Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44

Discussie: Kira/Kyra, Duitse

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Kira/Kyra, Duitse

    Naam : Kyra / Kira

    Haarkleur/-lengte : blond/bruinachtig halflang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : normaal , B-cup wat hangend

    Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

    Leeftijd : 27 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Zoenen, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : hele mooie ogen
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 maart 2009 om 10:36
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    2 november 2003

    Op zaterdagavond was intussen ook Tiga gearriveerd en na het eten keken we eerst eens rustig rond. Ons geduld werd echter op de proef gesteld doordat er niet veel dames aanwezig waren en er bovendien ook nog eens vaak alle kamers bezet waren.

    Daarom eerst maar even wat aan bezigheidstherapie gedaan in het nachtcafe en daarna weer op zoek.
    Van te voren had Lalande aangegeven dat hij deze keer niet overgeslagen wilde worden als er met meerdere mensen naar de kamer gegaan werd. Door de overtalligheid aan ijsberen leek het echter niets te worden met dit groepsgebeuren.

    Willem was steen en been aan het klagen dat hij nog helemaal niets had gehad aan meisjes en voor hem een toppertje geregeld, namelijk "Hannelore". (laten we haar maar even zo noemen, kenners weten wie het is, nietwaar Bredero? )

    Het duurde echter nog wel even voordat Willem naar de kamer kon gaan met haar... Ondertussen waren we allen (Tiga, Lalande, en ik) weer op jacht in de bar. Tiga had de kleine Poolse/Finse Marleen gevangen en ik had een slanke donkerblonde meid aangesproken die we 's middags even hadden gespot. Maar ja, niemand kende haar en het flop gevaar blijft op de loer liggen. Onder het mom 'wie niet waagt, wie niet wint' toch maar het risico genomen. Deze dame bleek Kira te heten en ze kwam uit Dordtmund. Ze bleek ook wel een Borussia fan te zijn, toen ik vertelde dat deze duitse voetballers vorig jaar mijn PSV weinig kans gaven klikte het wel tussen ons. Ze ging de sleutel halen maar door de drukte stonden we in de wacht voor een kamer. Nadat ze nog een keer ging kijken of het al opschoot, kwam Daniela op haar kruk zitten. Bij terugkomst moest Kira dus dan maar op mijn schoot gaan zitten wat we geen van beiden erg vervelend vonden, integendeel het was errugg lekker!
    Plots kwam Willem voorbij, driftig zwaaiend met de sleutel van kamer 17, de sleutel van de grote kamer! Kom, was de instructie, we kunne met zijn allen... hij trok 'Hannelore' mee en ik vroeg aan Kira of zij het bezwaarlijk vond. Dit was voor haar geen probleem en maar was toch wel verbaasd over het initiatief dat de ijsberen in deze toonden. Onderweg naar de kamer had Willem Lalande nog verteld dat zijn wens voor de avond vervuld kon worden maar hij moest nog eerst even een date regelen. Nu kun je dat echter wel aan Lalande overlaten, hij zag Linda, waarmee hij al een keer op de kamer was, in de bar aan het praten met een andere nederlander en vroeg of ze al bezet was. Linda antwoordde met nee en liet de andere gast verbrouwereerd achter.

    Op de kamer werd het een compleet lik en sabbel festijn. Ieder met zijn eigen meisje kwamen we allen tot een Frans Totaal nadat we de meiden alledrie ook nog gebefd hadden. Nadat ik als eerste was klaargekomen heb ik samen met haar lekker liggen tongzoenen en nog wat gebabbeld totdat Lalande en Willem klaar waren.

    Kira is echt een toppertje dat als 'hot' aangemerkt kan worden.

    23 november 2003

    Nadat ik terug was van de kamer met Claudia, moest ik even uitrusten en de indrukken van dit uurtje verwerken. Ik schoof aan bij LJohn die bij de sauna samen met een duitser zat te keuvelen. Uiteraard waren ze benieuwd naar het verslag wat ik uitbracht.
    Terwijl ik hun bij praatte over mijn capriolen en we de laatste ontwikkelingen van het oranje de revue lieten passeren, liep Kyra voorbij, net terug van haar bezoek aan de tuinhuisjes. En als dan dat handje zo over mijn rug gaat, dan is een nieuwe afspraak snel gemaakt.

    Op de kamer, nu een ander tuinhuisje, aangekomen hebben we eerst lekker zitten kletsen en daarna heeft ze me heerlijk tot het einde gepijpt. Uiteraard zonder condoompje. Van haar nog een lekkere russische massage gehad en heerlijk gezoend.

    Na afloop mijn enthousiame met LJohn en zijn duitse gespreksgenoot gedeeld. Deze ging normaal gesproken maar 2 keer naar de kamer. Deze keer liet hij later op de avond weten dat zijn derde bezoekje met Kyra was en hij zeer tevreden daarop terugkeek. Tevens nog aan Babbel deze tip gegeven waar hij op 22 november ook nog gebruik gemaakt had.

    23 mei 2004

    Met Kira heb ik op de dag na Hemelvaart het eten gemist... Om half 7 naar de kamer nadat ik haar in de bar tegenkwam. Ze was vrij (nog wel) en maar spontaan toegeslagen en de sleutel laten aanrukken.

    Lekker wezen zoenen en me heerlijk door haar laten verwennen. Deze keer geen frans tot het einde maar ik wilde haar eens een keertje neuken... dat was er in de vorige 4 bezoeken niet van gekomen... Maar wat was het moeilijk om niet in dat lekkere mondje van haar klaar te komen.

    Uiteindelijk toch condoompie erom laten doen en ze heeft me heerlijk bereden en na een wisseling van standje haar in doggy stijl genomen.

    Even nakletsen nog en toen naar de douches en het eten wat helaas net op was.... Maar na een ervaring met Kira kan je dat niet eens zo veel schelen...

    Heerlijk deze Kira......

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Bericht vom 4. Oktober 2003:

    Von den anderen neuen Mädels kam noch Kira in Betracht, sie hielt es offensichtlich auch deutlich länger auf dem Zimmer aus.

    Gerade mal den ersten Tag im PHG , konnte ich sie noch in die Gepflogenheiten des PHG einweisen.

    Name: Kira
    Haarfarbe/-länge: dunkelblond, über schulterlang
    Größe: ca. 167 cm
    Figur: schlank, normale OW
    Herkunft/Sprache: Deutschland
    Geburtsjahr: ca. 1974 (?)
    Tattoos/Piercings: ---
    Service: Küsschen nur auf den Mund, sehr gutes Frz. mit EL unter ständigem Blickkontakt, Fingern nur sehr eingeschränkt, FT möglich, kein AV
    Sonstiges: sehr gepflegte Erscheinung, lange Fingernägel, rot lackierte Fußnägel, glatt rasiert
    Lebenslauf: vorher 1 Jahr lang im Parkschloss Dali

    Auf dem Zimmer massierte sie mich zunächst gekonnt mit ihren Brüsten, bevor sie ein furioses Frz. startete. Schön langsam, mit wenig Handeinsatz, raffiniertem Zungenschlag, unter Einbeziehung der Kronjuwelen, dabei ständig Blickkontakt haltend. Ich bemühte mich krampfhaft, an etwas anderes zu denken, was aber gar nicht so einfach war. Um einen frühzeitigen Abschuss zu verhindern, mussten wir schließlich die Positionen tauschen. Was für ein Anblick auf das glatt rasierte Vötzchen! Die Arme hatte sie hinter dem Kopf verschränkt und ließ mich gewähren, Fingern war allerdings nur eingeschränkt vaginal möglich. Sie schmeckte wirklich gut und streckte mir das Becken fordernd entgegen, dabei lupfte sie ihren süßen Hintern an. Schade, dass die Finger zur Untätigkeit verdammt waren, das wäre die Gelegenheit / Position gewesen. Na ja, man kann nicht alles haben, genau so wenig wie ZK. Zum Schluss gab´s wieder das gute FT, das Kira in Vollendung beherrschte, allerdings ohne Schlucken. Da noch etwas Zeit bis zur vollen Stunde war, bot sie zur Überbrückung noch eine Massage an, die allerdings mehr ein Streicheln war. Insgesamt eine sehr solide Nummer, der nur die fehlenden ZK ein "HOT" verwehrten.

