Pagina 51 van 169 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.251 t/m 1.275 van 4225
  1. #1251
    Geregistreerd
    24 augustus 2018
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:37
    Berichten
    267
    Discussies
    5
    Thanks
    1.254
    Thanked
    386 in 133 posts

    Standaard

    Ik heb afgelopen vrijdag nog een bezoek aan Venus gebracht. Ik kwam om 12.00 uur binnen. Wat meer beren dan bij vorige ervaringen, maar zeker een paar hele mooie vrouwen. Ik heb gewacht dat Monica haar opwachting maakte en een prima uur met haar doorgebracht. Ik ben zelf niet zo een schrijver op dit forum laat staan prater met andere beren of DVP's maar sluit mij bij CVARIA aan. Ik bezoek een sauna club om even uit de hektiek van de Randstedelijke zakenwereld te stappen en vaak ook werk te overdenken. Rustig zittend op de bank en kijkend naar de meiden en het spel met de beren overdenk ik gedurende een paar uur nog op te stellen brieven en probeer ik problemen - ik werk in het zakelijke richting BtB - te doorgronden. Ik zou ook retraite kunnen plannen in een klooster maar lig liever soms stiekum aan de rand van het zwembad te Babylon of Venus in de zon.
    Afgelopen vrijdag was op het tijdstip dat ik er was Venus prima. Eten vers en goed - nee, geen sterrenrestaurant maar wel kwaliteit wegrestaurant ++, en immer schone tent. Enige punt van kritiek was dat de douche niet warm werd. Een paar mopperende beren, maar de douche bij de sauna was wel warm. Een plek die veel beren niet gebruiken blijkbaar.
    Kortom, ik denk dat een man zijn eigen reden heeft om even langs een club 'te wippen'. Als het een keer minder is ligt dat niet meteen aan de club. Enjoy!

  2. Onderstaande 9 leden hebben RobOpzoek bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 januari 2020),Eddy_V ( 5 januari 2020),Elmo3108 ( 5 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),Husky ( 6 januari 2020),jeegee (13 januari 2020),pcenter ( 8 januari 2020),Piet Plezier ( 6 januari 2020),WANDELAAR5 ( 5 januari 2020)

  3. #1252
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Eerder die dag in Acapulco Velbert: https://www.ijsberenforum.com/forum/...215#post683215

    Nadat ik gisteravond rond 20u een ervaring rijker en een illusie plus wat euro’s armer Acapulco Velbert had verlaten draaide ik een net voor 21u de Guterstrasse op in Hamminkeln waar het donkere pand met de subtiele rode verlichting, welke rust maar ook merkbaar erotiek ten top uitstraalt, mij onzichtbaar toelachte in de duisternis van de avond.

    Daar binnen in het pand, waar lust en vermaak de boventoon voeren, had men maar 1 taak deze avond: mij van de toch wat bittere nasmaak uit Velbert afhelpen. Het leek bijna alsof ik verwacht werd, want er was 1 parkeerplaats precies voor de ingang was vrij terwijl de rest bezet was. Alsof iemand had gezegd: laat die plek maar open, want HellaHolla komt er aan. Het is altijd fijn om zo nu en dan te blijven dromen en je eigen verhaaltje te verzinnen bij de onschuldige constateringen die je ter plekke doet.

    Eenmaal binnen rekende ik snel 50 euro af bij de theke en nam mijn badjas samen met een sleutel in ontvangst. Toen ik de kleedkamer binnen liep kwam ik direct twee bij mij bekende Nederlandse ijsberen tegen die ik alle goeds voor het nieuwe jaar wenste. Zo had ik in 2 minuten al meer contact gehad dan de gehele dag tot dan toe bij elkaar.

    Daar bleef het gelukkig niet bij. Want net na de uitgang richting de bar liep ik Sabina tegemoet, die na een korte uitstap is teruggekeerd op het oude nest. Haar typische grinnik en zwoele vriendelijkheid maakten direct duidelijk dat dit toch een tent van andere orde is dan het oord wat ik eerder had verlaten. Twee stappen verder vond ik Isabella, die ik ook een gelukkig nieuwjaar wenste en zo voelde ik mij meteen weer thuis. This is the place where I belong!

    Uiteindelijk bij de bar aangekomen had ik net iets te drinken besteld toen ik, terwijl ik nog met mijn rug naar de kooi toe stond, een zachte hand in mijn nek voelde, die vervolgens mijn hoofd een slag draaide en ik een kus op mijn mond kreeg. Ik keek recht in de pretoogjes van Mariana, die in de lach schoot en mij verwelkomde aan het front. Ze was een dag eerder terug gekomen van vakantie en besloot dat zij het gezelschap moest zijn die mij het naar de zin zou gaan maken de komende tijd.

    We nestelden ons in een sofa, kletsten honderduit en bouwden rustig de spanning op. Spanning waarvan we beide al lang wisten waar deze zou gaan eindigen. De herinneringen van 2 eerdere kamergangen waren mij nog bijgebleven als de dag van gisteren en konden mij zeker te weten bekoren. Even later kwam Sabina met een stapel handdoeken en gereedschap de ruimte binnen lopen en dropte de handel in de kooi. Iedereen die wel eens in Venus is geweest weet wat er dan gaat gebeuren: showtime! Dit keer door twee dames die ik nog niet eerder in actie had gezien: Sandra en Sara.

    Lustopwekkend was het zeker wel. Al lag dat ook aan het feit dat ik het hele gebeuren mocht aanschouwen terwijl ik in de armen lag van Mariana en zo mijn eigen persoonlijke opwarmer kreeg. Het lot was dan ook snel beslecht na afloop van de vrouwelijke paringsdans in de kooi. We trokken ons terug in een van de spiegelkamers waar alles wat er eerder die dag was gebeurd als sneeuw voor de zon verdween en ik een uur later zinderend van genot weer terug op aarde kwam. Dit zijn de nummertjes waarvoor ik het doe. Super!

    Tevreden stapte ik via de douche even later in de jacuzzi waar ik gezelschap kreeg van een, naar wat later bleek, Nederlandse ijsbeer die voor het eerst op bezoek was in Hamminkeln. Dit was toch wel andere koek dan hij tot nu toe had gezien. En dat zo dicht bij huis! We spraken lange tijd over van alles en nog wat terwijl we alles van ons af bubbelden in een heerlijk warm bad. Ook de twee andere NL beren die ik ken hadden er ondertussen geen gras over laten groeien. Iedereen had het goed naar zijn zin en nog belangrijker: de dames ook. Er werd gedanst, gelachen en gedold. Ik had de indruk dat de meeste dames ook een goede boterham aan het verdienen waren en dat draagt echt bij aan de sfeer en gezelligheid. Diezelde dames waren tussen de bedrijven door ook goed beschikbaar. Dames die bekend staan om hun populariteit ten gevolge van hun dienstverlening zoals Deborah, Cataleya en Eugenia, zaten zo nu en dan voor langere tijd vrij en blij tussen de heren.

    Ze hadden het op een gegeven moment zo naar hun zin dat ze besloten om met hun drieën de sfeer helemaal door het dak te helpen. Ze verdwenen samen naar de kleedkamer, bleven een hele tijd weg en ineens kwam daar weer iemand met een stapel handdoeken en de toolkit aangelopen. Het licht ging uit en de spot aan….

    Daar kwamen ze: De Drie Musketiers. Verkleed in niets verhullende maar toch vrij onschuldige outfitjes. Nu ken ik de shows in Venus wel met de duo’s maar een trio zag ik nog nooit. Het was echt geweldig. Op een gegeven moment pakte Deborah Eugenia vast, tilde haar zonder enige moeite op en stond daar als Godin van de Nacht de blonde Roemeense te bewerken met haar tong. Die zich overigens vast moest houden aan de bovenkant van de kooi. En dat niet voor een minuutje maar voor een behoorlijke tijd zonder pauze. Dat zie je toch echt nergens anders in NRW op dit moment.

    Na deze streling van de zintuigen was het voor mij duidelijk: er ging nog een kamer komen en bij voorkeur met Deborah of Cataleya. Het moest er toch echt eens van komen dat ook ik, die zo vaak de verhalen van anderen aanhoorde over deze dames, zelf het winnende nummer in de loterij mocht zijn.

    Ik wachtte geduldig mijn beurt af en toen Eugenia al langere tijd terug in de bar was maar de andere twee niet, had ik de hoop al half opgegeven en het vermoeden dat de twee engeltjes weer gekaapt waren. Wachten op je beurt is vervelend, zeker in een bordeel, maar wachten is vaak de moeite waard zo leerde ik al als kleine jongen. Nadat ik nog eens om mij heen had gekeken en een glasje prik had besteld kwam daar ineens Deborah binnen gewandeld met een oase van rust om haar heen alsof ze net wakker was geworden uit haar schoonheidsslaapje. Ik hield even in de gaten of ze aanstalten maakte om direct weer te vertrekken maar nee, ze ging rustig zitten en bleef zitten.

    Daar zat ze dan, zo beschikbaar als kruidnoten vanaf half augustus zijn in de supermarkt, zo uitnodigend als een uithangbord van een bekende hamburgerketen. Lang tijd om nog verder na te denken had ik niet. Dit was het moment en ik stapte op haar af.

    Het ijs brak direct en er was een keertje geen sprake van een standaard riedeltje want wees eerlijk: dat voegt toch nooit iets toe eigenlijk. Ze liet doorschermen dat ze een vrouw is met een eigen willetje die stiekem dondersgoed weet waarmee ze bezig is. De volwassenheid zelve met een gezonde dosis aan realiteitszin. Ik moest dan ook geen twee keer nadenken om verder met haar te gaan en nadat ze snel een sleutel had gescoord vertrokken we naar, wederom, een spiegelkamer.

    Er is veel over deze dame geschreven. Ze is veelvuldig bejubeld en populair. Ik kan er maar 1 ding aan toevoegen: het is allemaal volkomen terecht. Wat een inzet, wat een beleving, wat een waar voor je geld. Het deed me echt denken aan Natascha uit PSR qua doen en laten. Kanonnen heej. Toen ze doorhad dat ik niet voor een vluggertje kwam en ik de laatste klant van de dag zou zijn ging helemaal het hek van de dam. We hebben elkaar echt suf geneukt als twee pubers die overlopen van de testosteron en de hormonen. Eenmaal over de finish viel ik dood naast haar neer. Als een vogel die frontaal op een raam klapt. Het was over en uit, ik was helemaal op maar wat was ik voldaan. En wat is zij een toffe chick zeg, ook buiten de seks om. Dankbaar dat ik van haar heb mogen genieten deze avond verlieten we na anderhalf uur de kamer. Eentje voor in de boekjes met een HHG van minstens 300%. Wat een seksbom!

    Toen ik bij mijn locker stond vroeg ik mij af hoe laat het nu eigenlijk was. Ik wist enkel dat ik om 21u binnen was gekomen deze avond. Een blik op mijn telefoon zei me genoeg: het was 3u58. In de club was niemand meer, de dames begonnen ook hun biezen te pakken en het licht ging uit. Tijd om naar huis te gaan, moe maar zeeeeeeeeeeeer voldaan!

    Zo kon het gebeuren dat eerder op de dag 3 uur aanvoelde als 3 dagen en later 7 uur eerder 7 minuten leken te zijn. Het was een eer om weer te gast te zijn bij Venus. Ze zullen mij nog vaak terug zien dit jaar!


  4. Onderstaande 32 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 januari 2020),Bart (13 januari 2020),blauwebeer (12 januari 2020),buttlover (13 januari 2020),CVARIA (13 januari 2020),De kipkenner (12 januari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (12 januari 2020),gignnl (16 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),Husky (12 januari 2020),hvdk52 (12 januari 2020),jeegee (13 januari 2020),JonnyFontane (12 januari 2020),Kwant (12 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),Meme Moo (12 januari 2020),mentholbear (19 januari 2020),Mistralwind (12 januari 2020),Pandabeer82 (12 januari 2020),Patjax (19 januari 2020),pau (21 januari 2020),Peter NL (12 januari 2020),phoenix (12 januari 2020),Pierke69 (18 januari 2020),Piet Plezier (12 januari 2020),RobOpzoek (13 januari 2020),schoolmeester (12 januari 2020),simonr (27 januari 2020),Sjeufke (12 januari 2020),Viscamessi (12 januari 2020),Wijze grijze (12 januari 2020),yylover (12 januari 2020)

  5. #1253
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Was toe aan een goede massage dus Venus en de Thaise Tuk bezocht op woensdag,niet op dat moment wetende dat er ook nog 3 heerlijke sessies achteraan zouden komen,parkeerde mijn bolide op een redelijk volle parkeerplaats achter een mooie Maserati met dezelfde kleur als mijn bolide, waarschijnlijk fiks duurder, maar qua topsnelheid denk ik dat beide auto`s evenwaardig zijn
    Snel een hapje gegeten,sauna in, en aansluitend na een koude douche een uur genoten van Tuks massage kunsten,vanaf 4 april gaat ze een aantal weken naar Thailand om vol goede moed terug te komen, want ze voelt zich prima thuis in Venus,de dames noemen haar ook liefkozend Oma of mama.
    Er waren rond de 20 spannend geklede DVP,en afwisselend 10-15 ijsberen die keuze te over hadden.
    De Line up bestond o.a. uit de Roemeense Catalea,Sandra,Dana,Sabina dacht ik,nieuw mooie 24 jaar oude Emma,Venus,Oana,Bea,Gia,Sara,Anka en de nieuwe ster van de avond de 28 jarige Cubaanse Kim,daarover later meer,ijsbeer "wandelaars" zal weten wat ik bedoel als ik de naam Morena noem,maar dan 12 jaar jonger met dezelfde skils
    Mijn eerste kamer was na een fijn voorspel op de sofa met Bea,ben met haar meer op kamer geweest, en succes met deze 173 cm grote Roemeense schoonheid is verzekerd,wat een lichaam,wat een natuurlijke en sympathieke uitstraling.
    Deze sessie van anderhalf uur was nog beter als de laatste keer,TZ en een fijne BJ,langzaam,snel en gigantisch diep,regelmatig hief ze haar mooie gezichtje op en vroeg you like en dat deed het zeker, in alle posities ons plezier gehad om uiteindelijk in positie,waar we beide van genoten,mijn nakomelingen de vrijheid gegeven
    Ook haar natuurlijke vriendelijkheid en service voor en achteraf getuigd van klasse en is lovenswaardig,Bea was gekleed in spannende zwarte lingerie die haar vormen goed deden uitkomen!
    Na opnieuw van de binnen sauna met aufguss genoten te hebben,en een biertje en sigaartje mij naar de kamer begeven met Gia,ook met haar al een keer eerder op kamer geweest, het is een mooi lief meisje die op een wat bedeesde manier een prima TZ,BJ etc. service geeft,na een uur van elkaar genoten te hebben in een fijn orgasme beleefd.
    Tussendoor nog met verschillende Duitse en Nederlandse ijsberen over verschillende zaken gecommuniceerd, een sympathieke Nederlandse ijsbeer die al mijn recensies leest, waardeerde mijn duidelijke en positieve schrijfstijl, geen mierenneukerij en zure teksten, zelfs de negatieve zaken weet ik nog leuk te verpakken, zie o.a. bericht over LR,leuk om te horen.
    Beste lezers het klapstuk moet nog komen
    Toen in het begin van de avond zo`n 15 dames spontaan met elkaar begonnen te dansen,gaf de Cubaanse Kim en dansshow weg die alleen maar goed getrainde latina dames kunnen uitvoeren, alles bewoog super snel met ritmische bewegingen,haar "Bunda"kont en fraaie borsten bewogen in een hoog ritme,Robert die achter de bar stond en al het personeel kwam kijken naar deze super performence
    Cubaanse Kim is een 175 cm mooie grote vrouw van 28 jaar,die ruim 5 jaar in Duitsland woont en uitstekend Duits spreekt,een zandloper figuur om van te smullen,haar ebbenhouten bruine lichaam bedekt met hagelwitte geile lingerie maakte het plaatje compleet,woensdag was ze voor het eerst in Venus.
    Al snel toen ze van de douche terugkwam mij naast haar op de sofa gezet,heerlijk TZ en al snel had ze de kleine Husky in haar greep,en geweldig uur op de kamer volgde,deed mijn badmantel uit en knielde om de kleine Husky in haar mond te nemen,daarna ging ze als een tornado te keer,zelfs de ervaren Husky had moeite haar bij te houden
    Ze TZ,BJ geweldig,Kim wilde zelf graag een goed orgasme hebben via een intensive befbeurt"chupa"ze spreekt Spaans en ik redelijk Portugees,chupa kan in haar perceptie zowel pijpen als likken zijn.
    Aldus gedaan,ze kwam heftig schokkend klaar, schuddend met haar mooie kont,bijna mijn neus,mond en oogkassen door het matras drukkend.
    Mijn tong bewoog zich behendig,tegen en tussen haar clitorispiercing, wat op zich zelf een aparte belevenis is ze heeft trouwens ook een tongpiercing.
    Mijn hoogtepunt werd bereikt met het goddelijke lichaam van Kim bovenop mij in cowgirl,gel had ze niet nodig want ze was klets en kletsnat,prachtige borsten onder handbereik
    Het is voor Robert en Venus te hopen dat deze Cubaanse schoonheid in de club blijft,het is een echte publiektrekker, alhoewel de overige Line up mag er ook zijn.
    Ik ging om 23.45 uur na een fijne dag met drie sessies en een heerlijke massage op weg naar de mooie en veel te warme Veluwe,uitgeleide gedaan door Bea met een spontane tongkus en Robert overigens zonder tongkus

  6. Onderstaande 28 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 januari 2020),brombeerzuid (16 januari 2020),buttlover (16 januari 2020),cavediver ( 2 februari 2020),de denker (16 januari 2020),Elmo3108 (16 januari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (16 januari 2020),Getrouwd (18 januari 2020),gignnl (16 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),goldstar (19 januari 2020),hasta la pasta (16 januari 2020),Jester (16 januari 2020),Johnsonxxx (17 januari 2020),JonnyFontane (16 januari 2020),Laatbloeier (19 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (19 januari 2020),Patjax (19 januari 2020),phoenix (16 januari 2020),Pierke69 (18 januari 2020),Richte (18 januari 2020),RobOpzoek (17 januari 2020),schoolmeester (16 januari 2020),Sjeufke (16 januari 2020),Viscamessi (18 januari 2020),Wentelt Eefje (16 januari 2020),Wijze grijze (16 januari 2020)

  7. #1254
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag was ik ook weer eens bij Venus
    We hebben het in het verleden over de sfeer gehad. Nou, die was geweldig. Er waren ruim 20 meiden aanwezig. (Volgens Cataleya werken er in totaal 35, meiden).
    Er was een Cubaanse dame die er voor het eerst was. Het leuke is dat ze meteen werd opgenomen in de voornamelijk Roemeense roedel.
    En dat kenmerkt de sfeer in de club. Al is er natuurlijk concurrentie tussen de meiden, men gaat goed met elkaar om, ook privé op maandag of na werktijd.
    Robert (de eigenaar) tolereert niet dat een meid zich boven de anderen probeert te plaatsen. En dat merk je. Meiden maken continu grappen met elkaar, of het nu in de rokersruimte is of in het eet-gedeelte.
    Het was niet druk dus de meiden zaten maar een beetje voor zich uit te kijken. En hoe het begon weet ik niet, maar ineens werd er gedanst en alle meiden werden er bij geroepen. Men had een geweldige lol, ook met het kijken hoe onze verse Cubaanse de show stal.
    Sabina die tot nu te boek stond als beste danseres probeerde nog even om samen met de Cubaanse in de kooi de show te stelen, maar het waren toch de soepele heupen uit Cuba die het applaus kregen.
    Natuurlijk werd ik ook de vloer opgetrokken. Niet dat ik van dansen houd, maar het was toch weer eens wat anders om met 15-20 schonen te dansen. En ook dat vergrotte de lol van de dames.
    De enkele andere beer liet zich helaas niet overhalen om aan de partij mee te doen. Jammer.
    Een super club met een super sfeer !

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  8. Onderstaande 13 leden hebben Bart bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (19 januari 2020),CVARIA (20 januari 2020),Eddy_V (19 januari 2020),Getrouwd (19 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),Husky (20 januari 2020),JonnyFontane (19 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),Mr Pussy (28 januari 2020),Patjax ( 2 februari 2020),phoenix (19 januari 2020),Viscamessi (20 januari 2020),Wentelt Eefje (19 januari 2020)

  9. #1255
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    22 maart 2024 @ 23:40
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Ik zie net dat Kim weer op de aanwezigheidslijst staat. Welliswaar zoals altijd zonder foto, en ook niet anwesend.... Maar ik dacht dat Kim nooit meer terug zou komen en dus ook helemaal van de anwesendheidslist afgehaald was......... Iemand meer info hierover?

    Update: de Kim op de anwesendlijst is een Cubaanse Kim.... Leider...

  10. Onderstaande leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

    pau (21 januari 2020)

  11. #1256
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie303 Bekijk bericht
    Ik zie net dat Kim weer op de aanwezigheidslijst staat. Welliswaar zoals altijd zonder foto, en ook niet anwesend.... Maar ik dacht dat Kim nooit meer terug zou komen en dus ook helemaal van de anwesendheidslist afgehaald was......... Iemand meer info hierover?

    Update: de Kim op de anwesendlijst is een Cubaanse Kim.... Leider...
    ja die was afgelopen zaterdag daar
    En zag er super mooi uit
    Clitpiercing zag er ook mooi uit
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  12. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (21 januari 2020),cath.leen (22 januari 2020),CVARIA (22 januari 2020),JonnyFontane (21 januari 2020),Mr Pussy (28 januari 2020)

  13. #1257
    Geregistreerd
    18 december 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:09
    Berichten
    703
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    1.064 in 388 posts

    Standaard

    Vanmiddag de kino in met de donkere Kim.
    Is wat anders dan een klein Roemeentje, denk zo'n 1.73 en een paar heerlijke naturel borsten.
    Boven in de lounge kwam ze vast voorbereiden, volop zoenen en bracht mijn hand al naar
    haar clit en speelde al met pielemans.

    In Kino, zat niets anders op, moest haar clit verwend worden met een piercing versierd.
    Poes drukte me plat. En standje 69 wilde ze hebben, geen probleem. Wat een bonk
    energie. Heerlijk in haar mond gespoten. Zoenen hield niet op.

    Ze kan een goed gesprek voeren maar bovenal een prive dans.
    Billen naar je toe en wat een tempo Cuba natuurlijk.

    Kan best een blijver worden.

  14. Onderstaande 10 leden hebben cootje bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (23 januari 2020),de denker (23 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),Husky (23 januari 2020),hvdk52 (24 januari 2020),JonnyFontane (23 januari 2020),Mr Pussy (28 januari 2020),Piet Plezier (23 januari 2020),Sjeufke (24 januari 2020),Viscamessi (23 januari 2020)

  15. #1258
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    27 februari 2024 @ 09:51
    Berichten
    133
    Discussies
    2
    Thanks
    1.227
    Thanked
    687 in 89 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie303 Bekijk bericht
    Ik zie net dat Kim weer op de aanwezigheidslijst staat. Welliswaar zoals altijd zonder foto, en ook niet anwesend.... Maar ik dacht dat Kim nooit meer terug zou komen en dus ook helemaal van de anwesendheidslist afgehaald was......... Iemand meer info hierover?

    Update: de Kim op de anwesendlijst is een Cubaanse Kim.... Leider...
    ^^ De Roemeense Kim waar jij mogelijk op doelt, die komt niet meer terug. Ik heb nog regelmatig contact met haar en klinkt (vooralsnog) heel stellig dat ze niet meer terugkomt. Die is een hele andere kant opgeslagen in haar leven en heeft echt afscheid genomen van het clubwereldje.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Viscamessi bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (24 januari 2020),Husky (23 januari 2020),hvdk52 (24 januari 2020),mager (24 januari 2020)

  17. #1259
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:14
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.232
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Hi Viscamessi,
    Goed om te weten, maar ook weer erruggg jammer. Wat heb ik een serie super leuke kamers (zowel sex als communicatief) met deze dame gehad! Geweldige dame in alle opzichten.
    Maar goed, niets is voor altijd.
    Calvin


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Viscamessi Bekijk bericht
    ^^ De Roemeense Kim waar jij mogelijk op doelt, die komt niet meer terug. Ik heb nog regelmatig contact met haar en klinkt (vooralsnog) heel stellig dat ze niet meer terugkomt. Die is een hele andere kant opgeslagen in haar leven en heeft echt afscheid genomen van het clubwereldje.

  18. #1260
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Vanochtend even snel gestopt bij Villa Venus. Was als eerste binnen en zag daar een hele mooie dame zitten. Precies mijn type. Grote borsten en toch klein en alles in proportie. De dame was Loredana voorheen Magnum. Was haar eerste dag hier. Maar een half uur op de kamer geweest. Was een uitstekende sessie. Lopen veel toppers rond

  19. Onderstaande 8 leden hebben gracia bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (24 januari 2020),Elmo3108 (24 januari 2020),Husky (24 januari 2020),hvdk52 (24 januari 2020),ju52 ( 2 februari 2020),phoenix (24 januari 2020),Sjeufke (25 januari 2020),Viscamessi (24 januari 2020)

  20. #1261
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Vrijdag 24 januari, saunaclub Venus



    Mistig, koud, en in 2020 nog geen sauna bezocht, dat kon zo niet langer. En vandaar de auto met de neus richting Duitsland. Met de sluiting van gallardo, het wel heel erg dun bevolkte goldenday viel mijn keus op een hier veel geprezen Venus uit. Ik was daar in midden 2018 al eens geweest, de club beviel me toen al, maar de numerieke aanwezigheid van dames (toen zo’n8 tal) vond ik toch een nadeel. Welaan…. Dat probleem is geheel uit de wereld geholpen! Ik arriveerde tegen 11:15en werd door Vivi ( met fraai decolleté) welkom geheten. Echt een pluspunt van deze club: je voelt je welkom!

    Snel een set verkleed middelen meegenomen en mijn tot venusbeer vermomd. In de omkleed ruimte werd ik al begroet door wat later Rianne bleek te zijn. Toen ik de ruimte binnen kwam waren er toch al net zoveel dames als ik de vorige keer in mijn hele aanwezigheid periode had gespot. Bea meldde zich als eerste (en hoe), daarna tijdens mjin kopje koffie (geen cappuccino helaas) aan de bar Mia (die meldde dat zij wel cappuccino uit haar borsten wist te krijgen), en later door Rianne en Wanna?, Cassandra. Kortom meteen al flink wat aanspraak, zonder veel druk om meteen een kamer te moeten bezoeken.

    De sfeer vind ik dan ook erg plezierig in deze tent. Veel roemeense dames, Roemeens personeel (en naar men zei) ook een roemeense eigenaar. Het dansen in de kooi is beslist een uniek verkooppunt. Mia was de eerste, en ik sloeg het met meer dan interesse gade! Ik spotte Cassandra, Mia, Cousine Loredana, Kim (Cuba), Bea, Isabella, Sandra, Rianna en zus Wanna(?), Venus (waar ze de club naar vernoemd hebben), Mariana, en nog een achttal die ik nog niet ken. Een prima line-up. Een van onze schrijvers meldde op zoek te zijn naar tengere dames. Die zijn hier ruim te vinden.

    En toen zag ik ineens een donkere dame de ruimte binnenkwam. Het was alsof het licht twee keer zo hard begon te schijnen. Ze schreed binnen, en ik denk dat de meeste ogen op haar werden gericht. Gelukkig bleek ik strategisch hoed te zitten en nodigde haar uit een praatje te maken, dat ze zonder haast deed. Geil, prachtige 1.70 lang lichaam, mooie tieten, en wat een ogen. Kortom Kim uit Cuba bleek present. Het leek even of ik 5-6 jaar teruggegooid werd toen ik voor het eerst die andere Kim (Korea, ook wel Juna genoemd en ik meen miss ijsbeer 2015). Ik wilde natuurlijk onmiddellijk,….maar nee, Kim bleek een afspraak te hebben, maar beloofde mij na die date weer op te zoeken.
    Ik dus een poosje lopen niemandallen. Aangevallen door het duo Rianna – Wanna (ze zeiden zussen te zijn). Toch wel overtuigende sales: twee van de blote blonde stevig beborste dames rond je eigen ego. Ook bea kwam even kijken of er al wat te verdienen viel. Mia idem, en, die bleef nadat ze hoorde dat ik op Kim zat te wachten gewoon zitten, dat leidde tot een alleraardigst gesprek! En een nieuw item op mijn verlanglijst.

    Na 45 minuten weer Kim weer zichtbaar, en een tiental minuten later zette ze zich naast me. Alleen haar aanwezigheid leidde tot een forse erektie, en dat had ze snel in de gaten. Heerlijk gesprek met super voorwerk (wat een tongzoenen zeg), heerlijk gestreel over mijn lul. Tepels, borst/buik. Oei oei ik dreigde ter plaatse klaar te komen. Kim wilde eerst nog een sigaretje, en we verplaatsten ons naar het rookverblijf. Nog een plezierige tiental minuutjes inleidende schermutselingen en daarna (eindelijk) de kamer. Oooohhhh my Goooodddd. Alle voortekenen (en recensies alhier) bleken waar. Ik herhaal Ace2 die in 2015 ook zoiets schreef over Kim Korea: zet haar op je bucketlist.
    Nul haast, weelderig in tongzoeen, zelf genietend (drijfnat heren) en in de tijd dat we samen waren minstens twee orgasmen (en ze leken me niet gefaked). En Kim weet hoe een man in elkaar steekt. Dat werd heel duidelijk. Wat een blow job, wat een positionering van haar body om je overal bij te laten komen. Jummmiiieeee. En ze wilde niet dat ik handmatig of in haar mond kwam: er moest geneukt worden. En hoe. Al haar spieren werden gebruikt om de kleine mynasch te laten capituleren. En na de ejaculatie bleef ze nog even lekker doorneuken, met gebruik van alle spieren om ook de laatste druppels sperma tot overgave te dwingen. Holy moly ze moest me de kamer uitdragen (Cuba-NL: 2:1). Wat een geile dame zeg. Herhalings gevaar zeer groot. Nu maar hopen dat ze hier blijft (ze zegt dat Alex en Sandra (ken beiden niet) haar vriendinnen hier zijn, die haar hier naartoe hebben gebracht. Ze had het de hele tijd dat ik er was ongelooflijk druk.


    Ik moet mezelf dus weer wat oppeppen, en dat kon middels de sauna, en een bescheiden lunch. Gezellig even met Emma zitten kletsen, die ook nieuw bleek die dag. Daarna weer naar binnen geslenterd . twee minpuntjes: de jacuzzi binnen bleek koud, en ook de douche bij de heren kleedkamer kreeg ik niet boven de 18 C. Dat laatste kan mijn onbekendheid zijn, maar ook een tweetal andere beren hadden het erg koud daar. Douchen naast de binnen sauna bleken prima.
    Mij maar eens op een bankje gezet boven. En een beetje de activiteiten gadegeslagen. Mia had mijnaandacht al positief getrokken, en ze bleek mijn hint om naast me te komen zitten snel door te hebben. Leuke meid. Bleek dat haar nichtje (Loredana) vandaag ook begonnen was in Venus. Hadden duidelijk vooraan in de rij bij de borsten uitgifte gestaan. Wooow.

    Op de kamer vreesde ik dat Kim’s uitputtingsslag mij parten zou gaan spelen, maar hier bleken de vaardigheden van de 4-jaar gelouterde Mia toch makkelijk tegen op te kunnen. Heerlijke vrijpartij. Mia genoot van mij touch, en verwende zichself met een orgasme, snel gevolgd door een tweede. Wat een heerlijk akoestische gevolgen had dit. Ik werd er echt opgewonden van. Haar kutje smaakte heerlijk, en ze meldde dat het tegelijkertijd masseren van haar tepels en mijn befbeurt haar helemaal kinky hadden gemaakt. Was haar niet vaak overkomen (dixit Mia)

    Kortom een super ervaring in Venus. Dat ineens verdacht hoog op mijn lijst van saunaclub instellingen komt te staan.
    Afscheid allerhartelijkst, en ik zag gelukkig op tijd dat Mia met twee kussen een forse partij lipstick op mijn wangen had achtergelaten…..



  21. Onderstaande 27 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 (25 januari 2020),blauwebeer (25 januari 2020),buttlover (26 januari 2020),cavediver (28 januari 2020),CVARIA (26 januari 2020),Devante (25 januari 2020),Giodude (26 januari 2020),goldstar (26 januari 2020),Husky (25 januari 2020),hvdk52 (26 januari 2020),JPtoo (26 januari 2020),ju52 (25 januari 2020),Laatbloeier (26 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mechelen (25 januari 2020),mentholbear (28 januari 2020),Mr Pussy (28 januari 2020),Pandabeer82 (25 januari 2020),Patjax (26 januari 2020),phoenix (25 januari 2020),Pierke69 (31 januari 2020),Piet Plezier (25 januari 2020),satanic surfer (25 januari 2020),simonr (27 januari 2020),Sjeufke (25 januari 2020),Viscamessi (25 januari 2020),Wijze grijze (25 januari 2020)

  22. #1262
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Zondag Venus bezocht, was toe aan een relax dag met sauna, Thaise massage en tussendoor een goed gesprek en een paar fijne kamers,nam om 13.00 uur bij een vriendelijke blonde dame mijn ijsberen toga en sleutel in ontvangst,na de douche een snelle lunch, en bij de bar een biertje gedronken uit een fijn dun glas,kreeg een hand van Robert,genoot van een sigaartje,en kreeg een grote pakkerd van Bea in de rookkamer.
    Aansluitend de sauna in die met 85 graden goed op temperatuur was,na een koude douche en onder het genot van opnieuw een schuimig biertje de Line up bekeken die er qua kwantiteit met 20 stemmig geklede dames en kwaliteit er zonder meer goed uitzag,dames mij bekend o.a. de Roemeense Sonja,Gia,Rihana,Oana,Sabina,Anka,Mia,Casandra,Ven us,Catalea,Alysia,Emma,Isabella,Bea,Sandra en natuurlijk de grootverdiener Cubaanse Kim die haar grote "Bunda"al heerlijk tegen de kleine Husky aan drukte,even kreeg ik weer de beelden voor ogen van haar eerste werkdag in Venus,toen ze mij letterlijk en figuurlijk in 69 positie door het matras heen drukte met haar mooie grote "Bunda" en haar van een piercing voorziene clitoris!
    Even maar,want ik stond net op het punt om een uur gemasseerd te worden door de Thaise Tuk,opnieuw betrad ik de Thaise tempel waar een grote Boeddha nederig op mij neerkeek in een Oosters decor met zachte spirituele achtergrond muziek die mij het juiste zen gevoel gaf.
    Massage was ook wel nodig want ik had zaterdag op een kunststofveld gevoetbald,en bij deze mindere demping voel je toch naderhand wat stijve spieren,Tuk masseerde weer geweldig met knieën,ellebogen,
    hakken en vakkundige handen,een betere massage kan men zich niet wensen,na een uur massage bewoog ik mij weer als een antilope door Venus
    Bea trok mij op gegeven moment uit de rookruimte want ze ging dansen,en gaf mij de illusie dat ze dat zo sexy alleen voor mij deed,na het dansen hebben we ons een tijdje met voorbereidende kamer activiteiten bezig gehouden op de sofa om aansluitend een spiegelkamer te bezoeken,staand werd de kleine Husky al verwend,TZ en BJ waren weer geweldig,af en toe vroeg ze "you like" of "you like very deep"
    Bea heeft een prachtige lichaam en een natuurlijke vriendelijkheid,en bij elk kamer bezoek word haar repertoire meer uitgebreid, ook mijn wensen worden op de juiste wijze gehonoreerd.
    Na anderhalf uur intensieve GFE seks, twee keer een fijn orgasme beleefd te hebben,waarvan de laatste keer in positie met uitzicht op een prachtige kont partij en een gewelfde rugwas
    het tijd om rustig aan te doen, een hapje eten en mijn tweede saunabezoek,waarbij een dikke Duitse ijsbeer zijn eigen fameuze Eucalyptus druppels met water vermengde, waardoor ik dacht dat ik mij in de mij bekende Eucalyptus bossen van Portugal bevond, en eens rustig rond gekeken voor een tweede ondeugende daad!
    Werd het Rihana die er enorm geil uitzag in een nauwsluitend latex zwart kostuumpje,of het kleine Bulgaarse zigeunerinnetje Casandra die er ook opwindend uitzag in haar doorzichtige lingerie,of de mooie Gia gehuld in een zwart minijurkje?
    Geen van bovenstaande schoonheden,echter de in jeans geklede sympathieke Isabella,het was nu een klein dametje met haar sneakers,ken haar nog van AG en ook in Venus heb ik wel eens een fijn uurtje met haar doorgebracht.
    Ook nu weer een uur erotisch plezier met Isabella,ze had een spannende dunne blouse aan waar haar fraaie peervormige borsten,zonder verpakking los in hingen,een pracht gezicht om haar harde tepels door het textiel te zien drukken.
    Ook weer een fijne rustige GFE sessie met TZ en een prima BJ,uiteindelijk in positie mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven
    Isabella is tevens een zeer intelligente dame,waar ik naast de seks altijd geniet van onze communicatie!
    Er werd ook nog een verjaardag gevierd door de Nederlandse ijsbeer "Bikkel" met een aantal Nederlandse ijsberen die ik wel van andere clubs ken,maar ik dacht niet schrijven,er werd voor hem gezongen door de meeste DVP en een aantal schorre ijsberen.
    Op gegeven moment waren een aantal dames op de sofa`s voor de bar aan het armpje drukken tot grote hilariteit en aanmoedigingen van de aanwezige ijsberen,weet het niet zeker maar ik dacht dat Sabina gewonnen had!
    Kortom een fijne onthaasting en relax zondag met twee keer seks, geweldige massage,fijne wellness, lekkerhapje eten,goede sfeer en leuke communicatie en natuurlijk 4 prima getapte biertjes in een dun glas,wat wil een ijsbeer nog meer
    Om 21.30 uur vertrok ik met een tevreden gevoel naar de mooie Veluwe

  23. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 januari 2020),blauwebeer (28 januari 2020),brombeerzuid (28 januari 2020),Eddy_V (28 januari 2020),Elmo3108 (28 januari 2020),forgetskinnyletsgetfatty (28 januari 2020),hvdk52 (28 januari 2020),jansenroy (28 januari 2020),ju52 ( 2 februari 2020),Knutje77 (28 januari 2020),Laatbloeier (28 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (28 januari 2020),Patjax ( 2 februari 2020),phoenix (28 januari 2020),Pierke69 (31 januari 2020),schoolmeester (28 januari 2020),Viscamessi (28 januari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020)

  24. #1263
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Nu mijn favoriete DVP ogenschijnlijk van het toneel is verdwenen, ben ik de line up van mijn "vaste" club wat kritischer geen bekijken.
    En nee, het is me de lange rit (uurtje of 2) niet meer waard. Met andere woorden: Hoog tijd voor een nieuwe plek voor mijn vertier.
    Mezelf uitgebreid ingelezen op dit forum, maar de uitermate positieve berichten over Saunaclub Venus te Hamminkeln sprongen er toch wel uit.

    Zondagochtend op tijd opgestaan. Mezelf uitgebreid geschoren, gedoucht, enz. Met andere woorden, er alles aan gedaan om zo fris en fruitig mogelijk ten tonele te verschijnen.
    De reis van om en nabij de 5 kwartier is goed te behappen. Ik woon op steenworp afstand van de A50, dus een makkelijkere route is bijna niet denkbaar.
    Onderweg een pitstop gemaakt voor wat fris en een Breaker om de scherpe kantjes van mijn honger weg te nemen. Niet teveel eten, want ik wil het buffet ter plekke ook tot me nemen.
    De rit vliegt voorbij, en ik arriveer om 11:05 uur in Hamminkeln. Er staan 2 Duitse auto's op de parkeerplaats en nog een paar aan de andere kant van de straat.
    Ik pleeg nog een laatste telefoontje, en spoed me naar binnen.

    Het is de eerste keer in deze club voor mij. Noem het raar, maar dan ben ik graag op tijd aanwezig.
    Ik kan mezelf dan wat oriënteren. Een tikkie nerveus reken ik 50 Euro af aan de rondborstige blonde Theke. Ze vraagt mijn maat berenvel en overhandigt me een sleutel.
    Bij de locker aangekomen mezelf uitgekleed, berenvel aangetrokken kleren in de locker en op slot...uhhh niet dus. Ik kreeg de locker met geen mogelijkheid op slot.
    Niks aan de hand, ik loop terug richting de Theke en ik vertel haar over het euvel. Een handige meneer komt met wat gereedschap, schroeft het slot uit elkaar en 5 minuten later functioneert het weer naar behoren.
    Badslippers kreeg ik zo snel niet gevonden, eerst maar douchen. Niks mis met de douches. Na het douchen keek ik richting de wastafel met daaronder de badslippers. Gevonden!

    Zo, eindelijk richting de bar. Er waren een 4-tal beren aanwezig en iets meer dames (stuk of 6).
    Ik bestel een bakkie koffie (die overigens erg goed smaakte). en kijk een beetje rond. Bij de gokkasten staan een paar dames bij 2 gokkende beren.
    Muziek klinkt goed, niet te hard, goede genre voor het moment van de dag. De dames die aanwezig zijn worden eventjes goed onder de loep genomen.
    Er zit 1 bijzonder leuk en fraai exemplaar bij. Het is een petite licht getinte dame, donkerbruin haar, reebruine ogen.
    Het is zondag, de dames dragen kleding en dat vind ik meer dan prima.

    Natuurlijk heeft de beeldschone brunette gezien dat ik haar aan het bekijken was. Ze lacht lief en komt mijn kant op.
    Ze draagt een zwart ding, je kunt het amper een jurkje of zelfs lingerie noemen het is een stukje stof. Voor mij zou het net genoeg zijn om als zakdoek te fungeren, maar haar staat het beeldig. Ze rook heerlijk en laat zich Cassandra noemen.
    Wat een schatje, ze nestelt zich op de kruk naast me. We kletsen wat in het Engels, Duits en een woordje (lekker kontje, schatje enz.) Nederlands.
    Totaal niet opdringerig maar op een gegeven moment komt toch de sleutelvraag. Ik kan simpelweg geen nee zeggen tegen haar lieve lach. Nog geen 2 minuten loopt ze voor me richting kamer 4.
    Op de kamer aangekomen schopt ze haar hakken uit, en nu is ze NOG kleiner. Ze is naar eigen zeggen 1.50 mtr.
    Hoe luguber het ook mag klinken, maar mijn zoon van 9 is nog groter.
    Kamer was gewoon super, ze kan pijpen als de beste. Ze is een leuke lieve meid die aandacht voor je heeft en houdt.
    Ze heeft een heerlijk smakend kutje, en trekt zowat de haren uit je hoofd als je 'm goed weet te raken.
    We hebben een uur volgemaakt en ben in haar mond klaargekomen. Dat doe ik niet vaak, maar vanwege haar magistrale pijpkwaliteiten leek me dit wel een geschikt moment.
    Tijdens het hoogtepunt schoot de kramp in mijn rechter-bil, dat is het teken dat het heel goed was. We hebben nog wat na gekletst.
    Het viel me op hoe open en toegankelijk de dames waren. Cassandra pakte haar telefoon erbij en liet zien waar in Bulgarije ze wilde gaan wonen, en hoe zeer ze op haar moeder lijkt.

    Lieve, gezellige meid met een beeldschone lach en top-service. Pocahontas 2.0
    Zeker herhalingsgevaar.


    Mezelf opgefrist en een pilsje gepakt. Trapje op en mezelf strategisch gezeteld op 1 van de lounge sofa's zodat ik alles in de gaten kon houden.
    Ondertussen is het al na 1-en en het is al wat drukker. De ene na de andere beeldschone dame arriveert. Wat een genot om naar te kijken al dat vrouwelijk schoon.
    Een paar dames trekken mijn aandacht, Bea (prachtvrouw met mooie rondingen), Loredana (vleesgeworden porno), Sabina (heerlijk figuur en geile kop), Sonja (girl next door, met een mooi figuur).
    Deze en nog een aantal andere dames kwamen een praatje maken. Soms alleen soms met een vriendin erbij.
    Allemaal heel vriendelijk en vrijblijvend en ze accepteren zonder mokken een nee, of een "wellicht later" als antwoord.
    Geen enkele dame reageert teleurgesteld wanneer je zegt eerst ff rust te willen. En brengen op een vriendelijke manier dat wanneer je wel wat actie wilt, je ze altijd mag vragen.

    Sfeer is goed, bier smaakt lekker, kortom een genieten geblazen.
    Om de zoveel tijd gaat de muziek op standje burenruzie, puft het rookkanon een bal rook eruit en betreedt een dame de kooi die een leuke paringsdans doet.
    Keer op keer afgesloten met een applaus. Ondertussen zal er een dame of 15-16 aanwezig zijn en een soortgelijk (misschien iets meer) aantal beren. Van alle dames aanwezig zal er wellicht maar 1 zijn met wie ik niet zou kameren.
    Keuzestress....
    Sfeer wordt beter en beter, ik hoor veel Nederlandse stemmen en er wordt wat gegrapt over voetballen en de dames en een groepje Nederlanders zingt voor een jarige beer.

    Sonja betreedt de kooi, ze draagt een lange strakke witte broek met gerafelde broekspijpen een strak wit topje waar haar harde tepels duidelijk in zichtbaar zijn.
    Sonja heeft iets, vraag me niet wat, iets onschuldigs maar tegelijkertijd geils. Niet super knap wel een lieve uitstraling en een mooie kop met middellang haar.
    Ze draait heerlijk met haar kont en flasht haar tieten (die ECHT goed gevormd zijn). Ze maakt oogcontact en ik ben onder de indruk....slik.

    Sabina in de kooi. My my my, wat een geile nozem.
    Ze had een strakke zwarte strakke korte broek aan, een witte top en op een gegeven moment paarse lippenstift.
    Sabina straalt uit dat ze weet wat een man wilt, en dat ze ook bereid is dat te geven.

    Keuzes, keuzes, keuzes....Weet je wat, eerst een hapje eten....

    Eten was prima te doen. Ik ging voor aardappelpuree (prima) worteltjes en erwtjes (ook prima) en varkenshaas (beetje droog, maar kan ook niet anders met een buffet) met een ietwat laf kerrie-sausje.
    Al met al prima te doen, het mag iets warmer. Ik heb 2 keer opgeschept, omdat het al met al prima was. Niet groots, maar dat hoeft ook niet.

    Goed, terug in de bar. Ik ben nog geen 5 minuten binnen en er is een soort van magnetisch veld dat ervoor zorgt dat ik MOET kijken.
    Een prachtige gedaante in een geel-oranje gewaad trekt mijn aandacht. Wat een prachtige verschijning....zucht. Kim... Ze begroet me met een glimlach en zegt iets, wat volledig langs me heen gaat.
    Nog meer keuzestress. Niet voor lang, want er zijn meer beren geïnteresseerd in Kim. Niet verwonderlijk, zelden zo'n spetterende uitstraling gezien.

    Pilsje dan maar, en laat ik eens wat bijkomen in de jacuzzi.
    Had ergens gelezen dat de jacuzzi koud zou zijn? Niks van gemerkt die zondag. Ik schat de temperatuur op een graad of 38, en de stralen waren aangenaam.
    Er zijn vervelendere manieren om de zondag te spenderen dan bubbelend in een jacuzzi kijkend naar mooie dames die een dansje weggeven in een kooi.
    De avond is begonnen, om 18:30 uur gaat het volume omhoog en de klanken van DJ Dark doen de bar laten trillen.
    De geur van de rook uit het rookkanon doet me terugdenken aan mijn jeugd.
    Nummers als Fisher - Losing it, en Dom Dolla - Take it passeren de revue.
    Een snelle rekensom leert dat ik ondertussen als een ruime 7 uur binnen ben. Tijd vliegt....

    Goed, wie o wie.
    Sonja loopt het trapje op en neemt plaats langs me.
    Ze drukt haar lichaam tegen me aan, en ik sla mijn arm om haar heen en betast meteen haar kont.
    Het duurt niet lang alvorens we richting de kamer lopen.
    Wat een lieve zachtaardige vrouw is dit zeg.
    De kamer was teder, zacht en knus. Het leek alsof de tijd werd teruggezet en ik weer een verliefde tiener was.
    Sonja is lief, communiceren ging niet super maar dat mocht de pret niet drukken.
    Overgave en inzet toonde ze.
    Ook hier een herhalingsgevaar.

    Opfrissen en op huis aan. Het is ondertussen na 8-en en ik ga voldaan en met wat kramp huiswaarts.

    Conclusie: Echt een top tent.
    Minpunten? Het eten mag iets warmer, en de grote ruimte iets minder warm. Het werd gedurende de avond steeds warmer en warmer.
    Pluspunten? Uhhh, heel veel. Topvrouwen, sfeer, muziek, geen raar volk of vreemde praktijken, geen scheve gezichten of onenigheid.
    Iedereen die ik heb gezien of gesproken heb had het naar z'n zin. Toen ik aan het babbelen was met Cassandra zette de Theke achter de bar de muziek een tikkeltje zachter, en vroeg hij aan Cassandra of het zo beter was.
    Dat soort dingen kan ik waarderen. Sauna niet geweest, kino niet geweest en buitenruimte ook nog niet geweest.

    Dit gaat mijn nieuwe stek worden.
    Er staan nog zoveel dames op mijn wishlist, en er is nog genoeg te ontdekken.

    Voor eenieder die hier de afgelopen weken/maanden heeft gepost....dankjewel voor de input.
    Ik hoop dat er ook heren zijn die wat hebben aan mijn input.
    Ik ben niet de meest ervaren beer, maar ben wel eerlijk en zeg/typ wat ik denk.
    Vragen? Staat vrij.

  25. Onderstaande 34 leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 januari 2020),blauwebeer (28 januari 2020),buttlover ( 1 februari 2020),CVARIA (30 januari 2020),e-is-mc-2 (30 januari 2020),Eddy_V (28 januari 2020),Elmo3108 (29 januari 2020),gignnl (30 januari 2020),Giodude (28 januari 2020),HellaHolla (28 januari 2020),Husky (31 januari 2020),jansenroy (28 januari 2020),jemame (28 januari 2020),Jester (29 januari 2020),JonnyFontane (28 januari 2020),Koos Albertss (29 januari 2020),Laatbloeier (29 januari 2020),Levitrus (29 januari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear (28 januari 2020),Mr Pussy (28 januari 2020),mynasch (29 januari 2020),Pandabeer82 (28 januari 2020),Patjax ( 2 februari 2020),Pierke69 (31 januari 2020),Piet Plezier (28 januari 2020),RobOpzoek ( 4 februari 2020),simonr (31 januari 2020),Sjeufke (28 januari 2020),smokingfetish ( 2 februari 2020),Smouse ( 1 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze (28 januari 2020),yylover (28 januari 2020)

  26. #1264
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    mooi geschreven knutje77
    Venus is op dit moment gewoon de beste plek om te zijn
    Afgelopen tijd verschillende clubs bezocht met Koos Albertss JF, BP en nog wat meer vrienden
    Maar ze kunnen niet tippen aan Venus, als het het algemene plaatje bekijkt
    Zaterdag zullen we er is een mooi feestje van maken in Venus.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (30 januari 2020),Eddy_V (28 januari 2020),JonnyFontane (29 januari 2020),Koos Albertss (29 januari 2020),Mr Pussy (29 januari 2020),Sjeufke (28 januari 2020)

  28. #1265
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst naar Venus geweest omdat ik in de buurt was. Rond 16.30 zag ik 4 ijsberen vertrekken toen ik op de parkeerplaats stond dus met de drukte viel het mee, wellicht een stuk of 12 beren en 20 dames aanwezig.

    Ik moet zeggen, voor iedere smaak zat er wel iets tussen. Ik vreesde alleen skinny dames aan te treffen maar er waren een 3 tal dames met zeker een D cup aanwezig dus dat viel mee.
    Ik had eigenlijk niet moeten gaan want ik was veel te moe, op de banken viel ik bijna in slaap. Na lang wikken en wegen voor Sonja gekozen omdat ze toch wel een fraai figuurtje heeft.
    Op de kamer weinig spectaculairs, kwam meer door mij ben ik bang. Haar gezicht van dichtbij was ook wel even schrikken, onder de laag plamuur kon je de vele "oneffenheden" zien.

    Rond 18.15 weer vertrokken, heb niets te eten zien staan trouwens.

    Misschien dat ik nog eens terug ga als ik beter gestemd ben, ik had wel het gevoel dat de dames wat meer op de veiligheid letten als b.v. in de Freude.

  29. Onderstaande 6 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 januari 2020),Husky ( 3 februari 2020),ju52 ( 1 februari 2020),Piet Plezier (31 januari 2020),Sjeufke (31 januari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020)

  30. #1266
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Venus kun je niet vergelijken met Freude, dat is een heel ander kaliber dames
    Freude en Venus vergelijken is het zelfde als een Mercedes met een Fiat vergelijken, het rijd wel maar dan anders
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  31. Onderstaande 5 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Harko (31 januari 2020),JonnyFontane ( 1 februari 2020),Patjax ( 1 februari 2020),Sjeufke (31 januari 2020),Viscamessi (31 januari 2020)

  32. #1267
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    10 december 2020 @ 12:48
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    22 in 11 posts

    Standaard

    Gisteren weer venus geweest. Echt top tent , sfeer is goed , en het valt me op dat ze alles echt goed schoon houden .

  33. #1268
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Bezoek aan Venus op 31 jan 2020




    Na mijn bezoek vorige week bleven de beelden van dit aangename verblijf toch een beetje op mijn netvlies staan. Dat is vast een goed teken! Tegelijkertijd bleven kriebeltjes, gepaard gaande ;met deze netvlies beelden in de lagere regionen opspelen. Nu moet het toch niet gekker worden op mijn leeftijd….wilde ik mijzelf voorhouden. Maar waarom eigenlijk niet. De aangename vrijpartij met met name Mia vond ik echt gaaf. Dus waarom niet eens op onderzoek of dat dupliceerbaar bleek te zijn…
    Enfin op deze vrijdag rond 11:20 de parkeerplaats, waar toch echt al w leen paar autos stonden te pronken. Mijn midden (of laag) klasser viel zeker een beetje uit de toon…Verwelkomd door een mijnheer dit keer, correct, maar duidelijk niet de vriendelijkheid van een Vivi. Omgekleed tot prachtige ijsbeer, en met enig vertrouwen de ruimte binnen gestapt. Daar bleken op dit tijdstip een 5-6 tal dames aanwezig, e ik bestelde ter gewenning maar een s een koffietje aan de bar. Maar de door mij zo gehoopte Mia of Kim helaas nog niet…..

    Een eerste gesprekje met Gia (ik meen een twintigtal lentes jong) onder het genot wan dit kopje koffie leek een mooie start van de dag te worden! Er bleken later zelfs dames van nog jongere data te zijn (Catalea, Sara). Hemeltje dat had ik de vorige keer niet opgemerkt! Leuke meiden trouwens, alle drie. En appetijtelijk…laat daarover ook geen misverstand zijn.

    Tweede gesprekje met Sonja, die ik eigenlijk wel een mooie meid vond. In ieder geval een prachtig lichaam, met een paar borsten die ik beslist wel eens zou willen vasthouden. Het werd een prettige eerste kamer. Met inderdaad een prachtig lijf dat volop ter beschikking werd gesteld. Blow job ca va, en de kamergang zal ik beschrijven als prettig. Niet echt Top, geen grensverleggend erotische handelingen. De behoefte dit ik had (die prachtige borsten eens uitgebreid betasten) helemaal uitgekomen. Tongzoenen lauwtjes, Herhalingsgevaar, beperkt. Kortom een beetje ingevreeen, en klaar voor het betere werk.

    Gelukkig werd de bezetting na 13:00 versterkt, en gelukkig ontwaarde ik Mia, die onmiddellijk een kamer in verdween…
    Die AWL (AnWesendheitListe) lijkt mij trouwens vrij accuraat. Ik spotte in mijn 5 uren Sonja, Catalea, Bea, Penelope (ook zijn klein ding), Loredana, Gia, Oana, Rianna, Alessia, Cassandra, Sara, Mirella, Isabella, Deborah, Monica en Sabina. En een paar kende ik nog niet. Kortom voor Venus een prima bezetting.

    Tweede sessie met Loredana (cousine van Mia, naar verluidt). Al een stuk beter dan kamer nummer een. Excellente blowjob, genoot van de seks, schitterend orgasme en gaf mij een partij seks weer waar ik echt blij van werd. Godsallemachtig wat ziet ze er geil uit als ze je eens heerlijk pijpt, gedeelte van haar tieten op je eigen borst, en een beetje betasten van haar nog klets natte kut. Blijheid nam alleen maar toe. En dit hield ze met heel wat variatie toch een aardige tijd vol. Prima kamertje! Ik had haar nog even wat gemasseerd, hetgeen ze kennelijk aan de Theke mijnheer had doorgegeven, want die kwam mij vragen geen olie meer op de kamer te gebruiken…. Nuja…. Had ik misschien toch een bonnetje moeten vragen….

    Nu moest ik wel even bijkomen, en na wat gegeten te hebben een beetje in de wellness. (Sauna en jacuzzi bleken nu prima te funktioneren even op een bank. Waar ik al snel door Rianne getracht werd op kamer gedachten te komen…
    Toch nog maar even wachten. En op een inderdaad goed moent kwam Mia weer geheel opgefrist de ruimte binnen wandelen. Ze zette zich op mijn verzoek naast mij neer en we kletsten wat honder uit. Helemaal geen haast. Catalea (naar het bleek) zette zich naast ons. Catalea bleek 18 of 19, en had een adembenemend voorkomen, helemaal toen ze zich op mijn schoor zetten en ik door deze twee geile dames in de watten werd gelegd. Heerlijk. Prima kwartiertje! Catalea trachtte er een trio uit te halen, maar ik vreesde dat ik aan een van deze dames al mijn handen en lul vol zou hebben.

    Derde kamer daarom met Mia. En wat voor een. Geloof dat de illussie van vorige week werd overtroffen. Prima tongzoenen, een heerlijke verkenning van beide bodies, geile zoenen all over the place, het werd vochtiger en vochtiger. Ik liggend op mij rug, Mia beffend, en met mijn hand aan haar borsten lijkt de positie te zijn die ze erruuuggg lekker vindt. Een (ook akoestisch) heftig orgasme bleef niet lang uit. Ze moest even bijkomen maar ging met veel energie op revanche uit. De kleine mynasch werd helemaal gek. Hemeltje wat een pijp techniek. Ik ging dit niet lang volhouden, en dat wilde ik ook niet….een krachtige ejaculatie, met sperma een heel end weg…. (en dat op mijn leeftijd)
    Kortom de proef van vorige week bleek dupliceerbaar!

    Venus: bedankt!




  34. Onderstaande 17 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer ( 1 februari 2020),buttlover ( 2 februari 2020),cavediver ( 3 februari 2020),crosby3 ( 1 februari 2020),Eddy_V ( 2 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),Knutje77 ( 1 februari 2020),Laatbloeier ( 2 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),Pandabeer82 ( 1 februari 2020),Patjax ( 4 februari 2020),Shakir ( 1 februari 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Viscamessi ( 2 februari 2020),WANDELAAR5 ( 2 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 1 februari 2020)

  35. #1269
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Venus: bedankt!
    Mynasch ook bedankt voor dit verslag !

  36. #1270
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard Barokka

    Na alle mooie verhalen op di forum toch wel benieuwd geworden naar die saunaclub Venus. De verjaardag van Piet Plezier was een mooie gelegenheid om mijn Zeer Snelle auto 1,5 uur naar een meer noordelijke richting te verplaatsen in plaats van anderhalf uur naar het zuidelijk Babylon. Ik kende Piet nog niet, maar er zouden een hoop ijsberen komen, altijd leuk om een praatje te maken.

    Tsja dan begin ik eerst maar met een samenvatting van de verschillen ten opzichte van Babylon:

    Beter in Venus
    • De Line-Up in Venus is gemiddeld mooier dan in Babylon (en ook mooier dan in Golden Time, Acapulco Gold). In elke club zijn er wel wat dames waar ik qua uiterlijk niet de kamer mee op zou gaan, maar in Venus kwamen ze optisch allemaal in aanmerking. Toch 1 van de belangrijkste dingen waarvoor je naar een club gaat. Wel missen er misschien wat van die porno toppers met grote siliconen borsten en duck faces, maar daar voel ik me toch niet toe aangetrokken, dus dat is alleen een nadeel voor types als megaboob.
    • Er is een verwarmd bubbelbad buiten. Heerlijk in dit jaargetijde!
    • Er is geen dronken Eddy die af en toe de sfeer verziekt.
    • Entree is €50 in plaats van €70
    • Je krijgt een badjas met zakken voor mijn bril en e-Reader.


    Beter in Babylon
    • Babylon heeft ruimtes waar je even rustig kunt zitten/liggen zoals in de kelder en in de Kino. De Kino in Venus is onderin de bar waar je dus nog steeds de dreunende muziek hoort.
    • De banken in Babylon maken het mogelijk gewoon te zitten. De banken in Venus hebben een zeer lang zitvlak waardoor je altijd in een soort lighouding komt. En de paar stoeltjes in Venus staan direct onder een geluidsbox.
    • Het eten in Babylon is uitgebreider en heeft een a la carte mogelijkheid. Maar ik moet er gelijk bij zeggen dat het eten in Venus prima was.
    • Het gratis drankenaanbod in Babylon is uitgebreider o.a. met het door mij zo gewaardeerde Leffe Blond.
    • Er zijn wat minder "te krappe kutjes" in Babylon. Door de zeer jonge dames ben ik vrij veel afgewezen vanwege het formaat van mijn jongeheer. Dit gebeurt mij in elke club wel en de gemidddelde ijsbeer zal er geen last van hebben. Maar ik vond het toch wel jammer.
    • Babylon heeft een stoomcabine.
    • Babylon is wat groter en ruimer van opzet (behalve de eetruimte).


    Het serviceniveau van de dames is in beide clubs hoog. Een enkele dame wat terughoudend met tongzoenen, maar beide clubs geven gemiddeld een top service. Beide clubs zijn ook erg luxueus. Dus Venus gaat mij nog wel eens terugzien denk ik!

    In zo'n voor mij nieuwe club vind ik het wel prettig om eerst even rustig rond te kijken hoe alles loopt, dus ik was op tijd weg gereden om iets voor 11 uur de nog lege parkeerplaats op te rijden, terwijl er dames vanuit het huis aan de overkant de club binnen kwamen. De VIP parkeerplaats maar leeg gelaten voor Piet en mijn auto daar direct achter geparkeerd. De theke wist niets van een verjaardag, maar later had ze de hele gastenlijst liggen en kreeg ik een tientje van de entree terug en een stempel op mijn hand (die er na de eerste douchebeurt weer af was). Eerst maar eens rondgelopen en mij voorgesteld aan wat dames. Mooi dat er een behoorlijk aantal gewoon om 11 uur al was, nog voordat er veel beren binnen waren. Ik had geen heel uitgebreid onderzoek op het forum gedaan omdat de meeste recensies toch wel lovend waren. Heerlijk zo'n ontspannen gevoel dat de kans op een slechte kamer miniem is.

    Na de club verkend te hebben en een dubbele espresso op Deborah afgestapt. Tenminste ik dacht dat zij het was en haar recensies herinnerde ik me nog wel als de top in Venus. Maar ze stelde zich voor als Cinderella, dus toch de verkeerde? Even later wist ze me lachend te vertellen dat ze wel Deborah was. Waarom nog tijd verspillen als er zo'n kans is? Hup de kamer op. Dat werd inderdaad een topkamer! Een uitgebreid verslag heb ik in haar draadje geschreven. Prachtige dame met lang lichtbruin haar, mooie siliconen cup C/D borsten, slank, mooie billen atletisch maar gelukkig toch overal zacht. En een afspraak gemaakt voor een trio later op de dag.

    Daarna het ontbijtbuffet verkend voorzien van een tweede dubbele espresso. Prima, redelijke keuze. Wat hele taaie worstjes en frankfurters warm. Daarom was het wel jammer dat er geen mosterd was (alleen honing mosterd, maar dat is niet zo lekker met een worstje). Nog wel gevraagd, maar die hadden ze echt niet. De broodjes waren goed, maar helaas niet zo mooi krakend vers. Geen gewone kaas, alleen feta. Maar ook tomaat en komkommer om samen met wat vleeswaren tussen je brood te doen, of een salade te maken. Na het ontbijt nog maar eens een dubbele espresso besteld en wat lezen in mijn e-Reader. Langzaam druppelde de club vol.

    De dames zijn zeer terughoudend om contact te maken. Dat mag van mij wel wat meer. Sabina was de positieve uitzondering, die niet direct op mannen afstapte, maar wel redelijk wat aandacht trok. En ook de eerste dans shows gezien. In de kooi waren Cataleya, Gina, Sabina en Deborah voor mij de toppers. Rond half twee Deborah gevraagd naar het trio en dit werk uiteindelijk een trio met Sabina. Was helemaal top en ik heb het in het draadje van de betreffende dames uitgebreid omschreven. BAM nieuwe club meteen 2 topkamers!

    Tijd voor pauze en wat gekletst met medeverjaardaggangers. Ook tijd voor de jacuzzi (oppassen met instappen, dat ding heeft aan de binnenkant geen trapje en is vrij onregelmatig gevormd). Een echt heerlijk ding en je hebt nog wat uitzicht op de bar. Dat heb je buiten dan weer niet, maar in zo'n warm bad zitten terwijl je hoofd in de frisse buitenlucht zit, is ook echt genieten. Nog wat gelezen en Gina in de kooi zien dansen. Nu heb ik ooit van een vrouw gehoord dat mannen met een goed ritmegevoel ook in bed het beste zijn, dus ik dacht dat ik maar eens uit moest vinden of dat andersom voor dames ook zo was. Ik wijs nieuwe dames altijd op mijn wat bovengemiddelde jongeheer. Helaas, dat was voor Gina reden om van de kamer af te zien. Op zich wel te begrijpen van zo'n jonge meid. Inmiddels was Cataleya binnen. Deborah had gezegd dat ze tough was dus daar op af gestapt. Helaas zelfs voor deze bikkel was mijn jongeheer te angstaanjagend. Loredana ziet er ook goed uit en is wat voller dan Cataleya, dus daar zou het misschien lukken? Helaas ook afgewezen. Tussendoor wat kletsen en kennis gemaakt met het feestvarken Piet Plezier en zijn wingman Koos Alberts. Ook het buffet maar eens verkend. Goede spagetti bolognese, chicken wings, gebakken aardappelen, een soort stoofvlees in tomatensaus, warme gemengde groente en salad bar. Was prima!

    Maar ja ik wilde nog wel een kamer maken met zo'n Venustopper! Een groot deel van de zeer aantrekkelijke dames ziet er erg jong uit (18-20) en weegt 50 kg of aanzienlijk minder. Ziet er toch allemaal wat breekbaar uit en na 3 afwijzingen bedacht ik een nieuwe strategie: Sabina: zoek jij AUB een dame voor mij uit? En Sabina wees mij op Mariana. Dus daarmee de kamer op en daar paste het gelukkig wel . Ook die kamer netjes beschreven in haar draadje.

    Daarna weer lekker bubbelen en nog wat lezen en me afvragen of een vierde kamer erin zat. Een kleine gypsy Cassandra kroop een beetje naar me toe en wist me vakkundig over te halen voor nog een kamer. Die heb ik ook besproken in haar draadje. Terwijl we naar de kamer liepen kwamen we Gina tegen. Die riep "Barokka" tegen Cassandra. Blijkt zigeunertaaltje te zijn voor grote pik. En nu dus de titel van dit stukje en de bijnaam die beide dames voor mij gereserveerd hebben. Gelukkig had ik dat deel al besproken met Cassandra die er na inspectie van overtuigd was dat ze dit wel aan kon. Na die kamer en het douchen wilde ik eigenlijk naar huis gaan.

    Maar Brombeerzuid vertelde me dat er nog een show kwam met Piet Plezier in de hoofdrol. Dus daar maar even op gewacht en dat was de moeite waard!! Piet werd geblinddoekt op een stoel gezet voor de danskooi. Helaas drukte iemand op de rookmachine waardoor het zicht even ontnomen werd, maar daar kwamen 3 van Piet's persoonlijke toppers: Deborah, Cataleya en Monica) verkleed als duivel, bruid en engel (tenminste dat maakte ik ervan) aan, dansend op de muziek. En ze gaven een prachtshow weg terwijl zo'n 25 beren erom heen stonden te kijken! Helaas werd de blinddoek al snel van Piet afgetrokken. Aan de ene kant kon hij toen visueel meegenieten, maar aan de andere kant lijkt het me veel leuker als je niet weet wat er allemaal gebeurt, terwijl je wel overal aangeraakt wordt. De dames verwijderden langzaam hun kleding, al zoenend (elkaar en Piet) en pijpend. Met name Cataleya was oraal zeer actief bij Deborah en Monica. En af en toe deden die dames hetzelfde voor haar terug. Was een supergeile geschiedenis en er gebeurde teveel om hier allemaal op te noemen. Piet kreeg een cockring om en werd op de grond op wat handdoeken gelegd en er zat bijna continu een mond om zijn pik. Later hoorde ik ook nog dat hij een flinke slok koffiemelk in zijn mond had gehad. De dames gingen ook onderling nog met dildo's aan de gang. En Piet had vrijwel continu een borst mond of kutje op zijn mond. Dit feest duurde denk ik ruim 20 minuten. Daarna ben ik maar om gaan kleden en rond kwart voor 9 na een geweldig leuke dag de club verlaten.

  37. Onderstaande 26 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 februari 2020),bertje600 ( 3 februari 2020),blauwebeer ( 2 februari 2020),brombeerzuid ( 2 februari 2020),cavediver ( 2 februari 2020),CVARIA ( 2 februari 2020),Eddy_V ( 2 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),Husky ( 3 februari 2020),Koos Albertss ( 2 februari 2020),Kwant ( 2 februari 2020),Laatbloeier ( 2 februari 2020),Levitrus ( 2 februari 2020),man ( 3 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),Meme Moo ( 3 februari 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),noglangnietuitgewandeld ( 2 februari 2020),Patjax ( 2 februari 2020),pcenter ( 2 februari 2020),Piet Plezier ( 2 februari 2020),RobOpzoek ( 4 februari 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Viscamessi ( 2 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 2 februari 2020)

  38. #1271
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    wat een mooi feestje moest worden werd een topfeest
    Van de 26 feestbeesten zijn er 3 niet gekomen de de opkomst was super
    De taart smaakte ook goed kreeg ik te horen
    De kleine flesjes snaps deden het ook goed bij de beren en de dames
    Het moment dat ik in de stoel moest gaan zitten voor de kooi dat was toch wel het hoogtepunt van de avond
    Ik werd geblinddoekt en was omringd door 2 dames dacht ik, maar het ware er 3 Catalea, Monica en Deborah
    Het was een geile bedoeling, met zijn 4en tongen, de dames likken vingeren ik kwam handen en een paar tongen tekort, en kleine Piet werd natuurlijk ook niet overgeslagen
    Op een gegeven moment komt Deborah boven me hangen en ze liet iets uit haar mond lopen zo over haar buik poesje op mij en dat was heerlijk ik likte ze of het me laatste keer was
    Wat was het geil
    Dames het was top, wat heb ik genoten
    Allemaal bedankt voor de felicitaties en presentjes, de kofferbak van Anaconda was te klein.
    Toen ik weg ging kreeg ik nog een mooi presentje van Robert bedankt daarvoor
    Venus bedankt voor alles
    Het was weer top
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  39. Onderstaande 18 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 februari 2020),BP2 ( 3 februari 2020),brombeerzuid ( 2 februari 2020),cavediver ( 2 februari 2020),CVARIA ( 2 februari 2020),Eddy_V (16 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),JonnyFontane ( 2 februari 2020),Koos Albertss ( 2 februari 2020),Kwant ( 2 februari 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),Patjax ( 2 februari 2020),Sjeufke ( 2 februari 2020),Smouse ( 2 februari 2020),Viscamessi ( 2 februari 2020),WANDELAAR5 ( 2 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 2 februari 2020)

  40. #1272
    Geregistreerd
    25 maart 2014
    Last Online
    23 augustus 2021 @ 10:23
    Berichten
    242
    Discussies
    5
    Thanks
    383
    Thanked
    863 in 172 posts

    Standaard

    Idd een leuk feestje, gezellig, me goed vermaakt. Eten vond ik matig, smakeloze spaghetti, lauwe kip, het oogde liefdeloos en smakeloos. De jacuzzis binnen en buiten en de binnen sauna zijn wel weer top. Weer met n open mind erheen gegaan, het ging om Piets verjaardag, had beloofd te komen en die zijn altijd gezellig. Het was druk, eigenlijk te druk en sommige meiden werden weer de halve of hele avond geclaimd, door turken die een paar flessen opentrokken of door een sukkelige liebeskasper in het geval van Pamelaatje. Niks zieliger dan iemand te zien die de weg kwijt is in een club en denkt er een of de vriendin gevonden te hebben. Dus je zat regelmatig in een lege club.

    Toch nog 2 kamergangen gedaan. Met Cassandra en met Alissia. Cassandra geef ik n ruime voldoende, inzet is prima, doet wel in woord en gebaar aan upselling maar op een charamante manier, pijpen is super, kussen is terughoudend, haar persoonijlkheid was open, sprankelend en heel charmant,haar lichaampje een droom als je van gypsies of lolitas houdt, I confess to that. Alissia was moe de hele avond in n turkse harem zuigt je leeg. Erg mooie vrouw, vond de kamergang uur voor sluit net voldoende, inzet was matig, dit kon niet, dat kon niet zoals doggie, moet je respecteren maar ik beoordeel haar op haar werk en dat was niet erg overtuigend, dus long story short: herhaling zou ik niet overwegen.

    Verdict over Venus zaterdag avond: entourage en ambiance top, vrouwen service not really impressed, uiterlijk gewoon zoals in elke neukfabriek, eten erg matig eigenijk een schande voor een 50 euroclub, wellness is wel weer top en het uitzicht in de wellness ook. De kooi die moeten ze bij wet verplicht stellen in elke saunaclub, de spiegelkamer -meen nummer 5- ook. De bezetting in de drukke perioden lijkt mij te klein voor de aanloop.De Service bij mij was niet uitzonderlijk goed of geil, gewoon profi leeg gemolken, behalve met de kleine opdonder Nicole die weg lijkt. Ook al grottenslecht meegemaakt met Sabrina. Nu een 7,5 en een 5,5. De hoeren zijn hier spekkoper als het druk is en ik heb sterk de indruk dat de 30 minuten casual klanten zsm worden afgewerkt, er is immers goud te verdienen die avond. Vind de meiden gemiddeld genomen ook erg georienteerd op stammies, en in demeanor toch wel licht arrogant vrijwel allemaal, uitzondering iig voor bubbelige Cassandra en die bril die er ook al lang rondloopt met die dikke sillies en Cathalea in mindere mate die weten nog ander gedrag dan alleen arrogant rondlopen en leeg kijken, stammie dat ga ik zeker niet worden anytime soon, maar ik zal er nog welles komen maar als IK, zei de gek, super service zoek of toch een warmere setting ga ik elders heen. Denk dat de club als de drukte minder is totaal anders te beleven valt en het gedrag van de hoeren ook beter te pruimen kan zijn evenals hun service. Hoe drukker hoe rukker geldt meestal wel in deze tak van sport.

    Jammer dat ik de live show van Piet gemist heb, kwam net te laat, Koos Alberts gaf er daarom maar een extra show weg vor het zingen de kino uit of was het voor het betalen de club uit iig , dus volgend jaar weer als Piet niet geemigreerd is naar roemenie iig, anders gaan we het vieren bij de bron.
    Laatst gewijzigd door BP2; 3 februari 2020 om 07:25

  41. Onderstaande 27 leden hebben BP2 bedankt voor deze bijdrage:

    bertje600 ( 3 februari 2020),Bezitos ( 3 februari 2020),brombeerzuid ( 3 februari 2020),cavediver ( 3 februari 2020),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),hasta la pasta ( 4 februari 2020),hvdk52 ( 3 februari 2020),JonnyFontane ( 3 februari 2020),ju52 ( 3 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear ( 4 februari 2020),Mr Pussy (12 februari 2020),nieuwkomertje ( 3 februari 2020),Patjax ( 6 februari 2020),Piet Plezier ( 3 februari 2020),pret ( 3 februari 2020),satanic surfer ( 4 februari 2020),schoolmeester ( 3 februari 2020),Shakir ( 3 februari 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Smouse ( 3 februari 2020),Viscamessi ( 3 februari 2020),WANDELAAR5 ( 3 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 3 februari 2020),yylover ( 4 februari 2020)

  42. #1273
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 april 2021 @ 14:23
    Berichten
    77
    Discussies
    3
    Thanks
    212
    Thanked
    168 in 35 posts

    Standaard

    Is het bubbelbad buiten elke dag open of alleen bij speciale gelegenheden zoals Piet zijn verjaardag ?

  43. #1274
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door man Bekijk bericht
    Is het bubbelbad buiten elke dag open of alleen bij speciale gelegenheden zoals Piet zijn verjaardag ?
    was speciaal voor mijn verjaardag warm gestookt

    Nee hoor gewoon elke dag 40 graden
    Even aan Alex vragen en het bad word open gemaakt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  44. Onderstaande 4 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 3 februari 2020),man ( 3 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),WANDELAAR5 ( 3 februari 2020)

  45. #1275
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Zaterdag 1 februari was de dag dat Piet Plezier( hierna nader te noemen als PP) zijn verjaardag vierde in Venus.
    Samen met twee niet schrijvende beren die heimat om 14.30 verlaten om om 15.45 te arriveren in Hamminkeln.
    Nadat wij waren welkom geheten door de vriendelijke theke meteen Deborah begroet met een dikke kus.
    Het dagelijkse kloffie werd snel verruild voor een heerlijk zacht berenvelletje.
    In de bar kwam ik al snel een aantal bekende beren tegen en buiten in de jacuzzi zaten Koos, Anaconda, Bokito en een niet meer schrijvende beer(ban of zo).
    De sfeer zat er al goed in. De grootste onzin werd er verteld.
    Ook PP kwam zich even melden dus de lol werd alleen maar groter.
    Na een uurtje bubbelen en een paar flessen bier later, even binnen gaan kijken.
    Ook hier was het gezellig druk. De dames waren vrolijk en ik had al snel mijn plan gemaakt welke dames er deze dag mijn centjes zouden krijgen.
    Even snel een hapje eten. Het eten smaakte me goed en de taart van PP was erg lekker.
    Tijd om de longen even te vervuilen met wat teer.
    Ik had een zak lolly's bij, want daar zijn veel dames gek op. Dus dit was een mooie gelegenheid om deze kleinigheid uit te delen aan de dames.
    Toen ik mijn rondje had gemaakt(ik lijkt wel een kinderlokker) zag ik Deborah en Catalea in de rookruimte zitten.
    Catalea had al een lolly gehad dus ik bood mijn laatste aan Deborah.
    Zij bedankte vriendelijk en zei dat dit niet goed voor haar lijn was.
    Catalea was zo lekker brutaal om de lolly uit mijn hand te grissen. Wat een lekkertje is zij toch.
    Met een paar woorden maakte ik duidelijk dat ik Deborah wou schaken, maar zij had duidelijk andere plannen en probeerde mij te verleiden tot een triootje met haar en Catalea.
    Helaas moest ik haar teleurstellen omdat dat deze dag mijn budget het niet toeliet.
    Maar niet getreurd, ik ga wel met jouw alleen en dat was ook geen probleem.
    Kamer 4(1 van de spiegelkamers) werd ons domein en binnen notime waren we verstrengeld in een overheerlijk liefdesspel.
    Nadat mevrouw mij heerlijk oraal had verwend werden de rollen omgedraaid en gaf ik haar een heerlijke befbeurt.
    Dit waardeerde ze zo erg dat ik de kans niet kreeg om stoppen voordat ze een orgasme had gehad.
    Voor de grap zij ze dat het 1-0 voor haar was. Ik moest en zou voor een gelijkspel gaan, maar minimaal 1 keer scoren.
    Dus het werd tijd dat er geneukt werd. Vakkundig werd little Jonny voorzien van een regenjasje en we begonnen in cowgirl.
    Wat kan zij je heerlijk berijden.Pff een olympische amazone is er niets bij.
    We wisselde naar good old missionary en ik moest flink aan de bak.
    Ik merkte dat ze bij haar tweede orgasme kwam en het mooiste is om samen te finishen.
    Op het moment supreme voelde ik mijn patronenzak borrelen en met volle kracht leegde mijn puddingbuks een lading nakomeling in het rubbertje.
    Mijn hartslag was 160 en volgens mij van haar ook of nog hoger.
    We kropen in elkaars armen om nog lekker na te knuffelen.
    Deborah heeft met 2-1 gewonnen...
    Na dit geheel was ik wel toe om wat te relaxen en na een douche weer het bubbelbad in gegaan.
    Wat kan iemand het slecht hebben op een zaterdag, met een fles bier, in een bubbelbad, in een saunaclub.
    Alle gasten werden om 20.00 binnen verwacht voor de beroemde verjaardag show.
    Ik zocht een goed plekje aan de bar en het feestvarken PP werd geblinddoekt in een stoel gezet.
    Op de muziek van Rammstein kwamen drie dames binnen.
    Twee in maagdelijk wit en een in het zwart met een Venetiaans masker op.
    PP werd gedurende een half uur op allerlei manieren verwend door deze drie kanjers.
    Ook zelf moest hij aan de slag en ook de dames werden verwend door het feestvarken
    Dit was een geile bedoeling.....Als je PP was dan zou je ook genieten.
    Na dit intermezzo nog flink geouwehoerd met verschillende medeberen.
    Een niet schrijvende beer, ik noem geen namen, stelde mij voor om samen met hem Catalea te pakken.
    Ja waarom niet zei ik....kom we gaan het haar voorstellen. Ik moest het woord maar doen, want hij was een klein beetje verlegen.
    Catalea stond met Deborah bij de ingang naar de kino en ik sprak haar aan met dit voorstel.
    Deborah zei waarom niet met zijn vieren naar de kamer, nee zei ik.
    Gelukkig was ze niet teleurgesteld. De niet schrijvende beer gaf aan dat hij toch er nog even over wou nadenken en aan Catalea haar ogen zag ik dat ze toch een beetje teleurgesteld was.
    Maar vooruit zei ze ik heb nu toch een afspraak dus jullie kunnen er nog even over denken.
    Dat is goed en als de andere niet wil ga ik wel met je. Oké en madam ging naar haar afspraak.
    Na ongeveer een uurtje kwam dit lekkertje terug en vroeg of de andere beer er al over nagedacht, en ik moest haar helaas teleurstellen dat hij achteraf echt niet durfde.
    Waar is hij vroeg ze, dan haal ik hem wel over.
    Sorry geen idee, maar ik wil wel mee rond kijken waar hij is.
    Deze beer zat buiten in het bubbelbad en ik melde dit bij Catalea.
    Ze liet er geen gras over groeien en toog naar buiten om hem proberen over te halen.
    Ook haar charmes lukte het niet om hem over de streep te trekken, dus ze was aangewezen op onder getekende.
    Als een mak schaap dat naar de slachtbank wordt geleid, werd ook kamer 4 ons domein voor een half uurtje dingen doen waar je in Zweden wederzijds goedkeuren voor moet hebben.
    Van zachte GFE tot snoeiharde PSE alles kwam voorbij bij deze kanjer....
    Tongen, pijpen, beffen, dominantie van haar, reverse cowgirl, missionaris, staande doggy, lepeltje lepeltje enz. enz..
    Nadat ik ook door Catalea vakkundig gesloopt was het zoetjes aan tijd om richting huis te gaan.
    Alleen er was een probleem, mijn twee carpoolmaatjes hadden allebei nog niet gekamerd.
    Dit kan zo geregeld worden en ik koppelde Sabine aan de een en de andere vond Bea wel een lekker ding.
    Sabine had de een binnen het half uur gesloopt en de andere was na 25 minuten van de kamer met Bea, maar die geile dekhengst verdween na 15 minuten weer naar de kamer om het eerste anderhalf uur niet meer te verschijnen.
    Om half 3 werd het echt tijd om te vertrekken richting de mooi peel.
    Om 4 uur was ik weer zu hausse en ben heerlijk mijn bed ingekropen. Ik was kapot....
    Piet Plezier, de rest van zijn gasten en de BVE met het nieuwste lid Eddy_v bedankt voor de mooie dag.
    Het was top en ook nogmaals dank voor de crew van Venus.
    Alles was top, de muziek(veel jaren 80 en 90 , maar ook Rammstein), de shotjes, de dames en het sfeertje....

  46. Onderstaande 19 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2020),Eddy_V ( 3 februari 2020),gignnl ( 5 februari 2020),Giodude ( 5 februari 2020),Husky ( 3 februari 2020),hvdk52 ( 3 februari 2020),Koos Albertss ( 3 februari 2020),Kwant ( 3 februari 2020),Manureva ( 1 maart 2020),mentholbear ( 8 februari 2020),Patjax ( 4 februari 2020),Piet Plezier ( 3 februari 2020),Sjeufke ( 3 februari 2020),Smouse ( 4 februari 2020),Viscamessi ( 4 februari 2020),WANDELAAR5 ( 3 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 3 februari 2020),yylover ( 3 februari 2020)

 

 
Pagina 51 van 169 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Diamond 468*60