Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 35
  1. #1
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    19 mei 2008 @ 15:15
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Romy (ex-Relax, YY, VV)

    AL jaren ben ik favoriet van de Belgische clubs en bars, maar helaas ging het de laatste jaren wat bergaf met deze clubs. Oncontroleerbare en dure rekeningen, onvriendelijke eigenaren, en nog maar te zwijgen over de meisjes die je amper kunt verstaan, tja en spontaan relaxen met die grieten is er niet bij, ze aanzien je alleen maar als een rondlopend dollarteken. Maar hier is nu verandering in gekomen. Ik ben met een paar vrienden naar de relax gegaan. Zelden heb ik een dergelijke ongedwongen sfeer meegemaakt. Duidelijke prijzen, en vooral betaalbaar. Relax is een oase aan vrouwenschoon, maar het is binnen ook echt wel genieten. Hapje, drankje, bubbelen en uiteraard hoeft je dit niet alleen. Zo kwam ik daar Romy tegen, een moordvrouw, ruig blond, prachtig lichaam, lekker gezellig kletsen, uiteraard Nederlands. Ik voelde me bij Romy direct op mijn gemak, alle dagelijkse spanningen verdwenen, ze nam echt tijd voor me. Ze leunde tegen me aan, en kreeg het behoorlijk warm, dus maar even naar het bubbelbad buiten. Haar lekkere lichaam voelde ik in het water tegen me opkruipen, terwijl de bubbels voor wat extra spanning zorgde. Mijn jonge heer kon het niet meer aan, “niet erg” zei Romy nog heel onschuldig lachend, snel afdrogen, en naar de kamer. Heerlijk sfeertje op die kamers, en al zoenend vielen we op het bed, terwijl de kleren in het rond vlogen. Onvoorstelbaar zoals ik door haar genomen werd. Haar lippen pakte mijn pik stevig vast, en haar tong had vrij spel op de juiste plaatsjes. Af en toe dacht ik dat ik gek werd, tjonge wat kan ze lekker pijpen zeg. Vraagt ze ook nog of ik het naar mijn zin heb, blijf maar lekker liggen, ik doe de rest wel! Even pauze dacht ik, en heb haar lekker gebeft, en dit vond ze wel erg lekker. Maar ze kon het niet meer uithouden, “Ik wil je nu in me” hijgde ze. En dook boven op mijn stijve heer, en weer nam ze me, ongelofelijk hoe ik klaar kwam, zonder einde dacht ik. Dit had ik nog nooit meegemaakt in een club, wat een talent zeg. Nou Romy zet je schrap, ik kom van de week weer voorbij, en dan maken we het karwei af! Jongens, geloof me, Relax en Romy een absolute aanrader!!!!

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Ach ja er zit vaak maar een dun lijntje tussen iemand die enthousiast zijn verhaal doet en reclame he !

    Maar eerlijk is eerlijk gisteren ook even heel ongedwongen met Romy gepraat, zeer vriendelijke, niet al te opdringere dame, nadat we een tijdje wat gekletst hadden en ik zei nog niet gegeten te hebben zei ze "joh, ga eerst wat eten", we spreken elkaar misschien later nog wel!

    Romy: half lang krullend blond haar, cup-B, iets boven de dertig schat ik, geen tatoo's/piercing (?), normaal postuur tegen volslank aan, 1m70cm, zeer vriendelijke dame, zit tegen het milf type aan .

    De beschreven service lijkt me wel bij haar passen :D, is een gevoel he!.

    Gr. B
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Blinzeln Lekkere MILF

    Naam : Romy

    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang, krullen

    Lengte dame : 1.52+

    Postuur/Cupmaat : Normaal-voller/B

    Nationaliteit/Taal : NL/NL

    Leeftijd : Midden-40

    Tatoeages/Piercings : Op haar been een tatoeage

    Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC (geen FT), (anaal)massage, Anaal (afhankelijk van de grote der penis)

    Extra’s: Doet jacuzzi binnen en buiten

    Bijzonderheden : Sympathieke lekkere MILF

    Heb Romy 'n paar keer gesproken, kan indruk van B30 bevestigen .
    Zeer vriendelijk en attent, hele ontdeugende (geile) blauwe ogen :p.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 juni 2008 om 18:19
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ja, Romy ik heb je wel gezien. Je stond heel dichtbij me maar nog dichterbij Hollandmale . Maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik een herkansing gekregen van Relax. Dus voor de 1ste December kom ik wel een keer langs op een zaterdag..............

    Babbel :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Ja, Romy ik heb je wel gezien. Je stond heel dichtbij me maar nog dichterbij Hollandmale . Maar zoals je hebt kunnen lezen heb ik een herkansing gekregen van Relax. Dus voor de 1ste December kom ik wel een keer langs op een zaterdag..............
    Heb Romy gisteren geinformeerd over de interesse van bepaalde kleine beertjes .
    Ze voelde zich zeer gevleid; heb haar geadviseerd om bij ons 'n account te nemen :D.
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Voor degenen die houden van een lief vrouwtje waar je lekker mee kan kletsen maar die ook voor veel in is qua seks, zou ik absoluut Romy willen aanraden! :D (Zie ook bovenstaande recensies).

    Als je er zelf verzorgd uitziet en je bent gewoon aardig voor haar, zal ze dat
    zeker belonen wanneer je met haar boven op de kamer ligt...
    gewoon even vooraf bespreken wat je wil, maar nogmaals, als je een
    'klik' met haar hebt, is er veel mogelijk, en heb je een
    goddelijk uurtje :D

  7. #7
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard het was weer feest

    Gisteren weer een bezoekje gebracht aan het liefste en ondeugendste vrouwtje van de BB :D. Nadat ik eerst haar 'kantoortje' (champagne hoekje) had bewonderd, met haar naar de kamer geweest, waar het weer ouderwets genieten was... :D.

    Eenmaal op de kamer aangekomen weer volop geexperimenteerd met alle standjes die we nog niet hadden gedaan ... ze was weer voor veel in, en dat heb ik geweten! :p Na deze dolle boel, hebben we gezellig afgesloten met een gezamenlijke douche.

    Het was weer erg relaxed en erg gezellig.
    Dus Romy, tot gauw weer!... :D

  8. #8
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard Trio?

    Hee Diamond Blue, wat denk je ervan om eens een trio te doen samen met Romy?
    Heb nog nooit eerder samen met een andere man 1 vrouw verwend,
    heb me alleen weleens door 2 vrouwen laten verwennen .

    Misschien a.s. donderdag? jij, ik en Romy... :D
    Vindt ze vast wel leuk .

    Ik neem de massageolie wel mee...

  9. #9
    Geregistreerd
    28 maart 2008
    Last Online
    1 november 2008 @ 19:00
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Top kwaliteitje

    Afgelopen vrijdag belandde ik in de Badda-Bing te hulten, was daar al vaker geweest maar op een of andere reden was ik dit staaltje kwaliteit nooit eerder tegen t lijf gelopen...
    Ik zat lekker onderuit op de bank toen romy uit het niets zomaar opdook en naast mij plaats nam, ze stelde zich eerst netjes voor en vertelde mij dat ze zin had in een natte geile harde lul!!! Zo zo, dacht ik, die laat er geen gras over groeien!!! Natuurlijk gaf ik mij niet gelijk gewonnen en vertelde haar dat iedereen wel wat zegt als lokkertje. Ik was nog maar net uitgesproken of mevrouwtje gleed onder mijn badjas op zoek naar mijn lans!! Ze bleef mij diep in de ogen aankijken terwijl ze mijn lans door haar vuisje liet glibberen, onberoert bleef ik haar aankijken, ze liet een stukje van haar tong langs haar lippen glijden, mijn staaf versteende!! Toch maar overstag.. We maakten voor alle duidelijkheid een prijs afspraak incl. en ik moet zeggen dat Romy zeer inschikkelijk was. Voor wij naar de kamer gingen zijn we eerst samen gaan douchen, romy is toegewijd, lief, en sexueel aanlokkelijk dat ontdekte ik tijdens onze zeer hete douche scene. Het samen douchen noemde zij het voorgerecht, en ik kon eerlijk gezegd niet wachten op het hoofdgerecht!! Ik moet zeggen dat de menukaart ook zeer uitgebreid is bij Romy. Eenmaal op de kamer lag ze al snel met haar benen gespreid op bed, ik mocht eerst een inspectie doen!!! Ik ging er even rustig voor zitten en vroeg haar mij wegwijs te maken. Ze liet haar vingers langs haar benen regelrecht naar haar natte kutje glijden, ze hield haar schaamlippen opzij opdat ik daar een hunkerend vlezig roosje ontdekte waar ze heerlijk haar geil gelakte nageltje over liet glijden de jacht was nu officieel geopend. De weg was vrij, daar waar ik werd verwacht lag een rode loper met aan het einde een tunnel met fluweel beklede wanden. Ik kon niet wachten om mijn bikkel harde knots keihard naar binnen te rammen, maar ik wilde eerst de tocht met mijn rijpe hongerige tong afleggen naar dat honing zoete vochtige tempeltje. Ook haar bescheiden bleke sterretje wilde ik niet aan mij tong voorbij laten gaan. Mijn tong gleed diep naar binnen van het ene gat naar het andere. Ondertussen werd mijn speer groter en groter, Romy begon eraan te sabbelen of haar leven ervan af hing(PZC). Ik moest nu snel penetreren anders zouden de fontijnen voortijdig gaan spuiten. Ik stuurde aan op een zeer sensuele doggiepositie, zodat ik af en toe mijn tong door haar anusje heen kon halen. Ze bewoog gewillig mee, het was een visueel feest! Al gauw spoot ik de sterren van de hemel, de passie spatte de kamer rond! (kmr1) Ik heb nog een half uur moeten bijkomen, ik was volledig in extase. Romy is een echte aanrader! Ze is echt, toen ik haar kutje klaarlikte droop de nectar uit haar spleetje, dit kan geen fake zijn! Romy is een lieve relaxte meid die zichtbaar plezier heeft in haar werk. Ik zou willen dat er meer van dit kaliber rondlopen, de meeste zijn golddiggers die je proffesioneel afwerken. Romy heeft een klein sleuteltje om haar nek hangen, en die moet je zeker gebruiken als je de kans krijgt. Romy gaat niet met iedereen naar de kamer, ik hoop voor alle ijsberen die hier rondstruinen dat ze haar aanstaan. Romy is een van de toppers!

  10. #10
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard Ook in Duitsland top

    Gisteren Romy bezocht op haar nieuwe stekkie, Villa vertigo dus.

    Ik moet zeggen dat het enige wat aan haar veranderd is, is de plek waar
    ze werkt. Want de service was als vanouds, zeer goed .
    Hoog knuffelgehalte, lekkere massage, en goeie seks .
    Wees er wel snel bij als je haar wil proberen, want ook onder de Duitse
    ijsberen is ze populair.

    In Duitsland heeft ze al de bijnaam 'Rummy Gummi' gekregen... hoe ze
    aan die naam is gekomen blijft voor mij een vraag en voor Romy een weet... :D
    Laten we het erop houden dat ze buitengewoon vaardig is met condooms

    Bis nechsten mal Romy!

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 10/05/08

    Heb weinig toe te voegen aan m'n quote :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Eerst terras, zwembad en tuin bekeken en geconcludeerd dat het mooi is geworden. Vooral de grote 3-persoons ligbedden met uitvouwbare cabrio-kap aan het zwembad zijn 'n voltreffer ! Op een van die bedden dan ook 'n groot deel van de dag doorgebracht, met Romy langdurig tussen ons (Dupke en HM) in. In de loop van de middag beide dus al flink wat tongzoenen en verdere erotische aandacht van Romy gekregen :green_smi.

    Het avondeten was buitengewoon goed verzorgd, met 'n buffet binnen en 'n BBQ buiten. Daarom eerst binnen aangeschoven voor 'n hoofdschotel met runderlapjes en daarna naar de BBQ voor diverse vlees-, kip- en vissoorten. Bordje mee naar het ligbed bij het zwembad, als toetje verse aardbeien die oraal werden toegediend door Romy, tja, dan kom je wel in de stemming. Dus 'n passend vervolg gevonden op de luxe kamer 9 in het hoofdgebouw. Elders 'n recensie van 'n megalange topsessie, het overtrof m'n stoutste verwachtingen :p.

    Kwam rond 'n uur of 11 helemaal gesloopt van de kamer, Romy trouwens niet minder. Daarna geruime tijd uitgeblazen in de bar met 'n paar lekkere cappucino's en zware oogleden gekregen. Met Romy naar de Kino vertrokken en daar het laatste uur samen liggen nagenieten. Beetje slapen, knuffelen, beetje tongen, friemelen, er kwam onverwacht toch weer leven in kleine HM. Desondanks toch maar niet meer aan 'n Kino-sessie begonnen. Het was mooi geweest, bij de kleedkamer afscheid genomen, met 'n heel fijn gevoel de auto in gestapt .
    Heerlijke spontane meid, neemt ook buiten de kamer alle tijd voor je.
    En dan ook nog beregoeie seks, zo zijn er maar weinig in 'n saunaclub .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard op een oude fiets..............

    Ik zal proberen het netjes te houden en niet te grof te zijn, maar dat zo'n vrouw in een etablissement als Vila Vertigo werkt verbaasd me zeer.......

    Ik had me net gedoucht en kwam de bar binnen en zag daar Laurent74 met dame en Holland Male en Raul7 zitten. Me bij de heren en dame gevoegd en wat zitten ouwehoeren. Komt daar ineens deze Romy bijzitten en begint zich met ons gesprek te bemoeien. Toen ze in het Nederlands begon te spreken en toen ik haar aankeek, wist ik al meteen dat ze in BB had gewerkt.

    Deze vrouw geneert zich werkelijk nergens voor. Ik zal niet het hele gebeuren eromheen beschrijven, maar hierbij een oproep aan haar:

    BLIJF DE VOLGENDE KEER DAT IK ER BEN VAN ME AF EN VOLG ME NIET DE GEHELE TIJD.
    WAT BEN JIJ ONTZETTEND OPDRINGERIG ZEG IK WERD ER GEWOON NIET GOED VAN !!!!!!!:
    :thefinger

    En het aanbod sla ik bij deze nogmaals af; Nee ik ga niet me je naar de kamer............
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 mei 2008 om 00:50 Reden: Onwelvoeglijk taalgebruik verwijderd.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  13. #13
    Geregistreerd
    19 mei 2008
    Last Online
    19 mei 2008 @ 15:11
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Droomvrouw Romy

    Nadat ik Romy voor het laatst in een saunaclub in Nederland heb bezocht, ben ik haar toch maar achterna gereisd, ze was zeer verrast dat ze mij in haar nieuwe werkplekje zag lopen, en ook dat ik haar vertelde speciaal voor haar te komen.
    Even deze mooie club bewonderd, heel groot en erg mooi, past beter bij haar als haar vorige werkplek!
    De kamer boven is ook erg mooi, eerst weer met haar een heerlijke doucheverwennerij laten gebeuren, daarna heeft ze mij weer alles overtreffend verwend met haar super vrouwelijkheid.
    Dit diamantje, zoals ik haar noem, wil ik zeker in mijn troon houden.
    Dat beloofd dus een regelmatig herhalingsgevaar!

  14. #14
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    19 mei 2008 @ 15:15
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Vraagje voor REX

    Hoi Rex, met verbazing lees ik je berichtje over Romy. Ik ken haar al lang en heb wat fijne uurtjes met haar genoten . Tja misschien geneert ze zich niet, maar dat hebben die leuke dames allemaal een beetje, en dat maakt ze net zo leuk . Ik neem aan dat jij jezelf ook niet geneert, anders was je in Villa Vertigo niet op visite geweest om een kopje koffie te drinken :teuflisch. Persoonlijk vind ik Romy niet opdringerig, en dat vinden veel van haar vaste klanten. Ze juist heel ondeugend en charmant, ze is anders, en heeft nogal pit . En dit is misschien wel je probleem, misschien kon je ze niet aan omdat je haar misschien nogal respectloos behandeld hebt. Tja....dan komt het beest bij Romy naar boven, en dan oogst je wat je gezaait hebt. Misschien de volgende keer een bosje bloemen meenemen en je excuses aanbieden? Misschien laat ze je dan met rust, of misschien is ze ook wel erg lief voor je . Kijk maar, je bent een grote jongen, en je weet zelf wel wat het beste is! Getekend, een grote fan van Romy.

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Meningen kunnen dus duidelijk verschillen.

    Ik heb Romy vorige zaterdag ook ontmoet in VV en kende haar voorheen niet. Het is niet mijn type en ik zal er dan ook niet zo onmiddellijk mee op de kamer belanden, maar een vrolijke en onbeschaamde tante vind ik haar zeker. Nog nooit een dame zo apart met gasten weten omgaan.

    Rex ervaart dat vrolijke en onbeschaamde als opdringerig, al moet ik toegeven dat het op het randje is, maar dergelijke zware uithaal - zeker zoals die er stond voor de opkuis van Big30 - heeft ze nu ook weer niet verdient hoor

    En dat ze ook grote fans heeft blijkt wel duidelijk uit deze rubriek.

  16. #16
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard ik houd niet van oude kaas.................

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jef Burns Bekijk bericht
    En dit is misschien wel je probleem, misschien kon je ze niet aan omdat je haar misschien nogal respectloos behandeld hebt.
    Ik had geen moeite om haar op enkele punten te pareren; integendeel zelfs. Ook heb ik haar niet respectloos behandeld. Als ik een vrouw vraag mij op een gegeven moment met rust te laten dan kan ik met twee keer nog volstaan, maar na drie keer begin ik toch wel een beetje geïrriteerd te raken en dan druk ik me nog eufemistisch uit.

    Laat één ding duidelijk zijn : Een lolletje maken en zo af en toe een beetje gek doen is geinig, daar ben ik niet de beroerdste voor, maar als ze te ( met nadruk op te) opdringerig gaan worden, dan vind ik het ook niet leuk meer.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #17
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard viel wel mee....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    maar dergelijke zware uithaal - zeker zoals die er stond voor de opkuis van Big30 - heeft ze nu ook weer niet verdient hoor
    Zo zwaar was het allemaal niet, ik had toch gezegd dat ik het enigzins trachte netjes te houden. Er stond Potverdomme !!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Leeftijd : Midden-30
    Het zou inderdaad kunnen dat ze een dochter heeft van midden 30
    Misschien wel verwekt door Jef Burns
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  19. #19
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Het zou inderdaad kunnen dat ze een dochter heeft van midden 30
    Misschien wel verwekt door Jef Burns
    Beste Mauriceyep,

    Er zijn nu eenmaal vrouwen die alleen maar beter worden naarmate
    ze ouder worden. Romy is zo'n vrouw . Ok, ze mag misschien niet meer
    een lichaam van 20 jaar hebben, ze is nog steeds zeer passievol maar
    vooral erg gezellig op de kamer . En ze ziet er zeker nog goed uit ook.

    Er lopen vrouwen rond van begin 20 die het maar nauwelijks lukt een
    ijsbeertje te scoren, Romy vangt altijd wel een aantal beertjes
    op een dag :wink:.

    Ze kan scherp van tong zijn, maar heeft echt een goed hartje.
    Voor al degenen die houden van een GFE, ik kan haar echt aanraden .
    Ze gaat niet met iedereen naar de kamer, er is nu eenmaal wel een bepaalde
    'klik' nodig, maar als je gewoon verzorgd bent, en haar met respect behandelt,
    zal ze dat zeker belonen .

  20. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Beste Mauriceyep,

    Er zijn nu eenmaal vrouwen die alleen maar beter worden naarmate
    ze ouder worden. Romy is zo'n vrouw . Ok, ze mag misschien niet meer
    een lichaam van 20 jaar hebben, ze is nog steeds zeer passievol maar
    vooral erg gezellig op de kamer . En ze ziet er zeker nog goed uit ook.

    Er lopen vrouwen rond van begin 20 die het maar nauwelijks lukt een
    ijsbeertje te scoren, Romy vangt altijd wel een aantal beertjes
    op een dag :wink:.

    Ze kan scherp van tong zijn, maar heeft echt een goed hartje.
    Voor al degenen die houden van een GFE, ik kan haar echt aanraden .
    Ze gaat niet met iedereen naar de kamer, er is nu eenmaal wel een bepaalde
    'klik' nodig, maar als je gewoon verzorgd bent, en haar met respect behandelt,
    zal ze dat zeker belonen .
    Nou Piet, een reuze interessant verhaal en het klinkt alsof jij er ook alles vanaf weet, dus dan kan jij vast wel uitsluitsel geven of die dochter van midden 30 is verwekt door Jef Burns?
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  21. #21
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Er zijn nu eenmaal vrouwen die alleen maar beter worden naarmate
    ze ouder worden. En ze ziet er zeker nog goed uit ook.
    Er zijn grenzen, pietpotent, er zijn grenzen....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Er lopen vrouwen rond van begin 20 die het maar nauwelijks lukt een
    ijsbeertje te scoren, Romy vangt altijd wel een aantal beertjes
    op een dag :wink:.
    Dat is de policy van VV, GEEN animatie, als ROmy daar haar laars aan lapt, zal ze wel wat beertjes vangen, maar enkel en alleen daarom:green_smi


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Ze gaat niet met iedereen naar de kamer...,
    Ze doet nochtans errug haar best daarvoor

    :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Beste Mauriceyep,

    Er zijn nu eenmaal vrouwen die alleen maar beter worden naarmate
    ze ouder worden. Romy is zo'n vrouw . Ok, ze mag misschien niet meer
    een lichaam van 20 jaar hebben, ze is nog steeds zeer passievol maar
    vooral erg gezellig op de kamer . En ze ziet er zeker nog goed uit ook.

    Er lopen vrouwen rond van begin 20 die het maar nauwelijks lukt een
    ijsbeertje te scoren, Romy vangt altijd wel een aantal beertjes
    op een dag :wink:.

    Ze kan scherp van tong zijn, maar heeft echt een goed hartje.
    Voor al degenen die houden van een GFE, ik kan haar echt aanraden .
    Ze gaat niet met iedereen naar de kamer, er is nu eenmaal wel een bepaalde
    'klik' nodig, maar als je gewoon verzorgd bent, en haar met respect behandelt,
    zal ze dat zeker belonen .
    Ik zal het kort en duidelijk zeggen. van mij mag je ze hebben.
    dan laat ze mij teminste met rust. veel plezier.

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zondag 08/06/08

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix Bekijk bericht
    Ik zal het kort en duidelijk zeggen. van mij mag je ze hebben.
    Afgelopen zondag Oblix z'n advies opgevolgd en 'n groot deel van de middag met Romy doorgebracht :green_smi.

    Prachtig weer, dus op zo'n groot zonnebed aan het zwembad beide lekker naakt liggen zonnen en tongen . Ook nog 'n goed stukje gezwommen, in het water gelokt door Romy. Aan het eind van de middag zo'n tentje achterin de tuin opgezocht, tussen de bomen.
    Geen gedoe met sleutels, voorkant tentje dichtritsen en hopla, meteen aan de slag :p. Buitengewoon anderhalf uur beleefd, geweldig .

    Nog gehoord dat 'n bekend beertje daags van tevoren ook voor Romy's charmes is gevallen. Maar dat mag-ie zelf melden .
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard verklaar u nader

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Wie zeurt krijgt even geen beurt :D :wink:
    Nou die heb je anders Romy vorige week gegeven Willem. Nu wil ik ook weleens weten wat je met haar hebt uitgespookt.............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix Bekijk bericht
    Oblix noemt dit meer ongewenste intimiteiten, wie gaat wie dan betalen
    bij het kaartspel noemen ze dat: de tafel plakt :D
    wie heeft zoveel ping ping ping en wie heeft dat besteld

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

  Diamond 468*60