Schnitzelparadijs
De eenmalige terugkeer van mijn Twinbull SFL werd een drietrapsraket en zijn verslag van de laatste lancering leverde hem een vrijkaart op. In plaats van hier gretig gebruik te maken om zich over te geven aan ranzige smeerlapperij koos hij ervoor om weer terug te keren naar de anonimiteit van zijn saaie burgerleven maar niet alvorens hij besloot mij op te zadelen met de taak om zijn plek in te nemen. Ik had makkelijk kunnen kiezen voor een usual place maar besloot om te gaan voor een club die recentelijk een doorstart heeft gemaakt.
This was then
Op 1 april (geen grap, zelfs geen belgenmop) 2017 was LR de eerste club die ik gezamenlijk met de aimabele Belg Flyinglow (door de Masterbull ooit in de rangen der Bulls opgenomen als Mercedesbull) bezocht. Hij was er al vaker geweest en dus een geschikte wingman voor mijn debuut. Het werd het startpunt van vele gemeenschappelijke roadtrips zonder dat wij hier ooit nog met zijn tweeën zouden terugkeren. Tegenwoordig is hij echter meer aan de bak als graaigangster dan dat hij zijn gangsterbak richting plekken der hoererij stuurt.
Het tweede bezoekje dateert op wederom zo’n aparte datum. Het is 29 februari 2020 als Kinky MF zijn verjaardag viert in de huiskamer der hoererij. De eerste voortekenen dat een vermaledijd vleermuis virusje wel eens van invloed kon zijn op onze hobby waren er en zou een tweetal weken later dan ook de oorzaak zijn van een langdurige sluiting van de huiskamer van een deel van de hoerenlopers.
This is now
Waar een deel van de beren amper herhalen met dames ben ik redelijk trouw aan leenliefjes waarmee het klikt. Toch was ik een man on a mission. Mijn 321e clubbezoek zou in het teken staan van Miss 250 oftewel de 250e verschillende dame waarmee ik het leenbed der leenliefde in een club zou delen. Via de digitale tamtam had ik vernomen dat de nummer 1 op mijn Willy Wishlist haar kunsten tegenwoordig hier uitoefent en zij was de beoogde dame om als 250e mijn clubgeschiedenis in te gaan.
Samen met een vurig vogeltje als wingman, die indien nodig als bodyguard gebruikt kon worden gezien zijn imposante gestalte die hem de eerste keer dat ik hem ooit zag de bijnaam Jerommeke opleverde, naar Kaarst gereden om met eigen ogen eens te kijken of de club een welkome aanvulling is van mijn sexstelsel. Het vrijwaringsbewijs van entree, waarvoor dank aan SFL, forum en club, werd vlotjes geaccepteerd en nadat we ons in het ons toebedeelde clubtenu tot ijsbeer hadden omgetoverd eerst maar eens een toerke door de club gemaakt. Helaas bleek het bubbelbad niet in gebruik. De binnenkant van de club had weinig spectaculaire veranderingen ondergaan. In mijn herinnering had ik het idee dat het restaurant destijds groter was. De grootste verandering is buiten. De tent is verdwenen en er is een zwembad aangelegd wat zeker in de zomerse maanden een plus is. Het was nog rustig qua dames dus eerst maar een hapje gaan eten. Gekozen voor de schnitzel met zigeunersaus die waarschijnlijk om woke redenen omgedoopt was tot paprikasaus. Het smaakte goed en de keuze om buiten in het zonnetje uit te buiken was snel gemaakt.
Streetwalkster
This was then
We reden naar de Ratio in Ratingen als ik een pocket tienerblondje links op de stoep zie lopen. Gekleed in spijkershortje, topje en gympies. Haar schoonheid doet de schijnende zon verbleken. Hoewel niets aan haar de associatie working girl oproept zeg ik tegen FH dat ik denk dat ze op weg naar Aca is. Hij kijkt me aan en zegt dat ik gek ben. Nadat zijn blik met wielen volgegooid is rijden we naar onze designated destination. Op een kleine 100 meter loopt ze en kan een “zei het je toch” niet onderdrukken. Nu zou het alsnog toeval kunnen zijn maar nadat we als ijsbeer in de barruimte hebben plaatsgenomen krijgt ze een rondleiding. Aangezien we geen naam weten krijgt ze de bijnaam streetwalkster.
Al vrij snel wordt tijdens volgende bezoekjes duidelijk dat ze behoorlijk populair is onder de berenbevolking. Niet zo verwonderlijk gezien haar lekker lijfje, haar guitig, ondeugend koppie en speels gedrag. Tel daarbij op dat ik geen zin heb in afvangen of tikkertje te spelen waardoor het nog niet tot een intiem samenzijn was gekomen. Het leverde haar wel de nummer 1 positie op mijn Willy Wishlist op.
This is now
Het vurig vogeltje speelde postduif door te melden dat de streetwalkster gearriveerd was. Niet veel later zet zij zich met een vriendinnetje op een tuinsetje tegenover ons. Zoals altijd siert een stralende glimlach haar guitig, ondeugend koppie op dat lekkere lijfje en bevestigt waarom zij al tijden de nummer 1 op mijn Willy Wishlist is. Als iemand die zelf nooit op een onbekende dame afstapt zal ik iets moeten verzinnen om haar de eerste stap te laten maken.
FH en ik zitten een tijdje later in het zitgedeelte binnen. Aan de overzijde zit zij met haar vriendinnetje. Ze zit te dollen en ze werpt uitdagende blikken door de huiskamer. Ik ken haar voorliefde voor de chocolade variant van een stukje paradijs op aarde en loop naar de locker. Als ik richting zitplaats terug loop kom ik haar onderweg tegen. Zonder iets te zeggen overhandig ik het haar in het voorbijlopen en hoop daarmee het eerste zaadje te hebben geplant.
Inmiddels heeft het beoogde object of affection en designated destination van FH’s mannenpap haar opwachting gemaakt en hij verplaatst zich naar haar. Al vrij snel vliegen zij weg en ik besluit mijn reputatie als Chocolate en Chupa Chups dealer hoog te houden. De doos vol lekkernijen heeft het beoogde aantrekkingskracht op de lekkerste doos. Ze kan de lokroep niet weerstaan en graait alsof het een lieve lust is. Ze keert terug naar haar bankje en de wijze waarop ze ondeugend en uitdagend likt en sabbelt aan de Chupa Chup laat niets aan verbeelding over.
Als ik het flesje massage olie in de lucht steek springt ze van de bank en staat in een piep en een zucht voor mijn neus. Ze wil natuurlijk weten wat het is en ik nodig haar uit om naast mij te komen zitten. Ze haalt het dopje eraf om eraan te ruiken en het is duidelijk dat de geur van de olie haar bevalt. Ik vraag of ze behoefte heeft aan een massage en met een twinkeling in haar prachtige blauwe kijkers en een stralende, ondeugende glimlach volgt er een ja. Ik zeg haar dat ik geen half uurtjes doe waarop ze lachend zeer gevat zegt dat een massage van een uur alles is wat we op de kamer gaan doen.
We lopen naar de balie van de theke en nadat ze de keuze van een kamer heeft gemaakt gaan we naar beneden. Nadat ze het laken op bed heeft gelegd en ik ondertussen een playlistje heb gestart ontdoet ze zich al dansend van haar lingerie. Een waar feest voor het oog. Ze geeft aan waar de pijnpunten zijn en ik ga aan de slag terwijl we ondertussen elkaar al pratend beter leren kennen. Een ijkpunt voor mij hoe ontvankelijk een dame is de wijze waarop haar lichaam reageert als ik na de massage mijn vingers met veel gevoel over haar lichaam laat glijden. De hare reageert precies zoals ik hoop en vaak is dit een voorteken voor een geslaagd vervolg.
Ze komt overeind en zegt dat ik maar moet aangeven als ik iets anders wil. Ik counter haar door te zeggen dat zij ook mag aangeven wat zij wilt.
Haar antwoord is met afstand de beste en meest gevatte van het jaar: “so what you really want to tell me is that you want to lick my pussy”. Waarschijnlijk was mijn blik er eentje van huh waarop ze het schaterlachend nogmaals herhaald. Ik antwoord dat als zij dit wilt ik daar geen moeite mee heb en nog voor ik met mijn ogen kan knipperen heeft ze zich al op haar rug neergevlijd met de benen open. Haar poesje is werkelijk prachtig. Geen flapjes die als klapdeur kunnen dienen of kalkoennekachtige aanhangsel maar een klein nauw spleetje. Mijn inspanningen laten haar verboden vrucht niet ongeroerd gezien de sappen die het produceert. Heel subtiel zorgt ze ervoor dat het niet tot een orgasme komt en zegt dat het nu weer mijn beurt is om te genieten. Ze begint met het bespelen van mijn tepels met mond en hand en zakt langzaam af naar beneden. Ditmaal is haar BJ hartstochtelijker en intenser. Als ze na een tijdje tevreden het resultaat van haar inspanningen in ogenschouw neemt stelt ze voor om over te gaan tot de daad.
Zij begint on top en doet dit heerlijk terwijl ze me daarbij geil aankijkt met die blauwe kijkers van haar. Hoewel haar tempo zeker niet van een snelheid is om zo snel mogelijk het rubbertje te vullen is deze in combinatie met haar nauwe spleetje een gevaarlijke combo voor een vroegtijdige exit van mijn manschappen. Ze laat mij het tempo overnemen en heel langzaam penetreer ik haar. Voor we naar de kamer had ze gezegd dat ze van langzaam hield en lachend zei ik haar dat dit langzaam was. Haar antwoord was dat haar tempo haar zelf het meeste genot gaf. Ze vroeg of ik van standje wilde wisselen. Ik gaf aan dat de keuze aan haar was en zij nam het tempo weer over. Door mijn eerdere tempowisseling was ik er ditmaal beter tegen bestand. Ik wilde haar niet uitputten en zei dat als ze wilde wisselen van positie ze dit rustig mocht zeggen. Ze stelde voor dat we wisselden in missio. We begonnen rustig en haar zachte kreuntjes van genot gingen langzaam in volume omhoog. Dit werkte bij mij als een rode lap op een stier. Mijn stoten volgden elkaar steeds sneller op gegangmaakt door de decibellen die zij produceerde en haar steeds steviger drukkende handjes op mijn achterste. Er volgde dan ook een waanzinnig lekkere genotsexplosie. Ze liet me rustig nastoten totdat ook de laatste druppel zijn weg naar buiten had gevonden. Haar handje gaat naar beneden en zegt dan: oops the condom, now we have made a baby om vervolgens in lachen uit te barsten en er just kidding aan toe te voegen.
Na de schoonmaak zegt ze dat we nog tien minuten hebben om er lachend aan toe te voegen dat we deze vol kunnen maken met een massage voor haar. Ik kijk haar gespeeld bedenkelijk aan en ze zegt dat het niet hoeft als ik niet wil. Natuurlijk heb ik er geen moeite mee. We praten nog wat na en ze laat blijken dat het niet alleen beauty maar ook brains is bij haar. We gaan een vijftal minuten over het uur heen zonder dat dit bij de betaling ter sprake komt. Met drie kussen neemt ze afscheid terwijl ze mij een plezierig verder verblijf wenst. We houden de optie open om later op herhaling te gaan.
Mijn verwachtingen werden ruimschoots overtroffen. Denisa heeft moeiteloos alle categorieën aangevinkt die haar het predikaat “dangerous woman” opleveren.
What happened after
Nadat ik de sporen van de gepleegde smeerlapperij van mij afgespoeld had besloten om nog een hapje te eten. De kalfsschnitzel werd ditmaal vers bereidt als ook de frieten. Nu ervoor gekozen om hem te nuttigen met een citroentje. Buiten met een pafke het uitbuikproces in gang gezet. Ons vurig vogeltje had gezegd dat ook een voormalige ridder van de vulkaan zijn opwachting had gemaakt en terwijl wij buiten waren voegde hij zich bij ons. Tijdje bijgepraat en terwijl hij zich op de sauna stortte gingen FH en ik binnen een kijkje nemen. Qua beren was het nu zeer rustig en een deel vd dames verveelden zich.
Om hun lik en sabbel kwaliteiten op peil te houden besloot ik de Chupa Chups uit de locker te halen. De op het bankje naast ons zittende Maria, die wel wat weg heeft van een jonge versie van Michelle Rodriguez, was er als de kippen bij. Ze nestelde zich tussen FH en mij in. Ondanks verwoede pogingen lukte het haar niet om hem uit de verpakking te krijgen. Ze gaf hem aan FH wat gezien zijn spiermassa misschien een logische keuze was maar wel een gemiste kans om mij voor haar karretje te spannen. Als toeschouwster had ze eerder gezien hoe Denisa eerder de Chupa Chup had gebruikt, niet wetende dat zij al tijden op mijn Wishlist stond, en probeerde zich als kandidate op te werpen voor een kamergang door deze ook te gebruiken om haar vaardigheden ten toon te spreiden. Het zag er bekoorlijk uit. FH was inmiddels gevlogen en ze probeerde een gesprekje aan te knopen maar door haar gebrekkige mengelmoes van Duits en Engels viel het al snel stil. Denisa had ook moeite met de verpakking en als rechtgeaarde gentleman kon ik niets anders dan een damsel in distress de helpende hand te bieden. Toen ik terugkeerde naar de bank was Maria weer verkast naar haar eigen plekkie.
Dan maar een sigaretje gaan roken. FH en VVR kwamen ook erbij staan. Regelmatig kwamen Isa, Micky en Ruby buurten. Beetje dollen en de tijd vloog voorbij. FH wilde nog wel wat eten maar kwam van een koude kermis thuis. Hij besloot dan maar om zijn seksuele honger te gaan stillen. Al vrij rap was hij weer terug. Beoogde bedpartner Isa had ondanks dat ze de hele dag bij hem gehengeld had naar een kamertje bedankt omdat ze het idee had dat hij dit uit compassion deed en dat wilde ze niet.
Het was gezellig en we twijfelden tussen blijven en gaan. FH wilde toch nog een kamertje maken en ging op jacht. Maria kwam nog naar buiten en deed nog een vergeefse poging. Mocht ze er bij een volgend bezoekje nog zijn dan maakt ze zeker grote kans op de rol van fluffer. FH kwam terug en was op herhaling met Ruby geweest. Nog kort wat nagebabbeld en met een klok die richting half twee ging was het mooi geweest. Nadat we het clubtenu ingeruild hadden voor de burgerkleding verlieten we de huiskamer. Dan blijkt maar weer eens dat mijn twisted transistor zijn eigen leven leidt door Ruby van de Kaiser Chiefs door de boxen laat knallen.
Het verdict
Is het eerlijk om een club in opbouw te beoordelen op een doordeweekse dag in vakantieperiode? Natuurlijk is elk bezoek een subjectieve momentopname. Toch zorgde de sfeer voor een huiskamergevoel dat de clubnaam eer aandoet en een volgend bezoekje niet weer een hiaat van drie jaar zal hebben. Wel benieuwd wat ze voor de rokers gaan doen als het weer slechter wordt
Plus
- Zeer vriendelijk personeel
- Dames die snappen dat een gesprekje onderdeel van het spelletje is
- Relaxte sfeer die een huiskamergevoel opriep
- Douches zonder timer
- XXL Schnitzels
- Zwembad
Min
- Bubbelbad buiten gebruik
- Deur van de schuifpui ging moeizaam open
- slechts 3 kleine vierkante tafeltjes in het restaurant
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.