Ik was nog aan het acclimatiseren in het rokershok na binnenkomst toen Sabina kwam binnenlopen. Kort daarop gevolgd door Deborah en Maya. Sabina had alweer allerlei plannen en ideeën hoe mijn dag eruit zou moeten zien. De nodige voorstellen werden mij toegeworpen. Als mijn "persoonlijke" pimp was ze uiteindelijk van mening dat het wel eens tijd werd dat Maya en ik elkaar beter leerden kennen. Ze zette Maya op mijn schoot en verdween met haar karakteristieke lach richting bar. Ondanks alle voorgaande bezoekjes haar eigenlijk nooit op het vizier gehad, maar zo up close and personal bleek ze toch echt wel een plaatje om te zien.
Maya ontpopte zich al snel als een vrolijk lachebekje en de knoop doorgehakt om met haar een kamer op te zoeken. Mijn openingsritueel kon haar duidelijk bekoren. Ze ontpopte zich daarna als een zoenmonstertje in pocket formaat. Gedurende onze sessie van twee uur stopte ze haar tong te pas en te onpas in mijn mond. Kan natuurlijk ook zijn dat ze me gewoon het zwijgen wilde opleggen en dit de meest voor de hand liggende oplossing was. Haar BJ was soft and sensual. De daad zelf bleef bij een intieme, langdurige slow cowgirl.
Nog een hele tijd liggen te dollen en tongzoenen waarna ze nog wel een herhaling van het openingsritueel wilde. Absoluut geen straf om haar bevallig lijfje onder handen te nemen. Dat moest daarna natuurlijk weer opgevolgd worden met een potje tongtwister.
Zoals Viscamessi al eerder memoreerde is het opvallend dat er niet eerder over haar een paspoortje aangemaakt is. Een scheetje dat de letters GFE in hoofdletters schrijft. Geen sloopkogel maar voor de liefhebbers van een relaxte kamer met een vrolijke, humorvolle meid een voltreffer.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.