Beste recensie van de maand September 2024 (jury mechelen)
Hoi bezoeker!
Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Clubtour in NRW Deze keer besloot ik een tour te doen langs verschillende clubs in de omgeving. Ik begon bij Samya, omdat er op 28/08 een feest zou zijn. Woensdag boekte ik een hotel in Keulen en vertrok rond het middaguur richting Koln Jack Inn en onderweg naar de club ongeveer 20 minuten rijden, best een leuke club qua service en personeel Goede vakman. Bij de ingang (€ 60) krijg je het kostuum en ga je naar binnen. De plaats heeft een zeer goede sauna, een hamam, een bioscoopzaal, een ontspanningsruimte en meer, maar ik ben niet drie uur vanuit Amsterdam gereisd om te ontspannen. Samya is meer een nachtclub. Rond 8.00 uur waren er ongeveer 30 meisjes, maar het feest begon rond tien uur en toen al 60/70 meisjes. Na een geweldig diner met een zeer uitgebreid menu van alles vlees, vegetarisch en nog veel meer, inclusief desserts en meer . Gratis frisdrank en sterke drank Vanaf € 5. Het is tijd voor een meisjeskamer. Aan alle kleuren en maten geen gebrek. Ik ging met Anna naar binnen, zo zei ze tenminste dat ze heette, hahaha, een jong meisje Roemenië voor een half uur. De geaccepteerde prijs hier bij de rabbijnmeisjes is 50€/30min en 100€/uur zonder extra's, maar het is altijd mogelijk om te controleren. Een douche, een kleine sauna en verfrissing en terug naar de lobby, nu het feest is in volle gang meisjes dansen op het podium en rond en je kunt zeggen dat er sommigen zijn die net zoveel verdienen met de kamers. Vervolgens was Mona een mooi meisje met rood geverfd haar, natuurlijke borstgrootte B, prachtig lichaam en nog veel meer moois dingen of omdat ik al een paar biertjes heb gedronken Ik was ook een uur bij haar, maar met veel extra's voor een prijs van 150€/60 minuten. Waar is er nog iemand wiens naam ik ben vergeten of niet heb gevraagd? Gedurende een best gezellig half uur rond drie uur 's ochtends verliet ik als laatste de privéparkeerplaats van de club. De volgende dag was het Penelope. De meeste mensen hier kennen elkaar, dus ik zal niet te veel in detail treden. Vanwege de vakantie zijn veel meisjes niet beschikbaar. Het is de eerste keer dat ik naar de club in Or kom en in Or vertrek. Deze keer was ik erg teleurgesteld. Twee meisjes, de ene is haar moeder en de andere is niet zo duidelijk ? Een half uur per stuk, in totaal €130, heel goedkoop vandaag. Vrijdag terug naar Samya, ik zal niet te veel ingaan op de club. Ik kwam rond 8 uur 's avonds aan. Diner met iedereen de extra's En nu ben ik al een vaste klant. Ik ken al veel meisjes en mannen in de club en help een groep Japanse studenten uit België voor een leuke avond al een uurtje verkopen voor de kamer met de rode toonbank en natuurlijk zitten als voorkeursklant de vele extra's doorgaans al in de prijs . De verfrissingsdouche op het podium staat vol met jonge meisjes die op en rond het podium dansen en tot mijn verbazing zie ik een van de meisjes uit Golden Time die na vier jaar weer aan het werk is gegaan en ervoor heeft gekozen om te werken. Bij Samya hebben we wat gekletst maar niet meer dan dat. Naast haar zat een jong meisje dat mij meer interesseerde, rond de twintig, een Roemeen die Emma heet, voor het eerst in de club en ik ben haar eerste klant, een heel mooi meisje en natuurlijk de meeste ogen zijn op haar gericht, zowel mannen als vrouwen. Goede prijs natuurlijk net als de rest 50€/30min en 100€/60min natuurlijk een uur nu. Je moet op zoek naar kamer nummer vier, ze weet het niet en ook niet. doe ik. Na ongeveer tien minuten zoeken, vroegen we en de kamer heeft geweldige seks en je moet haar uitleggen wat Dougie is en de rest, waar laat je de sleutels en meer, ze zei dat ze me niet zal vergeten, wie weet? Rondom het podium wordt gedanst en er heerst hier een soort mentaliteit dat veel meisjes geld verdienen met dansen met twintigvijftig- en honderdbiljetten die er vanuit allerlei richtingen op worden geplakt en veel alcohol en iedereen geniet ervan hun eigen manier. Ik heb weer de groep studenten uit Japan ontmoet die het erg naar hun zin hebben en natuurlijk zoals gewoonlijk de laatsten zijn die de parkeerplaats weer hebben verlaten, maar deze keer is het al vijf uur in de ochtend. Terug naar de club zaterdag naar Acapulco Prime maar duurde precies vijf minuten. Drie meisjes en ongeveer tien mannen, vooral rond het zwembad. Vijf minuten was genoeg om te beseffen dat ik hier niet blijf. Op weg naar Penelope vandaag is het al anders. Er kwamen 's avonds rond de veertig meiden terug van vakantie. Ik ging met mijn vaste gasten naar binnen en ze waren natuurlijk blij me weer te zien. Een hotel en zondag arriveerde onderweg naar Amsterdam, maar er waren de hele weg files, dus ik controleerde de website zeven minuten naar Penelope. Natuurlijk gaf ik het perfecte weer niet op. Rond het zwembad ontmoette ik een aantal jongens van hier. Natuurlijk gaf ik niet op een rondleiding door Koln in het winkelcentrum enz. en ook in de omgeving van Dortmund tot de volgende keer waarschijnlijk op 2/10 feest in Samya