Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 706

Discussie: Live from Babylon

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard Live from Babylon

    Tja, weliswaar ongepland (tot gisteren) maar geheel zonder spijt weer eens in Babylon terecht gekomen... je moet toch ergens heen op een doordeweekse werkdag...

    Sinds december vorig jaar niet meer hier geweest, gehoord van de nodige veranderingen (waaronder het damesbestand), dus het errd hoog tijd om mijn kennis over Babylon eens te updaten.

    Aankomst gepland rond 15:30 uur en met enige vertraging zo'n 10 minuutjes later aangekomen. De parkeerplaats achter Babylon is inmiddels iets groter geworden doordat de bebouwing achter de club geheel is verwijderd. Een en ander in overeenstemming met de bouwplannen van Eddy. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, hij laat er bij elk bezoek mondjesmaat iets meer over los...

    Bij binnenkomst werd ik, staande aan de ontvangstbalie, meteen gespot door mijn schatje Alice... Gelukkig herkende ze me nog van ons laatste samenzijn in oktober en ze vloog me dan ook al zoenend om mijn nek... bis gleich, Schatz!

    Na een 20 minuten kwam ook Vendezz binnen. Hij kreeg een korte rondleiding die ik daarna nog eens uitgebreid heb overgedaan en ik stelde hem al meteen aan Roxy voor. Volgens mij kwam hij al ogen tekort maar dat zal hij zelf wel vertellen...

    inmiddels hebben we wat gedronken en gekletst, nu eens kijken wat je hier zoal op een kamer kunt doen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (18 februari 2014),hasta la pasta (18 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014),Sjeufke (18 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels terug van een uurtje kamer met Alice. Heerlikl genotenvsn een intieme knuffelsessie inclusief een FT. Aan de bar nig wat gedronkenen kennis gemaakt met Roberta, een watervrouwtjedie hirr pas een week of drie werkt. Mocht ik iemand zoeken om mee naar een kamer te gaan, dan stelt zij zich graag beschikbaar, zo vertelde ze me heel overtuigend...

    Vendezz is nergens te bekennen, dus die zal zijn keuze ook wel gemaakt hebben en op een kamer beland zijn...

    Nu eerst even wat te eten bestellen (er is sinds korte tijd een menukaart met enkele gerechten die vervolgens vers worden klaar gemaskt. A la carte dus, wederom een vooruitgang! Maar goed, eerst proeven...

    Intussen heb ik Emma en Ani tussen de andere dames gespot en ik moet zeggen dat vooral Ani mijn interesse heeft...il heb ook prima recensies over haar gelezen op het Babylonforum...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (18 februari 2014),Sjeufke (18 februari 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Net uit de sauna, die was lekker heet zoals het hoort. Daarvoor kipfilet met jaegersaus gehad, begeleid door frietjes en broccoli. Heerlijk mals en snel klaar. Je kunt op de menukaart kiezen voor het vlees dat je wilt (varkensvlees of kipfilet), en apart uit drie sauzen, aardappeltjes of frites (ik meen ook rijst) en dan ook nog eens uit drie groentes. Keuze en combinatiemogelijkheden genoeg dus. Overigens staat nergens hoe vaak je mag bestellen...dat moet dus nog even navragen.

    Zojuist even wat gedronken en toen naar beneden gegaan om dit topic even bij te werken. Vlak daarvoor had Mariana een poging aan de danspaal gedaan maar haar rubensiaanse lichaamsbouw is daar toch niet 100% geschikt voor... ik heb haar natuurlijk wel gecomplimenteerd en werd daarvoor beloond met een stralende lach en een lekkere zoen. Toen ik daarna naar beneden liep kwam ik haar weer tegennen werd ik bijna verkracht in het gangetje... tegen de muur gedrukt en vol op (en in) de bek getongzoend... en dat kan ze heel goed! Ze wilde natuurlijkdat ik met haar op kamer ging maar dat heb ik maar evenafgehouden...

    Btw ik heb Vendezz nog steeds niet gezien... Zou die naar huis zijn of heeft die misschien zijn eerste kamergang naadloos laten overgaan in een tweede kamergang?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  6. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Btw ik heb Vendezz nog steeds niet gezien... Zou die naar huis zijn of heeft die misschien zijn eerste kamergang naadloos laten overgaan in een tweede kamergang?
    @ Licky Luke: Vendezz heeft daarstraks met Ingrid gekamerd. En hij heeft Babylon ondertussen inderdaad alweer verlaten.

    Amuseer je nog!!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 februari 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik moet ook gewoon meegaan. Zit deej erreme Sjeng daor allein

  9. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 februari 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Op zoek naar Vendezz kwam ik in de bios ... Mariana tegen... De had haar zinnen duidelijk op mij gezet...Ze trok me op een van de bedden, plofte op me en stak haar tong in mijn mond. Zo nat en zacht als zij kuste had ze al gauw al mijn protest in de kiem gesmoord.. en een kamer sessie kon niet uitblijven. Ze bleef maar zeggen "I love you" en "Mi amore" (ze spreekt enkel Spaans en weinig Duits) en ik vroeg me af of ze het tegen mij of tegen kleine Luke had... Ik heb er in ieder geval van genoten en zij volgens mij nog meer...

    Mijn zoektocht naar Vendezz is overigens geëindigd bij mijn smartphone, meer precies bij een berichtje waarin hij aangaf dat hij voor zijn werk had moeten vertrekken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. #7
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Laatste update: zojuist de verjaardag van Roxy gevierd met champagne, pralines en veel, veel kusjes... Langzamerhand begon de ene na de andere dame in de danspaal te klimmen en toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven (aan de andere dames wel te verstaan)! Een waar genot om te mogen aanschouwen! Natuurlijk spande Alice de kroon en ze deed uiteindelijk een hele paaldans show voor ons! Nog veel gegrapt en gekletst met Eddy en Anita en het weer heel gezellig gemaakt. Dat kan dus best op een dinsdagavond!

    Nu is het tijd om om te kleden en afscheid te nemen... aan alles komt een einde, maar zoals men zegt: "I'll be back!"
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (19 februari 2014)

  13. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven
    Dus LL, jij laat vrijdag zien wat je hebt geleerd? Kanniewachtuh het te aanschouwen

  14. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 februari 2014)

  15. #9
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Dus LL, jij laat vrijdag zien wat je hebt geleerd? Kanniewachtuh het te aanschouwen
    Beter lezen Knaktuut:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Langzamerhand begon de ene na de andere dame in de danspaal te klimmen en toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven (aan de andere dames wel te verstaan)! Een waar genot om te mogen aanschouwen!
    Het was in ieder geval weer eens een onverwacht feestje, zo laat op de avond nog...

    Geweldig om die dames met gespreide benen om die paal te zien dansen, daar is het gehuppel om de paal bij Panthera niks bij...

    Er werd vooral les gegeven (aan de dames!) voor het doen van een spreidstand waarbij één been langs de paal naar boven gaat en het andere recht op de grond blijft staan. Een prachtig gezicht... en het leuke was dat er steeds meer dames hun best kwamen doen! Als de ene iets laat zien wil de andere ofwel iets beters laten zien ofwel kijken of ze dat ook kan. Er waren nog slechts drie mannen en die hebben de show van hun leven gehad. Alice, Roxy, Ani, Mariana, Emma, allemaal kwamen ze aan de paal (en uiteindelijk ook aan mijn paal, maar dat doen we maar één voor één, denk ik zo).

    Bij het afscheid zei Anita (de theke) nog dat het altijd wel een feestje was, daar in Babylon, en ik moet haar daar gelijk in geven. Heb meteen deze avond ook met redelijk wat nieuwe en vertrouwde dames nader kennis gemaakt en daarmee mijn todo lijstje weer ge-update. Vooral Roxy is behoorlijk hoog geëindigd op mijn todo lijstje, met name door haar toenaderingen (makkelijk als je toch jarig bent, lekker veel kusjes gehad). Bij elk kusje keek ze wel nieuwsgierig naar Alice, die een groot deel van de avond bij me is blijven hangen, om te zien of die niet jaloers werd of zo, maar daar heeft Alice over het algemeen maling aan. Op een gegeven moment duwde ze Roxy en mij zelfs tegen elkaar om te zoenen en daarna waren we opeens met z'n drieën tegelijkertijd aan het zoenen (ja, dat kan!)...

    Inmiddels veilig thuis aangekomen. Morgen probeer ik mijn berichtjes aan elkaar te plakken en uit te breiden tot een fatsoenlijke recensie...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  16. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (19 februari 2014),Mr Pussy (19 februari 2014)

  17. #10
    Geregistreerd
    19 februari 2014
    Last Online
    19 februari 2014 @ 00:56
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    leuke party naar het schijnt man krijg ik ook een uitnodiging binnenkort in de mail a.u.b.

  18. #11
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    'Beter lezen KT'...... Nee hoor! Bewust een deel weglaten van een citaat! Veeeel leuker.


    Verzonden met Tapatalk
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  19. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 februari 2014)

  20. #12
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Heerlijk xonnetje, dus de paden op, de lanen in!
    Ofwel... op naar Babylon!
    De mentorsjas aangetrokken want Eddy_V moet worden geïntroduceerd.

    Kijk, ok sta bij de lockers en daar komt Eddy_V.

    Wordt vervolgd. ..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2014)

  22. #13
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Inmiddels lekker gelunched en uiteraard ook onze ogen goed de kost gegeven...
    Eddy_V kijkt zijn ogen uit, hij wist niet helemaal zeker of dit een fkk club was... nu dus wel!
    Het "toeval" wilde dat hij na binnenkomst werd rondgeleid door een lolita typetje dat hem al meteen beviel. Dus vroeg hij na onze lunch aan haar of ze hem de kino wilde laten zien. .. de gluiperd...

    inmiddels ben ik uiterst warm begroet door Bianca, die weer terug is na lange afwezigheid. Ze vertelde me dat ze ziek was geweest en in Roemenië zelfs in het ziekenhuis had gelegen. Ze was in ieder geval weer blij om me te zien en dat was geheel wederzijds. ..

    Alice gaf me bij het langslopen nog een sluikse streel, meer zat er even niet in want ze liep naar een afspraak. . Even later verdween ze met hem naar een kamer maar bij het langslopen kreeg ik wel een vette knipoog...

    Aangezien ik Eddy_V voorlopig niet uit de kino terug verwacht, ga ik zelf ook maar eens een rondje doen. Wie weet wie ik allemaal nog tegen het blote lijf loop...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (25 maart 2014),lustman (25 maart 2014),Sjeufke (25 maart 2014)

  24. #14
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    inmiddels ben ik uiterst warm begroet door Bianca, die weer terug is na lange afwezigheid. Ze vertelde me dat ze ziek was geweest en in Roemenië zelfs in het ziekenhuis had gelegen.


    vreemd , ik was pas met haar in de LL

  25. Onderstaande leden hebben trophy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2014)

  26. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Ach ja.. Die roemeense ziekte..
    Het heerst!
    Even over één uur binnen en uiterst vriendelijk verwelkomd na mijn vrijkaartje ingeleverd te hebben. Enkele dames vormden het welkomst comité .. En inderdaad..dat had ik weer: uitgerekend het mooiste meisje van het huis moest mij de weg wijzen 😁
    Na Licky Luke in de kelder ontmoet te hebben liet Sonia / Sonja (?) mij de rest van het huis zien: wat een lekker ding! Ik verdwaalde al meteen, lette alleen maar op dat lekkere kleine kontje!
    Daarna met Licky Luke gekletst en wat gegeten. Om kwart over twee hield ik het niet langer toen Sonja ook nog eens schuin tegenover mij kwam zitten... Sorry Licky Luke: de laatste 5 minuten van onze conversatie moeten we straks maar even over doen.
    Ik was wat afgeleid 😊
    Sonja heeft me de kino laten zien...
    Lekker tongzoenen en beetje kletsen, lief meisje met een eigen wil, ondanks haar poppetjes voorkomen: heerlijk!
    Vervolgens een uurtje gekamerd, details volgen een andere keer: op zoek naar Licky Luke die zich kennelijk zo in de steek gelaten voelt dat hij al bijna twee uur op kamer is, maar met wie...?

    Allez, naar boven, Sonja wacht op mij..
    Diverse leuke meiden aanwezig, voor ieder wat wils!
    En Garde

  27. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 maart 2014),Sjeufke (25 maart 2014)

  28. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Net terug van anderhalf uur knuffelsex met Bianca... poepoe.. wat een lekker stuk! Eigenlijk te lang gekamerd, of beter gezegd gekino'd, maar het was ook zo lekker. ..

    Toen we er een tijdje waren liep de kino plots vol met dames. Moe en dus tijd om te relaxen? Of gevlucht voor een of meer gasten? Bij het noteren van onze kinogang bleek dat geen van beide klopte. Er bleken op dat moment slecht 10 mannen aanwezig dus de dames waren zich aan het vervelen... Ik dacht nog: doe dan lekker (gratis) met Bianca en mij en Erica was daar bijna ingetrapt, maar helaas... Wel hadden Bianca en ik een behoorlijk publiek wat haar dan weer tot wat gekke capriolen aanzette... tot grote hilariteit van enkele dames... en zo vloog anderhalf uur snel om...

    Nu even douchen en wat drinken, de kamergang van Eddy_V met Paula afwachtende...voordat we wat van de a la carte laart gaan proberen. ..

    Ik mag wel zeggen dat het goed vertoeven is in Babylon!

    Wordt vervolgd...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  29. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2014)

  30. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Trophy nog binnen?? We zitten aan de tafel te eten.

    Sjeeeessss ruim een uur door Paula misbruikt 😁
    Ik kan me zo makkelijk in mijn lot schikken!!
    En Garde

  31. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2014)

  32. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Toast met gesmolten cheddar cheese gegeten met ongegeneerd tieten en gleuven kijken 😎

    Licky Luke gaat nog maar eens met z'n vriendinnetje... Ohhhh ik ben nu haar naam alweer vergeten!

    Paula beloofd om zo op het ronde matras in de "sex spontan" te doen...
    Nu ben ik wel eens in een partytreff geweest met publieke acties en ben inmiddels de schaamte voorbij.
    De vraag of Paula het ook zo ver laat komen of dat zij bluft

    De dames klagen over gebrek aan bezoekers, er zijn nu max 10 man binnen en circa 25 dames.
    Zelfs de baas Eddy vroeg of er een polizei Blockade gibt...
    Voor mij tijdens zo'n eerste bezoek wel prettig: alle keus en volop pre-salen door het hele pand...

    Zij die Paula palen gaan groeten U 😊
    En Garde

  33. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (25 maart 2014),hansdordt (25 maart 2014),licky luke (26 maart 2014),lustman (25 maart 2014),Sjeufke (25 maart 2014)

  34. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Net een heerlijke ft van Alice gekregen. Ze is nu even weg om massage olie te halen dus ik moet het kort houden...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  35. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (25 maart 2014),Sjeufke (25 maart 2014)

  36. #20
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Net een heerlijke ft van Alice gekregen. Ze is nu even weg om massage olie te halen dus ik moet het kort houden...
    Als ft en massage maar geen hobby van je wordt, dan moet ik gaan opletten......

  37. #21
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Bij deze de uitdaging aan Knaktuut om de ft prestaties van Alice te vergelijken met die van Michelle... Alice maakt 'm, om het plat te zeggen, ook helemaal leeg en stopt niet bij, maar eenntijdje na het klaarkomen. Hij komt er zogezegd schoon en fris weer uit!

    Zojuist heeft Eddy_V met pijn in zijn ... eehh.. laten we maar zeggen hart, afscheid genomen van Babylon en o.a. Paula, waarmee hij jog wat publieke actie heeft vertoond, dr kino heeft verkend en een kamer mee heeft uitgeleefd... Herhalingsgevaar is volgens mij voor hem heel hoog...

    inmiddels werd er al wat gedanst en kwam de maneke muziek op, inmiddels al weer gevolgd door meer disco-achtige muziek..

    Roxy kon al een paar keer haar handen niet van me afhouden en hier en daar staan wat dames met elkaar te tongzoenen. .. hoezo gezellig?

    Bianca zat haar vriendinnetje achterna die haar op haar wel zeer mooie achterste had geslagen, onder luid gegiechel rennen er dan wat dames mrt op en neer gaande lichaamsdelen in het rond... het is maar dat jullie de sfeer een heetje kunnen proeven...

    Net van een lekkere Jack Daniels genoten en zo dadelijk weer naar boven om in het feestgedruis te duiken. Dat het met iets meer dan 10 mannen en ongeveer 20-25 vrouwen toch gezellig kan zijn blijkt dus wel...

    wordt (misschien) vervolgd..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  38. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 maart 2014)

  39. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    By the way, qua body loopt hier een ontzettend lekker ding rond: Ariana... Ze doet mij (wederom qua body) aan Crystal uit SixSens. Die doet volgens mij ook veel fitness en zo... Die gaat voor de volgende keer bovenaan mijn todo lijst...

    Verder nog een stel prima aanwinsten, benieuwd wat op doortocht is en wat blijft hangen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  40. #23
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    je heb denk ik nog 3 uurtjes babylon sluit toch om 01.00 uur

  41. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 maart 2014)

  42. #24
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.675
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.387 in 6.026 posts

    Standaard

    Ben ik nu gebrainfucked door Paula??? Als het zo voelt, zal het zo zijn! 😊

    Inderdaad met pijn in heeft hart afscheid genomen , in het bijzonder van Paula: wat een grappige gekke onvoorspelbare mooie etc etc etc meid!
    Was niet eens in de gelegenheid om Licky Luke fatsoenlijk gedag te zeggen 😉
    Bedankt voor het gezelschap, het uitleggen van de plaatselijke gewoontes en de gezelligheid!
    En Garde

  43. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 maart 2014),Sjeufke (25 maart 2014)

  44. #25
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Zojuist Babylon verlaten na nog een half uur trio met Bianca en Erica. Tja, je moet alles rens proberen, nietwaar? En je leeft maar een keer... Rn aan alles komt een einde... En lekker is maar ene vinger lang... Met al deze wijsheden in mijn hoofd en toch weer een klein kapitaal lichter ga ik dan nu eindelijk toch aan de reis huiswaarts beginnen... voor een prima nachtrust!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  45. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (12 mei 2014)

 

 
Pagina 1 van 29 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Diamond 468*60