Pagina 104 van 161 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.576 t/m 2.600 van 4003

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #2576
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    574
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.021 in 368 posts

    Standaard

    Als goed en kritisch jurylid moet je feeling met de inhoud goed op orde houden. Een alternatief voor met je poten in de modder staan is om met je pik in de kut te bewegen.
    En om een verkennend onderzoek te houden voor een eventueel bezoek aan Babylon met Eddy V volgende week ben ik gisteren naar Elsdorf gereden. Ik kwam er om 11.30 aan na eerst de tank nog even volgegooid te hebben. Ik kwam met een mondmasker op de club binnen maar de theke gaf aan dat dit niet nodig was. Fijn! De vorige keer (een week of drie eerder) was er alleen massage mogelijk ;D ;D. Nu lagen alle mogelijkheden weer open

    Ik was bij binnenkomst aangenaam verrast door het aantal dames dat er al rondliep. In eerste oogopslag zag ik al dat er voldoende keuzemogelijkheden waren. Eerst maar eens een verlaat ontbijtje nemen met gebakken spek koffie en roerei. Daarna geprofiteerd van de zon op deze laatste (?) zomerse dag in het mooie buitengedeelte bij het zwembad.
    Het begon echter snel te kriebelen en ik sloeg Rebekka aan de haak. De slanke blondine met het secretaressebrilletje. Vreemd genoeg had ik bij al mijn Bab-bezoeken haar nog nooit een beurt mogen geven. Het moet gezegd worden, Rebekka pijpte goddelijk. Ook het neuken was heerlijk. Alleen het zoenen vond ik matig.

    Bij het zwembad nog een tijdje met Vankees gesproken. Die kent de club van binnen en van buiten. Even zwemmen in het heerlijk verwarmde zwembad. Iets verderop was Karla op het gras met een urenlange pannenkoek bezig. Ze passeerde af en toe om wat te drinken te halen.
    Het was tijd om met Bella alvast een afspraak te maken voor later op de middag. Zo gezegd zo gedaan. En daarna de sauna ingedoken die op 85 graden stond.
    Even afkoelen, wat drinken op het zwemterras waar ik werd onthaald op het schouwspel van een pijpshow van Karla op de verhoogde matrassen aan de overkanten. Warm gedraaid Bella opgezocht. Een heerlijk uurtje met haar gehad. Ze is altijd zo vrolijk en heeft zo'n guitig stemmetje. Pijpen als de beste waarbij ze nog een speciale truc in petto heeft. Ze zoent ook heerlijk. Ik gaf op gegeven ogenblik aan dat zij nu aan de beurt was en befte haar tot een hoogtepunt. Daarna in drie standjes haar genomen tot ik het niet meer hield. We hadden nog drie minuten over van het uur. Wat een timing.

    Tijd voor de maaltijd a la carte. Een heerlijke steak met frites. In een kwartier was het gereed. Tijdens het eten kwam het Ordnungsambt met zo'n 10 man/vrouw binnenvallen voor een controle. alle vrouwen moesten hun persoonsbewijzen laten zien. Ik zag dat enkele geuniformde mannen zich het zweet van het hoofd wisten bij het zien van al die blote vrouwen. Grote kans dat we ze later als gasten weer zien in Bab.

    Opeens had iedereen weer mondkapjes op ). Een dubbele espresso genomen en om 19.00 weer zeer tevreden de auto huiswaarts gestuurd. En, wat interessant voor Mentholbear is, ik zag dat de benzineprijs in de loop der dag 5 cent per liter was gezakt!
    Voor mij is Babylon nog steeds een topclub, ondanks allerlei gemengde berichten die ik er over lees. Er waren vandaag een 20-tal vrouwen aanwezig en ik schat in totaal zo'n 40 mannen. Het is wel meer dan vroeger een dagclub geworden. Het wordt 's avonds al vlug wat stiller.
    Wie zag ik er o.a.?:Tanja, Bella, Cristina, Alice, Rebekka, Justina, Aisha, Dani, Isabella, Aylin, Jessica,Alina, Karla.

  2. Onderstaande 26 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 september 2021),claudius (10 september 2021),Eddy_V (10 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (10 september 2021),Giodude (15 september 2021),hasta la pasta (11 september 2021),jansenroy (10 september 2021),Johan35 (10 september 2021),Kwakje (10 september 2021),le_belge (10 september 2021),Massi (10 september 2021),mechelen (10 september 2021),mentholbear (10 september 2021),noglangnietuitgewandeld (10 september 2021),Patjax (16 september 2021),pret (10 september 2021),Schietgraagft (10 september 2021),SeX++ (10 september 2021),Shakir (10 september 2021),Siberische tijger (10 september 2021),swazontneuf (10 september 2021),The Turbanator (10 september 2021),Ties85 (11 september 2021),Viscamessi (10 september 2021),WANDELAAR5 (10 september 2021),yylover (10 september 2021)

  3. #2577
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    Wie zag ik er o.a.?:Tanja, Bella, Cristina, Alice, Rebekka, Justina, Aisha, Dani, Isabella, Aylin, Jessica,Alina, Karla.
    Ik frons m'n wenkbrauwen nu, ongeveer net zo ruk (...), misschien 1 of 2 meiden meer dan vorige week zaterdag. Aankomende zaterdag (morgen dus) wordt het volgens de GPL nog beroerder dan vorige week. Ik word misschien ook gezien als fanboy, maar ik ga morgen dus wat anders doen. De heg knippen, onkruid wieden en naar de kapper.
    Pluk de dag of een bloemetje

  4. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ (10 september 2021)

  5. #2578
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Ik frons m'n wenkbrauwen nu, ongeveer net zo ruk (...), misschien 1 of 2 meiden meer dan vorige week zaterdag. Aankomende zaterdag (morgen dus) wordt het volgens de GPL nog beroerder dan vorige week...
    Het was me ook opgevallen. Wat hebben de dames tegen zaterdagwerk? Kan men dan elders meer verdienen?
    Misschien een promotie actie op zaterdag alleen voor de dames?
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  6. #2579
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    ik ga morgen dus wat anders doen. De heg knippen, onkruid wieden en naar de kapper.
    Wat weet jij het toch altijd verrassend te omschrijven hoe je weer een paar snollen in de één of andere club gaat opschrijven
    En Garde

  7. #2580
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SeX++ Bekijk bericht
    Het was me ook opgevallen. Wat hebben de dames tegen zaterdagwerk? Kan men dan elders meer verdienen?
    Misschien een promotie actie op zaterdag alleen voor de dames?
    Vraag het ze maar.
    Een aantal dames willen op zaterdag niet meer werken wegens de verjaardagspartys. Te druk en veel beren die niet op de kamer gaan maar wel de dames lastig vallen.

  8. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (11 september 2021),SeX++ (11 september 2021)

  9. #2581
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Laat me raden: Beren met een torenhoog ego die wel uitgebreid willen presalen en pannenkoeken maar nooit gaan kameren want de getapte jongen uithangen is belangrijker?

  10. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 september 2021),Eddy_V (11 september 2021),yylover (11 september 2021)

  11. #2582
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    met Eddy V volgende week ben ik gisteren naar Elsdorf gereden.

    Tijdens het eten kwam het Ordnungsambt met zo'n 10 man/vrouw binnenvallen voor een controle. alle vrouwen moesten hun persoonsbewijzen laten zien. Ik zag dat enkele geuniformde mannen zich het zweet van het hoofd wisten bij het zien van al die blote vrouwen.
    Het is wel erg toevallig dat Dé onderbroeken controleur Eddy_V en het Ordnungsambt op dezelfde dag langskomen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (11 september 2021),pret (11 september 2021)

  13. #2583
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Dat kan geen toeval zijn
    Pluk de dag of een bloemetje

  14. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 september 2021)

  15. #2584
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wat weet jij het toch altijd verrassend te omschrijven hoe je weer een paar snollen in de één of andere club gaat opschrijven
    Opschrijven? Ik sla het opschrijven nog wel eens over, moet er maar net zin in hebben. Een snol uit elkaar trekken daarentegen . . .
    Pluk de dag of een bloemetje

  16. #2585
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Het is wel erg toevallig dat Dé onderbroeken controleur Eddy_V en het Ordnungsambt op dezelfde dag langskomen.
    Je haalt waarschijnlijk wat dingetjes door elkaar door het plakken en knippen in het citaat
    Ik was in geen velden of wegen te bekennen in de buurt van Elsdorf op de dag dat scrotum hier als ontvangstcomité diende voor het Ordnungsamt.
    alleen heb ik één probleem met het alibi die dat kan bevestigen… nou ja alibi… wie gelooft een klapekster als betrouwbare getuige à décharge ?
    En Garde

  17. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Scrotum (11 september 2021)

  18. #2586
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Gisteren, tegen beter weten in, weer eens op bezoek geweest bij Babylon. De laatste keer was een week of 6 geleden. Rond 14:30 drukte ik op de klingel en werd ik snel binnen gelaten. Een slalom rond een aantal monteurs die aan de pinautomaat aan het klussen waren deed mij bij de theke belanden. Vandaag geen Anita maar een van de dames die er normaal voor zorgt dat alles altijd spik en span is in de club. Deze aardige mevrouw bestudeerde kort mijn gele boekje en overhandigde na het voldoen van de entree de benodigde attributen voor een dagje chillen. Na het verkleedpartijtje heb ik mij eerst even over het koude buffet ontfermd om een late lunch te nuttigen. Zoals altijd was dat ook dit keer weer in orde. Er waren rond 15:00 een stuk of 3 dames in de bar te bewonderen tegenover een stuk of 20 ijsberen. Niet zo veel dus maar dat wist ik op voorhand. Van de dames die beschikbaar waren wist al heel snel waarom dit het geval was. Laten we het er maar op houden dat je sommige gezichten altijd blijft zien ofzo.

    Diezelfde redenering deed mij ook concluderen dat de rest van de aanwezige vrouwen op de kamer moest zijn op dat moment. Later zou blijken dat dit klopte want 1 voor 1 lieten ze hun gezicht zien in de bar. In totaal waren er ongeveer 15 dames aanwezig. Een getal dat door vele heren zeer breed negatief wordt uitgemeten maar voor een fijnproever als mij is dit meer dan voldoende. Mensen die in allerlei onzin geloven omtrent het nijvere virus ben ik sowieso liever kwijt dan rijk in mijn leven. Afijn, onder de aanwezige dames genoeg exemplaren voor een leuke tijd. Na een rondje wellness stond ik aan de bar een cola te bestellen toen aan de watertap Alice haar staring game was gestart met mij als doel. Haar even begroet, ze was op dat moment bezet. Geen probleem zei ik. Een minuut later stond ik in de kleedkamer toen ik ineens mijn eigen voornaam door de ruimte hoorde schallen. Het moet niet gekker worden. Weer die verrekte Alice. Of ik toch echt wat energie voor haar wilde overhouden vandaag want ze had zin om me te slopen. De jaloerse leenbruid vertrok daarna weer naar haar andere hongerige ijsbeer. Maar de toon was in ieder geval gezet voor later.

    Ondertussen waren veel andere dames ook bezet en bleven dezelfde in de bar rondhangen. Cristina deed nog eens een poging maar ziet nu ook wel in dat het hem echt niet gaat worden tussen ons. Echt een te mijden meid wat mij betreft en ook al had ik zin voor 5 wist ik mijn kop er nog bij te houden. Gelukkig maar want even later was mijn eigen diva weer terug van weggeweest. Onder het genot van een drankje even wat bijgekletst waarna het al snel een soort aanranding met wederzijds goedkeuren werd. Maar snel even intekenen en naar beneden om kamer 13 te betrekken. Gelukkig geen pech of ongelukken mogen beleven daar maar wel 2 uur later weer tevreden naar boven gesukkeld. Het wordt elke keer beter met haar. Topwijf!

    Het was inmiddels al etenstijd geweest en ik moest mijn energie weer even aanvullen na de zojuist uitgevoerde workout. Het buffet bestond uit krieltjes, varkensvlees in champignonsaus en spaghetti bolognese. Daarnaast kon je ook a la carte bestellen. Ik had geen zin om lang te wachten dus ben voor de snelle koolhydraten gegaan in de vorm van de spaghetti. Niks spannends, smaakte prima. De dames hadden, op een paar na, niks te klagen over klandizie. Zo ongeveer de 1 na de ander. Ik zocht zelf weer de wellness op voor meerdere rondjes warm/koud. Later op de avond was er weer een verjaardag. Ik ben volgens mij nog nooit in Babylon geweest zonder dat er een verjaardag was. Eddy was aan het einde van de middag al in een behoorlijke staat van ontbinding. Er kwam echt geen zinnig woord meer uit. In de avond was er helemaal geen redden meer aan. De bar dame van dienst was even weg en ik stond met een andere gast bij de bar om iets te drinken te halen. Eddy kwam aangewankeld en terwijl wij dachten dat we dan bij hem wel even een pilsje en een cola konden bestellen moest hij zich goed aan de bar vasthouden om niet omver te donderen en riep enkel “ein moment, ein moment!!”. Op dat moment kwam de vaste bar dame er weer aan die het snel van hem overnam. Het blijft toch een gênante vertoning soms deze man.

    Toen ik eindelijk mijn felbegeerde cola te pakken had nam ik achterin plaats waar mijn oog viel op een dame die wel heel rustig op bankje zat te zitten. Onbekend is onbemind dus heb ik mij eens naast haar gezet om te informeren om wie het hier ging. Het bleek Dolli te zijn. Die naam deed al diverse positieve belletjes bij mij rinkelen. Haar Engels is dankzij een jaartje London echt keurig. Na een kort gesprekje over niks besloten we ons terug te trekken tussen 4 muren. De kamergang vond ik erg goed en Dolli is ook beslist geen domme vrouw. Een goede en lange beurt gemaakt waar ik bij het betreden van het moeras nog wel gewaarschuwd werd voor enige krapte daar beneden. Maar met wat beleid en fatsoen ging dat uiteindelijk allemaal prima. Weer een schot in de roos en eentje erbij op het lijstje van zekerheidjes. Na 1,5 uur tevreden afscheid van haar genomen.

    Daarna nog even gebubbeld en een blik op de klok leerde mij dat het alweer 23:00 was. Times flies when having fun. Het burgerpak weer aangetrokken en tevreden de sleutel ingeleverd bij dezelfde dame die mij in de middag ontving. Na een rit van een kleine 200 kilometer stond ik amper 2 uur later weer voor mijn eigen voordeur op de Veluwe. Het was voor mij weer goed vertoeven in Babylon maar ik zie ook zeker dat het flink veranderd is ten opzichte van een jaar of 2,5 geleden toen ik er voor het eerst kwam. Toch denk ik dat, voor mij, Babylon nog altijd 1 van de betere oorden is op dit moment in NRW. Het zit er tenminste niet vol met kerels zoals in veel andere clubs en als je er eenmaal de weg weet qua dames ga je eigenlijk altijd voldaan naar huis. Althans, ikzelf wel en daar gaat het onderaan de streep toch om.


  19. Onderstaande 31 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 september 2021),Bluebear (15 september 2021),Eddy_V (12 september 2021),fervent (12 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (12 september 2021),Getrouwd (14 september 2021),Giodude (15 september 2021),GrandCru (13 september 2021),Herr Fick (15 september 2021),Johnsonxxx (12 september 2021),JonnyFontane (12 september 2021),Klatergoud (13 september 2021),Kwant (19 september 2021),le_belge (12 september 2021),Massi (12 september 2021),mechelen (13 september 2021),mentholbear (12 september 2021),Mooiejoke (12 september 2021),noglangnietuitgewandeld (12 september 2021),Patjax (16 september 2021),pcenter (13 september 2021),Schietgraagft (14 september 2021),Scrotum (12 september 2021),SeX++ (13 september 2021),Shakir (12 september 2021),Siberische tijger (12 september 2021),swazontneuf (14 september 2021),Viscamessi (13 september 2021),WANDELAAR5 (13 september 2021),Wijze grijze (12 september 2021),yylover (12 september 2021)

  20. #2587
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    Gisteren @ 11:58
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.783
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Maandag 13/09

    Ik had een dagje verlof genomen voor wat privé zaken af te handelen in de voormiddag en eigenlijk was het dan de bedoeling om eens een afspraak te maken met iemand die privé ontvangt in Antwerpen. Zij bleek echter deze maand in haar thuisland te vertoeven, dus dat kon niet doorgaan. Andere opties dan maar, en één daarvan was dan BB....of SS....pff...op dat moment wist ik nog niet goed wat te doen...langs de ene kant had je BB waar zojuist dan toch de inkom verlaagd was en waar voor 90% zekerheid Dolli aanwezig ging zijn....langs de andere kant had je SS wat een stukje korter bij was, waar hopelijk en wellicht toch wel iets meer meiden gingen zijn dan wat er voorgesteld werd in BB...maar waar ik dan toch ook weer uit mijn schulp moest komen om onbekende dames te contacteren, want met het vertrek van Eva en ik dacht ook Julia waren mijn favorietjes daar verdwenen...

    Om 11u30 had ik de gps op BB ingesteld en vertrok richting Oosterzon...aan de afslag van Vaals toch nog even getwijfeld...maar dan toch de beslissing genomen om verder te rijden. Om 13u gearriveerd en dezelfde theke als een maand geleden ontving me nu dan wel hartelijk...voor 4 uurtjes afgedokt, en me dan maar klaar gemaakt. Op de parking stonden amper 4 auto's en in de kleedkamer was er al iemand die zich terug aan het aankleden was om naar huis te gaan...........
    Terwijl ik me aan het douchen was, stond er één lange blonde/bruine dame netjes te wachten op haar centjes...eentje die ik vorige maand ook al gezien had, de naam ken ik echter niet(tamelijk veel bij Roxana in de buurt)

    Na het douchen vooreerst het pand doorlopen, behalve dan de benedenverdieping in de veronderstelling dat daar toch niets ging zijn....ik zag welgeteld nul komma nul dames, buiten dan de barvrouw....er lagen dan wel een paar handdoeken op sommige vaste plaatsen, maar voor de rest was er enkel wat mannelijk gezelschap....afgaande op vorige maand lag er op de plaats waar Dolli toen zat een handdoek...ik besloot daar alvast post te vatten in de hoop haar zo niet te ontlopen...

    Na enige tijd zag ik Roberta lopen, er stond al een ijsbeer op haar te wachten, maar die moest nummertje trekken...blijkbaar had ze al iemand die op haar wachtte...ondertussen was die lange blond/bruine dame ook opnieuw aanwezig, maar voor de rest was er dus niets te zien. En dan opeens was er toch wat beweging...de kamerdeur links schuin voor me ging open en Tania kwam buiten....nee, geen alternatief voor me. Even daarna en bijna op hetzelfde moment gingen de twee kamerdeuren links van me open, eerst Roxana....ja, dat zou een alternatief zijn. En dan direct daarna vanuit de tweede deur een wit/blonde vamp met een geweldige smalle taille...nog nooit gezien daar......wow, ...al wist ik niet wie het was...

    En nog geen minuut later kwam aldaar Dolli vanuit de richting van de bar aangelopen...ikke directe een brede grijns op mn gezicht(yes, sebiet dan toch lekker )...en van zodra ze mij zag, sprong ze bijna een gat in de lucht...(das dan wel figuurlijk hé, want met die hakken aan zie ik haar niet letterlijk een gat in de lucht springen)
    Verrast en verbaasd dat ze mij zo vlug terug zag, vleide ze zich naast me neer en begon volop te vertellen...

    Nu ja, volop vertellen is dan ook weer relatief, want ook zij laat zich liever betalen om een gesprek verder te zetten achter gesloten deuren....ik heb daar geen problemen mee en na minder dan tien minuten kwam dan idd al de vraag of ze een kamer moest gaan boeken....En (nogmaals) nu ja, ik was gekomen speciaal voor haar, dus ik moest er dan ook niet verder bij nadenken...

    Het verblijf op de kamer was als vanouds, met dan toch even nog steeds dezelfde opmerking als vroeger...maar die belemmerde me die dag iets meer dan anders...wellicht omdat ik er teveel over nadacht....kussen zoveel als je wilt, maar bij het tongkussen houdt ze zich in....dat wist ik al van vroeger, maar nu zat het toch meer in mijn kopke dan anders....Maar voor de rest waren al de andere ingrediënten zoals vroeger aanwezig, heb ik haar twee keer mogen laten finishen...en na iets minder dan twee uur zelf gefinished in doggy met een voor mij prachtig uitzicht...

    Nadien netjes afgerekend, en nog geen vijf minuten later was ze alweer weg met een volgende klant. Ik heb nog even van de diensten van - voor mij - de nieuwe barvrouw kunnen genieten. Wellicht was het omdat er zo goed als geen volk was, maar de bediening was vlot en vriendelijk. De sauna was voor mij nogmaals te warm, de jacuzzi juist op temperatuur, het eten wat er toen nog stond was niet mijn meug, daar ben ik dan ook van af gebleven...

    Binnen de 4 uurtjes netjes de sleutel opnieuw binnen geleverd, opnieuw was ze vriendelijk, en om iets voor 5 stond ik terug op de parking. Op dat moment telde ik wederom maar 4 auto's....
    Bon, op deze manier gaan wandelen in een club is toch anders dan wanneer je rustig en relaxed een volledige dag kunt gaan. Zoals die maandag kom ik sowieso niet voor de faciliteiten maar enkel om 1 iemand (hopelijk) te ontmoeten. Het verlagen van de inkomprijs heeft me verder over de streep getrokken. De toekomst zal het uitwijzen of Eddy hierbij de juiste beslissing heeft genomen. Tot nu toe was er volgens Dolli geen sprake van meer volk, ook niet tijdens de weekends...voor mij heeft het alleszins nu wel geholpen....

  21. Onderstaande 27 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 september 2021),Bluebear (15 september 2021),brombeerzuid (15 september 2021),Eddy_V (15 september 2021),Getrouwd (15 september 2021),Giodude (15 september 2021),hasta la pasta (15 september 2021),Herr Fick (15 september 2021),Johnsonxxx (16 september 2021),Klatergoud (16 september 2021),Kwakje (15 september 2021),Kwant (19 september 2021),le_belge (15 september 2021),Massi (19 september 2021),mechelen (15 september 2021),mentholbear (16 september 2021),Patjax (16 september 2021),Popeye25 (16 september 2021),Scrotum (15 september 2021),SeX++ (15 september 2021),Shakir (15 september 2021),swazontneuf (15 september 2021),Ties85 (15 september 2021),Viscamessi (15 september 2021),WANDELAAR5 (15 september 2021),Wijze grijze (15 september 2021),yylover (15 september 2021)

  22. #2588
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:40
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch Plaksteak

    Zaterdag werd het nog een mooie nazomer dag, dus op naar BBL. Was eigenlijk aan de late kant, begin van de middag. Er was nog ruimte genoeg op de P plaats.

    Na betalen omgekleed en broodje gegeten als lunch. Inmiddels al wat aardige dames gespot, had het voornemen Dolli keertje beter te leren kennen. Na het broodje met een biertje naar buiten, alwaar ik 2 bekende Nl beren tegen kwam. Altijd leuk om een beetje te kunnen ouwehoeren, over van alles en nog wat, en natuurlijk ook over de dames. Na een uurtje buiten genieten werd het tijd om een kamertje te gaan maken. Ik zag Dolli binnen, dus haar aangesproken. Helaas had ze een 'termin' over 10 minuten, dus maar eens verder gaan kijken. Tot mijn verrassing kwam ik Mary tegen, die had ik niet op de AWL gezien. Dat klopte want ze was vandaag pas begonnen na haar vakantie. Nu had ik haar ooit wel eens op de kamer gehad, dacht ik, maar wist het niet zeker. Maar toch geprobeerd en dat was een groot succes, wat een heerlijk mooi en nog jong meisje is Mary, met prima service. Alleen misschien die aardbeien condoom, daar houd ik niet zo van (stinken en zijn erg dik/gevoelloos). Dus me uiteindelijk, na diverse standjes etc., met een heerlijke FT (+35) laten klaarkomen. Uiteindelijk 100 euries afgerekend (incl 5 euro fooi) en dat was dik verdiend.

    Me verder vermaakt aan het zwembad met paar biertjes en die andere beren. Ook de wellness was weer erg fijn. Misschien wel zoals eerder wat (te) weinig meiden t.o.v. de beren, maar er was regelmatig toch wel hier en daar wat te kapen voor een kamergang.

    Rond 6 uur een bestelling gedaan, had al lang niet meer een menu besteld, omdat ik het buffet ook altijd erg smakelijk vind en vaak geen zin heb een half uur te wachten op mijn eten. Gekozen voor de steak....nou ja dat stuk plakvlees (iets tussen gehakt en een echte steak) dat na zo'n 20 minuten werd uitgeserveerd, was veels te zout en mag eigenlijk de naam van steak niet dragen. Afijn dit was eigenlijk het enige minpuntje deze dag. Verder heerlijke dag gehad en in de avond na nog een rondje wellness en een paar koffie weer naar huis gekacheld.

  23. Onderstaande 23 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 september 2021),buttlover (20 september 2021),hasta la pasta (19 september 2021),Herr Fick (19 september 2021),hvdk52 (20 september 2021),jansenroy (20 september 2021),Klatergoud (20 september 2021),Kwakje (20 september 2021),Kwant (19 september 2021),le_belge (20 september 2021),Massi (19 september 2021),mechelen (19 september 2021),mentholbear (19 september 2021),Patjax (24 september 2021),pret (19 september 2021),Schietgraagft (20 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Shakir (19 september 2021),swazontneuf (20 september 2021),VAZKOR (19 september 2021),Viscamessi (20 september 2021),Wijze grijze (19 september 2021),yylover (19 september 2021)

  24. #2589
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Mein letzter Besuch im Babylon ist schon einige Tage her.
    Strahlend blauer Himmel, Sonnenschein..alleine das ist die Garantie für einen schönen Urlaubstag im Club.
    Eintritt bezahlt, geduscht machte ich mich auf zur ersten Runde durch den Club. Was?
    Es ist 11.30 und Karla ist noch frei? Ich begrüßte Sie und bei einer gemeinsamen Zigarette im vorderen Wintergarten unterhielten Wir uns über die letzten Neuigkeiten. Ich hatte Lust und so gingen Wir nach unten um uns gegenseitig zu vergnügen. Über die Perfomance von Karla brauche ich hier nicht weiter zu schreiben. Wer Sie kennt weiß dass es eine schöne Stunde wurde. Ihr den Liebeslohn danach überreicht und entspannt konnte ich mich in den Garten machen um die Sonne zu geniessen.
    Scrotum war schon dort und informierte sich über die Tagesnachrichten aus seiner Zeitung. Später hatten Wir ein informatives Gespräch über einige Geschehnisse aus anderen Clubs. Mit ihm macht die Unterhaltung Spaß, denn es sind nicht die 'platten' Puffgespräche. Er machte mich neuigierig auf einen Club/Treff in den NL "Ramontiek" den er und noch einem seriösen Clubkollegen besucht hatte und nur Gutes erzählte.
    Im Verlauf des Tages war meine Entscheidung, schon früh mit Karla zu 'zimmern' eine gute Entscheidung war, bestätigt. Denn an dem Tag war Sie mit zwei "Panekoeken" bis zum frühen Abend dauerbelegt.
    Alice war an dem Tag auch gut gelaunt, so war es nur eine Frage der Zeit, wann Wir Beide auch am frühen Abend für eine Stunde uns vergnügten. Aber ich glaube, Alice hat mich diesmal "benutzt". Schön war es trotzdem.
    Bald war am Abend der Club ziemlich leer, sodaß ich gegen 22.30 den Tag und Abend für mich beendete.
    Babylon, ich komme wieder!

    vanKees

  25. Onderstaande 13 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 september 2021),Eddy_V (20 september 2021),hvdk52 (20 september 2021),Kwant (20 september 2021),le_belge (20 september 2021),Massi (20 september 2021),mentholbear (20 september 2021),noglangnietuitgewandeld (21 september 2021),Schietgraagft (20 september 2021),Scrotum (20 september 2021),stimpy3 (20 september 2021),swazontneuf (20 september 2021),yylover (21 september 2021)

  26. #2590
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Afgelopen 2 week 3 clubs bezocht, Babylon, Sixsens en Venus.

    Babylon:
    Babylon op een zondag bezocht. Het was erg rustig. Weinig dames en ook weinig klanten. Er hing weinig sfeer. De entree is verlaagd naar 65, maar de dames hanteren nu een prijs van 60 per half uur, wat veel klanten doen afschrikken denk ik. 1 kamer gedaan met Roberta. Dit was, zoals altijd, erg goed.

    Sixsens:
    Ik ben voor het eerst in Sixens geweest, op een doordeweekse dag. Mooie club, groot. 2 sauna's, jacuzzi, stoomcabine en buitenbad, dus dat is top. Restaurant en het eten is ook goed. Mooi is ook het buitenterras met buitenbar en mooi uitzicht. Het was er niet erg druk die dag. Ik vond wel dat er veel dames rondliepen met silikonen en opgezwollen lippen. Er zeker een stuk of 10 gezien. In Babylon heb ik nog nooit een meid gezien met silikonen en in Venus alleen Sandra. Verder vond ik de poortjes naar de kamers vreemd en ook dat je de handdoek terug moet brengen bij de receptie. Handiger is het volgens mij om een wasmand te plaatsen bij de douches, maar verder vond ik de club erg goed. 1 kamer gedaan met de bulgaarse Maria, mijn eerste bulgaarse na alleen roemeense dames in saunaclubs. Geen super knappe dame, maar het was echt een topkamer. Communicatie ging soms wel een beetje stroef, want ze sprak (en begreep) weinig engels.

    Venus:
    Als laatste Venus nog bezocht. Er waren erg weinig dames, ik dacht een stuk of 6. Ook weinig klanten. Er hing weinig sfeer. Eigenlijk helemaal geen sfeer. Wel een goede kamer gehad met Mariana. Anka en Sara waren niet te krijgen. De hele dag volgeboekt. Anka was ondanks dat wel spontaan, Sara kwam erg arrogant over. Na de kamer met Mariana maar vertrokken, want er was verder weinig te doen. Sauna binnen werkte niet en buiten werkte slecht. Werd niet warmer dan 50 graden.

    Babylon en Venus zijn de 2 clubs die ik het vaakst heb bezocht. Als ik Sixens met deze 2 clubs moet vergelijken, dan vind ik dat Sixsens denk ik de grootste club is van deze 3, met Babylon de meest complete wellness heeft, het ruimste restaurant heeft, maar dat het eten (met name a la carte) in Babylon beter is. Ook de drank (verschillende soorten bier inclusief) is beter in Babylon. Sixsens heeft denk ik de meeste dames, maar Venus heeft gemiddeld de mooiste dames. Sixsens heeft de meeste dames met silikonen. In Sixsens jagen de dames het meest en in Venus het minst. De kwaliteit van de dames kan ik nog niet beoordelen voor Sixsens, omdat ik nog maar 1 dame heb gehad, maar de kwaliteit van de dames in Babylon is wel een stuk beter dan die in Venus.

  27. Onderstaande 15 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Caracol (20 september 2021),DenBoob (21 september 2021),Frank-de (22 september 2021),Johnsonxxx (21 september 2021),Kwakje (21 september 2021),le_belge (21 september 2021),Massi (21 september 2021),mentholbear (22 september 2021),Schietgraagft (21 september 2021),Scrotum (21 september 2021),SeX++ (21 september 2021),Siberische tijger (21 september 2021),Ties85 (23 september 2021),Tonio (20 september 2021),yylover (21 september 2021)

  28. #2591
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Am Samstag, den 25.09. ist wieder eine große Geburtstagsparty im Club. Ich werde den Tag meiden...

    vanKees

  29. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 september 2021)

  30. #2592
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    .... meiden...

    vanKees
    Ik denk dat er nu veel nederlanders en vlamingen komen om die meiden eens te bekijken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  31. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 september 2021)

  32. #2593
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Hahaha...
    Zie je, het misverstand gebeurt niet als ik vermijd om over Africaans te schrijven.
    En er meiden is een meisje.

    vanKees

  33. #2594
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Het plannen van dit bezoek aan Babylon was even puzzelen, maar onlangs paste het prima. Het najaar is altijd een drukke periode en de gemiddelde berichten op de fora zijn niet van dien aard dat er voor mij een erg hoge prioriteit was. Maar, een mens wil wel eens wat anders dus de route naar Elsdorf maar weer eens ingeslagen.

    Na aankomst helaas geen LU. Alles zag er wel vertrouwd uit en de incheck ging vlot. Gelukkig geen geleuter meer met Ausweiss e.d., enkel het advies om een mondmasker bij je te dragen, just in case … Dus iedereen liep er mee om de bovenarm. Snel omkleden, biertje halen en genieten van dit vocht en de aanwezige dames.
    Veel nieuwe gezichten en al heel snel viel mijn oog op een fraaie slanke grote jongedame. Isabella bleek ze te heten en ze viel me telkens weer op aangezien haar heerlijke ‘möpsen’ tijdens het wandelen zo overheerlijk mee wipten ……..? Maar, dame was frequent bezet.

    Uiteindelijk kwam ik Isabella spontaan tegen en er ontstond een praatje. Ze is niet echt de mooiste maar ze heeft met haar 21 lentes natuurlijk wel een betoverend lijf. De deal kwam snel rond. Naar een kamertje beneden getogen en aldaar kon het gekende liefdesspel beginnen. Isabella is gewoon een heerlijk meid, door haar leeftijd nog niet zo ervaren had ik het idee, maar het was absoluut geen straf om met haar op kamer te zijn. Nadien Isabella haar welverdiende loon gegeven en met een knuffeltje afscheid genomen.
    After sales viel wat tegen helaas.

    Tussendoor wat zitten kletsen, zitten snacken (keuken was weer goed in orde) en een beetje rond gekeken. Karla o.a. kwam even bij me staan voor een praatje en bracht mij bijna in de verleiding om weer op kamer te gaan. Toen ik constateerde dat ze helemaal ‘origineel’ is (prachtig dus) zei ze dat haar lippen dat niet waren en wat ik ervan vond. Daarop gezegd dat dit niet aan mij is om te beoordelen. Als ze het zelf mooi vindt dan is dat toch waar het om gaat! Dat antwoord verraste haar zeer aangenaam en vond ze wel lief. Wat een overheerlijke dame is dit. Karla staat weer op mijn lijst voor de volgende keer.

    Voor het eerst koos ik voor een half uur massage bij Milenka. Een hele aardige dame, die wat te veel kletst, maar wel haar vak verstaat. Een zeer aangename ervaring die ik zeker nog eens onderga.

    Tja en aan alle goeds komt een einde. Nog wat gegeten, omkleden maar en de lange terug reis gestart. Het was weer een lekkere middag in Babylon. Toch een club die er toe doet, goede LU (alhoewel die beter was, maar dat komt wel weer), uitstekende verzorging en wellness. Een man komt hier niets tekort en tot snel maar weer.


    Grtz.
    K

  34. Onderstaande 20 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 september 2021),Elmo3108 (24 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (24 september 2021),Johan35 (25 september 2021),Johnsonxxx (25 september 2021),Kwakje (24 september 2021),le_belge (24 september 2021),Massi (25 september 2021),mechelen (24 september 2021),mentholbear (25 september 2021),Patjax (24 september 2021),Schietgraagft (24 september 2021),Scrotum (30 september 2021),SeX++ (26 september 2021),Shakir (24 september 2021),swazontneuf (26 september 2021),Viscamessi (27 september 2021),WANDELAAR5 (24 september 2021),Wijze grijze (24 september 2021),yylover (24 september 2021)

  35. #2595
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Das Wetter am Donnerstag war schön, also ab in den "Sündenpfuhl"!
    Karla hat mich schon beim Eintritt abgepasst und mir deutlichst gezeigt, dass meine Zimmerkarte bei ihr schon geschrieben ist. Durfte
    aber schon noch einen Kaffee und eine Zigarette mir genehmigen. Das Liebeszimmer Nummer 1 war es dann für eine Stunde und kann
    eine DL schon nach einer Nacht 'ausgehungert nach Sex' sein? Nein, aber die Illusion die mir Karla
    bietet ist schon gut.
    Erholung am Pool, einige Tipps einem Babylon-Novizen gegeben, der sogar noch Saunaclub Neuling
    war und dem das Grinsen dauerhaft im Gesicht stand.
    Am Nachmittag hat mich dann Mary schon fast an der Angel. Im Gespräch sagte ich zu Ihr: "Du küsst doch nicht". In den nächsten
    Sekunden hat Sie mich vom Gegenteil überzeugt, sodaß ich mich nur noch kurz zum Duschen verabschiedete um eine aktive Stunde
    mit ihr zu verbringen. Ich werde nicht wieder 1,5 Jahre warten um mich mit Ihr zu vergnügen. Wenn Mary natürlich will!
    Am Donnerstag drei neue Dl am Start. Habe nur einen Namen, Melissa mit dem roten Lippenstift. War u.a. in der Schweiz tätig,
    aber ich hatte schon mein "Pulver" verschossen um mich um Sie zu bemühen.
    Die anderen beiden bekamen von einem 'Stammi' keine gute Bewertung ???
    Ab abends gegen 22.00 Uhr ist der Club fast ausgestorben und mutiert meiner Meinung zu einem richtigen Tagesclub.
    Ich wünsche dem Babylon zu den Stammgästen noch neue Gäste, dass es weiter aufwärts geht.
    Que vadis Babylon? Jetzt sehe ich langsam den Weg wieder nach oben.

    vanKees

  36. Onderstaande 15 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2021),Eddy_V (27 september 2021),hasta la pasta (27 september 2021),jansenroy (27 september 2021),Klatergoud (27 september 2021),le_belge (27 september 2021),Massi (27 september 2021),mentholbear (28 september 2021),Patjax (27 september 2021),Schietgraagft (27 september 2021),Scrotum (30 september 2021),swazontneuf (29 september 2021),Ties85 (27 september 2021),Viscamessi (27 september 2021),yylover (27 september 2021)

  37. #2596
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Zondag 26/09 ook is naar BB geweest, naar zondagse normen was het er vrij rustig. Twee oudgediende aanwezig Gina en Aranca, die weliswaar als klant aanwezig waren met hun "vriend".
    Voor liefhebbers van small en skinny genoeg keuze aanwezig. Onder andere Sacha die er nog steeds goed uit ziet dus nog steeds puur natuur, een aantal nieuwe gezichten, die in mijn ogen er best leuk uitzien.
    Had zelf een afspraak geboekt met een decorstuk van de club...om eens lekker te kunnen pannekoeken.
    Heb ook eens naar de kamers gaan kijken om eventueel te overnachten, maar vind het iets te spartaans voor de prijs...zelfs al lijkt het aantrekkelijk om 's morgens te kunnen ontbijten tussen de aanwezige dames.
    In het algemeen genomen, het blijft nog steeds de moeite om naar daar af te zakken en ja ik weet het die 10 euro meer voor 30 minuten mag toch geen drempel zijn. Zelfs bij het pannekoeken moet je ze bijbetalen,
    maar goed...het leuke uitzicht van de blote DVP's is al de moeite waard om er naar toe te gaan.

  38. Onderstaande 12 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 september 2021),Kwakje (27 september 2021),Kwant ( 5 oktober 2021),le_belge (27 september 2021),Massi (28 september 2021),mentholbear (28 september 2021),Patjax (27 september 2021),Schietgraagft (28 september 2021),Scrotum (30 september 2021),SeX++ (27 september 2021),swazontneuf (29 september 2021),Viscamessi (29 september 2021)

  39. #2597
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Inleidende beschietingen

    Get back, get down
    Pull me closer if you think you can hang
    Hands up, hands tied
    Don't go screamin' if I blow you with a bang
    Live fast, die young
    Bad girls do it well
    Live fast, die young
    Bad girls do it well


    Eindelijk vakantie en wat is er beter om te relaxen en onthaasten dan een club. Dus afgelopen donderdag voor het eerst in jaren Babylon weer eens bezocht op een doordeweekse dag. Tevens een opmaat en opwarmertje voor de geplande vaginatietoer langs wat clubs dieper gelegen in Duitsland met een oversteek naar Oostenrijk en Zwitserland. Rond half een de parkeerplaats opgedraaid en deze was nog behoorlijk leeg. Vlotte coronacheck en gewapend met twee handdoeken richting kleedkamer. Een snelle ronde wees uit dat de man/vrouw verhouding ongeveer 1:1 was wat de mogelijkheid om bepaalde dames te kunnen schaken behoorlijk verhoogden. Op voorhand had ik al een aantal dames in gedachte om de vacante positie van clubwife op te vullen nu Julia M.I.A. is.

    Ik zag Sascha in de serre bij de bar op een krukje zitten en laat zij nu net één van de dames zijn die op het lijstje stonden. In het verleden regelmatig wat met haar gedold maar daar was het bij gebleven. Bij mijn vorig bezoekje een aantal weken geleden was ze dauergebucht en hoewel de kans ditmaal kleiner zou zijn wilde ik geen risico nemen en nam plaats bij haar aan het tafeltje. Even bijgepraat maar we wisten beiden dat we toch op een kamer zouden terechtkomen waarop we verkasten. Het zou een heerlijk uurtje worden waarbij je denkt dat je alle variaties van een BJ wel gehad hebt. Echter kwam zij er met eentje op de proppen die voor mij nieuw was. Uiteindelijk via een boostershot een bijdrage geleverd aan haar weerstand, proteïnegehalte en beurs.

    Hierna een bubbelbadje genomen en een hapje gegeten ter bevordering van het herstel. Er waren nog wat Nederlandse beren waaronder eentje der Zwitserlandgangers die aan het afkicken was van zijn Zwitserlevengevoel. Het was uitermate gezellig vertoeven en de nodige verhalen werden uitgewisseld. Toen we aan de bar zaten kwam er een nieuwe dame voorbij waarvan we al hadden geconstateerd dat ze by far de mooiste was. Onze gezondheidsliefhebber sprake haar aan. Volgens mij zei ze Melissa en volgens hem iets in de trant van Mirella. Een 22-jarige Roemeense met een body waarop je een spijker kon stuk slaan (of waar je het liefst in zou willen voortplanten) die overgekomen was uit Samya. Op een uitzondering daargelaten meestal niet een aanbeveling (iets wat ze later zelf bevestigde door de andere beer een upsell pakketje voorhield voor wat in Babylon standaard is).

    Gezelligheid kent geen tijd en de uren vlogen voorbij. Inmiddels was het tijd voor het avondeten en de vis van de dag was zalm. Ik twijfelde hierna om door te rijden naar Samya maar besloot om daarmee te wachten tot het eten ietwat gezakt was en nam plaats op een bankje in het achterste gedeelte. Na een tijdje bleken alleen Dolli en ik daar overgebleven en ik gebaarde haar waar is iedereen gebleven. Ze gebaarde terug dat ze het ook niet wist met een hint om haar gezelschap te komen houden. Haar poppenlijfje past perfect in de Patjax mal qua ideale body en twijfelde dus geen moment om op haar uitnodiging in te gaan. Eigenlijk vreemd dat het nooit eerder tot een kennismaking is gekomen. Het gesprekje verliep vlotjes totdat een onverlaat het nodig vond het geluidsniveau van de muziek dermate de hoogte in te laten gaan dat je een roeptoeter nodig had om er boven uit te komen. Ze stelde voor dat we hier beneden aan gingen ontsnappen in een intiemere setting. Gedurende de daarop volgende tweeëneenhalf uur bleek ze ook qua humor, speelsheid, intelligentie en persoonlijkheid perfect bij mij te passen. Het erotische gedeelte was een waar genot en het kan zomaar zijn dat ze het vacante plekje van Julia gaat opvullen.

    De inspanningen van mij afgespoeld en de club bleek qua beren zo goed als uitgestorven. In het achterste gedeelte hingen wat dames samen. Teruggelopen naar mijn kluisje om mijn naam als de candy dealer eer aan te doen en terug te keren met de box of chocolates en Chupa Chups. Vooral de chocolade gehuld in euro biljetten zorgden voor de nodige hilariteit waarbij Isabella zich op een zeer positieve wijze presenteerde en zichzelf weleens in de rol van mijn fluffer voor de volgende keer te hebben aangediend en Mary die al op mijn lijstje stond absoluut onderwerp is voor een intiemere kennismaking. Aardig geplunderd besloot ik nog een sigaretje te roken voordat ik naar huis zou gaan. Dolli was wat aan het eten. Nog wat nagebabbeld en ze liet geheel toevallig vallen wanneer ze me graag terug wilde zien. Sleutel ingeleverd en met een grote glimlach de deur naar de echte wereld geopend. Een beter begin van mijn vakantie had ik mij niet kunnen wensen en op een doordeweekse dag is Babylon gewoonweg heerlijk vertoeven.

    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  40. Onderstaande 28 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 september 2021),DDDD (27 september 2021),Giodude (28 september 2021),GrandCru (28 september 2021),hasta la pasta (28 september 2021),Healthylover (30 september 2021),Herr Fick (28 september 2021),jansenroy (28 september 2021),Klatergoud (28 september 2021),Kwant ( 5 oktober 2021),le_belge (27 september 2021),Massi (28 september 2021),mechelen (27 september 2021),mentholbear (29 september 2021),Mooiejoke (10 oktober 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Schietgraagft (28 september 2021),Scrotum (30 september 2021),SeX++ (28 september 2021),Shakir (27 september 2021),Siberische tijger (27 september 2021),snaal88 (29 september 2021),Sphinx (28 september 2021),swazontneuf (29 september 2021),Viscamessi (29 september 2021),WANDELAAR5 (27 september 2021),Wijze grijze (27 september 2021),yylover (27 september 2021)

  41. #2598
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik had de keus tussen zondag en maandag, dus dan raadpleeg je de aanwezigheidslijst om te zien of er nog interessante dames gepland staan. De maandag toonde als te verwachten een heel dun lijstje. Zondag waren er wel een paar favo's van me. Maar er bleek weinig van te kloppen. In de loop van de dag wordt de lijst soms wel bijgewerkt, maar dan ben je al binnen. Het blijft dus tot zekere hoogte een gok. Meestal komt het linksom of rechtsom toch wel goed. Ook een aantal nieuwe dames gezien, van jong slank en knap, tot eh, iets ouder, eh iets minder slank, en eh, iets minder knap.

    Er waren autoraces op het grote scherm, die veel belangstelling trokken. Goed, een ieder zijn plezier, maar ik heb niks met sport. Ben meer geïnteresseerd in de dame die het best is in bed dan in de coureur die het eerst de finish haalt. Schijnt de laatste tijd vaak ene Verstappen te zijn heb ik me laten vertellen. Dus hield ik het maar bij mijn eigen race, waarbij Sasha me als eerste over de finish hielp met haar magische mondje. En Rose als tweede met haar sappige doosje.

    Verder was de steak weer van goede kwaliteit, en waren de bijlagen gevarieerd. Hoewel er ook een bak bijstond waarvan de inhoud me van het soort leek die iemand met een toch al verhoogd cholesterol net over het randje zou kunnen duwen. Daar maar van af gebleven, maar evengoed genoeg keus om een verstandige maaltijd uit de schijf van vijf samen te kunnen stellen.

    De ene keer is de andere niet, maar goed ook, in ieder geval weer na een paar goede kamers de deur achter me dicht horen vallen. Ik blijf in Babylon noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  42. Onderstaande 23 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 (29 september 2021),forgetskinnyletsgetfatty (29 september 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),hasta la pasta (30 september 2021),Herr Fick (29 september 2021),jansenroy (29 september 2021),Johan35 (29 september 2021),Klatergoud (29 september 2021),Kwant ( 5 oktober 2021),le_belge (29 september 2021),Massi (30 september 2021),mechelen (29 september 2021),mentholbear ( 4 oktober 2021),Patjax (29 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Schietgraagft (29 september 2021),SeX++ (29 september 2021),Shakir (29 september 2021),Siberische tijger (29 september 2021),swazontneuf (29 september 2021),Viscamessi (29 september 2021),WANDELAAR5 (29 september 2021),Wijze grijze (29 september 2021)

  43. #2599
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.602
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Die "Anwesenheitsliste" des Clubs scheint mir derzeit tatsächlich aktuell ziemlich verlässlich: Bei meinem Besuch waren die angekündigten Damen (etwa 20) nach meinem Kenntnisstand weitgehend anwesend. Die Zahl der männlichen Gäste lag wohl etwas höher, aber ich fand es in dieser Hinsicht recht angenehm. Man(n) hatte zumindest zu jeder Zeit schöne, junge, nackte Frauen anzuschauen! Ja, vielleicht geht es (durch die leichte Senkung des Eintrittspreises?) bei der Anzahl weiblicher und männlicher Gäste tatsächlich ein wenig bergauf!

    Die meisten Damen im Club finde ich optisch sehr attraktiv, auch wenn viele sich auffallend ähnlich sehen: jung, schlank, mittellanges bis langes schwarzes glattes Haar,... Aber da mir dieser Typ gefällt, will ich mich darüber sicher nicht beschweren. Die Stimmung im Club empfinde ich allerdings weiter als zurückhaltend bis kühl. Die Damen praktizieren zumeist das, was man mit "wait and see" beschreiben könnte. Anstelle der früher üblichen Animation durch gesellige Annäherungen auf den Sofas, Pole-Dance-Darbietungen, Wasserspiele im (whirl)pool, öffentliche action im Kino,... bleibt es aktuell leider weiter oft bei einem fast desinteressierten Neben- statt Mit-Einander. Da wo früher interessierte Blicke und Lächeln meistens zu einer Kontaktaufnahme (und oft zu mehr) führten, passiert heute in vielen Fällen leider gar nichts! Nur Tanja ist wie immer: Sie geht auf viele Männer zu und sie zeigt ihnen schon im Barraum, was sie kann

    Ich habe mich auch über das Lächeln der schönen Melissa gefreut. Sie ist seit einer Woche im Babylon (vorher Schweiz, Lausanne), sieht für mich sehr attraktiv aus: jung, schlank, langes schwarzes glattes Haar, kleine Brüste, (zu) viel dunkelroter Lippenstift,... Und - wie gesagt - sie lächelt. Das, was sie mir im kurzen Vorgespräch versprochen hatte, hat sie gehalten. Der Funke ist bei mir allerdings nicht übergesprungen. Ich fand unser Zimmer korrekt, nicht mehr und nicht weniger.

    Die bei weitem schönste Stunde des Nachmittags habe ich mit Dolly verbracht. Unsere ersten zärtlichen Begegnungen liegen mehr als 2 Jahre zurück, unsere nächsten werden hoffentlich schon bald folgen!

  44. Onderstaande 18 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (29 september 2021),Eddy_V (29 september 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),hasta la pasta (29 september 2021),Herr Fick (29 september 2021),jansenroy (29 september 2021),Johan35 (29 september 2021),Klatergoud (30 september 2021),Kwant ( 5 oktober 2021),Massi (30 september 2021),mechelen (29 september 2021),mentholbear ( 4 oktober 2021),Patjax (29 september 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Schietgraagft (29 september 2021),SeX++ (29 september 2021),Siberische tijger (29 september 2021),swazontneuf (29 september 2021)

  45. #2600
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Vorige week viel er een kortingskaartje van W2 in mijn inbox. Wist nog niet eens dat ik er stond ingeschreven, zal wel van voor de cororonatijd zijn geweest.
    Maar in een goede bui van Willem dan toch dit geschenk gekregen. Dank hiervoor.
    Heb hier gisteren dankbaar gebruikt van gemaakt. Zo dadelijk me weer opnieuw inschrijven.

    Ik kom nu sinds de zomer bijna wekelijks in Babylon, en dan valt er eigenlijk niet meer veel te schrijven. Een paspoortje wat aanvullen met een, voor mij, nieuwe dame, meer zit er niet in.
    Maar met een kortingskaartje ben je wel, min of meer, verplicht om dan toch maar iets te schrijven.
    Waarom ik graag in deze club verblijf moge wel duidelijk zijn. Een beetje PSR gevoel met een redelijk hoog kwalitatief gemiddeld servicenivo.
    En vanaf de zomer zie ik wekelijks het aantal dames langzaam weer toenemen tot inmiddels meer dan 30 dames.
    Ook een aantal nieuwe jonge dames, sommige rekenend tot het stunnernivo. Over hun service kan ik niks zinnigs zeggen, maar wie weet wat de toekomst brengt.
    Gisteren is me verteld dat zowat alle dames zijn gevaccineerd, zelfs de dames die me een tijdje geleden meldden dat ze dit absoluut niet zouden doen.
    Ik denk dat er geen ontkomen meer aan is. Je kan een voor- of tegenstander zijn, zonder vaccinatie zal het steeds lastiger worden.

    De sfeer is nog steeds gemoedelijk, al wordt het wel wat drukker. Voorlopig echter geen vergelijking van voor de coronatijd.
    In het weekend blijf ik er weg, dus geen verjaardagspartijtjes of een dronken Eddy meer meegemaakt. Af en toe wil nog wel eens de volumeknop omhoog, maar gelukkig is dit altijd van korte duur.

    Voor mijn eigen kamers behoren Alice en Rebecca tot mijn absolute favorieten. Maar ook een paar keer met Bella en Roxanna op de kamer geweest, tot grote tevredenheid.
    Nieuw waren Timea (zo mooi !) en Christina (niet voor herhaling vatbaar). Hopelijk komt er later wat meer bij.

    En eigenlijk ben ik al weer klaar met schrijven. Wat mij betreft mag het zo blijven in deze club. Genoeg dames, een beetje keuzestress, en geen grote drukte.

    Groetjes uit Limboland

  46. Onderstaande 29 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 oktober 2021),Eddy_V ( 2 oktober 2021),Getrouwd ( 2 oktober 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),Herr Fick ( 2 oktober 2021),jansenroy ( 2 oktober 2021),Johan35 ( 3 oktober 2021),Johnsonxxx ( 3 oktober 2021),JonnyFontane ( 2 oktober 2021),Jooploop ( 3 oktober 2021),Klatergoud ( 4 oktober 2021),Kwakje ( 4 oktober 2021),Kwant ( 5 oktober 2021),le_belge ( 2 oktober 2021),Massi ( 2 oktober 2021),mechelen ( 2 oktober 2021),Meme Moo ( 2 oktober 2021),mentholbear ( 4 oktober 2021),Patjax ( 3 oktober 2021),Pierke69 ( 7 oktober 2021),Schietgraagft ( 5 oktober 2021),SeX++ ( 2 oktober 2021),Shakir ( 2 oktober 2021),Siberische tijger ( 2 oktober 2021),Sparky ( 2 oktober 2021),swazontneuf ( 2 oktober 2021),Ties85 ( 5 oktober 2021),Viscamessi ( 4 oktober 2021),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2021)

 

 
Pagina 104 van 161 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.