Ik doe graag ook mee. Ben heel benieuwd hoe het nieuwe Freude39 er uit ziet. En de dames natuurlijk.
Ik doe graag ook mee. Ben heel benieuwd hoe het nieuwe Freude39 er uit ziet. En de dames natuurlijk.
Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!
Ik doe ook graag mee. Het “oude” F39 was een van mijn favoriete clubs. Hopelijk de nieuwe ook![]()
EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!
Ondanks dat menig ijsbeer het ondergeschikte aspecten vind, is het desondanks noodzakelijk voor een saunaclub dat zowel de wellness op orde is en de voederbakken goed gevuld zijn.
Als gecertificeerde op deze gebieden, biedt ik geheel belangeloos mijn diensten aan, om tevens vast te stellen of de dames er het GOSC service keurmerk waardig zijn![]()
WANDELAAR5 (23 april 2024)
Ik ben heel benieuwd naar deze club, mocht dit met een kortingskaartje zijn is dat meegenomen.
Ik meld me graag aan
frittentitten (23 april 2024)
Oke, jij je zin; een kortingskaartje van 100%
Wentelt Eefje (23 april 2024)
Ik doe ook graag mee om deze voor mij onbekende club te leren kennen.
Ik doe graag mee en check dit etablissement en haar gebruiksters graag met een vrijkaart. In de oude F39 ben ik nooit geweest. Zopas kwam ik bij toeval langs het pand en lijkt me wel een bezoek waard.
Ik doe graag mee
Is F39 nog open
wandelen en op altijd zoek naar mijn type
Vanaf 2 mei 2024 (zie bericht #1)
Never argue with a fool, people might not know the differnce
Ik doe ook graag mee om freude opnieuw te beleven
Op naar de volgende keer!
Ik doe ook mee. Ik ben er ook in de periode 2014-2016 (voor de nieuwe wet) vaak geweest. En ik ben curieus te zien wat de nieuwe Freude zal zijn .
Doe graag mee
Jan Enschede
Mooie kans om deze nieuwe club te bezoeken.
Ik doe graag mee.
Heel graag doe ik mee
Zeer benieuwd naar deze club, dus ik schrijf me graag in voor deze tombola
Ik loot mee
Ik ben benieuwd of de oude herinneringen weer opleven![]()
Wat je er in stopt komt er ook weer uit
IK doe ook weer vrolijk mee![]()
Een uurtje is ook maar een uur...
NIEUWE CLUB NIEUWE KANSSEN IK DOE MEE
Ik wil ook weer meedoen
Ik doe graag mee
Count me in please!