mobiele telefoon op en lieten dit zien aan Josef.
    Zij woude hun geld terug hebben.
    Maar de theke Frau zij dat de chef er niet was maar later terug kwam.

    En wat ik ook erg raar vond dat die kerel nieuwe matten overal neer lag.
    En hij gaf er een aan een man en die moest hem op maat snijden met een keuken mes.
    En werd later bij de voor deur buiten neer gelecht.

    Er zat wel een nieuwe uitbater in als een jaar gelegen.
    Maar wij komen hier niet meer.
    En ik denk dat er velen zo over denken.

    Op zich is het best wel een leuke tent,er zit een klein zwembadje in.
    maar je krijgt alleen maar een stuk pitza te eten.
    En 3 kamers boven is ook erg weinig.
    Dus boven zitten ze te wachten op een kamer.
    En geregeld kloppen ze op de deuren,en vragen dan hoe lang zijn jullie nog op zimmer?
    Nou die grote blonde stoot zij dat weet ik niet.
    Dus die blonde dame keek zeker niet op de klok.
    En zij was dan ook druk bezet.
    Heb 4 keer gekamert mee twee Duitse dames waren erg goed.
    1 keer met die Cubaanse ik heb zo wat alleen maar zitten praten met haar.
    Want zij kent mijn vriendin uit het club leven van vroeger.
    Maar zij heeft Josef toch nog lekker gepijpt.
    Ook een Bulgaarse gehad,nou dat was brandhout.
    Moest meteen de stok er in steken.
    En ze zij dat het pijn deed.Nou dacht ik dan moet je hier niet werken.
    Ook was er een dame die ongestelt was.
    Hoorde ik van mijn vriend,en dat werd ook nog eens bevestigt door een Duitser.
    Ik denk dat deze tent geen lang leven beschort.

    En ook hoorde ik dat die Pauschal club Odessa in Titz is gesloten.
    Ze schijnen geen vergunning te hebben?

  25. #24
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Toevallig gezocht via Internet en deze club gevonden. Lijkt wel een mooie site, maar is al heel lang niemand meer geweest precies. Is niet superver, net iets verder dan Kerpen qua afstand. Nog altijd bijna 150 km (enkel), maar als het leuk is, is dat nog niet zo erg

  26. #25
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    De oude site van Paradiso doet het niet meer, site is nu hier:

    http://www.pauschalclub-pulheim.de

    Weet niet of het gewoon (weer) een nieuwe naam is of dat er een nieuwe uitbater op zit.

    Overigens voor Duitse standaarden wel een belachelijke prijs voor die "vip service", 185 euro voor 1 uur met 1 vrouw..... daar kun je zelfs in de duurste saunaclubs 2,5 uur voor op de kamer met een vrouw....

    Let op dat je met die dagkaart van 80 euro ook een kamer limiet hebt van 5 keer, met een 3 uurs kaart 3 keer max.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

  Living Room 468*60