Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 71
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Maria / Inessa (Lithouwse)

    Naam : Maria

    Haarkleur/-lengte : rood krullend, half lang

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Litouwen, duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zeer goed, vooral zoenen en PZC, inclusief FT en MMT

    Bijzonderheden : lang meisje, met typerend hoofd (lichtblauwe ogen)


    Maria die lieve verschijning uit Litouwen
    Inderdaad,
    wat kan dit meisje Maria je in hogere sferen brengen. Heb het al eerder beschreven maar als ik de recensies lees begint alles weer te leven. Afgelopen woensdagavond hadden we afgesproken dat ik deze Maria om rond half één een massage mocht geven. Ze kwam al kort na 24 uur naar me toe. Handdoekjes had ik al voorverwarmd. Ze had een sleutel gehaald, jawel, ze wilde er speciaal voor op een kamer, nummer 8 deze keer, naast die nummer 7 waar Juliette me enkele uren kompleet gek had weten te maken.
    Heb deze vrouw een mooie massage gegeven. Ze kwam zelf al gauw met de opmerking dat het best wel wat harder mocht. Zou je niet een, twee drie verwachten bij zo'n zacht meisje. Heb naast heerlijke massage wederom heel goed bijgepraat over de dingen van ons beider leven. Sjonge, deze vrouw weet wat er op de wereld te koop is, heeft ook een mening klaar en weet alles te plaatsen, ja die is best intelligent. En dat voor zo'n jonge vrouw van rond de 21 jaar. Ik hoop voor Maria dat ze dit werk niet lang meer hoeft te doen, hoop voor ons dat ze nog lang in Golden Time te vinden zal zijn.
    Dit meisje doet het om in haar eigen levensonderhoud te voorzien, NIET in dat van "vriendjes".
    Massage prima maar volgende keer wil ik toch weer lekker door haar worden verwend.

    Maria tot ziens meisje... Gusto mass(age)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 april 2006 om 00:52

  2. #2
    Geregistreerd
    10 november 2005
    Last Online
    25 mei 2013 @ 19:12
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ich hatte auch schon das Vergnügen mit Maria.

    Am Samstag, 18. März war sie jedoch leider dauergebucht. Ich habe sie nur zweimal kurz gesehen. Einmal um 18:30 Uhr, als sie eintraf und noch einmal etwas später, als sie direkt vor meiner Nase ein anderer Eisbär buchte.:o
    Um 1:00 Uhr kam sie noch kurz zu mir an die Theke und entschuldigte sich ein bißchen, daß sie keine Zeit für mich hatte.

    Diese ganz liebe junge Frau ist erst 20 Jahre alt.

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Lächeln Ja..... die liebe Maria

    auch Ich hab das Vergnügen gehabt und gestern Abend die Maria nur ganz kurz gesehen. Das war um 22.15 nach dem Pizza als ich mit die liebe Mika in Gespräch war. Es war nur ganz kurz; "Hé Hállo, bist Du auch wieder hier" und das sagte sie mit so ein schönes und liebes Lächeln. Allein schon dieses Lächeln hat für mich den ganzen Golden Time Abend ein gutem Gefühl gegeben und zu ein Succes gemacht ..
    Danach habe ich Maria nicht mehr gesehen, aber diese kurze Begegnung reichte schon.

    Sie ist so eine liebe junge dame.

    Muchos Gracias Maria wünscht Gustomass.
    (ich muss schnell ein bischen Litouwanisches einstudieren....)



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kuschler
    Ich hatte auch schon das Vergnügen mit Maria.

    Am Samstag, 18. März war sie jedoch leider dauergebucht. Ich habe sie nur zweimal kurz gesehen. Einmal um 18:30 Uhr, als sie eintraf und noch einmal etwas später, als sie direkt vor meiner Nase ein anderer Eisbär buchte.:o
    Um 1:00 Uhr kam sie noch kurz zu mir an die Theke und entschuldigte sich ein bißchen, daß sie keine Zeit für mich hatte.

    Diese ganz liebe junge Frau ist erst 20 Jahre alt.
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 19 maart 2006 om 14:32

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Pro-top

    Na de vele aanbevelingen van overige ijsberen en haar "live show" in de bar vorige week (eindigend in een publieke FT!) deze week dan toch maar eens de lange ledematen van Maria om mij heen laten slaan!

    Ze doet aan goede service vooraf (in de bank) en achteraf (in de whirlpool). Ook altijd tijd voor een praatje, maar toen ze wilde opstaan om geld te gaan verdienen, haar toch maar duidelijk gemaakt dat dat misschien goed samen kon gaan met gezellgheid op de bank! :D

    Op de kamer een goede sessie. Moet zeggen dat ze technisch uiterst goed is, een echte GFE is het echter niet. PZC heeft ze afgekeken van de Akademesky Oralsky dames, en haar uitvoering van de theorie is uitstekend! ZK is ook erg compleet (overweldigend!) en zelf kan ze zeker van het beffen genieten. Afgesloten met een MMT.

    Kortom: goede ervaring met een lieve meid, waar eigenlijk alleen de GFE passie ontbrak om het perfect te maken (wat zijn we verwend).

