Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 135 van 171 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.351 t/m 3.375 van 4269
    Last Online
    Gisteren @ 21:28
    Discussies
    299
    Thanks
    32.090

Standaard

Ook de locatie lijkt me belangrijk dat er zicht op is bijvoorbeeld.

Last Online
    Gisteren @ 14:31
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Discussies
    55
    Thanks
    13.116

Standaard

Ik zit te denken over zo’n tasje dat je kruislings over je draagt. Een beetje gay, maar nu snap ik wel waarom zulke gasten dit doen. Ik ken beren die dit standaard hebben.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

Last Online
    Gisteren @ 21:00
    Discussies
    206
    Thanks
    3.159

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Ook de locatie lijkt me belangrijk dat er zicht op is bijvoorbeeld.
    Tegenover het buffet bijvoorbeeld?
    Dan heb jij er altijd zicht op.

4. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Husky (24 maart 2023),Meme Moo (23 maart 2023),mentholbear (24 maart 2023),Toetebel (23 maart 2023),wooley (24 maart 2023)

Last Online
    29 maart 2023 @ 10:19
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

does the club provide food included in entry? the website do not mention it when i checked this year

I went 2 years back very nice place, friendly girls and spoke to some friendly polar bears too

Last Online
    Gisteren @ 17:12
    Discussies
    8
    Thanks
    10.528

Standaard

Dinsdag AG en woensdag Penelope.
    In AG waren dinsdag bij mijn vertrek om halfnegen 53 dames actief en zo`n 50 tot 60 actieve en luie ijsberen.
    Nam om 10.15 uur mijn ijsberen uniform in ontvangst van de vriendelijke Tiana,
    waren al een aantal dames actief waaronder de weer aanwezige Elle,Caro,Putri,Laura,Vanessa,Mihaela,Eveline,Hele n.
    Na een lekker ontbijtje met kakelverse eitjes en een goed ruikend sigaartje,mij naast Elle gezet die meteen gezellig begon te babbelen en liefkozend Husky begon te behagen,
    Appartementje 18 voor een uurtje afgehuurd en elkaar liefdevol verwend,
    ons totale repertoire wat we in de laatste tijd hadden opgebouwd in zijn geheel doorgenomen
    Uiteindelijk mijn nakomelingen getransporteerd naar de juiste bestemming onder luid trompetgeschal
    Mentholbear zou terecht kunnen vaststellen dat we elkaar geweldig verwend hebben!
    Ben wat voorzichtig met mijn berichten te gedetailleerd te beschrijven omdat sommige ijsberen die informatie als leidraad beschouwen en zelfs mijn artiestennaam daarbij vermelden!!!!
    Dames weten nog niet eens wat mijn Nickname is,maar dan volgt er een soort beschrijving en vermelding van mijn bezoek op welke datum,
    Deze ijsberen vergeten dat ik die dames meestal al via vele bezoeken goed ken,en dat hun diensten daar bijvoorbeeld op afgestemd zijn.
    Dus vanaf nu geen details meer
    Was eigenlijk van plan helemaal mijn pen aan de wilgen te hangen!
    Na meerdere keren de sauna bezocht en te hebben genoten van Said zijn kookkunsten,heb ik mijn meegebrachte lectuur op de eerste verdieping in de sofa`s kunnen lezen.
    Aansluitend was mijn tweede kamer van anderhalf uur met Laura,
    dit Colombiaanse mlfje weet altijd het hart van mij te veroveren,vriendelijkheid en een prima service staan hoog in haar vaandel,
    ook nu weer genoten van elkaar met in het middenstuk een voortreffelijke massage
    Dames aanwezig o.a. Daria,Cara,Anina,Adele,Anda,Dana,Caro,Elle,Mihaela ,Eveline,Jasmin,Lara,Helen,Isabela,Tina,Laura,Alin a,Pamela,Rebekka,Raluca,Emily
    Lidia en Cataylea als nieuwe dames en uit tropische oorden Putri,Deseo en de mooie Cherry.
    Met de Bulgaars/Servische Cataylea nog een kamertje gemaakt en afgesloten met een stevige masage,
    deze struise dame met haar borsten als druiventrossen wist Husky op vele gebieden te bekoren
    Om halfnegen met een voldaan gevoel en drie 100% Huskyproof kamers vertrokken naar die altijd mooie Veluwe

7. Onderstaande 12 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

cameltoe slide (24 maart 2023),Kurt Cobain (25 maart 2023),Liefje (24 maart 2023),mentholbear (25 maart 2023),Pierke69 (25 maart 2023),poefboy (28 maart 2023),pret (24 maart 2023),schoolmeester (24 maart 2023),Siberische tijger (25 maart 2023),Toetebel (24 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

Last Online
    Vandaag @ 03:39
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Did you see Aïcha? I don't see her name any more

9. Onderstaande leden hebben Frenchlover bedankt voor deze bijdrage:

Husky (24 maart 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.528

Standaard

Don`t see here on Tuesday!
    But call next time AG,the reception is able to give the information.

11. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel (24 maart 2023)

Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenchlover Bekijk bericht
    Did you see Aïcha? I don't see her name any more
    Today also not present

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Thank you for your answer, let me know if you see her.
    I will be in aca next week so i will ask reception about her

Last Online
    7 mei 2025 @ 09:29
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    .....
    Ben wat voorzichtig met mijn berichten te gedetailleerd te beschrijven omdat sommige ijsberen die informatie als leidraad beschouwen en zelfs mijn artiestennaam daarbij vermelden!!!!
    Dames weten nog niet eens wat mijn Nickname is,maar dan volgt er een soort beschrijving en vermelding van mijn bezoek op welke datum,
    Deze ijsberen vergeten dat ik die dames meestal al via vele bezoeken goed ken,en dat hun diensten daar bijvoorbeeld op afgestemd zijn.
    Dus vanaf nu geen details meer
    Was eigenlijk van plan helemaal mijn pen aan de wilgen te hangen!
    .....

Deze verraderlijke ijsberen die inhoud van rapporten doorgeven aan de vrouwen in Acapulco Gold of andere saunaclubs zijn een pestbult op het lichaam!

Het is niet meer mogelijk om een vrouw een al te nauwkeurige beschrijving van de dienst te geven zonder de eigen anonimiteit in gevaar te brengen. Aan de ene kant hopen deze hersenloze ijsberen te profiteren van vrouwen die hen als een schoothondje over het hoofd aaien, en aan de andere kant willen meedogenloze ijsberen er een dienst uitpersen die de vrouwen misschien niet aan iedere kamergast aanbieden. Volgens het motto, waarom gun je mij niet de service die je Husky in de kamer biedt?

Als de bijnaam wordt genoemd, is de Husky service al een handelsmerk geworden.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

15. Onderstaande 6 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Hoerenfluisteraar (26 maart 2023),Husky (26 maart 2023),Kurt Cobain (25 maart 2023),mentholbear (25 maart 2023),middagbeer (27 april 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023)

Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Today also not present
    correcto : I just spotted her

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.090

Standaard

Met daarbij het risico dat de schrijvende ijsbeer een ursus maritimus non grata wordt voor betreffende dvp.

En het risico voor de dames dat ze intern bonje krijgen in de club. Bijvoorbeeld dat ze diensten aanbieden die 'de dames onderling' afgestemd hebben als extra, maar voor de schrijvende niet hebben gerekend. Of diensten verleend die als onbetamelijk worden beschouwd.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    correcto : I just spotted her
    Thank you

Last Online
    Gisteren @ 22:59
    Discussies
    122
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Husky:

"...Meine Damen wissen noch nicht einmal, wie mein Spitzname lautet..."

Meinen Forumsnamen rufst Du aber immer lauthals im Club Penelope. Auch wenn ich Dich bitte mich beim Vornamen zu nennen!

Genau aus dem gleichen Grund, dass Frau nicht Bericht und Name mit Person zusammen führt.

vanKees

20. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (25 maart 2023),Husky (26 maart 2023),schoolmeester (25 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    32.090

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cocainebear Bekijk bericht
    does the club provide food included in entry? the website do not mention it when i checked this year
    Yes, they made a restaurant in the serre with breakfast, lunch and dinner buffet.

22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 maart 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.528

Standaard

Zaterdag een fijne dag mogen beleven in AG,
    Reed om 10 uur de parkeerplaats de praktisch lege parkeerplaats op,een Belg was me net voor geweest.
    In het begin was het rustiger dan ik normaal gewend ben,wel zo`n 10 dames maar bijzonder weinig ijsberen,
    enfin voor Husky nog meer keus!
    Al heb ik steeds meer last van keuzestress gebaseerd op een LU die zich gedurende de dag presenteerde,
    Het werd een latertje, want deze ijsbeer vertrok pas tegen middernacht.
    De drie Musketiers in de persoon van Firehawk,Graagneuker en ondergetekende waren weer eens samen in een ondeugende omgeving.
    Aan dames geen gebrek want rond tien uur stond de DVP teller al op 58,
    denk aan ijsberen op dat moment rond de 60 - 70,natuurlijk met de Ramadan als oorzaak!
    waren tevens meerdere niet schrijvende Belgische en Nederlandse ijsberen aanwezig.
    Dames aanwezig o.a. Lisa,Shila,Putri en Cherry uit tropische oorden,Cherry nam om vier uur afscheid van me en ging vroeg naar huis vanwege persoonlijke omstandigheden.
    verder Elli,Daria,Cara,Catelea,Lara,Jasmin,Violette,Aisch a,Pamela,Corina,Dana,Diana,Alena,Anina,Georgina,Mi lhaela,Raluca,Helen,Emily,Adele,Gina,Larissa,Elle, Christa,Magda,Manuela weer terug
    na haar uitstapje in Magnum,Larissa,Adalina,Karolina,Lydia mooie nieuw meisje met spitse borsten en vele andere dames.
    Zelf een pannenkoeksessie met Christa,ook nu wist ze weer meermaals het beste uit Husky te halen,
    zelf genoot ze ook van alles wat we samen aan fijne en ondeugende zaken uitvoerden.
    Natuurlijk hadden we het middenstuk bewaard voor een fijne massage en een drankje te nuttigen,
    daarna ging het spel weer op de wagen tot volle tevredenheid van beide,tweemaal de engelen hoorde zingen
    Mijn tweede en verrassend goede kamer was met Helen,we zijn altijd vriendelijk voor elkaar maar tot een kamer met haar is het nooit gekomen,
    misschien omdat een ijsbeer een te negatief beeld schetste?
    Maar de realiteit veranderde dit beeld totaal!
    Wat een lieve en daadkrachtige vrouw,in het begin heerlijk vrijen en daarna volgde een geweldige BJ die mij deed zweven en uiteindelijk de engelen deed zingen
    Een uur lang intens plezier gevolgd door een geweldige massage,met harde hand wist ze Husky weer als een gazelle te laten bewegen
    Herhalingsgevaar 100% aanwezig.
    Mijn derde kamer was met de mooie intelligente Roemeense Elle,ook nu wist ze mij weer een uur lang aangenaam te plezieren,
    elkaar enorm verwend en het was een prima afsluiting van een fijne dag in AG
    Kok Said en zijn keukenbrigade hadden weer een prima hap voor de hongerige ijsberen en DVP bereid.
    En tegen twaalf uur vertrokken Husky en Firehawk weer naar hun kasteeltjes,
    mocht mij gelukkig prijzen met drie sessies en veel gezelligheid met de aanwezige dames en mij bekende ijsberen.
    De gezonde Veluwse buitenlucht en een goede nachtrust gaf mij weer genoeg kracht om dit bericht te schrijven,want Christa,Helen en Elle hadden Husky behoorlijk gesloopt

24. Onderstaande 16 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (26 maart 2023),comcom (26 maart 2023),donkeywonkey (26 maart 2023),Firehawk (26 maart 2023),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2023),JonnyFontane (26 maart 2023),Kurt Cobain (26 maart 2023),Kwakje ( 3 april 2023),Liefje (26 maart 2023),mentholbear (26 maart 2023),poefboy (28 maart 2023),pret (26 maart 2023),Reinstecke Fuchs ( 3 april 2023),schoolmeester (26 maart 2023),Toetebel (26 maart 2023),uurtje (26 maart 2023)

Last Online
    Vandaag @ 06:06
    Discussies
    153
    Thanks
    4.538

Standaard

Gisteren na een maand weer eens in Aca belandt.
    Was wat rustiger dan normaal, maar vond het wel fijn.
    Zag voornamelijk de bekende gezichten en wat meiden die weer terug waren maar ook een deel nieuwe gezichten.
    Een ervan die ik een tijd niet had gezien en er weer was is Nikki (voorheen Alexandra). Ik zat met Kempie te praten maar na een tijdje kwam ze bij me op de schoot zitten.
    Even bijkletsen en daarna zei ze we zien ons later wel. Had op zich nu wel zin dus ik zei we kunnen ook nu gaan. Was uiteraard goed maar ze moest wel weten of ik Raluca nog niet gehad had. Ze vertrouwd mijn activiteiten met haar niet zo.
    Met haar naar de kamer gegaan. Was goed en vind deze gypsy meid zo lekker. Ze wou nog dat ik haar ging beffen maar dat hoefde voor mij niet zo. Maar tijdens het pijpen ging ze in 69 waar ik haar hele hebben en houden op mijn neusje kreeg, dus was verplicht te likken.
    Daarna over naar neuken waar zij bovenop mij kwam. Dat was al genoeg om mij klaar te krijgen. Kamer binnen een half uur gehouden en was bij haar nog steeds 40.

Terug in de club eerst gaan eten en beetje kletsen met Kempie, Graagneuker en Husky die er ook waren.
    Mijn 2e kamer wou ik eigenlijk met iemand anders doen dan Raluca maar de tijd verstreek en toch maar voor zekerheid gegaan. Dus uiteindelijk met Raluca een uur naar de kamer gegaan. Was uiteraard voor mij weer top en haar weer heerlijk tot de rand gevuld ® ™.

Dacht het eigenlijk hier wel bij te laten. Ik zat met Kempie op de bank waar Corinna (tegenover gokautomaat) zit en zat op haar plek. Ze ging naast mij op de leuning liggen en vroeg mij haar benen te masseren. Werkt er al jaren maar nooit mee gekamerd want is niet helemaal mijn type. Goed lichaam maar gezicht voor mij iets te veel aan verbouwd. We kwamen eigenlijk heel gemoedelijk in gesprek en ze begon ook aan mij te friemelen onder de badjas. Ging zo eigenlijk beetje een half uur en toen waarom ik nooit met haar heb gekamerd en om het eens een keer te proberen. Na een tijd had ze mij overgehaald en met haar naar de kamer gegaan.
    Kan alleen maar zeggen dat het een hele goede kamer was met haar. Volop tongzoenen doet geil mee en pijpen is haar specialiteit, dit deed ze lang en lekker nat en ook af en toe tot de wortel waar je haar hoofdje mag aanduwen. Ik was zeer aangenaam verrast. Na 2 kamers kwam ik niet klaar door haar pijpkunsten maar zat er wel al dicht tegenaan. Uiteindelijk met haar gaan neuken waar ze bovenop mij kwam. Ze heeft veel energie en berijd je heel geil. Lekker tongzoenen tussendoor en uiteindelijk mijn 3e schot gelost. Nog even nagepraat en kon het goed met haar vinden. Uurtje voorbij en dit ook nog gewoon voor 80.

Nog even gaan eten en wat drinken voordat ik naar huis toe ging maar zag dat Husky er nog steeds was. Nog even met hem de dag doorgenomen, om uiteindelijk net voor 00:00 uur de club te verlaten. Was een mooi dagje.
    Heb bij de theke nog even nagevraagd over het kluisjes verhaal en is inderdaad waar dat er de laatste tijd wat is gestolen. Al zegt ze dat het verhaal dat een kluissleutel op meerdere kastjes past niet waar is maar dat er echt kastjes zijn opengebroken. Als je er bang voor bent mag je de sleutels en geld en dat soort zaken voor bij receptie afgeven. Daar staat ook een camera opgericht.

26. Onderstaande 18 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (26 maart 2023),cheasehead (27 maart 2023),comcom (26 maart 2023),donkeywonkey (26 maart 2023),forgetskinnyletsgetfatty (26 maart 2023),Giodude (26 maart 2023),Husky (27 maart 2023),Klatergoud (27 maart 2023),Kwakje ( 3 april 2023),Liefje ( 4 april 2023),mentholbear (26 maart 2023),Patjax (26 maart 2023),poefboy (28 maart 2023),pret (26 maart 2023),schoolmeester (26 maart 2023),Toetebel (26 maart 2023),WANDELAAR5 (26 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Zaterdag 1 april weer even in Aca-Gold, de A57 was afgesloten (01-03-2023 tot 03-04-2023) dus een kleine wegomlegging.
    Aankomst 13.00u. - vetrek 23.00u.
    Het was opvallend rustig (Ramadan).
    Veel Duitse vaste klanten vooral ouderen.
    In het rokersgedeelte veel voetbalsupporters.

Afwezig: Karina, Lia, Vanessa, Delia, Deseo, Vivian, Anna, Lia, Adnana, Deria, Deborah (Binnenkort weer aanwezig)

Aanwezig: Putri, Cherry, Aisha, Bibi, Pamela, Christa, Magda, Manuela, Helena, Nathalia, Jessika, Elena, Vicky, Corrina, Romina, Raluca, Katherine (Schoonheid), Mihaela, Miriam, Hanna, Melissa, Aylin u.s.w.

Dit is voor zover ik de dames ken van naam.
    Zelf heb ik 2 kamers bezocht.
    De masseur zit nu beneden in de Kino.
    Volgende week Penelope weer bezoeken.

28. Onderstaande leden hebben Garzonk bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 3 april 2023)

Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Niet schrijvende bezoeker

Zaterdag 1 april weer even in Aca-Gold, de A57 was afgesloten (01-03-2023 tot 03-04-2023) dus een kleine wegomlegging.
    Aankomst 13.00u. - vetrek 23.00u.
    Het was opvallend rustig (Ramadan).
    Veel Duitse vaste klanten vooral ouderen.
    In het rokersgedeelte veel voetbalsupporters.

Afwezig: Karina, Lia, Vanessa, Delia, Deseo, Vivian, Anna, Lia, Adnana, Deria, Deborah (Binnenkort weer aanwezig)

Aanwezig: Putri, Cherry, Aisha, Bibi, Pamela, Christa, Magda, Manuela, Helena, Nathalia, Jessika, Elena, Vicky, Corrina, Romina, Raluca, Katherine (Schoonheid), Mihaela, Miriam, Hanna, Melissa, Aylin u.s.w.

Dit is voor zover ik de dames ken van naam.
    Zelf heb ik 2 kamers bezocht.
    De masseur zit nu beneden in de Kino.
    Volgende week Penelope weer bezoeken.

30. Onderstaande 12 leden hebben Garzonk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 april 2023),bram4826 ( 4 april 2023),donkeywonkey ( 3 april 2023),Firehawk ( 3 april 2023),Husky ( 3 april 2023),mynasch ( 3 april 2023),nick n. ( 3 april 2023),Patjax (19 april 2023),pret ( 3 april 2023),Reinstecke Fuchs ( 3 april 2023),schoolmeester ( 3 april 2023),Toetebel ( 3 april 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.528

Standaard

Vandaag een fijne dag in AG,
    34 dames en 40 ijsberen.
    Bij mijn vertrek om halfacht werd het wel wat drukker met ijsberen.
    zelf meerdere keren de engeltjes horen zingen
    Ook is mooie Della weer aanwezig!
    Binnenkort meer.
    Groetjes van ijsbeer Husky.

32. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Liefje ( 4 april 2023),mentholbear ( 5 april 2023),schoolmeester ( 5 april 2023),snaal88 ( 4 april 2023),Toetebel ( 5 april 2023),WANDELAAR5 ( 4 april 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.528

Standaard

Dinsdag AG bezocht, vergezeld door een vrolijk zonnetje bereikte ik om 10.15 uur deze tempel der wellust,
    waar prijzen qua entree en dames nog een glimlach toveren op je gezicht!
    Bovendien was er omtrent de kwaliteit van de dames niets te klagen.
    Werd vriendelijk ontvangen door Irina en Alina,tevens stond er een klein smaakvol dametje bij de receptie die haar papieren overhandigde aan Alina,
    ze had een koffer op wielen bij zich die bijna groter als het dametje zelf was,ik vroeg beleefd of dat haar caravan was
    Ze moest evenals de receptiedames lachen en stelde zich voor als Della,prachtig vrouwtje
    Na het ontbijt Laura voor een anderhalf uur gearresteerd,eerst het geknuffel op de sofa,
    om daarna te genieten van GFE seks,tantra massage en nog veel meer fijne zaken,
    kortom we hebben weer intens van elkaar genoten,en de engelen bleven zingen
    Na twee keer sauna mij begeven naar het zonnetje op dakterras,
    lectuur doorgenomen en mij laten kastijden door de koperen ploert in een windvrij hoekje.
    Na twee uur zonnen had het al gebruinde lichaam nog kleurtje van een hogere densiteit aangenomen.
    Bij mijn vertrek om halfacht waren er toch al 34 dames aanwezig.
    o.a. Putri,Violetta,de goedlachse Christina,Ariana,Bulgaarse Pamela,Rebekka,Helen,Lydia,Della,Anna,Duitse Sara,Laura,Bibi,Elle,Caro,Nathalia,Alexandra/Nickkie,Adel
    Lucy,Daria,Cara,Mihaela,Adnana,Isabella,Carla,Deli a en vele anderen
    Zo`n 40-50 luie en actieve ijsberen.
    Na tweemaal lekker gegeten te hebben nog een langdurige kamer gemaakt met Elle,
    twaalf april vertrekt ze samen met Caro voor meerdere dagen naar Roemenie.
    Ook ditmaal was het een intense GFE kamer met afwissende posities een fijne massage en een milieu vriendelijke afsluiting.
    Maar de keuzestress word steeds groter met een Della,Delia,Helen,Christa,Daria,Christina en Cara
    Om halfacht deze gezellige saunaclub verlaten na twee kamers voor een ritje naar de mooie Veluwe

34. Onderstaande 16 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 5 april 2023),bram4826 ( 5 april 2023),comcom ( 5 april 2023),donkeywonkey ( 5 april 2023),Firehawk ( 5 april 2023),Liefje ( 6 april 2023),mentholbear ( 8 april 2023),poefboy ( 5 april 2023),pret ( 5 april 2023),Reinstecke Fuchs ( 7 april 2023),schoolmeester ( 5 april 2023),snaal88 ( 5 april 2023),Toetebel ( 5 april 2023),WANDELAAR5 ( 5 april 2023),Wentelt Eefje ( 5 april 2023),wooley ( 5 april 2023)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Überraschungen

Meine subjektiven Eindrücke und ein paar Informationen zu einem Wochendbesuch in Ratingen.

Der Strafzettel-freie Parkbereich an der Strasse gegenüber vom Club sowie der vordere einsehbare Bereich des Parkplatzes auf dem Clubgelände sind komplett zugeparkt. Im hinteren Bereich des Clubparkplatzes stehen noch fünf Einstellplätze frei. Bingo! Unverhofft und eine angenehme Überraschung.

Der Club ist bereits gut gefüllt und ich erhalte für den gewünschten Umkleidebereich keinen Schlüssel mehr. Umziehen und erst einmal zu Mittag essen ist angesagt. Ich spüre die gewohnte Atmosphäre im Restaurantbereich. Das übliche über 40 bis über 60 Jahre Publikum mit den Autokennzeichen B-D-NL. Darunter eine Reihe von Stammgästen. Kurz vor 15 Uhr stehen die Hungrigen bereits in der Schlange und die Ladies drängeln sich nach vorne in die erste Startposition. Es ist Grilltag. Ich nehme ein paar kleine Hühnerfillets und dazu Pommes-frites. Das reicht, um den kleinen Hunger zu stillen.

Mein Teller ist leer und ich blicke aus dem Restaurant in den Raucherbereich. Am ersten Tisch sitzt ein mega heißes Gerät und raucht eine Zigarette. Mein erster Reflex: "will ich haben!". Anfang 20, mit sehr schlanker Figur, hellbraune, ins blonde hinein schimmernde, lange Haare. Ein schönes längliches Gesicht mit blauen Augen. Ich sauge den mega Anblick visuell in mich hinein. Alarm! Die Schönheit steht auf und kommt ins Restaurant. Die nächste Überraschung und gleichzeitige eine Ernüchterung! Bei mir fällt der Groschen - ich erkenne Dana. Sie sieht heute optisch richtig scharf aus und total verändert mit ihren blauen Kontaktlinsen ohne Brille. Wahnsinn, was eine blaue Augenfarbe, in Verbindung mit den helleren Haaren optisch für einen Reiz bei mir auslösen.

Meine Begeisterung von Dana's optischer Veränderung ändert nichts daran, dass ich Dana mittlerweile als heraus geschmissenes Geld ansehe. Mich würde ein bescheidener Service erwarten von einem lustlosen Optikfick. Dana ist für mich mittlerweile genau so uninteressant für ein Zimmer, wie es Erika wäre.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...677#post778677

Das Line Up ist wieder richtig gut. Ich entdecke mindestens eine Hand voll von attraktiven Neuzugängen. Trotz Ramadan sind in der Spitzenzeit sicherlich über 50 Frauen anwesend. Die muslimische Zeit des Fastens und der Enthaltsamkeit zeigt zumindestens heute noch keine direkten Auswirkungen auf das Line Up im Aca Gold.

Anda ist eine optisch sehr attraktive dunkelblonde Rumänin, mit einem schmalen hübschen Gesicht und einer sehr schlanken Figur. Ich schätzte sie beim ersten Blickkontakt auf Anfang 20 Jahre ein. Ein nettes Gespräch mit ihr an ihrer Couch im Aufenthaltsraum. Sie hat vier Jahre im Escort in England gearbeitet. Ihre englischen Sprachkenntnisse beeindrucken mich nicht besonders. Ich bin überrascht als ich von Anda erfahre, dass sie bereits 28 Jahre alt ist. Ich empfinde ihr Gesicht deutlich jünger, ihr Körper ist straff und fühlt sich wie Anfang 20 Jahre an. Anda küsst gut. Wenn sie beim Geschlechtsverkehr nicht eine bewusste oder unbewusste Körperhaltung einnehmen würde (Absicht?!), die es für meinem kleinen Freund schwierig macht, tiefer in ihre Muschel einzudringen, könnte bei mir Suchtgefahr nach Anda entstehen. Anda sitzt heute nur sehr kurze Zeiten auf der Couch und macht gefühlt ein Zimmer nach dem anderen.

Das Profil, dass ich von Anda angelegt habe, enthält ein paar ergänzende Detailinformationen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...da-(Roemeense)

Im Restaurant begegnet mir später eine dunkelhaarige Rumänin, die im "Minifliegengewicht" unter 47 Kilo zum Sparring antritt. Violeta ist etwa 1,50 Meter gross. Sie nennt mir ihr Alter mit 20 Jahren. Beim Gespräch betrachte ich ihr Gesicht und habe so meine Zweifel an ihrer Altersangabe. Ich vermute, dass Violeta schon 28 Jahre alt sein könnte und ihre Altersangabe von 20 Jahren lediglich eine Werbeaussage für uns interessierte Ficker ist. Später beobachte ich ein paar Szenen im Wartebereich, wenn Violeta oben ohne BH, nur mit einem Slip bekleidet, oder nur mit einem Minikleid und ohne Slip bekleidet, sich den nächsten Gast für ein Zimmer angelt. Dabei kommt schon eine Menge Erfahrung und Selbstsicherheit im Umgang mit Männern zum Ausdruck.

Das Profil, dass ich von Violeta angelegt habe, enthält ein paar ergänzende Detailinformationen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post811151

Lidia sehe ich das erste Mal, als sie oben ohne vor der Umkleide ihr Taschengeld von einem Braunbären entgegen nimmt. Ihre sehr schönen Brüste fallen mir sofort ins Auge. Lidia ist 21 Jahre jung, schlank, etwa 1,50 Meter groß, hat einen gebräunten Hautton und sieht mit ihren langen dunkelen Haaren, wie die kleine Schwester von Pokahontas aus.

Es ist schwer an Lidia heranzukommen, denn sie wird direkt nach einem Zimmer an der Treppe erwartet und abgefangen und macht so ein Zimmer nach dem anderen. Zu späterer Stunde kann ich Lidia ansprechen. Sie nennt mir ihren Künstlernamen und dass sie Rumänin ist. Dass überrascht mich, weil ich mit einem exotischeren Mutterland gerechnet hätte, als gerade Rumänien. Also ist kein neuer Länderpunkt für mich in Aussicht. Ich bin noch mehr überrascht, dass Lidia: klein, süss und geldgierig ist. Das Smallspurprogramm mit Blasen und Ficken gibt es bereits für 50 Euro. Für Französische Küsse sind direkt 30 Euro extra zu zahlen und für Eierlecken kommen noch mal 20 Euro zusätzlich oben drauf. Ein 30 Minuten-Programm, dass ich ohne Probleme von schönen Frauen für 50 Euro im Aca Gold bekomme, kostet bei Lidia direkt das Doppelte, 100 Euro. Mit ihrer Preisgestaltung erinnert mich Lidia an die Girls im Saunaclub Magnum und deren Aufpreissystem.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...627#post808627

Das Sparschwein in meinen Inneren schlägt Alarm: "Lass es sein! Es sind heute interessantere Alternativen für 50 Euro die halbe Stunde anwesend."
    Das Profil, dass ich von Lidia angelegt habe, enthält ergänzende Detailinformationen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...320#post811320

Isabella trägt sehr schöne Wäsche. Sie ist mit Elli im Schlepptau unterwegs und grüßt mich spontan mit: "Hallo". Ich war mit Isabella schon ein paar Mal auf dem Zimmer im Aca Gold. Sie bietet mir einen Dreier zusammen mit Elli an. Elli sieht ganz lecker aus. Aber ich stehe nicht unbedingt auf Dreier und vertröste Elli auf später, schnappe mir Isabella und verschwinde mit ihr auf's Zimmer. Die Qualität ihres Blowjobs und ihre Ausdauer beim Blasen, hat sich seit unserem letzten Zimmer entscheidend verbessert. Wenn Isabella 10 Kilo Körpergewicht zunehmen würde, fände ich sie deutlich attraktiver und würde häufiger ein Zimmer mit ihr in Erwägung ziehen. So wie sie augenblicklich aussieht, ist es eine klapper dünne Angelegenheit mit Isabella und ich habe Angst, wenn ich mich auf die Puppe drauf lege, dass ich die Luft raus presse und sie platt liegen bleibt, wenn ich aufstehe. Also wird alles im Mund erledigt, was zu erledigen ist.

Das Profil von Isabella, dass ich seinerzeit angelegt habe mit ergänzenden Informationen:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...177#post792177

Jessika, Anfang 20, Rumänin, lange grau-blonde Haare, sehr schlanke Figur, attraktiv, sitzt in der Goldenen Sitzecke. Sie sieht sehr lecker aus in ihren kurzen Shorts mit einem knappen Oberteil bekleidet. Jessika scheint das Motto: "schöner und angenehmer Arbeiten" entdeckt zu haben. Sie akzeptiert nur Eisbären um die 35 Jahren herum, gerne körperlich sichtbar durchtrainiert. Ältere Graubären blitzen bei Jessika mehrfach ab, auch wenn sie schon eine Stunde Leerlauf hatte und nur die Goldene Bank anwärmt. So schlecht scheinen die Geschäfte von ihr nicht zu laufen, wenn sie auf mehrere Zimmer verzichten kann.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...124#post776124

Um Mitternacht herum könnte man den Eindruck haben, dass gerade mehr als eine Bus-Ladung voll mit Gästen mit türkisch/arabischen Wurzeln im Aca Gold eingetroffen sind. Der Wartebereich, der Raucherbereich und das Restaurant füllen sich bemerkbar. Ein Puffbesuch paßt im Ramadan, wie die Faust auf das Auge.

Nachts, wenn das soziales Umfeld schläft und niemand auf die "Scheinheiligen" und religiösen "Heuchler" aufpasst oder sie sich nicht mehr sozial kontrolliert fühlen, schleichen sie sich aus dem Haus. Das Gebot, erst nach Sonnenuntergang zu essen, wird beachtet. Das Gebot der Keuschheit während des Ramadan wird individuell angepasst. Das eine oder andere Glas mit Alkohol wird ebenfalls nicht verschmäht.

Im Zweifel treffen sich die Jungs mit ihren Kollegen zur Non-Stop-Ramadan-Grill-Nacht im Aca-Gold-Grill. Das Aca Gold ist auf den Besuch vorbereitet und das Grill-Büffet wird fortlaufend auch zu so später Stunde nachgefüllt. Es lebe die Doppelmoral. Die Dienste der anwesenden Flötenspielerinnen und Blasmusikantinnen aus Rumänien, Bulgarien und Ungarn werden ebenfalls nicht verschmäht. Es bleibt zu hoffen, dass die gleichen Männer, am nächsten Tag, nicht ihre Schwestern auffordern, ein Kopftuch aufzusetzen, wenn sie aus dem Haus gehen.

Am Getränke-Automaten lächelt mich eine Rumänin an, mit der ich in der letzten Zeit häufig ein Zimmer besucht habe, und zeigt mit ihrem Zeigefinger nach oben. Nonverbale Kommunikation. Ich lächel sie an und nicke. Wir suchen uns an der Theke ein nettes Appartment aus und lassen den Schlüssel von Nummer 21 liegen, weil das Appartment unangenehm riecht. Ich muss nichts sagen, sie weiss was ich mag. Wir duschen anschließend kurz zusammen im Appartement.
    Insgesamt war es für mich ein angenehmer Aufenthalt im Aca Gold.

Ich verlasse das Aca Gold und drei "Scheinheilige", die Hunger haben, treten ein.

.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 7 april 2023 om 04:09

36. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 april 2023),Meme Moo ( 7 april 2023),Patjax ( 8 april 2023),WANDELAAR5 ( 7 april 2023)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Nederlandse vertaling van mijn in het Duits geschreven verslag. Als afzonderlijke tekstpassages niet begrijpelijk zijn vertaald, vergelijk dan de oorspronkelijke tekstpassage voor een beter begrip. Veel leesplezier!

Verrassingen

Mijn subjectieve indrukken en wat informatie over een weekendbezoek aan Ratingen.

De parkeerplaatsen in de straat tegenover de club, die vrij zijn van parkeerkaarten, en het voorste zichtbare gedeelte van de parkeerplaats op het terrein van de club zijn volledig geblokkeerd. Er zijn nog vijf parkeerplaatsen beschikbaar aan de achterzijde van de parkeerplaats van de club. Bingo! Onverwacht en een aangename verrassing.

De club is al vol en ik krijg geen sleutel voor de gewenste kleedruimte. Tijd om me om te kleden en eerst te lunchen. Ik voel de gebruikelijke sfeer in het restaurant. De gebruikelijke 40- tot 60-jarigen met B-D-NL kentekenplaten. Onder hen een aantal vaste gasten. Kort voor 15.00 uur staan de hongerigen al in de rij en dringen de dames zich naar voren in de eerste startpositie. Het is barbecuedag. Ik heb een paar kleine kipfilets en frietjes. Dat is genoeg om een kleine honger te stillen.

Mijn bord is leeg en ik kijk het restaurant uit naar de rookruimte. Aan het eerste tafeltje zit een mega-heet apparaat een sigaret te roken. Mijn eerste reflex: "willen hebben!". Begin 20, zeer slank gebouwd, lichtbruin lang haar dat overgaat in blond. Een prachtig lang gezicht met blauwe ogen. Ik zuig de mega aanblik visueel op. Alarm! De schoonheid staat op en komt het restaurant binnen. De volgende verrassing en tegelijkertijd een ontgoocheling! Het kwartje valt voor mij - ik herken Dana. Ze ziet er echt scherp uit vandaag en helemaal veranderd met haar blauwe contactlenzen zonder bril. Het is verbazingwekkend wat een blauwe oogkleur in combinatie met lichter haar voor mij kan doen.

Mijn enthousiasme voor Dana's optische transformatie verandert niets aan het feit dat ik Dana nu beschouw als geldverspilling. Ik zou een bescheiden service verwachten van een lusteloze optiekneuker. Dana is voor mij nu net zo oninteressant voor een kamer als Erika zou zijn.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...677#post778677

De line-up is weer echt goed. Ik ontdek minstens een handvol aantrekkelijke nieuwkomers. Ondanks de Ramadan zijn er zeker meer dan 50 vrouwen aanwezig op het hoogtepunt. De moslimperiode van vasten en onthouding toont geen directe effecten op de line-up bij Aca Gold, althans nog niet.

Anda is een visueel zeer aantrekkelijke donkerblonde Roemeense vrouw, met een smal mooi gezicht en een zeer slank figuur. Ik schatte haar bij het eerste oogcontact begin twintig. Een leuke babbel met haar op haar bank in de lounge. Ze heeft vier jaar in Engeland in de escort gewerkt. Haar Engelse taalvaardigheid maakt weinig indruk op mij. Ik ben verbaasd als ik van Anda verneem dat ze al 28 jaar is. Ik voel dat haar gezicht veel jonger is en haar lichaam is strak en voelt aan alsof ze begin 20 is. Anda is een goede kusser. Als ze tijdens het vrijen niet (bewust of onbewust?!) een houding zou aannemen die het mijn kleine vriend moeilijk maakt om dieper in haar kutje te penetreren, zou ik verslaafd kunnen raken aan Anda. Anda zit tegenwoordig heel kort op de bank en doet kamer na kamer gevoelsmatig.

Het profiel dat ik van Anda heb aangemaakt bevat wat extra gedetailleerde informatie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...da-(Roemeense)

Later, in het restaurant, ontmoet ik een donkerharige Roemeense vrouw die op "mini vlieggewicht" onder de 47 kilo aan het sparren is. Violeta is ongeveer 1,50 meter lang. Ze vertelt me dat ze 20 jaar is. Terwijl we praten, kijk ik naar haar gezicht en heb mijn twijfels over haar leeftijd. Ik vermoed dat Violeta al 28 jaar oud zou kunnen zijn en dat haar leeftijdsopgave van 20 slechts een reclame-uiting is voor ons geïnteresseerde neukers. Later bekijk ik een paar scènes in de wachtruimte waarin Violeta topless, met alleen een slip, of met alleen een minidress en geen slip, achter de volgende gast aangaat voor een kamer. Dit getuigt al van veel ervaring en zelfvertrouwen in de omgang met mannen.

Het profiel dat ik van Violeta heb gemaakt bevat nog wat meer gedetailleerde informatie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...151#post811151

Ik zie Lidia voor het eerst als ze topless voor de kleedkamer staat en haar zakgeld aanneemt van een bruine beer. Haar zeer mooie borsten vallen me onmiddellijk op. Lidia is 21 jaar jong, slank, ongeveer 1,50 meter lang, heeft een gebruinde huidskleur en lijkt met haar lange donkere haar op het zusje van Pokahontas.

Het is moeilijk om Lidia te bereiken, want ze wordt verwacht en onderschept bij de trap direct na een kamer, dus ze doet de ene kamer na de andere. Later op de dag kan ik Lidia benaderen. Ze vertelt me haar artiestennaam en dat ze Roemeense is. Dat verbaast me, want ik had een exotischer moederland verwacht dan Roemenië. Voor mij is er dus geen nieuw landpunt in zicht. Dat Lidia is, verbaast me nog meer: klein, lief en geldverslindend. Het programma Smallspur met pijpen en neuken is er al voor 50 euro. Voor tongzoenen moet je 30 euro extra betalen en voor eierlikken nog eens 20 euro extra. Een programma van 30 minuten dat ik bij Aca Gold zonder problemen voor 50 euro van mooie vrouwen kan krijgen, kost bij Lidia het dubbele, 100 euro. Lidia's prijsstelling doet me denken aan de meisjes in de saunaclub Magnum en hun toeslagensysteem.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...629#post808629

Het spaarvarken in mij slaat alarm: "Laat maar zitten! Er zijn vandaag interessantere alternatieven aanwezig voor 50 euro per half uur."
    Het profiel dat ik van Lidia heb gemaakt bevat meer gedetailleerde informatie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...320#post811320

Isabella draagt hele mooie lingerie. Ze is met Elli op sleeptouw en begroet me spontaan met: "Hallo." Ik ben al een paar keer met Isabella op de kamer van Aca Gold geweest. Ze biedt me een triootje aan samen met Elli. Elli ziet er best lekker uit. Maar ik heb het niet zo op triootjes en stel Elli uit tot later, pak Isabella en verdwijn met haar naar de kamer. De kwaliteit van haar pijpbeurt en haar uithoudingsvermogen bij het pijpen is sinds onze laatste kamer een stuk verbeterd. Als Isabella 10 kilo lichaamsgewicht zou aankomen, zou ik haar veel aantrekkelijker vinden en vaker een kamer met haar overwegen. Zoals het nu is, is het een rammelende dunne affaire met Isabella en ik ben bang dat als ik op de pop ga liggen, ik de lucht eruit knijp en zij plat gaat liggen als ik opsta. Dus alles wat gedaan moet worden, gebeurt in de mond.

Het profiel van Isabella dat ik destijds heb aangemaakt met aanvullende informatie:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...177#post792177

Jessika, begin 20, Roemeense, lang grijsblond haar, zeer slank figuur, aantrekkelijk, zit in de gouden zithoek. Ze ziet er erg lekker uit in haar korte shorts met een schraal topje. Jessika lijkt het motto te hebben ontdekt: "mooier en prettiger werken". Ze accepteert alleen ijsberen van rond de 35, zichtbaar fysiek fit. Oudere grijze beren worden herhaaldelijk door Jessika afgepoeierd, zelfs als ze al een uur heeft stilgezeten en alleen de Gouden Bank aan het opwarmen is. De zaken lijken niet zo slecht te gaan met haar als ze het zonder meerdere kamers kan stellen.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...124#post776124

Rond middernacht zou je de indruk kunnen krijgen dat er net meer dan een buslading gasten met Turks/Arabische roots bij Aca Gold is aangekomen. De wachtruimte, de rookruimte en het restaurant lopen merkbaar vol. Een bezoek aan een bordeel past als gegoten tijdens de Ramadan.

s Nachts, als de sociale omgeving slaapt en niemand op de "hypocrieten" en religieuze "huichelaars" let of ze zich niet meer sociaal gecontroleerd voelen, sluipen ze naar buiten. Het gebod om niet te eten tot na zonsondergang wordt nageleefd. Het gebod van kuisheid tijdens de Ramadan wordt individueel aangepast. Ook een glaasje alcohol wordt niet geschuwd. Bij twijfel komen de jongens met hun collega's bijeen voor een non-stop Ramadan barbecue avond in de Aca Gold Grill. De Aca Gold is voorbereid op het bezoek en het grillbuffet wordt zelfs op dit late tijdstip voortdurend bijgevuld. Lang leve de dubbele standaard. Ook de diensten van de aanwezige fluitisten en koperblazers uit Roemenië, Bulgarije en Hongarije worden niet versmaad. Het is te hopen dat diezelfde mannen de volgende dag hun zusters niet vragen een hoofddoek om te doen als ze het huis verlaten.

Bij de drankautomaat glimlacht een Roemeense vrouw met wie ik onlangs vaak een kamer heb bezocht naar me en wijst met haar wijsvinger omhoog. Non-verbale communicatie. Ik glimlach naar haar en knik. We kiezen een mooi appartement aan de balie en laten nummer 21 staan omdat het appartement onaangenaam ruikt. Ik hoef niets te zeggen, ze weet wat ik leuk vind. We nemen daarna samen een korte douche in de flat.
    Al met al was het voor mij een aangenaam verblijf bij Aca Gold.

Ik verlaat Aca Gold en drie "hypocrieten", die honger hebben, komen binnen.

.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 7 april 2023 om 04:10

38. Onderstaande 7 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 april 2023),bram4826 ( 8 april 2023),Husky (11 april 2023),mentholbear (15 april 2023),Reinstecke Fuchs ( 7 april 2023),schoolmeester ( 7 april 2023),WANDELAAR5 ( 7 april 2023)

Last Online
    10 mei 2025 @ 14:06
    Discussies
    64
    Thanks
    5.165

Standaard

Vandaag een vroeg bezoekje aan Aca Gold gebracht.
    Voor 11 uur binnen, het was nog rustig maar toch al een dame of 7.
    Een pistoleeke binnen gewerkt en even opgewarmd in de sauna.

Hoog tijd om de befaamde Caro service eens tot mij te laten komen. Voor mij blijft het een beetje een grijze muis en daardoor nog nooit eerder geprobeerd.
    Wel ik kan zeggen dat ze de kunst van de "slow blowjob" beheerst. Voor de rest ziet ze er aardig uit en is uiterst vriendelijk. Maar waar ze waarschijnlijk nog het meest om geliefd is is haar uitstekend en correcte service.
    30 minuten wil zeggen minimaal 30 minuten kwaliteitsservice en geen minuut minder.
    Herhaling kan zijn maar toch triggerd ze me niet helemaal. Zal dus vermoedelijk ook dit jaar niet in mijn miss ijsbeer lijstje voorkomen.
    Maar toch durf ik ze aanraden want zeer goede service is absoluut gegarandeerd.

De rest van de dag wat lopen lummelen. De standaard worsten, döner en frietjes gegeten.

En toch nog een tweede sessie gedaan. Met Mirella ditmaal. Normaal niet mijn keuze omwille van de ballonnen maar soms moet het toch eens kunnen.
    Zeer aangename dame moet ik zeggen waar ik het al snel mee kon vinden. Op de kamer zacht en ook weer top service.

Vandaag dus 2 maal een goede keuze.
    Qua accommodatie is het niet de beste/fijnste club om een ganse dag te vertoeven maar de dames zijn goed en de beurs is ook helemaal blij.
    Zal dus weldra weer eens gebeuren.

40. Onderstaande 24 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 7 april 2023),Bluebear ( 7 april 2023),bram4826 ( 8 april 2023),cavediver ( 8 april 2023),Firehawk ( 7 april 2023),Henry S (10 april 2023),Herr Fick ( 8 april 2023),Klatergoud ( 8 april 2023),Massi (18 april 2023),mechelen ( 9 april 2023),mentholbear (15 april 2023),middagbeer ( 7 april 2023),noglangnietuitgewandeld ( 8 april 2023),Patjax ( 8 april 2023),pcenter (11 april 2023),pret ( 7 april 2023),Reinstecke Fuchs ( 8 april 2023),rmjhexe ( 7 april 2023),schoolmeester ( 8 april 2023),Shakir ( 7 april 2023),Toetebel ( 7 april 2023),WANDELAAR5 ( 8 april 2023),Wentelt Eefje ( 9 april 2023),wooley ( 8 april 2023)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    939

Standaard

Ostern

Der wesentliche Unterschied meines Besuches an diesem Wochenende zu meinem letzten Besuch ist ziemlich schnell zusammengefasst: meine Lieblingsfrauen arbeiten gerade nicht im Aca Gold.

Es sind aber genug Frauen anwesend. Ich entdecke wieder neue Gesichter, die ich bei meinem letzten Besuch nicht gesehen habe, zum Beispiel eine dunkelhaarige Rumänin, geschätzt 35 Jahre alt, mit einer Oberweite jenseits eines E-Cups.

Mein Eindruck, dass sich Jessika auf muskulöse Zimmergäste bis 35 Jahre und Asiaten konzentriert, scheint sich zu verfestigen. Jessika sitzt lieber auf der Couch herum als alte Graubären auf dem Zimmer zu pflegen. Die Geschäfte müssen sehr gut laufen, wenn sie so wählerisch ist.

Natalia (Rehlein) ist ins AG zurückgekehrt und fühlt sich auf dem Podest in der Goldenen Ecke wohl. Sie ist die aktuelle Partnerin von Jessika für einen Dreier auf dem Zimmer. Es bleibt abzuwarten, ob Natalia dass Verhalten von Jessika übernimmt.

Anna hat ihre Lebensplanung in ihrem Urlaub noch einmal überdacht und sitzt wieder oben ohne auf der Couch vor dem Getränkespender.

Melissa und die süsse Denisa sind ebenfalls wieder an Board.

42. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 april 2023),mechelen ( 9 april 2023),mentholbear (15 april 2023),WANDELAAR5 ( 9 april 2023)

Pagina 135 van 171 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten