Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 98 van 98
  1. #76
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    She told me she comes from XXX. Good sevice all the same. Peace!
    Laatst gewijzigd door Admin; 26 maart 2012 om 13:39 Reden: Place of residence info not allowed.

  2. #77
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    7 april 2013 @ 15:57
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is Mara aanwezig op donderdag?

  3. #78
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FRANKVLEES Bekijk bericht
    Is Mara aanwezig op donderdag?
    Mara is er meestal, ook op danderdag, maar vaak kolmt ze wat later en is ze er niet bij opening, soms echter wel....... En soms is ze er niet.
    Bel eens en je weet het
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #79
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Mara is er meestal, ook op danderdag, maar vaak kolmt ze wat later en is ze er niet bij opening, soms echter wel....... En soms is ze er niet.
    Bel eens en je weet het
    ik heb ooit eens een gesprek onderschept van Conny met een klant die naar Mara vroeg waar Conny zei dat ze nooit voor 14:00 uur aanwezig was.

  5. #80
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    ik heb ooit eens een gesprek onderschept van Conny met een klant die naar Mara vroeg waar Conny zei dat ze nooit voor 14:00 uur aanwezig was.
    Dat is misschien de regel waar wel eens van afgeweken wordt, ik heb Ze al om 13u10 geneukt
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. #81
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Onverwacht genoegen

    "Is this the age of the thunder and rage?
    Can you feel the ground move 'round your feet?
    If you take one step closer, it'll lead to another.
    The crossroad above is where we meet.
    I shout out for shelter, I need you for something.
    The whole world is out, they're all on the street.

    Control yourself, love is all you need
    Control yourself, open up your heart
    Sanctify yourself, sanctify
    Be a part of me, sanctify
    Sanctify yourself, sanctify
    Sanctify yourself, set yourself free"


    Geknipt uit mn bericht

    Inmiddels is tot mijn blijde verrassing Mara weer opgedoken na RF-kollege shasar aan een fitnesstest te hebben onderworpen, ik wist niet beter of ze had vrij vandaag. Aangezien op dat moment Alain1 met een telefoonsketch Conny voor de mal houdt en rond 7 uur zijn opwachting zal maken, aarzelt deze racebeer niet lang, want had ik dat wél gedaan dan had ik haar wss de hele avond niet meer gezien. Ze gaat zich nog even opknappen, spreekt ook met rob af voor daarna (hij pikt het snel op, compliment) en we liggen op de bank beneden een beetje bij te kletsen tot de spielwiese door katja wordt vrijgemaakt. Blijkt dat Mara ook door Murphy is geïnspireerd, want haar vakantie valt nu begin juni, net als ik ook naar de Hof wil. Geen betere kennis dan voorkennis zullen we maar zeggen.

    Ik laat de toekomstige muizenissen maar aan hun kaas knabbelen en concentreer me op hier en nu en de jongedame die met een guitige glimlach in mn armen ligt. Het orkest in mn hoofd valt me weer lastig met zijn baslijntjes, dit keer Sanctify yourself, maar het wakkert het vuurtje rustig aan. Deze racebeer kent het klappen van de v-snaar inmiddels en laat Mara rustig haar gang gaan. Dankzij Tina's drukverlagende maatregelen kan ik voor de volle 100% van haar bloasmeziek en af en toe iets terugdoen in 69. Als ze op me komt zitten draait het kompaswijzertje langzaam richting PSE en schakelen we van endurance naar sprinttempo over. Wat ik ook probeer, rustig neuken, hard stoten, een paar variaties, het is geil, het blijft geil en wordt alsmaar geiler. Na een dik uur schakelt de ECU op red alert en vangt Mara de weggelekte olie zonder een druppel te verspillen op Nogmaals een top-sessie met een topvrouw. We zwetsen nog een beetje na tot Jenny de ruimte nodig heeft en ik bedenk in een impuls dat die Simple Minds cd nog in mn tas zit. Ik had hem eigenlijk voor mezelf mee, maar nu we er toch zijn mag ze hem hebben ook.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  7. #82
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    7 april 2013 @ 15:57
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is Mara al terug uit verlof? Zou haar maandag wel eens willen bezoeken.

  8. #83
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Gisteren vrijdag was ze er, meet haar "b"k"nde" Nederlandse handdoek en haar Beugel, tijdens het pijpen voelde ik die echt vorige maal, daarom zal in niet langer kameren met Mara zolang ze deze beugel draagt.
    Eerst wat zitten troosten voor de uitschakeling, dan zitten plagen dat ze toch wel afgingen met nul punten.
    Kreeg meteen op mijn boterham dat zij (de Nederlanders dan) er toch mooi bij waren en dat wij (De Belgen) mooit thuis bleven.
    Mijn Antwoord "wij gaan enkel als we winnen" toen was de liede helemaal over
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  9. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (23 juni 2012)

  10. #84
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Mara is en blijft een toppertje. Naast het feit dat ze in het Nederlands kan communiceren, is ze een geweldige
    seks-partner. Zeer aan te bevelen.

  11. #85
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Mara.
    Meteen bij binnnenkomst zag ik al heel snel Mara zitten, zij stond op mijn lijstje voor vandaag.
    Van eerdere ontmoetingen wa ik bekend met haar service perfect.
    Na een poosje opwarmen op de banken in de kelder, uiteindelijk naar de kamer. Daar een prima halfuur beleefd met een spetterend FT, als afsluiting.
    Nou ja spetterend, alleen gevoelsmatig want Mara laat echt niets verloren gaan.
    Mara vind het leuk om weer eens nederlands te kunnen spreken en ik vindt het leuk om met Mara te spreken.
    Ze is gewoon een vaste waarde bij Bernds, super!!

  12. #86
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    7 april 2013 @ 15:57
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Vrijdag eerste maal met Mara geweest. Kan niets anders zeggen dan super. Ben met haar in de zogenaamde Kino ruimte geweest en met haar vergeet je gewoon dat er ogen op jullie gericht zijn.
    Zij is voor mij echt de topper van het Hof.

  13. #87
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Een aantal dames waar ik mij op verheugd had, waren helaas niet (meer) aanwezig.
    Maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door Mara, waar ik 2 supersessies mee heb beleefd.
    De eerste keer op een kamer beneden en de 2e keer op de Spielwiese beneden.
    Dat is een stuk aangenamer, omdat het er wat koeler was.
    Deze lieve dame valt bijna niet te evenaren. En je merkt aan alles dat ze er lol in heeft om je te plezieren.
    Verschillende standjes afgewerkt en eindigend in haar beroemde FT.
    De dame kan zich ruimschoots meten met de Russische dames, die overal geroemd worden vanwege hun orale kwaliteiten.
    En wie zou daar dan niet van genieten, al helemaal omdat ze ook nog heel aardig is!!

  14. Onderstaande leden hebben Hendrikdeleuter bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (26 november 2013)

  15. #88
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    En wie zou daar dan niet van genieten, al helemaal omdat ze ook nog heel aardig is!!
    Mara geeft altijd iets van verwarring. Ik heb ook wel heteend het idde dat ze heel aardig is en daarnaast ook in sexopzicht geweldig.
    Of nee, GFE-aardig met PSE-prestaties. Of Geeft je een PSE zoals je dat met een GF zou willen hebben.
    Mara is PSGFE of GFPSE zoals maar weinig dames dat zijn.

  16. #89
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Cool Needing / Getting

    "Geknipt uit mn bericht"

    I've been waiting for months, waiting for years, waiting for you to change.
    Aw, but there ain't much that's dumber, there ain't much that's dumber
    than pinning your hopes on a change in another.

    And I, yeah I still need you, but what good's that gonna do?
    Needing is one thing, and getting gettings another.


    Na afscheid en douche een tijdje met savesexer gebabbeld en Anna kwam even een snoepje bietsen. Gelijk maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt om iets met haar en Mara af te spreken. Volgens Anna kon de laatste gast haar nog wel eens een uur in beslag nemen, maar daarom had ik nu juist een e-reader meegenomen, zodat ik zelf ook even paar hoofdstukken van CS Forrester kon lezen.

    Later bleek een uur wachttijd zo'n veertig minuten te zijn geworden, want Anna kwam me al ophalen. Mara kwam er kort daarna ook bij liggen en binnen dertig seconden weet ik weer waarom ik hier zo lang op heb willen wachten de afgelopen maanden. Barometer liep ook razendsnel de hoogte in zodat ik me weer rare dingen in moet gaan beelden om niet te vroeg af te gaan. Ok Go heeft altijd wel iets dat zowel relativerend als gek is paraat, zoals deze muziek maken-met-een-auto-en-racebaan-clip

    Het was ook wel nodig ter afleiding, want beide dames konden het niet nalaten elkaar een beetje te treiteren, zoals elkaar in een onvrijwillige deepthroat duwen, die ze dan toch even volhielden Op de spielwiese ging het alleen maar van kwaad tot geiler en ben ik in een afwisselend uur helemaal aan mn trekken gekomen, behoorlijk sufgeneukt en intussen zo afgeleid dat er helaas geen eindschot uitkwam Maar om nou de waarheid te zeggen, heeft deze racebeer het helemaal niet gemist. En daarbij: "Needing is one thing, and getting, getting's another!"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. #90
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Geen woorden meer

    "Er zijn geen woorden meer voor wat ik voel
    Ik heb geen woorden meer voor jou
    Wat door een ander ooit verzonnen is slaat de plank finaal mis
    Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer, voor jou

    Dat je bijzonder bent is niet speciaal genoeg
    Dat er nooit een ander komen zal lijkt me nu nog veel te vroeg
    Dat je helemaal 't einde bent vind ik een slecht begin
    "Je bent m'n aller allerliefste" vind ik zo'n slijmerige zin"


    Geknipt uit mn bericht

    ... En hoe goed mn timing was geweest bleek een halfuurtje later, toen Alain1 naast me stond te mopperen dat Mara hem eruit had gegooid en naar mij op zoek was. Niet veel later had ze me dan ook gevonden en klemgezet op de spielwiese, letterlijk met de rug tegen de muur en een van haar borsten in mn mond. Peter Groot-Kormelink zorgde voor afleiding met een leuk gitaarritme en ik laat me meevoeren in wat voorlopig de beste ervaring van dit jaar is geworden. Zoals altijd begint het rustig en kalm, maar Mara's vasthoudende pijpgedrag plus de manier waarop ze je in cowgirl lijkt leeg te melken kan maar twee resultaten opleveren: of je gaat heftig af, of je wilt de pannen van het dak neuken met haar (de plinten laat ik wel aan een expert over).

    Na een paar standjes bleek anaal doggy ook geen probleem en heeft deze racebeer een uur heel prettig volgeneukt Hoe in 's hemelsnaam omschrijf ik dit uur nu, want net als Jazzpolitie zijn er eigenlijk geen woorden voor en voor haar ook niet: ""Ik hou van je" klinkt al in ieder Hollands lied. "Je maakt me stapelgek", ach zo erg is 't nou ook weer niet. "Ik kan niet zonder je" dat klinkt zo algemeen. En "blijf voor altijd bij me", misschien zeg jij me dan "auf wiedersehen" Er zijn geen woorden meer, geen woorden meer voor jou..."

    Verdere overpeinzingen worden helaas onderbroken als Alain1 een champagnefles ontkurkt en wat in t rondspuit, dus even samen douchen. WGSA-rating: TILT! (noot: deze racebeer moet de fans even waarschuwen, maar Mara is van plan minder te gaan werken in het najaar ivm een maatschappelijk carrière. Grijp je kans zolang het gaat!)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (23 juni 2014),Megaboob (24 juni 2014),Pietjepik (25 juni 2014)

  19. #91
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Heaven = a place on earth

    "When the night falls down
    I wait for you, and you come around
    And the world's alive
    With the sound of kids on the street outside

    When you walk into the room
    You pull me close and we start to move
    And we're spinning with the stars above
    And you lift me up in a wave of love

    Oh baby, do you know what that's worth
    Oh, heaven is a place on earth
    They say in heaven love comes first
    We’ll make heaven a place on earth
    Oh, heaven is a place on earth."


    Geknipt uit mn bericht

    Gelukkig was Mara ook vroeg binnen, want bij navraag bleek ze slechts tot ongeveer 17u tijd te hebben (was de tijd dat Alain1 dacht aan te komen). In een redelijk egoïstische opwelling gooide ik een triowens overboord, dan hou ik haar gewoon twee programme voor mezellef We hebben een tijd staan kletsen boven, een tijd liggen kletsen onder en ergens ben ik een stukje film kwijt als ze me kust, want ik word wakker in een stevige omarming op de spielwiese. Eerste ronde werd zoals verwacht een sprintrace, want na een lange blowjob en een cowgirl was het al over Uithijgen, terugspoelen, langzaam opnieuw beginnen, hoe langzamer hoe beter eigenlijk.

    Op de achtergrond ging Belinda Carlisle meedoen en de maatvoering kwam bij de lange doggy die volgde perfect uit Een tweede schot kwam er niet uit, maar op deze manier heb ik mezelf weer aardig moe kunnen maken met haar. Het scheelde weinig of ik had een herhaling van een paar belevenissen met Debby gehad, die na sex in slaap viel, maar na wat dommelen zijn we toch maar weer tevoorschijn gekomen. WGSA-rating laat ik ook hier achterwege, een 12 past nog steeds niet in de schaal en neigt sterk naar 'biased opinion' :wink:
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. #92
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    (noot: deze racebeer moet de fans even waarschuwen, maar Mara is van plan minder te gaan werken in het najaar ivm een maatschappelijk carrière. Grijp je kans zolang het gaat!)
    IN de laatste nieuwsletter van BSH staat vermeld dat Mara alleen nog op vrijdag werkt.

  21. #93
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Let it all out - Hollands hoop als toetje

    Geknipt uit mn bericht

    Zo af en toe is Mara nog wel eens in Bernds te vinden, als haar job het toelaat, dus da's meestal op vrijdagavond. Ze had zowaar nog plek in de terminkalender, maar wel helemaal achteraan. Het duurde dan ook tot na elven voor ze me af kwam halen. Onder geen plaats, dus we bivakkeren dit keer boven. Ik ga nog snel even naar het toilet, zie bij terugkomst dat Mara de deur van de kamer open heeft gehouden en wijdbeens op bed ligt te wachten. "Doet ze voor mij nooit" grinnikt een van haar andere vaste klanten. Deze racebeer verliest geen tijd, klikt zich vast in Mara veiligheidsgordels en begint aan de laatste kwali-fuck-atie van de vrijdag.

    Ze had ook wel meekregen dat ik inmiddels drie keer behoorlijk door de mangel ben gehaald door Mika en Anny, en dus ging de opbouw a la Tears for Fears. Rustig beginnen, niet alles tegelijk in de strijd. Het is nu een voordeel dat we elkaar al langer kennen, woorden hebben we nauwelijks nodig gehad om elkaar duidelijk te maken wat we lekker vinden. Daardoor liep het ook nu gesmeerd en heeft Mara me op een gegeven moment helemaal klem in missio. Geen hoog tempo dit keer, maar hoe langzamer hoe vaster ik in haar omklemming kom te zitten. Als het bankschroefje genoeg is aangedraaid mag ik versnellen en is het een laatste sprint, die tot beider bevrediging en mijn stomme verbazing motorplof 4 inleidt Zo lang ze nog de Hof met haar aanwezigheid verblijdt zal deze racebeer haar nog wel eens opzoeken. Het gebeurt niet zo vaak meer, maar als het gebeurt is het nog altijd uitstekend toeven bij haar.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Hollandmale (17 januari 2018),Sjeufke (15 januari 2018)

  23. #94
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Deze week Mara gezien in het Hof.
    Ze was er deze week uitzonderlijk elke dag vertelde ze me.
    Na deze week is geen Hofdame meer.
    Een afscheid van een Top-Hof-Dame, een THD maw.
    Jammer maar ze gaat haar beroep meer doen . . .

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  24. Onderstaande 4 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 september 2018),Goedemorgenallemaal (23 september 2018),Hollandmale (23 september 2018),Sphinx (24 september 2018)

  25. #95
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Yup, I know. En door een overleg op vrijdagmiddag (dat uiteindelijk niet eens doorging ) heeft deze racebeer helaas de laatste kans aan zijn neus voorbij zien gaan
    Ik wens haar evengoed alle succes in haar maatschappelijke carrière (in oktober zal ik Magda wel vragen dat USB-stickje muziek dat ze van me tegoed had door te geven.)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. #96
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Mara was gisteren.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    ....Na deze week is geen Hofdame meer.....
    .....in het Hof, maar wel aangekleed ;

    het is niet onwaarschijnlijk, zou zomaar kunnen,
    dat ze 1 vaste dag per week terugkeert im Hof.
    Founding Member

  27. Onderstaande 3 leden hebben Hollandmale bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 augustus 2019),Flurkman ( 2 oktober 2019),Superjohnny (26 september 2019)

  28. #97
    Geregistreerd
    8 november 2019
    Last Online
    12 juni 2021 @ 17:15
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I was also there that day she appeared (but not to work), awakening good memories. Any further news? Has she returned and, if yes, any regular day?

  29. #98
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Deze racebeer denkt dat Mara's draadje naar de oude doos kan. Volgens Erica denkt ze er niet aan om nog in het metier terug te keren.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

  FKK Artemis 468*60