Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.176 t/m 1.200 van 1207

Discussie: Live from Happy!

Last Online
    Gisteren @ 22:43
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Wellness bestaat uit douche en toilet.
    Er zou een jacuzzi komen werd er vorige keer gezegd toen ze onderling zaten te kletsen , voorlopig douche en wc idd

2. Onderstaande 2 leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 februari 2025),Tjeppah (10 februari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Discussies
    128
    Thanks
    16.447

Standaard

Hebben ze er ook een jaartal bij genoemd ?

4. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Hebben ze er ook een jaartal bij genoemd ?
    Tjah dat moet nog blijken idd , eerst maar zien of ze het volhouden

Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

goede morgen .

Inmiddels niet meer live ...ik was er 13 uur aan de deur ..als eerste beer ..40 euro afgetikt ..was rustig 7 dames namen moet je mij niet vragen ..maar 4 er van hebben ook in gg gewerkt . van fors tot smal aanwezig ..helaas geen latta ..maschiene zowel boven als beneden stuk alleen gewone koffie .
    zag er schoon uit ontbeit genoeg aanwezig was goed broodjes en ei vlees kaas ....ik maak er geen gebruik van .maar dat ligt aan mij..ja carina is er ook aanwezig .tot ongeveer 18 00 uur .maar 6 beren aanwezig ...en toch rond de 10 dames ...eerder meer ..geklets en gelachen... de buiten tent is mooi groot fijne banken en door kachels goed verwarmt ..waar je kunt roken..ja ik rook dan wel niet .maar lekker om rustig te zitten ..ben er tot 12 uur gebleven ..overgens bbq en het eten zag er s avonds goed uit ..dames rond tussen de 15 en 20 ..beren rustig uitgestorven rond 23 uur komen er nog 5 man binnen ...
    de vraag die ik kreeg als de dame achter de bar van gg was nee ik kende ze niet die er bar en receptie dienst deden .
    toen ik naar huis ging werd gevraagd of het naar wens was ..en wat de dames aan de prijs vroegen ..zij ben helemaal te vreden ja met carina is de avond altijd goed althans voor mij wel...///de standaart prijs 70,00 voor half uur 140 voor uur ....maar er is een aktie een stempel kaart ..4 stempels (4 x entre ) 5 entre gratis ..mooie aktie ...entree maandag en dinsdag 40 euro rest van de dagen 60 euro alleen als je vroeg bent die dagen tussen 13 uur en 14 uur ook 40 euro...de welnes ja ik maak er geen gebruik van .dus kan ik het niet beoordelen ...laat ik aan mentholbear over ...kort gezegd de dag was goed .maar zeer rustig

7. Onderstaande 7 leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (11 februari 2025),Husky (11 februari 2025),Kay_steelman (11 februari 2025),laplagne (12 februari 2025),mentholbear (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),Toetebel (24 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door middagbeer Bekijk bericht
    goede morgen .

Inmiddels niet meer live ...ik was er 13 uur aan de deur ..als eerste beer ..40 euro afgetikt ..was rustig 7 dames namen moet je mij niet vragen ..maar 4 er van hebben ook in gg gewerkt . van fors tot smal aanwezig ..helaas geen latta ..maschiene zowel boven als beneden stuk alleen gewone koffie .
    zag er schoon uit ontbeit genoeg aanwezig was goed broodjes en ei vlees kaas ....ik maak er geen gebruik van .maar dat ligt aan mij..ja carina is er ook aanwezig .tot ongeveer 18 00 uur .maar 6 beren aanwezig ...en toch rond de 10 dames ...eerder meer ..geklets en gelachen... de buiten tent is mooi groot fijne banken en door kachels goed verwarmt ..waar je kunt roken..ja ik rook dan wel niet .maar lekker om rustig te zitten ..ben er tot 12 uur gebleven ..overgens bbq en het eten zag er s avonds goed uit ..dames rond tussen de 15 en 20 ..beren rustig uitgestorven rond 23 uur komen er nog 5 man binnen ...
    de vraag die ik kreeg als de dame achter de bar van gg was nee ik kende ze niet die er bar en receptie dienst deden .
    toen ik naar huis ging werd gevraagd of het naar wens was ..en wat de dames aan de prijs vroegen ..zij ben helemaal te vreden ja met carina is de avond altijd goed althans voor mij wel...///de standaart prijs 70,00 voor half uur 140 voor uur ....maar er is een aktie een stempel kaart ..4 stempels (4 x entre ) 5 entre gratis ..mooie aktie ...entree maandag en dinsdag 40 euro rest van de dagen 60 euro alleen als je vroeg bent die dagen tussen 13 uur en 14 uur ook 40 euro...de welnes ja ik maak er geen gebruik van .dus kan ik het niet beoordelen ...laat ik aan mentholbear over ...kort gezegd de dag was goed .maar zeer rustig

Welke 4 van GG ?

9. Onderstaande leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 februari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 21:03
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Wellness bestaat uit douche en toilet.
    Grapjas, er zijn natuurlijk ook 2 sauna's, een tuin en zwembad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kay_steelman Bekijk bericht
    Er zou een jacuzzi komen werd er vorige keer gezegd toen ze onderling zaten te kletsen
    Er zou ook een line up van 100 dames zijn
    Eerst zien, dan geloven. Maar ik help het hopen, want een jacuzzi vind ik 1 van de fijne wellness onderdelen.

ontbeit genoeg aanwezig was goed broodjes en ei vlees kaas ....ik maak er geen gebruik van .maar dat ligt aan mij..de welnes ja ik maak er geen gebruik van .dus kan ik het niet beoordelen ...laat ik aan mentholbear over ...
    Nou, ik maak wel gebruik van de voederbakken en wellness. Smaakte me prima en de buite sauna was met 85 graden goed op temperatuur. Het zwembad koud als een dompelbad. En de binnen sauna staat helaas uit.
    7 dames rond openingstijd gespot en rond 14 uur een man of 4.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 11 februari 2025 om 16:00

11. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 februari 2025),Kay_steelman (11 februari 2025),middagbeer (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025),WANDELAAR5 (11 februari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Discussies
    206
    Thanks
    3.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    en rond 24 uur een man of 4.
    Dikke vingers of kun jij in de toekomst kijken?
    Tip: niet op je telefoon zitten te rammen tijdens het vreten van gamba's.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

13. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 februari 2025),Husky (11 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

I wish... Gamba's... Die zijn helaas van de kaart.

Nee nee, ik heb geen glazen bol zoals sommige ijsberen. Heb het al aangepast naar 14 uur.

15. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 februari 2025),Purrfect (11 februari 2025)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

Goede morgen mede beren
    Vandaag mooi weer ..zal maar weer een stempel halen met een nieuwe kaart ...dus vandaag gratis intree Yip een volle kaart.
    Ben benieuwd .hopenlijk niet te veel carnaval onzin..laat mij verrassen...later meer nieuws ..drie kwartiertjes rijden dan in het paradijs ..gaat ook pas om 13 uur open..ga rijden

17. Onderstaande 3 leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman ( 3 maart 2025),mentholbear ( 3 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Zijn de gamba's al weer terug? Vraag het voor een vriend

Veel plezier in de olijke tuin!

19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

Zal het na vragen ...maar Carina is er wel...kaart ingeleverd en een nieuwe gekregen..dus entre vrij...nu aan de lata. 5 dames..en 3 beren ..lekker in het zonnetje..

21. Onderstaande 2 leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 3 maart 2025),WANDELAAR5 ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

MB ..denk ook voor je vriend .Dat ik Carina doorgeef..natuuuuurlijk niet voor jou

23. Onderstaande leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Nou ben jaloers op je lekker weer !!!! En hoe is het gaan de daar zoo ?? Hoor de van me buurman dat het vasten periode is denk dat je daar weinig van ze ziet nu .. hoeveel meiden zijn er ? En wie allemaal ??

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Verwacht niet te veel info van middagbeer, hij eet namelijk niet in de clubs en heeft alleen maar oog voor 1 bloempje in de tuin

26. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman ( 3 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Verwacht niet te veel info van middagbeer, hij eet namelijk niet in de clubs en heeft alleen maar oog voor 1 bloempje in de tuin
    Helder !!

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

Zo de dag is voorbij..was rustig telde er 6 dvp maar meschien waren er op de kamer..maar inderdaad heb interesse in een van de dames...dus over de andere kant ik niks zeggen...is ook niet belangrijk mr kay ..neem aan dat ieder het anders ervaart...ik zie van jou geen dames verslag enz enz op al je vragen...maar het eten zag er redelijk uit.en genoeg aanwezig .ja hoe mb zegt .ik eet niet in de club..daar heb ik mijn reden voor..de sfeer was rustig denk dat er door de dag 10 beren waren . Voor de oude garde .Sara was er ook . Achter de bar.dan de hygiëne het was allemaal niet meer zo schoon. De wc ondanks dat het niet druk was .denk nog van de avond ervoor nog zo .je kon zien dat er beren zijn die hun pootje verkeerd lichten...en waarschijnlijk niet weten of moeten hebben om te richten....de kamers waren ook niet zo fris meer ...maar handdoeken genoeg...verder is de dag goe bevallen . Het weer speelde goed mee en er waren vrolijke dames.ieder kletste wel ...maar ja zo veel mensen zijn er ook zoveel wensen ..voor mij was het goed...door stempelkaart vrije intre is ook meegenomen ..en een leuk bloempje hoe mb zegt..was geslaagd woensdag weer

29. Onderstaande 5 leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

Dannii ( 4 maart 2025),Kay_steelman ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),pret ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Zo de dag is voorbij..was rustig telde er 6 dvp maar meschien waren er op de kamer..maar inderdaad heb interesse in een van de dames...dus over de andere kant ik niks zeggen...is ook niet belangrijk mr kay ..neem aan dat ieder het anders ervaart...ik zie van jou geen dames verslag enz enz op al je vragen...maar het eten zag er redelijk uit.en genoeg aanwezig .ja hoe mb zegt .ik eet niet in de club..daar heb ik mijn reden voor..de sfeer was rustig denk dat er door de dag 10 beren waren . Voor de oude garde .Sara was er ook . Achter de bar.dan de hygiëne het was allemaal niet meer zo schoon. De wc ondanks dat het niet druk was .denk nog van de avond ervoor nog zo .je kon zien dat er beren zijn die hun pootje verkeerd lichten...en waarschijnlijk niet weten of moeten hebben om te richten....de kamers waren ook niet zo fris meer ...maar handdoeken genoeg...verder is de dag goe bevallen . Het weer speelde goed mee en er waren vrolijke dames.ieder kletste wel ...maar ja zo veel mensen zijn er ook zoveel wensen ..voor mij was het goed...door stempelkaart vrije intre is ook meegenomen ..en een leuk bloempje hoe mb zegt..was geslaagd woensdag weer
    Ja duidelijk , zo heb ik dan mijn ervaring meer met cleo in yy , dat is weer dan mijn vaste in de club net wat je zegt de rest staat mij niet! , ben 3 of 4 x bij happy geweest puur met de gedachten van medio 2010 toen het allemaal heel anders en hot was !! Net wat je zegt het is niet meer zo hygiënisch alles loopt achter door de weekse dag is het idd wel lekker rustig , maar niet al te veel meiden . En in de weekend te drukke doel groep voor mijn leeftijd .. heb idd wel een dame hier op het oog maar helaas nog niet mee gekamert , loop dr mis blijkbaar .

Het begint weer lekker weer te worden dus probeer van de week wel even wellicht kom ik dr tegen en gaan ik eens aan de slag

31. Onderstaande 2 leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 4 maart 2025),middagbeer ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Als je een naam weet, zou je ook vooraf kunnen bellen om te vragen of de dame in kwestie aanwezig is.

33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Zo de dag is voorbij..was rustig telde er 6 dvp maar meschien waren er op de kamer..
    Tot hoe laat was je gebleven? 6 lijkt me wel erg weinig. De keren dat ik er was, kwamen er rond 20 a 21 uur meestal nog wat dames bij.

Last Online
    Vandaag @ 00:08
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

.... Achter de bar.dan de hygiëne het was allemaal niet meer zo schoon. De wc ondanks dat het niet druk was .denk nog van de avond ervoor nog zo .je kon zien dat er beren zijn die hun pootje verkeerd lichten...en waarschijnlijk niet weten of moeten hebben om te richten....de kamers waren ook niet zo fris meer ......
    Dat komt omdat ze de rekeningen niet betalen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

36. Onderstaande 5 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje ( 4 maart 2025),Kay_steelman ( 4 maart 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),schoolmeester ( 4 maart 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Als je een naam weet, zou je ook vooraf kunnen bellen om te vragen of de dame in kwestie aanwezig is.
    Ja heb ik gedaan ! Na de 2x keer misgelopen te hebben , maar de theke zei ja ze is er om entree te behalen denk ik ! Want ze was er niet en heb gevraagd bij 1 van de meiden en die zei ze is naar vakantie

38. Onderstaande 2 leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 4 maart 2025),stimpy3 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Gisteren @ 17:05
    Discussies
    7
    Thanks
    1.360

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dat komt omdat ze de rekeningen niet betalen
    Je spreekt uit ervaring zo te lezen.

40. Onderstaande 3 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman ( 4 maart 2025),mentholbear ( 4 maart 2025),WANDELAAR5 ( 4 maart 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    97

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Je spreekt uit ervaring zo te lezen.
    Als de rekeningen niet betaald worden dan gaat het idd wel snel achteruit

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Inmiddels zo een 2 uurtjes binnen. Carina is er ook vandaag, naar 4 andere meiden. Ik spotte 2 grote en 4 kleine deksel bij de voederbakken. Dus ik dacht 4 gerechten en 2 bijgerechten. Helaas pindakaas... Achter de ene grote deksel een grote bak met rijst, achter de andere we grote bak met spaghetti, achter 2 kleine deksel zat 1 grote bak met aardappelen en onder de 2 andere kleine deksels zat een grote bak met gebakken kippen bouten en vleugels. Wel was de soeppkom gevuld en was er 2 soorten salade.
    Het zwembad wordt schoongemaakt door een robot, de buiten sauna is lekker warm en de binnen sauna staat uit.

43. Onderstaande 9 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 7 mei 2025),Dannii ( 6 mei 2025),MeesterMixer ( 7 mei 2025),Mooiejoke ( 6 mei 2025),Poppalarge ( 6 mei 2025),pret ( 6 mei 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),uurtje ( 6 mei 2025),WANDELAAR5 ( 6 mei 2025)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.081

Standaard

Bij binnenkomst waren we met 3 man. Intussen al een stuk of 10. Zou het zonnetje en de Happy hour meer heren aantrekken?
    Kwa dames pas eentje erbij.

Mijn lokale mentholcave in dit geval de kino wordt bezondigd momenteel. Moet m'n toevlucht elders zoeken. Zulk viespeukerij zou verboden moeten worden in zulk heilig gebied
    Mobiel ontvangst blijft wel een dingetje in Happy. Zelfs op de Chinese muur in the middle of nowhere had ik nog beter ontvangst...

45. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman ( 6 mei 2025),Purrfect ( 6 mei 2025),WANDELAAR5 ( 6 mei 2025)

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste

Regels voor berichten