Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 13 van 40 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 996
    Last Online
    Vandaag @ 21:30
    Discussies
    142
    Thanks
    6.614

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ik hoor het telkens opnieuw: vroeger was alles beter...
    Vroeger.......toen de lucht nog zuiver was en de seks vies.
    Vroeger.......toen het bier nog in houten kratjes zat en je door moest zuipen om de kachel brandend te houden.
    Vroeger.......toen de batavieren nog met z'n vijven waren.
    Dat waren nog eens tijden......

2. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 6 september 2023),mentholbear ( 7 september 2023),schoolmeester ( 6 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 20:45
    Discussies
    2
    Thanks
    1.651

Standaard

Vroeger.....toen de dildo's nog op diesel liepen

4. Onderstaande leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane ( 7 september 2023)

Last Online
    10 mei 2025 @ 08:15
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Warum nur. Ich wollte wirklich mal am Samstag das schöne Wetter im LR auskosten und was muss ich lesen: Eine Sangria Party. Mit Eimer-Saufen. Na super. Da weiß ich ja, wo ich nicht sein werde. Allen anderen viel Spaß.

(btw: Ziehen diese Partys wirklich? Damit soll der Laden dann laufen? - die meisten Männer die gerne in Saunaclubs gehen, mögen meiner Erfahrung nach eigentlich keine regelmässigen Partys, bei denen nix besonderes passiert. Aber ich kann mich auch irren. Bevor das Argument kommt: Die GT Partys waren selten, dafür sehr aufwendig. Die Penelope/AcaG Partys sind eigentlich auch keine - da kommen die Männer um Gutscheine zu kaufen und das Buffet zu plündern)

6. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 6 september 2023),HartaberFair ( 8 september 2023),Kurt Cobain ( 7 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard

Lijkt nu standaard op zaterdagen, zo kunnen ze de vrijkaartontvangers naar andere dagen sturen/dwingen.

Eta ik meen hier te hebben gelezen dat bij iemand een vrijkaart niet geaccepteerd werd op een 'feest', maar kan dat nu niet direct terugvinden. Mocht ik mis zitten, dan heb ik natuurlijk niks gezegd.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

8. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Kurt Cobain ( 7 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:19
    Discussies
    171
    Thanks
    6.229

Standaard

Klopt helemaal VJ.

10. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 september 2023)

Last Online
    12 mei 2025 @ 12:06
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Warum nur. Ich wollte wirklich mal am Samstag das schöne Wetter im LR auskosten und was muss ich lesen: Eine Sangria Party. Mit Eimer-Saufen. Na super. Da weiß ich ja, wo ich nicht sein werde. Allen anderen viel Spaß.

(btw: Ziehen diese Partys wirklich? Damit soll der Laden dann laufen? -...)

Ich verstehe das Konzept des LR immer weniger. Bier wird seit dem 01.09. teuer verkauft und Gäste sollen mit Sangria-Plörre zu Parties gelockt werden. Vielleicht kommt das PHG-Publikum jetzt schon tagsüber und zahlt die gewünschten Getränkepreise?

Ich bedauere immer mehr, bis 2019, nicht all mein Geld (und am besten ein Darlehen oben drauf) im GT Brüggen oder im LR für mein Vergnügen ausgegeben zu haben. Die Zeit mit den damaligen Frauen, den Preisen, dem Service auf dem Zimmer, den Freigetränken und dem Essen kommt nie wieder.

Mit Sangria-Eimertrinken animiert man mich sicherlich nicht, ins LR zu kommen!
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

12. Onderstaande 6 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Beron ( 7 september 2023),bettman ( 7 september 2023),HartaberFair ( 8 september 2023),Kurt Cobain ( 7 september 2023),schoolmeester ( 7 september 2023),trickyD (12 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:29
    Discussies
    153
    Thanks
    4.547

Standaard

Dinsdag weer eens in LR geweest, kwam pas in de avond aan maar met mijn ID kaart had ik gratis entree
    Het was rustig met vrouwen. Ze zeiden 15 vrouwen maar die heb ik niet geteld. Denk stuk of 9, al kwamen er om 22:30 uur nog 3 meiden bij van Penelope. Namen weet ik niet maar herkende ze van gezicht.
    Ze hadden weer verschillende gerechten maar ik ben voor de curryworst gegaan, was lekker.
    Voor mij maar een paar keuzes voor vrouwen. Toen ik binnenkwam zag ik Luxandra al maar daarna gepannenkoekt voor een paar uur. Nog een andere meid die er goed uitzag, Larissa volgens mij de naam maar was ook ineens lang weg.
    Uiteindelijk was Luxandra na een paar uur toch weer terug en praatje met haar gemaakt. Ze wou even buiten zitten om te roken dus even bijkletsen. Daarna naar de kamer maar zei dat ze honger had dus ik zei als je wil kan je eerst eten.
    Ze zei is goed maar ik moest dan wel meekomen. Zeker geen probleem. Beetje geinen met haar en de kok in het restaurantje. Ze moest wachten op haar eten en ze was naar de snoepautomaat aan het kijken wat er allemaal in zit. Ze gaf er voor de gein een beuk tegen en een kinderbueno viel eruit.
    Zij helemaal blij en deze gedeeld met de kok en mij. Daarna kreeg ze ook haar maaltijd en toen ze die ophad naar de kamer gegaan. Ze had mij in het restaurant al goed opgegeild toen ze op mijn schoot zat te schuren. Ook dit keer was het weer goed. Lekkere geile zigeuner meid.
    Daarna nog even uitgerust en nog met Duitse gepraat die eerst ook daar achter de bar stond. Aardige meid maar niet echt mijn type en te oud voor mij. Kwam uit Kaldenkirchen en wist ook nog veel over mijn dorp te vertellen van vroeger, dat was wel een verrassing.
    Maar was net van de kamer en had het wel gehad.
    Ben net voor middernacht vertrokken.

Gister ook weer zin en nog eens naar LR gegaan. Rond 17:00 uur kwam ik aan. Was een stukje drukker, met mannen en vrouwen. Die Chantal met sili's van GG kwam net na mij ook naar binnen.
    Beetje buiten zitten met het mooie weer en kwam een oude bekende Amerikaanse beer tegen. Beetje mee ouwehoeren. Denk dat er gister tussen de 15-20 vrouwen waren.
    Een meid die ik dinsdag niet zag was een slanke meid met lang zwart haar in een zwart jurkje met zwarte bril. Zag er zeker niet verkeerd uit. Mijn wandel collega wist mij te vertellen dat dat Cataleya was uit SS en hij er daar vaak goede kamers mee had gehad.
    Ook nog contact gehad met Patjax via de app en zei ook dat ze heel goed moest zijn. Ze zat hier in haar eentje en hield zich niet op met de andere vrouwen. De gok gewaagd en bij haar gaan zitten en ze was heel open en vriendelijk. Gesprek ging heel relax en na 10 minuten vroegen we gelijk naar elkaars namen. Helemaal vergeten.
    Ze zei dus dat ze hier Cleo heet maar in SS onder de naam Cataleya. Nu een maand werkzaam in LR en zegt te blijven. Na een toch wel lang gesprek en goede presales wat ik niet meer gewend ben maar gelukkig in LR bij meerdere het geval is met haar naar de kamer gegaan.
    Was helemaal top, eerst al lekker voor het bed vrijen en daarna op het bed gaan liggen. Heerlijke gfe deze meid en volle bak tongzoenen. Pijpen kan ze ook heerlijk en dit elke keer afgewisseld. In het bekje klaar komen mag niet, maar ook niet perse een must. Lekker seks met haar gehad en uiteindelijk 1,5 uur op de kamer geweest met haar, dat tikt wel aan.
    Leuke, vriendelijk meid met top service. Al zou 50 euro per half uur ook meer als voldoende zijn maar zo is het nu eenmaal in LR.
    Daarna ook nog even relaxen en toen weer op huis aan gegaan.
    Op zich bevalt mij LR wel. Lekker dichtbij, zijn wat meer vrouwen die de tijd nemen, al zijn het er soms wat weinig. Die 3 vrouwen van Penelope zag ik geen enkele kamer maken, volgens mij al geen hoogvliegers in Penelope dus voor 70 zal zich er ook wel niemand aan wagen.
    Verder lekker eten, alleen de kamerprijzen vind ik persoonlijk te duur.
    60 euro tarief met bier is ook afgeschaft alleen nog het 50 euro tarief en bier betalen. Wat ik zo hoorde is een biertje 7 euro dus goed aan de prijs. Voor mij persoonlijk geen probleem wat drink toch niet.

14. Onderstaande 28 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 7 september 2023),AVENTADOR ( 9 september 2023),bettman ( 7 september 2023),brombeerzuid ( 7 september 2023),donkeywonkey ( 9 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 september 2023),Gielle012 ( 7 september 2023),Giodude ( 7 september 2023),Graagneuker ( 9 september 2023),Herr Fick ( 9 september 2023),Hoerenfluisteraar ( 7 september 2023),ju52 ( 7 september 2023),Kurt Cobain ( 7 september 2023),Kwakje ( 7 september 2023),Manbijtkat ( 7 september 2023),ME262 ( 9 september 2023),mechelen ( 7 september 2023),mentholbear ( 7 september 2023),Partycrasher ( 7 september 2023),Patjax ( 9 september 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),pret ( 7 september 2023),schoolmeester ( 7 september 2023),Shakir ( 7 september 2023),snaal88 ( 7 september 2023),The Joker ( 7 september 2023),WANDELAAR5 ( 7 september 2023),Wentelt Eefje (14 september 2023)

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Am Samstag ist Party, also löse ich heute meine letzte Rabattkarte ein. 30 Grad, Sonne - ab ins Wohnzimmer. Übrigens gibt es jetzt einen Parkplatz.
    Leider ist auch dieser Besuch ein totaler Reinfall. Wahrscheinlich sind alle Frauen immer gerade weg, wenn ich komme.
    Zeitweise habe ich wirklich nur Männer gesehen - persönlich habe ich bis ca. 20 Uhr - 8 Frauen gesehen.
    Der Club war trotzdem relativ gut besucht - die Männer kommen tagsüber nur zum Essen und Faulenzen. Es wurde gegrillt - Würstchen, Fleisch, Frikadellen. Drei Salate. Das war's.
    -----------------------------
    Früher war ich gerne den ganzen Tag im LR, von Mittag bis Mitternacht. Langweilig war mir nie. Sogar an schwächeren Tagen, sogar montags und dienstags, wenn wirklich nur wenige Frauen und Männer da waren, habe ich mich nicht gelangweilt. Es war immer eine gute Stimmung, es war gemütlich, und die Frauen waren damals nicht so distanziert, nicht nur auf Geld aus, sondern kamen immer wieder zu mir aufs Sofa - zum Reden, Kuscheln, Quatschen, Flirten.
    Heute habe ich mich stundenlang gelangweilt. Ich war nicht nur wegen der Sonne im Club oder wegen des Essens, ich gehe vor allem in den Club, um eine tolle Frau zu finden - oder mehrere. Aber die wenigen Frauen waren nicht sehr attraktiv, sehr distanziert und selten zu sehen. Wenn man den ganzen Tag nackte Männer sieht, ist das auch nicht sehr erotisch. Da komme ich nicht in Stimmung. Da vergeht mir die Lust.
    Was ist das für eine komische Musik? In der Bar dröhnt den ganzen Tag so eine nichtssagende Techno-Dance-Musik aus den Boxen. Die Musik macht eher depressiv als fröhlich. Ich tippe mal: Das ist GEMA-freie Musik, um die teuren Musikgebühren für den Club zu sparen?

Vielleicht ändert sich das Bild ab 22 Uhr oder später, wenn die Nachtclubbesucher kommen - aber das interessiert mich nicht. Mich interessiert, wie ein Club tagsüber und am frühen Abend funktioniert - Sauna-Clubs, wie ich sie aus der Vergangenheit kenne, sollten ihre Hauptzeit zwischen 14 und 23 Uhr haben. Das neue Wohnzimmer ist in dieser Zeit völlig tot. So wie heute habe ich einen Saunaclub früher höchstens am 1. Januar erlebt - und selbst da war vor Corona mehr los als heute im LR an einem sonnigen September-Donnerstag.
    Uwe wirkte heute auch schon ziemlich ernüchtert - es klang manchmal so, als ob er nicht wirklich etwas ändern kann oder soll.
    Wenn man die "Leinwände" sieht, muss man sich wirklich fragen, wer so etwas plant. In der Bar hängt ein schiefes Bettlaken, draußen steht eine aufblasbare Gummileinwand vom Kindergeburtstag. Peinlich. Hässlich. Nutzlos.
    Dass Uwe etwas damit zu tun hat, halte ich für ausgeschlossen.

Mein Fazit: Leider keine Besserung in Sicht.

Ich glaube immer noch, dass es in NRW eine große Lücke gibt und der Bedarf für eine klassische Rundum-Wohlfühl-Sauna mit Hochbetrieb zwischen 14 und 23 Uhr da ist.

16. Onderstaande 21 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

aquarius ( 8 september 2023),Ascari ( 7 september 2023),bettman (10 september 2023),cameltoe slide ( 8 september 2023),Dannii ( 7 september 2023),donkeywonkey ( 9 september 2023),fingerprint68 ( 7 september 2023),Giodude ( 7 september 2023),HartaberFair ( 8 september 2023),Herr Fick ( 9 september 2023),Kurt Cobain ( 7 september 2023),mechelen ( 7 september 2023),mentholbear ( 8 september 2023),MisterBond68 ( 8 september 2023),Partycrasher ( 7 september 2023),Patjax ( 9 september 2023),peterp095 ( 7 september 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),schoolmeester ( 8 september 2023),swimmbux (21 september 2023),trickyD (12 oktober 2023)

Last Online
    10 mei 2025 @ 19:05
    Discussies
    13
    Thanks
    441

Standaard

"Sangria Eimer Saufen"

Are this the clients LR is looking for?

Sorry - headshaking!

18. Onderstaande 3 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

HartaberFair ( 8 september 2023),Kurt Cobain ( 8 september 2023),WANDELAAR5 ( 8 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:20
    Discussies
    1
    Thanks
    1.594

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aquarius Bekijk bericht
    "Sangria Eimer Saufen"

Are this the clients LR is looking for?

Sorry - headshaking!
    Dazu passen aber nicht die aktuellen Bierpreise von 7€ für Pils und Co. sowie 9€ für Weizenbier, auch alkfrei.

20. Onderstaande leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 8 september 2023)

Last Online
    22 maart 2025 @ 21:21
    Discussies
    0
    Thanks
    168

Unglücklich

Früher war ich gerne den ganzen Tag im LR, von Mittag bis Mitternacht. Langweilig war mir nie. Sogar an schwächeren Tagen, sogar montags und dienstags, wenn wirklich nur wenige Frauen und Männer da waren, habe ich mich nicht gelangweilt. Es war immer eine gute Stimmung, es war gemütlich, und die Frauen waren damals nicht so distanziert, nicht nur auf Geld aus, sondern kamen immer wieder zu mir aufs Sofa - zum Reden, Kuscheln, Quatschen, Flirten.

Heute habe ich mich stundenlang gelangweilt. Ich war nicht nur wegen der Sonne im Club oder wegen des Essens, ich gehe vor allem in den Club, um eine tolle Frau zu finden - oder mehrere. Aber die wenigen Frauen waren nicht sehr attraktiv, sehr distanziert und selten zu sehen. Wenn man den ganzen Tag nackte Männer sieht, ist das auch nicht sehr erotisch. Da komme ich nicht in Stimmung. Da vergeht mir die Lust.

Vielleicht ändert sich das Bild ab 22 Uhr oder später, wenn die Nachtclubbesucher kommen - aber das interessiert mich nicht. Mich interessiert, wie ein Club tagsüber und am frühen Abend funktioniert - Sauna-Clubs, wie ich sie aus der Vergangenheit kenne, sollten ihre Hauptzeit zwischen 14 und 23 Uhr haben. Das neue Wohnzimmer ist in dieser Zeit völlig tot. So wie heute habe ich einen Saunaclub früher höchstens am 1. Januar erlebt - und selbst da war vor Corona mehr los als heute im LR an einem sonnigen September-Donnerstag.
    Uwe wirkte heute auch schon ziemlich ernüchtert - es klang manchmal so, as ob er nicht wirklich etwas ändern kann oder soll.

Wenn man die "Leinwände" sieht, muss man sich wirklich fragen, wer so etwas plant. In der Bar hängt ein schiefes Bettlaken, draußen steht eine aufblasbare Gummileinwand vom Kindergeburtstag. Peinlich. Hässlich. Nutzlos.
    Dass Uwe etwas damit zu tun hat, halte ich für ausgeschlossen.

Mein Fazit: Leider keine Besserung in Sicht.

Ich glaube immer noch, dass es in NRW eine große Lücke gibt und der Bedarf für eine klassische Rundum-Wohlfühl-Sauna mit Hochbetrieb zwischen 14 und 23 Uhr da ist.
    Helaas moet ik Beron op veel punten gelijk geven. Zelf was ik vorige week zaterdag op de "White Party". Even een korte samenvatting:

Begin van de avond gearriveerd. In de straat stonden redelijk wat auto's (achteraf bleek dit optisch bedrog) een enkele gast kwam al naar buiten om te vertrekken. Bij het betreden en de bar inkijkend kreeg ik al een gevoel hier heerst geen "party stimmung".
    Zakelijk ontvangen door een jongeman die schijnbaar dienst doet als manager. LR had tijdens de laatste bezoeken geen (leuke) ontvangstdame meer. Omgekleed en de barruimte betreden.

De enkele dames die er waren keken niet op of om ze zaten of op de telefoon of gokautomaat totale desinteresse zoals Beron ook beschreef. De enige begroeting kwam van de thekendame. Binnen en buiten op dat moment een 8 dames oplopend met een tiental gedurende de avond.

Hoewel het er niet veel waren zaten de meeste gasten buiten. Er stond een DJ alleen achterin het hoekje oninteressante muziek te draaien en je zag gasten met lede ogen de situatie aanschouwen. Er werd gegrilld o.a. reuze T-bone steaks van prima kwaliteit.

Hoewel ik zelden of weinig drink was het hoofd gespreksthema "kritiek op de dag daarvoor ingevoerde prijzen voor bier (7 EURO) en salitos en soortgelijken (9 EURO)". Je betaald voortaan 50,-- EURO entree m.u.v. alcoholische dranken. Voorzichtig gezegd geen handige zet.
    Veel gasten drinken nu eenmaal graag een biertje maar dit zijn voor Duitse begrippen woekerprijzen. Iets meer als kostprijs of kantineprijzen zouden moeten volstaan. Immers ook deze gasten hebben al entree betaald.

Na 21 uur nog maar een enkele dame in de bar, de meeste mogelijk op de kamer of boven in de damesruimte. Optisch is het niveau van de dames wel hoger als in budgetclubs maar helaas ontbreekt het aan sturing. Gedrag en uitstraling laat veel te wensen over. Meer desinteresse richting
    gasten. Zeker geen onderhoudende sfeer welke past bij de naam en in het verleden gangbaar was.

Storend, afleidend en overdreven zijn ook de 3 tv schermen in de barruimte met apart nog muziek. Nergens kun je relaxt kijken omdat schermgeluid gemixt wordt met harder muziekgeluid. Wie bedenkt zoiets? Buiten staat ook nog een groot scherm welk alleen werkt als het donker is.
    Waarom niet een aparte ruimte of tent waar 1 scherm hangt en maak je niet zoals in het verleden van 1 of 2 kamers een porno kino met ligvoorzieningen.

Ondanks dat er gedurende de avond gasten en een enkele dame blijven binnendruppelen wees niets er op dat er sprake was van een "Party". Geen aankleding of zaken waaruit zou kunnen blijken dat. Behalve dames in witte lingerie en een dj. Daarbij was bij het meeste personeel enige
    frustratie af te lezen. Tegen middernacht heb ik het etablissement ongekamerd verlaten.

Conclusie

De nieuwe eigenaar lijkt geen gebruik te maken van de kennis, ervaring en adviezen van de per 1 juli jl. in dienst gekomen Irina (voormalig GT manager) en Uwe (voormalig LR manager). Veel zaken lijken in aansturing, uitvoering, aankleding en gedrag nogal amateuristisch over te komen.
    Parties op dit niveau zullen deze twee nooit zo georganiseerd hebben. Het totaalbeeld van de club zou professioneler, georganiseerder en netter overkomen is mijn overtuiging. De eigenaar lijkt het vooralsnog niet te deren. Immers hij heeft al veel geld in de club gestoken en te willen steken
    maar vergeet mogelijk dat sfeer niet te koop is.

De 2 andere managers (de jonge en die met de Italiaanse naam) lijken onervaren en/of ongeschikt gezien hun handelen en gedrag. Deze waren er vanaf de openings party bij welke zeer goed bezocht was door vele stamgasten. De meeste zie je intussen nog maar zelden en dat zou alleen
    al vraagtekens op moeten roepen.

Ook werken de openingstijden (dagelijk 11-04u) in het nadeel. Immers je hebt veel dames nodig om op elk moment goed voorzien te zijn, daarvan is hier nog lang geen sprake. Veel dames beginnen pas loop dag of avond. Het groepje overdag zijn meestal de dames die sowieso weinig
    geboekt worden waardoor het voor de dag bezoeker al gauw minder interessant wordt cq optisch een vertekend beeld geeft. Voormalig topclubs PHG/GT etc. hanteerden jarenlang openingstijden van 13-01u waardoor vrijwel alle dames de gehele dag aanwezig waren. Ook hier kwam pas
    uitbreiding toen succes bleek.

Kamerprijzen hebben ook z'n weerslag op succes. Clubs die voor een half uur de grens overgaan zijn van 50 EURO lijken het allemaal moeilijk te hebben. Immers men heeft een flinke stap gemaakt om direct naar 70, 80 of 100 of zelfs 120 per half uur te gaan waarbij het service niveau
    gemiddeld gezien flink gedaald is. Nu zijn het nadenkprijzen en dat heeft zichtbaar z'n weerslag op het aantal kamergangen. Nog bedenkelijker wordt het aangezien een aantal dames wisselt tussen premium en budgetclubs en in de laatste plotseling beduidend minder vragen. Slimmer
    was om 60 EURO voor het eerste half uur te vragen en daarna 30 EURO per kwartier.

"beter ten halve gekeerd als ten hele verdwaald" lijkt een wijs advies.

22. Onderstaande 21 leden hebben HartaberFair bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 september 2023),bettman (10 september 2023),bram4826 (10 september 2023),cameltoe slide (21 september 2023),cavediver (10 september 2023),donkeywonkey (10 september 2023),fingerprint68 (10 september 2023),Firehawk (10 september 2023),Kurt Cobain (10 september 2023),mentholbear (11 september 2023),Partycrasher (11 september 2023),Patjax (10 september 2023),pietpotent44 (10 september 2023),Poppalarge (10 september 2023),rmjhexe (10 september 2023),schoolmeester (10 september 2023),Shakir (10 september 2023),The Joker (10 september 2023),Toetebel (10 september 2023),Tonio (10 september 2023),WANDELAAR5 (10 september 2023)

Last Online
    Gisteren @ 01:27
    Discussies
    27
    Thanks
    2.956

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HartaberFair Bekijk bericht
    Er stond een DJ alleen achterin het hoekje oninteressante muziek te draaien en je zag gasten met lede ogen de situatie aanschouwen.
    Ondanks dat er gedurende de avond gasten en een enkele dame blijven binnendruppelen wees niets er op dat er sprake was van een "Party". Geen aankleding of zaken waaruit zou kunnen blijken dat. Behalve dames in witte lingerie en een dj.
    Veel zaken lijken in aansturing, uitvoering, aankleding en gedrag nogal amateuristisch over te komen.
    De eigenaar lijkt het vooralsnog niet te deren. Immers hij heeft al veel geld in de club gestoken en te willen steken
    maar vergeet mogelijk dat sfeer niet te koop is.

Altijd weer die vierdelettertiendeletters. Zolang iedereen dat vieze, vuile soort aanbidt, zal er niks veranderen. Waar is dat soort goed voor? Denk daar eens over na. En denk na over wie zij eigenlijk zijn en waarom ze heel vaak in de saunaclubs rondhangen.

24. Onderstaande 3 leden hebben Partycrasher bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (12 september 2023),vanKees (11 september 2023),Wentelt Eefje (14 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:36
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Ik was er zaterdag half twee ´s middags toen waren er 12 dames aanwezig om 8 uur ´s avonds waren dat er dus 28.

Voor corona waren er vaak in Living Room overdag ook niet veel dames, stuk of 14, maar ´s avonds waren er dan soms wel 60-70vrouwen.

Het gedrag van de ijsbeer is ook van dien aard dat veel ijsberen overdag niets doen, ja zuipen en volvreten en dat heeft tot gevolg dat bijna geen enkele vrouw daar uren gaat zitten met gapende mannen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

26. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 september 2023),WANDELAAR5 (11 september 2023)

Last Online
    11 april 2025 @ 21:34
    Discussies
    26
    Thanks
    3.538

Standaard

Het begint dan op een kip en ei verhaal te lijken.
    Er is een enorm grote vraag naar dagclubs (denk maar aan het monstersucces van GT en YY vroeger).
    Waar zitten al die dagjesberen dan?

Ik hoop dat deze negatieve spiraal ooit wordt doorbroken want ik kamer het liefst vroeg in de ochtend (de ochtendstond heeft goud in de mond).

Ik heb de laatste tijd te veel in lege clubs rondgelopen in de vroege namiddag, met een broek vol goesting.
    Tegen de tijd dat de meeste dames komen (in veel clubs pas vanaf 16u) sta ik veel minder scherp.

28. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 september 2023),mentholbear (11 september 2023),pietpotent44 (11 september 2023),schoolmeester (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:17
    Discussies
    128
    Thanks
    16.473

Standaard

Tip: doe eens een ruimere broek aan.
    Heb je meer plaats voor je goesting.

Last Online
    Vandaag @ 15:19
    Discussies
    171
    Thanks
    6.229

Standaard

Veel dagberen zijn een dagje ouder geworden... Enkelen zijn er niet meer. In mijn eigen omgeving zijn er de laatste 5 jaar flink wat mensen weggevallen, hetgeen bewijst dat je zelf ook ouder wordt natuurlijk.

31. Onderstaande leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 23:31
    Discussies
    67
    Thanks
    10.582

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Er is een enorm grote vraag naar dagclubs (denk maar aan het monstersucces van GT en YY vroeger).
    Waar zitten al die dagjesberen dan?
    Blijkbaar is een groep ijsberen uitgekeken op de saunaclubs. De service en optiek is omlaag gegaan, prijzen omhoog.

De NRW clubs en YY waren vroeger de standaard en ijsberen kwamen van ver om deze clubs te bezoeken. Tegenwoordig is het blijkbaar niet meer de moeite waard.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

33. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (12 september 2023),HartaberFair (11 september 2023),Patjax (11 september 2023),pietpotent44 (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:17
    Discussies
    128
    Thanks
    16.473

Standaard

Klopt helemaal, bovenstaande.
    Afgelopen Zaterdag nog een zeer goede kamer gemaakt met Sammie in Penelope.
    Maar ik heb de laatste tijd meer middelmatige kamers, dan goede kamers.
    De nieuwe generatie, zullen we maar zeggen.

35. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

snaal88 (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 23:25
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Het gedrag van de ijsbeer is ook van dien aard dat veel ijsberen overdag niets doen, ja zuipen en volvreten en dat heeft tot gevolg dat bijna geen enkele vrouw daar uren gaat zitten met gapende mannen.
    Ik kamer ook het liefst wat eerder op de dag. Geen gestress dat later op de dag m'n keuze gepannenkoekt is of alweer vertrokken.
    Maar gezien vaak de mooie(re) dames pas later op de dag beginnen, merk ik dat ik soms zit te wachten tot de late ploeg komt.

En dat is dan ook weer onderdeel van het kip en ei verhaal. Zouden er overdag goeie mooie dames zijn, dan zouden misschien meer heren ook overdag wat actiever zijn.

Denk dat deels de prijsverhoging er ook debet aan is. Persoonlijk trek ik minder snel een joker kaart als de prijzen hoger zijn. Daardoor wacht ik wat langer om te zie wie m'n nummer 1 keuze wordt ipv eerder op de dag al een kamer te maken.
    En dat was voor mij toch wel de kracht van een saunaclub. Je betaalt entree om wat langer in een SC te verblijven met al z'n faciliteiten aan eten, drinken en wellness. Met de gelegenheid tot hersteltijd en de gunstige prijzen was het aantrekkelijk om meerdere kamertjes te maken. En zo was 1 bezoeker geregeld klant van meerdere dames.

Maar de verschuiving naar de pannenkoekers en flessen sterke drank met prive feestjes op de kamer hebben de klandizie keuze van sommige dames doen verschuiven. Die hebben weinig interesse om te seksen voor hun geld.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 11 september 2023 om 17:50

37. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

fingerprint68 (11 september 2023),Herr Fick (12 september 2023),The Joker (11 september 2023),Tonio (11 september 2023),WANDELAAR5 (11 september 2023)

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik was er zaterdag half twee ´s middags toen waren er 12 dames aanwezig om 8 uur ´s avonds waren dat er dus 28.

Voor corona waren er vaak in Living Room overdag ook niet veel dames, stuk of 14, maar ´s avonds waren er dan soms wel 60-70vrouwen.

Ich möchte das glauben, aber wenn Freitag um 20 Uhr weniger als 10 Frauen anwesend sind, kann ich mir die 28 am Samstag kaum vorstellen. Ich höre und lese auch immer wieder von 25 bis 30 Frauen. Bei meinen Besuchen sind die einfach nicht da. Ich war insgesamt seit Wiedereröffnung fünf Mal im LR und habe kein einziges Zimmer gemacht. Immer wenig Frauen, immer schlechte Stimmung, immer viele frustrierte Männer, immer schlechte Musik - aber immer gutes Essen.
    Ich würde gerne etwas anderes schreiben - Living Room war früher immer mein Favorit. Aber jetzt bin ich immer frustriert.

39. Onderstaande 12 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

bettman (11 september 2023),cavediver (12 september 2023),Donbaise (11 september 2023),fingerprint68 (11 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (11 september 2023),HartaberFair (11 september 2023),mentholbear (12 september 2023),Patjax (11 september 2023),peterp095 (11 september 2023),Poppalarge (11 september 2023),schoolmeester (11 september 2023),WA (11 september 2023)

Last Online
    5 november 2024 @ 12:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Ich möchte das glauben, aber wenn Freitag um 20 Uhr weniger als 10 Frauen anwesend sind, kann ich mir die 28 am Samstag kaum vorstellen. Ich höre und lese auch immer wieder von 25 bis 30 Frauen. Bei meinen Besuchen sind die einfach nicht da.
    Dat geldt voor mij precies hetzelfde. Onder andere op de avond dat de bundesliga weer begon werd er gemeld dat er 24 dames zouden zijn om 19 uur. Toen ik er om 19:30 kwam waren die er zeker niet. En afgaand op een andere bezoeker zijn die er ook nooit geweest. Of de clubleiding staat het toe dat ca de helft van het geclaimed aantal dames zich meerdere uren tot een half dagdeel ergens in de club verstopt. Want op kamer waren ze zeker ook niet.

Ik heb sinds de heropening tot nu toe iedere keer wel een leuke kamer gemaakt, echter bijna alleen maar met dames die ik al ken van voor corona. Als een handvol dames wat minder aandacht zou hebben voor de gokautomaat zouden ze doorhebben dat er wel degelijk klanten voorbij komen die graag meerdere uren kameren. Nu worden deze heren niet zelden afgesnauwd door luie wezens die liever gokken op 4x 7 dan dat ze enig initiatief tonen en uren durende kamers kunnen scoren.

41. Onderstaande 6 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

bettman (11 september 2023),Firehawk (11 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty (11 september 2023),Kurt Cobain (11 september 2023),mentholbear (12 september 2023),Patjax (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 22:50
    Discussies
    35
    Thanks
    446

Standaard

Also heute waren am Nachmittag bereits erstaunlich viele DL anwesend, 8 oder 9 habe ich gehen 15 Uhr gezählt.
    Leider waren später auch nicht viel mehr.
    Shila aus dem AcaGold tauchte am frühen Abend noch auf.
    Aber sonst? Eventuell waren es heute Abend 12 - 14 DL.
    Tagsüber waren es schon mindestens 15 Gäste und am Abend wurden es noch deutlich mehr. Einige Asiaten aus fern und nah Ost tauchten noch auf und einige DL waren plötzlich hellwach.
    Laatst gewijzigd door bettman; 11 september 2023 om 22:11
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

43. Onderstaande 4 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 september 2023),Kurt Cobain (11 september 2023),Poppalarge (11 september 2023),pret (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 18:48
    Discussies
    17
    Thanks
    2.215

Standaard

Waar zitten al die dagjesberen dan? .
    Ik kan alleen voor Belgen spreken. Vele beren die 40 waren in 2005 zijn nu bijna 60. Ondanks (of misschien dankzij) verhoogde pensioneringsleeftijd zijn er veel mannen die 4/5e of 1/2 werken of thuis werken. Dan heb je dus minder makkelijk een alibi.

Als je met pensioen gaat in Belgie en je inkomen zakt van pakweg €3000 naar €1600 dan moet je aan je spaarcenten zitten om te clubben en zijn je bezoekjes al snel beperkt natuurlijk. Voor €30 heb je dan al gauw boodschappen voor drie dagen ipv bijvoorbeeld benzinekosten Ratingen heen en terug.

En het is ook zo dat je nu eenmaal minder behoefte hebt aan seks als je ouder bent. Een gewone wellness wordt dan ook al gauw een alternatief voor een seks-saunaclub
    .
    Heel wat jongere mannen, dus ook die in hun 30's en 40's, hebben het tegenwoordig meer voor avondfeestjes met veel chemisch spul. Er is ook een mensencategorie (ik blijf vaag om niet te snel op progressieve pikkies te trappen) die nooit ergens in hun eentje naartoe gaan. Die vinden elkaar makkelijker 's avonds natuurlijk.

Vandaar misschien dat dagoberen zeldzamer worden.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 12 september 2023 om 09:34

45. Onderstaande 4 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

bettman (12 september 2023),fingerprint68 (12 september 2023),ju52 (12 september 2023),mentholbear (12 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 23:25
    Discussies
    300
    Thanks
    32.149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Vandaar misschien dat dagoberen zeldzamer worden.
    Ik ben nog altijd een Dagobeer hoor!
    En ook een dagbeer

Bovendien heeft de jeugd van tegenwoordig Tinder en de Theo-beren de mogelijkheid tot Grinder

47. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

bettman (12 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    3
    Thanks
    881

Standaard

Hallo beren ..weet meschien nog een van de beren in 2014 tot sluiting living room ..werkte er Alexia blond haar. Geverfd ...was een Roemeense ....weet iemand of ze alweer aan het werk is en waar...??

Pagina 13 van 40 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten