Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41

Discussie: Corina (Roemeense]

Last Online
    Vandaag @ 09:51
    Discussies
    324
    Thanks
    19.051

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuscan Bekijk bericht
    als je op voorhand niets vraagt en gewoon aan de locker betaald 40 als je vraagt wat de schade is is het 50
    Dames horen van tevoren te informeren indien ze meer als 40€ vragen voor hun diensten.

Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dames horen van tevoren te informeren indien ze meer als 40€ vragen voor hun diensten.
    Pff Ik word zo moe van jou.
    Misschien moet ik het eens keihard opschrijven zodat het ook bij pret in zijn bovenkamertje aankomt...
    (maar iemand die achter een dictator blijft aanlopen vindt dat misschien wel lekker )

Gewoon vooraf onderhandelen in iedere saunaclub zodat je het systeem van een saunaclub niet in gevaar brengt.
    Datgene wat pret namelijk zegt brengt zowel de club maar ook de dame in gevaar.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

3. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 4 januari 2023)

Last Online
    Discussies
    324
    Thanks
    19.051

Standaard

Hoezo het is toch algemeen bekend welke tarieven dames in welke clubs hanteren? Overigens heeft dit niks met de club te maken aangezien hierover niks te zeggen hebben, maar wat de dames in betreffende club onderling hebben afgesproken inzake standaardprijs.

Last Online
    14 april 2025 @ 22:09
    Discussies
    2
    Thanks
    45

Standaard

De dames zijn allen zelfstandig eigen baas. Zij alleen bepalen wat ze vragen voor hun service, welke service ze aanbieden en of ze uberhaupt met je naar de kamer willen. Dus altijd vooraf onderhandelen in een saunaclub is de basis!!

6. Onderstaande 2 leden hebben Bonkieman 69 bedankt voor deze bijdrage:

cameltoe slide ( 4 januari 2023),schoolmeester ( 4 januari 2023)

Last Online
    Discussies
    324
    Thanks
    19.051

Standaard

Onderhandelen doe ik enkel op de markt.

Last Online
    Vandaag @ 10:35
    Discussies
    885
    Thanks
    4.707

Standaard

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Hoezo het is toch algemeen bekend welke tarieven dames in welke clubs hanteren? Overigens heeft dit niks met de club te maken aangezien hierover niks te zeggen hebben, maar wat de dames in betreffende club onderling hebben afgesproken inzake standaardprijs.
    Nee, zie het antwoord van Bonkieman69.
    Overheden, politie en justitie, lezen dat als volgt: De eigenaar heeft de prijs bepaald en in dit verkoopmodel wordt dat gezien als een pooier die de dames die prijs voorschrijft.

Onderhandelen doe ik enkel op de markt.
    Hmmm wel op de turkse markt ...
    En in de saunaclub dus ook want zo zijn gewoon de wettelijke regels.

10. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 6 januari 2023),pret ( 4 januari 2023),WANDELAAR5 ( 4 januari 2023)

Last Online
    Discussies
    324
    Thanks
    19.051

Standaard

Is er hier ook een vertaling van? Ik vraag het voor een vriend

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

Last Online
    7 mei 2025 @ 09:29
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Altijd hetzelfde geklets van mannen die niet willen begrijpen dat de dagen van standaardprijzen en servicespecificaties van clubexploitanten in Duitsland een paar jaar voorbij zijn.

Elke individuele prostituee bepaalt zelf welke seksuele diensten ze verkoopt en tegen welke prijs. U kunt dit bericht lezen op elke website van een seksclub in Duitsland. Bij sommige clubs kunt u ook de taal instellen waarin u informatie wilt lezen.

Schrijf persoonlijke berichten naar elkaar. Wissel je tips over hoe je een paar euro kunt besparen uit met de vrouwen in de clubs. Onthul ook de maximale snelheid waarmee u uw auto moet rijden om zo min mogelijk brandstof te verbruiken. Het is het beste om thuis te blijven en terug te gaan naar oude, beproefde methoden en neem het heft in eigen handen.

Is er hier ook een vertaling van? Ik vraag het voor een vriend

De aanwezige vrouwelijke gasten zijn zelfstandige ondernemers, evenals de aanwezige masseurs en bieden hun diensten volledig onafhankelijk en voor eigen rekening aan. De betaling voor de door de aanwezige vrouwelijke gasten en masseurs aangeboden en door jou gebruikte diensten geschiedt uitsluitend aan de dame van je keuze.

In het bijzonder wijzen wij erop dat met de toegangsprijs geen diensten van de aanwezige vrouwelijke gasten of masseurs worden betaald. De details stem je uitsluitend af met de aanwezige vrouwelijke gasten of masseurs.

Wij wensen je veel plezier en ontspanning in onze club.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

13. Onderstaande 6 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 4 januari 2023),JonnyFontane ( 4 januari 2023),mentholbear ( 6 januari 2023),schoolmeester ( 4 januari 2023),tuscan ( 4 januari 2023),WANDELAAR5 ( 4 januari 2023)

Last Online
    Vandaag @ 00:55
    Discussies
    153
    Thanks
    4.533

Standaard

Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...569#post810569

Ik zat met Kempie op de bank waar Corinna (tegenover gokautomaat) zit en zat op haar plek. Ze ging naast mij op de leuning liggen en vroeg mij haar benen te masseren. Werkt er al jaren maar nooit mee gekamerd want is niet helemaal mijn type. Goed lichaam maar gezicht voor mij iets te veel aan verbouwd. We kwamen eigenlijk heel gemoedelijk in gesprek en ze begon ook aan mij te friemelen onder de badjas. Ging zo eigenlijk beetje een half uur en toen waarom ik nooit met haar heb gekamerd en om het eens een keer te proberen. Na een tijd had ze mij overgehaald en met haar naar de kamer gegaan.
    Kan alleen maar zeggen dat het een hele goede kamer was met haar. Volop tongzoenen doet geil mee en pijpen is haar specialiteit, dit deed ze lang en lekker nat en ook af en toe tot de wortel waar je haar hoofdje mag aanduwen. Ik was zeer aangenaam verrast. Na 2 kamers kwam ik niet klaar door haar pijpkunsten maar zat er wel al dicht tegenaan. Uiteindelijk met haar gaan neuken waar ze bovenop mij kwam. Ze heeft veel energie en berijd je heel geil. Lekker tongzoenen tussendoor en uiteindelijk mijn 3e schot gelost. Nog even nagepraat en kon het goed met haar vinden. Uurtje voorbij en dit ook nog gewoon voor 80.

15. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (10 september 2024),mentholbear (28 maart 2023)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Waarom staat er eigenlijk in de thread dat Corina een voormalige (ex-) dame van Aca Gold zou zijn? Ik zag haar dit weekend na 18.00 uur op de bank bij de gokautomaten.

Last Online
    Discussies
    4655
    Thanks
    46

Standaard

Omdat ze een hopper is waarbij soms de kop niet wordt aangepast.

Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Discussies
    128
    Thanks
    16.455

Standaard

Als ze bovenop zitten, zijn het allemaal hoppers.....

Last Online
    21 november 2024 @ 22:42
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Weet iemand waar zij nu werkt?
    Blijft een hopper.

Last Online
    Vandaag @ 09:37
    Discussies
    10
    Thanks
    550

Standaard

ze is voorlopig gestopt met werken op zijn minst voor 9 maanden dan toch

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

The beautiful platform hooker shoes have been in the display case as a souvenir since her Pussy Shop closed. So don't expect to see her again. But as the saying goes: “miracles always happen!!”

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten