Pagina 198 van 227 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.926 t/m 4.950 van 5671
  1. #4926
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:03
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Ik ben zelf een slecht voorbeeld doch wat zou menig ijsbeer een gat in de lucht springen als er bij geopende clubs net zoveel over de ervaringen geschreven werd als dat er nu aan tijd verdrijvende en leegtes vullende onzin gepost word.
    Ja inderdaad geef eens het goede voorbeeld in plaats van te zeveren!

  2. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (16 oktober 2020)

  3. #4927
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ja inderdaad geef eens het goede voorbeeld in plaats van te zeveren!


    "Corona Virus, Covid-19" ---> Op nummer 3 met 309 berichten

    Screenshot_20201016-161322_Samsung Internet.jpg

    "Clubs die geopend zijn in Duitsland" ----> Op nummer 2 met 48 berichten

    Screenshot_20201016-161414_Samsung Internet.jpg

  4. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 oktober 2020),WA (16 oktober 2020)

  5. #4928
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Ha, das allemaal redelijk on topic. In tegen stelling tot het gezever in dit topic

  6. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (16 oktober 2020)

  7. #4929
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #4930
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.606 in 928 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Ik ben zelf een slecht voorbeeld doch wat zou menig ijsbeer een gat in de lucht springen als er bij geopende clubs net zoveel over de ervaringen geschreven werd als dat er nu aan tijd verdrijvende en leegtes vullende onzin gepost word.
    Misschien kunnen de woorvoerders van SS wat schrijven? Die moeten hun clubbie wel steunen in deze donkere dagen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  9. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 oktober 2020)

  10. #4931
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Hopelijk gaat deze mooie club over 14 dagen weer open. Goede club, mooie vrouwen en good food.

  11. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (17 oktober 2020)

  12. #4932
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Misschien kunnen de woorvoerders van SS wat schrijven? Die moeten hun clubbie wel steunen in deze donkere dagen.
    Weliswaar ben ik geen woordvoerder maar je mag gerust weten dat ik het voor Sixsens en al haar bezoekers en bezoeksters treurig vindt, dat we door al deze krankzinnige politieke keuzes het 8e verjaardagsfeest van Sixsens niet kunnen vieren dit jaar !

    Alle voorgaande edities was ik van de partij en voor dit jaar hadden we nog een kleine underground party willen houden binnen de beperkte mogelijkheden maar dat ook bleek er niet meer in te zitten.

    Altijd positief gestemd hoop ik met deze stip op de horizon het nieuwe jaar goed te beginnen: op 2 januari 2021 kan het Sixsens 3000 dagen bestaan gevierd worden
    De maanden waarop gedwongen gesloten was tel ik uiteraard gewoon mee want er is geen dag voorbij gegaan dat hier op het forum niet in het Sixsens topic geschreven is!

    ps nu is het wachten op 006,5 die het exacte aantal dagen gaat uitrekenen en het aantal dagen gaat vermelden dat er toch niet geschreven is in dit topic
    En Garde

  13. Onderstaande 12 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 oktober 2020),Bachatero (17 oktober 2020),Befke (19 oktober 2020),Flyerke (16 oktober 2020),Hooker lover1 (17 oktober 2020),jansenroy (16 oktober 2020),Johan35 (17 oktober 2020),Meme Moo (16 oktober 2020),mentholbear (18 oktober 2020),Schietgraagft (21 oktober 2020),Viscamessi (19 oktober 2020),waterrat (23 oktober 2020)

  14. #4933
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Dat sixsens de 8ste verjaardag niet zou kunnen vieren zoals gebruikelijk,was al langer gekend.
    We kunnen ons echter verheugen op een speciale editie,sixsens 9 jaar

    Het gemis aan de club blijkt groots,afgaande op de talrijke postings en vermakelijke off topic weetjes.
    Als je als gesloten club meer aandacht krijgt dan alle geopende clubs samen,heb je terecht aanspraak op de titel sauna club van het jaar.

    Voor wie er wat aan zou hebben,andere lezers zappen even weg
    In tegenstelling tot sommige berichten,was het een uitgemaakte zaak dat sixsens geopend zou blijven.
    Men had een goed plan uitgewerkt conform de wetgeving,en was goed voorbereid om de veiligheids regio/gemeente te ontvangen die bovendien op afspraak een controle uitvoerden.
    Maar er viel dus een lijk uit de kast,de wetgeving is dermate complex en veranderlijk dat eigenlijk niemand het nog heel zeker weet zonder juridische consultatie.
    Er was nog een alternatief noodplan voorhanden,maar sixsens besloot uit eigen beweging voorlopig maar even de deuren te sluiten.
    Openen zonder enige vorm van faciliteiten,vond men sixsens onwaardig en de meerderheid van de dames zagen een sixsens light concept ook niet zitten.
    Hoewel de club dus niet gedwongen sluiten moest,nam men zelf het besluit dat bewust tijdelijk wel te doen.

    Time is the best advicer,zegt men weleens....
    De club heeft nu de mogelijkheid om de regelgevingen,uitzonderingen en ontheffingen daarop,in detail te bekijken!
    Men is dus zeer hard aan het werk,om toch mogelijk te maken wat elke ijsbeer hier overduidelijk wenst!
    Uiteraard is niets zeker in deze tijden,aangezien de regelgeving van dag tot dag aan verandering ondergaan is.
    Maar,men is zeer actief aan de slag om er toch uit te halen wat eventueel mogelijk zou zijn.
    Uiteraard geef ik nog geen verdere details,want er liggen best nog wat open vragen op tafel.
    Laten we allen hopen op een spoedige heropening
    Volgende week volgt met wat geluk een update

    Fijn weekend allen,
    HL1

  15. Onderstaande 13 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (17 oktober 2020),Befke (19 oktober 2020),cheasehead (17 oktober 2020),Chris2016 (17 oktober 2020),jansenroy (17 oktober 2020),Johan35 (17 oktober 2020),JPtoo (17 oktober 2020),Meme Moo (17 oktober 2020),mentholbear (18 oktober 2020),Schietgraagft (21 oktober 2020),Sjeng1960 (23 oktober 2020),Sjeufke (17 oktober 2020),vse (17 oktober 2020),waterrat (23 oktober 2020)

  16. #4934
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Laat het me toch heel ongeloofwaardig klinken alsof de dames liever niets verdienen dan een maandinkomen opstrijken in een light concept. Ik denk overigens dat de overgrote meerderheid van de mannen in eerste instantie komt om op kamer te gaan en stoute dingen te doen en dan best kan leven zonder veel randfaciliteiten, al zeker als de duur van het bezoek sowieso al beperkt is tot 3 uur (voor sommige bijna te kort om deftig te kunnen kameren). Gewoon maar mijn gedacht .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  17. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (17 oktober 2020),pietpotent44 (17 oktober 2020)

  18. #4935
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    ps nu is het wachten op 006,5 die het exacte aantal dagen gaat uitrekenen en het aantal dagen gaat vermelden dat er toch niet geschreven is in dit topic
    Ik heb een dikke week werk achter de rug met 80+ gewerkte uren. En dan niet van dat staren naar een beeldscherm uren. Bovendien ben ik al een hele tijd niet meer in SS geweest. Ik heb al meer dan genoeg moeite gedaan om traptreden te tellen. Laat een ander maar dagen gaan tellen. Heb bovendien geen zin om heel dit topic door te gaan spitten om te kijken hoeveel dagen er effectief geschreven is. Of hoeveel dagen er überhaupt over de club geschreven is of de belevenissen en niet gereageerd is door zwetsers die niks beter te doen hebben. Ben daar veels te lui voor.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  19. #4936
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    @ HL1,

    Je maakt jezelf steeds meer belachelijk met herhalingen wat anderen al lang verteld hebben en confronterende onzin.
    Het lijkt me beter voor Sixsens en het ijsberenforum dat je voortaan alleen Willem2 "het werk als woordvoerder van SS" laat doen.
    Willem2 weet ook veel beter als een doodgewone klant van Sixsens wat Sixsens op het ijsberenforum bekend wil maken.

    Voorbeeld:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...876#post720876

  20. Onderstaande 7 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (18 oktober 2020),FOEF (17 oktober 2020),frits the cat (17 oktober 2020),Levitrus (17 oktober 2020),Patjax (17 oktober 2020),pietpotent44 (17 oktober 2020),seksenfun (18 oktober 2020)

  21. #4937
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    @ HL1,
    Willem2 weet ook veel beter als een doodgewone klant van Sixsens wat Sixsens op het ijsberenforum bekend wil maken.
    Maar...... HL1 denkt dat hij geen gewone klant is maar meester PRAATJES!

  22. Onderstaande 2 leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (17 oktober 2020),seksenfun (18 oktober 2020)

  23. #4938
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    @Jack42 jou is duidelijk iets totaal ontgaan,en je schiet jezelf hier behoorlijk in de voet.
    Ik ga het jou ook niet verduidelijken,want dan maak ik jou belachelijk en dat is niet de bedoeling op dit forum.
    Diegene die het wel zagen,heb je alleszins een vermakelijk moment bezorgd
    HL1

  24. #4939
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Dat sixsens de 8ste verjaardag niet zou kunnen vieren zoals gebruikelijk,was al langer gekend.
    We kunnen ons echter verheugen op een speciale editie,sixsens 9 jaar

    Het gemis aan de club blijkt groots,afgaande op de talrijke postings en vermakelijke off topic weetjes.
    Als je als gesloten club meer aandacht krijgt dan alle geopende clubs samen,heb je terecht aanspraak op de titel sauna club van het jaar.

    Voor wie er wat aan zou hebben,andere lezers zappen even weg
    In tegenstelling tot sommige berichten,was het een uitgemaakte zaak dat sixsens geopend zou blijven.
    Men had een goed plan uitgewerkt conform de wetgeving,en was goed voorbereid om de veiligheids regio/gemeente te ontvangen die bovendien op afspraak een controle uitvoerden.
    Maar er viel dus een lijk uit de kast,de wetgeving is dermate complex en veranderlijk dat eigenlijk niemand het nog heel zeker weet zonder juridische consultatie.
    Er was nog een alternatief noodplan voorhanden,maar sixsens besloot uit eigen beweging voorlopig maar even de deuren te sluiten.
    Openen zonder enige vorm van faciliteiten,vond men sixsens onwaardig en de meerderheid van de dames zagen een sixsens light concept ook niet zitten.
    Hoewel de club dus niet gedwongen sluiten moest,nam men zelf het besluit dat bewust tijdelijk wel te doen.

    Time is the best advicer,zegt men weleens....
    De club heeft nu de mogelijkheid om de regelgevingen,uitzonderingen en ontheffingen daarop,in detail te bekijken!
    Men is dus zeer hard aan het werk,om toch mogelijk te maken wat elke ijsbeer hier overduidelijk wenst!
    Uiteraard is niets zeker in deze tijden,aangezien de regelgeving van dag tot dag aan verandering ondergaan is.
    Maar,men is zeer actief aan de slag om er toch uit te halen wat eventueel mogelijk zou zijn.
    Uiteraard geef ik nog geen verdere details,want er liggen best nog wat open vragen op tafel.
    Laten we allen hopen op een spoedige heropening
    Volgende week volgt met wat geluk een update

    Fijn weekend allen,
    HL1
    sixsens sauna club van het jaar 2020 in corona tijd waar de duitse clubs een half jaar dicht waren natuurlijk heeft sixsens haar best gedaan maar de verkiezing sauna club van het jaar mag van mijn gecanceld worden . oneerlijk beeld de regelgeving Duitslands corona is zo verschillend en veel strenge dan NL . overigens de beste sauna club op dit moment is toch echt wel aca gold wat je daar krijg voor 25 euro .tja ook geen eerlijke meeting . er zijn namelijk clubs waar we als NL -BE niet binnen mogen
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 18 oktober 2020 om 10:00

  25. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 oktober 2020)

  26. #4940
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    [B]sixsens sauna club van het jaar 2020
    Bedankt voor de tip DBS,als we eenmaal doorheen alle ellende zijn zak ik zeker eens af naar aca gold.
    Zal jou nadien objectief mijn mening meedelen,en als ik het daar naar mijn zin zou hebben heb ik daar geen moeite mee dat ook te verwoorden.
    Aca gold heeft alvast met zekerheid 3 super leuke top meiden in de line up,want die mocht ik beleven toen ze tijdelijk in sixsens werkten.
    Wat de omstandigheden ook waren afgelopen jaar,die waren voor iedereen erbarmerlijk slecht maar Sixsens kwam er toch als club van het jaar uit.
    Overigens niet door mezelf uitgevonden,ik dacht dat VSE dit bedacht had als ik correct ben
    HL1
    Laatst gewijzigd door Hooker lover1; 18 oktober 2020 om 09:30

  27. #4941
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    sixsens sauna club van het jaar 2020 dat kunnen ze alleen winnen in corona tijd waar de duitse clubs een half jaar dicht waren
    Speciaal voor de spesjalist de uitslag van verleden jaar nog maar eens ophalen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    5 Aca Gold
    Om Aca als budgetclub te bestempelen doe je de club te kort, maar wel een club waar de prijs/kwaliteit verhouding klopt.
    4 SC Venus
    You love it or you hate it. Duidelijk is dat er geen tussenweg bestaat voor Venus.
    3 GT
    Blijft dé plek voor de liefhebbers van silicon babes en duckfaces
    2 Babylon
    Ondanks de prijsverhoging en de dip in damesaantallen blijkt Babylon zijn schare trouwe fans te hebben behouden.

    Dan rest nog de winnaar. Een club die dit jaar uit zijn voegen leek te groeien qua bezoekers en aantallen dames.

    Club van het jaar: Sixsens
    Inderdaad in een "normaal" jaar heeft SS geen enkele kans om te winnen

    En hierbij de link van de complete uitslag waarbij de dames uit SS 3 van de top 5 plaatsen innamen

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...849#post683849
    Laatst gewijzigd door Patjax; 18 oktober 2020 om 09:57 Reden: Toevoeging link
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  28. #4942
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Speciaal voor de spesjalist de uitslag van verleden jaar nog maar eens ophalen.



    Inderdaad in een "normaal" jaar heeft SS geen enkele kans om te winnen

    Wat is de definitie van normaal patjax:

    Venus is aan populariteit zwaar aan het inboeten ten gunste van aca gold,dus aca gold doet het alvast beter dan venus.
    GT is nog steeds niet open,en wordt steeds onduidelijker of dat op die locatie nog zal gebeuren.
    Babylon is altijd een goede club geweest,we hebben er samen nog leuke tijden beleefd toen de line ups nog compleet waren.
    Het terugvallen van aantal dames,was alvast 1 reden om er tijdelijk niet meer te komen.
    De hoofdreden is uiteraard dat Sixsens gewoon minder ver rijden is,en gewoon het betere aanbod biedt.

    HL1

  29. #4943
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Onze spesjalist gaf aan dat het voor SS alleen mogelijk zou zijn dit jaar (corona tijdperk) te winnen. Aangezien ze verleden jaar ook de winnaar waren heb ik normaal maar tussen haakjes geplaatst als ironisch ondertoontje.

    Geen idee waar jij het vandaan haalt dat Venus zwaar aan populariteit aan het inboeten is tov AG. Is zo'n beetje het enige topic van Duitse clubs (met Club 22) waar nog met grote regelmaat een verslag van geschreven wordt. Toevallig zijn Venus en AG de enigste twee clubs die ik na de heropening bezocht heb en het is veelzeggend dat ik niets over AG heb geschreven.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  30. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (18 oktober 2020),Giodude ( 3 november 2020),Pierke69 (21 oktober 2020)

  31. #4944
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:03
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Hadden we geen aparte topic voor “vergelijking van clubs”?

  32. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (18 oktober 2020),Jack42 (18 oktober 2020),molaar (18 oktober 2020),schoolmeester (18 oktober 2020)

  33. #4945
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Hadden we geen aparte topic voor “vergelijking van clubs”?
    Nu nog een apart topic starten voor club vergelijking door ijsberen die daar zelf nog nooit geweest zijn

    HL1 schiet een beetje door in zijn enthousiasme en slaat nu de plank behoorlijk mis (zowel richting Jack42 als met zijn opmerkingen over andere clubs).
    Zijn optimistische kijk op de wereld in het algemeen en dvp’s in het bijzonder weet ik altijd wel te waarderen, zijn humor meestal ook.
    Maar zijn geloofwaardigheid wordt nu wel erg op de proef gesteld door telkenmale zijn eigen interpretaties weer te geven van mogelijke toekomst scenario’s. Tenzij HL1 mede investeerder is geworden in Sixsens, wat zijn gebruik van het “wij” woord zou verklaren dat mij meer aan onze oude koningin doet denken.

    Lijkt mij alleszins het beste voor HL1 om voorlopig dit topic door hem effe te laten rusten en het aan Sixsens zelf en ome Willem of Tiga over te laten als er werkelijk iets te melden valt zonder speculaties, optimistische gedachten of anderszins niet waar te maken interpretaties.
    De directe bron waaruit HL1 put is daar meer bij gebaat en HL1 zelf ook, opdat in de toekomst zijn nieuwtjes en wetenswaardigheden weer aannemelijk en zo mogelijk zinvol zijn.

    En verder praten we wel weer bij tijdens de nieuwjaarsduik
    En Garde

  34. Onderstaande 15 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 oktober 2020),boy56 (18 oktober 2020),dbd67 (18 oktober 2020),de duisburg spesjalist (18 oktober 2020),frits the cat (18 oktober 2020),HellaHolla (18 oktober 2020),JonnyFontane (18 oktober 2020),Levitrus (18 oktober 2020),Patjax (18 oktober 2020),Player (12 november 2020),reference (18 oktober 2020),Schietgraagft (21 oktober 2020),schoolmeester (18 oktober 2020),swazontneuf (18 oktober 2020),Viscamessi (19 oktober 2020)

  35. #4946
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:58
    Berichten
    408
    Discussies
    2
    Thanks
    602
    Thanked
    246 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Nu nog een apart topic starten voor club vergelijking door ijsberen die daar zelf nog nooit geweest zijn

    HL1 schiet een beetje door in zijn enthousiasme en slaat nu de plank behoorlijk mis (zowel richting Jack42 als met zijn opmerkingen over andere clubs).
    Zijn optimistische kijk op de wereld in het algemeen en dvp’s in het bijzonder weet ik altijd wel te waarderen, zijn humor meestal ook.
    Maar zijn geloofwaardigheid wordt nu wel erg op de proef gesteld door telkenmale zijn eigen interpretaties weer te geven van mogelijke toekomst scenario’s. Tenzij HL1 mede investeerder is geworden in Sixsens, wat zijn gebruik van het “wij” woord zou verklaren dat mij meer aan onze oude koningin doet denken.

    Lijkt mij alleszins het beste voor HL1 om voorlopig dit topic door hem effe te laten rusten en het aan Sixsens zelf en ome Willem of Tiga over te laten als er werkelijk iets te melden valt zonder speculaties, optimistische gedachten of anderszins niet waar te maken interpretaties.
    De directe bron waaruit HL1 put is daar meer bij gebaat en HL1 zelf ook, opdat in de toekomst zijn nieuwtjes en wetenswaardigheden weer aannemelijk en zo mogelijk zinvol zijn.

    En verder praten we wel weer bij tijdens de nieuwjaarsduik
    @ Eddy_v

    U slaat de nagel op de kop! Maar ja : "in het land de blinden is éénoog koning".
    Als je nooit verder dan je dorp geweest bent,is een stad immens. Een kinderhand is gauw gevuld !

    Ik ben juist aan het ontwaken na een een dagje Globe in Swiss ,misschien moet ik HL 1 toch eens meenemen !

    Gts,
    Boy 5

    Boy 56

  36. Onderstaande leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    frits the cat (18 oktober 2020)

  37. #4947
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Stil hier.

  38. #4948
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Stil hier.
    Verrassend, nietwaar?
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  39. Onderstaande leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 oktober 2020)

  40. #4949
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    Verrassend, nietwaar?
    Ergens wel, want tijdens de vorige sluiting was dit draadje het toneel van onzinnige discussies, meer of minder juiste informatievoorziening en werden regelmatig de degens gekruist...ik begin het bijna te missen

  41. Onderstaande leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (24 oktober 2020)

  42. #4950
    Geregistreerd
    3 augustus 2018
    Last Online
    25 maart 2024 @ 08:51
    Berichten
    244
    Discussies
    1
    Thanks
    449
    Thanked
    384 in 137 posts

    Standaard

    1 week voorbij. Maar de vraag is hoeveel nog te gaan ? We blijven hopen!

  43. Onderstaande leden hebben Eric vb bedankt voor deze bijdrage:

    Rockymountain (22 oktober 2020)

 

 
Pagina 198 van 227 EersteEerste ... 98148188194195196197198199200201202208 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Living Room 468*60   Diamond 468*60