    :wink: :wink: :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Guess who's back!?

    Kira gisteren na lange afwezigheid gezien in PHG, ik moest wel ff twee keer kijken, haar haren droeg ze strak naar achteren in een kort staartje. Ze is er de komende tijd weer maar waarschijnlijk alleen in het weekend en het kan zijn dat ze er onregelmatig is. Met de party zou ze er wel zijn zei ze.

    Na uitgebreid bijgekletst te hebben naar de kamer geweest en het was weer top. Leuke lieve zorgzame meid met een topservice.

    Ze was zelf ook zeer benieuwd hoe het met andere bekenden, zowel dames als heren ging. Degenen die haar kennen kregen de groeten van haar.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  5. #5
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    De verhalen die Willem uit de oude doos gehaald zijn zijn grotendeels van voor mijn tijd.Ik heb Phg pas leren kennen in de loop van 2004.
    Kyra was dus een onbeschreven blad voor mij totdat ik haar vorige week zag.Ik wil mijzelf niet teveel wijs maken, maar er was een overduidelijke Klik te horen....
    Een bijzonder gezellig gesprek maakte mij al gauw duidelijk dat deze dame precies in mijn smaakpallet valt.Ze is een Dame, ze heeft een goede smaak,ze is Duitse,en ze is het type vrouw waar ik op val. Ik vertelde haar dat ik het jammer vond om haar in een gelegenheid als deze heb ontmoet.Ik weet zeker dat als ik haar op een feestje of zo ontmoet zou hebben ,ik haar zeker zou hebben uitgenodigd voor een etentje of iets dergelijks.Ik zou me prima met haar hebben vermaakt.
    Nu lagen de kaarten anders, en je weet als man nooit of je echt aardig gevonden wordt, of dat je als pin-automaat wordt gebruikt.En als ze me echt aardig zou vinden , wat moet je er dan aansluitend mee....Niet verliefd worden is soms een grotere kunst dan het wel te worden.

    Wat wil nou het toeval..... Ik was dit week-end op bezoek bij vrienden van mij in Duitsland, zit daar een juffrouw die de tweelingzus van bovengenoemde dame had kunnen zijn. Precies hetzelfde typetje.Ongeveer 34 jaar Duitse, blond,stijlvol doch niet stijf,maatje 34, beetje kleine borstjes, mooie ogen, pienter, beschaafd, zelfstandig ,geen kids, kortom precies mijn ding.Ik geprobeerd haar voor mij te winnen (uitgenodigd voor een etentje in een restaurant naar haar keuze) maar ze was erg voorzichtig.
    Wordt vervolgd voorlopig Binnen en Buiten PHG.
    .......................
    Laatst gewijzigd door Willem2; 27 september 2007 om 13:22
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  6. #6
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ... De komende tijd zal ze echter alleen in de weekeinden werken...
    Ook gisteren (maandag) was ze er. Voor een doordeweekse maandag zag ze er bovendien schitterend uit. Heel aangename meid. En lekker...

  7. #7
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kira werkt meestal aan Zaterdag, Zondag en Maandag.

    zij heeft daar in 2004/2005 en vroeger als Alex in Parkschloss Dali en in ZEUS Wallenhorst gewerkt.

  8. #8
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kira
    Haarkleur/-lengte : schulterlange hellblonde Haare
    Hair color/-lenght:
    Lengte dame : ca. 1,70 m
    the length of the lady :
    Postuur/Cupmaat : A-B
    Size/Boobsize:
    Nationaliteit/Taal : D
    Nationality/language:
    Leeftijd : geboren 1974
    Age:
    Tatoeages/Piercings :keine
    Tattoo/Piercing:
    Service: FO, ZK, GVmit, Ftotal
    Service:
    Voordelen: sehr nett sehr hübsch bester GF6
    Advantages:
    Nadelen:
    Disadvantages:
    Tijdsduur: >60
    Duration:
    Prijs : 75
    Price:
    Extra’s bij het bezoek: FT +25
    Extra:

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laursone
    Vielen gefällt Kira ja nicht, zu alt, der Busen nicht mehr in Bestform, die Haut zu weich, etc. I Für mich ist sie aber immer noch die Schönste, wirklich, denn niemand anders hat so strahlende Augen wie sie, und wenn dann noch ihre Brustwarzen so richtig steif werden, ist das perfekt.
    Immerhin ist sie bei der diesjährigen Wahl zur "Miss IJsbeer 2007" auf Platz 9 gelandet :p, und das, obwohl sie erst spät im Jahr wieder eingestiegen ist. Mit Deinen Punkten wäre sie vielleicht noch weiter vorne gelandet.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  10. #10
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    .......
    Zelf had ik 2 keer het genoegen om mijn leuke verhouding met Kyra aan te halen.Zij is nou eenmaal helemaal mijn type.Ze heeft er de afgelopen weken een paar kilootjes bijgekregen door haar chokoladeverslaving.Ze zit hierdoor wat strakker in haar velletje, en dat ervaar ik als een goede zaak....
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 februari 2008 om 16:42
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  11. #11
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Ik heb gisterenavond mijn Tombola vrijkaartje verzilverd.Ik was na een zware nacht bekaf, en had minstens 2 saunagangen en 2 maal zwemmen nodig om weer een beetje mannelijke krachten in mij te bespeuren.Na een dutje ,een mooie voetbalwedstrijd ( Madrid-Getaffe 0-1)en een Hamburger op zoek gegaan naar Kyra....Na een half uurtje zag ik haar op haar vaste plekje aan de kop van de bar.Opnieuw werd ik geraakt door haar blik,haar stijl, en haar aardigheid. Ik schreef in mijn vorige bericht al dat zij wat kilootjes erbij heeft gekregen.Gelukkig maar,het staat haar erg goed.Het kamerbezoek was natuurlijk ook weer een zalige ervaring.
    Kortom een fijne avond gehad met wat mij opviel een erg hoog allochtoongehalte,maar dan wel van de elegantere soort.De Modedagen in Duesseldorf bleken debet te zijn aan dit hoge opkomstpercentage .
    Nogmaals dank aan de organisatie en het medewerkende bedrijf.....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  12. #12
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kira müsste doch einige Worte Niederländisch sprechen,
    schließlich hat sie ja einige Zeit in der Nähe von Roermond gewohnt.
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  13. #13
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 11cc Bekijk bericht
    Willem, je bent net zo flabbergasted als ik het ben..... Vertel mij wat is het geheim ven deze vrouw....?
    ihr macht es Spaß,
    nicht nur der Sex sondern auch die Verführung
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Zaterdag 28/06/08 aanwezig

    Kira is het laatste overgebleven pijpwonder van 'n groepje toppers die 4 jaar geleden actief waren in PHG .
    Founding Member

  15. #15
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gelukkig wordt vergane glorie tijdig vervangen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Gelukkig wordt vergane glorie tijdig vervangen .
    Vergane glorie?? Ouderwetse topkwaliteit was dat.... zo goed wordt er nog nauwelijks meer 'geblasen'.

  17. #17
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Met deze vrouw kun je thuiskomen!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  18. #18
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Je ziet het niet helemaal goed Willem.Op de eerste plaats kom normaal gesproken pas tegen half 10 s'avonds in actie, en ja, dan bewaar ik het lekkerste voor het laatst.Dit altijd in onderling overleg met Kyra die er ongeveer ook zo over denkt.Vaak is het echter wel zo dat zij om een uur of 11 verdwenen is om dan na een sessie van 2 uur niet meer op het toneel te verschijnen.11cc heeft dan het nakijken.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  19. #19
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Ik heb haar voorgesteld om samen met pensioen te gaan en van onze oude dag te gaan genieten...
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  20. #20
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ik heb geen idee hoe oud ze is, maar voor mijn begrippen een MILF. Maar wel eentje die mij altijd al heeft aangetrokken, al was het maar om haar (soms onnozel overkomende) vriendelijkheid. Ik had de keus tussen een slank poppetje en haar, en je gelooft het niet, het werd Kyra. Ze was zelf zo verbaasd, dat ze me even vertwijfeld aankeek of ik het wel werkelijk meende.

    Willem had al vaker hoog opgegeven over haar (pijp)kwaliteiten zodat ik die nu toch echt moest gaan ervaren. Ik vertelde haar eerlijk dat ik in een zwaar relaxte mood zat, mede na een massage van een uur. Meestal ben ik actief op de kamer, maar nu wilde ik alleen passief zijn. Geen probleem voor haar en zo gebeurde het dat we 10 minuten gezoend hebben, 10 minuten gekletst, ik 10 minuten met haar gerommeld heb, en dat ze me uiteindelijk 2 x een half uur gepijpt heeft. Een explosie kon dan ook niet uitblijven, en hij kwam uit het puntje van mij tenen. Enig nadeel is, dat ze precies doet waar je om vraagt, maar dat haar eigen inbreng c.q. initiatief hierin naar mijn mening beperkt is. Maar wat ze doet, doet ze goed!

  21. #21
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Ik ben blij dat knabbel heeft bijgedragen in ons pensioenfonds...
    Gisterenavond tegen 24.00 met haar de dagafsluiting gedaan...Vinden we allebei prettig..
    Het uurtje vloog dan ook om, en voordat we het wisten werd de taptoe geblazen....
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  22. #22
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Kyra is sedert een week of 3 in LR.Ik heb geen id of dit slechts een tijdelijke actie is .Ook Dani is vaak van de partij.Ik heb nog een vrijkaartje van LR. Hoogste tijd om e.e.a. eens te gaan uitvögelen.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  23. #23
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Dat klopt als een bus 11cc ze zit iedere dag met haar rode pakje aan op de kruk voorbij de koffie automaat aan de bar op jou te wachten .
    Ze droomt steeds over jou dat kan ik zien want dan stopt ze al haar vingers in haar mond.

  24. #24
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    de ruzie tussen mij en kyra is bijgelegd woensdag 3 uur met haar in centerparks in PHG geweest ik had mij vorige week bij de chocolade fabriek in Sittard een grote plaat met de naam Kyra erop laten maken die ze zo mooi vond dat ze het jammer vond om hem aantebreken maar toen de3 uur omwaaren was hij toch op volgende week wil ze 3nieuwe 2 voor haar en 1 met de naam van haar moeder dan moet ik ook nog 5 cd van Rowwen Heze voor haar branden en ik moet wat op ijsberen forum over haar staat uitprinten en of dit niet allemaal te veel is ook nog 2 kg asperge voor haar moeder meenemen voor mij heeft ze ook een verrassing we gaan volgende week zondag naar een voetbalwedstrijd in duitsland kijken

  25. #25
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Andre Hen dan zorg jij zeker voor de ballen?
    Indien je ruzie hebt met Kyra moet je altijd samen uitvechten onder 4 ogen en niet op dit forum want wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
    Het is ook altijd weer fantasties om het goed te maken want dat blijkt wel uit jou verhaal
    en geef Kyra maar een lekkere beurt van mij met de groeten van dalton.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

  Living Room 468*60