CVARIA (17 maart 2023),Hansieboi ( 8 december 2024),Liefje (15 maart 2023),mentholbear (16 maart 2023),Schietgraagft (22 maart 2023),tuscan (16 maart 2023),WANDELAAR5 (15 maart 2023)
Zie mijn verslag van mijn bezoek op 19 mei in de algemene thread van Venus, waarbij ik ook van Cataleya heb mogen genieten.
Met dank aan de ijsbeer die niet op kwam dagen voor z’n afspraak!
CVARIA (20 mei 2023),Hansieboi ( 8 december 2024),mentholbear (20 mei 2023)
Tja,
wanneer weer te genieten van Catalea, een van de geilste van alle dames?
CVARIA (11 oktober 2023)
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien.
Misschien even de AWL checken.
Hi Schoolmeester. Op AWL saunaclub venus al zeker 2 maanden niet aanwezig geweest. Was kort nadat de fotos van haar er niet meer waren maar alleen de algemene. Ook diensten zijn er toen verwijderd.
OK, dan denk ik dat ze weg is.
Misschien kan de clubleiding uitsluitsel geven ?
tijdje geleden haar een berichtje gestuurd ze ging nog een maand weg blijven
komt waarschijnlijke pas terug als de honing op is
WANDELAAR5 (11 oktober 2023)
Kweenie, zoals zoveel DVP heeft ze plannen.
Hoop voor haar dat ze die waar kan maken...
Hoop voor ons dat ze nog eens terug komt...
ME262 (12 oktober 2023),Wentelt Eefje (12 oktober 2023)
Agronymus1 (16 oktober 2023),Giodude (15 oktober 2023),Hansieboi ( 8 december 2024),Husky (15 oktober 2023),ME262 (15 oktober 2023),mentholbear (15 oktober 2023),Pierke69 (31 oktober 2023)
Manbijtkat (16 oktober 2023),mentholbear (16 oktober 2023)
Catalea is weer terug.
Ben benieuwd of je makkelijk een afspraak kan maken of
of ze weer hoog op de pannekoekers lijst staat.
Hansieboi ( 8 december 2024),Liefje (17 oktober 2023),mentholbear (19 oktober 2023)
Afgelopen donderdag deze club bezocht en uiteindelijk een uurtje op de kamer geweest met deze kleine firecracker.
Ondanks dat ze in de club niet jagen, doet deze dame dat toch een beetje en ze probeerde eerder op de avond al een trio aan me te slijten, maar daar heb ik vanaf gezien.
Uiteindelijk kwam ze later op de avond nog een keer alleen bij me langs en aangezien ik wel klikte met haar humor en ze er niet verkeerd uitzag besloten om een uurtje met haar naar de kamer te gaan.
Service van deze dame is erg goed, met veel TZ en aanraking, dus niet van dat afstandelijke gedoe. Ook absoluut geen haast of afwerking gevoeld.
Na afloop van een fijne rustig opgebouwde maar intens ge-eindigde sessie nog even een beetje na-0gebabbeld terwijl zij een sigaretje op de kamer deed.
Enige nadeel vond ik dat ze een beetje teveel geluidjes probeerd te maken, maar de rest was zo goed dat het me ook weer niet storode.
Agronymus1 (18 november 2023),AVENTADOR (19 november 2023),CVARIA (19 november 2023),Das (18 november 2023),ju52 ( 4 april 2024),Liefje (18 november 2023),mentholbear (18 november 2023),Schietgraagft (22 november 2023),Superjohnny (22 november 2023),WANDELAAR5 (18 november 2023)
Cataleya gescoord toen er blijkbaar een pannenkoeker had afgezegd. Op de kamer bij daglicht viel me haar gezicht meteen tegen, ook slecht en geel gebit, maar oké. Na wat geklets begon ze me te TZ, niet slecht, maar voor een niet roker nogal onsmakelijk, met een smaak van gemengde rook, sperma en beetje menthol leek het meer op een rioolput. Afijn blazen deed ze goed, maar niet ingegaan op upselling, zelfde bij neuken, nogal krap, en ook geen gebruik gemaakt van verdere upselling. Neen, voor mij geen herhaling, dus geen concurrentie voor de pannenkoekers.
Zo zie maar dat smaken verschillen, hahaha![]()
CVARIA ( 8 maart 2024),ju52 ( 4 april 2024),mager ( 5 april 2024),mentholbear ( 4 maart 2024),pret ( 4 maart 2024),schoolmeester ( 4 maart 2024),Wentelt Eefje ( 4 maart 2024)
Deze week zat Catalea weer volgepannenkoekt, maar 2 weken geleden weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.
ju52 ( 4 april 2024)
uit het algemene verslag:
"Nadat ik haar begin van de avond al voorbij had zien lopen had ik mijn zinnen gezet voor die avond op prinses Catalea.
Maar ik was niet de enige want ze ging van afspraak naar afspraak, maar ik had de tijd en vond een relaxed avondje niet geheel erg.
Uiteindelijk werd het wachten belooond en kwam ze naar me toe en naa ort even op een bank samen gezeten te hebben naar de kamer vertrokken voor een fijn uurtje.
Voor mij is ze echt het toppertje van deze club, omdat ik erg klik met haar humor en ze een erg fijne service geeft."
Deze meid heeft humor en service en je kan er ook nog een leuk gesprek meehebben dus voor mij een toppertje die ook heerlijk kan zoenen en je een oerfecte GFE kan geven, maar zeker ook een beetje de wildere kant met je kan opzoeken.
Al met al een groot herhalingsgevaar voor mij als ik weer in de club ben en ze aanwezig en beschikbaar is
Flinstone ( 6 april 2024),gijsyo ( 8 april 2024),Laatbloeier (23 april 2024),Liefje ( 6 april 2024),mentholbear ( 6 april 2024),Schietgraagft (17 april 2024),schoolmeester ( 6 april 2024),WANDELAAR5 ( 7 april 2024)
Ik hoop haar binnenkort eens te bezoeken
Echt een knap en slank meisje met een lief snoetje, vlotte babbel ook en goed Engels. Probeerde eerst een trio te verkopen met haar vriendinnetje Maya maar daar toch niet op ingegaan.
Jammer dat ze geen jacuzzi doet, anders had ik wel meteen een langere sessie gemaakt, maar toch een lekker kamertje, ze maakt het graag relax, en maakt ook wel dat ze de controle houdt, een verstandig meisje.
Liet zich toch lekker neuken maar volgende keer eens meteen voor een langere sessie gaan want ze was iets te veel op de klok aan het kijken om het half uurtje niet te overschrijven.
Volgende keer dus een langere sessie te plannen, zodat ze zelf wat meer in haar element kan komen
Hansieboi ( 8 december 2024),mentholbear ( 2 november 2024),Schietgraagft (20 november 2024),Superjohnny ( 3 november 2024),theobeart ( 3 november 2024),WANDELAAR5 ( 2 november 2024)
Op haar menukaart staat ook anaal. Niet mijn grootste hobby, maar ja: “in the heat of the moment” :-p. Weet iemand wat voor dit supplement in rekening wordt gebracht ?
Ga er maar vanuit dat het je 50 euro extra kost.
En als je het zonder te vragen doet, krijg je nog een klap op je muil er gratis bij.![]()
Never argue with a fool, people might not know the differnce
€ 100 komt eerst.
Dat denk ik ook idd
Cataleya is echt de geilste meid hier. Heerlijk zoals ze je leegpijpt
Mauricio ( 7 februari 2025),mentholbear (11 december 2024),Superjohnny (11 december 2024)
Bedankt voor uw uitgebreide verslag.
Haradamannetje (10 december 2024),JonnyFontane (10 december 2024),Siberische tijger (11 december 2024)