    Cijfer: 9

    Naam : Maria

    Haarkleur/-lengte : rood krullend, half lang

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Litouwen, duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zeer goed, vooral zoenen en PZC, inclusief FT en MMT

    Bijzonderheden : lang meisje, met typerend hoofd (lichtblauwe ogen)

  5. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo (17 juli 2016)

  6. #5
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Na de vele aanbevelingen van overige ijsberen en haar "live show" in de bar vorige week (eindigend in een publieke FT!) deze week dan toch maar eens de lange ledematen van Maria om mij heen laten slaan!

    Ze doet aan goede service vooraf (in de bank) en achteraf (in de whirlpool). Ook altijd tijd voor een praatje, maar toen ze wilde opstaan om geld te gaan verdienen, haar toch maar duidelijk gemaakt dat dat misschien goed samen kon gaan met gezellgheid op de bank! :D

    Op de kamer een goede sessie. Moet zeggen dat ze technisch uiterst goed is, een echte GFE is het echter niet. PZC heeft ze afgekeken van de Akademesky Oralsky dames, en haar uitvoering van de theorie is uitstekend! ZK is ook erg compleet (overweldigend!) en zelf kan ze zeker van het beffen genieten. Afgesloten met een MMT.

    Kortom: goede ervaring met een lieve meid, waar eigenlijk alleen de GFE passie ontbrak om het perfect te maken (wat zijn we verwend).

    Cijfer: 9

    Naam : Maria

    Haarkleur/-lengte : rood krullend, half lang

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Litouwen, duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zeer goed, vooral zoenen en PZC, inclusief FT en MMT

    Bijzonderheden : lang meisje, met typerend hoofd (lichtblauwe ogen)
    MiniMe,
    ik herken veel in je recensie.
    Ik moet mijn bezoekschema toch nodig aanpassen als ik dit lees van die lifeshow. Had ik nooit verwacht dat Maria dat zou doen. Moet fantastisch geweest zijn.
    Enkele weken terug wás ik een keertje in GT, en wat dacht je, geen lifeshow. Vette pech, maar wat niet is kan nog (klaar) komen.....

    Groetjes, Gustomass..

  7. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    MiniMe,
    ik herken veel in je recensie.
    Ik moet mijn bezoekschema toch nodig aanpassen als ik dit lees van die lifeshow. Had ik nooit verwacht dat Maria dat zou doen. Moet fantastisch geweest zijn.
    Enkele weken terug wás ik een keertje in GT, en wat dacht je, geen lifeshow. Vette pech, maar wat niet is kan nog (klaar) komen.....

    Groetjes, Gustomass..
    Het was een live show, waarin lieve Maria met haar hele lijf de ijsbeer lief en live te lijf ging , zodat we bijna voor zijn "life" moesten vrezen!

  8. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Volgens Rheinforum houdt ze ook erg van anaal. Ik denk dat de nederlanders die met haar geweest zijn dat niet zo'n aardig onderdeel vinden :o

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #8
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Volgens Rheinforum houdt ze ook erg van anaal. Ik denk dat de nederlanders die met haar geweest zijn dat niet zo'n aardig onderdeel vinden :o

    Willem2 :wink:
    Ons ben zuunig he! :D

  10. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Na een tijdje afwezigheid is ze weer terug! Gisteren was ze te bewonderen in een kort schots rokje, hetgeen haar lange benen nog langer maakte! Oeff
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  11. #10
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Na een tijdje afwezigheid is ze weer terug! Gisteren was ze te bewonderen in een kort schots rokje, hetgeen haar lange benen nog langer maakte! Oeff
    Ik moet effe terug in de tijd Wie was die Maria ook alweer.


    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Ik moet effe terug in de tijd Wie was die Maria ook alweer.


    Saluti L Diablo

    Heb je gisteren niet goed opgelet in de wei. Dit was de lange dame waarmee ik gisteren naar de kamer ben gegaan.

    Ik had Maria al een tijdje op m'n t.t.d. staan en gisteren er echt werk van gemaakt. Dame pijpt verschrikkelijk goed en houdt zelf ook wel van een goed potje sex. Ze werkt vaak een enkele dag en komt alleen wanneer ze zin heeft in sex. Nou, gisteren had ze de thermostaat erg hoog staan. Een aanrader deze Maria....

    BR, Sonny:wink:

  13. #12
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard Maria

    Afgelopen vrijdag Maria weer eens tegen het lijf gelopen.
    Meteen maar voor een dubbele sessie gegaan. Het is ook zo iets, je heerlijk laten verwennen en niks terug doen. En nadat zij dus ook heerlijk had genoten ben je er natuurlijk aan toe om zelf ook weer verwend te worden. Zo gaat dat.
    Leuke meid die je echt een GFE gevoel geeft. Ze werkt af en toe en tot een uur of 9.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  14. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Maria, een vaste GT waarde..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag Maria weer eens tegen het lijf gelopen.
    Meteen maar voor een dubbele sessie gegaan. Het is ook zo iets, je heerlijk laten verwennen en niks terug doen. En nadat zij dus ook heerlijk had genoten ben je er natuurlijk aan toe om zelf ook weer verwend te worden. Zo gaat dat.
    Leuke meid die je echt een GFE gevoel geeft. Ze werkt af en toe en tot een uur of 9.

