Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31

Discussie: Maagd

Last Online
    25 april 2025 @ 22:02
    Discussies
    2
    Thanks
    7

Standaard Maagd

Hallo,

Ik ben inmiddels 28 jaar en nog steeds maagd. Nu ben ik aan het denken om een bezoek te brengen aan een DVP.
    Woon zelf in omgeving Venlo.

Ik denk dat het wel fijn is als de dame die ik bezoek Nederlands spreekt, maakt het toch wat minder ongemakkelijk denk ik zelf.
    Ik heb al wat gelezen en er werd eigenlijk aangeraden om een privé huis te bezoeken hiervoor?
    Hebben jullie tips, aan/afraders?

Alvast bedankt!

Last Online
    Vandaag @ 04:07
    Discussies
    52
    Thanks
    5.149

Standaard

Denk dat een privehuis wel een goede tip is.
    Ik zou wel gaan voor een wat oudere / ervaren warm type. Niet het type afwerkster.
    Beste aan de gastvrouw vragen of zon type aanwezig is. En vooraf een huis kiezen waarvan je het idee krijgt dat er zeker dat soort types aanwezig zijn. Door de website te bekijken met het dames aanbod.

Succes. En veel plezier met je eerste ervaring.

3. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel ( 5 september 2021)

Last Online
    27 april 2025 @ 16:14
    Discussies
    1
    Thanks
    50

Standaard

Als maagd op 28 iets is waar je van af wilt, dan is het bezoek aan een profi een goed idee.
    Een echt spectaculaire ontmaagding kan ik wel verzinnen in een ver buitenland, maar daar heb je niets aan omdat dat stil ligt door corona.

Verder ligt het eraan wat voor mens je bent: als dit een zenuwending wordt, dan is een prive huis waarschijnlijk het beste idee.
    Als je iets meer spannends wilt, dan is vanuit Venlo de saunaclub in Lemiers goed bereikbaar (om mij onduidelijke redenen schrijven we de naam hier niet). Kies een rustige dag. Je kunt dan een dag tussen leuke vrouwen rondlopen, iets eten, wat hangen aan de bar (alcohol werkt slecht in deze combinatie), wellness en in alle rust een keuze maken.

Volg het verstandige advies van Piet Potent: kies een dame met een gemiddeld, of iets onder gemiddeld uiterlijk, een rustig type waar je al een prettig gesprekje mee kunt voeren in de bar, boven de 26 jaar en met een langere ervaring in dit werk. Voor de eerste ronde zeg nee tegen de hele knappe, hele jonge,en degenen die direct op je duiken.
    En vergeet vervolgens dit advies: als je droomvrouw gelijk op je springt en het een ramp wordt op de kamer houd je waarschijnlijk ook wel een goede herinnering over. Voordeel van een club is dat je toch wel een extra rondje kunt maken als het eerste half uurtje tegen valt (of heel goed was).

Geniet van de eerste keer, laat het komen zoals het komt en probeer er niet een fysieke topprestatie van te maken.
    (ik laat het aan de fans van de club om met een paar namen te komen die aan de beschrijving voldoen)

Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

D'r zijn ook clubs die een speciaals 'ontknapingstarief' hebben, voor mannen die nog nooit sex hebben gehad en nerveus zijn/nog niet weten hoe alles werkt enzo. Geen idee hoe dat is, maar reken er maar op dat je veel meer betaald voor meer geteut (en dat je nog het risico lootp om te worden behandeld als een zwakzinnige die niet helemaal goed is).

Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Discussies
    324
    Thanks
    19.019

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    D'r zijn ook clubs die een speciaals 'ontknapingstarief' hebben, voor mannen die nog nooit sex hebben gehad en nerveus zijn/nog niet weten hoe alles werkt enzo. Geen idee hoe dat is, maar reken er maar op dat je veel meer betaald voor meer geteut (en dat je nog het risico lootp om te worden behandeld als een zwakzinnige die niet helemaal goed is).
    Ervaring mee soms?

Last Online
    Vandaag @ 05:01
    Discussies
    324
    Thanks
    19.019

Standaard

Tyrots welkom op het forum.

Eigenlijk is het niet zo belangrijk of de 1e goed al dan slecht is. Belangrijker is dat je je aangetrokken voelt en klik hebt met de betreffende dame. Dus let niet teveel op adviezen dat je je perse op een ervaren en minder aantrekkelijke vrouw moet richten. Zoek gewoon een dame uit die je leuk vind en ga ervoor zou ik zeggen.

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wanderer13 Bekijk bericht
    Als maagd op 28 iets is waar je van af wilt, dan is het bezoek aan een profi een goed idee.
    Een echt spectaculaire ontmaagding kan ik wel verzinnen in een ver buitenland, maar daar heb je niets aan omdat dat stil ligt door corona.
    .......
    Geniet van de eerste keer, laat het komen zoals het komt en probeer er niet een fysieke topprestatie van te maken.
    (ik laat het aan de fans van de club om met een paar namen te komen die aan de beschrijving voldoen)

Gaat wel een zenuwending worden, dus ik denk dat een privé huis nog de beste keuze zal zijn.
    Misschien dat dat al een hele uitdaging wordt.
    Iets spannenders kan dan misschien een volgende keer als er herhaling komt.

Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Discussies
    48
    Thanks
    4.897

Standaard

Een bezoek aan saunaclub zou ik ook afraden, zeker niet alleen. DVP's hebben een neus voor beginnende jonge beren en zullen je compleet kaal plukken met snelle afwerksex.
    Natuurlijk zitten er goede dames tussen, maar die kan je er als beginneling echt niet uithalen.
    Ik heb zelf wel een goede ervaring met Sanne prive in Herten. De gastvrouw aldaar zou je misschien aan de juiste dame kunnen helpen (geen garantie overigens).
    Op Kinky.nl kan je de aanwezige dames meestal wel bekijken.

Succes met deze stap. Gewoon doen !

Oh ja, welkom op dit forum.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Op Kinky.nl kan je de aanwezige dames meestal wel bekijken.
    Alleen zul je ook zien dat je maar zelden de dame van de foto's tegenkomt. Op z'n best 'komen de foto's in de buurt' (zeg maar, de dame is ook een brunette, maar zeker niet de brunette van de foto's).

Ik denk dat je in een tent als venus het beste aan je trekken komt, maar dan moeten d'r wel beschikbare dames zijn, en daar ontbreekt het de laatste tijd een beetje aan door een berenoverschot, voor wat ik begrijp...

Last Online
    Gisteren @ 12:14
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.613

Standaard

Yylover bedoelt dat de foto’s van de dames van Sanne Privé op kinky staan en die zijn er ook echt met hun dagen van aanwezigheid.
    En er zijn ook altijd nog enkele Nederlandse dames.
    In Overloon zit ook een leuke tent, het Landhuisje, met enkele Nederlandse dames waarvan wat profielfoto’s op hun website staan.
    één van deze twee huizen zouden een prima begin kunnen zijn. Nette club met net als in Herten een parking met privacy vanaf de weg (geeft een eerste bezoek misschien ook wat rust in de kop)

en anders heeft Partycrasher misschien nog wel tips : hij was tot z’n 38e maagd
    En Garde

Last Online
    Vandaag @ 00:33
    Discussies
    4652
    Thanks
    46

Standaard

Er zijn best "vaders" die met jou op stap zullen gaan naar een club.

Voor de rest
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.613

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er zijn best "vaders" die met jou op stap zullen gaan naar een club.

Voor de rest
    of een oom die naar Sanne komt om de deur open te doen
    En Garde

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Yylover bedoelt dat de foto’s van de dames van Sanne Privé op kinky staan en die zijn er ook echt met hun dagen van aanwezigheid.
    En er zijn ook altijd nog enkele Nederlandse dames.
    In Overloon zit ook een leuke tent, het Landhuisje, met enkele Nederlandse dames waarvan wat profielfoto’s op hun website staan.
    één van deze twee huizen zouden een prima begin kunnen zijn. Nette club met net als in Herten een parking met privacy vanaf de weg (geeft een eerste bezoek misschien ook wat rust in de kop)

en anders heeft Partycrasher misschien nog wel tips : hij was tot z’n 38e maagd

Wat mij persoonlijk tegenstaat van priveontvangst / privehuizen is dat het zitten is (ok, in een privehuis kun je nog een glas cola krijgen terwijl de dames zich in een minuut voorstellen), maar daarna is het kleren uit, op bed liggen en sexen. Zoals vaker gezegd hier, in een club gaat het allemaal wat langzamer; je kunt -afhankelijk van de club en de bezetting- wat voorspel hebben voor je gaat kameren. Niet onbelangrijk detail: dat is vooral voorspel voor meneer, niet zozeer voor de dame. Eenmaal op kamer gaat het ongeveer net zo snel als bij priveontvangst (uitzonderingen daargelaten).

En verder zijn vriendinnetjessex en dvp-sex twee verschillende werelden. Same, but different. Hoewel je wel -met flink wat mazzel- sex met een dvp kunt hebben die stukken beter is dan met je vriendin.

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.613

Standaard

Wat mij persoonlijk tegenstaat van priveontvangst / privehuizen is dat het zitten is (ok, in een privehuis kun je nog een glas cola krijgen terwijl de dames zich in een minuut voorstellen), maar daarna is het kleren uit, op bed liggen en sexen. Zoals vaker gezegd hier, in een club gaat het allemaal wat langzamer;
    Helemaal mee eens, ben sinds ik de saunaclubs ken nog 2 of 3 keer in een privéhuis huis geweest en priveontvangst ook slechts enkele keren in de lockdown periodes.
    Maar als je voor de allereerste keer gaat dan kan ik mij voorstellen dat de kleinschaligheid van één van deze huizen de voorkeur heeft boven een grotere club. Voor de meeste ijsberen waren de eerste bezoeken aan saunaclubs best wel overweldigend met alle dames die daar in het wild rondlopen en alle hoeken en gaten van de clubs, waarvan je dan nog niet weet of het wel of niet de bedoeling is om daar viezigheid uit te halen of dat men zich er verschuilt om andere redenen.

ps net over de grens in Geilenkirchen (What’s in a name) zit Belleamie, ook een alleraardigst privéhuis. Soms met Duitse dames naast de gebruikelijke RumBul en Latina’s. Nog altijd met dezelfde Nederlandse bedrijfsleidster zag ik net op de website. Krijg er bijna weer zin, heb daar wel heel wat leuke uurtjes doorgebracht tussen 2003 en 2006. Foto’s op de site geven een goede impressie van de dames en het huis met een gemoedelijke ontvangst in huiskamer sfeer

ps 2 hadden we al geschreven dat deze hobby verslavend is?
    En Garde

16. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel ( 6 september 2021)

Last Online
    Vandaag @ 08:48
    Discussies
    119
    Thanks
    20.717

Standaard

https://www.privehuislacloche.nl/sex...virginservice/
    In Utrecht, dus wel een eindje rijden.

https://yourshotofwhiskey.nl/
    Deze dame komt naar je toe in een speciale kamer in de buurt en kan je zeker op je gemak laten voelen.

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    7

Standaard

Bedankt voor de vele reacties!

Na het lezen van vele goede reviews over Bonnie (Eindhoven Privé) heb ik me over mijn zenuwen heen gezet en haar vandaag proberen te bellen maar helaas nam ze niet op helaas. Daarna Eindhoven Privé gebeld en een afspraak gemaakt voor aankomende donderdag.

Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Discussies
    43
    Thanks
    1.106

Standaard

Ik wens je alvast veel plezier. Vooraf en in het begin zul je heus wat zenuwen hebben, maar dat is normaal omdat het ook spannend is.
    Wees maar blij dat je nú de stap zet, ik heb tot m'n 42e gewacht. Maar nu ruim 7 jaar later heb ik de schade dubbel en dwars ingehaald, het wordt eigenlijk steeds leuker.
    Het gaat goed met ons! Ook in seizoen 9...

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

oh, wbt afspraken: de ervaring die ik met dvp's (op kinky) had is dat je een afspraak maakt voor _NU_ (dwz over hoe snel je ongeveer op de locatie kunt zijn plus +/- 15-30 minuten). De meeste dames worden redelijk platgebeld en hebben een geheugen als een zeef, plus dat sommige klanten ook koudwatervrees hebben. Dus als je 3 dagen van tevoren een afspraak in gaat plannen om strak 20:00 uur dan kun je d'r wel vanuit gaan dat ze op dat moment met een andere klant ligt te dingesen.

Also: het is nu een beetje een beroerde tijd om te beginnen op het dvp-pad. In mijn ervaring is kinky momenteel om te janken; misschien dat privehuizen ietsje beter zijn maar dat verwacht ik niet. Clubs in duitsland hebben het probleem van te weinig gevaccineerde dvp's/te lage opkomst dvp's en teveel beren (dat was ook pre-corona wel een dingetje in sommige clubs, maar nu helemaal), zodat je effectief 40-50-65 euro entree betaald voor een grillmaaltjid en wat halfnaakt rondlopende dames...
    Laatst gewijzigd door stimpy3; 7 september 2021 om 21:07

21. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

pietpotent44 ( 7 september 2021)

Last Online
    Discussies
    128
    Thanks
    12.613

Standaard

Eindhoven Privé is een uitstekende keus, één van de beste huizen die ik ken. Hoewel ik er ook al vele jaren niet meer ben geweest, is het bekend dat de Line Up hier nog altijd prima is. En een afspraak via het huis zelf wordt altijd nagekomen, daar zorgen ze wel voor, tenzij de dame het die dag laat afweten door onverwacht afwezig te zijn.
    En Garde

Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Discussies
    48
    Thanks
    4.897

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thyrots Bekijk bericht
    Bedankt voor de vele reacties!

Na het lezen van vele goede reviews over Bonnie (Eindhoven Privé) heb ik me over mijn zenuwen heen gezet en haar vandaag proberen te bellen maar helaas nam ze niet op helaas. Daarna Eindhoven Privé gebeld en een afspraak gemaakt voor aankomende donderdag.
    Mooi man, heel veel succes en geniet er vooral van.
    Denk overigens aan de wijze woorden van onze Eddy......het kan heel erg verslavend worden.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

Mee eens; hou d'r rekening mee dat het erg verleidelijk is om weer eens een sessie te boeken. En weer een, en weer een...

Last Online
    Vandaag @ 01:29
    Discussies
    298
    Thanks
    31.986

Standaard

Welkom!

Ik zou ook eerder een privé huis aanbevelen dan een saunaclub of kinky. Enerzijds heb je niet dat je zoals bij een saunaclub dat je door gehaaide dames genaaid wordt. Niet op de prettige manier Dus overal voor bijbetalen wat normaal inclusief is, met de tijd smokkelen, etc. Ook ben je niet zoals bij Kinky overgelaten aan het toeval.
    Hoewel het niet mijn ding is, hebben privehuizen wel het voordeel dat een gast vrouw suggesties kan doen. Het privé huis moet dan wel een goeie gast vrouw hebben die beetje kijk heeft op de dames die er werken. Soms zijn het haast receptionistes...
    Heb je bij het maken van je afspraak ook je situatie uitgelegd? Anders krijg je de standaard line up voor je neus gedrukt. Je zou om een paar suggesties van de gastvrouw kunnen vragen en dan op hun site kijken of er 1 of meer in de smaak vallen en daar uit te kiezen.

Ik dacht heel even aan een erotische massage salon, maar ik denk dat het voor een ontmaagding iets te sensueel kan zijn, dan je al klaar bent als ze nog met het 'voorspel' bezig is en je nog niet eens aan sex bent toegekomen.

Maar zelfs dan nog. Een 'normale' ontmaagding gaat vaak ook niet perfect.
    Ik weet niet wat zo een ontmaagdingspakket kost, maar het lijkt me dat je daar erg veel voor betaald. Want een ervaren en goeie prostituee kan je er ook wel doorheen loodsen.

Veel plezier alvast toegewenst met je ontmaagding en tevens 1e P6 ervaring. En wat de rest al zei, wees je er van bewust dat het verslavend kan zijn. Zegt iemand die een paar maanden bij een hoerenkeet introk

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.646

Standaard

In normale tijden zou ik wel een SC aanraden. Anno nu zou ik het niet zo weten. Kinky was al een mijnenveld en dat is nou helemaal een soort van uitkeringsindustrie geworden (ruwweg "geef geld aan hebberige vrouwen omdat je last hebt van je hormonen, krijg niks terug"). Sfeertje is daar soms zowat vijandig ("ok, je mag me neuken maar je moet wel binnen 5 minuten klaar zijn"). Tenzij je wilt oefenen voor een vechthuwelijk is een bezoekje aan een kinky-dvp niet echt de meest plezierige bezigheid.

Die verheerlijking van privehuizen snap ik ook niet zo. Nou ben ik niet zo heel veel in privehuizen geweest (ik ben van kinky bezoekjes min of meer direct overgestoken naar saunaclubs), maar in berlijn heb ik eens privehuis bezocht waar ik een hele tarieflijst kreeg en waarbij ik pas met 30 euro bovenop de halfuurprijs (of meteen een uur afspreken, wat ook wel te denken geeft...) op het tarief voor 2 opties op 'normale' service zat. Face it: je moet een beetje geluk hebben, en je moet een dame hebben die een beetje mee wil werken. En je kunt altijd (maar dan ook altijd) het slachtoffer worden van geldwolvinnen.

> dan je al klaar bent als ze nog met het 'voorspel' bezig is en je nog niet eens aan sex bent toegekomen.

Dat is sowieso wel een risico, zelfs als d'r weinig voorspel aan te pas komt. Toen ik wat jonger was was dat een beetje hit-or-miss; of ik was binnen drie minuten klaar, of ik ging over een 'hobbeltje' heen en kon het daarna probleemloos drie kwartier volhouden. Zeker op je 28e zou ik d'r vanuitgaan dat je als je niet uitkijkt binnen 5 minuten je dingetje hebt gedaan. Je kunt geluk hebben en binnen 10 minuten nog weer eens aan de gang gaan (lukte mij ook niet altijd), maar je moet dan wel een dvp hebben die daar ook voor open staat. Een hoop hebben het motto '1 sessie=1 keer klaarkomen, anders wordt het teveel werk voor me".

27. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 september 2021)

Last Online
    Vandaag @ 01:29
    Discussies
    298
    Thanks
    31.986

Standaard

Die verheerlijking van privehuizen snap ik ook niet zo.

. Een hoop hebben het motto '1 sessie=1 keer klaarkomen, anders wordt het teveel werk voor me".
    Ik verheerlijk ze niet, want persoonlijk prefereer ik ook saunaclubs. Maar vermoed dat advies van een goeie gastvrouw ook zo z'n waarde kan hebben.

Of de begeleiding van een ijsbeer met inzicht in de dames. Zo denk ik dat een Kinga in de vlaaienclub of Anka in Venus wel eens een goeie keuze zou kunnen zijn. Voordeel van een SC als Venus is dat de dames zich in elk geval aan de tijd houden.
    Met Kinga vind ik persoonlijk dat de lat gelijk heel hoog wordt gelegd door haar. Goeie service en ze doet ook vanaf een uur en geen gehaast. Nadeel van een SC in tegenstelling tot pruvehuis is dat je geen afspraak kunt maken.

Zelf zou ik er wel minimaal 1 uur voor uittrekken. Korter, en het kan wat gehaast worden. Als ze erna nog wat wilt masseren lijkt me dat een mooie afsluiter.

En wat betreft die 1x klaarkomen per sessie, reden dat ik een half uur doe en eventueel verleng als het bevalt. Want je hebt inderdaad van die dames...
    Mmaar je zou ook voor de kamergang afspraken kunnen maken, zoals uurtje, maar wel 2x sex.

Last Online
    25 maart 2025 @ 09:40
    Discussies
    3
    Thanks
    875

Standaard

Maar toekomstige beer
    Doe vooral waarbij je je zelf lekker en gemakkelijk bij voelt.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten