Gisteren voor de eerste keer in Living Room had er veel over gelezen maar was er nog nooit geweest. Na de 50€ betaald te hebben werd ik door een leuke dame rondgeleid. Eenmaal bij de kleedkamer aangekomen snel het berevel aan eenrichtingsverkeer wellness tja dat is nou niet echt wat lk verwacht had een whirlpool zonder water wel een sauna goed op temperatuur maar dan weer zonder verlichting jammer. Wel was er een goed heet dampfbad dat kan ik zeer waarderen hier.
En wat zie ik daar een oude bekende masseur die ik ook al eens tegen ben gekomen in andere clubs in NRW. Ik had gelezen dat er ook een zwembad moest zijn en ja hoor buiten in de tuin en super op temperatuur zeker een pluspunt in deze Alte Bude.
Tot zover de wellness dan maar eens kijken in de bar op zoek naar lekker e dames zag er zo een stuk of 10 voor eenieder wat wils kwam in contact met Larissa een echt heerlijke Boliviaanse schone die ik heerlijk. Lang heb liggen beffen wat een goddelijk lichaam smullen geblazen ja heerlijk klaargekomen in haar mondje en strakke poesje . Nee hier ga ik zeker nog eens vaker komen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk