Oorspronkelijk geplaatst door
mynasch
Dagje Kaarst 21 februari 2024

Na een rustige edoch somber ritje (het lijkt nog steeds herfst) keurig om 10:45 in Kaarst aangekomen. Even een paar minuutjes in de auto gewacht en om 10:57 door Uwe verwelkomt in de huiskamer. Een bevallige Aisha maakte onmiddellijk aanstalten me het hof te maken, maar gelukkig bleken de door mij meegebrachte paaseitjes een voldoende afleiding. Zodoende kwam de dame
(Mihaela) waar ik op hoopte keurig getimed de barruimte binnenlopen, in een prachtig blauw gevalletje.
Wat een schitterende verschijning: fraai lang licht blond haar, stralende knal blauwe ogen 175 hoog en rank. Super uitstraling. Poosje zitten praten (dat kan ze zo aanstekelijk), en een paar kleine hints met haar o zo bevallige slanke vingers… Kortom alle signalen begonnen op donker groen te staan. Een weergaloze kamer volgde met veel tederheid en genot an beide kanten. What can I say? Overtuig u zelf… Voor mij een fantastisch gezelschap.
Tijd om eens een hapje te eten, en een heerlijk omeletje bij Torsten besteld en huiselijk met
Mihaela zitten lunchen. Ze bleef maar zoveel energie en interesse uitstralen! Hartsikke leuke meid. Met veel pre – and aftersales! Ik geniet er enorm van.
Een beetje rondgehangen en met deze en gene kennis gemaakt. Ik spotte vandaag Aisha, Larissa,
Mihaela, Nikita,
Cleo, Antonia, Julia, Erica, Myriam, Claudia, Lorri, Sofia, Alina, Irina, Bruna (brasil) en Alex (Ro). Die laatste dame intrigeerde me in hoge mate,