zaterdag 20 juli
Stralend zonnig weer, er werd 32 graden voorspelt, met later op de avond onweer.
Om 11u10 draaide ik, na een vlotte rit, de reeds redelijk gevulde parking van club babylon op.
Letterlijk 2 min later stond ik in de file bij de theke, ja file! Ik denk dat we er ongeveer met 5 beren tegelijk waren.
Ik overhandigde mijn kortingskaartje (waarvoor grote dank aan het forum, willem2 en de club) aan Leah de thekedame van dienst, die blijkbaar die dag verjaardag had.
Dit werd vlot aangenomen. En wat later kon ik met een koffie in de hand, 1 van de laatste ligzetels in de schaduw aan het zwembad bemachtigen.
De signalen waren duidelijk, het ging een drukke en hete dag worden.
Zelfs nu, in de voormiddag knalde de zon haar hete stralen richting aarde, ik was blij met mijn schaduwplekje.
11u40 en het was een fijt! De eerste ijsbeer maakte een duikje in het maagdelijke en stralend heldere water!
Zijn voorbeeld werd al snel gevolgd door meerdere ijsberen en wat later ook door een dame of 5.
Er heerste een leuke en vrolijke sfeer en er werden waterspelletjes gespeeld.
Niks zo zalig om vanaf mijn schaduwplekje, dit heerlijke schouwspel gade te slaan. De natte naakte dames, de natte tietjes die vrolijk heen en weer stuiterden...
Het was een betoverend beeld.
Ook was er redelijk wat actie rondom het zwembad, er werden verschillende beren oraal en of manueel bevredigd. Wat wel een leuk zicht was.
De zin om een kamer te gaan maken, alvorens het in de namiddag te warm zou worden groeide.
Maar verschillende dames waren blijkbaar geboekt voor de (halve)dag. (marie, vivian, gabrielle en nog een stuk of 2)
Ik had een rondje of 3 door de club nodig om een beschikbare dame naar mijn zin te vinden.
Op kamer beland met (ik dacht) karina (de naam begon in alle geval met een K), een iets vollere dame, met geblondeerde halflange haren. Lekkere grote (hangende) borsten, wat tatoeages. De dame deed goed haar best terwijl het echt snikkens warm was op het kamertje, maar het half uur werd mooi volgemaakt.
Zo! De eerste druk was er af!
Hierna wat gegeten, ik kreeg wat kip van de BBQ, maar deze was koud! (gelukkig wel doorbakken)
Hierna nog wat geluierd in de achtertuin. Maar op dit moment was het (voor mij althans) te warm om te kameren.
Denk voor vele andere beren en de dames ook, iedereen hing/lag half uitgeteld in de beschikbare stoelen en zeteltjes te zweten, al dan niet wapperend met een kartonnen bord.
Hoewel de club vol hangt met airco bakken, waren deze niet in werking, en dit was wel een beetje jammer omdat het amper uit te houden was van de warmte.
Denk dat dit ook de temperatuur op de kamers ten goede zou komen moesten hierbinnen de airco's draaien.
Maar, mij ook maar in een zeteltje genesteld, wat tour de france gekeken op het grote scherm, wat gerust.
Nog wat gegeten in de veranda van de wintertuin, totdat er schuin tegenover mij, een oudere beer manueel en oraal werd geholpen.
Wat later kwam zijn schot op zijn handdoekje terecht, wat gelukkig onder hem lag.
De beer bleef met zijn rechtopstaande paal in het zeteltje zitten terwijl de dame doekjes ging halen om de smeerboel op te kuisen.
Heel smakelijk eten zo!!!
Wat later trof ik Katrin. Deze geile jonge meid met haar recht opstaande tietjes nam me na een kort gesprekje en een sigaretje mee naar een redelijk koele kelderkamer. Waar we een uurtje van elkaar genoten. Kmoet zeggen dat zowel haar duits als engels redelijk goed zijn. En tussen het fysieke contact babbelden en lachten we wat.
Het was mijn 2de kamer met deze meid, en ze bevalt me wel. Ik zou zeker nog eens een kamer met haar ondernemen.
Wat later op de avond was er taart voor de jarige leah. Tijdens het taart snijden en uitdelen ontstond er een groot tumult tussen enkele dames.
Er werd geroepen, geruziet, gekrijst.... en 2 dames moesten zelfs uit elkaar getrokken worden. Wat de aanleiding was..... geen idee. Maar het vormde wel een duidelijke domper op de feestvreugde. En het feestje was snel afgelopen.
Ook voor mij was het dagje babylon afgelopen. De warmte was me echt teveel. Hoewel ik nog zin had in een kamer, voelde ik ook dat mijn lichaam geen 3de kamer meer aan kon.
Ik verliet de club dan ook moe maar voldaan en trok terug naar belgenland.
see you later babylon and katrin![]()
groetjes
spermite