Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 4770

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Discussies
    3
    Thanks
    3.436

Standaard

Gisteren een heerlijk dagje gehad in Venus.
    Was er al om 13.30 uur en nog voldoende plek op de parking.
    Na de gebruikelijke rituelen naar binnen en hartelijk begroet door menig dame.
    Koffie besteld en lekker naar buiten van de zon genieten.
    Verschillende dames kwamen mij buiten begroeten en een praatje maken.
    Na enige tijd werd het tijd voor wat oefeningen. Leila had mij al diverse keren aangesproken. Een lieve , beetje ondeugende, meid.
    Samen besloten om een kamer op te zoeken. Een heel fijn uurtje met haar gehad.
    Daarna weer de zon opzoeken. Zit ik net buiten komt daar Eddy-V aangelopen. Al een tijdje niet gesproken en het was erg gezellig.
    Ook Leila, eveneens een goede bekende van Eddy, kwam erbij en samen hadden we het erg gezellig, zowel op het droge als in de jacuzzi.
    Bij het aanschouwen van de dansjes in de kooi kwam Maya bij me , hetgeen uiteindelijk in een kamerbezoek eindigde.
    Een stomend uur GFE sex mogen beleven. Ik heb altijd een goede klik met haar , hetgeen op de kamer goed te merken is.
    Tussendoor was het steeds erg gezellig met Eddy en Layla. Samen heerlijk gegeten en lol gemaakt.
    Toen ik weer even op mezelf was aangewezen, hahaha, zag ik een voor mij nieuwe dame. Er waren vandaag meerdere nieuwe dames aanwezig. Ben naast deze nieuwe dame aan de bar gaan zitten en een praatje aangeknoopt.
    Haar naam is Alis en is Roemeense . Volgens de site is ze 25 jaar, maar ze oogt veel jonger.
    Het bleek een hele leuke spontane meid die je gelijk in je hard sluit. Na wat moeizaam gebabbel, ze spreekt geen Duits en slecht Engels, samen een kamer opgezocht. Volgens haar zeggen heeft ze een maand in Sixens gewerkt en sinds vandaag in Venus.
    Is beslist nog geen profi, kan soms wat onstuimig te werk gaan, maar doet wel geweldig mee. Ik mag haar wel en hoop dat ze niet snel weer vertrekt. Ook de after-sales zijn goed. Ze zocht me na die kamergang steeds weer op en was ook dan weer aanhalig. Echt een schatje.
    Hierna Eddy uitgezwaaid en nog een drankje buiten en nog even met verschillende dames gebabbeld.
    Uiteindelijk om 22.30 vertrokken na een fantastische dag in Venus.
    Zal er waarschijnlijk volgende week woensdag weer zijn.
    Tot de volgende.

2. Onderstaande 15 leden hebben Liefje bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (22 juni 2023),AVENTADOR (22 juni 2023),bertje (22 juni 2023),CVARIA (22 juni 2023),donkeywonkey (22 juni 2023),Eddy_V (22 juni 2023),Husky (22 juni 2023),jansenroy (26 juni 2023),Kwakje (22 juni 2023),le_belge (22 juni 2023),Patjax (24 juni 2023),Schietgraagft (23 juni 2023),schoolmeester (22 juni 2023),Shakir (22 juni 2023),WANDELAAR5 (22 juni 2023)

Regels voor berichten