Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 82

Discussie: Club Amai Meer

Threaded View

Last Online
    14 juni 2024 @ 14:54
    Discussies
    11
    Thanks
    9

Standaard

Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai als single man.
    Man wat een geile bedoening was dat.
    Om 13h10 was de parking vol. Dus naar de voetbalparking.
    Er stond een hele rij mannen te wachten. Ik naar voor in de rij, want ben lid.
    Bleek mis. De rechtst rij niet leden. De linkse rij leden. Dus terug naar achter. 🤷*♂️
    Ik was al bang dat ik terug naar huis kon, maar ze hadden nog geen single mannen binnen gelaten, dus zeer vlot binnen geraakt.

Verwacht hier geen dames van onder de 40. Het merendeel is rond de 60 en ziet er rond de 50 uit.. Zelf ben ik 51 dus ideaal voor mij.
    Actie vanaf het begin uur.
    Zelf eerst een hapje gaan eten en aan de praat geraakt met 2 dames die hier heel regelmatig op maandag komen en telkens met samen 1 heer verwennen. Daar dus mee gestart.

En het is niet meer stilgevallen. Tussendoor af en toe iets gaan eten en drinken om op krachten te komen.
    Op het einde van de avond stond de teller op 7. En met alle 7 een goede connectie gemaakt.
    Eentje wil ik nog vermelden. Een grote slanke vrouw met een iets gezettere man.
    Ze liep gans de middag al wat rond, maar kwam niet tot actie. Later op de middag nam ze dan toch plaats op het grote bed nabij de jacuzzi en liet ze mij ook dichterbij komen. Ik vond haar al gans de middag lekker geil en nu kon ik van haar genieten. Zalig.
    Ik kom te veel in clubs. Ik begin er te veel mensen te kennen.

2. Onderstaande 11 leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 augustus 2023),Ascari (11 augustus 2023),blauwebeer ( 2 augustus 2023),bredeweg ( 2 augustus 2023),lustman (14 juli 2024),mentholbear ( 3 augustus 2023),pret ( 2 augustus 2023),schoolmeester ( 2 augustus 2023),Shakir ( 2 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 2 augustus 2023),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2023)

Regels voor berichten