Laat heet Jantje maar mooi wegblijven in lr
Laat heet Jantje maar mooi wegblijven in lr
schuinmarcheren heb ik niet verleerd
Wooley was vanmorgen naar living room met de bedoeling om misschien esta tegen het lijf te lopen en haar te verleiden. Die was er niet en op advies van firehawk de mooiste cleo verleidt.
Woww wat een geile Gfe sessie. Daarna wat gegeten en gedronken en sauna en wat gekletst met firehawk en Picasso. Ook nog Kurt cobain en een paar Duitse stamgasten. Was niet zo druk qua dvp's en ook niet veel actief manvolk... Daniela kwam binnen en firehawk deed zich tegoed aan haar. Daarna klopte ze bij mij aan, maar ik had nog even nodig om te herstellen van cleo. Dus ging ze met Picasso. Daarna kwam ze mij ophalen voor het finale slot. Werd een top kamer zonder engeltjes maar wel rondvliegende zaadjes. Top. Daarna liefdevol afscheid genomen en nog een lekkere hamburger gegeten. Daarna snel naar huis geracet. Wordt steeds leuker hier. Schoon, goede douche, hete sauna, goed eten en drinken en belangrijkste zijn de vrouwen met goede service pakket.
Wordt vervolgd
De Riesen-Eisbear...
Ascari (13 januari 2024),Bluebear (15 januari 2024),cavediver (15 januari 2024),Dannii (13 januari 2024),donkeywonkey (14 januari 2024),Firehawk (13 januari 2024),ju52 (13 januari 2024),Kurt Cobain (14 januari 2024),Kwakje (15 januari 2024),Massi (28 januari 2024),mechelen (14 januari 2024),mentholbear (13 januari 2024),nieuwtje (14 januari 2024),Picasso 1 (15 januari 2024),pret (13 januari 2024),rmjhexe (15 januari 2024),schoolmeester (14 januari 2024),snaal88 (13 januari 2024),Toetebel (13 januari 2024),WANDELAAR5 (13 januari 2024),Wentelt Eefje (13 januari 2024)
Geluk in de liefde, geluk in het spel.
Ditmaal was het geluk in het spel. De 11-ploegse marjonetten luisterden naar mijn gebeden en deden mijn uiteraard perfect doordachte gokresultaten schitteren zodat ik bovenaan het lijstje eindigde gedurende de winterstop van de ProLeague.
Ikzelf houd geen winterstop maar zet eervol mijn clubbezoeken verder.
Een maandje eerder was ik voor een eerste keer uit nieuwsgierigheid op bezoek geweest bij het weer heropend Living Room.
Was me toen aardig bevallen en bij deze dus gekozen voor een vrijkaartje met wederbezoek.
Hartelijk dank alvast aan Sphinx de voetbalgod, Willem2 de Forumgod en uiteraard ook aan de Livinggod.
Januari is nu eenmaal niet de beste maand om het Sodom en Gomorra te bezoeken. Dus de verwachting niet al te hoog gesteld.
Op vrijdagnamiddag (5/1) omstreeks 13.30 liep ik binnen en werd vriendelijk ontvangen. Vrijkaart vlot geaccepteerd.
Ik kreeg even de vraag of ik wel wat tijd had want er waren nog maar 6-7 dames aanwezig. Leuk dat het op voorhand even vermeld werd.
Geen probleem voor mij, ik wou er toch al een lui dagje van maken.
Omkleden en wat hygiënische huishouding verrichten.
Even langs het restaurant, de eieren waren al op maar er was al een portie lekker middageten. Top eten en top bediening.
Vorig keer trouwens een omeletje met spek genoten.
In de bar was het inderdaad rustig, even wat drinken en het helgebroed checken.
Eentje zag ik wel zitten maar die was goed bezet.
Wat later me laten overhalen door Corinna. Dame deed het goed maar geen klik.
Saunaatje tussendoor, het stoombad stond uit, en ook geen jacuzzi.
De massagedame had goed te doen.
Wat later zag ik Antonia aan de receptie staan, en vorige keer had ik daar een goede kamer mee.
Ik weet niet waarom, maar ze triggerd iets in mij.
Antonia was net geland en wou alvast snel nog een paar uurtjes werken. Waarschijnlijk platzak van de kerstperiode.
Antonia is op de kamer zeer rustig en eigenlijk doet ze niet zoveel, maar ja blijkbaar dan toch genoeg om het mij aangenaam te maken.
Nadien nog een lekker bordje opgeschept, even nagenoten in de bar en dan maar weer naar huis.
Voor de eerste week van het jaar viel het mij niet tegen. Zowat rond 20.00 schat ik 12-15 dames.
Ascari (15 januari 2024),AVENTADOR (16 januari 2024),bertje600 (15 januari 2024),Bluebear (15 januari 2024),Dannii (15 januari 2024),Firehawk (15 januari 2024),Giodude (19 januari 2024),ju52 (15 januari 2024),Kurt Cobain (15 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),nieuwtje (15 januari 2024),Patjax (29 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),rmjhexe (15 januari 2024),Schietgraagft (24 januari 2024),schoolmeester (15 januari 2024),Shakir (15 januari 2024),snaal88 (15 januari 2024),Toetebel (16 januari 2024),WANDELAAR5 (15 januari 2024),Wentelt Eefje (16 januari 2024)
Ik was er gisteren en vond het matig: aanbod van dames beperkt en GEEN LIVE VOETBAL! Menigeen zal nu zeggen: wat zit je daar te zeuren, maar dit hoort voor mij bij het DAGJE SAUNACLUB.....Eten daarentegen heel goed en ook lekker, gezellig gebuurt met COLLEGA IJSBEREN![]()
Dannii (15 januari 2024),mentholbear (16 januari 2024),peterp095 (15 januari 2024)
Für Fussball interessiere ich mich so wie ein Vegetarier für die Fleischpreise
Der große Fernseher links von der Theke ist momnetan mit Wireless Lan mit dem Router des Hauses verbunden. Der Internetzugang ist mit 250 Mbit völlig okay. Da das Wifi öffentlich ist sind viele Geräte darin unterwegs, dazu auch etliche Macintosh-Geräte (Mac-Books und I-phones) Windows und Android- Geräte lassen sich vom Router eine IP Adresse geben und sind "drin". Macintosh akzeptiert keine "normale" IP-Adresse sondern meldet sich mit der "MAC-ID" im Netzwerk an. Dazu muss der Router bis zu 40 IP-Adressen "reservieren". ES gibt jedoch nur 254, eine Adresse ist für den Router, also noch 253 Adressen frei, sind 5 Iphones angemeldet sind also schon 200 Adressen weg und es wird eng im Netz.
Besser wäre ein Kabel zwischen Router und Fernseher, ist aber in den Räumen schlecht realisierbar. Oft sehe ich die kreisende Animation auf dem Fernseher (d. h. "ping time out, host not responding").
Ich bringe Freitag 2 Geräte mit (habe ich noch rumliegen, ich brauche sie nicht). Das sind 2 "Lan over Power" Geräte, eines wird nahe dem Router in eine Steckdose gesteckt und mit Lan Kabel mit dem Router verbunden, das andere nahe dem Fernseher in eine Steckdose, Lan Kael in den Fernseher, Fernseher von Wlan auf Lan umprogrammieren, fettich, Kater gekämmt. Also ab Freitag abend, spätestens Samstag gibt es ruckelfreies Fernsehen.
So long (Ihr schaut Fernsehen, ich rauche, trinke Kaffee, Esse und wenn es gut geht mache ich das wozu ich in Clubs gehe)
bettman (14 februari 2024),cavediver (19 januari 2024),ju52 (16 januari 2024),Kurt Cobain (20 januari 2024),mentholbear (25 januari 2024),The Joker (16 januari 2024),Wentelt Eefje (16 januari 2024),wooley (16 januari 2024)
Es wird weiter ruckeln und regelmässig hängen bleiben, weil ein schlechter (ausländischer) Iptv-Anbieter genutzt wird. Es gibt auch gute Iptv-Anbieter mit weniger Problemen.
peterp095 (20 januari 2024)
Woensdag 24 januari Living Room
Wat kan ik anders zeggen dan " Sapperdeflapperdeflap, wat een dag in Living room" ....
Als winnaar van de prestigieuze sapperdeflap award (analyse van de miss ijsbeer enquête) voel ik me zeer vereerd dit kostbare kleinood in morele ontvangst te hebben mogen nemen!
Het was me dan ik ook wel een super dag in Livingroom, waar ik klokke 10:58 de parkeergelegenheid op reed. Gebeld, met kloppend hart en jawel, Marco de dienstdoende Theke voorzag mij van een fraaie ijsbeerpels en nodige rekwisieten. Het feest van mijn eerste saunaclun bezoek in 2024 kon beginnen. Ik had met Mihaela (Pools) tegen 11:30 afgesproken en kon dus rustig acclimatiseren. Er bleken al een drietal ijsbeer prooien werkzaam: Lorri, Paula en Aysha. Kortom ik hoefde niet door eenzaamheid om tek omen. De dames deden hun best deze ijsbeer te strikken, maar toen ik het silhouet van Mihaela langs het gordijn wat net een beetje openstond zacht glijden sloeg de verwachting echt toe.
Een beetje zenuwachtig zette ik mij op een bankje met een glaasje van het een of ander en wachtte volspanning. Prachtig paars/rood setje schitterend figuur en stralende ogen, de kenmerken van Mihaela vandaag. Het werd een top sessie. De beste van het jaar tot nu toe (toegegeven ook de eerste). Uitgebreid gesprek op de bank, super toffe kamer sessie met alles er op en eraan. Inventief, lief, uitbundig, vrolijk, en seksueel zeer bevredigend. After sessie services van de buiten categorie. Ik geniet nog steeds na!
Bijkomen, een heerlijke omelet laten bakken door Bodo. En dat kan ie! Echt smullen. Zo ook later de kippen soep en het diner. (Schnitzel/frietjes/salade). Puike kwaliteit! Normaal besteed ik daar weinig aandacht aan, tevreden als ik snel ben, maar dit is echt prima.
De line=up die ik vandaag tot ca 18:30 voorbij zag komen bestond uit: Laura, Lorri, Aysha, Cleo, Emma (nieuw uit GG), Mihaela, Nikita, Antonia, Sofia, Amy (nieuw), Monica, Anyra(?), Aida, Nicole(nieuw) en Lorena (nieuw), met nieuw minder dan een week in LR. Kortom 15 dames.
Deze dag wilde ik ook weer eens op verkenning uitgaan, en belandde als eerste bij de rondborstige Emma (ex GG). Qua prijsstelling denkt ze nog in Grefrath te leven, en ik beperkte het tot een 30 minuten voor 70 (geen extra’s). Redelijk sessie, met een zeer plezierige blow-job uitvoering. Grappig dat die BJ zo enorm verschillend zijn per dame….. Chemie was een beetje ver te zoeken, maar het is een fraaie dame en leuk om eens mee gerollebold te hebben
De derde sessie werd gestolen door Antonia, die als maar zo vriendelijke naar me keek dat mijn knietjes steeds minder stevigheid voelden… prima beslissing met deze dame te avonturieren. Het is een kleine tengere dame (cupje A-), maar o zo fraai, en errug lief in de omgang al zeg ik het zelf. Super touch waar de kleine mynasch helemaal blij van werd. Heerlijk edging gedurende heel wat minuten…. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Haar een beetje verwennen bleek ook prachtig tijd verblijf wat een bodietje om te onderzoeken. Prachtig kutje (zo’n kleintje heb ik nog niet vaak gebeft!). herhalingsgevaar tamelijk groot.
Laatste sessie, hoe kan het ook anders met Cleo. Ze zat omgekeerd op een barkruk, wilde net opstaan om te gaan roken, maar was blij dat ik haar ervan weerhield… Het werd ook een top sessie. Mijn hemel wat een vrijpartijtje ontspon zich in de kamer. Heerlijk. Cleo probeert je het echt naar de zin te maken, met veel inventiviteit. Heerlijk blowjob, zachte kussen, een bij haar knallend diep orgasme, lieve woorden in mijn oor fluisterend, ik stond helemaal versteld, maar ze wist er met deze instelling totaal onverwacht er nog een orgasme uit te krijgen. De oudere ijsbeer was helemaal in zijn nopjes. Nog heerlijk de tijd volmakend tegen elkaar aan. Wat wil een beer nog meer …..
De dag afgesloten met het al genoemde dinner. Daarna afscheid genomen van alle players van de dag. Die mij warm uitzwaaiden.
LR, het is wel een beetje ver weg, maar dan heb je ook wat. Veel dank voor de prima organisatie ter plaatse. Mihaela, Emma, Antonia, Cleo, dank voor de gedenkwaardige sessies
![]()
Ascari (25 januari 2024),Badslippers (26 januari 2024),Bluebear (26 januari 2024),buttlover (26 januari 2024),Dannii (25 januari 2024),donkeywonkey (29 januari 2024),Firehawk (25 januari 2024),Gethijsem (25 januari 2024),Hoerenfluisteraar (25 januari 2024),ju52 (29 januari 2024),Kurt Cobain (25 januari 2024),Kwakje (25 januari 2024),mechelen (25 januari 2024),mentholbear (25 januari 2024),nick n. (30 januari 2024),Patjax (25 januari 2024),peterp095 (25 januari 2024),Pierke69 (30 januari 2024),schoolmeester (25 januari 2024),Shakir (29 januari 2024),trickyD (28 februari 2024),uurtje (29 januari 2024),WANDELAAR5 (25 januari 2024),Wentelt Eefje (25 januari 2024),wooley (28 januari 2024)
Zaterdag 27 januari 2024
Afgesproken met PeterP095 om deze zaterdag Living Room te bezoeken. PeterP095 was die dag ook jarig en had dientengevolge gratis entree. Omdat wij er voor 14 uur waren betaalde ik het happy hour tarief van 30 euro.
Zoals gebruikelijk eerst de knorrende maag vullen met enkele gebakken eieren met broodjes en daarna naar de bar gegaan. Mijn vaste dame was er al vroeg en hier op het gemakje een koffie met sigaretje mee gerookt om daarna de kamer op te zoeken. Na terugkomst botste ik pardoes op oude bekenden van mij. Rex en Michael hadden besloten om Living Room met een bezoek te vereren. Later zou veelpleger J. en Frank zich ook melden. Al deze heren ken ik van GG waar ik er in het verleden veel plezier mee heb gehad.
Dus wat bijpraten met elkaar en wat tips gegeven welke dames te mijden en welke wel prima zijn. Ook de Duitse JU52 en zijn broer die ik regelmatig in LR tegen het lijf loop waren van de partij. Uiterst vriendelijke mensen.
Omdat er in Babylon party was ontbraken er wat andere Duitse beren waaronder mijn vriend Kurt Cobain. Al met al waren er dus veel bekende ijsberen uit diverse landen aanwezig. Ook kennis gemaakt met Picasso die ik tot zaterdag nog niet eerder had ontmoet.
Ook Duisburg Specjalist was van de partij en roemde over het eten wat veel beter is dan hij in Penelope en aca gold krijgt voorgeschoteld. Om 15 uur de middagmaaltijd genuttigd, gehaktballen, kipsate, aardappels, pasta en nog iets met veel smaak geconsumeerd.
Daarna weer gesproken met deze en gene om rond 18 uur mijn tweede kamer te maken met mijn favoriete dame.Na deze kamer het avondeten genuttigd met o.a. kip en aardappelpuree. Er waren beren bij die 3 kippen aten en ik was het niet
Hierna nog een drankje gedronken en rond half 10 het pand verlaten.
Al met al een prima dag gehad.
Tot de volgende keer maar weer!
Ascari (29 januari 2024),AVENTADOR (30 januari 2024),Bluebear ( 8 februari 2024),donkeywonkey (29 januari 2024),Eddy_V (29 januari 2024),Firehawk (29 januari 2024),JonnyFontane (29 januari 2024),ju52 (29 januari 2024),Kurt Cobain (29 januari 2024),mentholbear (30 januari 2024),nick n. (30 januari 2024),Patjax (29 januari 2024),peterp095 (29 januari 2024),Picasso 1 (29 januari 2024),Pierke69 (30 januari 2024),rmjhexe (29 januari 2024),schoolmeester (29 januari 2024),Shakir (29 januari 2024),Toetebel (29 januari 2024),uurtje (29 januari 2024),WANDELAAR5 (29 januari 2024),Wentelt Eefje (29 januari 2024)
Zoals collega snaal88 reeds schreef was ik zaterdag ook (weer) aanwezig in de gezelligste huiskamer van NRW. Na de middag waren de meeste ijsberen ontgoocheld in de magere line-up maar gaandeweg kwam deze redelijk op gang en rond 1900 u was er keuze genoeg, op één uitzondering na want die kwam direct naar me toe. Zij wist toen nog niet dat ik jarig was, dat kwam eerst tijdens onze kamergang ter sprake waarop ze spontaan naar de bar ging voor vuurwerk. Wat een meid toch, zo spontaan en gedreven......Daniella ! Tijdens de sessie maakt ze er ook een spelletje van om naakt naar de bar te lopen voor drankjes, gewoon om de aanwezige ijsberen op te geilen. Telkens krijgt ze van menig ijsberen de vraag of ze vrij is. Na onze eerste sessie wilde ze absoluut nog bij mij blijven in de bar en telkens ze zich verplaatste in de bar vroeg men of ze vrij was.... Ze vroeg na een uurtje of ik terug zin had in een volgende kamergang maar zei dat ik nog wat wilde wachten maar dat ze haar gang kon gaan waarop één collega ijsbeer direct de kans greep. Achteraf hoorde ik dat hij zeer tevreden was. Ik zat in de rokershoek bij enkele Duitsers die ik daar regelmatig zie (Ju52 & broer) en daar verscheen ze weer.....uiteraard kreeg ik de vraag of ik al klaar was voor haar waarop ik positief antwoordde en gelijk kwam de vraag voor een trio. In het verleden heb ik 2 trio's gedaan met haar en Mara en dat was geweldig. Mara is er spijtig genoeg niet meer (terug naar CH) Dus dit keer ook weer gekozen voor een trio en dit met Aida. Aida is er nu iets meer dan een week en heeft ook in Zwitserland gewerkt. Wij op naar kamer 7, direct aan het restaurant waar de ijsberen verzamelen hadden geblazen voor de pizza. Wat kan ik meer zeggen dan dat het weer geweldig was met deze 2 dames.....na 2 uur alle 3 moe en voldaan de kamer verlaten. Herhalingsgevaar ? Ja zeker.
Zoals collega snaal88 reeds schreef was het eten weer voortreffelijk en iedereen vond het zeer goed. Ik hoorde zelfs een moderator (...) roepen dat het goed was.
Service van de dames blijkt voor de club wel belangrijk te zijn want ze vroegen me na afloop hoe de nieuwe meid was. Upsellen is bij mij daar nog maar één keer ter sprake gekomen en als ze dat horen wordt de dame in kwestie daarop aangesproken.
Bedankt Living Room voor de topdag....en tot zaterdag !
Ascari (29 januari 2024),AVENTADOR (30 januari 2024),Bluebear ( 8 februari 2024),Dannii (29 januari 2024),donkeywonkey (29 januari 2024),Eddy_V (29 januari 2024),Firehawk (29 januari 2024),JonnyFontane (29 januari 2024),ju52 (29 januari 2024),Kurt Cobain (29 januari 2024),Kwakje (30 januari 2024),mechelen (29 januari 2024),mentholbear (30 januari 2024),nick n. (30 januari 2024),Patjax (29 januari 2024),pcenter (30 januari 2024),Picasso 1 (29 januari 2024),Pierke69 (30 januari 2024),rmjhexe (29 januari 2024),schoolmeester (29 januari 2024),Shakir (29 januari 2024),snaal88 (29 januari 2024),Toetebel (29 januari 2024),WANDELAAR5 (29 januari 2024),Wentelt Eefje (29 januari 2024)
Spesijalist is moderator, althans dat denkt ie, van een of ander vaag forumpje.
Zaterdag heb ik een bezoek aan Living Room gebracht en heb daar een meer dan goed gevoel aan overgehouden, waarover later meer. Om te beginnen eest toch een kritische noot. Vanwege het wegwaaien van de buitentent, is het nu geoorloofd om binnen te roken. En daar werd helaas driftig gebruik van gemaakt. Living Room is niet echt ruim opgezet en dat betekent dat min of meer alle bezoekers noodgedwongen meeroken. Jammer. Voor het overige kan ik alleen maar positief zijn. He ontbijt, het middagmaal en het avondeten is van superieure kwaliteit en ik durf de stelling aan dat je dit eten, met deze kwaliteit, in Nederland niet kan verkrijgen voor minder dan 50 euro. En bij LR voor 30 euro indien je voor 14.00 uur aanbelt. Wat maakte de dag zo bijzonder. Zonder twijfel Cleo. Veel van haar gelezen en gehoord maar de kamer overtrof mijn stoutste verwachtingen. Cleo is mooi, lief, heeft een fraai figuur en doet er alles aan om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Het was werkelijk een fantastische kamer van een uur. Zij heeft daarnaast humor, spreekt uitstekend Engels en in een nagesprek wordt duidelijk dat zij omlijnde plannen voor haar toekomst heeft. Heel goed. Op korte termijn zal ik haar zeker met een nieuw bezoek vereren. Wat een heerlijke vrouw.
Agronymus1 (31 januari 2024),Ascari (31 januari 2024),AVENTADOR (31 januari 2024),bierbeer (31 januari 2024),Bluebear (31 januari 2024),broodpoot ( 1 februari 2024),Dannii (31 januari 2024),donkeywonkey (31 januari 2024),Firehawk (31 januari 2024),ju52 (31 januari 2024),Kurt Cobain (31 januari 2024),Kwakje (31 januari 2024),mechelen (31 januari 2024),mentholbear (31 januari 2024),peterp095 (31 januari 2024),schoolmeester (31 januari 2024),snaal88 (31 januari 2024),The Joker (31 januari 2024),Toetebel ( 1 februari 2024),trickyD (28 februari 2024),WANDELAAR5 (31 januari 2024),Wentelt Eefje (31 januari 2024)
Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....Ik was er zaterdag ook en begrijp me niet verkeerd maar ik ben altijd een LR fan geweest. In de zomer dacht ik nog gelukkig dat ze weer open zijn maar mijn mening is toch ondertussen veranderd. Als je aardappelpuree meteen een kippendrumstik (alternatief waren wat gehaktballetjes) " superieur" vindt dan kan ik je hele review hier al niet meer serieus nemen. Ook de line up..Er is zeker Cleo maar de verdere line up....Er waren amper vrouwen die wat mij betreft optisch kamerwaardig waren. Maar misschien ben ik te kritisch.... Ik was met een DVP genaamd Bianca (nieuw schijnbaar uit Hannover), die wilde gaan upsellen op kamer. Meteen afgebroken. Ik ben misschien te verwend omdat ik vaker naar Sharks ga en daar natuurlijk ook wat duurder uit ben dan LR. Algemeen blijf ik erbij dat ze LR erg ongezellig hebben gemaakt door die 2 tv schermen en de DJ-pult. Vroeger waren daar gezellige banken met tafeltjes en dat zwarte maakt het wat mij betreft ongezellig koud. Dan tenslotte vind ik persoonlijk die Picasso een pain in the ass. Ik snap niet dat je als clubeigenaar een masseur die klanten lastigvalt zo dominant aanwezig laat zijn. Die heeft ondertussen het hele wellnessgedeelte voor zich gereserveerd en komt dan nog voortdurend naar boven mensen lastigvallen. Wat was het toch mooi geweest als daar beneden gewoon een welness met functionerend bubbelbad was geweest. Ik denk dat ik vooralsnog als ik hier in de buurt blijf toch weet naa Babylon en de club die niet genoemd mag worden ga. Voel het niet als persoonlijke aanval maar ik vind dat er nog behoorlijk wat aan te merken valt op LR
Agronymus1 ( 1 februari 2024),bettman (14 februari 2024),Bluebear ( 8 februari 2024),broodpoot ( 1 februari 2024),cavediver ( 2 februari 2024),Dannii ( 1 februari 2024),de duisburg spesjalist ( 1 februari 2024),Herr Fick ( 1 februari 2024),ju52 ( 1 februari 2024),Kurt Cobain ( 1 februari 2024),Kwakje ( 1 februari 2024),ME262 ( 1 februari 2024),mentholbear ( 1 februari 2024),pret ( 1 februari 2024),quickstep ( 1 februari 2024),rmjhexe ( 1 februari 2024),schoolmeester ( 1 februari 2024),Tjeppah ( 1 februari 2024),WANDELAAR5 ( 1 februari 2024)
Misschien vergeleken met sommige clubs waar het eten ergens vandaan bezorgd wordt of waar het al de hele dag in de voederbakken ligt. Als het vers bereid wordt smaakt het vaak al beter.
Moet wel zeggen dat begin van deze week ze ook gewoon wat in de middag in de warmhoudbakken hadden liggen en dat voor je leken op te scheppen. Slimst is dan om iets te kiezen wat niet al klaar ligt en vers voor je gemaakt wordt.
Ik kan me overigens wel vinden in je opmerkingen over het gemis van de jacuzzi en de nogal aanwezige Italiaanse masseur.
ju52 ( 1 februari 2024)
„ Ik wil hier toch wel wat kritische noten bij maken....Ik was er zaterdag ook en begrijp me niet verkeerd maar ik ben altijd een LR fan geweest. ….“ (MisterBond68)
I was a regular at the "old" Living Room before the pandemic,
but the new LR is as far away from this as Freubad in Switzerland is from now Kaarst in Germany.
To name just a few things:
- The former contact room in which almost everything took place is now dead.
Played dead with bulky heavy black sofas, the sole purpose of which is to make it difficult for thieves to carry it away.
. Another one, a previously popular contact option has dried up for months: the whirlpool in the basement.
- In contrast to the past, there is no full toilet for men at the entrance level.
This could have been installed with ease: Kill the arcitect!
- In the past, there was a installation behind the bar counter,
where 3 to 4 women could dance with the audience!
In the past ...
I can still think of a lot of things that could be improved, but …
But you can't give more than suggestions.
Nevertheless, LR is my favorite club at the moment, also for my friends,
because new, great women are always arriving, also on last friday: You only have to look!
And the food is great anyway, always better than in a club 50 kilometers south with an entry fee of €70 and no "Happy Hour" for €30.
Well, let's hope that the LR takes advantage of its opportunities
to improve its supply as soon as possible...
Laatst gewijzigd door ju52; 1 februari 2024 om 15:53
Herr Fick ( 1 februari 2024),Kurt Cobain ( 1 februari 2024),Kwakje ( 1 februari 2024),Wentelt Eefje ( 1 februari 2024)
Ik denk dat hij Babylon bedoelt.
ju52 ( 1 februari 2024)
The Food in LR for me is good or very good,
starting with breakfast, near to Golden Time,
in TuttiFrutti good,
in Babylon not so good, with exceptions,
for me!
In Babylon it was better month ago.
I have never spoken of worse food,
but I like tasty …
Food is allways a very personal question.
Gisteren vanuit Elsdorf naar Kaarst!
Voor Babylon verslag zie babylon topic!
Rond 17:40 arriveerden we bij de leukste huiskamer van Duitsland en wel eentje vol met dames (als het goed is)
Bij binnenkomst 50€ omgewisseld voor een badjas en handdoek en mijn maat kreeg alles gratis ivm zijn verjaardag!
Naar beneden, omkleden en meteen naar het kleine maar gezellige restaurantje. We hadden pasta met gamba’s alleen alle tafels waren bezet met dames, dus we konden mooi ff checken wat er allemaal aanwezig was!
Mijn oog viel eigenlijk meteen op Julia (niet Erika zoals ik in de live topic zei)
Maar goed eerst moest ik mijn energie level omhoog halen en wilde nog ff douchen.
Na het goede eten! Het was echt lekker en dat zeg ik niet gauw ben nogal moeilijk met eten.
Door naar de wellness ruimte beneden. Uiteraard stond de jacuzzi nog uit en werd er gemasseerd!
Het stoombad stond uit maar werd weer aangezet! De sauna was goed te doen
Mijn maat wilde alleen douchen ik ging ff voor een stoombad!
Na het gestoom naar boven gegaan en daar trof ik mijn maat met Erica, die koppelde mij meteen aan Julia!
Dus na wat teasen en kletsen op een bankje zijn we naar de kamer gevlogen!
Man Man! Wat een kamer was dit!!! Voor mij 1 van de beste blowjobs ooit en mega geile kamer gang! Julia was drijfnat en liet zich volledig gaan!
Die word zeker herhaald!! Jammer van de siliconen maar de kamer maakte dat helemaal goed!
Na de kamer heb ik nog wat rond gekeken en kennis gemaakt met de dames in de club, ben verder niet meer naar de kamer geweest en ben rond 23:30 uit de club vetrokken naar huis!
Mijn maatje is gebleven en heeft nog 2 kamers gemaakt!
Toch een geslaagde dinsdag in sauna land geweest en Living Room zal ons vast nog een keer terug zien!
Ascari ( 7 februari 2024),AVENTADOR ( 9 februari 2024),Bluebear ( 8 februari 2024),broodpoot ( 7 februari 2024),Dannii ( 7 februari 2024),Firehawk ( 7 februari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 februari 2024),Giodude ( 8 februari 2024),ju52 ( 7 februari 2024),Kurt Cobain ( 7 februari 2024),Kwakje (11 februari 2024),mentholbear ( 7 februari 2024),Mooiejoke ( 7 februari 2024),peterp095 ( 7 februari 2024),rmjhexe ( 7 februari 2024),schoolmeester ( 7 februari 2024),Toetebel ( 7 februari 2024),WANDELAAR5 ( 7 februari 2024),Wentelt Eefje ( 7 februari 2024),wooley ( 7 februari 2024)
Wooley was vanmorgen in de buurt en scherp...
Was er druk qua beren. En in begin weinig dvp's.
Na lekker ontbijt als toetje de colombiaanse Sandra gespot. Leuk mee gebabbeld en daarna naar de kamer.
Daar ontpopte deze al wat oudere (50+) dame zich tot een echt sexbeest. Tz pijpen waarbij ik haar ook in 69
Verwende. Dat kon ze wel waarderen want ze besteeg anaconda en er begon een wilde rit. Die eindigde toen anaconda haar kont onderspoot.
Woww wat was die geil.
Na sauna en eten en bijkletsen met medeplegers kwam een oude bekende binnen en
aangezien het haar laatste week was maar gebruik van gemaakt.
Mia was weer zo gek als een deur en wilde zelf ook een orgasme. Haar dus zichzelf laten klaarrijden op anaconda.
Deze werd daarna uitbundig verwend met mond en handjes waarbij de balzak goed werd meegenomen.
Met als gevolg dat ze haar haren kon gaan wassen. Lol.
Na avond eten snel terug naar limbabwe.
De Riesen-Eisbear...
AVENTADOR (11 februari 2024),bettman (14 februari 2024),Bluebear (10 februari 2024),cavediver (10 februari 2024),Dannii (10 februari 2024),Firehawk (10 februari 2024),Husky (10 februari 2024),ju52 (11 februari 2024),Kurt Cobain (10 februari 2024),Kwakje (11 februari 2024),mentholbear (10 februari 2024),pret (10 februari 2024),rmjhexe (10 februari 2024),schoolmeester (10 februari 2024),Toetebel (12 februari 2024),WANDELAAR5 (10 februari 2024),Wentelt Eefje (10 februari 2024)
Vandaag ook in LR geweest. Viel een beetje tegen, weinig vrouwen en kwamen er ook niet veel meer bij.
Schat max. 20 of zo. Eten was wel weer goed gelukkig.
Wou eens wat nieuws proberen maar niet zo veel opties. Uiteindelijk met Larissa op de kamer beland. Mooie meid en nu was het er eindelijk eens een keer van gekomen.
Verder niet veel op aan te merken. Lekkere vriendelijke meid en was goed op de kamer. Lekker een uurtje mee gestoeid. Uiteindelijk kwam Luxandra nog maar die was gereserveerd door een kerel dus dat werd hem er geen.
Daniela was er niet, die komt pas woensdag weer terug.
Verder was het in het begin met mannen wel druk maar dat werd naar mate de dag vorderde minder.
Ascari (10 februari 2024),Dannii (11 februari 2024),Husky (10 februari 2024),ju52 (11 februari 2024),Kwakje (11 februari 2024),mentholbear (10 februari 2024),pret (11 februari 2024),Reinstecke Fuchs (11 februari 2024),rmjhexe (11 februari 2024),snaal88 (11 februari 2024),Toetebel (12 februari 2024),WANDELAAR5 (10 februari 2024),Wentelt Eefje (10 februari 2024),wooley (11 februari 2024)
KOORTS
Eigenlijk van plan om deze week Venus weer eens te bezoeken. Helaas kwam dat er door afspraken niet van en teruggevallen op de maandag.
Door de ontdekking van Gethijsem over een dutkamertje in LR, besloot ik de gok te wagen om er een kijkje te gaan nemen.
En zodoende de 29e van de 1e richting Kaarst getrokken. Met openingstijds was ik als eerste binnen. Dankzij happy hour entree wisselden er 3 tientjes van eigenaar en kreeg ik een ijsberenvel mee om me te verkleden in de kelder.
De Italiaanse masseur was er ook en ook nu weer actief aan het vissen naar klandizie. Aan mij niet besteedt. Ik heb liever een ander soortige massage, van de dames welteverstaan
Maar first things first: namelijk de innerlijke mens even aansterken. De kok maakte me een nogal wat hartig omeletje. Gelukkig dat er brood was om het wat te compenseren.
In de middag werd er wat rijst, pasta en curry worst met friet geserveerd. Ben zelf voor die laatste gegaan en ook die beviel prima. En de hoofdreden... ik bedoel hoofdgerechtwas gamba's met pasta. Dat was op restaurant niveau. Volgende keer ga ik waarschijnlijk voor een 2e portie.
Wel leek de rijst er van de middag in de avond er nog steeds te liggen (of het moet een volgende lichting zijn geweest).
Tussendoor wat saunarondjes gemaakt. Die was goed heet. Viel een keertje uit, maar na melding werd die aangezet. Ook werd later op de avond de stoomcabine aangezet. Het zwembad bleef gesloten. Er kwam met het kouwe weer ook geen stoom van onderuit, dus ik vermoed dat de verhitting ervan uit stond en had geen behoefte om em te vragen of ik er gebruik van mocht maken.
Het enige wat ik vervelend vond was dat een Duitse beer het nodig vond om iets van mint aufguss op te gieten. Nou houd deze Mentholbear er van om fris en fruitig te zijn, maar niet in de sauna. Daar wilt deze koukleum opgewarmd worden. En niet het gevoel alsof je koorts hebt: koud hebben en toch zweten.
Enfin, verder het dutkamertje ook gevonden. Hij valt niet zo op en als je die gang in loopt verwacht je eigenlijk alleen maar peeskamers. Maar op het eind vind je em. Waar zit ie op de schaal van Beste Dutclub 2024?
Een 7, want het is er redelijk rustig. Overdag hoor je hooguit die Italiaanse masseur een beetje. En ook 's avonds hoor je in de verte de muziek uit de bar. Maar iets vergeleken met bv het gedreun in Samya of Oceans. Het is er echter niet zo warm, dus extra handdoekje als dekentje kan goed van pas komen. De zitbanken zijn niet gemaakt om op te liggen, maar voor deze kabouter wel weer lang genoeg om in te liggen. Met nog een handdoekje als kussen ligt het redelijk. Waardoor ie niet hoger scoort komt door last van licht. Hoewel het glas in de ramen een matte afwerling hebben, komt het ligt er wel makkelijk doorheen. Beter hingen ze er wat gordijntjes voor. En in de avondag het buiten duister zijn, maar de LED disco verlichting flikkeren wel vervelend in je ogen. Gezien de inrichting vermoed ik dat het in het verleden misschien een VIP kamer of ook een pees kamer geweest zou kunnen zijn geweest.
De line up was overdag op 1 hand te tellen en 's avond tot een uur of van mijn vertrek 9 haalde het de 2 handen niet. Kwa aantal heren schommelde het tussen de 4 a 8. Dus een lekker rustig dagje. Op die opdringerige Italiaanse masseur na. Die kwam me begroeten alsof ik z'n beste vriend was. En paar maal middels een praatje een massage probeerde te verkopen. Gelukkig was ie die dag rond een uur of 14:00 alweer aan het inpakken. Nee, dan liever de donkere dame die er in de avond was. Lekker relaxt.
Maar goed, terug over de dames. De meeste hadden een normaal postuur en geen olietankers tegengekomen. Ook Melanie uit BN en H7. Die herkende me en kwam voor een begroeting en een praatje. Maar de klik op de kamer was er nooit, dus voortaan maar overgeslagen.
Bij het ontbijt liep een mooie slanke dame het restaurant binnen en met een begroeting aan de kok en haar bestelling liep ze weer weg. Halverwege hoorde ik dat haar stelten stopten en rechtsom maakten. Ze bekeek eerst mijn 'bodyguard' en toen mij en zei I know you. Ik had toen het idee dat dit wel eens Antonia zou kunnen zijn die ik in de zomer intiem heb leren kennen. Grappig hoe dat wel vaker gaat. M'n bodyguard is makkelijker te herkennen dan mijzelf.
Ik had haar bijna niet herkend zonder d'r Daisy Duck lippen. Volgens mij heeft ze van nature al volle lippen die haar prima staan. Die overdreven duck face lippen hoeven van mij niet.
Aangezien ik net had gegeten en even wou bijkomen hebben we het bij een kort praatje gehouden. Door de dag heen meermaals oogcontact gehad en we raakten nog 2 keer aan de praat. En de hele tijd genoot ik van het uitzicht wanneer ze langsparadeerde. Er waren nog 2 andere (voor mij iets mindere) opties en ik hoopte ook nog Luxandra of een nieuwe mooie slanke meid te treffen. Doch, als ze al kwamen zou dat pas in de avond zijn. Dus ik besloot na wat saunarondjes en een heerlijk dutje Antonia op te zoeken. Dat ging makkelijk op deze rustige dag. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten met deze dame met een groen hartje.
Goeie beslissing, want Luxandra of andere slanke schoonheden kwamen tijdens mijn verblijf helaas niet opdagen.
Hoewel hun dutkamer niet ideaal is, maakt de aanwezigheid van een rustig plekje wel dat de club in voorkeur stijgt. Met name hun schappelijke Happy Hour entree en lekkere eten. Hopelijk blijft dat ook zo straks met tuinweer en als het zwembad weer lekker verwarmd is.
En zal dan wel een oogmaskertje meenemen als ze nog geen gordijnen in de lokale Mentholcave hebben opgehangen![]()
Agronymus1 (12 februari 2024),Ascari (12 februari 2024),AVENTADOR (13 februari 2024),Bluebear (12 februari 2024),bram4826 (12 februari 2024),donkeywonkey (14 februari 2024),Firehawk (12 februari 2024),Gethijsem (12 februari 2024),Herr Fick (13 februari 2024),Husky (12 februari 2024),Kurt Cobain (12 februari 2024),Laatbloeier (21 februari 2024),mynasch (12 februari 2024),pret (12 februari 2024),schoolmeester (12 februari 2024),The Joker (12 februari 2024),Toetebel (12 februari 2024),uurtje (12 februari 2024),WANDELAAR5 (12 februari 2024),Wentelt Eefje (12 februari 2024)
mentholbear (12 februari 2024),Toetebel (12 februari 2024),WANDELAAR5 (12 februari 2024)
Zou mooi passen bij de FAQ.
Maar ik begin er niet aan. Ik weet alleen het restaurant en de dutruimtes te vinden
Vond het wel knap hoe iemand het in Wellcum helemaal heeft weten neer te zetten met een hoop favoriete zitplekken van de dames.
Gethijsem (12 februari 2024)
Zaterdag was ik ook weer in LR. Ingecheckt om 1100 u samen met 2 Duitse collega's die er bijna ook wekelijks zijn en ondertussen ook tot de "stamgasten" mogen benoemd worden. Altijd heerlijk om met deze twee wat bij te praten. Later in de lockers kort kennisgemaakt met Wooley die net terug was van zijn kamer met Sandra. Line-up was inderdaad wat minder dan de voorbije weken op zaterdag. 3 dames die vorige week nog nieuw waren, hebben inmiddels LR al verlaten en op zoek naar beter (?) .
's Avonds zullen er zo'n 20 dames aanwezig geweest zijn en verschillende dames hadden goed tot zeer goed te doen. Zelf nadere kennis gemaakt met Ami (vriendin van Daniella) die blijkbaar opdracht had gekregen om mij van de andere dames verwijdert te houden. Eerst zo'n half uurtje relax in de bar gekletst, daarna mee in de rookruimte en dan een kamer opgezocht met haar. Was goed maar ook niet meer dan dat. Duitse collega had een afspraak met Aida zodat ik pas later van haar diensten mocht genieten. Ja, Aida is misschien niet de mooiste uit LR maar haar service mag er zijn. Werd een pannekoekensessie welke normaal nog een vervolg zou krijgen rond middernacht maar de vermoeidheid deed me besluiten om dit keer vroeger dan de voorbije weken huiswaarts te keren. Zoals reeds door FH geschreven was het eten weer goed en zag zelfs dat je laat nog kunt eten (2300 u). Bedankt LR en tot volgende zaterdag.
Agronymus1 (14 februari 2024),Ascari (13 februari 2024),Dannii (13 februari 2024),donkeywonkey (14 februari 2024),Firehawk (13 februari 2024),Gustomass (13 februari 2024),Husky (13 februari 2024),ju52 (13 februari 2024),Kurt Cobain (13 februari 2024),mechelen (13 februari 2024),mentholbear (13 februari 2024),Patjax (17 februari 2024),Picasso 1 (13 februari 2024),rmjhexe (13 februari 2024),schoolmeester (13 februari 2024),snaal88 (13 februari 2024),WANDELAAR5 (13 februari 2024),Wentelt Eefje (13 februari 2024),wooley (14 februari 2024)