Op zondag 12 juli voor het eerst Saunaclub Atlantis in Kufstein Oostenrijk bezocht,wel na telefonische afspraak.
Deze club is gelegen aan de rand van een industrie terrein en het navigatie systeem zet je prima voor de deur af.
De club is open elke dag van 14.00 tot 2 uur nachts,
Entree 80 Euro,alcohol moet extra betaald worden,bijv. flesje bier 7,00 Euro,soft drinks,koffie etc. is bij de toegangsprijs inbegrepen.
Prijzen op de kamer 30 minuten 70 Euro een vol uur 140 Euro!
Atlantis is een luxe club met mooie standaard kamers incl. douche en toilet,ook zijn er meerdere kamers die een jacuzzi hebben,weliswaar tegen meerprijs.
Bij binnenkomst loop je door een soort boog waar automatisch je gezichtstemperatuur word gemeten,verder geen aanvullende vragen.
Ik was kort voor 14.00 uur aanwezig,op dat moment stonden er nog 4 auto`s op een ruime parkeerplaats.
Ruime kleedruimte met douches en grote manshoge kledingkasten,zo groot ben ik ze nog niet tegen gekomen!
Er waren ongeveer 25 dames en na verloop van 35-40 ijsberen.
Toen ik eenmaal gedoucht en als ijsbeer gekleed op een sofa zat,kwam er een dame mij van dichtbij eens bekijken,en ze noemde mijn naam,ik dacht hoe kan dat nou,voor de eerste keer in Atlantis en iemand die mij kent,na goed gekeken te hebben herkende ik haar ook,namelijk de Russische Oxana die ook in AG gewerkt heeft,Oxana is een lange dame met uitdagende vormen en gekleed in mooie uitdagende goudkleurige lingerie,een half uurtje bijgepraat en elkaars lichaam verkend,waarbij ze heerlijk aanvoelde en goed kon TZ
Aansluitend op de eerste verdieping een fraai ingerichte kamer bezocht om onze hobby uit te oefenen,ik dacht het is vakantie dus liet ook een halve fles champagne aanrukken a 95 Euro
Al snel een kamer update naar twee uur,meer als een jaar geleden ben ik ook met Oxana op kamer geweest en dat beviel me toen goed,maar nu nog veel beter,ze was behoorlijk geil en haar vochtigheid nam op de juiste plaatsen toe,TZ,een prima BJ,diep en langzaam,tijdje lang 69 positie waarbij haar pussy vochtig en honingzoet werd,uiteindelijk na een lang intensief voorspel mijn nakomelingen de vrijheid gegeven in
waarbij ook Oxana schokkend haar orgasme kreeg
Hierna een Schnitzel met frites en salade gegeten,men kon ook bij de kok andere gerechten bestellen,als nagerecht werd een lekkere coupe ijs geserveerd.
Binnen en buiten staan meerdere jacuzzi`s, na de sauna heb ik de buiten jacuzzi gebruikt.
De wellness en relaxruimtes zien er ruim en goed uit,ook is er een solarium en naast een gewone sauna een infrarood sauna.
De meeste dames zijn Bulgaarse en Roemeense slanke modellen,die m.i.z. via een ballotage commissie hun werkpermissie hebben gekregen!
Mijn tweede kamer was met de Bulgaarse Emanuela,een slanke rondborstige dame,alleen gekleed in een mini tanga,90% van de dames zijn in monokini,dus allen een bikinibroekje of tanga.
Oxana en twee andere dames vormde de uitzondering via spannende lingerie.
Emanuela TZ heerlijk en had al gauw de kleine,nu grote Husky in haar mond,van een goede BJkan ik niet niet genoeg krijgen,we wisselde naar de 69 positie en dat deed ze zo goed,dat deze positie ook ons eindspel werd,zonder een druppeltje te morsen
![]()
Er waren vooral Duitse en Italiaanse ijsberen,die snel een gesprek aanknoopte als we in lederen fauteuils in de rookkamer zaten,een aantal maakte een saunaclub trip en reisde door naar Wellcum waar ze ook een hotel hadden geboekt voor 4 dagen!
Kortom een fijn kostbaar bezoek aan een luxe Oostenrijkse saunaclub,ging om 22.30 uur terug naar mijn hotel in de buurt van Kitzbuhel,nog een paar dagen de bergen in, en genieten van de Oostenrijkse
gastronomie om woensdagmorgen vroeg te vertrekken naar Sixsens(zie bericht)