Willy Wishlist White Whale
The White Whale is frequently used as a metaphor for a goal that you chase but are unlikely to attain.
Natuurlijk is het niet opportuun om tussen kerst en oudjaar een club te bezoeken maar wilde voorkomen dat de dame die het prominentste plekje op mijn Willy Wishlist had de boeken in zou gaan als de White Whale van 2023. Dus vorige week zaterdag naar de meest erotische huiskamer van NRW getogen met dit als doel. Mocht het op een total bust uitlopen gezien haar populariteit dan hoefde ik in elk geval niet te koken aangezien dat gedeelte prima verzorgd is. Normaliter zou ik samen met FH zijn gegaan maar als zou blijken dat het een mission impossible zou worden en de rest van de LU geen soelaas zou bieden was ik van plan om later nog uit te wijken naar een andere club.
Bij binnenkomst liep ik FH al tegen het lijf en nadat ik het clubkostuum had aangedaan zijn we eerst een hapje gaan eten. Om goed beslagen ten ijs te komen een tweetal zakspanners (voor elke bal eentje) in spiegelvariant op een broodje genuttigd. In de bar bleek het bekende beren gehalte groot. Naast FH bleken Kurt Cobain, Matlock, Never Enough, Partycrasher, RMJHexe, Su10027 en Wooley ook acte de présence te geven alsmede Lex Goudsmit die ditmaal zonder zijn gebruikelijke 27 kilo aan goud aan de toog zat. Later doken er nog een aantal bekende gezichten op waaronder Pret.
Inmiddels was my object of affection ook in de bar opgedoken. Net als twee weken geleden toen ze als Snow Maiden de show stal zag ze er weer prachtig uit. Ditmaal gekleed in rokje en bijpassend topje. Ik ben nu eenmaal een sucker voor de sexy secretaresse look. De radertjes in mijn hersenpan draaide op volle toeren. Ze was nu beschikbaar maar ik was nog in de fase van acclimatiseren en uitbuiken en daarbij komt dat ikzelf nooit een onbekende dame actief benader. Ik besefte dat het nu of nooit was en mijn principes overboord moest gooien om haar in mijn net te vangen. Mezelf moed ingedronken door mijn glas jus d’orange naar binnen te gooien. Ik besloot om het glas zo dicht mogelijk bij haar op de bar te zetten en haar hallo te zeggen. Zij was mij echter voor en na een korte voorstelronde besloten we onze kennismaking in een intiemere setting voort te zetten.
Op de kamer tijdens de massage ontpopte ze zich als een beauty with brains met een gevoel voor humor. Naast de door mij geliefde triple s (sweet, soft and sensual) voegde zij er nog moeiteloos twee (seductive en sophisticated) aan toe. Met als eindresultaat twee uur erotisch genot van de bovenste plank die smeekte om een vervolg. Gelijk geïnformeerd naar haar beschikbaarheid in de avond en we spraken af om ergens na achten op herhaling te gaan.
Na een verfrissende douche eerst maar eens de verbruikte calorieën aangevuld met frietjes, kibbeling en kipkluifjes. Zoals gebruikelijk smaakte het weer prima en had nu alle tijd om hier en daar bij te praten met de bekende beren.
Blijkbaar had iemand de firma Boels gebeld gezien het feit dat er een aantal Bulgaarse Bulldozers uit de RTC-klasse was afgeleverd. Toen deze later de bar kwamen binnengerold bleek dat ze ook nog eens in een weinig flatteuze bekleding waren afgeleverd. Ieder zijn meug maar voor mij een lustkiller van jewelste.
Gezelligheid kent geen tijd en besloten om de kalkoenfilet aan een smaaktest te onderwerpen zodat deze voldoende gezakt zou zijn alvorens ik mijn tweede ronde aan horizontale activiteiten met Cleo zou aanvangen. Ook dit kreeg een OK-keurmerk. Rond tien voor acht kwam zij netjes melden dat er onverwacht een vaste klant was opgedoken. Ze wist niet op voorhand of hij een half uur of uur zou blijven en of dit een probleem was. Tuurlijk niet meid. Het gaf me juist extra tijd zodat de accu volledig opgeladen zou zijn.
Een uurtje later zie ik haar speurende blik door de bar vanaf de bank waar ik in gesprek ben met onze popster. Als ze me ziet neemt ze plaats op de bank schuin tegenover ons en als ze haar sigaretje gerookt heeft verontschuldig ik mij bij hem met de mededeling dat de plicht roept. Wederom twee uur intens genoten met haar. Na een innig afscheid houdt zij het voor gezien en gaat naar huis.
Nu hoor ik jullie al roepen we willen smeuïge details maar naast ijsberen blijken er ook één of meer ratten rond te lopen die er schijnbaar genoegen in scheppen om alles aan de dames door te spelen.
De douche werkte verkwikkend en fris en fruitig de bar opgezocht. FH en Pret bleken in de tussentijd ook een pizda verorbert te hebben. Intussen bleek Luxandra ook haar opwachting te hebben gemaakt. Haar kledij en haardracht riepen het beeld van een erotische variant van een flamenco danseres op. Rustig wat gebabbeld met de heren in afwachting op de pizza. Pret hield het voor gezien en toen de pizza er nog niet was rond middernacht besloot FH zijn voorbeeld te volgen.
De pizza liet nog langer op zich wachten en alhoewel mijn sexuele honger gestild was waren er nog twee dames (die bij mij te boek staan als guilty pleasures) die in aanmerking kwamen als eventueel toetje. Roxana ondanks haar hyper ADHD stuiterbalgedrag maar wat een lijfje en Erika die met haar Harley Quinn staartjes moeiteloos de jokerkaart bij mij had kunnen trekken.
Inmiddels was Partycrasher bezig met een paringsdans om indruk te maken op wat later zou blijken Partygirl Roxana in de hoop om met haar te crashen in een bedstee. Het leidde niet tot het beoogde en gehoopte effect. Hij wilde graag de beweegreden van haar weigering weten en ik kon begrijpen dat haar antwoord vraagtekens bij hem opriepen. Hij wilde mijn mening weten en of ik dacht dat ze onder invloed was. Hij zat er duidelijk mee en hoewel ik waarschijnlijk voor de bijl was gegaan zou ik dit als een mes in zijn rug en not done beschouwen. Uiteindelijk is het nog altijd bro’s before ho’s. De pizza bleek gearriveerd en we besloten pizza boven pizda te stellen. Hierna nog een colaatje en een sigaretje om daarna afscheid te nemen van de nog aanwezige bekenden.
Waar ik op 1 januari het clubjaar begonnen was liep ik 31 december om 1.30 de poort uit. De laatste Willy Wishlist missie volbracht en met Cleo een perfecte afsluiting van mijn clubjaar gehad.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.