On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Hallo,
also ich war vor 2 Wochen das erste mal im GT und da hat sich Mati an mich rangemacht, mich richtig heiß gemacht und ich bin schließlich mit ihr auf eines der Zimmer gegangen.
Dort angekommen, ging Sie erst mal richtig ab, Sie küsste mich richtig heiss auch mit Zunge, ging dann zum französisch über, dann gingen wir in die 69 Stellung und zu guter letzt Sollte ich Sie von hintennehmen, wobei Sie super mit ging, bzw gut dagegen hielt und ich so richtig schön tief in Sie eindringen konnte.
Nach einer Pause von ca 30 min, habe ich mich sehr gerne auf eine zweite Runde mit ihr eingelassen und ich muß sagen diese war noch besser als die erste.
Seit dem bin ich süchtig nach ihr und ich sagte ihr auch das Sie nun einen Stammgast mehr hat.
Jetzt war ich seit dem noch 3 mal da ohne Sie angetroffen zu haben
letzte Woche Donnerstag, diese Woche Dienstag und auch heute habe ich Sie nicht getroffenwenn Sie jemand sieht,fragt Sie bitte mal wann Sie nächste Woche da ist und gebt mir bitte per Nachricht bescheid.
Danke dafür sagt der Süchtige:D
Ich habe ihr am 20 juni gesehen aber erst nach 18.00. Sie hat mich schon wieder im Arsch gekniffen :(
Und Samstag (gestern) war Sie auch da.
Ich war da um 11:30 und dann war Sie schon da.
Hallo Leute, es wäre nett wenn einer für mich ein Date mit Mati am Donnerstag oder noch besser am Freitag so ab 13:00 bis 20:00 h klar machen könnte und mir dann auch noch hier bescheid gibt.
Mati ist heute auch da aber die wird jetzt von irgendeinen fiessen Hollaender fur vier Stunden missbraucht!!!!!![]()
Ja Danke, das hilft mir aber nicht bei der Frage ob sie auch am Freitag da ist![]()
Mati is vanaf vandaag drie weken met vakantie en op 17 juli weer te bewonderen in GT.
Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.
Mati, ze is me eigenlijk nooit eerder opgevallen maar ik liep een rondje langs de kino en daar sprak ze me kort aan. Ik wandelde verder en zei dat ik in de bar te vinden was, dit was niet tegen” dovenvrouws” oren gezegd want ze is in tegengestelde richting gelopen en wachten me al op. We belande in een huisje en met de raampjes nog open stonden we passievol te lebberen, even werden we gestoord door wat passanten en besloten de raampjes danook maar te sluiten. Ze sleurde me op bed en het al om bekende Oudhollandse droogneuken was begonnen. Enorm wat een hete donder is dit. Al kussend verdween ze naar beneden en pijpte naar hartelust en tijdens dit tafereel vingerde ze zichzelf gretig. Al likkend vroeg ze “spiel mit mir” en stuurde mijn hand richting haar inmiddels zeer vochtige kutje. Al draaiend wist ze het zo te keren dat mijn vinger in het volgende gaatje floepte en sterk werd omklemd. > warte,warte was het volgende, en hoeps daar werd een klein apparaatje uit haar tas getoverd, ze prepareerde het ding om haar hand en masseerde mijn eikel en ballen. Vervolgens draaide de rollen weer om en vingerde ik haar inmiddels nog nattere kutje waarbij ze zelf gretig met haar tril apparaatje haar klitje bewerkte ( een leuk geil samenspel). Nadat ze was gekomen wilde ze hard genomen worden, nu ben ik meer van de tedere aanpak, maar in deze setting was hard zeer gepast. Toen het hele feest ten einde was hebben we toch nog ff liggen roken en een beetje liggen kroelen, ( Kan ze dus ook) een en ander red je simpelweg niet in een half uurtje dus wie met deze dame een wilde sessie gaat ondernemen. Neem de tijd en zorg dat je in goede conditie verkeerd, het duurt wel ff voor dat jij de leiding over deze dame hebt. Maar het is mogelijk.
ik krijg sterk het vermoeden dat ik deze dame de laatste keer dat ik er was
jagend aan het werk heb gezien ook ik had een aantal keren oogcontact
maar durfde het niet echt aan omdat ik bang was dat het weer zo'n jagende flop zou zijn die op de kamer plots in een houten pop zou veranderen.
in de kino sprak ze me aan met heey blondie ik dacht ja het is goed met jou heb ik me vergist ? dan moet ik haar toch eens een kans geven
man ik heb in de franse alpen ooit in 1 week tijd 650km gefietst
dan moet het met die conditie toch wel goed zitten :D
ik durf de gok wel aan:D
Deze dame heeft tijden in Freude gewerkt en er zijn momenten geweest dat ze zelfs op de bank al iemand (niet nader te noemen :D) helemaal opgegeten had, inclusief zijn oren!![]()
dus jij loopt nu met kunstoren rond ?:D
ik moest ineens denken aan die reclame met dat chocolade mannetje :D