Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 21 van 40 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 525 van 996
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Discussies
    155
    Thanks
    9.704

Standaard

Willy Wishlist White Whale

The White Whale is frequently used as a metaphor for a goal that you chase but are unlikely to attain.

Natuurlijk is het niet opportuun om tussen kerst en oudjaar een club te bezoeken maar wilde voorkomen dat de dame die het prominentste plekje op mijn Willy Wishlist had de boeken in zou gaan als de White Whale van 2023. Dus vorige week zaterdag naar de meest erotische huiskamer van NRW getogen met dit als doel. Mocht het op een total bust uitlopen gezien haar populariteit dan hoefde ik in elk geval niet te koken aangezien dat gedeelte prima verzorgd is. Normaliter zou ik samen met FH zijn gegaan maar als zou blijken dat het een mission impossible zou worden en de rest van de LU geen soelaas zou bieden was ik van plan om later nog uit te wijken naar een andere club.

Bij binnenkomst liep ik FH al tegen het lijf en nadat ik het clubkostuum had aangedaan zijn we eerst een hapje gaan eten. Om goed beslagen ten ijs te komen een tweetal zakspanners (voor elke bal eentje) in spiegelvariant op een broodje genuttigd. In de bar bleek het bekende beren gehalte groot. Naast FH bleken Kurt Cobain, Matlock, Never Enough, Partycrasher, RMJHexe, Su10027 en Wooley ook acte de présence te geven alsmede Lex Goudsmit die ditmaal zonder zijn gebruikelijke 27 kilo aan goud aan de toog zat. Later doken er nog een aantal bekende gezichten op waaronder Pret.

Inmiddels was my object of affection ook in de bar opgedoken. Net als twee weken geleden toen ze als Snow Maiden de show stal zag ze er weer prachtig uit. Ditmaal gekleed in rokje en bijpassend topje. Ik ben nu eenmaal een sucker voor de sexy secretaresse look. De radertjes in mijn hersenpan draaide op volle toeren. Ze was nu beschikbaar maar ik was nog in de fase van acclimatiseren en uitbuiken en daarbij komt dat ikzelf nooit een onbekende dame actief benader. Ik besefte dat het nu of nooit was en mijn principes overboord moest gooien om haar in mijn net te vangen. Mezelf moed ingedronken door mijn glas jus d’orange naar binnen te gooien. Ik besloot om het glas zo dicht mogelijk bij haar op de bar te zetten en haar hallo te zeggen. Zij was mij echter voor en na een korte voorstelronde besloten we onze kennismaking in een intiemere setting voort te zetten.

Op de kamer tijdens de massage ontpopte ze zich als een beauty with brains met een gevoel voor humor. Naast de door mij geliefde triple s (sweet, soft and sensual) voegde zij er nog moeiteloos twee (seductive en sophisticated) aan toe. Met als eindresultaat twee uur erotisch genot van de bovenste plank die smeekte om een vervolg. Gelijk geïnformeerd naar haar beschikbaarheid in de avond en we spraken af om ergens na achten op herhaling te gaan.

Na een verfrissende douche eerst maar eens de verbruikte calorieën aangevuld met frietjes, kibbeling en kipkluifjes. Zoals gebruikelijk smaakte het weer prima en had nu alle tijd om hier en daar bij te praten met de bekende beren.

Blijkbaar had iemand de firma Boels gebeld gezien het feit dat er een aantal Bulgaarse Bulldozers uit de RTC-klasse was afgeleverd. Toen deze later de bar kwamen binnengerold bleek dat ze ook nog eens in een weinig flatteuze bekleding waren afgeleverd. Ieder zijn meug maar voor mij een lustkiller van jewelste.

Gezelligheid kent geen tijd en besloten om de kalkoenfilet aan een smaaktest te onderwerpen zodat deze voldoende gezakt zou zijn alvorens ik mijn tweede ronde aan horizontale activiteiten met Cleo zou aanvangen. Ook dit kreeg een OK-keurmerk. Rond tien voor acht kwam zij netjes melden dat er onverwacht een vaste klant was opgedoken. Ze wist niet op voorhand of hij een half uur of uur zou blijven en of dit een probleem was. Tuurlijk niet meid. Het gaf me juist extra tijd zodat de accu volledig opgeladen zou zijn.

