Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 925 van 945
    Last Online
    14 juni 2024 @ 14:54
    Discussies
    11
    Thanks
    9

Standaard

Vandaag (donderdag) nog eens in Eroxx geweest als single man.
    Amai wat was dat. Nog nooit zo een goede dag in Eroxx meegemaakt.
    Misschien 1 of 2 minder actieve koppels, de rest hyperactief.
    Verhouding mannen/actieve vrouwen of koppels zat dus heel goed.
    Ook heel veel in mijn ogen knappe koppels. Ik wou wel met allemaal spelen, maar heb keuzes moeten maken.
    Toen ik op 13h de parking opdraaide (tegen mijn gewoonte. Meestal ben ik er om 11h30) stand de parking al goed vol. Ik heb nog een plaatsje moeten zoeken.
    Dat was al een heel goed teken.
    Ik was nog geen 10m binnen en had al 2 van mijn favoriete koppels goedendag gezegd.
    Op naar de speelruimtes. Nog geen kwartier binnen en al met de eerste dame gespeeld en aansluitend nummer 2. Na 40 min. Al een eerst douche genomen en tijd om te eten.
    En zo bleef het maar doorgaan.
    Op het einde van de middag stond de teller op 8.
    Voor jullie allemaal uit je bol gaan. Geen 8 orgasmes he (alle van mij toch niet. Van de vrouwen daarentegen.).
    Op naar de volgende.
    Als je je respectvol opstelt en laat merken dat je de vrouw laat genieten i.p.v. aan je eigen genot te denken. Dan maak je wat mee.
    Ook een zeer leuke dame kunnen neuken die nadien melde dat ze normaal er geen single mannen bijnemen. 💪

2. Onderstaande 5 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2023),GrandCru (15 september 2023),mentholbear (14 september 2023),pret (14 september 2023),WANDELAAR5 (14 september 2023)

Last Online
    2 juni 2025 @ 22:21
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Laatst geweest en oprecht een geweldige club. Mensen hebben mij enorm laten genieten xx Yourgirl

4. Onderstaande 4 leden hebben YourGirl bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 september 2023),GrandCru (15 september 2023),JonnyFontane (14 september 2023),mentholbear (14 september 2023)

Last Online
    2 juni 2025 @ 22:21
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wanneer weer een lekker geil feestje? ☺️

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    9

Standaard

Zondag eroxx nog eens bezocht op hun eerst zondag van hopelijk vele. Misschien kan ik het beter voor mezelf houden, maar het was een zeer goede middag.
    Keuken was beperkter dan andere dagen, maar je kon er iets eten.

Ik was er met mijn FWB. En we hebben ons wel vermaakt.
    Voor mij een zeer goede verhouding man/vrouw. en geen gedrum. Er stond wat meer volk rond de meest aantrekkelijke dames, maar iedereen ging respectvol met elkaar om.
    Ik denk dat alle dames actief waren. Wel enkele dames gespot die enkel actief waren met hun partner, waar wel ander mannen aan zich lieten komen.
    De afsluitbare kamers waren wel bezet, maar bijna altijd met niet enkel de gordijnen open, maar ook de deur open. En ook daar werd respectvol mee omgesprongen. Als de deur open stand bleven de heren op een afstand tot het koppel teken deed dat ze mee mochten doen.

Mijn FWB vond het niet druk genoeg en ze had niet genoeg keus vond ze. Dus misschien waren er te weinig mannen. Wat dan weer goed voor de aanwezige mannen was.
    Ik heb me in elk geval goed vermaakt.

7. Onderstaande 7 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2023),Goedemorgenallemaal (24 oktober 2023),Liefje ( 9 november 2023),mentholbear (24 oktober 2023),WANDELAAR5 (23 oktober 2023),Wentelt Eefje (23 oktober 2023),wooley ( 8 november 2023)

Last Online
    Gisteren @ 13:26
    Discussies
    75
    Thanks
    2.074

Standaard

Vandaag was er een bukakke party. Daar had Wooley zin in. Dus de lange rit over de slechte wegen naar Balen gegaan. Was er om 11:30 en werd vriendelijk begroet door de receptie. Na omkleden en douchen bar ingelopen en 0%biertje besteld.
    Werd op me rug getikt en zowaar Ricardo en Rob waren er. Na wat gezellig bijpraten eerst een lekkere lunch.
    Uitgebreid en lekker buffet. Dit is overigens tot 16:30 open en wordt steeds bijgevuld. Top. (mentholbear?)
    Overal werd er inmiddels flink geneukt. Heb me door een van de huisdames laten zuigen. Maar werd me wat te druk met kerels om me heen. Daarom even rookhok opgezocht en daar zat een bloedmooie vrouw alleen. Oxana uit de Ukraine. Na een half uurtje smalltalk en verleiden vroeg ze of ik met haar wilde spelen. Nou dat wilde ik maar al te graag. Mooi kamertje was gelukkig vrij en kon op slot. Daarna de vrijpartij van mijn leven gehad.. Tongzoenen, beffen, deepthroat, geneukt in diverse standjez en afgesloten met een ft... Wowww stond te trillen op me benen. Nog leuk naspelen en lekker gepraat. Was helemaal goed..
    Na douche en eten nog een beetje gedöld met 2 zuid americaanse dames en rond 17:15 tent voldaan verlaten. Wordt vervolgd....
    De Riesen-Eisbear...

9. Onderstaande 14 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 november 2023),AVENTADOR ( 9 november 2023),donkeywonkey (11 november 2023),Kwakje (11 november 2023),Liefje ( 9 november 2023),mentholbear (10 november 2023),pcenter (12 november 2023),pret ( 9 november 2023),rob45 (11 november 2023),Ruben6969 (10 november 2023),Ties85 (10 november 2023),Toetebel ( 9 november 2023),WANDELAAR5 ( 9 november 2023),Wentelt Eefje ( 9 november 2023)

Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Discussies
    301
    Thanks
    32.564

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Uitgebreid en lekker buffet. Dit is overigens tot 16:30 open en wordt steeds bijgevuld. Top. (mentholbear?)
    Bedankt voor de tip. Maar behalve wat te kanen te hebben, stel ik een rustig plekje voor een tukkie en een fijne wellness op prijs. Bovendien blijf ik meestal ergens tot in de avond en dan sluit het buffet wat te vroeg voor mijn smaak.

11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel (10 november 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    34
    Thanks
    5.302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Maar behalve wat te kanen te hebben, stel ik een rustig plekje voor een tukkie en een fijne wellness op prijs.
    Dat rustige plekje kan je ook zeker vergeten hier want de dames daar zullen je niet gauw met rust laten.Mij plagen ze zelfs op de massagetafel waar bij mij gisteren onder toeziend oog van de masseuse een ijskoude flesje over mijn rug werd gerold.
    Natuurlijk gaf ik geen krimp haha ...

Voor de doeners .... een heel aktieve club en zeker the 'Place To Be' voor de liefhebbers !

13. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 november 2023),vdrudy (27 december 2023),wooley (11 november 2023)

Last Online
    8 maart 2025 @ 13:38
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Voor de doeners .... een heel aktieve club en zeker the 'Place To Be' voor de liefhebbers !
    Wat is de beste dag bij deze club als je minder in gang bang toestanden geïnteresseerd bent?

Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Discussies
    9
    Thanks
    1.058

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tornado Bekijk bericht
    Wat is de beste dag bij deze club als je minder in gang bang toestanden geïnteresseerd bent?
    Geen! Stay out! Keep away!

16. Onderstaande 3 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (12 november 2023),vdrudy (27 december 2023),WANDELAAR5 (11 november 2023)

Last Online
    Gisteren @ 13:26
    Discussies
    75
    Thanks
    2.074

Standaard

Menthol.. Ze hebben ook avonds laat open. Maar ik heb daar geen alibi voor.. Hehehe
    De Riesen-Eisbear...

18. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 november 2023)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesyeux Bekijk bericht
    Geen! Stay out! Keep away!
    Misschien vreemd dat ik deze vraag stel bij deze club. Het is echter zo dat ik niet vies ben van het zien van andere leuters en ook niet moeilijk doe als er 1 me raakt of er wat friendly fire op me terecht komt.

Waar ik moeite mee heb is het geduw en getrek dat volgens sommige posts op dit soort party’s plaats vindt.

20. Onderstaande leden hebben Tornado bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (11 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:32
    Discussies
    17
    Thanks
    2.234

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tornado Bekijk bericht
    Je kan je volledig lazarus zuipen en volvreten. De resto en de bar zijn toppie.
    Vorige donderdag waren er naar mijn mening weinig actieve dames behalve de professioneel ingehuurde. Ik ben dan 12 keer of zo gaan eten en heb mezelf nadien naar mijn wagen gerold.

22. Onderstaande 4 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (12 november 2023),Goedemorgenallemaal (14 november 2023),Toetebel (12 november 2023),vdrudy (27 december 2023)

Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Discussies
    9
    Thanks
    1.058

Standaard

De vraag klonk een beetje als "Wanneer kan ik het beste naar deze Pizzeria gaan, als ik niet zo van pizza houdt?", vandaar mijn wat "resolute" reactie. Hoewel pizza toch typisch Italiaans is, kun je bij New York pizza zelfs geen spaghetti of chianti bestellen... dus goed dat je aangeeft wat je niet op de menukaart wilt hebben.
    T.o.v. bijvoorbeeld Club Amai vond ik het geduw bij Climax wel meevallen, maar als je moeite hebt met "getrek"... op de menukaart hier vind je geen pizza zonder dit ingrediënt... Dus check even of dit de core business is die je zoekt. Ik houd ik 't voorlopig toch maar even op mijn resolute reactie

24. Onderstaande 3 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (12 november 2023),Liefje (12 november 2023),Meme Moo (12 november 2023)

Last Online
    Discussies
    301
    Thanks
    32.564

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Je kan je volledig lazarus zuipen en volvreten. De resto en de bar zijn toppie.

Ik ben dan 12 keer of zo gaan eten en heb mezelf nadien naar mijn wagen gerold.
    Klinkt me als muziek in de oren. Misschien toch maar eens zo een gangbang bezoeken

Last Online
    Gisteren @ 17:56
    Discussies
    118
    Thanks
    2.178

Standaard

Onlangs de club voor het eerst bezocht, het blijkt dat je op zaterdag als man alleen sowieso niet toegelaten bent op donderdag en vrijdag o.a. is dit geen probeleem.
    Entree prijzen zitten dan tussen de 80 en 100 euro entree, als je voor de goedkopere party's kiest is de entree bijna gelijk aan die van de duurdere saunaclubs.
    Ik was heel lang geleden op Gran Canaria eens in een swingersclub verzeild geraakt het was toen gratis maar binnen 10 minuten waren we ook weer buiten zo top was het daar
    Maar ik had van een collega veel positieve verhalen gehoord vnl. over de clubs in Balen en ja voor nog geen 100 euro met eten en drinken kun je nooit een bult vallen.
    Bij binnenkomst afgerekend en globaal wat info gekregen voor de rest was het ga maar ik had eigenlijk wel een badjas of handdoek verwacht maar dat is schijnbaar nvt. in deze clubs.
    Mijn onderbroek mocht aanblijven evenals een trui of t-shirt de broek moest uit en mijn schoenen moesten dan weer verplicht aan ik vond dat nogal apart maar goed wet is wet.

Het restaurant was netjes en een goede keus het eten was beter qua smaak en keus als in de meeste saunaclubs moet ik eerlijk zeggen, het restaurant ging wel al binnen 2 uur na opening van de party alweer dicht.
    De bar was netjes en ook een pluspunt ook sterke drank is inclusief in tegenstelling tot de saunaclubs alles van A merken ook nog dus mocht de party tegenvallen en je pakt 10 gin tonic heb je de prijs aan de drank en het eten er al makkelijk uit.
    De samenstelling was nogal divers dames, heren, koppels, travo's, slaafjes ik schat dat er zo een 10 stuks waren waar ik wel mee zou kunnen kameren, nou ja dat nogal een dingetje want echte privé kamers zijn er eigenlijk niet.
    Uiteindelijk met een dame even apart geweest in een soort grot met een bed die me daar lekker zonder heeft klaar gepijpt, bijzonder was dat terwijl ik bezig was er ineens 2 man al rukkend achter me en naast me stonden.
    Dat was voor mij de eerste keer dat ik dat meemaakte en moet eerlijk zeggen was er niet echt blij mee vond het eerder smerig, dat ik dus ook liever een privé kamer zou hebben maar of zoiets bestaat in andere swingerclubs geen idee in de Eroxx was overal weinig privacy.
    Verder een paar keer een rondje gelopen en overal lag iedereen gewoon open bloot te wippen en leek of overal zich ergens wel een kerel erop stond te rukken.
    Ik heb het daarna eigenlijk ook maar bij die keer gehouden en wat gaan zuipen in de bar ruimte waar ook genoeg actie was behalve dansen werd er ook gewoon openlijk flink gevingerd en getrokken.
    Het was nogal een aparte beleving voor mij denk als ik nog eens een swingersparty zou bezoeken ik wel een club zou willen waar je ook kamers met iets meer privacy hebt als die überhaupt bestaan.
    Voor nu terug naar de saunaclubs,clubs en privé.
    I just don't give a fuck

27. Onderstaande 15 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 november 2023),Coviag ( 8 december 2023),Das (17 november 2023),donkeywonkey (17 november 2023),Giodude (17 november 2023),Husky (17 november 2023),JonnyFontane (17 november 2023),Liefje (17 november 2023),mentholbear (17 november 2023),pcenter (27 december 2023),schoolmeester (17 november 2023),stimpy3 (17 november 2023),vdrudy (27 december 2023),WANDELAAR5 (17 november 2023),Wentelt Eefje (17 november 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    34
    Thanks
    5.302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    ....dat ik dus ook liever een privé kamer zou hebben.....
    Het was nogal een aparte beleving voor mij denk als ik nog eens een swingersparty zou bezoeken ik wel een club zou willen waar je ook kamers met iets meer privacy hebt als die überhaupt bestaan.
    Voor nu terug naar de saunaclubs,clubs en privé.
    De Eroxx beschikt over 2 kamers die afsluitbaar zijn.Deze kamers bevinden zich bij de sauna in het gangetje achterin het doolhof.
    Ook koppeltjes zonderen zich hier af met eventueel iemand erbij. Als je geluk heb kan je hier met een dame alleen ook kameren. De norm in deze club is wel openbare sex en aktie met soms wat opspuitende lichaamssappen.
    Dit moet je idd wel liggen anders beter naar de saunaclubs of anders.

29. Onderstaande 6 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Liefje (18 november 2023),mentholbear (20 november 2023),stimpy3 (11 december 2023),Ties85 (20 november 2023),vdrudy (27 december 2023),Wentelt Eefje (18 november 2023)

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    De norm in deze club is wel openbare sex en aktie met soms wat opspuitende lichaamssappen.
    Dit moet je idd wel liggen anders beter naar de saunaclubs of anders.
    Lijkt me erg geil.

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    9

Standaard

Beter laat dan nooit, hier een verslagje van mijn bezoek op zondag 5 november met mijn FWB.
    We waren en net als 2 weken geleden kort na openingstijd. Toen was het de eerste openingsdag op zondag en stond de parking zo goed als vol.
    Nu kwamen we opgereden en er stonden nog bijna geen wagens.
    Dus wat zou het gaan geven.
    Binnen was er het eerste uur niet veel volk aanwezig.
    En was ik bijna gelukkig dat we maar tot 19h30 kon blijven.
    Gelukkig kwamen er na 17h30 meer mensen binnen en werd het toch nog gezellig druk.
    Ook wel wat buitenlanders en mijn FWB houd daar niet zo van.
    Meestal kan ik haar wel alleen laten met een respecvolle man. Alleen deze keer lukte dat niet en ben dus redelijk veel bij met vriendin gebleven waardoor ik zelf niet de tijd had om de leukste dames te vergezellen.
    Om 19h30 is mijn FWB mij moeten komen zoeken omdat we moesten vertrekken. Ik was mij nog aan het bezighouden met een andere leuke dame.
    Dus toch weer een leuke dag in Eroxx.

32. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 december 2023),mentholbear ( 6 december 2023),vdrudy (27 december 2023),WANDELAAR5 ( 6 december 2023)

Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Discussies
    3
    Thanks
    110

Standaard

Oei Ties85, ik hou nooit mijn schoenen aan, ik ben nooit op die verplichting gewezen

Last Online
    11 juni 2025 @ 06:06
    Discussies
    1
    Thanks
    9

Standaard

Gisteren 18 jan 2024 werd op de verjaardag van Nina bij Errox in Balen….waar het zeer zeer zéér druk was een man in de neukruimten onwel.
    De ambulance werd erbij gehaald …reanimatie volgde en de patiënt is mee genomen.
    Iedereen moest de neukruimten verlaten…zodat het in de bar en omgeving nog drukker dan druk werd..
    Om een voorbeeld te geven…iedereen stond tegen iedereen aan …en als er aktie was met één vrouw..stonden daar meer dan 20 mannen omheen.
    In principe was het een onverantwoord verjaardagsfeest van Nina..!!

35. Onderstaande 2 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 januari 2024),WANDELAAR5 (19 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    11
    Thanks
    9

Standaard

Zondag 21 januari Eroxx nog eens bezocht als single.
    Op voorhand wat bezorgdheid. Gaat er genoeg volk zijn omdat er een andere populair feestje in Antwerpen is.
    Geen overrompeling van mannen.
    Op de parking aangekomen om 16h30 (half uur na opening)
    En er stonden heel weinig auto's, dus weer twijfel.
    Toch maar naar binnen gegaan en wat bleek.
    Meer koppels dan single mannen binnen en enkele koppels die ik kende die dan weer bij andere onbekende koppels stonden.
    Dus kon dadelijk wat aansluiting vinden.
    Absoluut knappe koppels, allemaal actief en nergens dringen.
    Eigenlijk de droom van elke man.
    Zelf ben ik een stuk of 5x in actie geschoten en bijna altijd zo goed als een 1 op 1 met toeschouwers. Bijna GFE op een gangbang event.
    Zelfs de lekker Franstalige dame die er altijd met haar partner zit op het bed voor het grote scherm heb ik een tijdje voor mij alleen gehad. Zalig.
    Als je als single man hier niet aan je trekken bent gekomen licht het echt wel aan jezelf.
    Sommige koppels vonden het tekort aan mannen niet zo leuk. Andere vonden het dan weer een verademing en kwamen gemakkelijker tot actie omdat ze wat meer met rust gelaten werden.

37. Onderstaande 4 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 januari 2024),pcenter (21 januari 2024),pret (19 januari 2024),Wentelt Eefje (27 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:54
    Discussies
    32
    Thanks
    4.204

Standaard

Dit bericht heb je te vroeg geplaatst
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

39. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (19 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    301
    Thanks
    32.564

Standaard

Of een jaar te laat

41. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

pret (19 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:24
    Discussies
    207
    Thanks
    3.258

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Of een jaar te laat
    21 januari 2023 was een zaterdag.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

Last Online
    11 juni 2025 @ 06:06
    Discussies
    1
    Thanks
    9

Standaard

Op 18 jan 2024 …op Nina,s verjaardag geweest,,,EXTREEM DRUK…inkom 57€ leeftijd van Nina
    Het was zeer zeer zéér druk…in de neukruimten werd een man niet goed ,,,ambulance erbij…reanimeren en met ambulance mee.
    Neukruimten werden ontruimd …in de bar en omgeving stond zowat iedereen tegen elkaar
    Als met één vrouw, iets gedaan werd stonden daar 25 ! Man omheen..niet normaal
    De omstandigheden voor het feestje van Nina …waren onverantwoordelijk ..!,
    Was om 12 uur daar…was blij dat ik om 14,30 ben weggegaan..!

44. Onderstaande 2 leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

keesboz (23 januari 2024),mentholbear (19 januari 2024)

Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste

Regels voor berichten