Rond de klok van 14.00 uur hier aangekomen en er stonden al wat auto's op de parking met bijna allemaal NL kentekens, wat dus inhield dat ik (gelukkig) niet de enige bezoeker zou zijn op dat tijdstip.
Vriendelijke ontvangst, al moesten ze wel even bellen hoe het kortingskaartje verwerkt moest worden op de kassa, maar al snel gelukt en ik kon de badjas in ontvangst nemen (voor de grotere beren onder ons is er maximaal XXXL verkrijgbaar en zelfs die valt nog klein uit), daarna een tour langs de faciliteiten van een zeer vriendelijk personeelslid ontvangen en hij gaf aan dat als ik iets miste of nodig had, dat gewoon bij hem of een van de andere personeelsleden gemeld kon worden.
In de eettent gezien dat er worstenbroodjes lagen (zijn nu dus op) en dat geeft de tent toch wat extra schwung voor deze jongen. Niets te klagen over het eten verder, heb net wat pasta met gehaktballen en gebakken kippenbouten op, dus ik heb weer genoeg energie bijgetankt na het kameren met Betty om te kijken wat de rest van de dag gaat brengen.
Op het moment tussen de 13 en 16 dames aanwezig en er zouden meer volgen gaf het vriendelijke personeelslid aan.
Later meer...
Sent from my Atari 4160STFM![]()