Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
    Last Online
    27 januari 2025 @ 17:54
    Discussies
    16
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Let op dat je met die dagkaart van 80 euro ook een kamer limiet hebt van 5 keer, met een 3 uurs kaart 3 keer max.
    Die prijs vind ik niet zo slecht, met nog wat eten en drinken en 5x gaan kameren met een dame.
    In de zomer was ik een keer in Kerpen, misschien staat dit binnenkort nog eerst op mijn lijstje. Had ik toen zeker geen slechte ervaring inclusief een klein beetje eten, meer moet dat niet zijnHier bij mij in de streek betaal je € 75 voor een kwartier gewoon te neuken en die vrouw die ik daar eens heb gehad, die leek net een dood vogeltje.
    Dan ga ik met plezier wat verder weg en er toch een mooie tijd kunnen beleven.
    Laatst gewijzigd door Nacho; 13 februari 2013 om 15:58 Reden: iets vergeten te vermelden

Last Online
    14 mei 2025 @ 11:51
    Discussies
    37
    Thanks
    333

Standaard

Tja, daarom moet je DLD ook niet met NL vergelijken op prostitutiegebied
    Als je het vergelijkt met andere Duitse clubs in hetzelfde segment komen ze er natuurlijk bekaaid af.

Overigens zou ik voor 80 euro niet klagen over een 5x limiet, maar het is vooral die einzelservice prijs van 185 euro per uur waarmee ze zichzelf voor Duitse standaarden compleet belachelijk maken.

Last Online
    24 mei 2025 @ 19:04
    Discussies
    1
    Thanks
    87

Standaard

Is iemand hier onlangs nog geweest?

Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Discussies
    2
    Thanks
    21

Standaard

Is iemand hier onlangs nog geweest?

Ja, ik ben hier een paar weken geleden geweest.
    Heb ne daar redelijk vermaakt. Er waren een stuk of 10 dames, van alles wat.
    3 volslanke Afrikaanse en de rest uit het nabije oosten.
    had een "dagkaart", waarmee je 5 keer mak kameren.
    De dag was dus na 3 uur alweer voorbij.
    5 sessies gehad. De eerste en de laatste waren afwerksesies, 3 overige waren best leuk.
    Geen echte GFE sessies, maar wel lekker. Met name de Afrikaanse luste er wel pap van, hoewel ze wel pMc deed.
    Een andere liet me komen in een standje waarbij ik voor de sofa stond en zij wijdbeens op haar rug lag. Ben helaas haar naam vergeten.
    Er wordt wel echt gejaagd door de dames. Waarschijnlijk ook omdat er maar 3 -4 mannen waren. Mijn advies is om eerst eens rustig de kat uit de boom te kijken. loop gewoon weg als een dame op schoot komt zitten die je niet bevalt.

Ik weet niet of ik vaak terug kom. Mijn favoriete clubs in MG bieden wat meer service voor een iets lagere prijs.

Last Online
    16 juni 2025 @ 21:48
    Discussies
    3
    Thanks
    456

Standaard

Vandaag een vrije dag, buiten regent het en om de verveling te doden vandaag besloten om maar eens te gaan budget neuken. Ik heb ooit eens een tip gehad van de club Paradiso Pulheim waar veel vrouwen zaten en heel schappelijk geprijsd. En goedkoop is het, 80 euro voor hele dag inclusief 4 kamers. En met 20 vrouwen moet er zeker wat tussen zitten. De club is van het pauschalclub principe en daar had ik ook wat ervaring mee in bochum en munster en dat is me goed bevallen. Dus op naar Duitsland.

Na een lange rit aangekomen in Pulheim en daar staat een mooi roos gebouw op de hoek. Moeilijk te missen want er staan ook grote borden op met de prijs mogelijkheden. Ik bel aan de poort en niks gebeurt, een bordje geeft aan dat je gewoon naar binnen kunt lopen, waar zich de deur van het pand zich bevindt. Eenmaal binnen krijg ik een korte uitleg en de vraag hoe lang ik wil blijven. Ik kijk even snel naar binnen en zie maar een paar vrouwen. Toch maar even checken hoeveel er zijn bij de theke, het schijnen er toch twintig te zijn. Na voor een hele dag afgerekend te hebben begeleid een dame (een donkere ganese) me even door de club. Bij het omkleden kijk ik in het kastje en er liggen twee handdoeken, ik vraag naar een badjas, die blijkt niet in de prijs inbegrepen en kost 5 euro extra. Ok, doe maar een badjas dan, wel zo prettig. Als ik vraag hoe het zit als ik meer handdoeken wil, kijkt ze me verbaasd aan want ik heb er al twee. Maar met vier kamers in het verschiet ga ik minstens vijf keer douchen wel zo fris. Extra handdoek kost twee euro. Voor zo een lage prijs moet je natuurlijk niet alles verwachten en proberen ze op andere manieren ook wat te verdienen.

Als ik omgekleed ben leidt de dame me verder rond. Aan de buitenkant lijkt het een grote club maar van binnen is het vrij klein. Ook de website wekt deze indruk, met goede fotografie kan je veel ruimte creëeren. Je hebt twee barren, 1 boven waar niet gerookt mag worden en het drinken is gratis. En 1 bar beneden waar wel gerookt mag worden en drinken niet gratis is. Ook zijn beneden de douches, sauna, gokkasten en een zwembad. Het zwembad is alleen bedoeld om een luxe uurtje met een dame door te brengen, half uur zwemmen en half uur in vip room. Tijdens de rondleiding probeert de dame me al gelijk vast te pinnen op een kamergang. Ik maak duidelijk dat ik eerst wil rondkijken.

Eenmaal terug in de bar begint dezelfde dame weer met allelei verhalen over hoe goed ze is en dat ik bij haar moet komen zitten. Maar ik geef beleefd aan dat ik nog geen zin heb om naar de kamer te gaan. Omdat ze me in de gaten blijft houden ga ik maar even naar beneden naar het rokers hol. Even rustig mijn gemak houden. Beneden zijn de vrouwen wat relaxter, zal wel door alle de nicotine in de lucht komen.

Inmiddels had ik wel een indruk gekregen van de vrouwen hier en zoals je kan verwachten zijn ze minder mooi dan in de duurdere clubs. Iets ouder en/of iets voller, maar ook wel een paar leuke. Het zijn voornamelijk bulgaarse, roemeense, ook paar turkse en poolse. In een duurdere club zou je er niet mee gaan, maar voor deze prijs... Tja, ook de minder bedeelde vrouwen moeten centjes verdienen en zitten dan in een club als deze. Hoe de service is kan je zo lezen, athans wat mijn ervaring is.
    Wat me wel opviel is dat de vrouwen erg kamer gericht zijn. Na een klein gesprekje komt gelijk de vraag en als je nog niet kan, dan praten ze ook gelijk niet meer met je. Erg kortzichtig want dat nodigt niet uit om later wel met ze te gaan. Dat snappen ze blijkbaar niet.

Beneden in de bar kwam ik een leuke bulgaarse tegen met een goed figuur. Kamellion heet ze. Toch wel 1 van de mooiere daar. Tijd voor een kamer. Eenmaal daar begon ze me te pijpen maar deed wel eerst een rubber om. Ik zeg kan dat niet zonder, nee zei ze is beter van niet. En ik maar denken dat in duitsland over pzc was. Nu blijkt het ook bij latere kamergangen ook zo te zijn, dus ik denk dat het eenmaal zo is in deze club. Verder heb ik het bij pijpen en neuken gehouden. Het neuken was goed. Pijpen met, tjah dat zegt genoeg.

Na de kamergang even boven in de bar wat gaan drinken. Mijn donkere vriendin ging gelijk in de aanval om me over te halen om toch zeker met haar naar de kamer te gaan. Gezegd dat ik nog even bij wil komen van mijn kamergang, dat was voor haar geen reden. Toch beleefd weer gezgd dat ik nog niet wil en ook geen beloftes maak.
    Na een tijdje kwam de turkse Samantha bij me zitten. Ze probeerde me met van alles over te halen, lekker dit, lekker dat. Uiteindelijk toch gezwicht door haar oneerbiedige voorstellen. Op naar de kamer. Wederom pmc, ook nu deed het me niet veel , dan maar neuken. Ze had een lekker poesje en werd goed nat. Toen ik voorstelde om anaal te doen bleek dat niet in het pakket te zitten. Vreemd, dacht toch echt dat ze dat gezegd had tijdens haar verkooppraatje. Was toch eigenlijk de selling point. Dan maar hondjes. Tijdens het neuken kreeg ik ineens philosofische gedachten zoals, waar ben ik mee bezig, is neuken lekker en waarom is neuken eigenlijk lekker. Waarom denk ik hieraan, blijkbaar was ik afgeleid en niet echt into het neuken. Dan maar even wat variatie in de halen en stoten brengen. Blijkbaar vond ze het lekker want ze begon goed te soppen. Ze had er meer plezier in dan ik, iets klopt hier niet.

Terug in de bar boven om wat te drinken kwam een zekere donkere dame naar me toe om te vertellen dat ik al twee keer naar de kamer was geweest en de laatste (vierde) keer toch echt met haar moest gaan. Nu was ik het toch wel een beetje beu en maakte ik duidelijk dat ik niet van dat gepush hou en geen interesse had. Dat vond ze niet leuk maar geen nu liet ze me wel met rust. Jammer dat het zo moet.
    Toch maar weer naar beneden gaan. Daar begon mijn laatste kamergang tegen haar vrienden te beppen. Ik kon er niks van maken, bla bla bla anaconda bla bla bla. Toen keken alle vrouwen naar mij. Lichtelijk trots kreeg ik een glimlach. Toen moesten ze weten hoe groot. Blijkbaar was het een gewone anaconda, wat dat ook mag inhouden.
    In het groepje vrouwen zat er ook eentje die mijn aandacht trok. Ze keek een beetje beduusd, tijd om wat nader kennis te maken. Ze heette Sonja en was net 2 maanden in Duitsland. 19 jaar vertelde ze me en mijn keus was gemaakt. Ze sprak geen Engels en een beetje Duits. Maar na 3 zinnen bleek ook dat niet zo denderend. Dan maar naar de kamer. Veel initiatief zat er niet in, laten we het maar aan haar onervarenheid wijten. Ik stelde voor om haar te likken, maar daar hield ze niet van. Vreemd dacht ik, toch maar even aansporen. Als je het niet lekker vindt stop ik. Vervolgens ging ze overstag en binnen een halve minuut lag ze met haar heupen te kronkelen. Ze vond het toch wel lekker en later volgde een orgasme. Dan is het tijd om te neuken. Ze was al goed nat dus hij gleed er makkelijk zonder glijmiddel in. Toch heerlijk om je lul in zo'n jong ding te voelen glijden. Na een tijdje van positie veranderen, op z'n hondjes en daarna plat op de buik. Eerst draaide ze haar kontje zo dat hij er niet helemaal in ging. Maar nadat ik mij herpositioneerde om toch wat dieper te komen raakte ik het juiste plekje bij haar. Ze draaide haar kontje terug en wilde nu toch de volle lengte binnen hebben, lekker

Toen had ik nog 1 kamergang over. Dit werd de hongaarse Adelaine. Mooie vrouw, ik schat zo'n 30 jaar, slank en goed figuur, sexy gekleed in het zwart. Ik had haar al eerder op de dag gesproken en toen ik wederom bij haar zitten was het eerste wat ze zei 'zimmer'. Dat terwijl ze het afgelopen uur (of 2) in de hoek had gezeten bezig met haar telefoon. Slecht voorteken, maar ik was nog in de roes van de vorige kamer en wilde niet al te lang meer blijven. Ook was er niet veel meer naar mijn gading. Dus zei ik 'ja'. Op de kamer werd mijn slechte oordeel al snel duidelijk. Op het bed werd er gelijk een rubber om mijn slappe pik gedaan waarna ze begon te pijpen met haar rug naar mij toe liggend. Nu had de kamer wel overal spiegels maar om naar een rug te kijken recht voor je is niet echt opwindend. Het duurde dus wel effe voordat hij recht omhoog stond. Tijd om over te schakelen naar een potje neuken. De dame in kwestie nam haar positie in en ik kon mijn ding doen. En om een indruk te geven hoe het was, ik zal je zeggen, ik heb nog nooit een real doll geneukt, maar na vandaag weet ik hoe dat moet zijn. Na een tijdje deze real doll gezegd dat ik doggy style wilde en toen nam ze haar nieuwe positie in (dat kan een echte real doll niet, +1 voor haar). Eenmaal in doggystyle duurde het haar toch te lang en ja hoor daar kwam de vraag of ik al zover was (zal je een echte real doll nooit horen zeggen, +1 real doll). Toepasselijk zeg ik dat ik niet zo ver ben en ga verder. Klaarkomen ging ik toch niet maar neuk wel even door, neuken is neuken. Als het haar te lang duurt gaat ze over op hand werk (dat kan een echte real doll niet, +2 voor haar). Uiteraard wederom met de rug naar me toe. Liggend op het bed terwijl ze me aftrekt vraag ik me serieus af of ze wel weet hoe ze een man moet opwinden. Eigenlijk wilde ik al van de kamer gaan, maar omdat ze zo slecht is en ik haar er alleen een plezier mee zou doen heb ik haar tot het einde laten trekken in de hoop dat ze een lamme arm krijgt.

En zo eindigde mijn dag, met pieken en dalen. Het had zo zijn momenten maar het is niet mijn club en het zal ook bij deze ene keer blijven. Kwalitiet heeft zijn prijs en dat is hier duidelijk. Je kan veel neuken voor weinig geld, voor wie dat wilt is deze club perfect. Omgerekend 20 euro per kamer is belachelijk weinig. En kan je ook niet veel eisen.

6. Onderstaande 11 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

Again and Again (25 maart 2015),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2015),guusg (28 maart 2015),Kloothommel (27 maart 2015),Nacho (30 maart 2015),Nibor76 (26 maart 2015),PollekeZuid01 (25 maart 2015),Wentelt Eefje (25 maart 2015),Wijze grijze (25 maart 2015),Willi69 (26 maart 2015),wooley (26 juli 2015)

Last Online
    19 juni 2025 @ 22:36
    Discussies
    0
    Thanks
    215

Standaard

Er is wel wat veranderd sinds laatste bericht...
    De prijzen... Iets .. de vrouwen..

Ik was wel benieuwd en Ben er van de week eens heen gereden. Prijs was te goed om waar te zijn. Was er om 13:55 h en kon nog tegen het sensation tarief binnen.. 50 EU voor entree plus een kamer gang. Twee kamer gangen plus entree was 90 EU. Gekozen voor de budget een kamer gang, zeker omdat meeste info niet de beste indruk gaf.

Betaald en werd naar beneden begeleid. De douche en sauna was onder.. goede douche maar de sauna was niet echte warm. De dame die me robdleide wou natuurlijk meteen met me naar de kamer.. maar heb eerste mn verkennings tour in de club gedaan.. was er wel snel klaar mee. Bar beneden is betalen voor drankje en roken mag er gewoon. Boven in de bar bakkie koffie gedaan. Er waren 3 oudere dames. Dan Toch wat langer de sauna ingegaan Toch wat gezweet.. Eighties muziek in de bar. 3 beren en 3 dames... Later een 4de dame.. de poetsvrouw vond ik het meestal sexy... Hm jammer.
    Goed dat ik voor de budget toegangs prijs had gekozen. Na nog wat gedronken te hebben Ben ik met Katy oudere Russische dame op de kamer gegaan. Was ok maar niet voor herhaling. Budget club. Kan me voorstellen dat het laat op de avond beter is als er meer vrouwen zijn... Maar de club is wel Klein.. nee Dan beter naar privehuis wellicht.
    Mn bezoek paste wel bij de verwachting, dus niet klagen. Nieuwsgierigheid is bevredigd. Eerste en laatste bezoek. Een tweede kamer Zou 35 EU kosten. Je betaald bij de theke en niet aan de dame, ze hebben kaarten die de theke dan aanvinkt, zoals een streepje op je bierviltje in de kneipe.

Als je ook benieuwd bent ga Dan best laat op de dag om meer keus aan dames te treffen.
    Extra handdoeken en badjas kost extra. Standaard krijg je twee handdoeken. Alles is zuiver, zeker de boven bar. Eten is er niet zover ik weet.
    Volgende keer Penople of Samya ... Of...

8. Onderstaande 11 leden hebben theobeart bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 januari 2025),cavediver (13 januari 2025),donkeywonkey (18 januari 2025),ju52 (13 januari 2025),MeesterMixer (12 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),pret (12 januari 2025),rmjhexe (13 januari 2025),schoolmeester (13 januari 2025),uurtje (13 januari 2025),WANDELAAR5 (12 januari 2025)

Last Online
    9 april 2025 @ 05:59
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben er een week geleden langsgegaan, prijs is nog hetzelfde, ik vroeg aan de theke, hoeveel vrouwen zijn er meer dan voldoende.... Iets erna kwam de teleurstelling een vijftal misschien zes vrouwen. De optics waren van het iets lager segment. Uiteindelijk stelt de club niet veel voor twee kleine verdiepingen, weinig sfeer, oke de sauna was goed op temperatuur. Er is in de achtergrond een zwembad ,dat al geruime tijd niet meer gebruikt wordt. Eten is er niet , ik zag wel enkele dames in een achterkamertje, het zou dus mogelijks kunnen besteld worden, maar daar ben ik niet zeker van . Ik was er aangekomen rond openingstijd, mocht er 3 uur blijven en ben er die ganse tijd alleen aanwezig geweest als ijsbeer. Nu de dames, werd er rondgeleid door een Hongaarse denk dat ze amanda heette , ook als eerste mee gekamerd, pijpen was met condoom , uiteindelijk in een 69 genomen, en al na een tiental minuten klaargekomen. Ik vroeg dan voor een kleine massage ( aangezien ik recht had op een halfuur) ze zei me dat het ofwel sex was ofwel massage. Kleine teleurstelling dus. Een uurtje later de Roemeense Vanessa (was de dame die het minst apathisch leek) mee naar de kamer genomen. Een iets vollere dame met een heerlijke kont. Ze zei me dat ze nop en af reist en dus niet altijd aanwezig is, op de kamer begon ze met te pijpen met condoom, ze deed dat echter zo goed dat ik bijna niet doorhad dat er een condoom om was. Ik vroeg om 69 , ze zei me dat ik dan moest bijbetalen. Ik mocht wel mijn handen gebruiken. Dan maar overgegaan tot de daad en na een paar posities klaargekomen. Om samen te vatten je kan hier voor weinig geld aan je trekken komen als je niet te hohe verwachtingen hebt, maar voor mij was dit een eerste en laatste kennismaking. Te weinig service en te weinig vrouwen bgreetings

10. Onderstaande 2 leden hebben Glock bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer ( 9 april 2025),mentholbear ( 9 april 2025)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten