GESTOPT: Kerkrade, Tiffany's, Van de Wijerstraat 9, Adriana
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
GESTOPT: Kerkrade, Tiffany's, Van de Wijerstraat 9, Adriana
Haarkleur/-lengte : blond, tot de scholdern
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : A
Nationaliteit/Taal : NL
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings :-
Service : -
Bijzonderheden : -
Tijdsduur :1 uur
Prijs :85 €
Extra’s :-
Ben weer eens geilgewest. En wat doe ik dan? - neuken gaan. En zo naar Kerkrade gereden en uit het auto naardaar gebellt welke meiskes daar zijn. Gastvrouw Cindy zegt:"Ik heb een nieuwet meiske, zo en zo en....." afspraak, niet lange praten. 8)
Hemel wat is ze mooi.......Zeer slanke figuur, en een glimlach in haar gezicht. Ik heb gewist dat ze rookie in de nieuwe beroep is, sinds 5 dagen aan het werk. Zo heeft ze van me een portie tederheid extra gekrijgt. Kussen, streelen, vrijen, allet was van het fijnste. Ze pijpt nat en teder, zonder handjes.
Het was een wederzijdse, zeer tedere verwenning, Superbe GF6..... ;D
Jongen, aanrader! In het mooie hoevelland is nu een nieuwet talent. En nog wat jongen: Bent teder naar haar.
Groet neukie :wink:
Laatst gewijzigd door neukie; 13 oktober 2005 om 01:34