Een uurtje later zie ik haar speurende blik door de bar vanaf de bank waar ik in gesprek ben met onze popster. Als ze me ziet neemt ze plaats op de bank schuin tegenover ons en als ze haar sigaretje gerookt heeft verontschuldig ik mij bij hem met de mededeling dat de plicht roept. Wederom twee uur intens genoten met haar. Na een innig afscheid houdt zij het voor gezien en gaat naar huis.

Nu hoor ik jullie al roepen we willen smeuïge details maar naast ijsberen blijken er ook één of meer ratten rond te lopen die er schijnbaar genoegen in scheppen om alles aan de dames door te spelen.

De douche werkte verkwikkend en fris en fruitig de bar opgezocht. FH en Pret bleken in de tussentijd ook een pizda verorbert te hebben. Intussen bleek Luxandra ook haar opwachting te hebben gemaakt. Haar kledij en haardracht riepen het beeld van een erotische variant van een flamenco danseres op. Rustig wat gebabbeld met de heren in afwachting op de pizza. Pret hield het voor gezien en toen de pizza er nog niet was rond middernacht besloot FH zijn voorbeeld te volgen.

De pizza liet nog langer op zich wachten en alhoewel mijn sexuele honger gestild was waren er nog twee dames (die bij mij te boek staan als guilty pleasures) die in aanmerking kwamen als eventueel toetje. Roxana ondanks haar hyper ADHD stuiterbalgedrag maar wat een lijfje en Erika die met haar Harley Quinn staartjes moeiteloos de jokerkaart bij mij had kunnen trekken.

Inmiddels was Partycrasher bezig met een paringsdans om indruk te maken op wat later zou blijken Partygirl Roxana in de hoop om met haar te crashen in een bedstee. Het leidde niet tot het beoogde en gehoopte effect. Hij wilde graag de beweegreden van haar weigering weten en ik kon begrijpen dat haar antwoord vraagtekens bij hem opriepen. Hij wilde mijn mening weten en of ik dacht dat ze onder invloed was. Hij zat er duidelijk mee en hoewel ik waarschijnlijk voor de bijl was gegaan zou ik dit als een mes in zijn rug en not done beschouwen. Uiteindelijk is het nog altijd bro’s before ho’s. De pizza bleek gearriveerd en we besloten pizza boven pizda te stellen. Hierna nog een colaatje en een sigaretje om daarna afscheid te nemen van de nog aanwezige bekenden.

Waar ik op 1 januari het clubjaar begonnen was liep ik 31 december om 1.30 de poort uit. De laatste Willy Wishlist missie volbracht en met Cleo een perfecte afsluiting van mijn clubjaar gehad.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

2. Onderstaande 22 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 3 januari 2024),AVENTADOR ( 2 januari 2024),broodpoot ( 3 januari 2024),buttlover ( 3 januari 2024),cavediver ( 3 januari 2024),Dannii ( 2 januari 2024),donkeywonkey ( 2 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 2 januari 2024),Giodude ( 2 januari 2024),Kurt Cobain ( 2 januari 2024),Kwakje ( 2 januari 2024),mentholbear ( 2 januari 2024),Pierke69 ( 8 januari 2024),pret ( 2 januari 2024),rmjhexe ( 2 januari 2024),snaal88 ( 2 januari 2024),stimpy3 ( 2 januari 2024),Ties85 ( 3 januari 2024),uurtje ( 2 januari 2024),WANDELAAR5 ( 2 januari 2024),Wentelt Eefje ( 2 januari 2024),wooley ( 2 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:31
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Pret lust ze volgens mij wel, maar ik dacht dat Firehawk niet zo van het verorberen van een pizda was

Na Husky is nu ook Patjax geveld door het ratvirus... Hoop dat nu meer beren begrijpen waarom ik al deze tijd de kamerdetails summier hou.

4. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 januari 2024),Patjax ( 7 januari 2024),snaal88 ( 2 januari 2024),WANDELAAR5 ( 2 januari 2024),wooley ( 2 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:31
    Discussies
    263
    Thanks
    24.653

Standaard

Dit is misschien niet de plek ervoor, maar wie LR al langer kent kan ook zomaar denken juist wel, want hier is het al zeker tien jaar lang een regelmatig terugkerend probleem. In LR werd regelmatig door zich als vrouwenfluisteraars voordoende ijsberen het nodige uit recensies aan de dames doorgebriefd.

Ik beschrijf kamerdetails meestal vrij gedetailleerd. En maak ook graag als het er nog niet is een paspoortje aan. Maar voor mij heeft een paspoortje zonder verleende service en het standaardtarief van de dame voor die verleende diensten totaal geen zin (ik noem dat maar even een mentholbear-paspoortje, denk dat eigenlijk niemand daar iets aan heeft). Als er dingen zijn die niet standaard zijn (maar het voor mij wel waren) omschrijf ik ze als extra of laat ik ze weg in kamerbeschrijving en paspoortje. Ik laat dus wel eens details weg, voeg nooit details toe die ik moest verzinnen.

Ik ben de afgelopen 2 jaar door precies 3 dames aangesproken op een paspoortje/recensie dat/die ik over hun schreef. Alle keren met de boodschap dat ik over de komende kamer rustig weer een verslagje mag schrijven. In het verdere verleden ook wel een paar keer door een dame erop aangesproken dat ik niet weer over haar mocht schrijven. Twee keer vanwege bijzondere omstandigheden gehoor aan gegeven. De andere keren hen voorgehouden dat ik ook niet verbied om over mij te praten met andere dames in de of een andere club. Aangegeven dat ik het verschil in uitwisseling van informatie niet wil zien...

Ieder zijn keus, maar verwacht van mij geen begrip, zeker niet als je na één incident in één club al zo'n keuze meent te moeten maken.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

6. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 januari 2024),Siberische tijger ( 2 januari 2024),stimpy3 ( 2 januari 2024),Struisvogel ( 2 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht

Ik beschrijf kamerdetails meestal vrij gedetailleerd. En maak ook graag als het er nog niet is een paspoortje aan. Maar voor mij heeft een paspoortje zonder verleende service en het standaardtarief van de dame voor die verleende diensten totaal geen zin (ik noem dat maar even een mentholbear-paspoortje, denk dat eigenlijk niemand daar iets aan heeft). Als er dingen zijn die niet standaard zijn (maar het voor mij wel waren) omschrijf ik ze als extra of laat ik ze weg in kamerbeschrijving en paspoortje. Ik laat dus wel eens details weg,

Ik ben de afgelopen 2 jaar door precies 3 dames aangesproken op een paspoortje/recensie dat/die ik over hun schreef. Alle keren met de boodschap dat ik over de komende kamer rustig weer een verslagje mag schrijven. In het verdere verleden ook wel een paar keer door een dame erop aangesproken dat ik niet weer over haar mocht schrijven. Twee keer vanwege bijzondere omstandigheden gehoor aan gegeven. De andere keren hen voorgehouden dat ik ook niet verbied om over mij te praten met andere dames in de of een andere club. Aangegeven dat ik het verschil in uitwisseling van informatie niet wil zien...

Ieder zijn keus, maar verwacht van mij geen begrip, zeker niet als je na één incident in één club al zo'n keuze meent te moeten maken.
    Reageerbeer kan het niet laten om hierop te reageren.

Om te beginnen vind ik paspoortjes met ontvangen diensten en herhalingsgevaar nogal een stempel drukken. 9 van de 10 dames draadjes hebben een geupdate paspoortje. Als er al een extra paspoortjes zijn, dan komt dat bijna altijd doordat meerdere draadjes met paspoortje zijn samengevoegd.
    Dus als degene die het paspoortje aanmaakt 1 ster geeft voor herhalingsgevaar ziet iedereen dat prominent als eerste. En ook kwa dienstverlening geeft het geen compleet beeld. Vandaar dat ik die leeg laat.
    In mijn beschrijving geef ik er onder aan wat mijn ervaring was. Ik overweeg of ik er elke keer bijzet dat het tegen de gangbare club prijs was. Want deze Dagobear gaat zelden voor extra (of het moet om lesbische actie zijn).

Ik ben vaker tegengekomen dat dames aangaven dat ze liever niet hadden dat er over hen geschreven wordt.
    En ik vind dat er wel een verschil is tussen dames die onderling kwebbelen over een gast, zoals wij aan de bar ouwehoeren over de dames. Of op een openbaar forum schrijven dat je bijvoorbeeld over d'r heen gepost hebt voor 50€ extra ofzo.

En dat ene incident was wel in die ene club waar ik 2 maanden elke dag was en een huisverbod zou krijgen bij herhaling. En dat was weliswaar het incident wat me ertoe deed besluiten, maar ik kreeg het dus vaker van dames te horen.

Last Online
    Vandaag @ 11:31
    Discussies
    263
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En dat ene incident was wel in die ene club waar ik 2 maanden elke dag was en een huisverbod zou krijgen bij herhaling. En dat was weliswaar het incident wat me ertoe deed besluiten, maar ik kreeg het dus vaker van dames te horen.
    Inmiddels meer dan 5 jaar geleden... tsja... dat je het dan, nu die club zelfs niet meer open is, niet eens een keertje over een andere boeg hebt gegooid... we gaan toch ook niet vanwege fijngevoelige of lichtgeraakte koks in clubs maar details over ontbijt, taartjes, lunch, dinerbuffet of a la carte verzwijgen?
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

Last Online
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Oh, maar daar heb geen geen belofte aan gedaan. Sterker nog, de manager zei dat ik van alles over de club mocht schrijven en gaf zelfs als voorbeeld dat als het eten niet lekker was ik dat kon schrijven. Maar geen kamer details. En ik hou m'n woord. Hoe lang iets ook geleden mag zijn. En de club bestaat intussen niet meer, zoals het was. Maar de belofte was behalve tegenover de club, ook tegenover de groep DVP gedaan die er met z'n allen bij stonden. En aangezien een deel ervan nog werkt, hou ik me er sowieso aan.

Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Discussies
    17
    Thanks
    8

Standaard

Ik was op Oudjaarsdag in LR en dat is heel goed bevallen: prima eten, goede wellness en ook een gezellige bar!! De sfeer is er goed en het was gezellig druk, dus aangenaam voor mij gelukkig!
    Laatst gewijzigd door Rino123; 3 januari 2024 om 21:12

11. Onderstaande 13 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR ( 4 januari 2024),Caracol ( 3 januari 2024),Dannii ( 3 januari 2024),Firehawk ( 3 januari 2024),ju52 ( 4 januari 2024),Kurt Cobain ( 3 januari 2024),Kwakje ( 3 januari 2024),Meme Moo ( 4 januari 2024),mentholbear ( 3 januari 2024),Reinstecke Fuchs ( 7 januari 2024),rmjhexe ( 3 januari 2024),WANDELAAR5 ( 3 januari 2024),Wentelt Eefje ( 3 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 22:36
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Vandaag om 2 uur waren er 8 dames om 21.00 zouden er tussen de 17 en 23 vrouwen zijn.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

13. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 januari 2024),Reinstecke Fuchs ( 7 januari 2024)

Last Online
    28 april 2025 @ 07:37
    Discussies
    0
    Thanks
    88

Standaard

Op de 4e van de 1e in dit etablishement beland.
    Na de dag ervoor Babylon "her"ontdekt te hebben wilde ik nog een voor mij nieuwe club ontdekken en deze lag aardig op de weg terug richting onze hoofdstad.
    Tegen 12 uur aangekomen en vriendelijk ontvangen door de man achter de balie.
    Hij legde alles netjes uit en was ook gelijk erg eerlijk over het aantal dames van die dag.
    Omdat er dus ook te weinig dames waren deed hij zelf de ronde met me om alles te laten zien.

Na het fijne wellness dagje in het met daglicht overgoten babylon was dit wel weer even een andere beleving.
    Donker, oud en van alle aanwezige wellness voorzieningen deed alleen de sauna het.
    Deze stond dan wel weer goed heet. (zelf voor mij een beetje te heet, maar dat is beter dan te koud)
    Na omgekleed te zijn eerst maar eens naar het eet-gedeelte aangezien ik had gelezen dat er iemand vers eitjes voor je zou bakken en ik wel toe was aan een goed ontbijtje.
    Het eetgedeelte is erg krap en in een donker hok, maar er wordt wel top voor je gezorgd door een kokkie die er duidelijk ook plezier in heeft om voor de mensen te zorgen.
    En dat is altijd een erg grote plus. De hele dag me lekker verzorgd gevoeld door deze kerel.

De middag een beetje afgewisseld met sauna en douche rondjes, een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden en wat koffie gedronken en gezellig gekletst met wat duitse beren aan de bar.
    Ik had begin van de middag een gezellig kort gesprekje gehad met de poolse Mihaela die normaal niet direct mijn type zou zijn maar die me wel wat leek, alleen was ik toen nog op het punt dat ik een beetje wilde acclimatiseren, maar spijtig genoeg was ze de rest van de dag bijna voleldig geboekt.

Tegen het eind van de mdidag toen ik toch wel erg zin kreeg na alle relaxte tijden, maar weer eens in de bar gaan zitten en om me heen kijken.
    Probeerde met een klein popje oogcontact te kijken maar die vond haar telefoon te belangrijk en als ze al keek dan keek ze zo'n beetje door iedereen heen, wat jammer was want ze was wel mijn type, maar als ze al zo afwezig in de bar zitten is het vaak ok geen goede match op de kamer.
    Uiteindelijk aan de praat geraakt met sofie. Zeker geen verkeerd lijfje en was wel leuk in het gesprek dus maar richting een kamer gegaan.
    Paar keer geprobeerd duidelijk te maken dat ik wel in was voor rustig en lang, maar daar had ze blijkbaar geen boodschap aan, want ze wilde toch zo snel mogelijk er boven op klimmen en weer van de kamer afzijn.
    Uiteindelijk best een redelijke kamer met haar gehad, maar miste toch een beetje de klik.

Na nog een koffie en een hapje was het net na zessen en vond ik het een mooie tijd om weer terug te rijden naar het westen van ons landje.
    De club krijgt zeker nog een tweede kans als ik weer in de buurt ben, maar misschien wel pas als het iets mooier weer is zodat er tenminste ook een buitenbad is naast de sauna

15. Onderstaande 16 leden hebben Gethijsem bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 7 januari 2024),broodpoot ( 8 januari 2024),donkeywonkey ( 7 januari 2024),Firehawk ( 7 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 januari 2024),Giodude ( 7 januari 2024),ju52 ( 7 januari 2024),Kurt Cobain ( 7 januari 2024),Kwakje (15 januari 2024),mentholbear ( 7 januari 2024),Patjax ( 8 januari 2024),schoolmeester ( 7 januari 2024),Shakir ( 7 januari 2024),Siberische tijger ( 8 januari 2024),uurtje ( 7 januari 2024),Wentelt Eefje ( 7 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gethijsem Bekijk bericht
    een tukje gedaan op 1 van de banken in de kamer beneden
    Waar is dat beneden? Klaas-Vaak-beer heeft wel oren naar zo een tuk plekje

Ik bedoel je hebt de lockers, de wellness ruimte, gangetje door naar de peeskamers, en een doucheruimte, maar kan me geen kamer met banken herinneren. Of is dat soms recentelijk geplaatst?

Last Online
    Vandaag @ 15:40
    Discussies
    73
    Thanks
    2.053

Standaard

Is achterdoor het gangetje in van de kamertjes.
    Ook te bereiken via een deur naast de sauna
    De Riesen-Eisbear...

Last Online
    10 mei 2025 @ 01:33
    Discussies
    125
    Thanks
    1.082

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Is achterdoor het gangetje in van de kamertjes.
    Ook te bereiken via een deur naast de sauna
    Dan loop je als je van buiten kom de ruimte in waar ook de masseur is

Last Online
    Vandaag @ 19:17
    Discussies
    128
    Thanks
    16.473

Standaard

Dat maakt MB niet uit.....

Last Online
    28 april 2025 @ 07:37
    Discussies
    0
    Thanks
    88

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Waar is dat beneden? Klaas-Vaak-beer heeft wel oren naar zo een tuk plekje

Ik bedoel je hebt de lockers, de wellness ruimte, gangetje door naar de peeskamers, en een doucheruimte, maar kan me geen kamer met banken herinneren. Of is dat soms recentelijk geplaatst?
    Helemaal op het eind van de gang van de peeskamers. Hoekje nog een keer om daar is een verloren kamer die open stond met 2 oude banken erin… perfect voor een tukkie

Aangezien het mijn eerste keer daar was geen idee waar die kamer vroeger voor gebruikt werd? Misschien massages maar dat werd nu gedaan in de wellness ruimte zelf tussen de sauna en de oude jacuzzi in

21. Onderstaande 3 leden hebben Gethijsem bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 januari 2024),mentholbear ( 8 januari 2024),Toetebel ( 8 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:42
    Discussies
    103
    Thanks
    5.513

Standaard

Mentholbear moet gewoon een nieuw topic aanmaken 'tukkie doen in clubs'. Heeft hij meteen een van zijn kroonjuwelen geborgd naast 'eten in clubs'.

23. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 januari 2024),JonnyFontane ( 8 januari 2024),Meme Moo ( 8 januari 2024),mentholbear ( 8 januari 2024),Siberische tijger ( 8 januari 2024),Wentelt Eefje ( 9 januari 2024)

Last Online
    12 mei 2025 @ 12:06
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Een mooi leven in de saunaclub! Eet, doe een paar saunasessies en doe een paar dutjes. Neuken wordt volledig overschat door de vrouwelijke freelancers die aanwezig zijn.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

25. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 21:30
    Discussies
    142
    Thanks
    6.614

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Een mooi leven in de saunaclub! Eet, doe een paar saunasessies en doe een paar dutjes. Neuken wordt volledig overschat door de vrouwelijke freelancers die aanwezig zijn.
    MB neukt niet......ze hebben alleen van elkaar genoten. Hij van het uitzicht, zij van zijn portemonnee.

Tja blijven klapeksters....

27. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo ( 8 januari 2024),schoolmeester ( 8 januari 2024),Siberische tijger ( 8 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    ......ze hebben alleen van elkaar genoten. Hij van het uitzicht, zij van zijn portemonnee.
    Wel iets meer dan dat. De een genoot van een mini chupa chup en de ander van een portie mosselen (zonder room!). Wie waarvan genoot mogen jullie zelf verzinnen.

29. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Gethijsem ( 8 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 21:30
    Discussies
    142
    Thanks
    6.614

Standaard

Jij van de mini chupa chup zeker?
    Is niet erg hoor Menthol....bracht je zeker in gedachte weer terug naar Theo's...gay is okay.....

Last Online
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Helaas, zo lenig is deze veelvraat niet

Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Discussies
    2
    Thanks
    1.651

Standaard

Zondag 7 januari

De dag ervoor was ik in Golden Gate (ongepland bezoek eigenlijk) maar voor zondag stond Living Room op de planning. Na een tocht die gedeeltelijk door vallende sneeuw verliep tegen 11 uur in de club gearriveerd. Uwe was de man van dienst en na betaling van 30 euro mijn berenvel in ontvangst genomen. Vlak na mij kwam er nog een bezoeker binnen maar het was nog erg rustig het eerste uur in de club. Gebakken eitje en een broodje brie gegeten en in de bar gewacht op Cleo waar ik mee had afgesproken.
    Na even te hebben bijgepraat op de bank met een sigaretje en een watertje naar de kamer getogen voor een lange sessie. Zoals gebruikelijk was dit weer top! Voor mij op dit moment de absolute ster!

Rond 15 uur samen gegeten (goulashsoep en een soort van pannekoekje met appelmoes) en de sessie hervat. Een pannekoek voor een pannekoek
    Na afloop nog een tijd zitten praten met een Duitse stamgast en met hem ook nog het avondeten gegeten. Dit was ook weer prima, aardappelpuree met varkenshaas en groente waaronder spruitjes.

Toen was ik wel uitgeput en ben naar huis gegaan. Twee dagen op een rij naar de club is toch wel wat veel voor mij maar ik heb er geen spijt van. In Living Room was het deze zondag overigens niet erg druk met dames en heren maar ik had een topdag!

Tot de volgende keer!

33. Onderstaande 15 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 8 januari 2024),Ascari ( 8 januari 2024),Dannii ( 8 januari 2024),Firehawk ( 8 januari 2024),ju52 ( 8 januari 2024),Kurt Cobain ( 8 januari 2024),Kwakje (15 januari 2024),Patjax ( 8 januari 2024),peterp095 ( 8 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),rmjhexe ( 9 januari 2024),schoolmeester ( 9 januari 2024),Toetebel ( 8 januari 2024),WANDELAAR5 ( 8 januari 2024),Wentelt Eefje ( 9 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:44
    Discussies
    0
    Thanks
    32

Standaard

In Living Room was het deze zondag overigens niet erg druk met dames en heren.

Vind je het gek met die prijzen € 70,00 voor een half uur vindt toch echt te duur, terwijl je in vergelijkbare clubs nog steeds terecht kan voor € 50,00 of zelfs nog minder.
    Ik weet wel dat alles duurde geworden is maar om van 50 naar 70 te gaan voor exact hetzelfde vind ik niet nodig, dus ik laat het links liggen, je ziet duidelijk dat de clubs die nog met de normale prijzen werken draaien als een tierelier.

35. Onderstaande 3 leden hebben Heet Jantje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 januari 2024),schoolmeester (10 januari 2024),Ties85 (12 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 21:38
    Discussies
    18
    Thanks
    1.665

Standaard

Für exklusive DLs mit Vorgeschichte aus Schweizer Clubs wie Guilia & Larissa und entsprechendem Service bin ich durchaus bereit mal 70/30 bzw. 120/60 zu bezahlen, aber nicht für welche wie z.B. Corinna, die man im Penelope problemlos für 50 mitnehmen kann.

Last Online
    Vandaag @ 15:44
    Discussies
    0
    Thanks
    32

Standaard

Beste Purrfect, dan zou je toch eens wat ervaring op moeten gaan doen in de lo-buget clubs waar ik je toch dames aan kan wijzen die 100% dezelfde of betere service geven dan Guillia of Larissa.

38. Onderstaande 2 leden hebben Heet Jantje bedankt voor deze bijdrage:

bettman (14 februari 2024),de duisburg spesjalist (12 januari 2024)

Last Online
    12 mei 2025 @ 12:06
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Jongens, je kunt hier duizend keer posten dat vrouwelijke dienstverleners seksuele diensten elders goedkoper aanbieden. Er verandert niets zolang voldoende gasten bereid zijn de prijzen te betalen die de vrouwen eisen. Ga gewoon waar je denkt dat de prijzen goedkoper zijn.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

40. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (12 januari 2024),Dannii (12 januari 2024),Heet Jantje (15 februari 2024),pret (12 januari 2024),Wentelt Eefje (12 januari 2024)

Pagina 21 van 40 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten