Dat is 9 jaar geleden.... ik gok dat ze met pensioen is.
Dat is 9 jaar geleden.... ik gok dat ze met pensioen is.
Heeft in ieder geval gewerkt tot sluiting ..maar schoolmeester ja 9 jaar ..kan tellen maar er zijn er meer die nog werken na 9 jaar. Met tussen door lange pauzes ..
Beter niks zeggen dan ........
Beter niks vragen dan.
Je zult wel echt een lagere school meester zijn geweest ...
Morgen zelf kijkje nemen bij Living Room. Zal update sturen zodra aanwezig. Groeten!
middagbeer (14 september 2023)
Bezoekje donderdag 14 september
Ik was er vandaag tussen 16.30u en 20.30u. (Entree was 50e.)
Heb in die periode niet meer dan 9 verschillende vrouwen geteld. Geen (optische) toppers ertussen. Ik ken weinig namen. Wel een oudgediende blondine van GT nog gezien, is nu eind 40 ofzo. Ze kwam even bij me zitten maar ik had geen zin in haar, ondanks dat ze wel goede service geeft. Ook qua beren was het rustig, hoewel er denk ik wel 2 keer zoveel beren als dames waren.
Toen ik wegging om 20.30u kwamen er nog wel wat dames bij. Maar ik ben een typische dagbeer, heb tegenwoordig eigenlijk niet meer de mogelijkheid om tot 's avonds laat te blijven helaas. Vroeger overnachtte ik nog weleens. In het Isa sporthotel, op 100m van LR. Maar dat bestaat ook niet meer sinds corona.
Aanwezige masseur beneden was Picasso aan het werk.
Omdat ik toch wat wilde doen heb ik toch maar een vrouwtje uitgekozen. Het bleek de 22-jarige Roemeense Tanja / Tania met lange zwarte haren. Ze zag er in de bar wat ouder uit. Maar na 5 minuten wist ik al dat haar service waardeloos was. Ben voortijdig ongepopt de kamer afgegaan, 70 euro lichter.
Vlak voordat ik weg wilde gaan klampte Nikita me nog aan, tegen 20u. Beetje rossige licht roodharige krullenbol op leeftijd. Middelmatig aantrekkelijk, maar geeft wel goede service (heeft ook gewerkt in Sixsens en Golden Gate, en denk vroeger ook nog YinYang).
Maar omdat ze mij zolang niet gezien had was het een half uur lang kletsen. Niks gedaan. Was niet haar schuld maar mijn eigen schuld, ze wist niet dat ik om 20.30u weer wegmoest.
Dus wel 2 kamergangen gemaakt, maar toch ongepopt de tent verlaten. Das ook een kunst natuurlijk
Toen bij het weggaan de manager vroeg of alles in orde was zei ik eerlijk dat ik wat teleurgesteld was. Voornamelijk in het aantal vrouwen. Hij antwoordde dat dat vanwege vakantie periode was en dat alle topvrouwen er binnen 1-2 weken weer zouden zijn. Ook gaf hij me een kortingkaartje van 10 euro.
Vanwege wat tegenslag op het spoor en bij het boeken van mijn treinreis en uitgevallen treinen waardoor ik extra taxi ritten moest nemen was de totale schade van de dag (reiskosten, entree, dames) 350e. Dat was het duidelijk niet waard. Maar dat is nou eenmaal het risico van zon bezoekje.
Laatst gewijzigd door pietpotent44; 14 september 2023 om 22:10
Ascari (14 september 2023),bettman (15 september 2023),bram4826 (14 september 2023),broodpoot (20 september 2023),comcom (15 september 2023),HartaberFair (15 september 2023),mentholbear (14 september 2023),Partycrasher (14 september 2023),Patjax (15 september 2023),Pierke69 (16 september 2023),rmjhexe (15 september 2023),The Joker (14 september 2023),Toetebel (15 september 2023),WANDELAAR5 (14 september 2023),Wentelt Eefje (15 september 2023)
Pietpotent44,
dann musst Du aber die kleine Blondierte übersehen haben, die lange Zeit mit ein und dem selben Gast zusammen war. Ich kenne Sie und das ist TOPPER!
VANKEES
Eddy_V (15 september 2023),Meme Moo (15 september 2023),mentholbear (15 september 2023),Picasso 1 (15 september 2023),WANDELAAR5 (15 september 2023)
Een tijdje geleden was ik in LR, op een zaterdag, en omdat bij party's vrijkaartjes niet geaccepteerd worden mocht ik nog eens naar Living Room karren. Dat werd dus afgelopen woensdag.
Dit keer werd het kaartje wél geaccepteerd door de vriendelijke manager (?), dezelfde als de vorige keer overigens.
Er was errug weinig volk, nog geen 10 man en nog minder dames. Ik heb dan maar maximaal geprofiteerd van de uitstekende sauna en het stoombad. De jacuzzi is nog steeds buiten gebruik en gaat ook niet meer gebruikt worden; er zou wel een nieuwe komen, ofwel buiten ofwel in het nieuwe deel als dat ooit in de club geïntegreerd kan worden, wist men mij te vertellen.
Olli stond weer in de keuken en presenteerde mij schnitzel mit pommes-frites. Dit is gelukkig wel ok, al mag er wel iemand aangesteld worden om af en toe de tafeltjes in de kleine resto proper te maken.
Ik heb toch 1 keer gekamerd met een leuke meid waarvan ik helaas de naam vergeten ben : 1 meter 65, lang zwart haar, navelpiercing en te veel tattoos waaronder het logo van een automerk, net boven haar bilnaad.
Service was best ok, uitstekend zelfs.
Kort : de club heeft potentieel, de wil is er maar toch is er nog een heel lange weg af te leggen vooraleer het niveau van de grote dagen bereikt wordt. Ik dank de club en het forum voor de gratis entree.
Ascari (15 september 2023),AVENTADOR (16 september 2023),bettman (15 september 2023),Firehawk (15 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (15 september 2023),HartaberFair (15 september 2023),Kurt Cobain (15 september 2023),mentholbear (15 september 2023),Partycrasher (15 september 2023),Patjax (15 september 2023),Pierke69 (16 september 2023),Toetebel (15 september 2023),WANDELAAR5 (15 september 2023),Wentelt Eefje (15 september 2023)
Ascari (15 september 2023),mechelen (15 september 2023),mentholbear (15 september 2023),WANDELAAR5 (15 september 2023)
Ascari (15 september 2023),Eddy_V (15 september 2023),mentholbear (16 september 2023),schoolmeester (15 september 2023),WANDELAAR5 (15 september 2023),Wentelt Eefje ( 5 oktober 2023)
Gisteren voor het eerst bij Living Room geweest. Overall positieve ervaring, maar er is toch iets dat niet helemaal klopt. Een beetje zoals een film die helemaal leuk is en dan op het eind zie je een montage van de ellende die in elke scène zat.
In die montage zit (dus aantal negatieve zeur dingen)
- algemene hygiëne, vooral bij de bar en keuken wordt er maar wat aan geklooid. Nieuwe douches zijn OK.
- hoeveelheid normaal gekleed man volk, 5 stuks die rondlopen, o.a. 1 die aan de bar hangt.
- harde walkie talkie bij 1 van de managers.
- onduidelijkheid waar je moet zijn voor wat (hebben meer zaken en kan ook onderdeel van de lol zijn)
- upselling, allemaal 70v30 en meteen over dat je daar maar bar weinig voor krijgt.
- opdringerige masseur, massage was top, maar als ik er aan terug denk beetje apart. Anders dan je elders rond ziet lopen.
Natuurlijk ook goede zaken:
- bij weggaan door manager bevraagd of alles OK was.
- drankjes redelijk snel geserveerd.
- enige interactie met de oudere dames, zonder dat die meteen op je springen.
- 2x goede sex gehad met 2 verschillende dames die ook prima humor hadden en beide geen tijdsdruk en dat soort onzin.
- stoombad functioneert
- sauna goed op temperatuur
- lockers werken makkelijk met NFC tag.
Zou ik - als ik eindelijk weer eens tijd heb - hier nog eens heen gaan, nee. Eerder elders, of een tent waar ik nog niet eerder ben geweest.
Groeten!
Agronymus1 (15 september 2023),AVENTADOR (16 september 2023),b1234 (15 september 2023),bettman (15 september 2023),Bluebear (16 september 2023),bram4826 (15 september 2023),jemame (15 september 2023),Kurt Cobain (15 september 2023),mechelen (15 september 2023),mentholbear (16 september 2023),Patjax (16 september 2023),Pierke69 (16 september 2023),pret (20 september 2023),schoolmeester (15 september 2023),Toetebel (15 september 2023),WANDELAAR5 (15 september 2023),Wentelt Eefje (16 september 2023)
ORGIE
Op de 21e van de 8e besloten om eindelijk eens te kijken hoe het er bij staat met de heropende Living Room.
Tegen het middaguur aangekomen. Entree afgetikt en de man van de receptie vroeg of het m'n eerst keer was. Nou, wel sinds de heropening, maar aangezien alles nog zo een beetje op dezelfde staat, heb ik m'n weg makkelijk kunnen vinden.
Na omkleden en opfrisbeurt eerst even een ontbijtje. Er bleek een filmploeg die m'n omeletje aan het filmen was. En ze maakten meer foto's in de club, zoals aan het zwembad, in de sauna en 1 van de dames die gemasseerd werd. Als ik er maar niet op kom te staan...
Wat met opviel was dat er geen föhn aanwezig. Zou defect zijn en vervangen worden. Bij de receptie is een geldautomaat aanwezig. Er is 1 gokautomaat in de bar aanwezig voor als je van 1 euro een kamergang wilt proberen te maken. Er waren die dag ook veel vliegen aanwezig. Gelukkig werd alles wel goed afgedekt.
Er zijn in de kleedruimte geen camera's aanwezig. Ook zijn er geen kluisjes beschikbaar voor je waardevolle spullen. Hopelijk levert dat geen AG taferelen op...
Van de wellness was het verwarmde zwembad wel lekker met flink wat ligstoelen ernaast, de sauna en stoomcabine flink warm. Ook was er een masseur aanwezig. De jacuzzi was helaas buiten gebruik en hoewel de receptie meldde dat ze over een poosje een nieuwe plaatsen, hou ik het credo aan van eerst zien, dan geloven...
Het eten is beperkt aan keuze, maar het wordt wel vers voor je gemaakt en vond het goed smaken. En later op de dag kwamen eindelijk de gamba's op het menu. Wat heb ik gamba's Monday's gemist...
Doch, de porties waren wel wat beperkt. 8 Garnaaltjes en wat garnituur. Dat was voor mijn doen meer een aperitief. Moest nog een bordje met wat pasta erbij bestellen om dat gerommel beneden te doen dimmen.
Niet te vergelijken met de gamba orgie in PHG waar wel 30 garnalen op elkaar lagen, dikke klodder aan knoflook saus en een citroen erbij... Ik stop nu maar, want m'n toetsenbord raakt onder de kwijl...
Kwa line up was er weinig te kiezen bij aankomst. Slechts 2 dames gespot tegenover 6 heren die van de zon aan het genieten waren.
In de namiddag besloten te gaan voor de slanke blondine met kort kapsel. Jammer van d'r snaveltje, maar verder zag de 24 jarige Antonia er wel fraai uit. Overgewaaid uit Zwitserland samen met een vriendin. Op een kamertje geweldig van elkaar genoten met deze milieuvriendelijke dame. Hopelijk dat ze ook CPR lessen gaat geven...
Uiteindelijk waren er rond 20:00 5 dames aanwezig, waarvan 1 stunner die Luxandra heet. Voor 4 of 5 tientjes had ik misschien nog een joker kaart getrokken, maar voor 70 euro hoefde het van mij ook wel niet zo nodig. Bovendien was ik eigenlijk beetje van plan om na een dutje te vertrekken. In de tuin hebben ze een tentje waar je uit de zon even wat langer kunt liggen zonder er als een kreeft uit te komen te zien. Met minder mooi weer vind ik het wel jammer dat de club geen rust plekje binnen heeft.
Ik was eigenlijk van plan deze week LR of PDL aan te doen, maar de lokroep van een klapekster deed me anders besluiten. En met het mindere weer de komende tijd, zal er zonder een rustplekje binnen denk ik niet zo gauw een bezoek aan LR meer in zitten. Desondanks, met het mooie weer me prima vermaakt.
Menthol Bär,
Du verfällst schon wieder in deinen alten Fehler. Bericht 3 Wochen später. Alles schon überholt!
VanKees
Is True, but I had a whole Star Wanker series to work on. I still have some caching up to do and it's coming ASAP.
Vraagje, want ik kan het antwoord in de laatste verslagen niet vinden. Wat is het beste moment om naar deze club te gaan? Overdag of ‘s avonds?
Mooiejoke (17 september 2023),schoolmeester (18 september 2023),WANDELAAR5 (17 september 2023)
HartaberFair (18 september 2023),mentholbear (18 september 2023)
Het is een club die om 11 uur open gaat en tot 3 of 4 uur in de nacht open blijft. Dus dan krijg je overdag niet de meeste dames binnen.
Overdag zijn er meestal tussen de 5 en de 10 dames. Vanaf 18 uur komen er meer dames binnen en dan loopt het op tot 15 tot 20 . Ik ben meestal uiterlijk 21 uur weg dus ik weet niet of er na die tijd nog veel dames komen. Chantal (ex GG) begint pas na 20 uur om een voorbeeld te noemen.
De dames die er voor 12 uur in de ochtend zijn werken meestal tot 23 uur en alles wat later binnen komt werkt tot laat. Dus als je er om 20 uur binnen komt dan zijn de dames van de dagploeg er nog en lopen de dames van de avond/nachtploeg er meestal ook al rond. Dan heb je dus de meeste keuze.
Als ik het goed begrepen heb dan heeft de eigenaar ook nog clubs in Zwitserland en er werken ook dames die daar eerst gewerkt hebben. Een aantal daarvan is wel goed maar je moet wel van te voren over de prijs onderhandelen want die willen nog wel eens meer vragen dan de standaard prijs van 70 half uur en 120 voor een uur.
Ik was er gisteren en toen was het er overdag vrij rustig met mannen en op het drukst zo ongeveer 20 dames en dat was dus rond 20 uur. Toen ik vertrok kwamen er mannen binnen met een tasje om hun nek. Dat is zeg maar het publiek wat er in de avond komt. Ooit wel eens aan zo iemand gevraagd wat er in het tasje zat maar dat vond hij niet leuk
Je kunt het beste informeren bij een van de Duitse stamgasten die daar veel aanwezig zijn welke dame er goed is en wat ze voor prijs vragen. Sinds ze 7 euro vragen voor een fles bier is de drukte flink afgenomen is mijn idee. Was er nu voor de vierde keer en ondanks het mooie weer en de party (er was een DJ en er hingen slingers en er was eten wat ze in Munchen ook hebben met het Oktoberfeest) vond ik het erg rustig met mannen. In de winter lijkt het mij dat ze binnen te weinig zitplaatsen hebben als er 30 mannen en 20 vrouwen zijn maar wellicht bouwen ze een tent met verwarming buiten. Anders wordt het er erg benauwd ben ik bang...
De koks (Olli en nog een andere) doen altijd goed hun best om lekker eten te maken en je kunt ook aangeven wat ze voor je moeten bakken. Een Duitse stamgast had noedels gekregen van de kok. Een bord waar je met 2 man nog teveel aan zou hebben maar hij slikte het gewoon naar binnen![]()
Het is niet mijn meest favoriete club maar ik kom er voor een specifieke dame en de rest neem ik voor lief. Ik drink geen bier dus de 50 euro entree vind ik wel passend bij deze club.
Ik wens u allen een fijne voortzetting van deze stralende dag!
Agronymus1 (18 september 2023),Ascari (18 september 2023),AVENTADOR (19 september 2023),bettman (18 september 2023),Bluebear (18 september 2023),buttlover (19 september 2023),Dannii (18 september 2023),Firehawk (18 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (18 september 2023),HartaberFair (18 september 2023),Hoerenfluisteraar (18 september 2023),ju52 (18 september 2023),Kurt Cobain (18 september 2023),Laatbloeier (19 september 2023),ME262 (18 september 2023),mentholbear (18 september 2023),Mooiejoke (19 september 2023),nick n. (18 september 2023),Patjax (23 september 2023),peterp095 (18 september 2023),Pierke69 (30 september 2023),pietpotent44 (18 september 2023),Poppalarge (18 september 2023),rmjhexe (19 september 2023),schoolmeester (18 september 2023),Shakir (18 september 2023),swimmbux (21 september 2023),The Joker (18 september 2023),WANDELAAR5 (18 september 2023)
Afgelopen donderdag heb ik LR weer eens bezocht. Mijn laatste bezoek was inmiddels misschien wel 5 jaar geleden.
Mijn vrijkaartje (met dank aan Meme Moo/Willem2) probleemloos ingeleverd.
Onder vrouwelijke begeleiding de kleedruimte verkend. Niet omdat ik begeleiding nodig had, maar omdat deze aantrekkelijke dame zich vergeten was aan te kleden.
Eenmaal weer terug in de Living Room viel het me onmiddellijk op dat er maar weinig dames waren. Ik schat zo'n 10. In vergelijking met 'vroeger' maar heel weinig rond de klok van 21.15.
Dan maar een klein hapje eten, gelukkig was er nog een schijf rundergehakt met champignonsaus en 2 noedels. Ook wat groene salade. Smaakte overigens wel goed.
Vervolgens weer terug de woonkamer in en een cola gedronken. Rondgekeken en de aanwezige dames verkend. Maar jammer genoeg voldeden ze niet aan mijn smaak. Een smaak die je met 45 jaar wandelen ontwikkelt en moet respecteren om het leuk te houden.
Na ca 1½ uur naar huis gegaan na nog een kopje cappuccino. (alcohol is tijdens clubbezoek niet aan mij besteed i.v.m. rijafstand)
Conclusie (voor mij persoonlijk): nog steeds een mooie club, prima en vriendelijke bediening. Beetje weinig dames. Maar dat kwam misschien doordat de 2 opvolgende dagen partydagen zouden worden.
Leuke verkenningsronde waarbij ik het gevoel overhoud dat ik zeker weer eens terug moet gaan komen.
Op een bepaalde leeftijd betekent stilstand = achteruitgang...
DAT zal me toch zeker niet gebeuren!!!!
Agronymus1 (19 september 2023),Ascari (19 september 2023),Badslippers (20 september 2023),bettman (23 september 2023),Bluebear (19 september 2023),comcom (20 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (19 september 2023),Kurt Cobain (19 september 2023),mechelen (19 september 2023),Meme Moo (19 september 2023),mentholbear (19 september 2023),Mooiejoke (19 september 2023),Patjax (23 september 2023),Pierke69 (30 september 2023),pietpotent44 (19 september 2023),pret (19 september 2023),schoolmeester (19 september 2023),Shakir (19 september 2023),snaal88 (19 september 2023),The Joker (19 september 2023),Toetebel (19 september 2023),vrije jongen (22 september 2023),WANDELAAR5 (19 september 2023),Wentelt Eefje (19 september 2023)
Passend om hier na Caligula te reageren, aangezien ik hem vlak na de covid sluitingen nog wel eens ben tegengekomen in toko's waar er ook ongeveer 10 dames rondliepen. Wat qua seks echter succesvoller was dan mijn bezoek in LR nu.
Maar terug naar het begin. Dank aan club en forum voor het vrijkaartje. Het was voor mij enigszins verrassend hoe weinig er veranderd was. Op de een of andere manier had ik het idee dat de oude club behoorlijk was afgebroken... maar veel was gewoon nog hetzelfde, zoals de lockers (wel een gevoel van nostalgie daarbij). Het voelde ook vreemd om te zien hoe Uwe de btar en ontvangst in zijn eentje moest bemannen overdag en Ollie leek ook meer te moeten regelen dan vroeger het geval was. Overigens ben ik geenszins op first name basis met deze mensen, het is vooral via het forum dat ik hun namen ken.
Verzorging lijkt me ondanks de veranderingen rond bier, prima in orde. Een prima ommeletje ontvangen (waarbij ik meteen bedacht dat dit binnenkort wel zal uitsterven) en de bbq was ook ok (al zou ik dit in een restaurant niet accepteren als ik 'T bone steak' zou bestellen). Zelfs de glazen voor je frisje voelden als een grote upgrade tov de andere toko's die we nu nog hebben. Het was ook opvallen om te zien hoe veel Duitse veelplegers er op deze vrijdag aanwezig waren (zaterdag was immers party). Van gekleurde crocs met matchende badjas, tot sigarendozen tot Hessense brildragers die eruit zien alsof ze 3 tieners in hun kelder opgesloten hebben. Clubbezoekers, waarbij ik maar een amateur ben... dat geeft wel aan dat de verzorging in orde is, al neuken deze gasten volgens mij zelden.
Dames waarschijnlijk een stuk of 20, waarbij het pijnlijk duidelijk werd hoe ver de club nog verwijderd is van wat het eens was. De bar en het restaurant zijn nu ook ingericht op een manier dat je er half zoveel mensen in kwijt kan... wat op geen enkele manier tot problemen leidt (helaas). De tijd van de teenies en begin twintigers die naar het grote GT wilden promoveren is voorbij, inmiddels vooral ervaren dames. Qua looks was Elisa waarschijnlijk het meest voor de hand liggende, maar daar had ik een week eerder in Babylon al een matige kamer mee gehad (wel met hoogtepunt!). Voor de rest was het lijf van Antonia erg aanlokkelijk, al hielp de koelte bij de benadering niet echt... daarnaast was dit de enige naam die ik onthouden had van slechte recensies. Voor de rest niet veel al was Larissa niet echt een nogo.
Weer met een vrijkaartje ergens binnengekomen, dus ik voelde een beetje neukplicht. Het is dus Willem's schuld dat ik toch besloot met Larissa op kamer te gaan. De moffen schijn erg happy met haar te zijn en heeft ook ervaring in Zwitserland enzo. Dame is zeker aantrekkelijk en ze heeft haar tieten laten doen bij iemand die weet wat hij doet. Tongzoenen begon tamelijk terughouden en alleen door haar fysiek naar me toe trekken was het enigszins de moeite waard. Dit is een goede samenvatting van de kamer, als je fysiek doordrukt wat je wilt is het aardig... anders kut. Het zal tamelijk duidelijk zijn geweest wat bij mij werkt en wat niet, maar madame koos er steeds voor om een richting in te gaan die mij weinig doet. Dus veel de kans gehad om aan haar neptieten te zuigen, maar tongzoenen matig en liever niet. Tot neuken zijn we niet eens gekomen omdat ze mijn lul niet overeind gehouden kreeg (en ja, in dit geval leg ik die verantwoordelijk bij haar). Laat het tekenend zijn dat madame zich zelfs te goed vond om mee naar beneden te lopen voor haar gage.
Ik hoop dat LR weer een leuke club wordt met wat geinige 20 jarigen ofzo. Op het moment kan ik er niks mee.
Ascari (23 september 2023),AVENTADOR (23 september 2023),Badslippers (23 september 2023),bettman (23 september 2023),Caligula (29 september 2023),Meme Moo (23 september 2023),mentholbear (23 september 2023),Patjax (23 september 2023),Pierke69 (30 september 2023),pietpotent44 (23 september 2023),pret (23 september 2023),rmjhexe (23 september 2023),schoolmeester (23 september 2023),The Joker (23 september 2023),WANDELAAR5 (23 september 2023)
Bij mijn weten is het nu standaard dat de dames boven wachten op hun soldij.
Tot op heden ben ik praktisch op al mijn bezoeken gaan kameren en elke keer boven bij de entree afgerekend.
mechelen (23 september 2023),mentholbear (23 september 2023),pietpotent44 (23 september 2023),WANDELAAR5 (23 september 2023)
Misschien een Zwitserse gewoonte, althans bij Globe en Freubad was dat zo![]()
Donderdag 21 september ben ik naar Living Room geweest. Het regende pijpenstelen en donderdagmiddag door de avondspits langs Eindhoven is niet ideaal. Soms regende het zo hard dat je op de Autobahn niet harder dan 90 kon rijden. Maar goed, we hebben wat over voor onze hobby… Ik kon voor de deur parkeren en het vrijkaartje (dank Firehawk, Willem en Living Room!) werd zonder problemen geaccepteerd.
Binnen is er vrijwel niets veranderd, alleen er zijn mooie fijne douches gemaakt achter de bar bij de kamers op de begane grond. Buiten heeft wel een metamorfose plaats gevonden. De tent is weg en er is een fraaie tuin met eettafels en bankjes, een bar, een heel mooi zwembad en ligstoelen. Maar in de stromende regen maakte niemand er gebruik van.
Dan de dames. Een aantrekkelijke Line-up met 2 dames met een paar kilo’s extra (Tanja en Ruby met aardig wat plakplaatjes en tongpiercing) een aantrekkelijke 40+ MILF met top service (Hongaarse Nicole, lijkt midden 30), 1 jong uitziende Bulgaarse (30 jarige Monika) en verder Roemeense dames. Daarbij stunner Sofia (lang slank C/D siliconen) en de zeer aantrekkelijke en verleidelijk lachende Yasmin.
De andere dames: Cleo (Cateleya uit SS), Elisa (ex Babylon), Antonia (niet uit Babylon maar uit Zwitserland, donkerblond half lang haar, A cup, grote tattoo in de vorm van een roe op de rug), Sofie (echte stunner, slank mooie sili’s), Erica (hoogblond), Julia en Larissa (zusjes?). Toen ik rond 1 uur vertrok kwam er nog een zeer aantrekkelijke dame met een tatoeage in haar nek van de kamer. Die was dus lang bezig geweest met een man. Ook Yasmin was door een man kennelijk de hele avond geboekt. Er kwamen nog 2 nieuwe dames die beginnen zodra ze hun papieren hebben. Ze zaten in normale kleding aan de bar.
Antonia kwam na een korte kennismaking waarbij ze heel aarzelend deed over TZ naar me toe en we hebben een hele tijd gezellig zitten kletsen in tegenstelling tot de ervaring van Vrije Jongen. Of wellicht had hij haar wat meer tijd moeten geven? Ik denk dat ze toch nog hoopte op een kamer.
Nicole, Julia, Larissa (dank VanKees voor de tips en uitvoerige beschrijving!), Cleo en Monika doen aan TZ, de andere dames niet, dus ik had niet zoveel keuzestress.
De eerste kamer was voor Cleo (anderhalf uur waaronder een half uur bijpraten terwijl ik haar masseerde) de tweede voor Larissa (1 uur) en de derde met Monika (half uur, zie recensies). Alle 3 geslaagde kamers! Larissa krijgt bij mij op alle onderdelen 4 van de 5 sterren. Niet top maar zeer goed en dat met zo’n aantrekkelijke dame. Kennelijk had ik een betere klik met haar dan Vrije Jongen. Ik heb haar ook niet naar me toe hoeven trekken en ze volgde een paar aanwijzingen goed op. Ik vind haar tongzoenen bijvoorbeeld duidelijk beter dan Isabel uit Babylon, die vergelijkbaar is qua schoonheid en lichaamsbouw.
Het eten was zeer goed verzorgd door kok Oliver: Saltimbocca, tagliatelle en vers gemaakte tomatensaus. Je moet hier eten wat de pot schaft. Er is geen buffet of keuze, alhoewel de kok wel zijn best zal doen om je iets anders voor te zetten als je het echt niet lust.
Samenvatting: een zeer geslaagde avond met een heerlijk weerzien met Cleo.
Ascari (23 september 2023),AVENTADOR (23 september 2023),Badslippers (23 september 2023),Bluebear (23 september 2023),cameltoe slide (24 september 2023),Firehawk (23 september 2023),Hoerenfluisteraar (23 september 2023),Kurt Cobain (28 september 2023),Laatbloeier (26 september 2023),ME262 (23 september 2023),mechelen (23 september 2023),Meme Moo (23 september 2023),mentholbear (23 september 2023),mynasch (23 september 2023),nick n. (23 september 2023),Patjax (23 september 2023),Pierke69 (30 september 2023),pietpotent44 (23 september 2023),pret (23 september 2023),rmjhexe (23 september 2023),schoolmeester (23 september 2023),Shakir (29 september 2023),Siberische tijger (23 september 2023),snaal88 (23 september 2023),The Joker (23 september 2023),Toetebel (23 september 2023)
2 voor de prijs van 1
Je mag me een rare kerel vinden, want dat vind ik van mezelf vaak ook, maar ik ben vaak geneigd om bij m’n eerste bezoek aan een club een volstrekt incourante dag en tijd te kiezen. Met daarbij de wankele gedachte: “Als het dan een beetje ok is, dan is het op meer courante tijdstippen vast super” . Zo was mijn eerste kennismaking in de meeste clubs zo tussen de middag aan het begin van de week.
Dus wat deed ik afgelopen maandag met een van Willem gekregen vrijkaart (enorm bedankt, kon ik echt wel (weer eens) goed gebruiken)van Loving (of Living) Room??? Juist… ik ging naar Kaarst. Volgens mij voor het eerst van m’n leven!
Midden op de dag, na lekker doorrijden aangekomen en met het digitale kaartje vlot naar binnen. Toen men erachter kwam dat ik voor het eerst in Living/Loving Room was kreeg ik een nette rondleiding door de club. Omkleden ging op mijn leeftijd nog soepel en het zelf verkennen van de club ook.
Wat trof ik aan?
Best wel veel dames voor zo’n onchristelijk tijdstip en een club met hele vriendelijke mensen en met potentie. Alles is er wel qua ingrediënten voor sfeer en ook de wellnes is wel op orde. Helaas werkte de Jacuzzi niet, en dat is voor mij wel een minpunt. En de wellnes is verder vooral functioneel. Niet gezellig of uitnodigend laat staan ‘sensueel’. Dat zou mi echt beter kunnen. Het buiten was daarentegen wel heel mooi en de bar en zithoeken zijn ook prima, maar ook daar ontbreekt wel het oog voor detail wat je in Venus of SS of Babylon wel ziet. Ik moest qua uitstraling een beetje denken aan AcaGold. Alles doet wat het moet doen, maar helemaal 100procent af? Nee dat net niet.
Qua dames waren er voldoende en ook voldoende afwisselende types. Er kwamen er enkele naar me toe, maar ik wilde niet te snel toehappen. Bij Julia twijfelde ik, want dat was wel mijn type. Op het moment dat ik Julia wilde ‘schaken’ raakte ze net in gesprek met een andere beer en flink wat later vertrok ze met hem naar kamer. Balen! Maar op hetzelfde moment kwam er een hele mooie en spontane blonde meid binnen die ook wel in m’n straatje pastte. Na wat oogcontact en wat lachen bleef het daarbij en nam ze verder ook geen initiatief. De andere meiden vond ze net zo interessant.
Ondertussen was het na zessen geworden en kwamen de beroemde gamba’s op het menu. Daar heb ik echt enorm lekker van gegeten en dit is echt de grote plus van deze club!!
Na terugkomst in de bar zat blonde stoot nog steeds (of weer) aan een sigaret te zuigen (in de hoek vd bar, bijzonder) en was Julia nog steeds niet terug. Ik heb nog een half uur gewacht en besloot toen toch maar om de koffers te pakken en door te rijden naar AcaGold om mijn toppertje en zekerheidje met een bezoek te vereren. Met weggaan kwam ik natuurlijk net Julia tegen….
Dus ongepopt naar AcaGold (overigens vind ik die tent niet geweldig qua wellness) waar dat probleem door m’n lievelingetje vakkundig werd verholpen.
Dus ik had deze dag 2 clubervaringen voor de prijs van 1.
Mijn take-out:
- heerlijke gamba’s
- heel vriendelijk personeel
- voldoende vrouwelijk schoon met voor alle smaken wel wat
- alle faciliteiten zijn er wel, maar niet alles werkt en alles net niet af
- geen geile clubsfeer, hiervoor wordt ook net de finesse gemist
- en ik mis een kino
AVENTADOR (29 september 2023),Firehawk (28 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (28 september 2023),Kwakje (29 september 2023),mentholbear (28 september 2023),Pierke69 (30 september 2023),schoolmeester (28 september 2023),Shakir (29 september 2023),Toetebel (28 september 2023),WANDELAAR5 (28 september 2023),Wentelt Eefje (29 september 2023)