Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 166 van 187 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.126 t/m 4.150 van 4665

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    28 april 2025 @ 09:24
    Discussies
    1
    Thanks
    285

Standaard

zaterdag 20 juli

Stralend zonnig weer, er werd 32 graden voorspelt, met later op de avond onweer.
    Om 11u10 draaide ik, na een vlotte rit, de reeds redelijk gevulde parking van club babylon op.
    Letterlijk 2 min later stond ik in de file bij de theke, ja file! Ik denk dat we er ongeveer met 5 beren tegelijk waren.
    Ik overhandigde mijn kortingskaartje (waarvoor grote dank aan het forum, willem2 en de club) aan Leah de thekedame van dienst, die blijkbaar die dag verjaardag had.
    Dit werd vlot aangenomen. En wat later kon ik met een koffie in de hand, 1 van de laatste ligzetels in de schaduw aan het zwembad bemachtigen.
    De signalen waren duidelijk, het ging een drukke en hete dag worden.
    Zelfs nu, in de voormiddag knalde de zon haar hete stralen richting aarde, ik was blij met mijn schaduwplekje.
    11u40 en het was een fijt! De eerste ijsbeer maakte een duikje in het maagdelijke en stralend heldere water!
    Zijn voorbeeld werd al snel gevolgd door meerdere ijsberen en wat later ook door een dame of 5.
    Er heerste een leuke en vrolijke sfeer en er werden waterspelletjes gespeeld.
    Niks zo zalig om vanaf mijn schaduwplekje, dit heerlijke schouwspel gade te slaan. De natte naakte dames, de natte tietjes die vrolijk heen en weer stuiterden...
    Het was een betoverend beeld.
    Ook was er redelijk wat actie rondom het zwembad, er werden verschillende beren oraal en of manueel bevredigd. Wat wel een leuk zicht was.
    De zin om een kamer te gaan maken, alvorens het in de namiddag te warm zou worden groeide.
    Maar verschillende dames waren blijkbaar geboekt voor de (halve)dag. (marie, vivian, gabrielle en nog een stuk of 2)
    Ik had een rondje of 3 door de club nodig om een beschikbare dame naar mijn zin te vinden.
    Op kamer beland met (ik dacht) karina (de naam begon in alle geval met een K), een iets vollere dame, met geblondeerde halflange haren. Lekkere grote (hangende) borsten, wat tatoeages. De dame deed goed haar best terwijl het echt snikkens warm was op het kamertje, maar het half uur werd mooi volgemaakt.
    Zo! De eerste druk was er af!
    Hierna wat gegeten, ik kreeg wat kip van de BBQ, maar deze was koud! (gelukkig wel doorbakken)
    Hierna nog wat geluierd in de achtertuin. Maar op dit moment was het (voor mij althans) te warm om te kameren.
    Denk voor vele andere beren en de dames ook, iedereen hing/lag half uitgeteld in de beschikbare stoelen en zeteltjes te zweten, al dan niet wapperend met een kartonnen bord.
    Hoewel de club vol hangt met airco bakken, waren deze niet in werking, en dit was wel een beetje jammer omdat het amper uit te houden was van de warmte.
    Denk dat dit ook de temperatuur op de kamers ten goede zou komen moesten hierbinnen de airco's draaien.
    Maar, mij ook maar in een zeteltje genesteld, wat tour de france gekeken op het grote scherm, wat gerust.
    Nog wat gegeten in de veranda van de wintertuin, totdat er schuin tegenover mij, een oudere beer manueel en oraal werd geholpen.
    Wat later kwam zijn schot op zijn handdoekje terecht, wat gelukkig onder hem lag.
    De beer bleef met zijn rechtopstaande paal in het zeteltje zitten terwijl de dame doekjes ging halen om de smeerboel op te kuisen.
    Heel smakelijk eten zo!!!
    Wat later trof ik Katrin. Deze geile jonge meid met haar recht opstaande tietjes nam me na een kort gesprekje en een sigaretje mee naar een redelijk koele kelderkamer. Waar we een uurtje van elkaar genoten. Kmoet zeggen dat zowel haar duits als engels redelijk goed zijn. En tussen het fysieke contact babbelden en lachten we wat.
    Het was mijn 2de kamer met deze meid, en ze bevalt me wel. Ik zou zeker nog eens een kamer met haar ondernemen.
    Wat later op de avond was er taart voor de jarige leah. Tijdens het taart snijden en uitdelen ontstond er een groot tumult tussen enkele dames.
    Er werd geroepen, geruziet, gekrijst.... en 2 dames moesten zelfs uit elkaar getrokken worden. Wat de aanleiding was..... geen idee. Maar het vormde wel een duidelijke domper op de feestvreugde. En het feestje was snel afgelopen.
    Ook voor mij was het dagje babylon afgelopen. De warmte was me echt teveel. Hoewel ik nog zin had in een kamer, voelde ik ook dat mijn lichaam geen 3de kamer meer aan kon.
    Ik verliet de club dan ook moe maar voldaan en trok terug naar belgenland.
    see you later babylon and katrin
    groetjes
    spermite

2. Onderstaande 26 leden hebben spermite bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 juli 2024),AVENTADOR (25 juli 2024),buttlover (25 juli 2024),comcom (24 juli 2024),donkeywonkey (25 juli 2024),Eddy_V (24 juli 2024),Getrouwd (25 juli 2024),Giodude (28 juli 2024),Gustomass (24 juli 2024),jansenroy (26 juli 2024),Johnsonxxx (24 juli 2024),ju52 (24 juli 2024),Klatergoud (27 juli 2024),Kwakje (28 juli 2024),le_belge (24 juli 2024),Massi (30 juli 2024),mechelen (24 juli 2024),mentholbear (27 juli 2024),nick n. (24 juli 2024),noglangnietuitgewandeld (24 juli 2024),Patjax (31 juli 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),Shakir (25 juli 2024),VAZKOR (15 augustus 2024),WANDELAAR5 (24 juli 2024),Wentelt Eefje (24 juli 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:25
    Discussies
    1
    Thanks
    1.590

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spermite Bekijk bericht
    Op kamer beland met (ik dacht) karina (de naam begon in alle geval met een K), een iets vollere dame, met geblondeerde halflange haren. Lekkere grote (hangende) borsten, wat tatoeages. De dame deed goed haar best terwijl het echt snikkens warm was op het kamertje, maar het half uur werd mooi volgemaakt.
    Das kann eigentlich nur Rianna gewesen sein.

Wat later op de avond was er taart voor de jarige leah.
    Geburtstag hatten Christina aber schon am 18.07. sowie Lena, die Thekendame.

4. Onderstaande 4 leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (24 juli 2024),ju52 (24 juli 2024),snaal88 (24 juli 2024),WANDELAAR5 (24 juli 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:15
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    341

Standaard

zaterdag 20 juli

Stralend zonnig weer, er werd 32 graden voorspelt, met later op de avond onweer.
    Om 11u10 draaide ik, na een vlotte rit, de reeds redelijk gevulde parking van club babylon op.
    Letterlijk 2 min later stond ik in de file bij de theke, ja file! Ik denk dat we er ongeveer met 5 beren tegelijk waren.
    Ik overhandigde mijn kortingskaartje (waarvoor grote dank aan het forum, willem2 en de club) aan Leah de thekedame van dienst, die blijkbaar die dag verjaardag had.
    Dit werd vlot aangenomen. .......

Ik verliet de club dan ook moe maar voldaan en trok terug naar belgenland.
    see you later babylon and katrin
    groetjes
    spermite
    Dag Spermite,
    we hebben blijkbaar beiden ons eigen verhaal geschreven over dezelfde Saunaclubdag bij Babylon.
    Interessant te lezen hoe anderen , in dit geval jij het gebeuren hebt beleefd en hebt ervaren.
    De gelijkenissen van wat er zich heeft afgepeeld( behalve dan de Kamerervaringen dan uiteraard).
    vind ik gewoon leuk om te lezen. En sfeerbeschrijvingen , van mooi vrolijk zwembadweer tot de krijsende en ruziende dames, ik blijf het een verrijking vinden naast koude en hete informatie.
    Ja heet was het zeker, moet zeggen dat regelmatig 5 minuten in het water toch aardige verkoeling opleverde.
    En ja , rond 15.00 uur stond de parkeerplaats werkelijk bomvol.
    Tja en die afwerkbeurt in de wintergarten, paste niet echt. Deed me denken aan de Partytreftijd, hoewel het dan toch nog netjes onder op de daarvoor bedoelde openbare sex matrassen werd uitgevoerd.

groetjes Gustomas.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

6. Onderstaande 3 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (25 juli 2024),mentholbear (27 juli 2024),spermite (25 juli 2024)

Last Online
    8 mei 2025 @ 18:10
    Discussies
    1
    Thanks
    2.300

Standaard Paris s'éveille...

Door de voor mij te grote afstand was ik nog maar een handvol keren eerder afgereisd naar Babylon en dan nog met aardige tussenpozen en merendeels tijdens een tourtje of vakantie. Deze week echter een relatieve snelle terugkeer gemaakt aangezien het steeds toch wel goed beviel.
    Het zou best mooi tuinweer worden en ik hoopte na mijn korte eerste kamer met Mary tijdens mijn laatste bezoek, eens wat langer kennis te maken met haar. Rond twaalven draaide ik de parking op waar nog maar weinig auto's stonden. Het voor mij bekend riedeltje van entree betalen, omkleden, douchen en lunchen volgde zonder noemenswaardigheden.

Het was wat tam, niet al te veel dames en beren te zien, en met een getapt glas water in de hand op naar de tuin om de lange reis van me af te laten glijden. Op een ligbedje in de zon aan het zwembad (wat er prachtig bij lag) ging dat prima lukken. Met de blik zo nu en dan op de wintertuin kon ik wat aanwezige dames voorbij zien komen. Leah was 1 van hen, waarmee ik tijdens al mijn eerdere bezoeken op de kamer was beland.

Na een klein half uurtje begon het wat te borrelen en ben ik maar eens in de barruimte plaats gaan nemen om de aanwezige dames eens beter te aanschouwen. Eerlijk gezegd viel me de LU wat tegen. Hoewel Evelyn met haar wat norse blik voorbij paraderend een voor mij aantrekkelijke dame is, besloot ik nog wat in de tuin relaxen in de hoop dat er nog andere dames zouden arriveren danwel terugkeren van de kamer. Toen ik een tijdje later mijn glaasje water wilde verversen liep ik Leah tegen het lijf en ze had gelukkig tijd voor me. Zoals ik eerder schreef is voor mij een kamergang met haar een fijne combinatie van ontspannen, inspannen en elkaar ook wat zinnigs te vertellen hebben, Beauty and the Brains. Na een paar fijne uurtjes dan ook weer met volle tevredenheid de kamer verlaten.

Na een douche had ik wel trek in wat eten, maar in de bakken lag niet al te veel en ook niet waarvan het water me in de mond liep. Voornamelijk wat groenvoer en wat pasta opgeschept, hopende dat het avondeten wat lekkerders zou bieden. Hierna de tuin weer opgezocht waar het prima vertoeven was. Een aardig aantal ligstoelen was bezet met beren en een enkeling dook in het zwembad.

Ondertussen wetende dat Mary terug naar Roemenië was en dat ik nog niet echt een andere dames had gezien waarvan ik erg warm werd, twijfelde ik of het nog verder wat ging worden vandaag. Na een tijdje in de bar hangen en ook Evelyn niet te zien, besloot ik eerst nog een hapje te eten. Het avondeten was niet veel aantrekkelijker dan eerder maar de bakken waren wel beter gevuld, en mijn buikje ook.

Ik besloot nog even te blijven om te zien of ik een dame van mijn gading zou zien. In de eet/rookruimte zaten 4 dames bij elkaar. De jongste en kleinste wekte mijn interesse, wellicht Mona (?), maar deze verdween al snel met een andere beer. Toen even later nog maar 1 van de 4 dames aan het tafeltje zat, ben ik bij haar gaan zitten en hebben we een kort praatje gemaakt in het Duits wat haar voorkeur bleek te hebben. Al snel besloot ik de gok te nemen op kamer te gaan, hoewel ze voor mij niet het knapste gezichtje had, maar wel iets mysterieus wat me aantrok, en daarbij een prachtig naturel slank lichaam zonder tattoo's op het eerste zicht.

Waar ik het normaal gesproken wel prettig vind om een dame ook wat te leren kennen door tijdens een kamergang wat gesprekjes te voeren, is dat nu weinig gebeurd. Het was slechts een paar minuten aftasten en al snel vonden we een rustige modus die mij maar blijkbaar ook haar kon bekoren. Deze Paris, want zo heette ze, bleek op dezelfde fysieke golflengte te zitten als ik en de uurtjes vlogen voorbij zoals ik zelden met een dame heb ervaren. Waar ze in het begin wat schuchter overkwam, ontwaakte er een aardig vlammetje in haar, Paris s'éveille ! Heb waanzinnig van haar genoten! Ze gaf aan het ook erg naar haar zin te hebben, en wat duidelijk fysieke kenmerken leken dat te bevestigen.
    Later thuis eens wat recensies van Paris her en der gelezen en die lijken aardig wisselend, waaruit ik concludeer dat het niet iemand is die heel profi een standaard programmaatje afwerkt, maar het bij haar er blijkbaar erg van af kan hangen hoe de wederzijdse klik en/of vorm van de dag is.

Hoewel het eten opnieuw me echt wat tegenviel, al met al weer een erg fijne dag gehad in Babylon: hygiëne op orde, het weer en de tuin prachtig en de kamers met Leah en Paris top!
    Vervelend dat het zo ver weg ligt, mijn vakantie dit jaar toch weer maar in Duitsland plannen...

8. Onderstaande 25 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

11cc (27 juli 2024),Agronymus1 (27 juli 2024),AVENTADOR (28 juli 2024),comcom (27 juli 2024),Eddy_V (27 juli 2024),forgetskinnyletsgetfatty (27 juli 2024),Getrouwd (28 juli 2024),Giodude (28 juli 2024),Johnsonxxx (28 juli 2024),ju52 (27 juli 2024),Kurt Cobain (27 juli 2024),Kwakje (28 juli 2024),le_belge (27 juli 2024),Massi (30 juli 2024),mechelen (27 juli 2024),MeesterMixer (28 juli 2024),mentholbear (27 juli 2024),mynasch ( 1 augustus 2024),Patjax (31 juli 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),Shakir (27 juli 2024),spermite (27 juli 2024),spirou (27 juli 2024),stimpy3 (27 juli 2024),yylover (27 juli 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:00
    Discussies
    119
    Thanks
    20.870

Standaard

Gisteren heb ik de dames in mijn stamclub maar weer eens bedrogen met de dames uit Babylon. En het werd een prima dagje!
    Het was de hele dag gezellig druk, maar niet zo druk dat je een dame van je keuze niet te pakken kon krijgen.
    Culinair: Bij het ontbijt miste ik de zalm en forel. Maar verder was het prima. In de loop van de dag spruitjes, broccoli en bloemkool gehad. Alle 3 lekker en met een klein beetje beet. Ik waardeer het zeer als er warme groente is in een saunaclub. Qua vlees waren er lekker gebakken drumsticks, huisgemaakte gehaktballetjes (wat de Duitsers frikandellen noemen) en goed gevulde ragout. Ervoor de koolhydraten steeds de beroemde schalen dunne frietjes, prima pasta en gekookte aardappelen. Voor mij een voortzetting van de stijgende lijn sinds vorig jaar, maar aan de andere verslagen hier te lezen kan het soms flink minder zijn. Het buffet werd ook steeds prima aangevuld. Verder waren de gebruikelijke koude salades er en er was ‘s middags een lekkere dikke kersentaart.
    Qua dames loopt er sinds een week een fraaie Franceska rond. In hele kleine cijfers 777 tussen haar fraaie C-Cup borsten getatoeëerd. Voordat ze mijn vraag over het tongzoenen wilde beantwoorden, wilde ze eerst weten hoeveel geld ik wilde besteden. Toen ik haar de tarieven in Babylon uitlegde besloot ze niet aan tongzoenen te doen. Ik vermoed dat het antwoord wel “ja” zou zijn geweest als ik meer had geboden. Deze dame zal wel niet lang in Babylon blijven. Ondanks haar fraaie uiterlijk maakte ze ook weinig kamers en ging steeds nadrukkelijker jagen. Ze wilde ook niet zeggen waar ze eerder had gewerkt. In heel veel clubs zei ze.
    Mijn eerste kamer was met de fraaie Bulgaarse Denisa. https://www.ijsberenforum.com/forum/...584#post845584
    Mijn tweede kamer was met nieuwkomeling Magdalena https://www.ijsberenforum.com/forum/...584#post845584. Toen ik haar blonde extensions onder haar zwarte haar later beschreef aan een andere ijsbeer zei hij: “Oh ik dacht dat dat hele erge uitgroei was”. Hij moet duidelijk meer tijd doorbrengen met een dameskapster om het verschil tussen uitgroei en extensions te leren kennen .
    Gisteren was er de beste tombola ooit, want ik won (voor het eerst)! Voor €10 investering in 5 lootjes kreeg ik een €60 tegoedbon. Die besloot ik in te zetten voor een trio met Alecia en Daria. https://www.ijsberenforum.com/forum/...582#post845582

Al met al een zeer geslaagde dag en eigenlijk moet ik wat vaker deze kant op sturen bij Eindhoven.

10. Onderstaande 29 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

11cc (28 juli 2024),Agronymus1 (28 juli 2024),broodpoot (29 juli 2024),cameltoe slide (28 juli 2024),Dannii (29 juli 2024),donkeywonkey (29 juli 2024),Eddy_V (28 juli 2024),Getrouwd (28 juli 2024),Johnsonxxx (28 juli 2024),JonnyFontane (28 juli 2024),ju52 (30 juli 2024),Kurt Cobain (28 juli 2024),Kwakje (28 juli 2024),le_belge (28 juli 2024),Massi (30 juli 2024),mechelen (28 juli 2024),mentholbear (28 juli 2024),noglangnietuitgewandeld (28 juli 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),pogastovino ( 5 augustus 2024),pret (28 juli 2024),Reinstecke Fuchs (28 juli 2024),schoolmeester (28 juli 2024),Siberische tijger (28 juli 2024),spermite (28 juli 2024),spirou (29 juli 2024),Ties85 (28 juli 2024),Tonio (28 juli 2024),yylover (28 juli 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.870

Standaard

Oh ja, de jacuzzi was prima op temperatuur!
    En de correcte link naar de recensie van Magdalena:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...579#post845579
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 28 juli 2024 om 14:17

12. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (28 juli 2024),pogastovino ( 5 augustus 2024)

Last Online
    Gisteren @ 15:50
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.616

Standaard

Oh ja, Franceska nam inderdaad met 140 genoegen voor een uur prima vermaak, 110 had ook gekund maar dan met de gekende service van het overgrote deel van de dames tegenwoordig, oftewel alles wordt geboden maar niet per definitie met veel overgave.
    Het scheelt ook als je haar van tevoren wat aandacht geeft en haar heerlijk gespierde benen een stevige massage geeft, i.p.v. alleen een boodschappenlijstje voorlegt en naar het kassabonnetje vraagt

Voorheen actief o.a. in Stuttgart en Magnum en vanaf volgende week waarschijnlijk bij het Hijgend Hert. De moeite waard om daar weer eens op hertjes te jagen (als ik niet door een dameskapster in beslag word genomen )
    En Garde

14. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (28 juli 2024),JonnyFontane (28 juli 2024),ju52 (29 juli 2024),Kurt Cobain (28 juli 2024),mechelen (28 juli 2024),mentholbear (28 juli 2024),Patjax (28 juli 2024),WANDELAAR5 (28 juli 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:58
    Discussies
    299
    Thanks
    32.112

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Oh ja, de jacuzzi was prima op temperatuur!
    Kijk es aan, ze kunnen het wel. Voor mij nu een stuk interessanter om er €70 voor neer te tellen. Ik ben namelijk dol op een en jacuzzi.

Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Discussies
    22
    Thanks
    114

Standaard

poosje terug was daar een duits-mali dame , half donker , tatoo bij haar rechter oog , wie weet waar ze nu verblijft ?? dacht haar naam was melisssa , 170 groot, normaal/slank , zwarte haren , tatoo hier en daar , maar vooral een opvallende in haar gezicht .

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.870

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    poosje terug was daar een duits-mali dame , half donker , tatoo bij haar rechter oog , wie weet waar ze nu verblijft ?? dacht haar naam was melisssa , 170 groot, normaal/slank , zwarte haren , tatoo hier en daar , maar vooral een opvallende in haar gezicht .
    Dat was Maya. Ik weet niet waar ze is en ik heb je recensie gemist? Ik kreeg haar niet te pakken.

Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Discussies
    462
    Thanks
    1.633

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prima Bekijk bericht
    magnum

19. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

Prima (31 juli 2024),WANDELAAR5 (29 juli 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Discussies
    18
    Thanks
    193

Standaard

Afgelopen vrijdag was het tijd om mijn kortingskaartje in Elsdorf te gaan inleveren. Het is voor mij ruim 200 km kachelen en op de heenweg had ik nog een zakelijk afspraak. Met een batterijen auto dus noodzakelijk om een tussenstop te maken. Net als een half jaar geleden heb ik bij de McDonalds in Bergheim eerst nog even geluncht en bij de overbuurman de 300 kW lader aangeslingerd. Gelijk nog even de laatste virtuele afspraak afgewerkt en door naar Babylon.

Ik kom er (te) weinig en dus is het altijd wel spannend om te zien wat de line-up is. Natuurlijk mis ik de oude gewoonte dat er een daadwerkelijke line up werd opgetrommeld als je binnenkomt. Nu moest ik even een rondje maken. Eerste conclusie was dat ik me wel zou gaan vermaken. Een aantal dames van de oude garde was aanwezig, zoals Daria, Rose, Roberta, Cristina, Paris, Leah en Chayna. Dus, laten we zeggen, een kwart was al bekend. Nou zijn Leah en Roberta eigenlijk maar beperkt beschikbaar. Chayna ging tussentijds een paar uurtjes shoppen en Cristina heb ik mindere ervaringen mee. Dus voor de to do list moest ik uitwijken naar onbekend terrein. Yippie ;-).

De lunch had ik al op, dus kon gelijk kennismaken met de dames. Maar. Tsjeminee. Het was kliekjes dag. Een aantal dames hing constant aan tafel in de rookkamer (en ik ben geen roker). Toch even gesproken met Mona met haar parmantige borstjes, maar kamerbezoekjes van max 15 minuten. Ze zal wel erg goed zijn. Ze zat aan tafel met Paris, Albena (niet mijn type) en Denisa. De laatste vind ik een perfect figuur hebben en we hebben ook een tijd leuk gebabbeld. Ze maakte aanvankelijk een wat uitgebluste indruk, maar het blijkt dat zij 7 dagen per week in Babylon is. Dan kan ik me voorstellen dat het langweilig wordt. Na een leuk gesprekje waarbij ze steeds actiever en pornodollie werd besloten naar de kamer te gaan, waar we een geile sessie hadden. Het einde was wel apart, want ik had blijkbaar iets te lang gespaard. Ze probeerde de opbrengst in haar mond te houden en in een doekje te laten lopen, maar het was teveel om binnen te houden. Een geil gezicht, maar ook een kliederzooi. Maar als je die prachtige borsten daarna ziet ;-).

Vervolgens zag ik dat er ook een MILF sectie aanwezig is. Een leuk gesprekje met Zuidamerikaanse Sandra had zomaar uit kunnen lopen op een, ongetwijfeld, leuke kamergang, maar ik ben geen 18 meer. Even recupereren. Een blondine met bril was ook erg actief, maar zij klaagde me iets teveel. Toen zag ik ineens een MILF met een prachtige glimlach en indrukwekkend lichaam.

Haar naam was Bruna. Van oorsprong Braziliaanse, maar al vijf jaar in Duitsland. Eerst een paar jaar in een prive huis in Dusseldorf-Bilk en daarna in Living Room. Op de kamer bleek mijn inschatting correct. Er volgde een heerlijke sessie met echt goede TZ. Ach feitelijk met alles erop en eraan. Uiteindelijk bleek ik me toch als een 18 jarige te kunnen misdragen, want ze ist twee keer te laten komen. Dan ben je een topper.

Fazit; goede dag gehad. Ik blijf zeggen dat Saunaclubs een geweldige uitvinding zijn en dat prijs-kwaliteit bij Babylon nog altijd prima in verhouding zijn. Ondanks dat ik ook snap dat het duurder is dan Aca Gold en feitelijk niet veel meer biedt. Maar ja, afwisseling moet zijn. Waar ik moeite mee blijf houden is dat de dames veel en lang werken. Dan komt er een bepaalde mate van afgestompt worden en oppervlakkigheid bij kijken. Dat kan niet anders. We zijn allemaal mensen. Daarom blijf ik sterk de behoefte houden aan (HC) escort dates van enkele uren, waarin je de kans krijgt meer exclusiviteit en inclusiviteit te voelen. Ja ja. Ik weet het. Zo lang je maar betaalt.

Forum bedankt voor de tegemoetkoming in de entreeprijs!!

21. Onderstaande 18 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 juli 2024),claudius (31 juli 2024),donkeywonkey ( 2 augustus 2024),Getrouwd (31 juli 2024),Gustomass (31 juli 2024),Husky (31 juli 2024),le_belge (31 juli 2024),Massi (31 juli 2024),mechelen (31 juli 2024),MeesterMixer ( 2 augustus 2024),mentholbear (31 juli 2024),Patjax (31 juli 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),spermite (31 juli 2024),stimpy3 (31 juli 2024),Toetebel (31 juli 2024),WANDELAAR5 (31 juli 2024),Wentelt Eefje ( 1 augustus 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:15
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    341

Standaard

Jester, mooi man...ik zou zo in mn auto kunnen stappen....heerlijk..
    Gusto
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Discussies
    17
    Thanks
    2.214

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag was het tijd om mijn kortingskaartje in Elsdorf te gaan inleverenn... Forum bedankt voor de tegemoetkoming in de entreeprijs!!
    ... Ik overhandigde mijn kortingskaartje ...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Onlangs viel er een rabatkaartje in de bus, ....
    Misschien komt het wel door al die kortingkaarten dat de club langzaam maar zeker afzakt qua resto, personeel, airco, wellness, ...

24. Onderstaande 2 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

Husky (31 juli 2024),T.T.T. (31 juli 2024)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    193

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Misschien komt het wel door al die kortingkaarten dat de club langzaam maar zeker afzakt qua resto, personeel, airco, wellness, ...
    Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat recensenten actiever worden als ze door het forum/Babylon zijn beloond met een kortingskaart en ze hun schuldgevoel afkopen met een recensie. Dat is weer promotie voor Babylon en daarnaast hebben ze nog een mooie dagomzet bij de bezoeker opgehaald (naast de kortingskaart). De recensies zouden zo maar eens een onvoldoende representatieve steekproef uit de bezoekerspopulatie kunnen zijn.

26. Onderstaande 2 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 juli 2024),mentholbear (31 juli 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.870

Standaard

Dat ben ik niet met je eens. Na Corona is de club weggezakt. De afgelopen anderhalf jaar constateer ik juist een stijgende lijn. Daarom gaat mijn bezoekfrequentie ook langzaam weer een beetje omhoog. Ik kom er niet wekelijks en ik lees ook mindere recensies, dus het moet nog wat constanter.

Last Online
    9 mei 2025 @ 12:20
    Discussies
    28
    Thanks
    2.337

Standaard

Op de verjaardag
    Ja, ik was ook afgelopen zaterdag in Babylon, op het verjaardagsfeest van Cupido.
    Samen met mede-beer Lesyeux naar de regio Bergheim.
    Het was leuk om een aantal ijsberen weer te zien, die op de verjaardag af waren gekomen.
    Berwick, Chauffie, Wandelaar5, NLNU, Sphinx, Eddy-V, nog een nederlander wiens nick ik even kwijt ben, voor wie ik vergeet sorry.
    En Lesyeux en ondergetekende dus.
    Verder de twee Belgen waarvan er een altijd te veel drinkt, zijn maat is dan denk ik de Bob. Veel bekende Duitse gezichten: stammies.

Tja, na al de jaren dat ik er al kom weet je hoe zo'n dag verloopt: tussen het eten, de wellness, en het terras bij het zwembad loop je veel heen en weer.
    Het terras werd bij de regenbui verruilt voor het rook-terras.
    Lekker veel met elkaar kletsen.

Om 16 uur een paar schalen snacks van de jarige, bitterballen en bittergarnituur. Zelfs aan Duitsers te slijten.
    20 uur: het feest-hoogtepunt: aansnijding en verdeling van de verjaardagstaart. Met bijbehorende bubbels, en 'gesang' (van Stevie Wonder).
    De jarige in het middelpunt. Mooi.

Twee dames:
    Voor een kamergang liet ik me meenemen door Rebecca. Een zekerheidje. Prima pijpen, een goeie missio. Tevreden.
    Ik had net mijn avondeten op toen Milenka al klaar was met NLNU. Maar ze nam eerst een bakje koffie, dus ik kon het nog even laten zakken.
    Daarna naar boven voor de prima uur massage die deze dame geeft. Echt wat je noemt ontspanning. Dank.

Tegen kwart voor negen zijn mede-beer en ik weer vertrokken naar ons waterland.

Fijn zo'n dag ontspanning, had ik echt behoefte aan.
    Er is al genoeg gezegd over de veranderingen bij de club, heb er zelf ook al s over bericht.
    Maar het blijft de moeite waard er te komen.
    De club bedankt, mede-beer bedankt.

Johan

29. Onderstaande 24 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 juli 2024),Cupido ( 5 augustus 2024),donkeywonkey ( 2 augustus 2024),Eddy_V ( 1 augustus 2024),forgetskinnyletsgetfatty (31 juli 2024),Getrouwd (31 juli 2024),Gustomass ( 1 augustus 2024),Johnsonxxx (31 juli 2024),Kurt Cobain (31 juli 2024),Lesyeux ( 1 augustus 2024),le_belge (31 juli 2024),Massi ( 1 augustus 2024),mechelen ( 1 augustus 2024),mentholbear (31 juli 2024),noglangnietuitgewandeld ( 1 augustus 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),schoolmeester ( 1 augustus 2024),Scrotum ( 1 augustus 2024),Shakir ( 1 augustus 2024),spermite (31 juli 2024),Sphinx (31 juli 2024),Toetebel (31 juli 2024),WANDELAAR5 (31 juli 2024),Wentelt Eefje ( 1 augustus 2024)

Last Online
    10 mei 2025 @ 19:58
    Discussies
    1
    Thanks
    75

Standaard

Qua dames loopt er sinds een week een fraaie Franceska rond. In hele kleine cijfers 777 tussen haar fraaie C-Cup borsten getatoeëerd. Voordat ze mijn vraag over het tongzoenen wilde beantwoorden, wilde ze eerst weten hoeveel geld ik wilde besteden. Toen ik haar de tarieven in Babylon uitlegde besloot ze niet aan tongzoenen te doen. Ik vermoed dat het antwoord wel “ja” zou zijn geweest als ik meer had geboden. Deze dame zal wel niet lang in Babylon blijven. Ondanks haar fraaie uiterlijk maakte ze ook weinig kamers en ging steeds nadrukkelijker jagen. Ze wilde ook niet zeggen waar ze eerder had gewerkt. In heel veel clubs zei ze.
    Op vrijdag 26/7 heb ik met Franceska gekamerd. Toen ik vroeg of ze nieuw was in de club, vertelde ze dat ze er sedert maar 3 dagen was. En toen ik haar vroeg op welke dagen ze daar was, vertelde ze me dat ze de volgende dag op vakantie ging... en waarschijnlijk niet meer terug zou komen. Het is dus niet de moeite waard om er een draadje aan te wijden. Ik denk dat ze een probleem heeft met de prijzen bij de Bab, omdat ze mij toegaf dat ze al bij Sharks had gewerkt en we weten dat de prijzen daar veel hoger zijn.
    Voor de rest heb ik toch een goed half uur met haar doorgebracht en heb er geen spijt van gehad dat ik deze schoonheid naar een kamer heb gesleurd. Ze pijpt heel goed en tijdens deze "oefening" positioneert ze zichzelf goed zodat haar hele prachtige lichaam, inclusief haar prachtige tieten, haar stevige billen en haar kutje binnen handbereik blijft . Maar tijdens de blowjob heeft ze de neiging haar handen iets te veel te gebruiken, en ik moest dus haar een paar keer vragen haar mond te gebruiken, wat ze direct probleemloos deed. Uiteindelijk eindigde het met een schitterende CIM, en dat alles voor de standaard Bab-prijs (met uiteraard de bonus voor de CIM). Jammer dat ze niet blijft want voor mij zou het herhalingsgevaar groot zijn.

31. Onderstaande 13 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 augustus 2024),AVENTADOR ( 5 augustus 2024),Dannii ( 1 augustus 2024),de duisburg spesjalist ( 1 augustus 2024),Eddy_V ( 1 augustus 2024),Gustomass ( 1 augustus 2024),ju52 ( 1 augustus 2024),MeesterMixer ( 2 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024),noglangnietuitgewandeld ( 1 augustus 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),spermite ( 3 augustus 2024),WANDELAAR5 ( 1 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Discussies
    17
    Thanks
    2.214

Standaard

Dat ben ik niet met je eens. Na Corona is de club weggezakt. De afgelopen anderhalf jaar constateer ik juist een stijgende lijn. Daarom gaat mijn bezoekfrequentie ook langzaam weer een beetje omhoog. Ik kom er niet wekelijks en ik lees ook mindere recensies, dus het moet nog wat constanter.
    De berichten zijn nogal wisselend in positvisme en negativisme. Ik ben er al een dik jaar of zo niet meer geweest. Maar voor €70 wil ik een constant aangevuld buffet, constant iemand achter de bar, alle wellness die perfect werkt, etc. Net zoals bij 6S het geval is. Als ik het zo lees is dat (nog) niet het geval bij BB. Dat alles staat los van de kamerprestaties van de dames uiteraard.
    Een ex-BB DVP vertelde me (voor wat dat waard is) in een andere club dat er inderdaad een groepje conculega's is bij BB dat voor een onaangename werksfeer zorgt. Pesterijen op het werk, zeg maar. Daarom misschien ook dat debutantes de laatste tijd weer behoorlijk snel vertrekken.
    Ik zal het binnenkort zelf nog eens moeten gaan ontdekken.

33. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

Dannii ( 1 augustus 2024),ju52 ( 1 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:04
    Discussies
    15
    Thanks
    5.398

Standaard

Een ex-BB DVP vertelde me (voor wat dat waard is) in een andere club dat er inderdaad een groepje conculega's is bij BB dat voor een onaangename werksfeer zorgt. Pesterijen op het werk, zeg maar.
    Territoriumdrift is er in elke club. Oudgedienden vormen vaak een roedel en houden er niet van als nieuwkomers uit hun ruif komen eten. Zeker als deze dames jonger en knapper zijn en meer kamers draaien dan hun. Iets wat zeker niet alleen voor Babylon geldt.

35. Onderstaande 8 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal ( 1 augustus 2024),Herr Fick ( 1 augustus 2024),JonnyFontane ( 1 augustus 2024),ju52 ( 1 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024),Patjax ( 3 augustus 2024),Pierke69 ( 8 augustus 2024),Wentelt Eefje ( 1 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    18
    Thanks
    193

Standaard

Niet om het een of het ander, maar de discussie over de prijzen is toch in de marge. Als je het simpel bekijkt zijn tegenwoordig de brandstofkosten bepalend voor de prijs van een clubdagje? Bij Aca Gold ben je voor twee kamers van een half uur en entree 130 euro kwijt (40 euro kamers zijn schaars) en dat is de goedkoopste. Bij Babylon 190 euro en dat is in NRW de duurste. Bij twee kamers van een uur wordt dit beide 100 euro duurder. Het verschil is dus 60 euro. Bij 40ct/km en dus bij 150km is er een omslagpunt. Dan zou ik toch gewoon gaan voor de FKK waar ik zin in heb ipv allerlei bespiegelingen over prijsontwikkelingen, faciliteiten en dergelijke.

Niet om hier de prijsdiscussie weer eens te gaan voeren, maar ik kies vaak voor Venus. Simpelweg omdat me dat de minste tijd kost. Kan ook een overweging zijn ..

37. Onderstaande 3 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick ( 1 augustus 2024),Johan35 (22 augustus 2024),stimpy3 ( 1 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.870

Standaard

De berichten zijn nogal wisselend in positvisme en negativisme. Ik ben er al een dik jaar of zo niet meer geweest. Maar voor €70 wil ik een constant aangevuld buffet, constant iemand achter de bar, alle wellness die perfect werkt, etc. Net zoals bij 6S het geval is. Als ik het zo lees is dat (nog) niet het geval bij BB. Dat alles staat los van de kamerprestaties van de dames uiteraard.
    Een ex-BB DVP vertelde me (voor wat dat waard is) in een andere club dat er inderdaad een groepje conculega's is bij BB dat voor een onaangename werksfeer zorgt. Pesterijen op het werk, zeg maar. Daarom misschien ook dat debutantes de laatste tijd weer behoorlijk snel vertrekken.
    Ik zal het binnenkort zelf nog eens moeten gaan ontdekken.
    Gezien jouw verwachtingen kun je denk ik beter naar 6S blijven gaan. Heb je nog een stoomcabine ook. Ik ben daar ook meestal en gebruik Babylon af en toe ter afwisseling. En dan is het lang niet gek en beter dan in 2021 en 2022 naar mijn mening. En er zijn ook hele mooie en goede debutantes die blijven zoals Vicky en Evelyn.

39. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick ( 1 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 21:44
    Discussies
    57
    Thanks
    4.660

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht

Niet om hier de prijsdiscussie weer eens te gaan voeren, maar ik kies vaak voor Venus. Simpelweg omdat me dat de minste tijd kost. Kan ook een overweging zijn ..

Dat is waarom ik baal dat Van Goch d'r zo met de pet naar heeft gegooid: dat was vroeger een ideale club (voor mij) om 'even een wip' te gaan doen. Bescheiden inkom ook, en als er niks lekkers rondliep was dat ook prima. Met de wat verder gelegen tenten is het toch al snel van dat je er een dagje/avond van wil maken, waar eigenlijk ook wel een goede kamer bijhoorde; beetje een domper om zo'n heel stuk te rijden, een hoop entree te betalen en dan binnen te ontdekken dat alle leuke dames gedauerbucht zijn.

41. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

1313 ( 1 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024)

Last Online
    13 augustus 2024 @ 16:17
    Discussies
    6
    Thanks
    311

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Een ex-BB DVP vertelde me (voor wat dat waard is) in een andere club dat er inderdaad een groepje conculega's is bij BB dat voor een onaangename werksfeer zorgt. Pesterijen op het werk, zeg maar.
    Das kann man auch als Gast feststellen und beobachten. Es beeinträchtigt die Atmosphäre. Männer, die Unkorrektheiten bei der Abrechnung oder der Einhaltung zugesagter Zimmerstandards reklamieren werden von diesen DVP kollektiv boykottiert.

43. Onderstaande 3 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick ( 1 augustus 2024),mentholbear ( 3 augustus 2024),stimpy3 ( 1 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 12:26
    Discussies
    14
    Thanks
    814

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Op vrijdag 26/7 heb ik met Franceska gekamerd. Toen ik vroeg of ze nieuw was in de club, vertelde ze dat ze er sedert maar 3 dagen was. En toen ik haar vroeg op welke dagen ze daar was, vertelde ze me dat ze de volgende dag op vakantie ging... en waarschijnlijk niet meer terug zou komen. Het is dus niet de moeite waard om er een draadje aan te wijden. Ik denk dat ze een probleem heeft met de prijzen bij de Bab, omdat ze mij toegaf dat ze al bij Sharks had gewerkt en we weten dat de prijzen daar veel hoger zijn.
    Voor de rest heb ik toch een goed half uur met haar doorgebracht en heb er geen spijt van gehad dat ik deze schoonheid naar een kamer heb gesleurd. Ze pijpt heel goed en tijdens deze "oefening" positioneert ze zichzelf goed zodat haar hele prachtige lichaam, inclusief haar prachtige tieten, haar stevige billen en haar kutje binnen handbereik blijft . Maar tijdens de blowjob heeft ze de neiging haar handen iets te veel te gebruiken, en ik moest dus haar een paar keer vragen haar mond te gebruiken, wat ze direct probleemloos deed. Uiteindelijk eindigde het met een schitterende CIM, en dat alles voor de standaard Bab-prijs (met uiteraard de bonus voor de CIM). Jammer dat ze niet blijft want voor mij zou het herhalingsgevaar groot zijn.
    Franceska is idd leuke meid om te zien, maar hanteert zo haar eigen prijzen. Ben benieuwd of je voor die "Babylon" prijs dan ook goed Tongzoenen erbij hebt gekregen (wat de norm zou moeten zijn) en of je de nog steeds geldende 25-30 euro meerprijs voor extra,s betaald hebt (of +50, wat steeds meer meiden proberen er doorheen te drukken)?

45. Onderstaande leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

Dannii ( 2 augustus 2024)

Pagina 166 van 187 EersteEerste ... 66116156162163164165166167168169170176 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten