Volodymyr Zelensky: "I need ammunition, not a ride"
Nee, ze kwam uit een klein dorpje uit Oekraiene.
Haar OnlyFans account wordt gerund door 2 mannen uit Oekraiene. Zoals bijna alle andere OnlyFans accounts ook helemaal niet gerund worden door de dame.
Mannen die denken dat ze communiceren met een dame op OnlyFans, doen dat in 99% van de gevallen helemaal niet met de dame in questie. Alle vragen en communicatie wordt gedaan door mannen uit lage lonen landen. De dame produceerd alleen de dagelijkse content en bekijkt haar OnlyFans accoutn vaak niet eens.
pret (17 februari 2023)
pret (17 februari 2023)
schoolmeester (18 februari 2023),WANDELAAR5 (18 februari 2023)
Over Onlyfans omzet wordt sowieso al Britse omzetbelasting geheven (omdat het bedrijf daar gevestigd is).
https://www.taxlive.nl/nl/documenten...drag-abonnees/
Qua inkomstenbelasting kan je er al kleine vis voorlopig denk ik nog wel mee wegkomen. Voordat de fiscus iets ziet moet er namelijk eerst een aantal alarmbellen af gaan over onverklaarbare banksaldo stijgingen, auto-aankopen oid. En dan moet de fiscus er vervolgens ook nog tijd in willen en kunnen steken. Er is wetgeving in de maak die dit soort platformbedrijven gaat verplichten om de omzetgegevens te delen met de fiscus. Zoals bij andere platformbedrijven als Uber en AirBNB in NL al het geval is.
https://www.jaeger.nl/moet-ik-mijn-o...lastingdienst/
https://www.trouw.nl/economie/airbnb....google.com%2F
Lijkt dus een kwestie van de tijd dat de only fans artiesten het nog 'zonder' doen.
En met het internationaal delen van bankgegevens door de banken is een hoop een stuk transparanter voor de FIOD.
Dat gezegd te hebben weet ik niet actief buitenlandse belastingdiensten zijn op dat gebied, als het bv om een Oekraïnse dame betreft. En in deze tijden zullen ze wel onderbemand zijn...
Zolang er inderdaad geen gekke dure aankopen worden gedaan (boven 5000 Euro of miss 10.000 Euro), dan is er daar geen probleem.
Een huis huren kun je inderdaad niet, alleen onderhuur. Een huis kopen kan je ook niet met je OnlyFans geld.
Als je de gestorte bedragen klein houd, en meteen wegsluist naar je Oekraïense (of een andere rekening buiten de EU) dan heb je nergens last van.
En als de FIOD er wel achter zou komen, dan zeg je gewoon je NL BSN nummer op. En ben je dus helemaal geen EU ingezetenen meer.
In Turkey en Spanje werken heel veel IT mensen, vanuit hun luie stoel vanaf het strand.
Denk je dat een OnlyFans dame in het dure Nederland blijft?, nee, die werkt lekker vanuit Turkije. Dat geld van OnlyFans is daar 3 keer zo veel waard.
Maar jongens...... Dat OnlyFans dames geen belasting betalen, is helemaal niet zo bijzonder hoor. Volgens mijn laatste info, betalen medewerkers van de EU ook helemaal geen belasting (dat hebben ze zelf bepaald)
WANDELAAR5 (19 februari 2023)
schoolmeester (18 februari 2023)
DubbelD: het enige wat banken moeten doen is verdachte transacties melden.
In de praktijk komt dat er op neer dat alles beneden de 5000 Euro niet gemeld wordt. Hoe dat in de toekomst zal zijn weet niemand.
Anyway, let's get back to "vroegah was allesch betuh"
Ik ben het er helemaal mee eens.
Als ik de verhalen hoor van mijn vader, hoe het vroeger standaard was dat prostituees zonder condoom neukten.... dat zegt al genoeg.
WANDELAAR5 (19 februari 2023)
Vroeger was toch echt alles beter vandaag een nieuw dieptepunt gevonden op kinky.nl bij cest la vie in Weert een dame Xena die aan BDSM doet 50 jaar oud is (als dit al klopt) op de foto's moet ik kijken of het een man of vrouw betreft.
Alleen op afspraak beschikbaar en een half uur tarief 500 euro en een uur tarief van 1000 euro, ik heb nog even gebeld of het hier een tikfoutje betrof maar dit bedrag klopt toch echt, heb ze nog veel succes gewenst maar vind het niet gek dat door dit soort praktijken heren hun wandelschoenen langzaam aan de schoorsteen hangen.
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/weert/5968721-xena
I just don't give a fuck
Ascari ( 1 maart 2023),schoolmeester ( 1 maart 2023),Shakir ( 1 maart 2023),snaal88 ( 1 maart 2023),WANDELAAR5 ( 1 maart 2023)
Dat je überhaupt nog moeite neemt om te bellen....
Als zo'n advertentie klanten al niet voldoende afschrikt, verbaast het me niks dat sekswerkers dit soort bedragen vragen.
mentholbear ( 1 maart 2023),pret ( 1 maart 2023),WANDELAAR5 ( 1 maart 2023),Wentelt Eefje (11 maart 2023)
Lijkt inderdaad net een kerel......half uur 500euro.....die spoort niet.
schoolmeester ( 1 maart 2023),WANDELAAR5 ( 1 maart 2023)
In de SM wereld zijn er nog wel gekkere dingen. Ik zag laatst iets van een 67 jarige vrouw die mannen liet betalen om haar huis schoon te maken. En dames die mannen dwingen voor hen te pinnen zoals de beroemde Vanny.
Grappig is wel dat ik altijd langs dat privé huis rijd op weg naar Sixsens. De behoefte om daar af te slaan was al niet groot, maar is nu helemaal weg.
Haradamannetje ( 1 maart 2023),JonnyFontane ( 1 maart 2023)
Tja, ze kunnen het altijd proberen...
WANDELAAR5 ( 1 maart 2023)
Vergeet alleen niet dat noobs vaak simpelweg niet weten wat gangbaar en redelijk is op deze markt.
En bijvoorbeeld mede daardoor ook veel beursbezoekers na werk langsgaan bij een SC en de dames soms astronomische bedragen los kunnen krijgen. Sommigen van hen weten gewoon niet beter. Of willen in gezelschap van hun collega's, zakenpartners, etc niet cheap overkomen ofzo.
Datzelfde geldt voor SM. Noobs denken dat dergelijke prijzen normaal zijn. En soms kan het per regio ook behoorlijk verschillen wat gangbaar is.
Ascari ( 2 maart 2023)
Dat soort prijzen zijn enkel gerelateerd aan de mate van verslaving bij klanten. Wat de gek (verslaafde) ervoor over heeft is wat de prijs bepaalt.
schoolmeester ( 2 maart 2023),stimpy3 ( 2 maart 2023),Ties85 ( 2 maart 2023),WANDELAAR5 ( 2 maart 2023)
mentholbear ( 6 maart 2023)
Stond mooi in het FD vandaag in een artikel dat dat gevoel vaak bedriegelijk is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear (24 oktober 2023),WANDELAAR5 (23 oktober 2023),Wentelt Eefje (23 oktober 2023)
Helemaal waar, vroeger kon je in ieder bordeel met het blanke sabel erin.
Nu is een deel van de vreugde verdwenen door een verplicht rubber dank zij het mond en klauwzeer dat heerst.
Nu moet je voor iedere optie onderhandelen. Toen was het allemaal inbegrepen.
Dat onderhandelen is storend. een verrassingsaanval zit er bijna niet meer in.
Slimme meiden adverteren niet met een tarievenlijst. Zij vragen met of zonder pretpakket. Dan blijft het een beetje spannend.
Het wordt allemaal wat minder spontaan door het gedoe er om heen.
Agronymus1 (25 oktober 2023),Jan Verplancke (19 december 2023),Liefje (25 oktober 2023),mentholbear (27 oktober 2023),schoolmeester (25 oktober 2023)
Uit ervaring weet ik dat veel beursbezoekers ook uit landen komen waar prostitutie in mindere mate beschikbaar is of een heel stuk duurder is. Zat bijvoorbeeld Amerikanen die lachend even de dubbele prijs aftikken voor een mooie griet in Artemis, waarbij ze zeker weten dat het geen undercover is en er geen gezanik van komt.
Ascari (19 december 2023),mentholbear (19 december 2023),Wentelt Eefje (19 december 2023)
Jan Verplancke (19 december 2023)