mentholbear (11 februari 2025),Tjeppah (10 februari 2025)
Hebben ze er ook een jaartal bij genoemd ?
mentholbear (11 februari 2025)
goede morgen .
Inmiddels niet meer live ...ik was er 13 uur aan de deur ..als eerste beer ..40 euro afgetikt ..was rustig 7 dames namen moet je mij niet vragen ..maar 4 er van hebben ook in gg gewerkt . van fors tot smal aanwezig ..helaas geen latta ..maschiene zowel boven als beneden stuk alleen gewone koffie .
zag er schoon uit ontbeit genoeg aanwezig was goed broodjes en ei vlees kaas ....ik maak er geen gebruik van .maar dat ligt aan mij..ja carina is er ook aanwezig .tot ongeveer 18 00 uur .maar 6 beren aanwezig ...en toch rond de 10 dames ...eerder meer ..geklets en gelachen... de buiten tent is mooi groot fijne banken en door kachels goed verwarmt ..waar je kunt roken..ja ik rook dan wel niet .maar lekker om rustig te zitten ..ben er tot 12 uur gebleven ..overgens bbq en het eten zag er s avonds goed uit ..dames rond tussen de 15 en 20 ..beren rustig uitgestorven rond 23 uur komen er nog 5 man binnen ...
de vraag die ik kreeg als de dame achter de bar van gg was nee ik kende ze niet die er bar en receptie dienst deden .
toen ik naar huis ging werd gevraagd of het naar wens was ..en wat de dames aan de prijs vroegen ..zij ben helemaal te vreden ja met carina is de avond altijd goed althans voor mij wel...///de standaart prijs 70,00 voor half uur 140 voor uur ....maar er is een aktie een stempel kaart ..4 stempels (4 x entre ) 5 entre gratis ..mooie aktie ...entree maandag en dinsdag 40 euro rest van de dagen 60 euro alleen als je vroeg bent die dagen tussen 13 uur en 14 uur ook 40 euro...de welnes ja ik maak er geen gebruik van .dus kan ik het niet beoordelen ...laat ik aan mentholbear over ...kort gezegd de dag was goed .maar zeer rustig
Dannii (11 februari 2025),Husky (11 februari 2025),Kay_steelman (11 februari 2025),laplagne (12 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),Toetebel (24 februari 2025)
Husky (11 februari 2025)
Grapjas, er zijn natuurlijk ook 2 sauna's, een tuin en zwembad.
Er zou ook een line up van 100 dames zijn
Eerst zien, dan geloven. Maar ik help het hopen, want een jacuzzi vind ik 1 van de fijne wellness onderdelen.
Nou, ik maak wel gebruik van de voederbakken en wellness. Smaakte me prima en de buite sauna was met 85 graden goed op temperatuur. Het zwembad koud als een dompelbad. En de binnen sauna staat helaas uit.
7 dames rond openingstijd gespot en rond 14 uur een man of 4.
Laatst gewijzigd door mentholbear; 11 februari 2025 om 16:00
Husky (11 februari 2025),Kay_steelman (11 februari 2025),middagbeer (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),WANDELAAR5 (11 februari 2025)
Badslippers (12 februari 2025),Husky (11 februari 2025)
I wish... Gamba's... Die zijn helaas van de kaart.
Nee nee, ik heb geen glazen bol zoals sommige ijsberen. Heb het al aangepast naar 14 uur.
Goede morgen mede beren
Vandaag mooi weer ..zal maar weer een stempel halen met een nieuwe kaart ...dus vandaag gratis intree Yip een volle kaart.
Ben benieuwd .hopenlijk niet te veel carnaval onzin..laat mij verrassen...later meer nieuws ..drie kwartiertjes rijden dan in het paradijs ..gaat ook pas om 13 uur open..ga rijden
Kay_steelman ( 3 maart 2025),mentholbear ( 3 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)
Zijn de gamba's al weer terug? Vraag het voor een vriend
Veel plezier in de olijke tuin!
Purrfect ( 3 maart 2025)
Zal het na vragen ...maar Carina is er wel...kaart ingeleverd en een nieuwe gekregen..dus entre vrij...nu aan de lata. 5 dames..en 3 beren ..lekker in het zonnetje..
mentholbear ( 3 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)
MB ..denk ook voor je vriend .Dat ik Carina doorgeef..natuuuuurlijk niet voor jou
mentholbear ( 3 maart 2025)
Nou ben jaloers op je lekker weer !!!! En hoe is het gaan de daar zoo ?? Hoor de van me buurman dat het vasten periode is denk dat je daar weinig van ze ziet nu .. hoeveel meiden zijn er ? En wie allemaal ??
Verwacht niet te veel info van middagbeer, hij eet namelijk niet in de clubs en heeft alleen maar oog voor 1 bloempje in de tuin![]()
Kay_steelman ( 3 maart 2025)
Zo de dag is voorbij..was rustig telde er 6 dvp maar meschien waren er op de kamer..maar inderdaad heb interesse in een van de dames...dus over de andere kant ik niks zeggen...is ook niet belangrijk mr kay ..neem aan dat ieder het anders ervaart...ik zie van jou geen dames verslag enz enz op al je vragen...maar het eten zag er redelijk uit.en genoeg aanwezig .ja hoe mb zegt .ik eet niet in de club..daar heb ik mijn reden voor..de sfeer was rustig denk dat er door de dag 10 beren waren . Voor de oude garde .Sara was er ook . Achter de bar.dan de hygiëne het was allemaal niet meer zo schoon. De wc ondanks dat het niet druk was .denk nog van de avond ervoor nog zo .je kon zien dat er beren zijn die hun pootje verkeerd lichten...en waarschijnlijk niet weten of moeten hebben om te richten....de kamers waren ook niet zo fris meer ...maar handdoeken genoeg...verder is de dag goe bevallen . Het weer speelde goed mee en er waren vrolijke dames.ieder kletste wel ...maar ja zo veel mensen zijn er ook zoveel wensen ..voor mij was het goed...door stempelkaart vrije intre is ook meegenomen ..en een leuk bloempje hoe mb zegt..was geslaagd woensdag weer
Dannii ( 4 maart 2025),Kay_steelman ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),pret ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 4 maart 2025)
Ja duidelijk , zo heb ik dan mijn ervaring meer met cleo in yy , dat is weer dan mijn vaste in de club net wat je zegt de rest staat mij niet! , ben 3 of 4 x bij happy geweest puur met de gedachten van medio 2010 toen het allemaal heel anders en hot was !! Net wat je zegt het is niet meer zo hygiënisch alles loopt achter door de weekse dag is het idd wel lekker rustig , maar niet al te veel meiden . En in de weekend te drukke doel groep voor mijn leeftijd .. heb idd wel een dame hier op het oog maar helaas nog niet mee gekamert , loop dr mis blijkbaar .
Het begint weer lekker weer te worden dus probeer van de week wel even wellicht kom ik dr tegen en gaan ik eens aan de slag![]()
mentholbear ( 4 maart 2025),middagbeer ( 4 maart 2025)
Als je een naam weet, zou je ook vooraf kunnen bellen om te vragen of de dame in kwestie aanwezig is.
Kay_steelman ( 4 maart 2025)
Haradamannetje ( 4 maart 2025),Kay_steelman ( 4 maart 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),schoolmeester ( 4 maart 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)
mentholbear ( 4 maart 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)
Kay_steelman ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 4 maart 2025)
Inmiddels zo een 2 uurtjes binnen. Carina is er ook vandaag, naar 4 andere meiden. Ik spotte 2 grote en 4 kleine deksel bij de voederbakken. Dus ik dacht 4 gerechten en 2 bijgerechten. Helaas pindakaas... Achter de ene grote deksel een grote bak met rijst, achter de andere we grote bak met spaghetti, achter 2 kleine deksel zat 1 grote bak met aardappelen en onder de 2 andere kleine deksels zat een grote bak met gebakken kippen bouten en vleugels. Wel was de soeppkom gevuld en was er 2 soorten salade.
Het zwembad wordt schoongemaakt door een robot, de buiten sauna is lekker warm en de binnen sauna staat uit.
Bluebear ( 7 mei 2025),Dannii ( 6 mei 2025),MeesterMixer ( 7 mei 2025),Mooiejoke ( 6 mei 2025),Poppalarge ( 6 mei 2025),pret ( 6 mei 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),uurtje ( 6 mei 2025),WANDELAAR5 ( 6 mei 2025)
Bij binnenkomst waren we met 3 man. Intussen al een stuk of 10. Zou het zonnetje en de Happy hour meer heren aantrekken?
Kwa dames pas eentje erbij.
Mijn lokale mentholcave in dit geval de kino wordt bezondigd momenteel. Moet m'n toevlucht elders zoeken. Zulk viespeukerij zou verboden moeten worden in zulk heilig gebied
Mobiel ontvangst blijft wel een dingetje in Happy. Zelfs op de Chinese muur in the middle of nowhere had ik nog beter ontvangst...
Kay_steelman ( 6 mei 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),WANDELAAR5 ( 6 mei 2025)