    Bart
    Fijn te horen dat deze Maria nog in GT werkt. Inmiddels kan ze bij het steeds verder slinkende groepje van vaste waarden in GT worden bijgeschreven. Heb haar zelf al maanden niet meer gezien, en dacht dat ze mogelijk gestopt was. Een zonnig bericht op deze zonnige dag te lezen dat ze er nog wél is en dat ze blijkbaar haar kwaliteiten nog heeft behouden, iets waar ik bij Maria nooit aan zou twijfelen.

    Maria geeft me een flink stukje heimwee, voor zover iets mogelijk is richting een dame....

    Gustomass quiere mass..
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #14
    Geregistreerd
    12 januari 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 12:28
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    gisteren werd ik in de kino aangesproken door Maria uit Litouwen. De beschrijving hierboven klopt aardig, ik weet niet meer of ze blauwe ogen heeft. Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Ik was dus op weg naar de kino en had nog net een lang half uur de tijd. Eerder had ik een leuke dame met geblondeerd haar en een tepel piercing gespot die ik graag nader zou leren kennen. Maar blijkbaar was ik niet haar smaak, dus na wat kletsen en wat hints van mijn kant negeerde ze mij volledig en toen ik haar bij de kino weer tegenkwam keek ze de andere kant op. Een heel aparte ervaring, maar goed. Langs dit ijskonijn waar ik de naam van vergeten ben (duits, heel mooi gebit, lang blond haar, bh en slip met opschrift, werkt nog niet zolang in GT, (linker) tepel piercing (gezien tijdens mijn en haar omkleden), liep ik dus de kino in. Terwijl ik even rondkeek kwam Maria bij mij staan en gezien mijn korte resttijd, ben ik snel met haar op een bankje gaan zitten. Daarbij werd er volop aan TZ gedaan en ook johan jr werd gedag gezegd. Wat is het toch geil om op een bankje te zitten zc gepijpt te worden, te kijken naar 2 dames die gezamelijk op een bed aan de zijkant 2 beren verwennen en dan ook nog eens wat overig publijk te hebben. Ik kwam voor de verandering niet spontaan klaar. Ik genoot dus echt. Na een tijdje stelde Maria voor een sleutel te halen en wij belanden in de kmr naast de dames kleedkamer. Daar maakte ik een fantastisch half uur mee. Uiteindelijk kwam ik na 45min erachter dat we te lang bezig waren en gezien de planning ik echt niet langer kon blijven. Dus ik kwam zalig in haar klaar, iets te snel eigenlijk gezien de rustige opbouw die eraan vooraf ging. Zij was teleurgesteld dat we niet konden naknuffelen. Ik ook natuurlijk!! Maar wat heb ik genoten van haar. Ze heeft mijn ballen heerlijk bewerkt. Lekker nat gemaakt en met tong en handen heeft ze zich zeker 30min bezig gehouden met pik en ballen. Met haar vinger masseerde ze mijn sterretje.
    Ik was zo intens geil, heerlijk, een beetje moe, gewoon liggen en genieten.
    uiteraard heb ik haar ook nog verwend met mijn tong, vingers enz. dat vond zij ook wel lekker geloof ik. Helaas voor haar (ach ik maak me geen illusies, ze zal het niet echt missen) heb ik niet alles uit te kast gehaald om haar te laten genieten.
    Uiteraard heb ik na afloop zonder problemen voor een uur betaald. Incl. bank actie was het misschien wel een uur. Maar goed, ik was toch al van plan wat fooi te geven.
    Ze werkt maar af en toe vertelde ze, naast haar andere baan komt ze op bepaalde dagen naar GT, meestal tussen maandag en vrijdag ergens en dan max 2 dagen.
    Ik had al de indruk dat ze met plezier haar werk deed, maar met deze uitleg werd het helemaal duidelijk want ze komt dus alleen als ze zelf zin heeft.
    Tjonge wat ben ik een geluksvogel dat ik haar net nu tegenkwam. Qua GFE staat Yvon in Bochum hier nog boven (dat was van de categorie PTE = potentiële toekomstige echtgenoot), maar qua geilheid is Maria een absolute topper. Ik kan mij zo niemand herinneren die hier aan kan tippen.
    ik geniet nog wel even na van deze ervaring en verheug me nu al op een volgend bezoek aan GT.

  16. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Dit moet inderdaad Litouwse Maria geweest zijn, die gisteren gelukkig weer te bewonderen was in GT. Oraal een super dame, en ook een verademing om een dame te zien die super service biedt en niet tot het WWWW netwerk behoort.

    Mauriceyep moet de groeten nog van haar hebben!

  17. #16
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Inderdaad, Maria, nog stéeds die lieve meid uit Litouwen.

    Met groot genoegen onderstaand bericht over een Duits Ijskonijn en deze Lieve Maria gelezen.
    Terugdenkend aan de mooie, wat zeg ik, fantastische sessies die Gustomass met deze dame heeft mogen hebben , kan hij zich onderstaande recensie levendig voorstellen.
    Inderdaad, Maria is steeds meer een uitzondering aan het worden in Golden Time.
    Gusto was afgelopen donderdag voor een stukje "relatiebeheer" met zijn vroegere lieve dames nog eens in Golden Time. Dat is goed gelukt, want alsof het afgesproken werk was, een hele parade aan voor Gusto bekende dames kwam voorbij. Gusto liet zich de hernieuwde kennismakingen met de nodige kusjes en met even lekker vastpakken vanaf zijn plek bij de bar welgevallen. Komt daar Maria binnen..... automatisch stuif je dan van je plek om deze Maria een extra hartelijke ontvangst te geven....
    Het genoegen was duidelijk wederzijds en we waren elkaar nog niet vergeten.
    Maria inmiddels een vaste waarde in Golden Time, het blijft een topper, Zonder poespas, zonder "taxi met sportvelgen" inderdaad, een hele gewone dame, die veel plezier aan haar werk beleeft en ons daar graag in wil laten delen.
    Deze Maria was afgelopen donderdag tussen de gigantische Tsunami aan nieuwe (te) jonge dames en die bij mij persoonlijk een flinke triestheid opwekten, een gunstige uitzondering.
    Gezien het voor mij grote aantal bekende dames is het er helaas niet van gekomen om met Maria iets lekkers te beleven...Tja, Golden Time is nu eenmaal nog geen Party Treff, dus je mag/kan niet met alle dames die je welgevallen ..... Die Qual der Wahl.
    Maar, belangrijk is, nee het belangrijkste is, die lieve lach en die gelukkige uitstraling van deze Maria.... doet me eigenlijk eerlijk gezegd nog meer dan werkelijk met haar de kamer op gaan....

    Gustomass greets Maria..



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johanvdv Bekijk bericht
    gisteren werd ik in de kino aangesproken door Maria uit Litouwen. De beschrijving hierboven klopt aardig, ik weet niet meer of ze blauwe ogen heeft. Maar goed, dat doet er niet zoveel toe. Ik was dus op weg naar de kino en had nog net een lang half uur de tijd. Eerder had ik een leuke dame met geblondeerd haar en een tepel piercing gespot die ik graag nader zou leren kennen. Maar blijkbaar was ik niet haar smaak, dus na wat kletsen en wat hints van mijn kant negeerde ze mij volledig en toen ik haar bij de kino weer tegenkwam keek ze de andere kant op. Een heel aparte ervaring, maar goed. Langs dit ijskonijn waar ik de naam van vergeten ben (duits, heel mooi gebit, lang blond haar, bh en slip met opschrift, werkt nog niet zolang in GT, (linker) tepel piercing (gezien tijdens mijn en haar omkleden), liep ik dus de kino in. Terwijl ik even rondkeek kwam Maria bij mij staan en gezien mijn korte resttijd, ben ik snel met haar op een bankje gaan zitten. Daarbij werd er volop aan TZ gedaan en ook johan jr werd gedag gezegd. Wat is het toch geil om op een bankje te zitten zc gepijpt te worden, te kijken naar 2 dames die gezamelijk op een bed aan de zijkant 2 beren verwennen en dan ook nog eens wat overig publijk te hebben. Ik kwam voor de verandering niet spontaan klaar. Ik genoot dus echt. Na een tijdje stelde Maria voor een sleutel te halen en wij belanden in de kmr naast de dames kleedkamer. Daar maakte ik een fantastisch half uur mee. Uiteindelijk kwam ik na 45min erachter dat we te lang bezig waren en gezien de planning ik echt niet langer kon blijven. Dus ik kwam zalig in haar klaar, iets te snel eigenlijk gezien de rustige opbouw die eraan vooraf ging. Zij was teleurgesteld dat we niet konden naknuffelen. Ik ook natuurlijk!! Maar wat heb ik genoten van haar. Ze heeft mijn ballen heerlijk bewerkt. Lekker nat gemaakt en met tong en handen heeft ze zich zeker 30min bezig gehouden met pik en ballen. Met haar vinger masseerde ze mijn sterretje.
    Ik was zo intens geil, heerlijk, een beetje moe, gewoon liggen en genieten.
    uiteraard heb ik haar ook nog verwend met mijn tong, vingers enz. dat vond zij ook wel lekker geloof ik. Helaas voor haar (ach ik maak me geen illusies, ze zal het niet echt missen) heb ik niet alles uit te kast gehaald om haar te laten genieten.
    Uiteraard heb ik na afloop zonder problemen voor een uur betaald. Incl. bank actie was het misschien wel een uur. Maar goed, ik was toch al van plan wat fooi te geven.
    Ze werkt maar af en toe vertelde ze, naast haar andere baan komt ze op bepaalde dagen naar GT, meestal tussen maandag en vrijdag ergens en dan max 2 dagen.
    Ik had al de indruk dat ze met plezier haar werk deed, maar met deze uitleg werd het helemaal duidelijk want ze komt dus alleen als ze zelf zin heeft.
    Tjonge wat ben ik een geluksvogel dat ik haar net nu tegenkwam. Qua GFE staat Yvon in Bochum hier nog boven (dat was van de categorie PTE = potentiële toekomstige echtgenoot), maar qua geilheid is Maria een absolute topper. Ik kan mij zo niemand herinneren die hier aan kan tippen.
    ik geniet nog wel even na van deze ervaring en verheug me nu al op een volgend bezoek aan GT.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  18. #17
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Gisteren ook weer uitgebreid van alkaar mogen genieten. Super service. Ze wil niet te vaak werken om ook persoonlijke service te kunnen geven. En dat merk je aan de blaren op je geslacht,...

    Eén van de weinige dames die goed in elkaar zit en weet waar ze mee bezig is.

    Bart
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 augustus 2008 om 13:37
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  19. #18
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:33
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    114
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch rendez-vous après 2 ans et 5 mois......

    Afgelopen woensdag was het voor Gusto de dag van de spontaniteit, de zoete inval. Laat komme wat komt.....

    En jawel hoor, omdat Gusto in eerste instantie niet had geantwoord op de vraag van Seqoya of ik een GT-gaatje zou kunnen maken woensdag middag, probeerde hij het woensdagmorgen vroeg nóg maar eens.En deze keer met iets meer succes.. "Nee, ik kan vandaag niet, heb afspraak tot 17 uur en daarna schiet er te weinig tijd over...."schreef Gusto hem terug...Maar onderwijl schrijvende herinnerde Gusto zich de M van Cubaanse Marina, die zou zo maar in GT kunnen zijn. Dickydik had het in zijn korte maar zeer duidelijke bewoordingen immers via ons aller forum kenbaar gemaakt...
    Uiteindelijk stond Gusto om iets over 16 uur aan de theke en kon hij 11 seconden later al de hand schudden van Seqoya. Het was al veel te lang geleden, meestal zeg je dat tegen de dames.... later op de dag mocht Gusto dat nog meerdere malen oefenen bij de dames...maar bij de laatse dame werd het menens....
    Na rots in de branding Griekse Christina uitgebreid te hebben welkom geheten, zij mij of ik haar...doet dat er toe?? nog vele bekende snoetjes gegroet wat dan bestaat uit handje en "wo warst du so lange " direct of tijdens al gevolgd door 3 heerlijke kussen....
    Na wat gebabbeld te hebben volgt dan mijn "nou ik moet nog beetje opwarmen...also vielleicht treffen wir uns später noch mal..." .
    Al heel snel , na het douchen was Gusto Seqoya al uit het oog verloren...Ja, dat ie supergeil was kon ik me wel voorstellen , maar om gelijk de kamer op te gaan zonder eerst een "zum Wohl drankje" samen genomen te hebben, zo kende ik hem niet. Christina had hem nét nog gezien, maar was hem ook al kwijt... In de kino.... staat Christina de wacht te houden.... "gerade war er noch hier...." afijn, dan maar zelf op zoektocht uit. Loop ik van achter de bar binnen, roept Christina me enthousiast toe terwijl ze bij de bar ingang stond" Gusto " hier ist er...." Laaiend enthousiast stormde Gusto de bar door, deze keer de vooruitstekende beentjes van de dames op de krukken succesvol ontwijkend, stormde hij naar de baringang.... stak zijn armen hunkerend uit, lachte en riep "he hallo, bist du wieder hier..."' Sorry Christina, ik heb je nog vergeten te danken, sorry Seqoya, voor jou had ik ook even geen aandacht....
    Nee, pal naast Seqoya en vriend en Christina was nog net een beetje plek over... Juist genoeg plek voor niemand minder dan...M . Hier stond een bloedmooie dame met een lach van oor tot oor en spleetoogjes( Gusto mag dat zeggen) van het lachen....Hier stond niemand minder dan Cubaanse Marina om me met open armen en mond te ontvangen en begroeten...
    Na me even verontschuldigd te hebben..."he Seqoya, dit is nou Marina...!!" ging ik verder met Marina...dit verder gaan bestond aanvankelijk uit niet veel meer dan het stilzwijgend bewonderen van haar. Wat zag ze er goed uit.... "Hab auch urlaub gehabt und lange nicht gearbeitet.... " waarop ik wat onbeholpen aanvulde..."willst du mich sagen dass lange zeit ohne sex dich gut getan hat?? Nein, Marina, du kannst mich vielles sagen, aber dies glaub'ich dir gar nicht..."
    Ze zag er heerlijk uit, zo spontaan, zo warm, zo ongecompliceerd....
    Ze was net binnen... Gusto eigenlijk ook en dan wacht ie altijd nog liever even....zo nu ook... Marina had alle begrip ervoor en zei al...."also dann treffen wir uns vielleicht später noch" waarop ik heel vast besloten haar corrigeerde... "du kannst bestimmt dass vielleicht weglassen..." Gusto viel een heerlijk lachend gezichtje ten deel....
    Geheel opgehitst vervolgde Gusto zijn weg, een beetje onbeholpen....
    Zou ik me alsnog omdraaien en haar meteen vragen.... "Gusto, nu je kans, Marina , na lange tijd , nu net fris binnen...wat wil je nog meer..." Nee toch nog maar even een rondje....
    Levensgevaarlijk... al die dames en dan met name al die bekende dames..."Oh Hallo Tanja,..schön dich ..kuss...wied....kuss er kuss zu sehen...wie gehts es dir???"
    Even rustig een pilsje gepakt aan de bar mét Seqoya deze keer, eindelijk hadden we elkaar gevonden want zijn vriend was bezig Marina bezig te houden. Om te voorkomen dat Seqoya al weer direct met één of met misschien wel allebei die wat vrijpostig gebekte dames mét beiden een hele grote bos hout voor de deur naar de kamer zou gaan probeerde ik hem af te leiden om nog even met hem bij te praten.... of dat gelukt is , weet ik niet meer... Gusto's oog viel op een dame die aan kwam lopen... een lange slanke dame... een mooi ingetogen lachend snoetje erop, omgeven door een heerlijke bos , ietsje verwilderd uitziende bos, wat roodachtige haren.... Gusto was van de wereld.... zette zijn pilsje even op zij en nam zijn volle kans om deze dame te kussen en "ein herzlich willkommen "te wensen... onze aanraking met handen was al voldoende, maar de 3 kussen maakten onze relatie voor vandaag definitief...getrouwd voor een namiddagje in Golden Time met een heerlijke dame. Héél lang geleden heeft Gusto eens een draadje aan gemaakt, genaamd. "Maria, die lieve meid uit Litouwen" Hier stond ze zo maar bij me... deze lieve Maria....
    Een Girl next door type al moet ik eerlijk zijn nooit zo een meisje als girl next door gehad te hebben...Eigenlijk zou ik dat ook niet willen.... Ik zou er gewoon niet vanaf kunnen blijven en dat zou bij een girl next door in je straat wel eens tot flink wat gedoe kunnen leiden....
    Maar terug naar woensdag middag tegen half zes... lekker bijgebabbeld en Gusto is Seqoya volledig vergeten..sorry vriend... I can't help it...she did it!!!.
    Omdat ze wat honger had besloten we eerst wat te babbelen, dan wat te eten en dan.... ze had immers netjes gevraagd wat voor plannen ik vandaag had... toen ik daarop geantwoord had, vroeg ze verder..."und köntest du mich erzählen, mit wem du sex machen möchtest???? Hierop was het antwoord al snel duidelijk. Even nog voelde ik dat ik , nog niet eens zo lang geleden Marina min of meer ook wat had toegezegd..... Het leven van een ijsbeer valt niet mee heren, echt niet... denk daar niet te licht over asjeblief....

    afijn, lekker gebabbeld, alvast in de rij gaan staan, Sonny nog gegroet, juist vóór hij wel heel uitbundig begroet werd door een net binnekomend blond typisch Sonny meisje....Heb beiden niet meer gezien...daar waren wellicht én Sonny's blondje en mijn Maria debet aan...
    In de rij was het gezellig. Nog even over de tariefsverhogingen voor dames gehad. Aanvankelijk was het 20 euro, later kwam er 5 euro bovenop omdat ze er een tweede etage op wilden bouwen en onlangs is er 5 euro bovenop gekomen voor de bouw van een zwembad... Dit laatste is gerealieerd, al mag het de naam niet echt hebben...
    Eten was best goed, al vond Maria er veel te veel brood in de Frikadelle verwerkt was.
    Afijn, goed geeten en dan wil Gusto meestal graag even alles laten zakken...maar dat wilde Gusto zichzelf en Maria niet aandoen.
    Ok, ik ga me even douchen dann kannst du fragen ob die Zimmerkriese vorbei ist... Mach dass Gusto, aber fragen brauche ich nicht, habe schon ein zimmer festgelegt.... kijk....
    Met daglicht naar huisje 16 getrokken om er een dik uur later in het pikke( excusez moi le mot..)donker vandaan terug te keren.
    Maria was mooi en met name lekker zichzelf. Nou dan is Gusto ook lekker zichzelf.. weer gedaan alsof het onze eerste keer was.... misschien was dat niet zo moeilijk, want onze vorige keer was inmiddels op één maand na 2 en een half jaar geleden, 28 april 2006..... Je wordt ouder pappa, geeft het maar toe slingerde even door mijn hoofd maar niet voor lang...
    Inmiddels was Maria begonnen zich langzaam te ontkleden en dat lukte maar moeizaam...Gusto was daaraan volledig schuld.. wat een heerlijke kleine naturel tietjes..... heerlijk wat een gesabbel....
    pappa mag dan ouder zijn, hij voelt zich gelijk weer als een jongeman....
    Wat kan het leven toch mooi zijn....
    Nu begon ze me af te leiden door voorzichtig maar oh zo sensueel te gaan kussen wat al snel over mocht gaan in zoenen.... ondertussen kon ze zich niet door mij gestoord van haar resterende stoflapjes ontdoen. Nu verscheen er een heerlijk klein en jong, gladgeschoren poesje, wat mooi aftekende in het tegenlicht wat als laatste namiddaglicht zich een baan worstelde door het raam.... Met een zacht "nicht so fest" fluisterde ze me in dan ik mijn enthousiastme wat ik afreageerde op haar tietjes beter een beetje zou temperen.... also geschah.....
    Heerlijk wat een fijne dame....wow wow wow...
    Gusto wilde niet stoppen maar toch gehhorzaamde hij Maria's bevel, wat ze me zacht influisterde.... "lieg dich hin und mach's dich bequem. und lass dich ein bischen verwönnen..." in het Litouws had het vast en zeker nog mooier en erotischer geklonken, maar nu wist ik tenminste zeker wat ik beste kon doen....
    Nu begon een andere Maria me te bespelen en me te plezieren...een andere Maria als van 2 en half jaar terug.... Gusto herinnerde zich nog het eindeloze en hele goede pijpen van haar.....zie recensies...
    Nee, nu haalde ze een tube tevoorschijn , waarbij Gusto zich helemaal geen gedachten maakte...laat komen wat komt....
    Ze smeerde me op junior en naast junior heerlijk in....Nu begon ze me heerlijk te berijden.... waarbij junior regelmatig shocking klem kwam te zitten, zoals Tol Hansse in zijn lied over Big City Amsterdam vertolkte....
    Van verwondering gingen Gusto's ogen wagenwijd open, om weer even snel gesloten te worden van genot, van intens genot en genoegen...en ...om in gedachten terug te gaan naar waar het allemaal mee begon,.... die erotische massages in Eindhoven met Roos en Iris.....
    Nu was ik hier met mijn eigen Maria en kreeg ik hetzelfde, maar dan met het vooruitzicht dat het niet bij een Happy Ending zou blijven...Deze benaming deed Maria in de lach schieten, waaruit ik , geheel voor mijn rekening concludeer dat ze deze benaming voor een handmatig hoogtepunt nog niet kende....
    Nee, intens kusten en zoende we tijdens de junior-massage door, kon ik haar tietjes betasten, voelen, kneden en lekker besabbelen....nee hoor, heel zacht en teder deze keer.... om te voorkomen dat een onzer genitaliën warm zouden lopen, haalde ze nog enkele keren de smeermassage olie erbij....
    Goed idee meisje....
    Ze deed haar uiterste best om haar aanvankelijke "Ich möchte dich mahl gut verwöhnen "gestalte te geven....
    Heerlijk gewoon.
    Daarna toch even voor de afwisseling lekker gepijpt en gelikt en nog wat mer gedaan, nadat we na enig zoeken onze ideale 69 ligging hadden gevonden....
    Na elkaar beidseitig ook nog verwend te hebben, geknield op onze knietjes was het tijd om me maar weer eens lekker neer te leggen... Hier begon een nieuwe fase, waarbij ze van alles met me uithaalde en wat zo mooi wordt omschreven met... " ze weet precies hoe ze een man zijn wensen kan vervulllen." .
    Nu werd het duidelijk dat dit veel te fijn was om af te breken om in een neukpositie over te gaan. Geen van ons beiden maakten ook maar enige aanstalte en dus kwamen uiteindelijk Gusto's nageslacht in overdadige aantallen allemaal op zijn buik en bovenlichaam terecht.... nu werd me duidelijk, en tijdens het hele opruimproced"nog meer dat er niks meer over was voor Marina.....Jammer...
    Nog een lekker sigaretje gerookt, Maria dan en toen weer de kamer , in alle onschuld verlaten. Dat klopte, we hadden immers niet geneukt...maar wel dingen gedaan die vele malen meer plezier kunnen geven.... smaken verschillen natuurlijk...
    Na me achter haar aanlopend een baan door de bar gebaand te hebben , de kluisjes opgezocht... Bij het betreden der doucheruimte, hoor ik Tatjana roepen, " Maria, Schlüssel Bitte!!!???" die was weer voor de volgende geluksvogel....
    Haar een passende vergoeding gegeven en haar nog een fijne avond gewenst...
    Maria, het was heerlijk en ook al ben je nu nét 23 jaar en de vorige keer nog 20, je bent voor mij nog steeds The girl next door, Maria, die lieve meid uit Litouwen.......

    Zo die is eruit en nu maar lekker slapen...

    Welterusten meisje , slaap zacht.....

    Ohh jeetje, ze ligt helemaal niet bij me ..... she must be next door....

    Gustomass keeps on dreaming....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  20. #19
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Nou Gusto het was zeker gelukt mij van deze dames rondborstige dames af te houden.... pas een uur later werd ik weggerukt uit de bar door Chanel... moest haar even verlossen van ons aller Ace die haar hersens zo aan het trainen was dat haar ogen begonnen te draaien...was weer leuk je te zien Gusto na zo'n lange tijd... moeten we vaker doen

    tot gauw

  21. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Maria maar weer eens

    Ik zag net dat het alweer maart 2007 was dat ik de laatste keer met deze lieve meid uit Litouwen naar de kamer was gegaan.

    Afgelopen woensdag in GT had ik wel weer eens zin in een buitengewone pijpsessie. Dat kan ze als de beste. Ze heeft me in ieder geval laten voelen dat een volgende keer niet meer zolang op zich zal laten wachten.

    Aanrader!

    Sonny:wink:

  22. #21
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard Maria, de lieve fee uit Litouwen

    Ze heeft nu donkerblond haar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint
    Plots hoorde ik de naam Maria uit Litouwen vallen tijdens het eten; die zou er ook zijn en ik wist van het forum dat haar service outstanding was, bevestigd door een bevriende man van die 2 Nederlanders. Ik voegde haar ook toe ipv Lisa en als laatste kwam de supermooie Tunesische Tara op mn lijstje die pas na het eten in de GT kwam. And the winner was... Maria! Hoewel ze eigenlijk totaal niet mijn type is qua looks en boezem , ben ik toch met haar gegaan, blind vertrouwend op de goeie recensies op het forum.
    Ze stond rond 21u15 vlak voor de ingang aan de kino: ik ging op 2 meter van haar staan, maar ze keek wat schuchter weg en bleef daar wat staan. Ik riep haar dan maar bij mij en ze was een beetje van haar melk toen ik zei: jij bent toch Maria uit Litouwen. Ik zei dat ik haar kende via
    mijn vrienden, wat waar was, want zonder hen ging ik ze niet gevonden hebben. Na 5 minuten vroeg ze of ze de sleutel mocht halen en het werd de grote kamer (nr vergeten) waar het vaak heel warm is zei ze.
    Toen we rechtstaande met zoenen begonnen, zag ik haar halsketting waar een figuurtje aan hing, dass ist die gute fee, zei ze. En zo heb ik de sessie ook ervaren: ze was de goede fee die me het gevoel gaf alsof ik in de hemel was en van alle liefkozingen die ze gaf mocht genieten;
    eigenlijk past haar service niet in een neukfabriek en in geen enkele saunaclub: hoe subtiel ze je liefkoost op de mond, in je nek en dit daarbij
    combineert met haar handen die je strelen over je armen en rug:
    je droomt gewoon weg, ik ben nog nooit zo passief geweest tijdens een sessie en heb me echt laten verwennen zonder wat tegenprestaties te doen. Het pijpen was van ongekend niveau; ik kreeg er zelfs een tintelend gevoel van in mn hele lichaam; het was een raar gevoel. Toen ik haar deed stoppen omdat ik ging komen en haar eigenlijk wel nog wilde berijden, werd het me zelfs even zwart voor de ogen; ik was helemaal weg weg van dit aardse bestaan. Cowgirlstandje viel wat tegen maar in missionaris was het super en nadat onze beide hartslagen de hoogte in gingen, schoot ik het rubbertje vol. Daarna een kwartier bijgepraat: ik moest mn leven vertellen; grappig dat ze dat zo direct vroeg : en nu mag je me wat over jouw leven vertellen. zo kwam het eruit...

    conclusie: superservice, klassedame, kijkt niet op de klok.
    Ze is idd "Maria, de lieve meid uit Litouwen"; ik zou het eigenlijk willen veranderen in " Maria de goede fee uit Litouwen"
    Hele verslag zie :
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=229
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2009 om 21:47
    Het doel heiligt de middelen

  23. #22
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johanvdv Bekijk bericht
    Ze werkt maar af en toe vertelde ze, naast haar andere baan komt ze op bepaalde dagen naar GT, meestal tussen maandag en vrijdag ergens en dan max 2 dagen.
    Woensdag vertelde ze me wat.
    voor ons beren dat we haar vaker zullen zien; hopelijk lijdt haar service daar niet onder.
    Hopelijk vindt ze de ware; zij verdient het!!!
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 februari 2009 om 01:27 Reden: Prive info verwijderd
    Het doel heiligt de middelen

  24. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Rotes Gesicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    Woensdag vertelde ze me wat.
    voor ons beren dat we haar vaker zullen zien; hopelijk lijdt haar service daar niet onder.
    Hopelijk vindt ze de ware; zij verdient het!!!
    Krijgen we volgende keer te horen waar ze woont en dat ze op vakantie gaat naar het zonnige Frankfurt? Los van het grote "ik-zuig-uit-mijn-GFE-duim-gehalte" van dit soort berichten, hoort het niet thuis op dit forum. Wat zij jou vertelt moet je lekker voor je houden (privezaken als het waar is) en het is van generlei waarde voor dit forum.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 februari 2009 om 01:28 Reden: Prive info verwijderd
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  25. #24
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    28 december 2010 @ 11:49
    Berichten
    100
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard re

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Krijgen we volgende keer te horen waar ze woont en dat ze op vakantie gaat naar het zonnige Frankfurt? Los van het grote "ik-zuig-uit-mijn-GFE-duim-gehalte" van dit soort berichten, hoort het niet thuis op dit forum. Wat zij jou vertelt moet je lekker voor je houden (privezaken als het waar is) en het is van generlei waarde voor dit forum.
    Gisteren tweemaal met Maria meegeweest . Eenmaal in gezelschap van haar landgenote Victoria. Ze vertelde dat ze niet bepaald gelukkig was over wat soms haar geschreven werd ( te intiem ) . Hiervan bij dezen akte . De sessies waren weer gewoon uitstekend .

  26. #25
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    haar nog net even kunnen treffen voor ze weg moest.leuke meid met een top service,hoop volgende keer langer met haar te kunnen doorbrengen.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

FKK Artemis 468*60